Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

O permice je nadále zájem

O permanentní vstupenky do nového Edenu na příští sezonu je nedále zájem. Od pondělí funguje prodej výhradně přes internet a další tisícovka zájemců si objednala svůj voucher.

V první fázi pro současné permanentkáře a členy fanklubu bylo zakoupeno cca 2400 míst z celkové kapacity kolem 7500 míst. V pondělí krátce po půlnoci se rozjel internetový prodej, ve kterém mohli všichni ostatní začít rezervovat svá místa.

Pokud si sečtete údaje z internetu, tak je patrné, že je aktuálně pryč cca 3500 míst, ale není to zaručený údaj. Přes internet totiž lidé nejdříve provedou rezervaci, místa jsou zablokovaná a musí následně provést úhradu, pokud se tak nestane, blokovaná místa se odblokují. Přesto věřím, že každý, kdo provedl rezervaci, peníze opravdu zašle. I tak uvedené údaje nejsou oficiální a je třeba je brát pouze orientačně.

západní tribuna
sektor 129 - kapacita 234 - zbývá 27
sektor 128 - kapacita 228 - zbývá 152
sektor 103 - kapacita 228 - zbývá 115
sektor 102 - kapacita 234 - zbývá 26
celková kapacita tribuny = 930
celkem zbývá na tribuně = 320
celkem prodáno na tribuně = 610 // nově zablokováno 3 ks

jižní tribuna
sektor 126 - kapacita 384 - zbývá 383
sektor 125 - kapacita 384 - zbývá 380
sektor 124 - kapacita 384 - zbývá 329
sektor 123 - kapacita 384 - zbývá 384
sektor 122 - kapacita 384 - zbývá 383
celková kapacita tribuny = 1920
celkem zbývá na tribuně = 1859
celkem prodáno na tribuně = 61 // nově odblokováno 15 ks

východní tribuna
sektor 118 - kapacita 398 - zbývá 390
sektor 117 - kapacita 398 - zbývá 89
sektor 116 - kapacita 398 - zbývá 31
sektor 115 - kapacita 398 - zbývá 3
sektor 114 - kapacita 398 - zbývá 38
sektor 113 - kapacita 398 - zbývá 41
sektor 112 - kapacita 398 - zbývá 273
celková kapacita tribuny = 2786
celkem zbývá na tribuně = 865
celkem prodáno na tribuně = 1921 // nově zablokováno 36 ks

severní tribuna
sektor 110 - kapacita 384 - zbývá 331
sektor 109 - kapacita 384 - zbývá 218
sektor 108 - kapacita 384 - zbývá 30
sektor 107 - kapacita 384 - zbývá 144
sektor 106 - kapacita 384 - zbývá 223
celková kapacita tribuny = 1920
celkem zbývá na tribuně = 946
celkem prodáno na tribuně = 974 // nově zablokováno 21 ks


celková kapacita k prodeji = 7550
celkem k prodeji zbývá = 3990
celkem prodáno = 3560 // celkem nově zablokováno 45 ks

Poznámka: údaje jsou k 29.11. v 17:00

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 10:58 |  
    0 0

    hele, kotelnici, nechteli byste nahodou ty Vase sektory vyprodat? protoze duchodci Vam zatim dost davaj za usi....

  2. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:07 |  
    0 0

    ...muzete mi nekdo rict,..jak ten stadion ale muze mit kapacitu 21000???????....kdyz vidim kolik se ted prodava mist......i s tim, ze vim ze to neni uplne vse..protoze do vysky je tam minimalne 27 rad..a ne 20..ale presto..at pocitam jak pocitam..nejak se tech 21000 nemuzu dopocitat!!!!!!!!!!!!!!!!!¨
    diky
    M.

    • Re: O permice je nadále zájem

      Richi (admin)     před 17 lety 29.11.2007 11:11 |  
      0 0

      tak nepocitej radeji :-) ... musim k tomu pak pridat klubova mista, vip boxy, dalsich x sektoru, ktere se zatim neprodavaji (rohy a na hlavni tribune). Ono to tak nakonec bude.

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:33 |  
        0 0

        covece ale stejne..s tim co jsi rikal pocitam..ale presto mi to nestimuje na to ze by to melo byt dohromady..21000..kdyz si vezmes ze je cca 27 rad..v kazdym sektoru..je cca 20sedacek...tak je na jedny(vychod) tribune...540x7=3780 mist....
        kdyby to po stranach bylo stejne...tak je to 5x540=2700 x 2 (jih a sever) = 5400

        to je dohromady cca 9200...
        to znamena ze by zbytek stadionu..
        vip, rohy...zapad..mesel byt 12000 sedacek a to neni snad ani realne mozny kdyz se na to podivas:)))))

        • Re: O permice je nadále zájem

          PetCC     před 17 lety 29.11.2007 11:54 |  
          0 0

          V řadě bude určitě víc jak 20 míst, přesnej počet ale asi zatím není přesně znám a proto se prodává jen ta dvacítka. Na východě mi při šířce 55cm na diváka vychází 25 míst v řadě. Takže východní sektory budou mít přes 650 míst, možná skoro 700.
          Ta šířka je ovšem jenom orientační, zkoušel jsem jí podle svý šířky v ramenech (52cm), v neděli si sebou beru metr na Strahov a změřím si, kolik to je tam :-)

        • Re: O permice je nadále zájem

          (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:57 |  
          0 0

          Podivej, do prodeje jde 7500 listku a to je pri 20 radach. Rad bude 27, takze v nyni prodavanych sektorech je pres 10.000 mist. Ted si vezmi, ze v rade bude nejspise o neco vice mist nez 20 (to je nyni garantovane minimum), jsme dejme tomu na 12.000 tisich mist. A pak je tady zbytek ..

