O Slavii

Slavia potvrdila zveřejněné informace

Slavia na svém webu oficiálně potvrdila informace zveřejněné v posledních dnech na našem webu. Do Liberce tedy míří Gecov, Dočkal a Vácha, naopak přichází Blažek.

Jan Blažek uspěl na dnešním zdravotních testech a zbývají doladit detaily smlouvy. Tu hráč podepíše v brzké době. Jedná se tedy o půlroční hostování s následnou opcí na přestup. Více jsme o tom informovali včera - více zde.

Marcel Gecov naopak přestupuje do Liberce za zajímavou sumu, která však nebyla zveřejněna. I o tomto transferu jsme v minulých dnech informovali - víc zde. "Marcel Gecov by měl na postu defenzivního záložníka ve Slavii příliš velkou konkurenci, do Liberce odchází za adekvátní částku," uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal na slavia.cz.

Lukáš Vácha do Liberce míří na půlroční hostování s následnou opcí na přestup, přesné podmínky této opce však nejsou známé. Informaci o tomto přesunu jsme přinesli minulý pátek - více zde. Stejný směrem jde i Bořek Dočkal také na půlroční hostování s následnou opcí na přestup, i zde podmínky nejsou známé. O možnosti hostování Dočkala informoval náš web prostřednictvím vyjádření Gecova. "Oba fotbalisté potřebují pravidelně nastupovat v lize, ve Slavii se do kádru áčka se trvale neprosadili, proto by mělo jejich hostování pokračovat," uvedl Zlámal.

Příchody směrem do Slavie však nadále budou pokračovat, v následujících dnech bude ještě hodně rušno!

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:45 |  
    0 0

    Tak super, doufám že v našem zájmu to byl dobrý tah...

  2. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:47 |  
    0 0

    Pro odchod Dočkala mám rozumné vysvětlení. Trenét chce do slavie synovce z Plzně a kdyby tam byl Dočky, tak by si Marek nekopl. Proto potřebuje odstranit konkurenci. Jinak už začínám chápat Valentu, proč by s někým nechodil na ryby.
    Tantalos

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:56 |  
      0 0

      spis bych to videl tak ze ta opce bude propojena s pripadem pudil resp. blazek takze slavia kdyz uplatni na liberacaky opci na prestup tak muze i liberec uplatnit doufam ze tak nejak je to osefovany

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:59 |  
      0 0

      talentu navic mame porad dost Milan Cerny se da dohromady tak to bude TOP player a nemuzes nasadit vsechny talenty Dockala nechapu mam ho rad ale je fakt ze jedinej zpusob jak hrace nechat vyzrat je hostovani... opce jsou spatne ale zase je treba neuplatni docki se tam nemusi uplatnit atd.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:31 |  
      0 0

      Tantalos nevím jestli jsi někdy viděl hrát Marka Jarolíma a Bořka Dočkala, pokud ano, tak jistě víš, že jsou oba rozdílný typy, navíc každý na jinou pozici, pravděpodobně jsi to myslel jako vtip. Buldok

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:38 |  
        0 0

        Oba jsou konstruktivní záložníci a můžou hrát v záloze napravo a ve středu. Typologicky jsou sice poněkud odlišní, ale záleží hlavně na namixování mančaftu. Rozdíl je hlavně v tom, že Jarolím ml. je sparťan, pro jehož rodiče Slavia nebyla dost dobrá. Dočkal je slavista už dlouho a má domovská práva, není to žádný žoldák.
        Tantalos

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:30 |  
          0 0

          Já tedy Marka Jarolíma, narozdíl od tebe, neznám osobně, ale myslím si, že pokud preferuje přestup do Slavie, před přestupem do Sparty, tak to na mě minimálně působí tak, že to sparťan asi nebude. Samozřejmě pokud má sparťanské rodiče, tak to je něco jiného, to ho vyženeme, protože nesmíme mít v týmu hráče, kteří mají v rodině někoho jinak smýšlejícího než je Slavia. Předpokládám též, že máš dobrý přehled o mládeži a víš, že Sparta nabízí hráčům mnohem komfortnější podmínky, než Slavia, což může způsobit, že jí dá hodně hráčů přednost, byť jsou to slavisté. K tomu, že záleží hlavně na namixování týmu, nemyslíš si, že právě typ Jarolíma ve Slavii v současné době chybí? Ještě na závěr, já si nemyslím, že by někdo měl být větší srdcař jen proto, protože je v klubu déle, je to vždy individuální viz.případ Vlček x Hrdlička, kdo ti přijde, že pro Slavii dýchá více, ten který v ní byl od malička, či ten který zde působil 3 roky?

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:58 |  
            0 0

            Fakt je to, že ačkoli jde o synovce našeho trenéra a ve Slavii měl jistě dveře otevřené, zvolil on (jeho rodiče) Spartu. Fakt je to, že za Dočkala by Slavia nemusela platit ani haléř, za Marka Jarolíma dá osmimístnou sumu a z té určitě někdo dostane provize. Ty se budou pohybovat v milionech. A v téom je asi jádro pudla.
            M. Jarolím je vyzrálejší a fotbal hrát umí, Dočkal je mnohem nadanější a perspektivnější. Nedivil bych se, kdyby přesto dostal přednost Jarolím. Je to už tradice. Všimni si, Slavia začala skutečně válet, až když odešel jiný protežovaný Jarolím do Itálie.
            Pokud jde o slavistu Vlčka, udělaly to z něj průšvihy a tresty, Jára a skandování v MB. On si oboje odnes, a tím vlastně za Slavii v uvozovkách i bez nich trpěl. Hrdlička odešel, protože cítil v Boleslavi víc peněz. Slavia mu nabídla málo.
            Dočkal hrál za Slavii, i když nedostával dlouhé měsíce plat. Hrál jak nejlíp uměl. Je to slavista. Ale je asi příliš slušný pro dnešní Slavii.
            Tantalos

            • Jarolímovi se napakujou

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:40 |  
              0 0

              Už je to tady. IDnes ohlásila příchod mladého Jarolíma. Proto Kj vyštval Dočkyho. Holt to bude bohatá rodina.

