O Slavii

Michal Švec prodloužil smlouvu

Michal Švec, talentovaný fotbalista Slavie, se rozhodl spojit svou další budoucnost právě s naším klubem, proto prodloužil smlouvu až do června 2010!

"Jsme potěšeni tím, že další talentovaný fotbalista spojil svoji budoucnost se Slavií. Rád bych poděkoval za vstřícné a korektní jednání také jeho manažerovi panu Paskovi," uvedl generální manažer Petr Doležal na slavia.cz.

"Slavia mi nabídla velice solidní podmínky, neváhal jsem ani chvíli, také proto, že jsem ve Slavii vyrostl, začal nastupovat v lize, v pohárech a v letošní sezoně i v Lize mistrů. Těším se na nový stadion a věřím, že v jarní sezoně to dotáhneme na nejvyšší příčku," řekl Michal Švec pro oficiální web.

Michal Švec (19.3.1987) působí ve Slavii od roku 1997, kdy přišel z klubu SK Uhelné sklady. Stal se nejlepším mladším dorostencem v roce 2003 a o rok později i nejlepším starším dorostencem. První ostrý start za A tým sehrál proti Levski Sofia, následně byl v necelých sedmnácti letech natrvalo zařazen trenérem Beránkem do prvního týmu. Ve Slavii působí na postu defenzivního záložníka, ale v případě potřeby nastoupil na pravém beku či na stoperovi. Jedná se o kvalitního fotbalistu, kterého však často trápí zranění. Tuto sezonu proto několikrát marodil a chyběl v řadě zápasů, nastoupil tak pouze do osmi zápasů a odehrál 612 minut. Po zranění se vždy dokázal vrátit v dobré formě. Celkem v lize odehrál 67 zápasů a vstřelil dvě branky. Pravidelně také nastupuje za různé reprezentační výběry.

Komentáře (34)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

    (host)     před 17 lety 05.12.2007 10:02 |  
    0 0

    Michale díky, jsi mým nejoblíbenějším fotbalistou ve slávistickém dresu. Jen, aby se ti více vyhýbala zranění. Madlenka

  2. Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

    KING25     před 17 lety 05.12.2007 10:15 |  
    0 0

    Tak to je opravdu super zpráva. Je vidět, že dluhy už jsou minulostí a že zůstat ve slavii delší dobu je pro hráče radost. Jen tak dál. V zimě se máme na co těšit..

    • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

      (host)     před 17 lety 05.12.2007 14:09 |  
      0 0

      taky věc, která mi fakt zvedla náladu. On sice není tolik vidět, ale odvede strašně moc práce. Koukám, že jsme pro ty mladý kluky zas atraktivním mančaftem a za každou cenu se nehrnou pryč! Mára, Švec prostě super a k tomu ještě kluci z naší líhně!:o) amon

  3. Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

    zaba     před 17 lety 05.12.2007 10:29 |  
    0 0

    to je super, že Švícko prodloužil!! Chci se ještě zeptat, nevíte někdo jak je to s Radkem Černým? myslim jestli je v Tottenhamu na hostování nebo na přestup. Hledal jsem v archivu článků na ofickach a tam jsem to nenašel. Na stránkách Spurs, pokud jsem si to dobře přeložil, píšou, že Radek prodloužil svoje hostování do konce sezony 07/08, tak bych jenom chtěl vědět, jestli někdo nemáte přesný info. dík

    • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

      jane (admin)     před 17 lety 05.12.2007 10:39 |  
      0 0

      Je tam na přestup.

      • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

        (host)     před 17 lety 05.12.2007 11:12 |  
        0 0

        Ano Michal je velmi slusnym cloveken m a dobrym fotbalistou, je jednim sz poslednich s te slavne ery nasich mladych a lze jen doufat, ze i Latka /podle infa od Pasky/ smlouvu prodlouzi. Jinak bych par radek smeroval jinam. Vcera jsem byl s prateli v Usti na hokeji, musim rict takovou pohodu jsem uz dlouho nezazil, vcetne hry i lidi , kteri nam neskutecne fandi a nejsou z Prahy, i velmi skvele prostredi ceny obcerstveni nebo chovani hracu a treneru k fanouskum bylo na urovni. Bohuzel to casto postradam a to zejmena na samotnem stadionu, kde treba Sokrates je vzdy blizko kotle, ale my normalni lide sedime s prateli , tam kde oni. A hodne mi sere prominte nemohu jinak hulvatske chovani nasich starsich fandu, ne brblani zname ze slavne Edenske drevenky, ale nadavky a jine vulgarity , kterymi se prezentuje jista skupina privilegovanych fandu a jejich dnes uz dospelych deti, ktere pro sebe shaneji ruzna privilegia. Pak prijedete do jineho mesta a zazijete takovy kontrast, snad skutecne to nrekteri lide pochopi a nebudou svym taky fandenim delat nasemu klubu ostudu. Jiri

        • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 11:27 |  
          0 0

          Skvela zprava, pro me je Michal jeden z nejlepich hracu, hlavne co do nasazeni a zodpovednosti na hristi by se od nej meli ostatni ucit, nezbyva nez mu poprat, at mu slouzi zdravi, aby mohl zlepsit treba rozehravku a vubec hru dopredu, pak jako defenzivni zaloznik nebude mit u nas konkurenci. No a co se tyce toho fandeni, jako maly jsem chodil na hlavni do Edenu a jak si to tak pamatuju, nebylo to jen brblani, mam na to takovou vzpominku, ze me vzdy udivovalo jak se ti starci chovaj jak hulvati, ted mi to tak hrozny neprijde, ale je jasny, ze vzpominky z tech let jsou zkresleny. Jinak Dolezal chvali Pasku, Jiri, nevis, koho maj za manazera Latka a Svento? Teda spis Svento, pochopil jsem, ze Latka je u Pasky.

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            (host)     před 17 lety 05.12.2007 11:38 |  
            0 0

            latka ma Pasku a pokud nebude jina lepsi nabidka podepise, Svento ma Lednickeho a tam je to komplikovanejsi, kdyz jsem s Dusanem mluvil naposled rikal neco o uzavreni jednani do konce listopadu , ale to uz nebude, Dusan vahal, protoze jeho ambice jsou jit hrat ven, mel i jine nabidky nez z Anglie a ty trvaji navic s vedomim, ze uz nebude nutne oplatit tolik penez, podle poslednich zprav jde ted hlavne o plat Dusana a dalsi pozitky, tam se obe strany nemohou dohodnout zatim. Jednani pry pokracuji. Jiri

        • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

          (host)     před 17 lety 05.12.2007 11:39 |  
          0 0

          S tim souhlasim, take me to vadi. Chodim na hlavni a nekteri jedinci (jsou to stale ti stejni) kazdy zapas neustale nadavaji, nejen na rozhodci a na soupere, ale i na vlastni hrace, a nejhorsi na tom je, ze dost sproste. hypik

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            (host)     před 17 lety 05.12.2007 11:57 |  
            0 0

            a víte čím to je, že je se v ústí fandí slušně atd.? u nás na severu všeobecně moc zábavy a všelijakých podniků neni, tady v praze je všude milion lákadel, multiplexů a já nevim čeho ještě a lidi si toho prostě přestali vážit. protože si zvykli, že se jim každá firma nebo kino úplně maximálně podbízí a leze jim s luxusem až do zadku. prostě mi přiijde, že lidi (většina)v praze jsou docela rozmazlený a neváží si obyčejný zábavy...v ústí se lidi na extraligu načekali dost dlouho, kolik pokusů v baráži se podělalo a lidi potom stejně přišli a fandili...tak asi tak no...elpresidente

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              (host)     před 17 lety 05.12.2007 12:07 |  
              0 0

              Ano na Vasi uvaze neco je , hrozne rad se k Vam se Slavistickym hokejem jeste podivam. Jiiri

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 12:26 |  
              0 0

              Naprosto souhlasím. Lidi jsou obklopení možnostmi, dá se říci i přemlsaní a když mají pět možností jak trávit večer, tak si vyberou spí sedět v teple v kině než mrznout na stadionu. To bude i důvod těch dlouhodobě malých návštěv. . Eden to o něco zvedne, ale na zázraky moc nevěřím. Vyprodáno bude tak 1 do roka. ( Možná krom výjimečné úvodní sezóny)

        • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

          (host)     před 17 lety 05.12.2007 12:23 |  
          0 0

          Dobrý den přeji všem,
          M.Švec je nejen slušný, ale i na fotbalistu rozumný člověk. Další smlouvy budou určitě následovat. Pane Jiří, nerozuměl jsem formulaci ve Vašem příspěvku, že já jsem blízko kotle, ale Vy normální lidé ......... Považuji se za zcela normálního, neprivilegovaného fandu bez hulvátského chování a vulgarit, aspoň doufám. Jsem starší fanda a určitě pro sebe žádná privilegia nesháním, fandím slušně a přiznám se, že Spartě bohužel nadávám. Domnívám se, že z hlediska vyššího principu mravního, nadávati zkorumpovanému a komunistickému klubu (prohlášení J.Otavy ze Sparty je toho jasným důkazem - vlezme co nejvíce soudruzi soudruhům z UV do prde....), není zločinem. Těch, o kterých píšete pane Jiří není zase tolik, většina nás fandů Slávie už má svou a já věřím, že dobrou parketu. Pokud jste pouze nešťastně zformuloval inkriminovanou větu, i to se může stát, pak tedy v pohodě. Přeji pěkný den. Sokrates 55

