O Slavii

Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

Včera večer po zápase dorazil na tiskovou konferenci člen představenstva Slavie Tomáš Rosen, což se nestává. Byla to předzvěst reakce na rozhodčího Královce i celkové pískání v ČR.

"Přicházím zcela bez emocí, už je třičtvrtě hodiny po zápase, nejsem nijak ovlivněn. Trenéři se k rozhodčímu logicky vyjadřovat nechtějí, ale já tak učiním. Jedna rovina je sportovní, kdy jsme utkání měli vyhrát na hřišti. Ale lituji toho, jak bylo takové důležité a hezké utkání rozhodováno. Je smutné, že hlavní roli sehrál rozhodčí. Kupil chybu za chybou na obě strany, pak už se snaží jen kompenzovat. Takovéto rozhodování zabíjí fotbal," řekl na úvod Tomáš Rosen. Mezi chybami zmínil neoprávněné vyloučení Tomáše Hrdličky či neodpískaný pokutový kop ve prospěch Slavie.

Rosen kvůli tomuto bude muset zřejmě nesmyslně zavítat na čtvrteční disciplinární komisi. "To, že tady s vámi mluvím, bude mít konsenkvence. My se snažíme pracovat profesionálně, ale pak takový pán takto rozhoduje, to je hrozný," uvedl.

Důvodem, proč zašel člen představenstva mezi novináře, je i prosba, aby právě novináři se pokusili s tímto stavem něco udělat. Slavia však protest proti výkonu rozhodčího podávat nebude. "To nemá smysl. Je to ale na vás, abyste takové lidi do ligy nepustili."

Přečtěte si další články na toto téma:

iDNES.cz: Šéf Slavie Rosen: Sudí zabíjejí fotbal!
eFotbal.cz: Tomáš Rosen: Takové rozhodování zabíjí fotbal!

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

    hammarby     před 17 lety 03.12.2007 10:11 |  
    0 0

    Dokud budou na svazu kašpaři typu Mokrý,Koštál a spol. tak se stejně nikdy nic nezmění!!!Myslím,že je to marný boj,ale proč to nezkusit!!!

  2. Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 10:11 |  
    0 0

    nojo, když se nevyhraje, tak je to pak těžký. to se člověk rozčiluje. prostě měli včera kluci dát dva góly a nebylo by o čem. ty šance co kluci nedali se prostě musejí proměňovat. stalo se, stalo se.teď je třeba přejet kladno a minimálně remizovat se sevillou. Fanda

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 10:56 |  
      0 0

      Vite normalne s Tomasem Rosenem souhlasim, jenze popravde prisel by Rosen na tiskovku , kdyby Slavie kopala penaltu, priznal by , ze proste vylouceni Boleslavka byl omyl, nevim , pokud by to udelal byl by asi prvni v Ceske lize, ktery neco takoveho dokazal. Rozhodci Kralovec je protekcni svazovy hajzl s obrovskym zazemim , mluvi se o nem jako o nastupci Jary a myslim, ze mu zadna nizka znamka neublizi a pokud si Slavia nebude stezovat, zrejme nedojde ani k postihu, protoze komise zpravidla podobne pripady bez konkretni stiznosti neotvira a Boleslav podle mych zprav si take stezovat nebude. A tady jsme u pozadi cele veci , k cemu je kritika, kdyz tedy pak stiznost nepodam, k cemu je tlak na media, kdyz ty se nam zase vysmeji , ze brecime. Ani se nedivim Ladovi Smicrovi, ze to cele bral s nadhledem jeho veku , ss nadhledem cloveka, ktery vi o fotbale sve. Ale pokud se Tomas Rosen nebrani konstruktivni kritice, mel by zacit doma, kolikaty uz je to prokaucovany zapas, kdy proti obrane slozene prevazne s urostlych borcu hraji pidimuzi, kolikaty uz je to zapas , kdy KK nechava sedet Volesaka, kdy chybi herni nasazeni od prvni do posledni minuty, kdy marodka dosahuje temer stavu cele jedenactky. Proc jsme zcela nesmyslne cpali treba Studika na hostovani to samy treba Vacha, kdyz ted trener nema na vystridani slabe hrajiciho Krajcika ani nohu a navic, proc trener ze zasady nepracuje s nasimi hraci, nechapu to jinde by na nich staveli a my se jich zbavujeme. Stejne tak reseni situace v b tymu, kde prevazna cast hracu nema vykonostne ani na 3 ligu, trener Smejkal rovnez ne , je zrejme jen a jen nase zbozne prani aby skoncil , u Smejkala se zastavim , jeho nekompetenci Vam v podstate potvrdi kazdy, treba i jeho kolegove ze Slavie, ale reseni nikde, priznam se ze kdyz odchazel Kozel, byl jsem hodne spatny padla totiz jedna ALTERNATIVA , chcete li oponentni nazor vuci KJ, jehoz asistenti si bez nej boji dojit i pro mice a to je taky chyba, jinak souhlas pozitiva zatim prevazuji i kdyz se jiz povazlive tenci. Jiri