              • Re: Jarolímovi se napakujou

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:59 |  
                0 0

                Další posraný sparťan?

              • Re: Jarolímovi se napakujou

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:09 |  
                0 0

                To víš no.Kvůli Lukášovi vyštval Kolouška a teď Bořka.Pěkná svině.

                • Re: Jarolímovi se napakujou

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 04:16 |  
                  0 0

                  di uz do hajzlu spartane . m jarolim sel do sparty kvuli takovejm idiotum jako jsi ty, aby mu nikdo netvrdil ze ma protekci . zadny rodice vtom nejsou. myslim ze ukazal ze na to ma, coz se o dockalovi rict neda. tantalosi jsi zamindrakovany hajzl. pavel p.

                  • Re: Jarolímovi se napakujou

                    (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:08 |  
                    0 0

                    A přišel do Slavie, aby neměl protekci, viď ty idiote. Nevzali ho ve ve spartě, protože je pomalej a línej. Tak honem za strejčkem, ať slavia vysolí miliony. Aby neměl protekci? Houby,je to pěknej tunel, kterou tahle rodinka na Slavii udělala.

  3. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:54 |  
    0 0

    Katastrofa, ty opce na prestup jsou krokem do pekla.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      martin08     před 17 lety 02.01.2008 15:29 |  
      0 0

      pravne naopak ne? predem se domluvis ze kdyz ho budes chtit tak tolik das, a kdyz se to nepovede tak sup zpatky. Lepsi nez za nej davat x-mega a pak se zrani, nebude se hodit..

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:32 |  
        0 0

        On to asi myslel obracene, opce na ty nase dva hrace...

  4. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:56 |  
    0 0

    Vedení?Jste čůráci!

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:03 |  
      0 0

      Zverejneni informaci , ktere nevynesli jen hraci, ale zdeseni bafici pusobici ve Slavii domutilo vedeni Slavie alespon nejak reagovat, rikam si, tohle by asi v hokejove Slavii nebylo mozne, ale budis , musim napsat, ze jen nevole a vyjadreny nesouhlas nevedl jeste k daleko nevyhodnejsi variante zbaveni se nasich hracu a pokud mohu dodat, tak ted zase ocekavam snad popravu i prichody a to hlavne s vyhledem do let pristich, detaily smlouvy to je hrozne slovo, napiste , ze Blazek ma dostat vetsi penize nez v Liberci i DALSI BENEFITY ODPOVIDAJICI KLICOVYM HRACUM, JEHO SMLOUVA BUDE LI UZAVRENA BUDE HODNE LUTRAKTIVNI. JIRI

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:28 |  
        0 0

        Tak já mu ty peníze ale nezávidím.. To je věc klubu, na kolik si ho cení:) Luke

  5. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:02 |  
    0 0

    Richi co myslíš tím "bude rušno" ty nám něco tajíš:-)))

  6. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:02 |  
    0 0

    Příchody směrem do Slavie však nadále budou pokračovat, v následujících dnech bude ještě hodně rušno! - tak to hcci videt kdo vsechno jeste prijde

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:04 |  
      0 0

      I na odchodech bude rusno. Jiri

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        bojler     před 17 lety 02.01.2008 21:48 |  
        0 0

        Rikej priklady - konkretni jmena, nebo mlc..

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:05 |  
      0 0

      Tady má někdo více informací než my...? :-)

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:09 |  
        0 0

        Ale ne , jasne, ze Jarolim trval na posilach v utoku uz jsou tak zbyva zaloha a obrana i kdyz tam nevim. Ale v nejblizsi dobe se maj poresit i dalsi hraci, protoze puvodni dohoda mezi kaucem a vedenim znela , vsechny posily do zacatku pripravy tj,. do 6 ledna.Jiri

  7. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:12 |  
    0 0

    Nezbejvá než začít fandit Liberci za kterej hrajou opravdový slávisti....

    Jinak vždycky jsem kroky vedení chápal nebo se snažil pochopit, ale tomudle OPRAVDU NEROZUMÍM.....

  8. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:12 |  
    0 0

    Místo toho, aby se poučili z chyb Sparty, tak dělaj to samý.

  9. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:14 |  
    0 0

    At tahne ke vsem certum!

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:27 |  
      0 0

      Podivej soucasti vyrovnani za Pudila i Blazka je proste bud financni kompenzace nebo vyber hracu do ceny, ti hraci myslim ty nase jsou na necem jako transferseznamu a toho Liberec znamy svym nakupem levnych hracu, kteri se mozna ukazou a nase strategie , hotove hrace s prioritou dalsiho mozneho zobchodovani, mozno bez zbytecnych nakladu a smerem k mladezi Slavie se snahou maximalne zobchodovat lidi mimo 26 hracu sirsiho kadru, je smulou , ze odchazi skutecni Slaviste, ale treba Gecov se s tim jiz smiril. jiri

  10. Prodávat Slavii

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:22 |  
    0 0

    Ten podivný kšeft, kdy za jednoho odbarveného pomádonosiče pouští Slavie tři své veliké naděje, je svinstvo proti fanouškům. Oni totiž Dočkal, Vácha a Gecov jsou staří slavisté, jsou v klubu už dlouho a považovali jsme je za budoucnost Slavie. Vyhandlovat je jako nějaký rómský koňský handlíř může jen naprostý ignorant, i kdyby to bylo sebevýhodnější. Dočkal, Vácha a spol. jsou odchovanci, jsou, co klub vyplodil, byli jeho naděje. A naděje se neprodávají. Mohou zklamat, to je jejich právo. Ale patří ke klubu víc než nějaký Doležal a spol.
    Tantalos

    • Re: Prodávat Slavii

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:30 |  
      0 0

      Vidis Tantalosi, delsi dobu jsem tady tento scenar naznacoval, hovorilo se o nem dost i v zakulisi a tys mi rikal neco o ...... Ale Dolezal, budme spravedlivi, doufam ze Vas pristi dny presvedci i o tom, ze i do Slavie vedou cesty skvelych hracu a Dolezal je clovek na svem miste. Jiri

      • Re: Prodávat Slavii

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:31 |  
        0 0

        Kdo ??

