O Slavii

Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

Stanislav Vlček prošel úspěšně zdravotní prohlídkou a dnes v podvečer podepsal smlouvu v Anderlechtu Brusel na rok a půl s následnou opcí. Stando, díky za vše!

"Věřím, že všichni fanoušci tuší, jak těžké je to pro mne rozhodnutí. Za ta léta jsem si ke Slavii vytvořil srdeční vztah a myslím, že jsme vycházeli i s fanoušky. Prožil jsme v klubu horší i lepší časy, teď je vše na dobré cestě. Přesto přišla taková nabídka, která by mohla být v mé sportovní kariéře poslední," řekl pro slavia.cz. Odhadovaná přestupní částka je kolem jednoho milionu eur.

Vlček přišel do Slavie v létě 2004 po krátkém angažmá v Dynamo Moskva. A za tři a půl roku za ni nastřílel v české nejvyšší soutěži 38 gólů. Jeho nejslavnější branky však patří do kvalifikace o Ligu mistrů, v srpnu v odvetě 3. předkola proti Ajaxu se trefil dvakrát a zajistil postupovou výhru 2:1.

Mezi fanoušky byl velice oblíben pro svou dobráckou povahu. Pro Slavii hodně žil a nepotopil klub ani v létě, kdy mohl odejít zadarmo do zahraničí, přesto nakonec zvolil Slavii a prodloužil smlouvu. Mluvilo se i o možnosti, že by po skončení kariéry působil v klubu v nějaké jiné funkci než jako hráč. Nakonec se mu teď splnil sen odchodem do zahraničí směrem na západ.

Díky za vše, co jsi pro Slavii udělal. Snad se k nám zase vrátíš, buď jak hráč či v jiné funkcionářské funkci!

Komentáře (111)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    coolair     před 17 lety 21.12.2007 17:16 |  
    0 0

    Standa byl skvělej a tohle angažmá mu přeju. Zahraje si, něco si vydělá a třeba za dva roky přijde ukončit kariéru zpátky do Slavie:-)

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:17 |  
      0 0

      stando díky.doufám že jednou budeš pracovat ve vedení slavie!

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:26 |  
        0 0

        Standa se zdravotni prohlidky celkem bal a nechtel proto moc mluvit o pripadnych podminkach smlouvy, tajne sem doufal, ze neprojde a spolu s Gocem budeme mit nejproduktivnejsi dojici v lize, nevyslo to , podminky navrzeneho kontraktu jsou pry velmi luxusni i na tamni podminky, prijem za rok na zakladu okolo 20nasich milionu a dalsi bonusy bohuzel rozhodly. Standa si za svuj pristup , ale podobnou staci zaslouzi, vzdyt to co se mluvi v zakulisi Slavie, byl to on kdo zlomil nespokojene hrace jimz jsme dluzili prachy a hlavne diky jeho autorite kluci dohrali loni ze cti. Jiri

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 23:59 |  
        0 0

        taky jsem doufal.....s Gocem by byli postrach gólmanů.....no snad se ještě vrátí

  2. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 21.12.2007 17:21 |  
    0 0

    No jo, co ke Standovi, urcite mu to preju, je paradoxni, ze nam pomahal v dobach zlych a podepsal u nas v dobe, kdy do slavie nikdo nechtel a ted, kdyz u nas hraci usilujou o to, aby si mohli ve slavii zahrat, tak Standa odchazi, i tu ligu mistru si uzil jen napul, skoda, ale Anderlecht je podle myho pro nej idealni a asi i jedinecna prilezitost, takze Stando diky za vse a at se ti tam dari, myslim ze tak ci tak se nejakym zpsuobem do slavie vratis a ja verim tomu, ze az jednou skoncis karieru, slavie ti usporada slavnostni zapas v tom vysnenem edenu.

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:27 |  
      0 0

      zlata slova Jiri

  3. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:33 |  
    0 0

    To je čůrák, je to hovno srdcař, ať si táhne!

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:36 |  
      0 0

      Čůrak jsi ty a hovno máš v hlavě. wills

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      Bursikova7     před 17 lety 21.12.2007 17:36 |  
      0 0

      To je od tebe pěkně hnusný!!! A neni to pravda!

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:42 |  
        0 0

        Pockejte ostre napsanej , ale nazor, cekal jsem , ze se objevi, kluci z ultrras jednotlivci, to nesou tezko . jiri

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:44 |  
      0 0

      Curak ses tady jedine ty, bez si ty svoje sracky psat nekam jinam. Jana

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:46 |  
        0 0

        jana je frigida

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:45 |  
      0 0

      čurák jsi jedině ty tady... Standa Vlček forever!

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      poltergeist007     před 17 lety 21.12.2007 17:47 |  
      0 0

      přesně čůrák seš tady jenom ty a v hlavě máš nasráno

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:48 |  
      0 0

      ty jsi buď bolševický provokatér nebo absolutní pako,který rozhoďně nemůže být Slávista

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:50 |  
        0 0

        Stando dekujem...dekujem za vse..vzdycky jsi a budes nas!!! dekujem!!!!

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:07 |  
          0 0

          Já se také přidávám...
          Za všechny slávistické fanoušky Ti Stando děkuje moc, za to, že si se na nás ve chvíli, kdy to budeme hodně potřebovat vykašlal vole.Jana

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 21.12.2007 19:01 |  
            0 0

            Ježiši co bys ještě chtěla?

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            poltergeist007     před 17 lety 21.12.2007 19:28 |  
            0 0

            ty asi nejseš normální: "Curak ses tady jedine ty, bez si ty svoje sracky psat nekam jinam. Jana" to si napsala o něco víš a teď píšeš tohle laskavě zalez tam odkud si přišla, byl tu klid

            • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:32 |  
              0 0

              Jana je schizofrenik, psychiatr Cimický by řekl že je to chlap hledající pravou identitu a neví, zda je to chlap či ženská...

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 22.12.2007 11:07 |  
            0 0

            jana je frigidní a spletla si fotbal s nakupováním...fuj fuj fuj..neser se do slavie

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:10 |  
      0 0

      ...provokace

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:41 |  
      0 0

      Hlavne ze ty jsi skvelej srdcar... Je to fotbal, tak co sis myslel? Ze kdyz mame novej stadion ze od nas nikdy zadnej hrac neodejde? Misto abys tady "blil" takovehle nesmysly se nad sebou radsi zamysli a treba te napadne, ze hracum kteri toho pro nas udelali tolik by se pri jejich odchodu melo spis podekovat a ne jim nadavat... Veverak

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 21:51 |  
      0 0

      kryso

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 22:58 |  
      0 0

      Táhni do pekla kůže rudá !