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:32 |  
        0 0

        No Jiri, jestli by tam dosel, pokud by slavka vyhrala, to uz se nikdy nedozvime....:)

        ..mne hlavne mrzi to,..ze proste se nepovedlo dat jeste nejakej gol,..sance byly a hodne...musim rict ze zachytal perfektne ten pizanowski+mel stesti ze to kopali doprostred.

        mrzi mi, ze nevim co ale neco je v neporadku s krajcikem,..kterej ma chvile kdy hraje paradne a chvile kdy si rikam co tam dela..tak jako se matozi..neudela kloudnou prihravku..proste nanic.

        trochu hapruje suchy..tam myslim ze proste chce dokopat ve zdravi podzim, je v ocekavani mozna prestupu a boji se do toho jit natvrdo!

        skoda je ze je tolik zranenejch, ptoze by se nekdy urcite hodili...zajimavy je ze lidi celkem nadavaj na kalivodu,..ale kdyz hral..i kdyz jen chvili kolik golu dal a nebo treba neco udelal...treba by se ted hodil.

        asi i chybi ta vlckova dravost a "drzost"...a jeste to strhavani tymu...

        ja myslim ze nehrali vcera spatne..to uz mi spis stvali proti olomouci, kde jsem si rikal,..tak to kopni dopredu..udelej neco..a oni si prihravali na půlce a dozadu.

        ..mozna by to opravdu stalo popremyslet a nekde se poohlidnout po nejakym jednom bijci,..kterej to proste ukope..a pak jednou utocnikovi ciste do 16ctky...myslilm ze necid je jeste mladej a zatim se jeste potrebuje ucit..ale zda se mi ze ma naznaky ze by moh byt dobrej..jen potrebuje sanci!
        Martin

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 12:50 |  
        0 0

        Proc tam furt tlacis Volesaka, ktery hral dneska i jindy na nic? Je to alibista, jediny co umi jsou primaky a promenit jednu tutovku z 5. Studika snad ani nelze komentovat, to je opravdu fantasmagorie, to at uz tam da klidne i toho Sourka, jsou na tom stejne. Obecne mi prijde, ze silene nekriticky hodnotis nase odchovance, to same u Necida, vsichni z nej delaji poloboha, ktery by rozhodl zapasy, ale to si ho asi pletete s Pekhartem, ktery by na to mel. Prokaucovanej zapas? Tomu uz se musim smat, to je tvuj evergreen, ktery nikdy poradne nevysvetlis. Jak to mel tedy jinak kaucovat?

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 12:58 |  
          0 0

          Odpovim ti celkem jasne nasadit Necida od zacatku, stahnout Smicra do zalohy, poslat Volesaka od zacatku a hlavne reagovat na triskni vykon Krajcika. Studika jsem videl v poharu i v 2 lize mnohokrat, jako aternativa treba k Sourkovi je zlaty a Vacha, to mi tedy ver , ze by vcera pomohl a odchovanci to je priteli zaklad, protoze vydavat prachy za hostovacky ci drahe prestupy je sice hezky, ale zbytecny, tj. precti si treba velmid obry komentar Dana k becku i jine . Jiri

          • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

            mart     před 17 lety 03.12.2007 13:21 |  
            0 0

            jj, to s tim Necidem od zacatku, na to jsem myslel taky, sice nevim, jestli by to bylo jine, ale mel jsem pocit, ze by mohl bejt lepsi v zacatku, a nasi "mrnousove" pak nakonec.....(hlavne Ivana).
            Jinak Senkerika si nemuzu vynachvalit. To co hraje je skutecne velice dobry evropsky prumer.
            Je velka skoda, ze porad ztracime.. mart

          • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 18:06 |  
            0 0

            Smicer hral podhrota a hral ho velice dobre, pripravil obrovske mnozstvi balonu. Volesaka proste tlacis, kdyz nastoupil misto Belaida, tak predvedl jen o chloupek lepsi vykon, ktery korunoval zahozenim nekolika sanci. A ze nereagoval na tristni vykon Krajcika? Reagoval na daleko tristnejsi vykon Gebreho a Belaida, jedno stridani si spravne nechal aby mohl jeste jednou reagovat pozdeji. A ve fotbale, to mi ver, priteli, se strida jenom trikrat.
            Dorostenci MUZOU BYT zaklad. Je ovsem velke mnozstvi kvalitnich tymu, ktery maj i super dorostence a stejne je neuzivajil. Ukaz mi kolik tymu LM (kam snad chceme patrit) vyuziva vice odchovancu nez my?
            A Sourek ve 2. lize hral snad spatne?

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 13:12 |  
          0 0

          tak se studíkem prr, vloni mu nevyšel zápas proti liberci a všichni ho odepsali. I já k němu byl kritický, pak šel, pokud se nemýlím do teplic, kde hrál v základu a víc než slušně. Na to, že je to holobrádek a vyhořel proti liberci, který v tý době válel, není žádná ostuda. 10x raději studíka, u kterýho je šance že se zlepší, než u takovýho nekopy, jako hubáček a klidně se do mě můžete pustit. Huby to je jen takový to běhání a nakopávání, bek dobrej tak pro zlín, ne na evropu. amon

          • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 13:16 |  
            0 0

            Ano on to ani na Strizkove neni prebornik , ale velmi solidni alternativa na stoperu i kraji obrany , kterou trener Urban vyuzival do sytosti i proto maji eminentni zajem aby tam pokracoval a navic mi nepotrebujem zadny hvezdy, ale v tomhle stavu alternativy jako treba loni i predloni. jiri

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        bongor     před 17 lety 03.12.2007 21:25 |  
        0 0

        Co se týče kritiky velikosti útočníků,to je pane Jiří problém,že prostě víc nevyrostli a už to ani nehrozí.Takže když mám takové útočníky nic to nevadí,ale musí se hrát převážně po zemi,i když třeba takový Šenkeřík dal minule hlavou krásnej gól.Studík v našem mužstvu nemohl hrát,prostě na to neměl.Krajčík je v našem mužstvu jeden z nejlepších,hlavně i když se mu občas nedaří,nikdy nic nevypustí a maká.KJ dělá to ,co uzná za vhodné,je to nejlepší trenér jakýho jsme
        poslední dobou měli.Díky za něj.Oponentura vůči úspěšnému trenérovi
        je zbytečná.Béčko hraje na ho**o,ale doufejmě,že se vrátí pár lidí z hostování a budou střídat A-B.Teď snad budeme moci zaplatit i takový luxus.Největším problémem současné Slavie jsou diváci.Určitě to podstatně zlepší dostavba Edenu,ale ti naši kluci se na tom Strahově musí bát.Nebýt ultras tak by to byla ostuda.Bongor

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:23 |  
      0 0

      Jo jo! Co je s tou slavnou Slavistickou Lihni talentu:
      Vcera hrali v zakladu: 3 cernosi, 2 odchovanci sparty, slovak, nakoupeni Tricatnici (Vaniak, Brabec, Senkerik) a 2 (slovy dva odchovanci, z toho jeden pred fotbalovycm duchodem-Smicer! CO TO JAKO ,JE? To chlubeni se skvelou Juniorkou jako byla jen z nouze ctnost? Kdyz nebyly penize, tak nastupovali mladi. A ted kdyz jsou penize, tak se dela to, co se vycitalo sparte: nakupujou se hotovi hraci (s vetsim ci spise MENSIM uspechem) !!! :-(

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:50 |  
        0 0

        si dost mimo... Janda, Kalivoda, Jablonsky a Švec jsou zranení. Vácha, Gecov, Dočkal na hostování (ješte na slovensku je ten Vučovič nebo jak se jmenuje. Nevíte někdo jaké jsou s nim úmysly?) To je asi 9 potencionálních odchovanců na užší A tým, tak přestan plácat nesmysly. Ravik

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 15:02 |  
          0 0

          arsenal taky hraje tak ze nema ani jednoho hrace anglicana a co?!...