        • Re: O permice je nadále zájem

          (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:58 |  
          0 0

          taky mi to prijde nejak dost tech 21 tis. Ale vem to takto: počet řad v jednotlivých sektorech bude opravdu 27. To je stejne jako na Sparte a na Strahove (v součtu dolní tribuny a horniho ochozu) V Edenu mi prijde maximalnejsi vyuziti prostoru (hlavne v rozich), ale jestli to da tech 21 tis. težko říct. Ravik

      • Re: O permice je nadále zájem

        wector     před 17 lety 29.11.2007 13:36 |  
        0 0

        No když to vezmeš i s VIP, tak je to dokonce 22000 ( přesný počet je na webu stadionu ).

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 12:54 |  
      0 0

      Proboha vždyť přece nejdou do prodeje celý ty sektory - je v prodeji 20 míst a 20 řad v každým, zatímco v reálu budou mít řad až 30 a totéž na šířku. Navíc nejsou v prodeji rohové sektory a celé horní patro na hlavní tribuně, takže nad 20 kapacita bude určitě, akorát že přesné číslo záleží na kolaudaci stadionu...
      CART

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 16:51 |  
        0 0

        Lidi, co tady řešíte ? To si myslíte, že nám slibujou stadion pro 21 000 a najednou až se bude otevírat nám řeknou že to byla lež a je to stadion pro polovinu ?? A vůbec, byli jste v tom Edenu někdy ? Já teda jo, a tenhle stadion rozhodně neni desetitisícovej prcek :) ..stevenSKS

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 13:44 |  
      0 0

      hele do prodeje jde totiž asi 8000 lístků tak to se počítá asi z toho ne ??? ale nevim

  3. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:26 |  
    0 0

    No tak tři a půl tisíce, to je zatím opravdu ostuda, tak snad se prodá alespoň polovina kapacity ne vole? Já si permanentku kupovat nebudu, protože ty ceny jsou opravdu přehnané a vedení by se nad sebou mělo kurva zamyslet. Jana

    • Re: O permice je nadále zájem

      pupekd     před 17 lety 29.11.2007 11:35 |  
      0 0

      Promiň, ale ceny permanentek jsou naprosto adekvátní.

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:36 |  
      0 0

      ..prijde ti ze permanentka na sezonu do casti kde je kotel je za 84,- Kč že je to hodně????????

      kde žiješ?

      nový stadion..predpokladam jiny servis..kvalita..zazemi...
      a Tvuj klub!!!!

      a 84 je hodne?...

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:45 |  
        0 0

        Jsou tri teorie.
        Bud je Jana totalne vysinuta a mysli to vazne.
        Nebo se Jana nudi a jenom nas chce provokovat nesmysly.
        Nebo je Jana jenom Jiriho alter ego, kterym nas chce prudit novym zpusobem:-) Proc jinak by ji tak chvalil? :-)

    • Re: O permice je nadále zájem

      hammarby     před 17 lety 29.11.2007 11:44 |  
      0 0

      Si děláš srandu,ne?Ty ceny jsou super,čekal jsem dražší!!!

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:56 |  
      0 0

      Normálně na internetu moc nepřispívám do diskuzí, ale tohle se nedá. Ten tvůj názor je trošku mimo místu nemyslíš? Nejdřív že se jich prodalo málo a hned v následující větě že jsou drahé permanentky a proto já (ty) si jí nekoupíš, tudíž nepřispěješ k naplnění stadionu. To snad ne? Doufám, že jsi tento příspěvek myslela jako vtip, protože jinak si myslím, že by jsi se měla vedení omluvit. Cena permanetek je velice příznivá. Jakub Š.

    • Re: O permice je nadále zájem

      Richi (admin)     před 17 lety 29.11.2007 12:04 |  
      0 0

      JANA NENI NIKDO, je to jedna osoba, co se rozhodla tu delat srandicky, takze si vymyslela tento nick. Brzy zacnu tyto prispevky mazat.

      • Re: O permice je nadále zájem

        quelhar (admin)     před 17 lety 29.11.2007 16:33 |  
        0 0

        Uz vcera bylo pozde ;o))

    • Re: O permice je nadále zájem

      KING25     před 17 lety 29.11.2007 12:44 |  
      0 0

      Ty jo..ta nuda je velké svinstvo co?? Lidy typu jiřího se tu začínají nějak množit až moc a potřebovalo by je vyhubit. Ikdyž tohle je o hodně horší havět, než je jiří..