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 22.12.2007 00:01 |  
      0 0

      to jo....a ty seš těžkej srdcař viď?! táhni hajzle! Standa Slávii odvedl tolik co málokdo.....

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 22.12.2007 00:29 |  
        0 0

        To je další alterego Jany a to je ten největší srdcař! Ta osoba bude moct i kouřit na stadaku v Edenu zatímco ostatní budou mít zákaz! Jana ven!

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 10:56 |  
          0 0

          Kterej kokos vole se tu za mě vydává? Já tu nic takovýho nepsala.Standovi díky za všechno! Jana

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 22.12.2007 11:00 |  
            0 0

            Dokonce i Jana je rozdvojená osobnost, tak to už je moc velká síla i na Cimického... Jana ven!

            • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

              (host)     před 17 lety 22.12.2007 11:14 |  
              0 0

              no jo .byl sem za honzou cinickým a ten řikal ze se stratil dojná kráva z bohnic.vydává se pod jménem jana a trpí těžkou maniodepresivní schizofrenií.***proto kdyby jste ji zpatřili tak ji prosím zpsaciifikujte.pozor,je nebezpečná,chvíli se vydává za slávistku chvílí za prartanku.slyší na jméno kráva zasraná....

              • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                (host)     před 17 lety 22.12.2007 11:28 |  
                0 0

                Že se nestydíš ty dobytku sprostej! Na Slavii už prosim tě nechoď, takový cucáky tam nechceme. Jana

                • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                  (host)     před 17 lety 22.12.2007 12:02 |  
                  0 0

                  Jana ven!

                • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                  (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:09 |  
                  0 0

                  máš pravdu dobytko hnusná:-).takový dobytky jako ses ty JANO na sllávii nechceme

                  • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                    (host)     před 17 lety 22.12.2007 15:38 |  
                    0 0

                    Ano, ty si choď dál na sllávii, hňupe.Jana

                    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                      (host)     před 17 lety 22.12.2007 16:52 |  
                      0 0

                      Jana ven!

                      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                        (host)     před 17 lety 22.12.2007 18:05 |  
                        0 0

                        A ty jseš co za šaška?Jana

                        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                          (host)     před 17 lety 22.12.2007 18:56 |  
                          0 0

                          ta jana je ale blbá.ahoj jana

                          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                            brekekeSKS     před 17 lety 22.12.2007 20:28 |  
                            0 0

                            Hezký večer všem! Pročítám si diskusi a trochu mě zaráží kolik vulgarit tu vidím :( Co ale nechápu, proč tu nadáváte té Janě? Její slovník není zrovna nejspisovnější, ale vžyť se jen zastala Stanislava, tak proč nadáváte zrovna jí? Navíc je to žena, tak buďte gentlemeni :)
                            Všem slávistům přeji veselé Vánoce! :)

                            • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                              (host)     před 17 lety 22.12.2007 20:45 |  
                              0 0

                              Myslíš, že je to žena? :)))) Jana ven!

                              • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                                (host)     před 17 lety 22.12.2007 21:02 |  
                                0 0

                                JANA VEN!

                                • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                                  (host)     před 17 lety 23.12.2007 01:08 |  
                                  0 0

                                  já si teda osobně myslím že jana neni jana a je to muž.tudíz je to po chlapsku jan.z čehož plyne.honzo seš jana!!!!

  4. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:51 |  
    0 0

    Hodně štěstí Stando.
    Pokud nekoupěj Blažka nebo Pospěcha, tak je to v háji a zase hrajem bez útoku, při vší úctě k Toleskému, vedení klub zatím v zimní přestávce obrovsky oslabilo, protože Vlček byl tři roky klíčovým hráčem.

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:56 |  
      0 0

      Pospěcha rozhodně ne... Pokud chceš nějakýho ochlastu, tak už spíše Blažka, to je aspoň talent, co umí hrát fotbal... A pokud ho KJ srovná do latě, bude co k čemu. Pospěch hrál tužku už v Liberci a nota bene v Norsku... Fořt je oproti němu technickej útočník, takovej českej Ronaldinho.. :))

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 17:59 |  
        0 0

        Ty si asi nepamatuješ jeho skvělý výkon, když jsme s něma hráli loni v srpnu a dával nám góla. Rychlost, důraz, tah na bránu a hlavně gól, takhle hrál Pospěch. Technik to neni, ale to Koller, Gudjonsen nebo Rooney také nejsou. Techniků máme až moc, hlavně na lavičce, třeba Gaucho je v tom famózní, stejně jako Ondra Šourek.

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:16 |  
          0 0

          Ano, Pospěcha si pamatuju že dával gola. Ale to byl jeho jeden z mála povedenejch zápasů. Na to, jaké má fyzické parametry, tak rozhodně nedal dostatek branek, tolik kolik by se očekávalo... Svojí hrou mi až připomíná sparťanského Doška, akorát s tím rozdílem že ten ty branky dává... A takovej Koller... Viděl jsem ho už celkem dostkrát i že si hodil v rychlosti míč z nohy na nohu, obešel hráče jeden na jednoho... On se nezdá, řek bys že je velkej a techniku má prachbídnou, ale není to pravda... Zaostává v rychlosti, ovšem v technice ne. Navíc vem si třeba Doška ze Sparty a Kollera, kdo myslíš že z nich dal více % branek hlavou a kdo nohou? Nohou více Dinoo...
          Ale pokud chceš Pospěcha, okej. Můžeme si vzít i Holendu. Ten má taky důraz. Taky dal pákrát gol a taky je odchovanec Sparty. A mužeme je postavit do utoku vedle sebe... Kurna, oba dva se ožírali jak prase a to už by nedělalo vuči osttaním klukum v týmu dobrot! Ani KeyJey to všechno neohlídá!

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 23:32 |  
          0 0

          Omyl Pospěch není odchovancem Sparty, nýbrž Opavy. Do Sparty pouze přestoupil. Jinak tvůj názor je tvůj názor a každý by ho měl respektovat.