          ..holt ted je to tak..a z se zase nekdo objevi,..slavie bude mit min penez..tak budou hrat "juniori"...

          ..ja myslim ze je to hlavne o praci s tema hracema...proste kdyz budu nakupovat..ale pak pracovat nesystematicky..tak je to naprd..ale kdyz budu nakupovat,..doplnovat..brat na hostovani a nebo kupovat rozumne..myslim ze se to vyplati

          • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 15:08 |  
            0 0

            ..kdyz se podivate na nakupy..kazdej se alespon nejak a nekdy vyplatil...

            senker=steaua

            belaid=steaua

            tavares=v podstate porad a ajax

            drizdal=porad

            pudil=porad

            vaniak=porad

            volesak=nehraje spatne a myslim ze taky dal nejakej rozhodujici gol(snad teplice?)

            brabec=porad!!

            sourek=potrebuje se "okopat"..ale myslim ze bude dobrej

            ivana=tam zatim mozna myslim ze by moh vic pridat, ale ma svy dobry chvile.

            a pokud si vezmu ze slavie je 1.!! v lize..a hrala LM..poprve a myslim ze celkem dustojne....

            ze nemuzeme byt nasrani a nespokojeni!!!!
            (taky bych si pral aby slavka prehrala olo, zizkov, bolku a ted mela deset bodu naskok, ale budme radi za slavii)!
            M.

            • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

              (host)     před 17 lety 03.12.2007 15:43 |  
              0 0

              rozhodci Kralovec je pekna kurva znam ho protoze je ze stejneho mesta jako ja , jednak je to znami spartan ale o to ani tak nejde , spis je trapas ze ted pise na idnes jak ho to mrzi a tady se v hosode pred lidma vytahuje jak je rad ze dostane na par zapasu stop ze jede do francie piskat druhou nebo treti ligu a ma tam trikrat tolik nez tady , dokonce rekl ze jednou az cas udela chybu naschval aby mu zakazali tuhle ligu piskat a on mohl do tepla do francie kde mu plati lip a je tam teplo

              • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

                (host)     před 17 lety 04.12.2007 08:05 |  
                0 0

                Doporučuji ti návštěvu psychiatra.

  3. Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 10:57 |  
    0 0

    To vystihnul Rosen naprosto přesně.Krasty

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 15:58 |  
      0 0

      Ano je to tak, nejen Kralovec , ale treba Jara stihnul v pauze nejen odpiskat pohar uefa, ale treba par zapasu v cizine a v neposledni rade radu tzv .firemnich turnaju, ktere byly bohate dotovany. Proste rozhodne pro nej nebyl trest adekvatnim odpocinkem ci odriznutim od prijmu, je asi dobre , ze Macela otevre tento pripad, ale je smesne kdyz si Kralovec zapiska jinde v Evrope, kam se rozhodnti nasi komise nevztahuji. Ono je to vecne tema Bebr a Macela, ani jeden se nemusi a tak je cast tzv. neuveritelnych prehmatu techto rozhodcich soucasti boje mezi rozhodcimi, kdy vse ovlivnuje jista skupina delegatu profitujici s kazdeho stavu. Jenze samozrejme , ze v celem pripade hraje roli i nase kokurence velmi jemne to reknu, ktera nespi avyuziva kazde nase i funkcionaraske zavahani. jiri