        • Re: Prodávat Slavii

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:34 |  
          0 0

          Myslím že si nevidíš do huby!!! Fotbal je především profesionální sport a hráči to tak musí brát!! Prioritní je klub (to ovšem neznamemá, že by se s hráči mělo zacházet jako s dobytkem!!!) Tuhle sezonu hrajeme o titul, potřebujeme kvalitní hráče na určité posty, ne ohromný přetlak např. v záloze, kde by se víc jak polovina hráčů neprosadila. Nebo bys raději nechal sedět Tavarese, Šmicera, Pudila a pod.??? Kdyby odchovanci neodešli a titul se (nedej Bože) v létě nepovedl, tak většina z takovýchle kecalů by tady nadávalo proč nepřišli lepší hráči... Blažek je kvalitní útočník a velká naděje i do budoucna!! Jullius

      • Re: Prodávat Slavii

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:36 |  
        0 0

        Omlouvám se, ti. Jiří, opravdu jsem nečekal, že Slavie má v čele takové voly (v lepším případě, v horší gaunery). Je to děsná sviňárna nedat vlastním šanci a pak tvrdit, že se neosvědčili. Zdá se mi nesprávné, nemorální, takovým lidem cpát peníze.
        T.

        • Re: Prodávat Slavii

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 04:26 |  
          0 0

          du uz doprdele teplej tantalosi sraptanskej xindle...

    • Re: Prodávat Slavii

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:35 |  
      0 0

      To samé ovšem platí i o vztahu Liberec - Blažek ... taky si ho tam vypiplali od žáčků ...

      • Re: Prodávat Slavii

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:37 |  
        0 0

        A evidentně rádi se ho zbavili.

    • Re: Prodávat Slavii

      mart     před 17 lety 02.01.2008 15:40 |  
      0 0

      Zdravim, priteli. Jak se vede?
      A ted uz bez postuchovani. Predem dobry novy rok nasi Slavii i Tobe. Za druhe, naprosto chapu rozhorceni, ktere se odrazi ve Tvem prispevku. Vsichni by asi meli radi v klubu odchovance a "klubisty"., ..... ale. Je proste jina doba! Nakonec pohled na Vlcka - klubista! A to vlastne za tri roky. ... a ostatni, Tavares - klubista ....(asi jen ve snu), dobre, tak teda neni klubista, ale je to profesional. Musime se s tim (ac neradi) smirit. Je proste jina doba.

      Za sebe, i kdyz me dojmy z prestupu nejsou jednoznacne, se domnivam, ze to jde spravnou cestou. Pudil s Blazkem (to je navic slavista :D !) za Vachu (jeho odchod me prekvapuje asi nejvic, protoze jsem pocital, ze spolu s Ivanou vytvori utocny tandem "Dve Veze"), Dockala a Gecova + plus priplatek = ja to beru. Silne doufam, ze zminovane "vypalne", pro trenera a agenty si pan Doktor Dolezal pohlida, ale beru to. Myslim, ze si par lidi rekne, ze je to kratkozrake, ale ja chci napred titul letos! Pak az ten pristi rocnik.zdravi mart

      • Re: Prodávat Slavii

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:53 |  
        0 0

        Ano, jistě, milý Marte. Časy se mění a fotbalista není nic než zboží, ostatně je to jako s hezkýma holkama z Prahy, na prodej je všechno. Víš, nacpal jsem do Slavie za poslední půlrok hodně - alespoň v mých poměrech - peněz. Nebyly určeny nikomu konkrétnímu, ale Slavii. Teď vidím, že je těm Shylockům úplně jedno, jestli kšeftují s budoucností Slavie nebo ne. Vždy jsem měl radši pana Kozla než KJ. Nedivím se Gecovům a spol, že chtějí pryč. Je něco shnilého..., abychom zůstali u tvých lokálních bardů. Ale když prachy jsou pro ty pseudoslavisty v čele víc než naděje, budoucnost a to, v co my pitomí fanoušci věříme, ať táhnou do prdele. A fanoušky ať si někde koupí, trh máme svobodný.
        Tantalos

        • Re: Prodávat Slavii

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:05 |  
          0 0

          ale tak brrr. Dolezal udelal spoustu dobre prace, neverim ze by se seknul AZ TAK SPATNE. On vi co dela a my nemame uplne informace. Staci nakej kratkej dodatek a muze byt jasno. Ani nevime na jakou castku jsou ty opce. Takze bych se klidil, je to zklamani, ale ne tragedie!

          • Re: Prodávat Slavii

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:12 |  
            0 0

            Asi se seknul hodně. když dá za jednoho vytloukače barů, který je už v 19 letech zdravotně odepsaný a kterému končí za půl roku smlouva, samotného Gecova, který pravda, má ve Slavii konkurenci, je to obchod pochybný. Dát za něj hráče tři je svinstvo, je to tunel na Slavii.
            Tantalos

            • Re: Prodávat Slavii

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 04:32 |  
              0 0

              tunel na slavii, ty se retardovanej asi. tri takovy nuly , di uz dohajzlu ze svim klubizmem.