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 12:37 |  
            0 0

            No pan Jiří. . má holt tu nevýhodu permanentkářů na hlavní. Jednak tam jsou ti lidé pořád na stejném místě a druhak při věčném tichu a mrazu:) , který tam panuje usylší vše. Na jihu se nepotkáte se stejným člověkem dvakrát :) Ale zase se v kotli nejde daleko pro slovo hrubšího zrna. . Ale nevídám tam moc "zapšklých dědků", kteří by nadávali vlastním. Tam se fandí! Co se týče sprosté mluvy. . to je věc společnosti. Když i politici, zpěváci atd mluví jak jim zobák narostl( a to nemluvim o všech "celebritách", Blescích, Šípech, emerických filmech atd., tak se není čemu divit. Dokonce i zprávaři v televizi maj směrnice. . že mají mluvit tak jako "sprostý lid" a neužívat knižní a spisovné výrazy, kterým lidé nerozumí. . To když mi říkala známá, která pracuje v ČT, tak jsem nevěřil svým uším:( Čili zvykejte si a za pár let budete ještě rádi vzpomínat na Jakešovo krasomluvu:( ( ( ( (

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            (host)     před 17 lety 05.12.2007 12:44 |  
            0 0

            Vazeny Sokrate, bohuzel casto vyuzivate neznalost ci nezajem nekterych lidi o veci verejne a pisete sem blafy viz Sobotka, ktery od zacatku jednani na rozpoctovem vyboru prave odmital prispevek Sparte , ale take vsem ostatnim. K one zmince o privilegovane skupine fandu jste mne Vy nedovedl, neznam Vas osobne a myslim, ze bojujete za SLAVII VSUDE KDE SE DA, MOJE FORMULACE JE PROSTE TAKOVA, ZE NEMAM AMBICE BYT VZDY V KOTLI, JDU RADEJI ZA SVYMI PRATELI,k Votavovi a Sparte nemam co dodat, hrozne se mi libil jeden diskuzni prispevek, ktery zde kratce ale jasne psal o zakulisnich tlacich tohoto klubu , co se tyce fandu Slavie Sokrate je jich fakt hodne diky dobry praci soucasnyho vedeni Rosena, Dolezala a hlavne hracu a KJ. Dotknout se Vas jsem nechtel, mrzi mne to, ale ono proste to Vase a nejen Vase bile videni Slavistickeho sveta obcas nekdo opravit musi, Slavia neni parta hochu od Bobri reky, je to soukroma firma , ktera bojuje vsemi prostredky o svuj kazdodenni chleb. Jiri

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              (host)     před 17 lety 05.12.2007 12:50 |  
              0 0

              Buldocku, znamy si tam jednou nahral ty imbecilni poijevy par emeritnich profesoru i divek v letech pry nej .... fandu Slavie, proti tomu je kotel i Ultras souborem nezbednych zacku. A hlavne i kdyz je treba Kralovec vul, nechapu treba tu vysi trestu , tak proc tito uctihodni lide na hlavni teda hazeli kde cim ,asi abychom zas mohli platit pokuty. jiri

              • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 12:55 |  
                0 0

                No, co k tomu říct. . S nadávkami musí začít u sebe každý sám, ale jestli něco hází na hřiště, měl by jednoznačně zakročit pořadatel a dotyčného vyvést. V tom by neměl být rozdíl mezi kotlem a hlavní.