  4. Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 19:49 |  
    0 0

    Tak podle Czaplára končí v létě smlouva Blažkovi,Hodůrovi a Šinglárovi,bylo by dobré je oslovit a v létě přivést zadarmo,chce to v zimě oslovit jejich manažery,uzavřít s nima smlouvu o smlouvě budoucí a v létě je získat za hubičku,jsou to hráči na postech,kde by se nám hodili,Hodůr by zvýšil kvalitu ve středu zálohy,Šinglár je kvalitní krajní bek,vytvořil by konkurenci a alternativu ke Krajčíkovi,který by se mohl posunout do zálohy a Dříždal nalevo,u něho je ale pravděpodobný prodej a Blažek by nahradil Ivanu a typologicky by alternoval s Vlčkem,který možná v létě odejde,takže by ho typově zcela nahradil,ale obávám se,že nám je Sparta vyfoukne.Liberec se díky nekoncepčnosti dostane do velkých problémů,odejdou hráči a nemají připravené náhrady za odcházející hráče,navíc za hráče nedostanou nic,tomu se říká šílená koncepční činnost.Před měsícem jsem zde varoval,že něco podobného může potkat do dvou let nás,odejdou do zahraničí Suchý,Švec,Švento,Latka,Janda,Dříždal,Krajčík,Tavares,pravděpodobně ukončí kariéru Šmicer,Vlček může skončit,Brabec,Šenky můžou odejít a my musíme mít v předstihu alternativy za uvedené hráče,v juniorce není moc velký výběr a dorostenci nejsou silově a rychlostně připraveni na hru mezi dospělýma,proto jsem navrhnul koupit mladé talenty Lecjakse,Morávka,Kadlece,Reinberka,Nerada,Cihláře vyměnit za Šourka,může nastat situace,kdy budeme mít hodně peněz z přestupu hráčů,ale na trhu v daný moment neseženeme adekvátní náhradu,stačí se podívat na situaci v Ajaxu,kde skočil Stam a odešel Sneider,mají stovky miliónů,ale nemůžou sehnat kvalitní náhradu za uvedené hráče a na výsledcích Ajaxu je to znát.Doufám,že vedení neudělá stejnou chybu jako Liberec a dopředu si zajistí kvalitní náhrady za hráče,kteří v horizontu dvou let odejdou,zatím máme na výběr,později to už může být horší,jednejme rychle a prozíravě.

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 20:36 |  
      0 0

      zapoměl ses podepsat Dane alias Voki:))

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 20:45 |  
        0 0

        Já jsem Jirka,jen jsem překopíroval příspěvek Vokiho z oficiálního webu.

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 21:29 |  
          0 0

          oh,tak to jo:)

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 05.12.2007 11:20 |  
        0 0

        nic takoveho jsem nepsal. Jiri

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      bongor     před 17 lety 03.12.2007 21:40 |  
      0 0

      Ajax chudák vede holandskou ligu,ale ty mu pane Jiří zvoníš umíráčkem.Opravdu si myslíš,že naši funkcionáři a trenéři spěj na vavřínech a čekají,až jim někdo poradí co mají dělat?A kde se tady vzali Tavares,Belaid,Šenkeřík,Brabec ,Dřížďal a další?Myslíš že se přihlásili na pracáku,že chtějí nějaký místo a my jsme je otamtud vytáhli?
      Nikdy nevadí,když do toho trochu kecáme,ale tu práci udělají ti,co jí rozumí.Jestli se ti zdá,že jsme letos udělali málo úspěchů,tak už nevím co bys vlastně chtěl.Ty bys remcal i kdybysme vyhráli ligu mistrů.Zase by se ti zdálo,že jsme mohli ve finále vyhrát tři nula a ne dostat minutu před koncem zbytečnej gól.

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 22:03 |  
        0 0

        Ajax vypadl v Lize mistrů,v poháru Uefa,v lize nebude do druhého místa,teď prohrál s Bredou doma tři jedna,ligu nevede,pokud jde o příchody-Brabce přivedl Vlček náhodou,ne vedení,Balaid a tavares jsou průměrní hráči,to ukázala LM,Dříždal se Šenkym se povedli,Šmicer se vrátil,protože by neprošel nikde zdravotní prohlídkou,jinak už nezmiňujete Šourka,Kopřivu,Gabriela,loni Nadzepiho,Reitera,Urbánka,Gaucha,Hercegfalviho,Kováče-to je ten kvalitní skauting,juniorka exeluje v ČFL,dorost hrál o záchranu a tak bych mohl pokračovat,sundejte si růžové brýle Bongore,na evropském trhu chybí kvalita,proto bude cena hráčů vysoká,letošní postup do LM byl z velké části dílem štěstí-viz zápasy s Žilinou a Ajaxem,stačilo,aby Žilina doma proměnila šance a v odvetě jsme byli bez šance,nechal jste se omámit vedením v lize a účastí v LM,to samé si říkali v Ajaxu a dneska mají velké problémy,Dan.

