Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

V poslední době se hovoří o možném příchodu Makedonce Goce Toleskiho do Slavie. Mnozí z vás si říkají, že sešívaní nemají v konkurenci zájemců o jeho služby, mezi které se řadí i konkurenční Sparta a bundesligové kluby Hansa Rostock a Energie Cottbus, žádnou šanci. Ovšem jak je vidět, celá situace ve skutečnosti není taková, jakou se pro většinu lidí zdá být. Pojďme si tedy pár věcí osvětlit.

Velmi mnoho lidí ví, že v Mostě působí fotbalový kanonýr Goce Toleski. Třicetiletý Toleski přišel do Mostu před letošní sezonou z Wackeru Burghausen, týmu hrajícího druhou Bundesligu, coby náhrada za zraněného řeckoamerického útočníka Petera Philipakose. Ovšem nakonec si vybojoval výbornou pozici, především i díky sedmi vstřeleným brankám během podzimní části. A to mu rozhodčí další góly neuznali, ať v Liberci kvůli upísknutí hlavního sudího nebo další kvůli těsným ofsajdovým pozicím.

Přesto, nebo možná spíše lépe řečeno právě díky tomu, se o Toleskiho začaly již během podzimu zajímat přední české týmy - za zmínku stojí zájem obou pražských "S", ovšem přivést tohoto šutéra do svého týmu chtěla i Sigma Olomouc nebo od Mostu nepříliš vzdálené Teplice. Jenže makedonského reprezentanta chtějí i bundesligové týmy Hansa Rostock a Energie Cottbus.

Toleski má ve smlouvě klauzuli, že přibližně za patnáct milionů korun je volný. To by možná na první pohled české kluby vylučovalo, neboť kdo by dal takovou částku za třicetiletého hráče, kterému navíc za půl roku končí smlouva? Jenže nic není tak jednoznačné, stačí připomenout to, co řekl sám Toleski během podzimní části v rozhovoru: "Česko je velmi dobrá země, mám ji radši než Německo."

Jeho setrvání v Česku nahrává i ten fakt, že jeho manželka Oli zde porodila syna a stejně jako Goce si Čechy zamilovala. Toleski si ani nemyslí, že by v české lize měl strádat. "Nyní vím, že česká liga je velmi dobrá a má velmi dobré hráče," tvrdí sedmigólový střelec Toleski, jenž se dokonce během prvních osmi startů trefil šestkrát.

Toleski se už učí česky, zatímco v Německu se se spoluhráči domlouval pouze angličtinou. "Je to pro mě jednoduché, protože je to podobná řeč jako makedonština. Už umím slova jako pravá, levá, dozadu, ty vole," řekl se smíchem a pak vážně dodal: "Jak říkám, je to pro mě lehké, protože makedonština a čeština si jsou podobné."

Toleski by si rád jednou zahrál v některém z evropských pohárů, což by znovu vylučovalo jeho možný přestup do Německa během letošní zimy, neboť jak Rostock, tak i Chotěbuz se trápí ve spodních patrech bundesligové tabulky. Naproti tomu Slavie má nyní s Mostem největší šanci dohodnout se, protože se neví, jak vážné je zranění jejího kapitána Stanislava Vlčka a ke konci podzimu se ukázalo, že v útoku to u podzimních mistrů vázne, především pak v koncovce - kterou má Toleski jedinečnou.

Druhým směrem by jako část náhrady mohl putovat brazilský útočník Gaúcho, doplněný na hostování mladým Tomášem Necidem. Gaúcho do Slavie přišel v sezoně 2005/06 ze Sigmy Olomouc a ve Slavii odehrál 36 zápasů, ve kterých vstřelil sedm branek. V letošní sezoně však do ligového utkání zasáhl pouze čtyřikrát, hlavně díky absenci několika klíčových hráčů sešívaných.