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 12:47 |  
        0 0

        Jiřího bych do toho netahall, i přes velky pesimismus a negativismus (nebo ralismus?) mají jeho příspěvky smysl...
        ale tohle je fakt o ničem jana=Kurtak Joe=Evžen

        Ravik

        • Re: O permice je nadále zájem

          Richi (admin)     před 17 lety 29.11.2007 13:02 |  
          0 0

          ne tak uplne ... ale je to fakt o nicem, taky me to nebavi, degraduje se tu pak smysl veskere diskuse, kdyz tu nekteri pod jinou identitou delaj umyslne zvasty.

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 29.11.2007 13:47 |  
            0 0

            nedelam umyslne zvasty, hlavne ty chces opravdu mit na webu lidi jen typu vsechno je fain , to mi k tobe a i k tvym nazorum moc nejde. Jiri

            • Re: O permice je nadále zájem

              Richi (admin)     před 17 lety 29.11.2007 14:06 |  
              0 0

              Ale jiri, ja to vubec nemluvim o tobe! Ja tu mluvim o nazorech pod nicky co uvedl Ravik, protoze ja ty lidi znam a maj jinak jine prezdivky a delaj si zde z toho akorat srandicky a vsechny provokuji.

              • Re: O permice je nadále zájem

                (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:14 |  
                0 0

                Promin , jsem dnes pracovne na Sparte, tak jsem si jen odskocil, uz my z tech rudochu asi blbne . Jiri

              • Re: O permice je nadále zájem

                (host)     před 17 lety 29.11.2007 20:36 |  
                0 0

                richi,jsi ztraceny pripad.kdyz uz chces mazat ty zvasty,tak muzes vzik komplet tyhle "diskuze". je jen par lidi,co sem seriozne prispiva.kurtak joe

                • Re: O permice je nadále zájem

                  Richi (admin)     před 17 lety 30.11.2007 01:57 |  
                  0 0

                  A proc se nepodepisujes jako Troubi ale jako nejakej joe? No proc? Co to ma za vyznam?

                  • Re: O permice je nadále zájem

                    (host)     před 17 lety 30.11.2007 10:42 |  
                    0 0

                    OMG,strc si tu diskuzi uz doprdele. troubi alias Kurtak Joe poslednich ctrnact dni.stejne moc dobre vis,ze na zbytek neprijdes a na me bys taky neprisel kdybych ti to hned na zacatku nerek.mudlo!

                    • Re: O permice je nadále zájem

                      (host)     před 17 lety 30.11.2007 16:15 |  
                      0 0

                      na to může snadno přijít každej kdo má admin přístup k tomuhle webu a to asi richiu má, ne? :-)
                      tak aspoň nemachruj...
                      Luke7

                      • Re: O permice je nadále zájem

                        (host)     před 17 lety 30.11.2007 17:07 |  
                        0 0

                        sice jsem lama co se pocitacu tyce,ale ip adresa se da menit,takze i sam velky richi prijde tak maximalne na velky hovno.takze se zdrz komentaru o machrovani:)
                        troubi

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 30.11.2007 10:54 |  
            0 0

            Richi!!! Já chápu, že tvůj problém se začínající obezitou, prozatím se projevující mírným vydutím v podhrudní oblasti, laicky také nazývané "vana", ti kazí náladu a nutí tě zasahovat proti všem, kteří jsou šťastní, spokojení a hubení, ale možná by ses měl zamyslet. Začni běhat a věnovat se trochu té fitkultuře! Nedovol "vaně" ať naruší tvou osobnost! Hrabě Drákula

        • Re: O permice je nadále zájem

          KING25     před 17 lety 29.11.2007 14:15 |  
          0 0

          Taky jsem napsal, že ostatní jsou daleko horší než on..:-) ale jemu by taky neuškodilo trošku přiškrtit kyslík, aby nehledal pořád u všeho negativa a konečně začal používat i pozitiva :-)

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:21 |  
            0 0

            Kingu uvedu ti maly priklad, Bukurest a prispevek , ze remiza je dar s nebes , skutecnost posud sam vcetne sveho vitezstvi.na druhou stranu nechtejte tady mite jen Slavisty, rikajici je to skvele na i dnesu pisou vsechno jsme zaplatili, kez by. Jiri

            • Re: O permice je nadále zájem

              (host)     před 17 lety 30.11.2007 19:23 |  
              0 0

              To tam teda nepisou, ale cteni nikdy nebyla tva silna stranka, ze...

        • Re: O permice je nadále zájem

          (host)     před 17 lety 29.11.2007 20:36 |  
          0 0

          a co bojler ? Orange

          • Re: O permice je nadále zájem

            Richi (admin)     před 17 lety 30.11.2007 01:58 |  
            0 0

            co je s bojlerem? Ten svuj nick nadale pouziva, proboha.

            • Re: O permice je nadále zájem

              (host)     před 17 lety 30.11.2007 11:19 |  
              0 0

              Kurtak Joe taky svuj nick nadale pouziva. Vana

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 30.11.2007 14:23 |  
        0 0

        Já bych je sešvihal větvičkou přes zadek, to co si tu Jana a spol dovolují je i na mne moc!! -.-

        Jejich názory jsou naproste zcestné, navíc klamou naši komunitu nepravdivými informacemi.