        • Re: Prodávat Slavii

          mart     před 17 lety 02.01.2008 16:27 |  
          0 0

          Chapu, chapu, .... nemuzu napsat vubec nic jineho, nez ze chapu.
          Jinak co se tyce Kozla (uplne stejne pocity), a co se tyce KJ (dost podobne pocity, navic castecne podlozene. Vim o nem sve, ... a neni to jedna pani povidala).
          Co se tyce Dolezala, jiste slavista, ale predevsim dost dobry obchodnik. Nevim o nem az zas tolik moc osobne - ale neprime reference jsou na nej vic nez solidni. Hlavne jemu a panu Rosenovi duveruju.
          nakonec jeste z jineho soudku, co by meli rikat fandove Man City?
          Ty vlastni zprofanovanej podvodnik, kterej dost mozna skonci ve vezeni, navic zasahuje do deni v klubu vic nez podstatne, ... domaci zapasy hrajou na mestskym stadionu, kterej je sice zadarmo, ale zas nemaj ( a nikdy nebudou mit) nic ze vstupnyho (penize z prvnich 40 000 listku jdou automaticky mmestu). A uplne nakonec - jeste nekdo prijde ( a nebude to jen v ramci "Jarolimovske" vzajemne vypomoci).zdravi mart

          • Re: Prodávat Slavii

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 16:37 |  
            0 0

            ja jsem sice zklamanej, ale taky bych nedelal z toho tragedii, vedeni si tak prikrej odsudek, jako od Tantalose, dle meho nezaslouzi. jo, taky si myslim, ze odchovanci jakozto pravi slavisti jsou nejvetsi hodnotou pro klub, ze by meli byt chloubou a bohatstvim klubu a jeho oporami jakozto nejvetsi klubisti, viz Suchy, Janda, Svec, samozrejme k nim je treba porizovat i kvalitni hrace, otazka je za jakou cenu, ta cena za Blazka mi take prijde hodne vysoka, no, ale zjevne vedeni ani KJ proste Vachovi a Dockalovi tolik neveribyt ja bych neveril treba spis jinym, co treba Jablonsky, ze... na druhou stranu takovej Standa Vlcek se stal slavistou az v druhem polocasu kariery a jakej slavista z nej je, pro dalsi priklady netreba chodit daleko, viz hokej a Ruzicka, Beranek... nakonec to treba dopadne dobre, a temi oporami a spravnymi slavisty budou Blazek ci Volesak, tak se nechme prekvapit.

          • Re: Prodávat Slavii

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:38 |  
            0 0

            Souhlas...! Já jim také důvěřuji... :) Luke

          • Re: Prodávat Slavii

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:47 |  
            0 0

            Samozřejmě, rozumově si můžeme leccos vysvětlit, leccos uznat, na leccos přistoupit. Čistě racionálně vzato, mohli bychom přistoupit na vše. Jenže ono fandit kterémukoli fotbalovému klubu a sypat do něj peníze nemá vůbec nic společného s rozumem. Nejrozumnější je peníze investovat do správných nemovitostí, rychle se zdražujících starožitností apod. Opakuji, fandění nemá s rozumem skoro nic společného. Zvlášť když se podíváme na to, kdo nám ten fotbal vede. Fotbal je o emocích, o realizaci svého (snad postiženého) ego. Dokonce je to snad i projev mortida, aby došlo na Freuda. Pan Doležel a Rosen jsou možná obchodníci, ale jsou to i blbá hovada, která patří nakopat do řiti, když pošlapou city a naděje těch blbů, co jim dávaj peníze
            zdraví Tantalos

            • Re: Prodávat Slavii

              mart     před 17 lety 02.01.2008 16:59 |  
              0 0

              ...a zase chapu. Dokonce i ja mam i pocity.... ( i kdyz mi to mnozi neveri :D). Myslim, ze emoce jsou naprosto na miste.
              U Tebe je to rozhorceni (a jsou k tomu zcela jiste velmi dobre duvody), a u me je to HORECNE OCEKAVANI - tentokrat tak nejak verim (i diky nekterym velmi cerstvym informacim), ze nebude neopravnene. zdravi mart

              • Re: Prodávat Slavii

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:49 |  
                0 0

                Zdravim Vas... ja k tomu reknu jen tohle - kdyby muj druhy nejoblibenejsi klub nebyl slovan, tak bych tady psal mozna umirnejeji nez Tantalos, ale emoce by ve me byly asi stejne prudke. Ti kluci maji takovej potencial, ze prodavat je ted neni opravdu na miste. Az nas slovan porazi po trech borkovych centrech, tak se budou vsichni divit, jak jsme je mohli pustit. Tesim se, az je tady za par mesicu uvidim valet, ale bude to horke... kdyz budu vedet, ze az se vykopou a meli by se vratit do toho spravneho dresu, ze je budeme muset kupovat nejmene trikrat tak draho :-( Ach jo... proc ta opce proc? Vzdyt penize jsou. Taxi

      • Re: Prodávat Slavii

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:55 |  
        0 0

        tim se ridila i sparta a vsichni vime kde skoncila...krax

        • Re: Prodávat Slavii

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:45 |  
          0 0

          bodejt bys jim Luke neveril, zadny samostatny nazor v teto veci bych od tebe ani necekal, ale jak jsem napsal uvidime. Jiri

          • Re: Prodávat Slavii

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:55 |  
            0 0

            Já na to názor mám, ale někdy se ne vždy můžeš zcela projevit. Teď si vyber, zda by mě sežrali za to fanoušci, nebo vedení... :) Ale obecně mohu říct, že si nemyslím že je vhodné mít v týmu deset dvacetilejch hráču a stavět jen na nich. Chce to i zkušenější. A někdy zkušenější neznamená starší ale. Ovšem o těch podmínkách opce nevíme nic, proto zrovna tenhle konkretní případ nechci komentovat. Kdo ví, co mezi těma podmínkama nakonec je, že jo... Ne vše co vypadá jasné je i ve skutečnosti jasné. Luke