Oproti tomu Tomáš Necid je slávistický odchovanec, který v lize debutoval v sešívaném dresu v uplynulé sezoně. Od té doby nastřádal šestnáct prvoligových startů, ve kterých se dvakrát přesně trefil mezi tři tyče. Pro další fotbalový růst však potřebuje pravidelně hrát, což se mu v konkurenci hráčů jako jsou Vlček, Šenkeřík, Šmicer či Ivana nepodaří ve Slavii nejspíše ani na jaře a jediným rozumným východiskem tak je jeho odchod do jiného ligového klubu formou půlročního hostování.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 20:52 |  
    0 0

    Kdyby Necid dostával šanci, jako ostatní, žádnýho šutére (opět malého) nepotřebujem. Gaucha zadara, Necida ani náhodou. Jediná možná akternativa do vápna. Co je důležitější, už prodáno víc než 4.000 permic!

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:10 |  
      0 0

      toleskiho jsem chtel,ale 15 mega za tricetiletyho hrace je fakt strasne moc!s tim necidem,nechapu co s nim vsichni mate,pochybuju,ze ho vsichni znate nejak podrobneji nebo vic jak karel jarolim.tak nechte slozeni tymu na nem.on je za to placenej a dela to vice nez dobre

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:32 |  
        0 0

        No je fakt, že typově má dejme tomu Slavie teď složení útoku velmi dobré. Rychlík, technik, bojovník a věž. Toleski je spiš takovej podobnej typ jako Šenky (ale videl jsem ho hrat jen 1x...), tak nevim jestli by to bylo koncepcne prinosné. A Vlčák snad bude do jara určitě ready ne? Ale kdyby jsme se konečně zbavili Gauča+ Necka na hostovačku tak si myslim, že Toleski by drahý být nemusel a 1,5 roku ve Slavii by urcite odvedl velmi slusnou práci. Jen si říkám, jestli je opravdu tak dobrý, proč se to zjistiolo až ve 30ti? Ravik

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:35 |  
          0 0

          Vzpomen Drizdala...

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          Luke (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:40 |  
          0 0

          On už předtím hrál za repre Makedonie, ale je to prostě o štěstí... Podívej se, o Vaniakovi se to vědělo vlastně celou kariéru a až teď má špičkový angažmá, v 37 letech... Dřížďala zkoušely Blšany, Plzeň a ještě snad Boleslav a mysleli si, že nemá na první ligu... Hrával divizi, díky tomu že Pardubice prodaly druhou ligu Sokolovu se dostal do druhý a dneska je ve Slavii... Taky skoro ve třiceti. A to ještě o něj měli na podzim zájem kluby z bundesligy apod... Proč se to zjistilo až teď, že je dobrej? :) Je to někdy vážně o štěstí...

          Jinak Toleski mi přijde spíše než jako bojovník a důraznej hráč fakt jak snajpr, něco jako třeba Inzagni... Celej zápas je třebas neviditelnej, pak jedna dvě šance a gol... Ale i má celkem slušnou techniku a zahrává nějaký standartky, ale jak říkám, hlavní devizu má v té koncovce...

          • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

            PetCC     před 17 lety 10.12.2007 21:51 |  
            0 0

            Právě pro ten tvůj poslední odstavec by mě zajímalo, jestli by o něj Jarolím opravdu stál.

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:22 |  
          0 0

          tak druha nemecka je v soucasny dobe pro ty lepsi hrace z GL - takze se vo nem vedelo uz driv

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          bongor     před 17 lety 12.12.2007 14:54 |  
          0 0

          No Raviku a proč vloni Ferry vařil v hospodě polívky?Někdy se podaří,dostat se na vrchol později.Může to být předpoklady,třeba
          v některých rodech jde všechno pomaleji.Nebo to může být tím,že člověk trochu zestárne a uvědomí si,že už by měl pomalu na sobě začít víc pracovat,aby si ten svůj talent úplně nezakopal.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      Markus     před 17 lety 10.12.2007 21:53 |  
      0 0