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 23:49 |  
            0 0

            řek snad někdo někde že je odchovancem Sparty? :)

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:01 |  
        0 0

        Ty ja nevim , mezi hraci se mluvi o odchodu Gaucha a Necida, logicky mi z toho vychazi prichod kvalitniho utocnika, jmena jste uvedli a jeste jednoho asi mladyho na zkusenou , ale konkretne, Blazek podle vseho chce k nam jit, problem se jmenuje Karl a vyse odstupneho a Pospech, o tom se jeste minuly tyden mezi fotbalisty Slavie spekulovalo na prvnim miste, ale pak nektera media napsala, ze jednani bylo ukonceno a dalsi Styar, Kozak a dalsi , nechme se prekvapit.Jiri

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:09 |  
          0 0

          Blažek fandí od malička Slavii a navíc se tím vůbec netají, což bych považoval za obrovskou výhodu. Chtěl bych ho. Hraje dobře.

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:19 |  
          0 0

          Gaucho, Necid, na odchodu je i jeden dva záložníci... Uvidíme, jak to dopadne. Blažka bych celkem bral, je to mladej hráč, talentovanej, ten by se dal ještě spravit... Ale když Pospěcha nespravilo ani manželství, nespraví ho nic... Je veřejným tajemstvím, proč s ním Norové nechtěli vůbec prodloužit smlouvu...

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:01 |  
            0 0

            jasny Pospech je k hovnu Blazek bude dobrej , pokud pride mame utok Ivana Senkerik Blazek Toleski coz je super ale urcite by jim mel nekdo jeste krejt záda , do zalohy bych chtel moc toho Bresku ale co sem ted nekde cetl neni to na poradu dne takze spis Cerny a Jarolim coz si myslim je ale taky super , dost me zarazi ze zatim neschanime zadnyho beka i kdyz by sme aspon jednoho potrebovali , jinak Gaucha Sourka Necida poslat na hostovani Gaucha spis i na prestup pokud se to pres jaro jeste doplni nejakejma talnetovanejma cizincema tak by to melo klapat ale bez Standy to bude tezky

            • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:11 |  
              0 0

              Mno, myslím že útok Ivana, Šenkeřík, Toleski a Blažek je na naší ligu hodně, hodně, hodně dobrej... Daleko lepší než sparťanskej útok Kulič, Došek, Slepička, Rezek, kde pouze Slepička je pro mě s Doškem aspon trochu fotbalista... Už bych do utoku teda nikoho nepřiváděl, Necida pustil na hostovačku, Gaucha uplně.. Možná maximálně ještě přived Krbečka z Plzně. Do zálohy bych přivedl toho Jarolíma a i Černého, jeden z nich pak by mohl hrát i podhrot... A také by byl super jeden mladej hráč z Bohemky, žee..:) Škoda, že Frejlach z Liberce má zase problémy s kotníky, hned bych ho bral, ve Slavii už ho chci vidět leta... A on by do Slavie také šel:) A do obrany bych chtěl Hainaulta, i když ten má už namířeno do Bundesligy (i když to měl Toleski taky:)) ) a Rajnocha...

  5. Slavista,

    (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:33 |  
    0 0

    Odesel nas dalsi velky slavista, hrac charakteru, bojovnik, dric, vudce. Moc me mrzel lonsky odchod Lukase Jarolima na kterem spolecne se standou stala Slavinka predchozi tezkou sezonu stala. Ti dva Slavii moc pomohli a ted nam budou sakra chybet. Moc se primlouvam za prichod Lukyna zpatky domu! Mam trosku strach, aby sme se nestali legii jak Sparta, nastesti mame v zaloze mladochy a na lavce Jarolima a Rehaka. Prave rikal znami co hlidal satnu na Strahove pri zapase se Sevilou, ze nasi kluci sli do saten vysmati a spokojeni! Coz me neskutecne vytocilo a myslim, ze to je i ten duvod proc jsme na konci prisli o dech, chybeli vyse zmineni Lukas a Standa a pak treba Svicko, senkerik a Snad Janda. Vido ( ten vypomocny hlidac) rikal, ze aspon trosku nastvany byl Volesak, ale ostatni byli spokojeni a pry dokonce i slusne primadony.

    • Re: Slavista,

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:38 |  
      0 0

      Tak Voli mohl projít klubem jakým prošel, za to nemůže že byl ve Spartě... Ale fakt ho to štvalo no... A návrat Lukáše by nebyl až tak nereálnej, v Sieně hrajou o záchranu, navíc on sice dlouho hrával v základu, ale po výměně trenéra je rád za posledních dvacet minut...

    • Re: Slavista,

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:39 |  
      0 0

      s Lukym běž do kšá, to at tam hraje radši bořek. Lukáš nestíhal vloni, nebude stíhat už tuplem ted. Záložníky máme mnohem lepší a jestli chceš srdcaře, tak at je to bořek, gecov, vácha, svíce, šmíca atd..nemám strach, dokud tam bude KJ, tak si to ohlídá. To ho nudiž důkazem Belaid v Béčku

      • Re: Slavista,

        (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:48 |  
        0 0

        Hmm, ja nevim, ale ukaz mi ve Slavii nejakeho bojovnika ( chces-li drice) ted! Odesel standa a Lukyn a kdo tam je? Kdo dokaze strhnout tym kdyz se nedari? Snad Svicko ( ten ma ale silny pesek na zraneni), ale krom nej? (napada me jeste Senkerik) Smicu mam moc rad, ale ani tohle neni ani jeho parketa a nemuzes chtit po mladych 19 letych klucich ( Vacha dockal Gecov) aby strhavali tym! A nic proti, ale myslim, ze Lukas by se v letosni CHL nestratil! Ba naopak by letos mohl hrat to co umi a ne delat z nouze o hrace to co mu neni fotbalove vlastni ( standartky). Zapasy co sme prohrali o moc ( arsenal, sevila) jsou presne ty, kde by Lukas zabranil vetsine problemu! Pomni na zapasy pred rokem v poharech, kdo snezl mezinarodni meritko?
        Jo a sry chybeli podpisy Xallivarius

        • Re: Slavista,

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:52 |  
          0 0

          Přesně tak, Lukáš udělal spoustu černé práce! Podobnej styl plus minus má Volešák, kterje má i o něco lepší standartky... Ale na standartky v současné Slavii by měli být Pudil (popřípadě Šmíca když je na hřišti a zcela fit:), myslím že na jaře jich dost bude zahrávat z pravé strany Toleski...