            • Re: Prodávat Slavii

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:59 |  
              0 0

              ja si myslim, ze s mych komentaru je jasny urcity stin nadeje, ale popravde vubec nechapu tuto sluzbu Liberci a zdroju mam v Liberci dost, treba jeden ti klidne reknu hned, jde o mistniho novinare, Karl udelal dobry kseft a Slavia prijde o penize i dobre fotbalisty, no nevim .......Jiri

              • Re: Prodávat Slavii

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:11 |  
                0 0

                Je pravda teda, že si to v Libe pochvalujou. Ale uvidíme, jak to dopadne, jak budou hrát, zda vůbec apod... Ale předpokládám že hrát budou. A to je super. Pak jde o to ale, jak je postavena přesně ta smlouva, ta zmínka o opci. A to nevíme, takže se nerozčilujme zase tak... Ono to nějak dopadne:)

  11. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:22 |  
    0 0

    super už jsme jak Sparta, taky nelogicky prodáváme svoje mladý hráče a budem kupovat drahý posily.Navíc se mě ten přestup nelíbí. Sice je Blažek kvalitní háč. Ale typy nagelovaných frajírků do slavie nechci. Ale snad se spraví. doc

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      stromovous (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 15:32 |  
      0 0

      tak nagelovaný jsou všichni mladý fotbalisti... Viděl si někdy třeba Váchu nebo Dočkala? To ale nic nemění že Váchy, Gecova a Dočkala je šílená škoda.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:51 |  
        0 0

        Rozdil mezi myslenim Liberce a Slavie vidim hlavne v tom, ze Liberec se zbavil dlouhodobe problemovych hracu, kteri meli skvele nastartovanou karieru a malem to zkurvili, my se zbavujeme levnych hracu s platem okolo 600 tisic rocne, kteri v budoucnu mohou neco klubu vydelat. A navic nejde o proflaknute hvezdy s Libereckych baru a diskotek, ktere ochranila jen znamost jisteho pravnika s jistymi lidmi s justice. Ne , ale vazne , na druhou stranu Marte, tve uvazovani jde asi smerem toho Slavistickeho, proste chci mit to nejlepsi cenove dostupne a s tim udelat uspech okamzite, jenze v ceste nam stoji mafie jmenem CMFS a bohuzel i Sralta. jenze pokud v letech , kdy nasi hraci nekolik mesicu nevideli ani k , dokazali za ucinneho bojkotu nekterych hracu/neslavistu uhrat vzdy poharove misto, vypovida to neco o klubismu urcite alespon u Svece, Sucheho, Necida, Jandy, Vachy, Dockala , tj opet u tech rocniku piplanych jeste nasimi trenery Staroslavisty za ucasti p. Ricky. takze uvidime na jare , jestli jen kvalita dokaze vse. Jiri

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:16 |  
          0 0

          Doporučuji zopakovat základy pravopisu, především pasáže o psaní s/z. Takovouhle dobytčárnu napsat, to jsem eště neviděl...

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          bojler     před 17 lety 02.01.2008 21:57 |  
          0 0

          O prinosu Vachy a Dockala k poharovemu umisteni si dovoluji pochybovat. Dockal pokud vim odehral dobry zapas v Tep a to bylo vse.

  12. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:45 |  
    0 0

    ja vedel ze situace okolo slavie vypadala az moc dobre dotedka:))
    ale, nejsem informovany, treba se mylim..proste nevidim logiku, nevidim smysl. A podraz na fanousky je to zcela kazdopadne, to neospravedlni

  13. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:50 |  
    0 0

    Ja chci on-line s Dolezalem nebo KJ a chci slyset jejich vyjadreni k temto odchodum, protoze jsme nastvanej stejne jako vetsina lidi zde!!! Richi neslo by to nejak zaridit? Aloha

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:01 |  
      0 0

      Mám informaci, že u Bořka Dočkala je opce bez uvedení částky.
      Takže nechápu, proč ta histerie ?
      Pak nasadíme takovou sumu, že Liberec ostrouhá.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:06 |  
        0 0

        zdroj?

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:07 |  
          0 0

          Zdroj SKS.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:07 |  
        0 0

        Jaký by měla smysl opce bez uvedené ceny?

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:08 |  
          0 0

          Právo první volby.

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:11 |  
            0 0

            Ne pockej, nechci oponovat tvemu infu, ale vim, ze soucasti temer uzavrene dohody je prave to, ze jednotlive castky maji strop, ktery by se mel realizovat pri sjednanem obchode, navic opet opakuji Blazek bude i pro popudliveho KJ tezkym oriskem. jiri

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:45 |  
              0 0

              Záleží co bude skutečně podepsáno.

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 16:54 |  
              0 0

              opce muze byt i bez uvedene castky a pokud to tak je tak je vse v poradku ale obavam se ze liberec neni tak blbej aby se dohodl na takove smlouve , hlavne Vachy a Dockala je ale opravdu skoda

  14. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    KING25     před 17 lety 02.01.2008 17:13 |  
    0 0

    Pane bože to rok 2008 vyvolává takovouhle histerii u fanoušků. Si nalistujte, co jste tu psali všichny, když odcházeli Valenta a Eliáš do Jablonce. To už jsme byli podle vás na odpis s první ligy a kde jsme. Nemůžeme přeci spoléhat, že každý rok do A týmu půjdou 3 mladý hráči. To by jsme byli na zápis do historie, kdyby jsme to takhle praktikovali a dělali skvělé výsledky. Takhle to pratikoval Ajax. Spoléhal na své telentované mladíky, vždy dosáhnul velkého úspěchu a pak se na několik let zase ztáhnul do ústraní...