      Gaucho musí pryč, ve Slavii se trápí a to že chodí na hřiště demotivuje hráče co se zůstanou na lavičce. Necid, to je zcela jiná kapitola, je to velmi mladý hráč a už své kvality ukázal. Proti starším zkušeným a fyzicky silnějším hráčům to má těžké, ale když hrál proti stejně starým, exceloval a to i na mezinárodní scéně. Hostování by bylo řešení, ale stejně tak je řešení je i trénink a nasazování na konce zápasů ... teď si doufám pořádně zahraje v přípravě. Že by do Slavie přišel Toleski nevěřím, to jedině že by jsme něco nevěděli o odchodech současných opor z útoku, Vlčka nebo Šenkeříka. Ivanu by snad v přípravě trenér dokázal probudit, pokud si ho necháme.

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        bongor     před 17 lety 12.12.2007 14:59 |  
        0 0

        No ten Gaučo se do naší hry nehodí.Naopak Necka,to je jediný bod v kterým nesouhlasím s Karlem Velikým.Už tím že je vyšší a asi i těžší má víc nadějí při standardkách.Ale vždycky si řeknu:"Ty kokot,nech to na KJ,je to nejlepší trenér v Čechách a ty jen obyčejnej čumílek-amatér.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:49 |  
      0 0

      Odkud beres to cislo o permicich, pls? Hans

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 11:12 |  
      0 0

      Jasný souhlas, Necid vůbec nedostává šanci a KJ tam furt cpe Ivanu, který teda nestojí za nic. Ať Necid hraje a opravdu pak nepotřebujeme 30ti letého hráče. Kdo ví, zda by se mu stejně dařilo na jaře.
      Gauča prodat a přidat k němu Ivanu.
      Co je tedy vůbec se Standou Vlčkem?
      Papol

  2. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    KING25     před 17 lety 10.12.2007 21:37 |  
    0 0

    Já bych ho nebral. Je mu už třicet let a nepamatuji si, že by tady nějaký cizinec z východu zářil víc jak jednu sezonu. Bych místo jeho radši viděl ve Slavii Blažka.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 13:10 |  
      0 0

      furt blazek.vzdyt je to naprostej nymand, kterej by byl neuveritelne drahej.a navic barovej povalec.srat na nakyho blazka.troubi

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 11.12.2007 17:34 |  
        0 0

        souhlas, Blažkovo motto "děvky, chlast a prcání" mluví za svý, z něj by asi Jarolím skočil z mostu. Jakubisko

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          bongor     před 17 lety 12.12.2007 15:02 |  
          0 0

          Tak se vsadim,že by skočil spíš Blažek.KJ by mu dal takovou sodu,že by na děvky neměl ani jedno pomyšlení.

  3. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:41 |  
    0 0

    luke ses curak,kterej ma neustale potrebu zviditelnovat se a ventilovat svoje hloupy nazory...vzdej to, uz to nikoho nebavi cist...choz mro kar !

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:53 |  
      0 0

      Souhlasim, Lukeho talent vystihnout pravy okamzik a vypustit bombasticke...hovno je famozni, tezko hledat konkurenci!

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        Luke (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:02 |  
        0 0

        Jojo, muj vzor je Filip "Snajper" Saiver, ale mám ještě co dohánět... :) Zato vy dva si můžete podat ruce.

  4. tolevski?zbytečnost

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 21:42 |  
    0 0

    je dobrej ale tipove mame ve slavce už šenkerika ivanu vlcka..maly pohyblivy..chce to urostlyho borce co bude vyhravat hlavy(magera,nejlepe Nezmar)...

  5. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:09 |  
    0 0

    tak gaucha bych tak jako tak - i kdyby goce neprisel...