          • Re: Slavista,

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:59 |  
            0 0

            Taky doufam, ze se z Volise stane adekvatni nahrada Lukyho. Uz se chlapec uci, ale chybi mu stale duraz a ferove dohrani osobnich souboju ( mladej Jarolim skoro nefauloval, ale ziskal neuveritelny mnozstvi micu, bo se mu podarilo pomoc tak, aby je vybojoval nekdo jiny) a hlavne ta jeho predvidavost a schopnost spojit hru obrany a utoku, to mi letos ve Slavce chybi ( kdyz vemu co jsme meli za stopery vloni a co letos) a pocty golu, tak je videt, ze ten stredni zaloznik nepracuje tak jak by mel. Jinak s pudilem souhlas.

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:01 |  
              0 0

              Ono nevím, Voli má někdy ještě rudo před očima, na tom se dá zapracovat..:)) Ale je zajímavé, že v LM má za myslím čtyři zápasy tři žlutý... A v gambrinus lize za patnáct zápasů jednu žlutou...

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:07 |  
              0 0

              ..kdyz jsme u tech spekulaci so kdo kde rikal,..ja zase slysel,..ze treba to ze byl v tymu starej KJ a mladel LJ nedelalo vubec dobrotu!!!..a to dost silne..a bohuzel jsem slysel i docela silnou kavu..ale to je takova spekulace ze to tu psat nemohu!
              Martin

              • Re: Slavista,

                (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:18 |  
                0 0

                Slyšel jsem to samé, ale bylo to trochu jinak... A to tak, že tam byl interesovanej i David a s Lukášem byli na straně matky, se kterou začal Karel žít v odloučení a našel si mladou milenku... Ale už je zase se svojí manželkou - a matkou Lukáše a Davida - spolu... a se syny se udobřil. To, že jinak nedělá dobrotu když trenuje otec syna, o tom by mohli vyprávět i další... Třeba i mladej Ščasnej, kterej to zažil na Viktorce. Ale to prostě je víceméně logické, otec chce mít ze syna co nejvíc, vyždímat z něj to co v něm je ukryto, dostat z něj veškerej potenciál... A tím spíše, když ho má denně na povel...

        • Re: Slavista,

          (host)     před 17 lety 21.12.2007 18:55 |  
          0 0

          šenky, krajčík a i Fery jsou bojovníci k pohledání. Budeš se divit, ale bojoval jak o život i Pudil. Nezlob se na mě, Lukyho mám moc rád, že je srdcař o tom žádná, ale letos už by pro nás nebyl přínosem, přirovnal bych asi k Hrdličkovi, to samé.

          • Re: Slavista,

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:04 |  
            0 0

            Proč myslíš, že by nebyl přínosem? Myslím si opak... Uměl uklidnit hru, uměl podržet míč, uměl ho vybojovat čistě, věděl kdy takticky faulovat... Tavares dává míče dopředu, někdy na ukor bezpečí vzadu v obraně... A dá to přímo na nohu protihráči. Belaid zase na muj vkus moc fauluje, Volešák má sice důraz ale těch faulů má také trochu víc... Hlavně ale ani jeden z nich nevybojuje zpět 90% míču, ale dejme tomu jen polovinu... Myslím, že Lukáš by nám toho mohl ještě hodně dát...

          • Re: Slavista,

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:06 |  
            0 0

            Lukas by si svoje odvedl a myslim ze by bylo dobry mit v zaloze Marka a Lukase Jarolimovi a na lavce staryho Jarolima :D ale Lukas stejne asi neprijde tak nevidim smysl vtom ze mu tady budem spinit jmeno lukas i kdyz nezahral tak bylo videt ze ho to mrzi , bojovnik je Krajcik ten by ted mel vzit zodpovednost za mlady dalis bojovnik je Latka , akorat v tom utoku uz zadnej hecíř neni ale ja myslim ze Toleski a Smicer to taky dokazou strhnout sou oba starsi zkuseny reprezentatni tak to dokazou

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:20 |  
              0 0

              A napravo v záloze ještě David Jarolím... Śkoda, že se nevyved i levej záložník... Ale co, čert to vem, Pudil si vezme za manželku Lukášovo sestru a přijme její příjmení... :))

          • Re: Slavista,

            (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:10 |  
            0 0

            Dovolim si nesouhlasit s nevykonosti, kdyz vemu nase soucasne hrace tak prinos pro muzstvo jako celek mi vychazi mladej jarolim jako nejlepsi stredni zaloznik ve slavii a mozna i v lize! Treba Tavarez ma nekolik lepsich zapasu, nebo chvil, ale taky spoustu hluchych. O Belaidovi nema ani cenu mluvit. O Volesakovi jsem psal hore. Svicko a Smica jsou stale zraneny. Janda po operaci kolene. Kalic je take stale marod a strida vykony jak ponozky. Kdo z nich je podle tebe dlouhodobe lepsi? Bo na koho jsem pomnel? U lukase byla hlavni vyhoda vyrovnanost vykonu a treba i to, ze fakt nic nevypustil ( no, nebudu zase glorifikovat, chybi tam byli,ale jak rikam na ceske pomery silny nadstandart hlavne v pristupu k zapasu, coz nasim hracum chybi moc). Ano Matej Fery a Pudil jsou supr ( a mi oblibeni hraci), ale nejsou to stredovi hraci.

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:10 |  
              0 0

              Jo a podpis Xallivarius

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:21 |  
              0 0

              100% souhlas! Luke

            • Re: Slavista,

              (host)     před 17 lety 21.12.2007 21:40 |  
              0 0

              No tak to máš asi krátkou paměť. Lukáš taky spoustu zápasů hrál kulový a všichni jsme ho celkem po právu kritizovali. Rozehrál se až ke konci svého působení ve Slavii.To jsem měl dojem, že nám to dělá schválně, aby nám ten jeho odchod vadil :-))) Celkově však brzdil hru a když se mu pár přihrávek nepovedlo, hrál alibisticky a moc opatrně. Tavares je pravej opak, tomu nedělá problém udélart třetí kličku potom, co mu dvě nevyjdou....ale myslim, že právě díky týhle vlastnosti bude pro Slavii přínosnéjší, než opatrní hráči , jako byl Lukáś.LordEdmund

              • Re: Slavista,

                (host)     před 17 lety 21.12.2007 22:40 |  
                0 0

                přesně tak, na ligu by to možná stačilo, ale na evropu je to málo. Rychlostně to byla bída i na slávku..ted uz mame lepsi borce