        @RnošT

        • Re: O permice je nadále zájem

          (host)     před 17 lety 30.11.2007 15:12 |  
          0 0

          Ty budeš taky nějakej magor, ty komunito!

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 30.11.2007 17:19 |  
            0 0

            Bez nadávek prosím. Za magora se nepovažuji, řekni mi jediný rozumný důvod, podle kterého mne takto soudíš. Docela by mě to zajímalo. Děkuji pane anonyme.


            @RnošT

            • Re: O permice je nadále zájem

              (host)     před 17 lety 30.11.2007 17:26 |  
              0 0

              Psát magorovi rozumnej důvod je zbytečnější než házení perel sviním. Nemáte vůbec zač pane zavináč Rnoš velký T

              • Re: O permice je nadále zájem

                (host)     před 17 lety 03.12.2007 09:58 |  
                0 0

                To jsem si mohl myslet. Nic jen plané řeči.


                Arnošt. (když Vám vadí můj předchozí...)

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 16:42 |  
      0 0

      ty si pěknej imbecil.co je na tom přehnanýho.chod si na střížkov když chces. taky nezapomen ze to je na pulku jara a colou dalsi sezonu.nauč se počítat a začni chodit pracovat

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 11:12 |  
      0 0

      ty jsi kráva......

  4. Re: O permice je nadále zájem

    pupekd     před 17 lety 29.11.2007 11:33 |  
    0 0

    Moje úvaha
    Protože si myslí, že už se Češi nabažili po revoluci honbě za penězi i když jich není nikdy dost. Věřím, že se Eden bude plnit stále více fanoušky, kteří si pořídí permanentku, aby se na ně do budoucna vůbec dostalo místo. Eden bude mít zázemí které to podpoří. Se těším jak malí dítě :-))

    • Re: O permice je nadále zájem

      PetCC     před 17 lety 29.11.2007 12:00 |  
      0 0

      Mě těší, že už teď je na východě vyprodáno v pěti prostředních sektorech víc jak 15 řad. To je pěknej blok lidí, kteří počítají s pravidelnou návštěvou.

  5. Re: O permice je nadále zájem

    KING25     před 17 lety 29.11.2007 12:47 |  
    0 0

    To je dobré číšlo. Když si vezmeme, že do otevření stadionu zbývá dlouhá doba. Věřím tomu, že první sezonu uděláme průměrnou návštěvu tak přesahující 15000.

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 13:45 |  
      0 0

      Zdravim, docela mne prekvapuje, kdyz se dovidam, ze jsem prizpivam pod jinym nickem, ne nejsem Jana, pisi stabilne pod svym jmenem a nevim proc bych psal pod Janou. Nicmene zcela objektivne mne pocet permic potesil, Je to vetsi cislo nez jsem cekal, protoze obec Slavistu dneska zahrnuje spis venkov nez Prahu. Presto se nemohu zdrzet pocitu, ze propagace je dost naprd a stupidni inzeraty treba v denicich prodeji prilis nepomahaji , chybi mi intenzivnejsi kampan treba ve vetsich mestech strednich Cech a v podstate i v Praze, chybi mi jakakoliv propagace treba v radiu spojena se soutetezemi a pod. a konecne chybi mne treba den otevrenych dveri, ktery by na temer dostaveny stadion prilakal lidi a motivoval je k nakupu permic, ono tech nejasnosti je vice, bude se tedy prodej v konecne fazi skutecne delat pres Sazku, bude se platit za obcerstveni minimalne jako v Sazce, bude parkovani v dobe zapasu zadarmo,to jsou otazky , ktere mne osobne zajimaji vic nez propagace hotelu ctyr hvezdicek a je hezke , ze poradame charitatrivni akce , ale tohle bymelo mit prtednost, ne nejaka pseudoakce pro par vyvolenych Jiri

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:16 |  
        0 0

        Kolik je tu Jiřích? A kdo se za Jiřího jenom vydává? Já jsem zvyklej na toho Jiřího, kterej je velkej pesimista a dělá chytrýho, ale píše bez gramatickejch chyb a bez překlepů - těma se ten tvůj příspěvek jenom hemží. A hlavně - Jiří (,,Jiri") zásadně dělá před svým podpisem tečku.

        • Re: O permice je nadále zájem

          (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:24 |  
          0 0

          Jeden jsem to ja a pekne zmrzly, delame neco od rana pro Spartu . Ja a bez chyb ,tak to tedy skutecne neni pravda, preklepy se mi prispevky jen hemzi, presto dik za tvuj nazor. Jiri

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:59 |  
            0 0

            ..tady souhlasim s jirim,..propagace tech permic je bohuzel mala..a myslim ze i nedostatecna....tuplem ted v dobe vanoc....myslim ze by sprateleny servry, deniky a pripadne dalsi media mela "pomoct"...protoze cim vic se uslysi o ty slavii,.tim vic se proda permic..urcite by stalo za to i informovat vic o deni v arealu...mozna i zmenit pozici webky(je na stalem miste a porad je tam v podstate to samy!