  6. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:31 |  
    0 0

    Dovedu si představit, že by Toleski nastupoval zhruba v 60. minutě nerozhodného utkání proti mančaftům, co přijíždějí do Prahy uhrát bezgólovou remízu. Bude jich na jaře hodně, silné soupeře máme většinou venku. V žádném případě si nedovedu představit, že by se za něho mělo platit 15 melounů. Není to hráč do základu, nemá kondici, nedokázal by presovat ani pět minut. Je malý, a proto se možná líbí trenérovi. Ale je docela možné, že tzv. zájem Slavie má jen pomoci zvýšit jeho cenu v Německu.
    Tantalos

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:57 |  
      0 0

      no tak zrovan mimopražské týmy hrajou na Slavii na jaře jen 4. ČB. Most, Liberec a Jablonec.... jestli zrovna kvuli temto ctyrem zapasum ho kupovat... nevim nevim . Jinak Tantalosi souhlas ze na nejake velke vykony a fyzicky narocny zpusob hry to taky nevidim. Ravik

  7. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 10.12.2007 22:42 |  
    0 0

    Je velmi dulezite udelat kvalitniho utocnika,ale radeji bych poslal na hostovani Ivanu a Necida si nechal doma..

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 23:21 |  
      0 0

      Naprostý souhlas.

      Nazgul

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 10.12.2007 23:36 |  
        0 0

        jj....Necid jedinej vyčuhuje z našeho trpasičího útoku,ale k Toleskimu....všichni tady zkoumáte věk,kondici atd atd....jasně...všechno hraje nějakou roli,jenže když se na něj podíváte,tak on je přesně to co nám v útoku chybí......přímočarej důraz.....naši útočníci jsou dobří,jenže hračičky...teda až na Standu,ten je přímočařejší než ostatní,ale pořád to není ono....můj názor je,že by se nám určitě hodil,ale jako prioritu bych určil uspořit prachy na Dana Pudila na léto ..... nám to jde v LM,tak nás liberec určitě pumpne

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      majkl-sks     před 17 lety 10.12.2007 23:30 |  
      0 0

      Jak chceš, proboha, poslat na hostování Ivanu? Vždyť to nejde.

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 11.12.2007 10:57 |  
        0 0

        Taky na to cumim,vzdyt Ivana je tu na hostovani!!!

  8. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    majkl-sks     před 17 lety 10.12.2007 23:23 |  
    0 0

    Příchod Toleskiho by byl úplně zbytečný. Je mu 30 a všichni soudí podle pár zápasů. Ivana v zimě po letech pořádně potrrénuje a na jaře strčí Goceho do kapsy, tomu věřte. Žádného dalšího malého útočníka nepotřebujeme. Jinak Gaucho samozřejmě pryč, ten je jedním slovem tragédním a ve Slavii nemá co dělat, i když jako člověka ho mám rád, ale tak se to bohužel brát nedá...

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 10.12.2007 23:38 |  
      0 0

      jj.....Gauchovi jsem hodně věřil,ale ještě jsem ho neviděl zahrát pořádně jeden zápas .... good bye!

  9. Deco

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 00:15 |  
    0 0

    Přijde Deco,
    je to jasný, potřebujeme posílit střed zálohy :-D
    Ale fakt je, že on by nám to možná vyhrál skoro sám:-) Venku by každejch 5 minut posílal vlčka samotnýho na bránu a to by bylo aby něco nedal a doma když by soupeř betonoval, tak by to rozhodl střelou z dálky. Ideální fotbalista :-)

    No co, je čas spekulací:-)

    Luke7

    • Re: Deco

      bongor     před 17 lety 12.12.2007 15:06 |  
      0 0

      No určitě bude DECO,ale až se budou v létě zavařovat okurky

  10. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 07:13 |  
    0 0

    No Toleski proč ne??Ale Necida v žádným případě,to je šutér,jen musí dostávat pravidelně šanci ve Slavii,to je rozený útočník,navíc dal třeba dost důležitou pentli Žilině,zkrátka Gaucho jasně,Necid ne!

  11. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 08:22 |  
    0 0

    Toleski sice není ve 30 žádný mladík, ale dle mého názoru to je hráč v plné formě pro cca další 2 roky. Což je období běžné smlouvy. Mít hotového kanonýra pro jaro a další sezónu je super - Necid je sice talent, ale zkušenosti zatím nemá.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 13:06 |  
      0 0

      A pokud ho nenechame hrat, tak je ani mit nebude...