  6. On a Franta Veselý

    (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:01 |  
    0 0

    ČT se podařil geniální záběr po druhém Vlčkově gólu Ajaxu. Jak utíká s roztaženýma rukama a skoro brečí radostí. Kdyby pro nic jiného, tak už pro tuhle dávku štěstí pro nás i pro něho samotného je fotbal nádherný. Nezažil jsem Pláničku ani Bicana, ale z těch co jsem viděl, dva obdivuji a jsou pro mě největší slávisté, co jsem znal. Franta Veselý a Standa Vlček. Doufám, že se do Slavie vrátí, třeba jako trenér, nebo jen jako ikona.
    Tantalos

    • Re: On a Franta Veselý

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:07 |  
      0 0

      jo Standa musi zustat ve slavii verim ze po skonceni kariery mu nabidnou nejakou pozici , tusim ze to mel tenkrat i slibeny kdyz podepise

    • Re: On a Franta Veselý

      (host)     před 17 lety 21.12.2007 19:23 |  
      0 0

      Tak nevím, Standu si jako trenéra neumím představit, podle mě na to nemá povahu, je moc hodnej, nevím zda by dokázal někdy seřvat hráče... Snad jo, kdyby ne, to by byl zase extrém... Ale třeba coby sportovní ředitel, kdyby ho to bavilo a šlo mu to, by nebylo špatný... :) A to samé třeba ale Kuka, Suchopárek, Bejbl a další! Skauti, skauti, skauti...! Minimálně! Luke

      • Re: On a Franta Veselý

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.12.2007 10:18 |  
        0 0

        Zase na trenéra mládeže ideální. .

        • Re: On a Franta Veselý

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 10:30 |  
          0 0

          Jde o to zase pak ale, zda by měl chuť se s těma prckama srát a ztrácet čas...:))

      • Re: On a Franta Veselý

        (host)     před 17 lety 22.12.2007 12:25 |  
        0 0

        je strašná škoda Kuky, že ho slávie nepodchytila, za to může ten zas*anej Ležka debil!! Kuka ohromnej slávista pomoch by jako sůl za stolem v nějaké funkci ale ležka ho nepustil!! ten byl poslední opravdovej slávista tělem i duší po frantovi veselym, potom šmíca a ted se zdá že i standa, ale taky měl vydržet, protože až skončí v anderlechtu obávám se že na něj bude trochu zapomenuto.. bude starej ako hráč a moc mladej jako funkcionář..

        • Re: On a Franta Veselý

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 13:16 |  
          0 0

          Jenže Pavel šel proti Enicu, což sice chápu, ale ublížilo mu to, a pak se dal ke Starkovi, což už tedy vůbec nechápu a svým způsobem se u mě odepsal.
          T

          • Re: On a Franta Veselý

            (host)     před 17 lety 22.12.2007 13:25 |  
            0 0

            To neni dobra informace, Pavel v dobe kdy Slavia nemela na vejplaty udelal s Enikem byznys a na vejplaty pujcil , sice s urokem, ale pujcil, na prachy cekal daleko dele nez mel a kdyz skoncil , nebylo pro nej misto, prijal nabidku kmotra z Pribrami a behem pul roku prisel o vsechny iluze a kompetence, ty vlastne ani nezazil, pote se snazil zustat u fotbalu a proto prijal nabidku Pasky, kerej starne a uz na nektery akce nema nervy, dnes je Pavel formalne neustale jeho podrizenym, ale dela casto uz svuj vlastni byznys. Jiri

            • Re: On a Franta Veselý

              (host)     před 17 lety 22.12.2007 13:42 |  
              0 0

              A hlavně tam šel na post sportovního ředitele místo Dalibora laciny, kterej se nedlouho předtím osamostnil od ISM a udělal si vlastní hráčskou agenturu, IFMM... Paska takhle i využil znalosti a kontakty Pavla Kuky, takže ten že jo jezdí s hráčema dotahovat přestupy - Blažek ze Sparty do Norimberku, a další a další... Luke (btw Jiri, cos to psal, že tě někdy seru? :))

              • Re: On a Franta Veselý

                (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:00 |  
                0 0

                Prijde mi obcas, ze nektere veci jako Kabicek, ci Kubicek dost zvelicujes a pak sam udelas takovou chybu s tim Kostalem/psal jsem ti o tom/, dle myho to s novinarinou a tou sportovni myslis dost vazne byt letos teprve koncis gympl, mas dobry zdroje a takovy veci se ti proste nesmej stavat.Tim si zcela logicky zaviras cestu prave treba ke Kostalovi a spol. , ktery jsou na podobny pitomosti haklivy. Rad jej taky, nemam , ale pokud treba pro ne delam snazim se byt loajalni. Jiri

                • Re: On a Franta Veselý

                  (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:11 |  
                  0 0

                  Nevím, zda je zda je tak vidím, zda je zveličuju... :) Možná s tou novinařinou máš pravdu, že to myslím vážně - možná ne. Je to těžký říct, půlka lidí když ti říká že na to máš, pak část když ti říká že ne a nakonec třeba i rodina ti říká, ať děláš něco rozumnějšího. Že novinařina může být jen koníček, ale neuživí tě...:)) K těm zdrojům se dá říct jen to, že asi to znáš sám, něco je o štěstí, k něčemu se fakt dostaneš jako slepý k houslím - po něčem ale třeba i můžeš jít úmyslně... Ale jak říkám, tohle znáš asi i sám:) Každopádně o tom Koštalovi víš, co jsem ti pak psal v tom mailu; byo hodně, hodně neštastný že to vyšlo tak jak to vyšlo, zároven když on se obul do Slavie. Ale nemužu za to, ten rozhovor byl plánovanej už celkem dlouho, i jsem ho udělal den před než vyšlo to s tím Košťálem. Ale světe div se, půl roku když jsem chtěl dělat rozhovor s panem Koštalem mi bylo říkáno že nemá čas apod... A najednou vyjde tady rozhovor a nevím jak to brát, zda jako hozenou rukavici nebo co, ale najednou to jde a pan Koštal by si čas na rozhovor udělal a číslo na něj mám... Je to přesně jak se říká, že vše zlé je k něčemu dobré no. Ale fakt si nemyslím, že ten rozhovor byl chybou. Bylo nešťastný že to vyšlo tak, jak to vyšlo - ale ne chybný. Každopádně pokud je na to pan Košťál háklivý, je to víceméně jeho problém. Já rozhodně nejsem člověk, kterej píše tak jak fouká vítr nebo kdo je zrovna u moci, nemám potřebu svoje názory před někým skrývat. Proč taky? Luke