            ..rozhodne bych podporil nejakej den otevrenych dveri..vyherni akce..atd

            ..ve finale se na tom vsem da pro slavku vydelat..akorat se to schova jako ze za dobrou propagaci

          • Re: O permice je nadále zájem

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 29.11.2007 15:44 |  
            0 0

            Den otevřenách dveří je ve výstavbě nesmysl. Z bezpečnostního i pracovního hlediska. Až bude např jedna tribuna komplet hotová. bezpečnostní technik schválí exkurzi a " turisti" nebudou nikomu překážet, pak o tom můžeme uvažovat. Zatím jen malé akce pro pár vyvolených... Jiří. . Když na Spartě, , tak jedno malé slovo. . sabotáž. . . :))

          • Re: O permice je nadále zájem

            (host)     před 17 lety 29.11.2007 16:14 |  
            0 0

            Jiří všem vyká, ty seš nějakej jinej Jiří. Mně už z těch Jiřích jebne.

      • Re: O permice je nadále zájem

        quelhar (admin)     před 17 lety 29.11.2007 16:43 |  
        0 0

        Pratele, ohledne propagace permic, uvedomte si, ze je asi 8 mesicu pred zacatkem sezony, na kterou se ty permice prodavaji. Je nesmysl ted zacit bombastickou kampan. Ted si permice kupuji skalni slaviste, kteri se deset let tesili na navrat do Edenu. Obycejny clovek by si v tento okamzik permici nekoupil ani pri vetsi propagaci, proto ted uplne staci pulstrankove inzeraty v novinach.
        Pokud se nebude nic dit v kvetnu, tak stiznosti budou opodstatnene. Ne ted. Obycejny clovek si permici proste koupi par tydnu pred zacatkem sezony a ne skoro rok dopredu. Proto je 3500 zarezervovanych (podle meho odhadu z toho bude cca 3200 zaplacenych) mist v tento okamzik velmi dobre cislo a dava to prislib, ze se konecne cislo prodanych permanentek prehoupne mozna i pres 6000. Zde pak bude zalezet na propagaci a hlavne na to, co Slavia za permici nabidne. Pokud to budou vyrazne slevy na poharova utkani a nejake souteze o zajimave ceny, tak si to lide urcite koupi radeji nez pokud budou vyhody minimalni. (V tomto ohledu bych byl rad, aby vedeni bylo k permanentkarum ponekud stedrejsi nez letos.)
        Den otevrenych dveri v porad jeste rozestavenem stadionu je nesmysl jednak z hlediska bezpecnosti (opravdu jsem zvedavy, kde tam bude probihat ten Mikulas) a jednak z toho hlediska, ze by to opet nove lidi pro koupi permic neprilakalo. Na DOD by se totiz stejne hlasili hlavne lide, kteri uz maji permici davno doma.
        A konecne ohledne dalsich nejasnosti - Sazka se tusim uz davno vyloucila s tim, ze se dela vlastni system prodeje.
        Ceny obcerstveni a parkovani - opet je to znacne predcasne ted resit.

        • Re: O permice je nadále zájem

          lucky-pilda     před 17 lety 29.11.2007 19:19 |  
          0 0

          asi mas pravdu, ze by se to 8mesicu pred sezonou nemelo s reklamou prehanet, ale ovsem dost zasadne vedeni zaspalo VANOCE!!! sice v cesku nejsem, a tak nevim, jak to vypada treba v novinach, ale na internetu neni absolutne zadna reklama aspon treba jako na hcslavia, kde hned na uvodu a viditelne vyzivaji lidi ke koupi vanocniho darku - voucheru na premici na pristi hokejovou sezonu! jde jen o ten napad. myslim, ze permice do edenu by stoprocentne udelala neskutecnou radost i takovym tem "spicim" slavistum, co zatim fandi jen kdyz se vede dobre, ale na zapasu slavie se nikde neukazou. prave takovyto darek dostane do hledist nove divaky, mnohdy staci jen takovyto impuls a urcity pocet to rozhodne prilaka! takze marketingove oddeleni BUDIIIICEK!!!!!

          • Re: O permice je nadále zájem

            quelhar (admin)     před 17 lety 29.11.2007 19:39 |  
            0 0

            To jsou prave ty pulstrankove inzeraty v novinach, o kterych jsem psal. Uznavam, ze by se o tom mohlo mluvit vic, ale stojim si za tim, ze bombasticka kampan by nemela adekvatni efekt.

            • Re: O permice je nadále zájem

              lucky-pilda     před 17 lety 29.11.2007 20:26 |  
              0 0

              dik za info. ale prave proto by me zajimalo, proc nejsou nejake vetsi, ne-li velke, kampane na internetu - ofiweb (+sn, ssc), efotbal, ihned atd. (o ostatnich nemuzu mluvit, protoze chodim skoro vyhradne jen na tyto weby + hcslavia, ale na techto poradna "vanocni" reklama chybi urcite). zkusil bych to i na webech nemajicich se sportem nic spolecneho, ale presto jsou dost navstevovany (ted z fleku me napada napriklad seznam.cz, libimseti.cz). reklama na nich tolik nestoji, a navic ma velkou efektivitu ...