  12. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 08:57 |  
    0 0

    Toleskiho, všema deseti. Předpokládám, že Ivana a Gaučo nezůstanou.Toleski je koncák, má perfektní výběr místa i rychlost.Vemte si ,jak se nám vyplatilo mít širokej kádr.Z toho těŹila v minulosti sparta a např. loni jsme kvůli tomu, źe nebylo v krizi koho postavit pŕišli o titul.LE

  13. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 11.12.2007 09:59 |  
    0 0

    K Toleskimu, určitě hledáme útočníka - střelce, Toleski by to splnit mohl a bylo by fajn, kdyby za rozumných podmínek přišel. Ale mám i pochybnosti - jednak my potřebujem i hlavičkáře a Toleski nema vysku, jednak jsem ho nevidel hrat, nevim teda o jeho dalsich schopnostech, rychlost, nasazeni, atd, taky je mozny, ze je to podobnej typ jak Senky... Lukasi, ty o nem vis nejvic, co ty na to? Vymena s Gauchem zni rozume, ale proslycha se, ze Gaucho ma vysokej plat, nevim esli by ho Most nemusel prevzit...

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.12.2007 12:12 |  
      0 0

      Jako Šenky určitě ne. Spíš jako Gaucho. Ale bude muset pod KJ pořádně zabrat ve fyzický přípravě. Kubáska nechápu. . Máme Diviše-rovněž reprezentanta. Tam nás bota netlačí, ale jestli počítaj s horizontem 2-3 let a chtěj být připraveni, proč ne. . ale je důležitý, aby chytali. Čili bych ho v tom Sokolově nechal hostovat dál.

  14. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    Bulvi     před 17 lety 11.12.2007 11:55 |  
    0 0

    jsem snim četl rozhovor asi před 3měsícema ve SPORTU a tam se ho ptali do jakýho klubu u nás by byl ochoten odejít....řekl že do Slávie,páč staví ten nádhernej sadion....jeeeaaa

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      Bulvi     před 17 lety 11.12.2007 11:56 |  
      0 0

      jo a ted sem se dočetl na idnesu,že Slavia chce získat z druholigového Sokolova mladého brankáře Josefa Kubáska. Kluby jsou téměř dohodnuty, zbývá doladit odstupné.

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 11.12.2007 12:06 |  
        0 0

        Coz moc dobre nechapu.On zas tak dobrej neni,parkrat dostal dokonce gol,pomalu z pulky hriste.Ale zase je fakt,ze jeden na jednoho je vybornej.A hlavne,jak se musi citit Divis?

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          Bulvi     před 17 lety 11.12.2007 12:09 |  
          0 0

          hele a neni náhodou Radek Cerný v totenhamu na hostování a za půl roku se vrací???

  15. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 12:58 |  
    0 0

    Pokud odejde Gaugo a Ivana tak bych Necida nepouštěl protože pro něj bude více prostoru. Teď můj subjektivní nároz co se týká dalšího doplnění.

    Myslím že klíčové bude jednání o prodloužení Šventa a Latky kteří by pro jaro měli být připravení. Co se týká dalších posil :

    Největší možná už přišla a tou je Pudil spolu se Šventem mají levou stranu výborně pokrytou. Navíc obrovská perpektiva do budoucna sice je to jenom hostování do léta ale obci určitě uplatníme. Navíc se nám vrátí uzdravení Janda a Kalivoda což je veliká kvalita a perspektiva (na GL). Proto bych případné další posily které jsou třeba už jen pro oživení kádru viděl takto.

    Černý z ČB nemá význam v konkurenci Pudila, Jandy případně Šventa není pro nás potřebný i když se jedná o výborného hráče.

    Slávie je po dlouhé době v utěšené finanční i hráčské situaci proto bych postupoval takto.

    Brankář : Pro jarní část není nutná máme Vaniaka kterému bude krýt záda Vorel a Diviš.