                  • Re: On a Franta Veselý

                    (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:19 |  
                    0 0

                    Jo a umis si predstavit, ze po tomhle pudes , reknes mu dobrej den ja sem ten a ten a chci s Vama delat rozhovor, teda predpokladam, ze pujdes za tiskacem svazu , no ale reakce bude uplne stejna, skryvat se, ty kolikrat uz jsem rikal podepisi se plnym jmenem pod nejakou tu hovadinu co sem pisu, ale pak mi i kamosi rikali, tobe da nekdo brzo na budku, tak jsem zustal Jirim , ale myslim, ze treba nekteri zdejsi webmajstri asi vedi sve. No a k te novinarine, osobne mam mezi nimi par pratel, no spis znamych a myslim, ze dnes uz si prumerny mlady novinar vydela o hodne vice nez treba zacinajici doktor ve spitalu. Jiri

                    • Re: On a Franta Veselý

                      (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:38 |  
                      0 0

                      Proč bych nemoh? Já si to představit umím, nebylo tam nic hroznýho, akorát jsem udělal rozhovor s člověkem co dělá stránky KostalVen. Ono, zase, to je to s tím jménem jak říkáš, dostat na budku - nedostat... Podle mě když někdo něco řekne, má si za tím stát pokud si myslí že je to pravda. Když zjistí že se mýlil, vždycky se může omluvit... :) Ale tohle se celkově ze společnosti dost vytrácí, neber to teď na sebe jen,... Ale myslím tím hlavně lidi co říkaj někomu třeba že je to super apod, dotyčný odejde a začnou ho pomlouvat, celkem krutě. A i jsem zažil, že třeba profinovináři pomlouvali jednoho trenéra, docela dost krutě, tak že i když já ho také nemám rád, to co o něm říkali oni bych já rozhodně neřek... Protože kde my víme, co budeme dělat, až nám bude skoro sedmdesát jako je jemu, že jo. Právě s tou novinařinou to tak je no, průměrnej mladej novinář si vydělá víc než začínající doktor, máš celkem v tomhle pravdu a myslím si, že je to docela zneuctění lékařů... Když to vezmu do absurdita, tak článek napsat dokáže 90% lidí. Samozřejmě, ne vždy to bude kvalitní. Ale odoperovat někomu něco, nebo někoho odborně vyšetřit a předepsat mu léčbu, to už nedokáže. Ale taková je holt společnost, musíme se s tím smířit:) A rozhodně ale je mi osobně jedno zda mám nebo budu mít za práci tolik či tolik, pokud mě to uživí a bude mě to také hlavně bavit... Teď to docela mastně dotuju, ale co se dá dělat:) Stále mě to baví, i když právě v poslední době mě několi věcí hodně, hodně znechutilo. Třebas to, když něco děláš, věnuješ tomu i na úkor školy, přítelkyně apod hodiny času, pak odejdeš ze své vlastní vule protože nesouhlasíš s nějakým vývojem a nechceš už si to sám dotovat docela mastnou částkou měsíčně jen kvuli tomu že děláváš i rozhovory a já nevím co všechno když ostatní co toho napíšou daleko, daleko mín i dostanou na ruku víc než ty - a ty z toho ještě platíš právě pak ten telefonní učet za rozhovory... A někdo po tobě pak chce všechny tvoje kontakty na hráče, trenéry, funkcionáře, tiskový mluvčí a agenty co máš, protože jsi pro ně dělal a maj na to prej právo... A vyhrožuje soudem, pokud mu to neposkytneš. To jsou věci, který člověka docela lidsky zklamou, zvlášt když na to nemá dotyčný v reálu žádný právo - byl to tvuj nápad, tys to sháněl za svoje peníze, provozoval za svoje peníze, věnoval tomu svuj čas, nedali ti za to ani korunu navíc i když u některejch rozhovoru za to slibovali bonus... A ani nebyla podepsaný žádná smlouva, nic. A když jsi mu to nedal, tak ti začne všelijak házet klacky pod nohy. To jsou věci, který člověka hodně naučí, bohužel.. A nevím, zda na to mám žaludek a zda by mě bavilo tohle podstupovat třeba pak třicet let.

                      • Re: On a Franta Veselý

                        (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:55 |  
                        0 0

                        To je bohuzel dnesni realita, docela je mi na bliti, zase na druhou stranu Luky uz te nic neprekvapi a kamose mezi novinari mas, rodinny zazemi taky a hlavne neco podobnyho sem zazil od nejlepsiho kamose taky i presto jsme prateli zustali a zrovna vcera jsem mu pomahal z nakyho vanocniho problemu, proste je to zkusenost a nejak to proste ustojis. Mene obvykly je to o cem tady pises o portalu. to je i pro mne zklamani, ale myslim, ze na tve osobni udaje nema nikdo pravo, tj hovadina a rozumim ti , tahle prace je mastna kontakty, cas i cesty neco stoji, ale mam pocit, ze by ti to nejak chybelo asi jako to mé a proto to s podporou tech lidi z rodiny i nas ostatnich budes delat dal, aspon doufam, nemel bych se s kym hadat a delat drby, byt mam pocit, ze v posledni dobe ti nekdo ze Slavie s cestou za opony pomaha, kazdopadne jsem tady do vanoc asi naposled , tak ze tobe dik za vsechno , pekny vanoce a nekdy zase nekde na fotbale, kde jsem te poznal nashle, Vsem vam preju vse nejlepsi a loucim se .Jiri

                        • Re: On a Franta Veselý

                          (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:59 |  
                          0 0

                          :) Rodinný zázemí stojí na prd..:) Ale s tím, že mi někdo ze Slavie pomáhá s cestou za oponu, pěkně řečeno..:)) Ale uvidíme, zda vydržím nebo ne:) Nejsem moc typ seriozního novináře, viz rozhovor s Dušanem, takový jak to někdo říkal unfair otázky..:) Jojo, užij si Vánoce, pěknej novej rok a na jaře nashle:)

                          • Re: On a Franta Veselý

                            (host)     před 17 lety 22.12.2007 15:48 |  
                            0 0

                            Milý Luky,
                            pokud tě novinařina baví, dělej ji, ale jenom jako koníček, jako možnost vyjádřit své názory. Ne jako profesi. Profik musí dřív nebo později vyjadřovat názory jiných, a to i tehdy, pokud proti nim má výhrady. Jinak je brzy bez práce. Bohužel v naší zemi media neslouží informování lidí, slouží k ovlivňování lidí a manipulaci s nimi.