              • Re: O permice je nadále zájem

                quelhar (admin)     před 17 lety 29.11.2007 20:29 |  
                0 0

                Jj, internetova reklama zatim chybi uplne, to je pravda.

                • Re: O permice je nadále zájem

                  (host)     před 17 lety 30.11.2007 12:28 |  
                  0 0

                  Na Centrumu kdyz čtu nějakej článek ve SPORTU tak tam vidim banner o permice a skáče tam takovej slavistickej stromeček a nejakej text ohledne te permice

                  • Re: O permice je nadále zájem

                    lucky-pilda     před 17 lety 30.11.2007 17:35 |  
                    0 0

                    tak to je fajn, na centrum chodim malokdy. ale stejne je to malo ...

            • Re: O permice je nadále zájem

              (host)     před 17 lety 30.11.2007 15:38 |  
              0 0

              hm. že třeba na seznamu není drahá reklama? tys asi spadnul z pampelišky vid? na seznamu je nejdražší reklama na českym internetu ty troubo!!!

              • Re: O permice je nadále zájem

                lucky-pilda     před 17 lety 30.11.2007 17:33 |  
                0 0

                nerikej mi troubo, vsevedouci anonyme! ja snad tvrdil, ze na seznamu je levna reklama v porovnani s jinymi weby? ne, rikal sem, ze internetova reklama vyjde relativne levne, podstatne levneji a efektivneji v porovnani s jinymi medii (pro stale jeste nechapajici myslim tim treba bilboardy, kino, tv atd.). o vysoke cene seznamu nepochybuji, ale v porovnani prave s temi ostatnimi medii to vyjde na podstatne mene, a hlavne je to i podstatne efektivnejsi ...

                • Re: O permice je nadále zájem

                  (host)     před 17 lety 30.11.2007 19:28 |  
                  0 0

                  Centrum mi rozhodne neprijde jako malo, kdyz je to prakticky Aktualne.cz

                • Re: O permice je nadále zájem

                  (host)     před 17 lety 01.12.2007 03:22 |  
                  0 0

                  Si mimo , inzerovat na seznamu nebo idnes je daleko drazssi nez par billboardu nebo radio.....tim si bud jist...

  6. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 13:41 |  
    0 0

    Tak já mám radost, že se stále prodává, ale musím říct, že je to pro mě zatím zklamání. Měl jsem pocit, že letos má na Slávku permici 2.400lidí, čekal jsem, že každý si koupí permici i do nového Edenu+někoho přibere a že tolik, kolik je prodáno dnes se mělo prodat už první týden. Štvou mě lidi typu, uvidím co a jak a kdyžtak koupím před sezonou..Měla se vyvolat správná hysterie a prodat těch 7.500 jak nic. Na ten stadion jsme tak dlouho čekali, těšili, každý týden se tam jdu mrknout. Přemluvil jsem jednoho kolegu a snad se mi podaří přibrat dalšího člověka. Stadion je náherný, hrajem výborně a atmoška, to bude to, na co tam ostatní přitáhnem. Těším se strašně na ten slavnostní okamžik, první mač a pak každých 14+ poháry..:o) amon

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 29.11.2007 13:58 |  
      0 0

      Mě to nepřijde málo, do začátku je ještě spousta času. Já zaplatil dnes, ale měli jsme s kámošem myšlenky to odložit na dobu, kdy nabídnou další řady ve "středním" pásmu. Nakonec jsme se rozhodli nečekat a koupit to trochu bokem na 117. Ale myslim, že dost lidí čeká na lepší místa .Ti co váhají, jestli se permici vůbec koupit, by si měli uvědomit, že se jinak nemusí na první zápasy vůbec dostat. Stačí si vzpomenout na Sazku a HCS x Zlín...Bude tam spousty čumilů, zvědavců a jestli bude prodej přes terminály Sazky , tak bude jezdit i spousta soupeřů a já třeba už nechci mrznout ráno před trafikou .čekat na otevření a dozvědět se , že system je přetížen, pŕípadně, že lístky už nejsou.....LordEdmund

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 14:27 |  
        0 0

        Jinak se mejte , pauza konci, jedine co si preju, aby uz byl konec, prej to bude rizikovej zapas, Policajty se to tady jen hemzi a kluci s ochranky maj dvojnasobny stavy , nejak se tech Rusu bojej, tak hlavne at to dopadne priznive pro nas Slavisty....... vsak vite. Jiri

    • Re: O permice je nadále zájem

      eomer (přítel SN)     před 17 lety 29.11.2007 15:05 |  
      0 0

      Jde ještě o dvě věci- Lidi budou kupovat až to prostě uvidí hotové a za druhé - Češi zásadně všechno nechávají na poslední chvíli.