    Obránce : zde je zjevné že při kvalitě a zkušenosti Brabce, Latky, Dřížďala a Hubáčka (pokud proto že málo hraje navíc patří ke starším neodejde) je třeba spíše myslet na budoucnost a proto bych vsadil na mládí a zároveň kvalitu. Vedle Suchého by se mě velice líbil Rajnoch ale to je asi nereálné. Proto bych jednoznačně preferoval jednoho z hráčů Lecjaks - Plzeň, Kubáň - Brno je to kvalita a navíc veliká perspektiva.


    Záloha : opět bych šel cestou kvalitního mládí a perspektivi zde vidím jasnou prioritu a tou je pro nás dostupný Fillo z Plzně. Hráč k nám chce jít a klub má na to aby ho zaplatil a ví že na něm neprodělá. Navíc právě na pravo nás tlačí bota protože rychlost Matějovi chybí a pokud by Fillo přišel tak máme křídlo "letce". Do středu zálohy bych pokud půjde o hotové hráče bral z České ligy pouze Matějovského nebou Kaloudu ale nákup těchto hráčů je asi nereálný. Nikdo jiný z České ligy nemá na to aby byl pro nás přímos.

    Útok : zde to vidím úplně jinak : Ideál pro nás je příchod Toleskiho jde o kvalitního hráče : nepotřebujeme někoho kdo nám bude tvořit hru ale někoho jako je on tzn: dvě šance gól. Je to náš největší problém máme natolik kvalitní zálohu a aktivní taktiku že šancí máme nepřeberně a ať se nám to líbí právě zralost Toleskiho je pro nás to pravé mladík překopne Toleski dá. Pokud by nedopadl Toleski opět bych nechtěl nikoho z České ligy není tu útočník (nedostupný Fenin) kdo by byl přímos.

    Můj závěr je jednoznačný raději uvidím po Pudilovi dalšího mladého ale zároveň kvalitního (i když drahého) hráče než čtyři středně kvalitní. Pak bych vyskoušel 4-5 mladých hráčů ze zahraničí. Pan Jarolím už naznačil že má něco rozjednaného ve Francii tak uvidíme. Samozřejmě v našem dalším růstu je bezpodmínečně zapotřebí udržet ten největší klenot co máem a to Karla Jarolíma. Svým tvrdým (náročným a absolutně profesionálním) postojem běžným ve vyspělých zemích je pro nás nepostardatelný. Každopádně jsem teď jako fanoušek velmi spokojen a pokud se nám všichni uzdraví tak se o nás nebojím!!!


    Pavel

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 14:03 |  
      0 0

      V té záloze si zapoměl na Polácha, ten by pro nás byl velkej přínos. Ale v celku s tebou všem souhlasim, já bych Toleskiho bral všema deseti.
      Kuka1

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 14:09 |  
      0 0

      V té záloze si zapoměl na Polácha, ten by pro nás byl velkej přínos. Ale v celku s tebou ve všem souhlasim, já bych Toleskiho bral všema deseti.
      Kuka1

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 15:23 |  
      0 0

      ad1) Ivana dle vyjádřeni v KJ v poslednim Hattricku neodejde určitě. Naopak KJ si od něj na jaře hodně slibuje
      ad2) Janda na jaře hrát vůbec nebude, Švento tak nejdřív koncem dubna tzn. ze prakticky vůbec ne.
      ad3)Byl jsi prosimte nekdy na Slavii vubec? Rict v souvislosti s Krajčíkem že mu chybí rychlost??? Malem jsem se udusil smíchy. Vzdyt je to nas po Dušanovi a Vlkovi nejrychlejší hráč :-))
      ad5) Kubáň je na hsotování v Brne ze Slovácka takze nám ho Brno určitě neprodá.
      ad4) na co kupovat Filla kdyz máme Kalivodu? Na co Toleskiho. kdyz mame Necida, Senkerika a dalsi?
      ad5) Rajnoch?? Na co, Jednak ho Bolak nepusti, protoze to by vedeni snad fanousci a sponzori ukamenovali za takovej exodus za posledni rok a jednak jako kde by Rajnoch hral? Stopery mame, def. zalozniky taky.
      ad6) Lecjaks? Jedina dobra myslenka, ale dost pochybuju ze nam ho Plzen proda.
      Jinak si jen preju at se nechovame jako Sparta a nakupujeme koncepcne, tedy tam kde nas tlaci bota. A to bych videl na jedinem postu a to je levy bek a mozna spilmachr.
      Ravic