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              (host)     před 17 lety 05.12.2007 13:07 |  
              0 0

              Pane Jiří, blafy sem píšete především Vy. Stenozáznam z jednání rozpočtového výboru si můžete najít na příslušných stránkách www.psp.cz a nehledě k tomu, že další iniciativa páně Sobotky ještě před "porcováním medvěda" šla do další dceřinky ovládané košťálovskou ekipou, to zřejmě netušíte vůbec. To jen Vy si hrajete na všeználka a přes Vás asi už nic nejede, že. Nejsem žádný hoch z "Tajemné řásnovky" či "Od Boří řeky" a bílé vidění slávistického světa nemám, v době komunistické jsem zase neviděl rudě. e Slávie je soukromá firma vím také, netřeba mě poučovat. Hlavně nebuťe ten "někdo", těch už tu bylo hodně. K Vám promlouvat je vcelku zbytečné, tedy žijte blaze pan Jiří. Sokrates 55

              • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                (host)     před 17 lety 05.12.2007 13:26 |  
                0 0

                Vazeny pane pri hlasovani ve Snemovne jen ciste pro Vas se tato partaj i Sobotka odmitli ucastnit porcovani medveda, ale pripoustim propojeni politiku s timto klubem. Jiri

                • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                  (host)     před 17 lety 05.12.2007 13:34 |  
                  0 0

                  A Kostal a jeho sdruzeni, dcerinky ci investice, to uz jsem snad ani nepatri, to bych musel blejt, protoze Kostal je jen na bliti. jiri

                • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                  (host)     před 17 lety 05.12.2007 14:29 |  
                  0 0

                  Proto Vám také pane Jiří píši, že ještě před "porcováním medvěda", aby pak tato sebranka dělala jako že se už porcování medvěda jako účastnit nebude. To jen čistě pro Vás. Sokrates 55

                  • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                    (host)     před 17 lety 05.12.2007 15:58 |  
                    0 0

                    Sokrate pro sve klidne svedomi jsem ony dokumenty tj. 3 posledni zapisy z jednani rozpoctoveho vyboru otevrel, nic jsem tam nenasel ani slovo o Sobotkovi, proste mi pomozte ,ze ktereho datumu je to jednani rozpoctoveho vyboru. Jiri

                  • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 19:21 |  
                    0 0

                    Taky hledam a nenachazím. Byl by link?

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            Socrates (přítel SN)     před 17 lety 05.12.2007 16:10 |  
            0 0

            Děkuji, Sokrate 55 ;-)

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              (host)     před 17 lety 05.12.2007 16:16 |  
              0 0

              Ano prominte, predem dik . Jiri

        • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

          bongor     před 17 lety 05.12.2007 16:03 |  
          0 0

          Takse pane Jiří dej k ústečákům,určitě budou rádi a ty se zbavíš nás,obhroublých slávistů.Do Ústí to není tak daleko.Já jsem taky pamětníkem dřevěnky i toho remcání,ale ty bys tam byl člověče určitě nejmíň předsedou.

          • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

            (host)     před 17 lety 05.12.2007 16:25 |  
            0 0

            To je fakt a ty bys zase moh delat obhajce vsem tem....., kdyz te ctu na ofice webu obcas se az divim, ze mas vubec odvahu zcela nesmyslne hajit nektere veci, ktere stejny web oficialne opravi na spravnou miru/ Dejmkovi a pod/ a radeji vyslovuji sve mozna nespravne , ale proste sve nazory, ano jako dite jsem drevenku zazil, dodnes obcas vidam nektere z tech dnes uz dedku, kteri byli nositeli zarucenych zprav presne podle toho kdo potreboval koho ve vetsinou rozdelenem vyboru tehdejsi Slavie pomluvit, jiz jsem psal schazeji se ve sportovni hale, no a kdyz nahodou zabloudim na hazenou nebo pozemak , tak na ne natrefim, dnes uz je to hodne malo, ale nikdy se nestalo aby skodili svemu klubu , nebo aby jako nektere fanynky urcovaly kdo tam smi kourit a kdo ne, nebo aby strkali sve potonky do ruznych akci urcene treba sponzorum a podobne. Jiri

            • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

              (host)     před 17 lety 05.12.2007 16:50 |  
              0 0

              na ústečky se nepovaž říct ani slovo - kdyby na strahov chodilo tolik lidí, jako v ústí na slovan, takse těm našim kopálistům jinak hrálo a dle mého to jiří takto myslel

              • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                (host)     před 17 lety 05.12.2007 16:54 |  
                0 0

                jo a aby nedošlo k mýlce - jsem slávista jako poleno, ovšem z ústí...elpresident

                • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                  (host)     před 17 lety 05.12.2007 17:03 |  
                  0 0

                  Ano chytila mne tamejsi atmosfera, pripoustim skveli lidi, ale on to Bongor myslel spis v nadsazce, dle myho to nebylo na Ustecaky , ale na mne, jinak ale plati radi se k Vam jeste jednou vratime i s prateli, jen doufam, ze zvladnete i zachranu ligy. Jiri

                  • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                    bongor     před 17 lety 06.12.2007 00:18 |  
                    0 0