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 29.11.2007 16:41 |  
        0 0

        Tak pokud by jsi měl pravdu, bude to víc než dobré:o)Hodně by tomu napomohlo, kdyby jsme skončili po posledním kole, tam kde jsme ted (z pověrčivosti už to radši ani nevyslovuju, vloni jsem to udělal a za pár kol to bylo v ...). amon

  7. Re: O permice je nadále zájem

    eomer (přítel SN)     před 17 lety 29.11.2007 19:52 |  
    0 0

    JRichi jen drobnost -máš tam chybu- sektor 128 má v prodeji stejně jako 103 228míst. Součet tedy 7550. Aktuálně jsem napočítal 3542

  8. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 22:40 |  
    0 0

    Já na Slávii chodím asi 20 let a permanentku jsem nikdy neměl, přestože chodím poměrně pravidelně. Z časových důvodů (často nesmyslné začátky v pondělí odpoledne nebo v létě v sobotu) nechodím na každej zápas ale navštívím tak 60-70 procent zápasů v sezoně a asi nás takovejch bude víc. Další věc je že si chci nejdřív vyzkoušet různý místa na stadionu a pak teprve případně koupit permici od přespříští sezony (jestli vůbec). Takže bych tady zase s těma permicema nevyšiloval, to že se jich prodalo "jenom" 3500 mi nepřipadá jako důkaz nezájmu. Permice není pro každýho.

    Dr. Fe1

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 02:27 |  
      0 0

      A to je právě to co by se mělo s novým Edenem změnit... každý správný fanda svého klubu by měl mít permici! Ať chodí na 5, 10 nebo 15 zápasů za sezónu. Prostě je to podpora svého klubu, někteří z našich dokonce posílali peníze krachujícím Bohemians a teď si nekoupí permici, protože by se jim to nemuselo vyplatit? Přesně tenhle přístup bychom měli změnit.

      Pro odlehčení si přidám vtípek (jestli už znáte, tak se omlouvám)...
      V narvaném fotbalovém hledišti v Anglii je mezi dvěma chlapy volné sedadlo. Jednomu z nich to nedá a povídá tomu druhému:
      "Nechápu, že si někdo může koupit lístek a nepřijít."
      "Víte, ten lístek jsem koupil před čtrnácti dny pro manželku, jenže ona mezitím zemřela."
      "Oh, promiňte, je mi líto. Proč jste ale nevzal někoho ze známých nebo rodiny?"
      "Všichni jsou na pohřbu."

      Kuťas

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 30.11.2007 08:22 |  
        0 0

        :o)) jina naprostý souhlas s tím, co jsi napsal. Taky nestíhám začátky ve všední den od 17:00h, ale permice je malinkatý příspěvěk na ten náš nový svatostánek, ikdyž já mám permici vždycky... už aby to bylo, svoje místečko, okolo věrný a vždy fandící fans.amon

      • Re: O permice je nadále zájem

        lucky-pilda     před 17 lety 30.11.2007 17:39 |  
        0 0

        tak tohle je dost dobrej joke ;-)))))), takovej ze zivota

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 30.11.2007 22:03 |  
        0 0

        No já myslím že na těch jednotlivejch vstupenkách nakonec možná přispěju do slávistický pokladny víc než vy s tou permanentkou. Jinak holt nejsem ten opravdovej skalní fanoušek co by chodil vždycky, ovšem nemyslím si že by fanoušci co dorazí třeba na 2/3 zápasů byli pro Slávii k zahození. A kupovat si permici nejsem zvyklej, ale třeba se to změní, uvidíme.

        Dr. Fe1

  9. dluhy

    (host)     před 17 lety 30.11.2007 02:33 |  
    0 0

    Jinak Jiří k tvé (doufám, že tykání pro tebe v internetové diskuzi není problém?) poznámce ohledně dluhů a tvým informacím, že ještě není vše vyrovnáno. Nemohlo by to být tím, že jsme peníze za Ligu Mistrů ještě nedostali? (aspoň myslim, že první várka je přerozdělována až po skončení základních skupin - tedy kolem konce roku).

    • Re: dluhy

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 02:33 |  
      0 0

      podpis - Kuťas

      • Re: dluhy

        (host)     před 17 lety 01.12.2007 03:25 |  
        0 0

        Ja mam pocit ze prachy dofunej az po skonceni lm, apson z market poolu urcite ale ten je pro nas stejne jen plivnuti...

  10. Re: O permice je nadále zájem

    eomer (přítel SN)     před 17 lety 30.11.2007 07:44 |  
    0 0

    Když je řeč o penězích. Nevíte kolik je odměna od UEFA když na jaře postoupíme do 8finále? (případně jestli je nějaký peníz za to vybojované jaro v UEFA). Také předpokládám, že TV práva si už prodáváme sami.