                            • Re: On a Franta Veselý

                              (host)     před 17 lety 22.12.2007 16:55 |  
                              0 0

                              Právě... Nebo musí mít vlastní časák, čtenej, kterej uživí jeho a i další redaktory... :) Ale zcela nezávislej profi novinář není no... :)

  7. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    (host)     před 17 lety 21.12.2007 22:02 |  
    0 0

    Za hodně díky a hodně štěstí.Co vlastně víc?Super člověk,klubista,100% bojovník.Orel nemusí poslouchat skučení letenských hyen.

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      brekekeSKS     před 17 lety 22.12.2007 20:30 |  
      0 0

      Taky se přidávám! :) Díky Stanislavovi za vše a hodně štěstí v Belgii! :)
      Veselé Vánoce! :)

  8. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    Markus     před 17 lety 22.12.2007 10:34 |  
    0 0

    Standa Vlček toho udělal pro Slavii mnohem více než měl ve smlouvě. Výrazně přispěl k tomu že dnes má Slavie silného týmového ducha kterým hned tak něco neotřese. Bavil diváky na hřišti a dobře prezentoval sebe i tým mimo hřiště. Bude mi ve Slavii chybět, ale zajímavé zahraniční angažmá mu přeju, Anderlecht je slavný klub. Co si budeme povídat, je čas také myslet na to co bude za pár let a Anderlecht mu jistě pomůže se finančně zabezpečit. Proto Stando hodně štěstí a díky!

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 22.12.2007 11:02 |  
      0 0

      Také má velké plus za to, že když jsme byli ve srabu, jemu končila smlouva a měl celkem lukrativní nabídku ze Sparty, že u nás prodloužil... Někdo jinej by třeba šel.

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        (host)     před 17 lety 22.12.2007 12:21 |  
        0 0

        co to meleš o spartě, žádnou nabídku mu sparta nepředložila!!

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 12:50 |  
          0 0

          Zdravim, take o zadne nabidce nevim, mel jine nabidky treba ven , ale nikdy nebyly tak lakave jako tato, nicmene Vlcak je minulosti, musime myslet dal, v kalnych vodach se zacina rysovat, treba nakonec nektere eso vyjde a my budeme chodit na superfotbalisty. K Jarolimum, jejich osobni vstahy nebyly prilis dobre, ale ty plky o mlade milence prosim zapomente, slo o damu starsi 40 let a pokud uz hovorite o Jarolimech , takovou perlickou je neucast jeho pani skoro na vsech zapasech po kterych telefonuje rodinemu priteli a obcas i ridici Jarolimovic rodiny s prosbou o vysledek, treba Vrabcova partnerka je na Strahove casteji a obcas mam z teto damy pocit, ze Beda je dost pod pantoflem, pozor jde ale o prijemnou damu, ktera se neboji rikat sve nazory a Rehak, to je proste playboj zijivci i v soukromem zivote hodne naplno, z hracu se mi hodne libi partnerka Martina Latky fakt pekna kuze, trochu mi vadi lehce obtlousta pritelkyne Marka Sucheho, jinak ale velmi chytreho a inteligéntniho hrace a pokud se divam na persony hracske kabiny, bezesporu k nim patri prave Latka, ktery dovede byt hodne tvrdy treba pri vyjednavani s vedenim, nebo nove Brabec, ten vlastne si to poprve uzil pri vyjednavani premii za ligu mistru a uz zustal mezi hraci vyjednavajicimi s vedenim no a samozrejme Vlada Smicer, ktery uz je na ceste do Slavistickeho vedeni a pocita se s nim i do predstavenstva klubu. Jirii

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 22.12.2007 13:46 |  
            0 0

            Přítelkyni Martina Latky jsem neviděl, nemůžu soudit.. :) Sucharovo jsem viděl jen v novinách po příletu z MS dvacítek, nebyla zase tak špatná... Ale je fakt, že tělo vidět nebylo:) Ale když jsme u těch přítelkyň apod, tak myslím že nejhezčí má Pudil :)

            • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

              (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:04 |  
              0 0

              Hm , tak ja ji videl jen kratce , ale co si vybavuju asi mas pravdu, jde o luxusni kus, docela by stalo za hrich s nima partnerkama hracu/ udelat kalendar ,myslim , ze mi sel na dracku. Jsou to az na vyjimky holky co proste umej bejt hezky a pritazlivy. jen mi sere , ze sem este nevidel tu Richiho, teda videl to je jisty, Richi se s holkama obcas objevi na Strahove, ale nevim ktera to je. Jiri

              • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:14 |  
                0 0

                ... jojo, ten kalendář by nebyl špatnej nápad! Ale pak jde o to, aby také těch dvanáct holek s tím souhlasilo.. :) Richiho? Teď jde o to, kterou z toho mnohačetného harému myslíš... :)) Ne, vím co chceš říct:) Nevím, ale třeba je možné, že tam ani také nechodí. To nevím... Luke

                • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                  (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:25 |  
                  0 0

                  Hm , hlavne chci verit tomu, ze netrpi nejakym mnohozenstvim a nebyl zvolenej vedoucim mancaftu jen pro sve sexualni dovednosti, no , ale umis si predstavit, jak nekdy musej bejt dny po utkani plne tech divek potrebujicich tu pomoc, hlavne po debaklu na Sparte se asi dvere u Richiho baraku netrhli,ale tenkrat sem potreboval pomoct i ja , protoze v ty dobe sem se seznamil se Zovincem a byla to docela velka ostuda. Jiri

                  • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                    (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:41 |  
                    0 0

                    Mno, fantazie je bohatá no, ale neřek bych že by to takhle bylo.. :) Ale jako asi by to Richimu někdy nevadilo, u určitých holek:) Ale to jsou pouze, pouze spekulace, nevím nic bližšího a nic konkretnějšího v tom také není, říkám to spíše v obecném hledisku. Jakému chlapovi vadí, když se kolem něj začne motat nějaká pěkná holka? :) Btw proč ostuda se Žovincem? Prokoukl, komu fandíš?:)