                    Pochopitelně pane Jiří.Proti Ústí nic nemám,jsem tam víc než v Praze.Lidi jsou tam stejný jako všude v Čechách,možná líp fanděj,to nevím,protože tam na žádný sport nechodím.Ani proti Tobě nijak
                    nebrojím,jen říkám,že se mi někdy tvoje příspěvky zdají úsměvné.To ale neznamená,že bych si s tebou nesed na pivo,kde bysme mohli tu dřevěnku líp probrat.Třeba jsi znal i toho Oldu Řípu,co před tribunou vždycky sedával ve svojem velorexu.Beru tě jako slávistu s poněkud
                    nekonformními názory,ale pro mě je každý slávista přítelem,i když má na věci jiné názory než já.Howgh

                    • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                      (host)     před 17 lety 06.12.2007 06:57 |  
                      0 0

                      Dobrý den celý den,
                      asi tak to myslím pořád. Pane Jiří, nám pořád zdůrazňujete, že si můžete říct svůj názor (a já Vám ho opravdu neberu), ale jakmile napíšeme něco trochu jiného nebo to prostě cítíme jinak, tak už jsem chlapec od Bobří řeky a já nevím co ještě. Taky pana Jiřího ctím jako slávistu, nikdy jsem ho neoslovil nějakým hrubým neslušným výrazem a i když má jiný názor i pro mě je přítelem, protože svůj názor tu pověsí (někdy tomu sice vůbec nerozumím, ale respektuji). Zkuste to pane Jiří zase Vy s námi, co to prostě cítíme jinak. Sám vidíte, že třeba na ty záležitosti okolo košťálovin se i shodneme. Nemyslím si, že bychom se tu měli hádat do krve o to, co kdo kde jak psal a či měl nebo neměl pravdu. Jen si myslím, že někdy jde ta kritika vůči některým hráčům, trenérovi, vedení rychle a ukvapeně a pak jsme tu z toho otrávení, protože to vidíme každý trochu jinak. Já také netvrdím, že je všechno ve Slávii krásně růžové, naopak, čeká nás dost práce a to hlavně s podporou nás fandů, protože návštěvy na ligu jsou tristní a tady souhlasím i s Jiřím, že se tam někteří chovají hrozně. Proto taky do těch prostor V.I.P. radši nechodím, radši hodím holkám do kelímku na choreo větší peníz. Vedení a trenérovi necháme klid na práci okolo složení mančaftu, v zimní přestávce přijdou hostující hráči (Vácha, Gecov, Dočkal) a snad se povede stabilizovat K.J. i složení cizinců (údajně má zůstat do konce sezony i Tijany na hostovačku, Gaucho asi už půjde a u i Ivany se to řeší). Včera moc pěkně hovořil na Mikuláši v Edenu Krajčík a náš idol F.Veselý si pochvaloval, jak se k němu teď Slávie chová. To jsou pro mě dobrá zjištění. A prosím, není to nic zaručeného, jak to známe ze života, všechno může být jinak. Ale za to mi snad hlavu trhat nebudete. Tak Vám všem přeji krásný den a snad to na Kladně protrhneme a vyhrajeme. Sokrates 55

                      • Re: Michal Švec prodloužil smlouvu

                        (host)     před 17 lety 06.12.2007 16:14 |  
                        0 0

                        Zdravim Vas mam takovy neprijemny pocit, ze si obcas nerozumime hlavne proto, ze Ja veci vidim malo Slavisticky, to je ten zakladni bod , ale zase k tomu mam sve duvody, proc se snazim pokud to jde zustat nad veci, proc proste odmitam , ze by Kralovec chtel poskodit Slavii, proc odmitam jednoznacnou definici, ze kazdy Spartan je blb, kteryho je nutny umlcet. Mam kamarady, totalniho Slavistu a totalniho Spartana a je vzdycky hodne tezky vysledovat jejich nalady ,jejich mysleni i proto se snazim byt nekde uprostred, vzdyt ani chlapci z Letny nejsou bez problemu, dezolatni zaklady stadionu, nenaplnena kasa na jaro, nesplnene vykonostni cile, hraci , kterym se nelibi Bilkova Starospartanstina a tak dale. Mam vsechny Slavisty rad, samozrejme mi se budeme mily Bongore a Sokrate uttkavat dal, je to vec naseho mysleni, je to vec i nasich nazoru na verejny zivot. Uznavam treba sympaticky vztah Sasy Vondry ke Slavii , ale jeho partaj i tu druhou proste nemusim, to je asi hlavni ropzdil mezi nami, Jiri