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:17 |  
      0 0

      Souhlas. Navíc, každej má "zaručený informace", ale nikdo vlastně nic přesně neví.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:18 |  
      0 0

      Ale tady jde o to, že je vyměnili za hráče kterému za pul roku končí smlouva a který má nevalnou pověst.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:44 |  
        0 0

        S klidem ti řeknu, co jsem psal. Že odchod Valenty a Eliáše není škoda, že máme lepší hráče, že by se ve Slavii dlouho neprosadili. Teď píšu, že se Dočkal neprosadil, přestože hrál velice dobře. Byl by příliš velká konkurence pro Jarolímovy oblíbence.
        Tantalos

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        KING25     před 17 lety 02.01.2008 17:52 |  
        0 0

        No Pudil taky nebyl svatouček :-)

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:42 |  
      0 0

      troufnu si tvrdit ze valenta a elias nesahaji dockalovi a vachovi ani po kotniky...!

  15. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:14 |  
    0 0

    Milé vedení, to jste totálně podělali!!! Nechci Blažka, nechci starého Toleskiho, nechci toho Kanaďana a to za předpokladu, že si mám vybrat mezi super talenty se vztahem ke Slavii a těmito přivandrovalci!!!!!!!!!!!! Mluvím v emocích, protože jsem doteď nevěřil, že Bořka pustíte!!!! Blbci!!!!!

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:25 |  
      0 0

      Tak jeste jednou, Dockal mel neuveritelny podzim a treba trener Lavicka rikal, ze mu Kladno maximalne prospelo, navic jsem se specialne na nej jel podivat nekolikrat na Kladno a bylo evidentni zlepseni. Vite osobne si nemyslim, ze jde z nasi strany o hysterii, spis opet vedeni nezverejnilo zadane info a tak se spekuluje ve velkem. A snad perlicka na zaver, pokud zde nekdo hovori o Eliasovi i Valentovi, mel byste vedet, ze se prosadili a hraji a v Jablonci se s nimi evidentne pocita. Jiri

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:34 |  
        0 0

        Ono se hodně zapomíná na Váchu.Tahouna vicemistrů evropy do 17 let.Je to opora 19.Trenér Dovalil o něm mluvil velmi pěkně.A byl to nejlépe hodnocený hráč Jablonce.Prodat takového hráče je totální zhovadilost.Zvlášť před ME do 19 let, kde máme velkou šanci ma medaily

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 17:40 |  
        0 0

        Elias s Valentou sice hraji, ale zadne opory, bez kterych by se takrka sestupujici Jablonec neobesel, to zase nejsou.
        Takze jsme v jejich pripade prisli o velmi prumerne ligove fotbalisty. Z meho pohledu tedy zadna skoda.

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:42 |  
          0 0

          Nicméně Vácha s Dočkalem jsou hráči s větším potenciálem zvlášť Vácha ...

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 17:47 |  
            0 0

            S tim souhlasim. Tak nejak si tajne preju, ze tim, ze odesli Vacha s Dockalem zaroven, tak ta opce v jejich smlouvach je treba udelana tak, ze si Liberec bude moci vybrat jen jednoho z nich :o)

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:13 |  
              0 0

              Zajimave, mam takovy pocit, ze zde tak prave pred rokem nekteri "zasveceni" psali, ze Dockal je Jarolimuv kun.

              nicmene doufam, ze Dockala Liberec tak jednoduse neziska. kick

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:02 |  
            0 0

            Zvlášť Vácha??? Vácha si nejdřív musí srovnat v hlavě na co má a na co nemá. Sebevědomím a tou komedií, kterou má vyčesanou na hlavě, má sice možná na Real Madrid, ale nohama to stačí zatím tak na Jablonec... Totéž jeho okolí, který si zřejmě myslí, že maj doma malýho Maradonu. Jecho odchod natvrdo je sice chyba, ale mnohem větší chyba je pustit Dočkala. To je totiž mezi záložníkama největší současnej talent, kterej tady v lize běhá. Tak tomu asi všichni trenéři reprezentačních mančaftů nakonec nerozuměj no...

            S Jarolímem bych teda koně krást nešel... takhle zamést s Dočkalem, kterej měl vynikající podzim na Kladně, vloni kdykoliv Jarolím potřeboval, tak Dočkal nezklamal (Kladno, Teplice)... a za to se mu dostalo odvelení do Liberce. A my tady teď budeme koukat na třicetiletý lemply z Budějovic (Černý se údajně blíží), Jarolímovic synovce za nehorázný peníze z Plzně nebo na dalšího trenérova oblíbence Jablonskýho, jehož výkony byly naprosto zoufalý a třeba s Dočkalem se nedaly vůbec srovnat. Neskutečný... o Doležalovi jsem si taky myslel, že by snad nemusel bejt diletant, ale ten dnešek prostě nedokážu pobrat... že je neposlali ke "klokanovi", kterej nemá ani korunu, to bych pochopil. Ale nechápu, z jakýho důvodu musíme tahat z průserů Karla s Jinochem, kterejm docházej peníze, kádr se jim sype pod rukama, hráči jim utíkaj a navíc po tom všem, co tu Jinoch napáchal... Ale to není až tak podstatný, Dočkal neměl odcházet nikam, ani na hostování, navíc teď, kdy nemáme pravýho záložníka a jsme nuceni tam sledovat výstupy Gebre Selassieho (mimochodem v čem je třeba tenhle hráč lepší než Dočkal?).

            Vrcholem je pak to zdůvodnění Zlámala - "hráči se trvale neprosadili"... a kdy se asi měli trvale prosadit? Dočkal měl výbornou už přípravu, ale Jarolímovi to stejně nestačilo... radši si tu nechává o třídu horší plejery typu Kalivody, Jablonskýho, Hubáčka (mimochodem Gecov by toho levýho beka odkopal mnohem líp i přes nohu) a další. Až si zase Jarolím a další pánové z vedení budou stěžovat, jak málo lidí na Slavii chodí, tak ať se nejdřív zaměří na svoje chování a komunikaci směrem k fandům. Já chodím a chodit budu, ale nevím, jestli po tomhle všem vydržím sledovat všelijaký ty Černý, Jablonský nebo Jarolímy, aniž bych jim dal nahlas najevo, co si o tom slušnej člověk musí myslet.