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 11.12.2007 15:48 |  
        0 0

        Ja si naopak myslim,ze zrovna Toleski by moc pomohl!Proste golovy utocnik (krom Standy) u nas neni.

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          bongor     před 17 lety 12.12.2007 15:13 |  
          0 0

          Já bych ho aspoň vyzkoušel,třeba by k nám výborně zapadnul,hráč v mužstvu,to není o absolutní kvalitě,ale hlavně o upotřebitelnosti v systému.A vidíme,že se poměrně dobře dostáváme do šancí ,ale dál to vrže.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 18:28 |  
      0 0

      nezapomínej na kluky co jsou na hostování

  16. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    (host)     před 17 lety 11.12.2007 14:13 |  
    0 0

    polácha jsem nepsal záměrně protože vím že ho Brno do čech nepustí Uličnej se do něj poprávu zamiloval ale díky za reakci na můj příspěvek.

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 14:41 |  
      0 0

      Melinho by mi prisel lepsi a dostupnejsi hlavne

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        (host)     před 17 lety 11.12.2007 16:18 |  
        0 0

        Nemam prilis casu , ale snad jen , ze tve uvahy jsou mimo realitu, k oboum hracuum bychom museli pridat hlavne penize, to jedine motivuje Kabicka k jednani o Toleskem, zabezpecit Most na jaro , pokud to tedy nevis. Navic myslim , ze zbavovat se Necida by byla blbost byt jen na hostovani a Ivana hostovani je fakt na rok, ukoncit ho lze jen dohodou obou stran nebo vyplacenim. Jiri

  17. Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

    Luke (host)     před 17 lety 11.12.2007 17:24 |  
    0 0

    ad Toleski - hráč sám má zájem do Slavie jít, v Česku se mu líbí, líbí se tu i jeho manželce, zažívá tu nejlepší okamžiky kariéry... Nechce moc odcházet, ale na druhou stranu v Mostě asi nezůstane... Osobně si myslím, že 15 milionu je za něho hodně moc, ale kdyby šel na druhou stranu Gaúcho (kterej by v Mostu dostal jistě šanci a myslím že by mu ten herní styl SIADu měl sedět víc než slávistickej) a mohl by i Necid. Sice je to škoda na jednu stranu, každopádně kdyby to bylo jen hostování, tak se přece nic neděje? Navíc by se rozehrál, v Mostě má větší šanci hrát více zápasů a v základu než ve Slavii (a to samé Kladno pokud si Jeslínka stáhne Sparta, to samé asi Jablonec, hostovačka v Olomouci... Osobně jsem PRO hostování Necida o jarní části v jiném klubu. Je mladej a musí hrát těžký zápasy).
    ad Fillo - odchází do zahraničí, takže my na něho fakt asi mít nebudem... To samé Fenin, Kalouda asi taktéž odejde... Kubáňe by Brno prodalo prý za částku 40 milionů a více a to ještě je spíše podhodnoceno, vzpomeňte na Mazucha - de facto byl v podobné situaci, pul roku v lize a šel za 80 mil, Kubáň už má za sebou i docela jméno co si udělal na MS 20... Takže těžko by z Brna odešel za deset melounů...