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          Luke (host)     před 17 lety 03.12.2007 22:11 |  
          0 0

          Jenže štěstí k fotbalu patří... Dříve jsme na to dojížděli a letos nám přálo. Štěstí přeje připraveným... A ve fotbale je štěstí docela znatelně vidět - když máš smůlu, trefuješ nohy obránců, tyče, břevna... Když máš štěstí, za zápas si vypracuješ tři šance, střely na bránu - a soupeř tě drtí. Přesto vyhraješ dva nula... To je štěstí a to prostě je nepochybitelnej fakt. Pak jde o to, jak moc se mu může jít legální cestou naproti... Taktika, forma, sladění typologie hráčů k sobě... On fotbal je de facto věda, ale je to štěstí. Stačí, když někde uděláš minichybičku a už je to úplně o něčem jiným - a to beru teď jen to, co ty můžeš ovlivnit, třeba jako trenér... A štěstím je i to, kdo koho přivede. Je přece jedno, zda je to Vlček nebo někdo jinej, ale jde o to, jak to pak šlape! A asi na tom tak nebudem zle, když Brabce nechtěl nikdo jinej z ligy, Dřížďala taky ne (zkoušeli ho dřív v Blšanech a v Plzni a v obou dvou týmech neprošel - to je právě to štěstí či neštěstí, ta hranice... Má teda Plzeň horší scoating, když jej objevila před náma, když zjistila že existuje, ale vyhodnotili si ho jako nepořebnýho hráče? Pokud má lepší scoating než my, je jí to na prd, protože ho nevzala a on je nyní u nás a zajímá se o něj třeba i Mnichov... :) To je prostě to štěstí, jkterý k fotbalu patří.

          • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 22:28 |  
            0 0

            Štěstí nefunguje pořád,není to zlatá ryba,která Ti splní jakékoli přání,podívej se na Řeky,po vítězství na Euru se nekvalifikovali na MS do Německa,dlouhodobě rozhoduje kvalita a systematická práce,pokud jde o Dříždala,zájem měla Olomouc i Jablonec,to,že se neprosadil v Plzni,bylo tím,že byl zraněný a proto ho vrátili,u Brabce to byl risk,neměl žádnou nabídku a nám odmítnul Holeňák,tedy žádný systematický skauting,jen z nouze cnost,nebylo kde sehnat levného stopera bez smlouvy,štěstí k úspěchu nestačí,jednou ano,ale podruhé už ne,musí být kvalita a systém,jinak nmáme šanci z dlouhodobého hlediska.

  5. Reklamní kampaň

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 22:49 |  
    0 0

    Richi, mám pocit, že bys pomalu ale jistě měl inkasovat od pánů Jiřího, Dana a dalších pro svůj web peníze za reklamu. Vypadá to, že se pokoušejí prodat pár kloučků, kterým se párkrát podařilo kopnout do balonu za desítky milionů. Vzpomínám si na jejich láteření, že odešla superhvězda Nečas, po které se vrhla Boleslav a určitě je prodá za stovky milionů, možná i dráž. Nebo jak nás převezl Liberec, když koupil superhvězdy Dejmky, které obratem prodá do ManU. Za chvíli by prodávali po sto milionů ještě nenarozené děti, pokud by byla šance, že to budou kluci. Komu dělají reklamu?

    • Re: Reklamní kampaň

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 22:50 |  
      0 0

      Hloupý příspěvek,malé IQ pisatele.