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:26 |  
              0 0

              Jarolím prostě Dočkala nemusí, pamatuju jak sem byl na turnaji v Čelakovicích, Dočkal hrál jeden poločas (stihl dát góla a hrál dobře) o půli ho vystřídal a v dalších zápasech už jenom smutně koukal z Lavičky.....
              je to opravdu škoda.....

              • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:44 |  
                0 0

                Byl jsem tam taky a nechápal to snad nikdo... spolu s Francouzema byl nejlepší na hřišti. O to víc mě zaráží, že zůstává třeba Jablonský, a to i přesto, že jeho přístup k zápasům je s Dočkalem nebo Váchou nesrovnatelný... viz. Arsenal, kde po prohře 0-7 byl celej rozesmátej a jeho jedinou starostí bylo vyměnit si co nejrychlejc dres s kýmkoliv s Arsenalu...

                • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:53 |  
                  0 0

                  Jablonský je nula,která nemá Slavii co nebídnout narozdíl od Váchy s Dočkalem!

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:28 |  
              0 0

              az Ti vystrili titul tak je budes vynaset do nebe nj holt fanousci nikdy se vsem nezavdecis... fotbal je byznys jako kazdej jinej a nase vedeni za posledni roky ukazalo svymi kroky ze vi co dela tak to nech odbornikum a jdi fandit:))

              • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:41 |  
                0 0

                Protože nejsem ovce, tak nehodlám automaticky tleskat každýmu kroku jen proto, že se někomu povedl ten předchozí... Ono by dost možná stačilo, kdyby místo nicneříkajícícho vyjádření o tom, jak se kluci neprosadili, někdo aspoň stručně řekl důvody, který k tomuhle vedly, nebo přiblížil ty podmínky opcí. Toho Dočkala totiž nemůže chápat nikdo. Na to, aby jim člověk sypal peníze za permice, zájezdy, suvenýry atd. jsme jim dobrý, opačně ten vztah dost pokulhává...

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:32 |  
              0 0

              nechci urazet..takze: jarolima nech na pokoji. Myslet si muzeme co chceme, ale odvedl tady spoustu dobre prace...

              • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:36 |  
                0 0

                Odvedenou práci nikdo nepopírá, ale ze zásluh se věčně žít nedá.

                Tobě snad připadá normální, že místo kluka, za kterýho v 18ti tetech nabízel Trondheim pomalu třicet mega, kterej pravidelně reprezentuje a kterýho můžeme mít ve Slavii zadarmo, přichází hráči jako Gebre Selessie nebo teď možná třicetiletej Černý, jehož vrcholem kariéry jsou zápasy v Budějovicích?

                Mimochodem zajímalo by mě, jak se na celou věc dívá třeba Pavel Řehák, kterej se nikdy a nikde netajil svým kladným vztahem k odchovancům Slavie...

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:19 |  
          0 0

          Netušil jsem, že jsi takhle blbej. Nejlepší hráči Kladna a Jablonce jsou podle tebe průměr?.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 17:42 |  
        0 0

        No pravda je, že Eliáše jsem viděl v zápase proti Teplicím a udělal na mě dojem.. jednoznačně nejlepší hráč na hřišti.. ale je jasny, že nemůžeme hrát se samými mladíky, pořád je ještě v týmu hodně velky procento hráčů kolem 20 let.. takže čas Váchy, Dočkala měl teprve přijít poté, co odejdou Suchý, Janda, Švec.. no je to škoda, někdo říká, že se neprosadili opakovaně do kádru prvního týmu, ale kolik jim je, 19, 20...ale proste nekde se neco stalo, ten postoj KJ k Váchovi, Gecovovi nebo Necidovi je evidentně dost chladnej, byt u nás jsou to oblíbení hráči.. Mimochodem Dočkal se opravdu zvedl hodně, jestli pamatujete, tak na jaře hrál dost špatně, možná podobně jako tedka na podzim Jablonský...

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 17:46 |  
          0 0

          Neprosadili ??? V přípravném zápase myslím proti Kladnu byli nejlepší na hřišti. To, že jim nedal Jarolím šanci v lize tak za to nemůžou. Místo nich zůstal v kádru třeba Jablonský který je horší.

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 17:49 |  
            0 0

            Myslis, ze by Dockalovi stacilo, aby odehral za cely podzim par minutek jako Jablonsky? To by nejspis nebyl ani v U21. Jeho hostovani na podzim na Kladne byl jednoznacne spravny krok, protoze u nas by proste v zakladu nehral.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:06 |  
        0 0

        Demagogie. To, že se prosadili v Jablonci neznamená, že by se prosadili ve Slavii. Místo Valenty jsou ve Slavii Latka, Suchý, Brabec... Místo Eliáše tu je Švec, Volešák, Tavares - to všechno jsou kvalitnější a zkušenější hráči než zmínění dva... To, že se někdo prosadí v Jablonci fakt neznamená, že by měl i na Slavii... ;) Luke

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:19 |  
          0 0

          Luke, pokud chceš být novinář, nedosáhneš to tím, že budeš penězodárcům lézt do zadku. Akorát si ho tebou vytřou.

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:03 |  
            0 0

            Do prdele, chtěl jsi vědět muj názor a já ti ho říkám... Přečti si klidně starší komentáře, kde to říkám to samé jinejma slovama. Daleko, daleko dřív. A není to jen o Slavii, ale i dalších týmech. Jinak by asi přece nebylo nic snažšího, než dát do týmu dvacet hráču z dorostu a po sezoně vždy pět z nich prodat a doplnit je dalšíma z dorostu... To by si asi tady někteří do prdele přáli... Ale ono to nejde. Pokud chceš úspěch, pokud chceš titul, musíš pro to něco udělat. A kdo ví, jaký tam jsou podmínky. Nevěřím, že by to pro nás bylo extra nevýhodný... Luke

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:59 |  
            0 0

            Luke, podle tebe hraje Valenta stopera? Ty o tom fotbalu asi opravdu víš hovno.