                  • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                    (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:49 |  
                    0 0

                    Po tom zmíněným debaklu mi to chtěla dát jedna hráčky Sparty sežrat... Jakože vyhrály apod, že jo... Moc se ji to nepovedlo, řek jsem ji upřímně že daleko více mě zajímá jak dopadne pak derby u chlapu, protože tam mě ten fotbal stále ještě zajímá přece jen víc... A co myslíš, jak asi jsem byl pak na koni já, když se myslím dva nebo tři týdny poté vyhrálo tohle derby... :) Ale tohle k fotbalu patří, tohle je to co také dělá z části fotbal fotbale, hecování apod... Tohle dělá tu atmosféru atmosférou. Kdyby před derby řekl Sivok že do Slavie nikde nepůjde, protože kolik mají slávisté v poslední době titulů a kolik jich má Sparta? Že do Slavie by šel maximálně až v závěru kariéry, až nebude stačit na velkej fotbal... Jak by to vyhecovalo atmosferu? Spíše než to jeho že se Slavie štítí apod, i když je fakt že ho ten novinář k tomu možná i trošku svým zpusobem v tom rozhovoru dotlačil. Ale není náhoda, že trošku pozměněná slova vypadla i z Řepky, z Limberskýho, z Abrháma... A je to škoda. Musím uznat, že i slávisté někdy řeknou něco co není až tak fair, vadí mi to an obou stranách... Ale asi je taková doba a kdo ví, kam to dospěje za deset let? Třeba budeme ještě rádi vzpomínat na "Jude Slavie", "Smrt Spartě", "Polští židi" a podobné nadávky z dnešní doby... protože přijde něco mnohem, mnohem horšího. Ale je také pravda, že v zahraničí je to mnohdy ještě horší...

                    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                      (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:58 |  
                      0 0

                      No z Abrahama vypadlo : proti slavii vubec nic nemam, mam tam i par dobrejch kamaradu. Do zadnych antislavistickych reci me netlacte, dekuji.
                      To rek asi tydon po prestupu do sparty, kdyz ho novinari tlacili k odpovedim jak moc nesnasi Slavii kdyz je ted spartan!

                    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                      (host)     před 17 lety 22.12.2007 14:58 |  
                      0 0

                      Takze jeste jednou, nas rozhovor s nim byl docela vecnej a on ode mne v prvni vete vedel kdo jsem a komu fandim , na jeho dotaz co tam delam, jsem rekl pracuji, jinak jde o velmi chytreho a korektniho cloveka, dost blizkeho vedeni Sparty, ale ja uz musim koncit , jeste jednou pekny vanoce

                      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

                        (host)     před 17 lety 22.12.2007 15:02 |  
                        0 0

                        Mno, Příba ode mně také od začátku věděl, alespoň teda myslím, že fandím Slavii... A docela byla sranda když jsme se v létě potkali na turnaji na Bohemce:) O něm to také bylo známé od začátku, že duší sparťan není, že... :)

  9. Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

    KRAL86     před 17 lety 22.12.2007 20:43 |  
    0 0

    Dobrý den vážení,
    chtěl bych se tu ještě krátce pozastavit nad jednou věcí, o které možná většina vůbec neví a netuší.Jedná se o příjmy z Ligy mistrů. Slavia si totiž svojí první účastí v Lize mistrů vydělala přes 200 milionů korun. Pokusím se tu rozepsat kolik a za co Slavia tyto peníze inkasovala.

    Od UEFA získala Slavia celkem 168 milionů korun.
    Příjmy ze vstupného - 53 milionů korun.
    Příjmy za televizní práva - 17 milionů korun.

    Dohromady to dává neuvěřitelných 238 milionů korun, no není to nádherná finanční injekce pro Slavii? Pojďme tu diskutovat, jakým způsobem by Slavia měla s penězmi naložit...

    ( Mimochodem, pokud jste si všimli, to vysvětluje, proč si Slavia teď vyhlíží posily poměrně zvučných jmen a né "béčkaře" jak jsme tomu byli doposud zvyklí )

    S pozdravem KRAL86

    • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

      (host)     před 17 lety 22.12.2007 20:48 |  
      0 0

      Ale odečti zaplacení starších zakázek, odečti výdaje spojené se samotnou LM, odečti odměny hráčum které se pohybují cca v rozmezí 50-70 milionu, spíše výše... Odečti něco, co má jít do mládeže a co má zustat v jakémsi rezervním fondu... A na posily má jít cca 60 milionu, více ne! Na druhou stranu odešel ještě Vlček za 25 mil, místo něho přišel za 5 Toleski. Tzn plus dalších dvacet milionu je možno dáti na posily... JANA VEN!

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        KRAL86     před 17 lety 22.12.2007 21:04 |  
        0 0

        Ahoj,
        máš samozřejmě pravdu, ale teď si vem, že i přes tyhle všechny odečty musíme být na tom finančně velmi dobře. Vždyť například jenom na:
        příjmech za televizní práva jsme vydělali 17 milionů, na příjmech ze vstupného 53 milionů a od UEFY jsme inkasovali 168 milionů korun, krásné že? ... Jana ven! :o)

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 21:19 |  
          0 0

          Je to krásné no, ale hele, teď si ani upřímně nejsem jist zda se z toho náhodou neodvádí daň z příjmu... :) To by pak už nebylo zase tak slavné...:))) S našema daňovejma sazbama:)) Ale když to vezmeš, plus minus řekněme 20 mohly být výdaje, 60 hráčům, 50 na dluhy, 60 na přestupy a moc toho ani nebude.. :)

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        KRAL86     před 17 lety 22.12.2007 21:07 |  
        0 0

        Jo a ještě nesmím zapomenout na 25 milionů za Standu Vlčka!

      • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

        KRAL86     před 17 lety 22.12.2007 21:10 |  
        0 0

        Nečetl, bohužel, ale koukám, že jsi to spočítal úplně stejně jako já :o) Zdravim

        • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

          (host)     před 17 lety 22.12.2007 22:52 |  
          0 0

          tak mohl by prijit nekdo fakt dobrej treba bych se nebal privest hrace za 30 mega odnekud ze zahranici

          • Re: Stanislav Vlček míří do Anderlechtu

            (host)     před 17 lety 22.12.2007 23:45 |  
            0 0

            za 1 mil euro přivedeš ze zahraničí starýho dědulu