  6. Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 04.12.2007 00:50 |  
    0 0

    Na totální nesmysly Jiřího aspol. reaguji jen občas, neb to nemá vážný smysl. Jiří se prakticky pořád tváří, že sežral Šalamounovo hovno (a to bych mu snad i věřil), má zřejmě spousty zákulisních drbů, leč jeho vývody jsou samé nesmysly pošlapané denní realitou. KJ je první trenér, který Slavii dovedl do ligy mistrů a to bez bombastických nákupů. Je po dlouhé době první trenér, který vyhrál na Spartě, první trenér, který ji po dlouhé době dal doma pořádnou rychtu (4:1) a jeho tým, sužovaný zraněními, vede ligu a z LM postoupil do jarní UEFY. Víte přátelé, normálního fandu přece netrápí, kdo přivedl Brabce, Tavarese a další. Vždyť je to úplně jedno. Důležité je, že z hráčů, kteří přišli tak či onak, udělal trenér tým a ten tým má úspěchy a ještě jednou připomínám, že to nestálo téměř nic. Omílat tady pořád juniorku a nakládání s vlastními odchovanci, je další z úsměvných hloupostí. Juniorka loni nehrála špatně, ale svoji soutěž nevyhrála a i kdyby, liga to není. Kluci z loňské juniorky už musí hrát výše a otrkat se, a to ve Slavii u všech nejde. Jsou na hostování, někde je staví, jinde ne. Juniorka se buduje od základů a je dole, no a co, zase bude líp. Iluze, že by bylo lépe Dočkala, Gecova, Váchu a další držet nadále v juniorce, kdyby se náhodou zranilo více než 10 hráčů v sezóně, je pitomost na entou. Zrovna tak omílat nasazení Necida od počátku. Mně by se taky líbilo, kdyby někdo vytáhl náctiletého kluka jak králíka z klobouku a ten dal v prvním startu hned hatrick, ale pravda je někde jinde a Necid na ligu prostě ještě nemá a může být rád za každou minutu. Dá-li Bůh, bude z něho jednou solidní player. Jinak určitě souhlasím, že zlepšit práci fyzioterapeutů a dalších zdravotních pracovníků je nutné, těch zranění je moc, ale určitě to není přetrénovaností, to nám zápasy v LM ukázaly jasně. Já osobně věřím, že v zimě kádr posílí, ať už návraty zraněných, přesuny některých kluků z hostovaček a třeba i nějakým šikovným nákupem. Tady KáDžejovi věřím, zatím má ruku víc neš šťastnou, i když je to asi spíš o práci než o štěstí.

    • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

      (host)     před 17 lety 04.12.2007 06:58 |  
      0 0

      Přeji Vám všem dobrý den,
      moc Vám Huzgi děkuji za Váš příspěvek a s ním i dalším, kteří odmítají a nesouhlasí s viděním naší Slávie tak, jak ho popisuje pan Jiří a Dan. Já jsem se už také přestal vyjadřovat, ze začátku jsem oponoval skoro na každý článek, ale teď už je tu přejíříkováno a na některé skoro choromyslnosti nemám náladu odpovídat. Chuť a touha napsat pořád něco a hlavně negativistického, pošpiňujícího a pořád zanechávat pocit, že vím něco víc z důvěrných zdrojů, to je až k nevíře. Chodím na Slávii skoro půl století, táta mě bral do starého Edenu jako malého kluka, nikdy jsme nechodili na hlavní tribunu, abychom nemuseli poslouchat to neustálé brblání a remcání a neustálé nadávání na i malý kiks fotbalistů ať to byli plejeři sebelepší. Teď chodím na Strahov, nikdy se mi tam nelíbilo, ale chodím fandit Slávii a je mi jedno, jestli hraje v pátek od 17.00 nebo v neděli od 20.00. Chodím na D kousek od ultras a fandím s nimi. Někdy by to mohlo být slušnější, ale jsou to mladí kluci a zase na druhé straně jsou to oni, kdo to rozpumpují a jsou slyšet, a hlavně nenadávají vlastním barvám. O Slávii mám zpráv dost a někdy se až musím pousmát, jak jsou pak interpretovány i Vámi pane Jiří. Měl by jste se občas sám nad sebou zamyslet, protože někdy mlčeti je zlato. A prosím neberte to jako poučování a ani s Vámi polemizovat nechci. Vy totiž máte jednu strašnou vlastnost, okamžitě vyhrnete spoustu všelijakých argumentů ve stylu že stokrát opakovaná lež se jeví pravdou a tak to potom aplikujete. Asi jako sparťané, co se nám pořád snaží vnutit, že jsme ubulenci. Nebo teď nově pořád opakují, že jim vlastně pořád komunisti taky ubližovali. Já věřím, že každý opravdový fanda Slávie je natolik soudný, že si dokáže sám udělat úsudek, jestli jsme hráli špatně nebo dobře, každý bude mít svůj názor jestli Necid, nebo Volešák, nebo Tavarez atd.... Já sám si netroufnu tady hodnotit jednotlivé hráče, pak ještě pomalu nakydat špínu na K.Jarolíma, zasvěceně pohovořit o mizérii u juniorky a zdrbat dorostenecká mužstva a posléze dodat, že z důvěrných zdrojů vím, jak se někdo s někým pohádal v kabině o peníze a ecetera a ecetera....... Proto jsem také poslední dobou přestal i s přispíváním do SN v takové míře, mohu Vám sdělit pane Jiří, že právě Vaše příspěvky už otrávili hodně slávistů včetně mě a to vím ne z důvěrných zdrojů, ale přímo od nich, od slávistů. Jinak všem přeji hezký den a moc bych Vás poprosil pane Jiří, nereagujte na mě. Věřte mi, že o to od Vás opravdu nestojím. Děkuji Sokrates 55