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:57 |  
          0 0

          taky se na to podívejme z té stránky, co je lepší pro samotné hráče. A to je hlavně - hrát. Emoce opadnou a ještě všem zatleskáme, možná. Hamlo1

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:02 |  
            0 0

            Takovým tunelům tleskat nebudu nikdy. A nic jiného než tunel to není.

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 04:38 |  
              0 0

              jsi opravdu takovy idiot?

  16. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:30 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak se jmenuje druhá písnička na druhym videu? Je to aspon vod Boba Marleyho?

  17. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:51 |  
    0 0

    TO NIKDO NECHÁPETE ŽE JEN S ODCHOVANCEMA NEVYHRAJEM TITUL, NEDOSTANEM SE DO LIGY MISTRŮ? SOTVA DVACETILETÍ HRÁČI TI TO NEVYKOPOU, DYŽ BY U NÁS NEHRÁLI, MUSEJ JÍT PRYČ!! KONEC!!

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:55 |  
      0 0

      blbče.....

  18. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 19:04 |  
    0 0

    Tak cely den cekam, kdy se objevi, ze to ten Blazek teda podepsal a ono porad nic. Dnes se tak melo stat a ticho po pesine. Taky mela dneska pulka hracu absolovovat testy a zadna zprava o tom nikde neni...

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:06 |  
      0 0

      Počkej... Ty vole, bud jsem byl namazenej a zdálo se mi to, ale někde jsem o tom nejspíše čet..:) Volešák tam byl, myslím Gebre... Celkem 8 hráčů dneska... :)

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:07 |  
        0 0

        Pouze osmička fotbalistů podzimního mistra Slavie se dnes hlásila po zimní přestávce do přípravy na jarní část sezony. Zátěžové testy na pražské Fakultě tělesné výchovy a sportu absolvovali Diviš, Suchý, Gebre Selassie, Švec, Volešák, Pudil, Šourek a Jablonský, vlastní přípravu zahájí kompletní mužstvo až ve čtvrtek a o den později čekají fyzické testy na zbytek kádru.

        O nadcházejícím víkendu bude Slavia startovat na turnaji Fortuna víkend šampionů v Sazka Areně. Hned následující den se mužstvo vydá na kondiční soustředění do Krkonoš a dosud dolaďuje podobu herního kempu v zahraničí. Zápasovou praxi slávisté získají i při tradičním zimním turnaji Tipsport liga.

        Luke

        • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:08 |  
          0 0

          A akorát to vyšlo i na ofiškách.. :)

          • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

            quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 19:11 |  
            0 0

            Staci si postezovat a hned to jde. Tak ted jeste ten Blazek, at to podskrabne... :o)

            • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:19 |  
              0 0

              Ale stěžoval sis na špatném hrobě... :)) Luke

              • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 19:32 |  
                0 0

                Webmaster oficialek to tu urcite bedlive sleduje ;o)
                Ale tak nejak porad cekam na toho Blazka. Aby to zitra nedopadlo tak, ze se nedohodl na podminkach a zustava v Liberci :o/

                • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:37 |  
                  0 0

                  MInimálně kvůli Blažkovi to tu sleduje.. :) Uvidíme, jak to dopadne, třeba přijde zase dneska s exkluzivníma informacema TV Nova.. :)

  19. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 19:43 |  
    0 0

    fotbal.idnes.cz: 19:27 - Fotbalová Slavia má další posilu, z Plzně přichází kapitán Marek Jarolím, kterého tak na jaře bude trénovat jeho strýc Karel.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:47 |  
      0 0

      Další sparťan už je jich tady ňák moc.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:52 |  
      0 0

      Prej za 20 mil.To je teda síla.Pán Bůh s náma.Zlatej Beránek jeho nákupy měly hlavu a patu.

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:53 |  
      0 0

      ... a Kubásek.. :) hostování na jaro s opcí... Luke

    • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:57 |  
      0 0

      Doufám, že to s ním nebude jako s Lukášem kterej ať hrál jakkoliv tak měl jistý místo v základu.

      • Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:16 |  
        0 0

        ja se spis bojim toho co se rikalo,..ze diky sporum (mladej a starej J)a pak jeste jinejm vecem se prave zhorsilo klima na jare ve slavii..a to mj. pomohlo k tomu ze neudelali titul

  20. Re: Slavia potvrdila zveřejněné informace

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 19:57 |  
    0 0

    Na půlroční hostování s opcí na přestup jde do Slavie i dvaadvacetiletý brankář druholigového Baníku Sokolov Josef Kubásek. ČTK o tom informoval Kubáskův manažer Dalibor Lacina.

    Takže máme i Kubáska
    a Jarolím by měl podepsat smlouvu na 3,5 roku

    • nový hrac

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:12 |  
      0 0

      aby toho nebylo malo:))

      Slavia touží po Hesekovi

      Vítěz podzimní části Gambrinus ligy Slavia Praha uvažuje o angažování slovenského reprezentačního útočníka Andreje Heseka z FC Nitra. Informují o tom některá česká média. Šestadvacetiletý hráč patřil na podzim mezi největší opory nitranského klubu a i zásluhou jeho čtyř gólů figuruje klub na lichotivé čtvrté příčce v tabulce.

      Hesekových výkonů v lize si všiml i reprezentační trenér Ján Kocian, který mu dal důvěru v kvalifikačním zápase o postup na ME 2008 proti San Marinu, ve kterém nitranský útočník nastoupil v 79. minutě a zažil premiéru v národním týmu.
      efotbal...

      • Re: nový hrac

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:18 |  
        0 0

        To si dělaj prdel ne ?? 4 goly ve slovenský lize??? 26 let?? Dyť v týmu už je Šenkeřík,Ivana,Toleski,Blažek.