    ad brankář... Nevím, podle mě na jednu stranu máme tři na český poměry špičkový brankáře (jeden v širším kádru repre, jeden zkušenej a jeden v jednadvacítce), každopádně Vaniak po sezoně skončí a pokud se podepíše Kubásek, předejde se pak v létě nějakému hořečnému shánění... Ideální by zase bylo pokud by Kubásek podepsal a pak šel někam na jaro na hostování, buď zůstal v Sokolově, nebo šel do nějakého týmu kde není jasná jednička a kterek má problémy s defenzivou, třeba Kladno, Most, myslím i Žižkov... Zase: sice by třeba pustil hodně golu, ale dostal by se do permanence střel... A že je to k něčemu je vidět u Švengera, kterej v jednadvacítce je jedničkou a přitom chytá druhou ligu za Krč, která je v dolní části tabulky...

    Na nic víc snad už nechci ani reagovat :)

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      Luke (host)     před 17 lety 11.12.2007 18:13 |  
      0 0

      Jj, jinak ještě Radek Černý: ve Spurs už není na hostování, vypršelo mu zároven hostování a ve Slavii smlouva, stal se volným hráčem a ve Spurs podepsal novou smlouvu, takže je kmenovým hráčem Totenhamu už... Mě osobně spíše více zajímá osud Munstera, do béčka by nebyl marnej..:) Ted hrál v Hradci, ale skončil tam a na stránkách Hradce píšou, že se vrací do Slavie, což mi přijde trochu divný..

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        quelhar (admin)     před 17 lety 11.12.2007 19:38 |  
        0 0

        Ja bych to upresnil - na strankach Hradce pisou tohle:


        Klub neuplatní opci na Jaromíra Šmerdu, nadále překvapivě nepočítá se službami nejlepšího podzimního střelce Paula Munstera, jemuž skončilo hostování z pražské Slavie, a zelenou k odchodu dostali Vlastimil Karal a Daniel Kaplan. „Rozhodnutí jsme udělali na základě výkonů. Svou roli sehrál i fakt, že kádr potřebujeme ještě více zkvalitnit,“ prozradil Jukl. „Váhali jsme pouze u Munstera. Dal sice čtyři góly, ale odehrál velmi malý počet minut. Jednání o jeho dalším působení v klubu zatím se Slavií vést nebudeme,“ upřesnil situaci kolem severoirského forwarda.

        Coz urcite neznamena, ze Munster bude hrat na jare ve Slavii. Ja mam pocit, ze o nej neni u nas zajem, takze ho posleme na hostovacku zase nekam jinam, popripade prodame.

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          Luke (host)     před 17 lety 11.12.2007 19:47 |  
          0 0

          A já měl za to, že ve Slavii už vůbec není... Ale jak vidím, neví to ani on sám teda moc... :)

          • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

            (host)     před 17 lety 11.12.2007 19:52 |  
            0 0

            Munster ve Slavii nebyl, po skonceni smlouvy odesel do zahranici. Takhle to muze ucinit i nyni a Slavia z toho nic nebude mit. Ale podle ceskych predpisu, pokud by Munster chtel jit do jineho ceskeho klubu, tak ten klub musi jednat s nami a pripadne ho od nas koupit. Dokud ho nekdo v ramci CR od nas neodkoupi, vlastnime ho v CR porad my.

            • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

              Luke (host)     před 17 lety 11.12.2007 20:18 |  
              0 0

              Jo, jasný, blbě jsem to pochopil... Je to jinak ten samej případ jako Holeňák prostě... :) Akorát on už totiž někdo někde dřív říkal že je pořád náš, tak proto mi to v souvislosti s tímhle vytanulo na mysli

    • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

      (host)     před 17 lety 11.12.2007 18:46 |  
      0 0

      Neni náhodou kubáň hráč slovácka ?

      • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

        Luke (host)     před 17 lety 11.12.2007 19:19 |  
        0 0

        Kubáň šel před sezonou do Brna na přestup, alespoň tak to prezentovala MfD a Sport

        • Re: Přijde Toleski do Slavie? Možné to je!

          (host)     před 17 lety 11.12.2007 22:15 |  
          0 0

          V srpnu 2007 odešel na hostování do Brna.