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.12.2007 08:47 |  
        0 0

        Souhlas a souhlas.
        A k nejnovejsimu vyvoji na idnes.cz (anketa mezi vlastniky klubu 14:2 pro Macelu) - zda se, ze Rosenuv vystup na tiskove konferenci prisel prece jen prilis brzo a ze nas ceka velmi tezke a horke jaro. Nebyla by to Sralta, aby si neprihrala polivcicku, to me na tom nejvice rozesmalo... Jestli ani po tehle afere rumuni titul nevyhraji, tak to pro ne bude ostuda, da se ocekavat pekna tlacenka.

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          bongor     před 17 lety 04.12.2007 21:53 |  
          0 0

          Ty jsi quelhare slušnost sama,když metody pomoci jednomu jedinému českému velkoklubu nazýváš tlačenkou.Asi by se dalo použít hodně
          jiných výrazů,ale nestačily by hvězdičky a taky by se to muselo zveřejňovat až daleko po 22.hodině.

      • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

        bongor     před 17 lety 04.12.2007 20:52 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,skutečně rád si vždy přečtu Tvoje názory.Mám ten dojem,že jak popisuješ,kde jsi stával v Edenu,tak jsme asi museli stávat blízko sebe.Rád zjišťuji,že i názory máme blízké.
        Co se týče pana Jiřího,musí to být docela pavouk.Mě na rozdíl od Tebe
        nedokáže naštvat/tedy většinou/,spíš se dobře zasměju,ale konec konců je to taky slávista a tak vidíš,že i ty názory můžou být hodně
        rozličné.Ty i já máme rádi Ultras,já dokonce můžu říct,že si jich vážím.
        Je to svým způsobem i taková obranná zeď proti nepříteli,který jak známo nespí,zvláště ten rumunský.

        • Re: Tomáš Rosen: Rozhodčí zabíjí fotbal!

          (host)     před 17 lety 05.12.2007 10:55 |  
          0 0

          Ja tady odpovim velmi strucne, nici nazory nekopiruju, kdyz se mi libi dokazu ten nazor podporit a odkazat na nej, Voki ma jiste dobre prispevky, ale omlouvam se , teoreticka cviceni se stazenim vsech informaci z vyhledavacu nejsou muj obor, analyzy take ne , Ja proste fotbalem ziju a vidim to treba spatne, ale vidim, k vam Sokrate , co bych mel napsat, hooligans ci ultrras jsou vlastne necim , co jsme prozili v mladi, pokud jdu s urcitou skupinou fandu, jdu vzdy tam kam jdou oni i do toho kotle, ale to Vy vite a k Vam jen skutecne jeste dovetek, kdyz jste tady psal o podpore Sobotky/CSSD/ prispevku Sparte mlcel jsem, je jasne , ze takove buliky muzete veset na nos lidem, kteri se o podobne veci nezajimaji, ale pravdivost treba teto informace dokazuje Vasi snahu ovlivnit nepravdivymi informacemi mysleni prave nekterych lidi , protioze cela tato jinak mne vrcholne nesympaticka parta rozdelovani penez v parlamentu ignorovala a takovych veci ve vasem podani je vice, je fakt, ze je dokazete alespon slavisticky zabalit, tak to Ja opravdu neumim. jiri