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 10:30 |  
      0 0

      Ano s temi pravy je to pravda jsou nase, odmena mozna nejake drobne a asi neco od sponzoru, k prezentaci permic, osobne mi prijdou ty inzeraty hodne nesmyslny, mozna se slusnou grafikou, ale celkove bez napadu, internetova prezentace na h......., jinak nic a zase nic. No a prave tady cekam zlom, kdy jindy nez vanoce , k te prohlidce, udelat okruh, kde jaksi neporusim dana pravidla bezpecnosti by nemel byt problem, hlavne v dobe kdy podobnou akci porada temer kazdy stavebnik vetsiho projektu . A co dal , asi nejaky zamerenejsi projekt, nejaka kampan vetsiho vyznamu. Jiri

      • Re: O permice je nadále zájem

        (host)     před 17 lety 30.11.2007 10:44 |  
        0 0

        Jestre male vysvetleni k te Sparte, obcas a nejen pro ne neco delame, jenze srdicko mam samozrejme doma na Slavii, jinak snad jeste par radku k te vcerejsi male valce na Sparte, vse zacalo dosdt velkym apelem bezpecaka z Ruska na poradatele, presne predpovedel proniknuti divaka do hriste, pyrotechniku pronesenou do hlediste i chovani nekterych lidi, jenze jak uz to byva zvykem ci co je Ruske, tady nebere nikdo moc vazne i jeho nebrali , takze na stadionu , kde ze 6000 divaku bylo 4000 z Ruska, bylo najmuto 130 ranaru z ochranky, dalsi treba i 80leti poradatelea to i do sektoru hostu, no a pak to prislo, spatne prohlidky u vchodu, soustredeni Rusu v nesmyslne otevrenych sektorech a proniknuti jednoho z nich na hriste a nasledny bitky, nebejt tech 130 rvacu a elitni casti policie , tak se utkani nedohralo. Proc o tom pisu, doufam, ze v ramci louceni se szonou nebude stejny bordel u nas, verim , ze se vedeni pouci a i posledni zapas dohrajem ze cti. Jiri

      • Re: O permice je nadále zájem

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 30.11.2007 12:36 |  
        0 0

        Prohlídkový okruh: Já se na Eden těším fakt jak "malý Jarda", ale toho okruhu bych se bál. Kdybych byl v roli stavitelů/investorů/Slavie nic takového bych ve velkém rozsahu nedělal. Maximálně nějaké soutěže pro pár jedinců. Někdo se tam natáhne , něco si zlomí- náhoda je blbec a ve větším množství bych se toho fakt bál.

  11. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 30.11.2007 13:50 |  
    0 0

    Hlavně doufám,že až bude Eden tak že tam nebude tak drahý pití a žrádlo jako v Sazce !

  12. UEFA, permice

    (host)     před 17 lety 30.11.2007 16:27 |  
    0 0

    UEFA
    koeficient = bod za čtvrtfinále, semifinále a finále
    peníze = za první dvě jarní kola (32 a 16 účastníků) podle mě není nic, finační odměna je až za čtvrtfinále. Tzn. jen prodej práv + sponzoři (Fortuna by určitě něco zaplatila za to, že budou opět v TV). Nějaký zisk tedy jen v případě německého, anglického + možná italského a španělského soupeře.

    Den otevřených dveří na stadionu - přesně jak tu někdo poznamenává aneb pustit si větší skupinu na stadion by nejen bylo organizačně příliš náročné, ale co by to mohlo přinést? Stejně by tam dorazila většina lidí co si pořídili pernamentku v prvních 3 dnech prodeje.
    Nicméně se slabou prezentací pernamentek před Vánoci souhlasím... už jenom na webu slavie by o tom měla být zmínka, když už se tak pospíchalo, aby se prodej spustil.
    Na druhou stranu prodaných nějakých 3500 pernamentek na sezónu, která začíná za nějakých 8 měsíců je na české podmínky slušný výkon. Tuším, že neexistuje v Česku fotbalový klub, který by měl prodáno víc jak 5000 pernamentek - možná Bohemka se blíží k tomuto číslu a v hokeji Pardubice... Byl by tedy poměr cena/výkon nějakých dalších kampaní nyní k něčemu?

    Jinak Jiří neodpověděl jsi mi na můj dotaz ohledně dluhů, když už se tady s nimi oháníš ;) Díky...

    Kuťas

    • Re: UEFA, permice

      (host)     před 17 lety 30.11.2007 16:47 |  
      0 0

      Tak pokud vim tak Sparta za postup do skupiny dostala nejakej baksis od Uefy asi 2,5 mil korun, cili tam neco bude, neboli urcite, ano Kuto s temi zememi je to pravda , priradim jeste Holandsko a Rusko, k tem dnum otevrenych dveri, stadak je uz dnes schopnej podobnou akci unyst, /kdyz unese sou pro skoro 300 lidi/, mluvit o 8 mesicich je v dobe , kdy do planovaneho otevreni stadionu zbyvaji 4 mesice ponekud ....... cili i na parking a obcerstveni docela na miste prave kvuli zkusenostem ze Sazky. Jiri

      • Re: UEFA, permice

        (host)     před 17 lety 30.11.2007 16:52 |  
        0 0

        Tak jsem ho asi prehledl,promin ssem dneska jako prejetej s ty Sralty vystoupeni Dolezala na iDnesu jsem registroval, stejne jako nejake uhrady zacatkem tohoto tydne, ale vim , ze hracum jeste neco neprislo a jestli je duvodem ta platba z ligy mistru, ano dnes si myslim, ze to tak bude . Jinak by toto sou pro tisk uz usporadal daleko driv a netvrdil dluhy mame, ale vyrovname je. Jiri

  13. Re: O permice je nadále zájem

    (host)     před 17 lety 30.11.2007 21:11 |  
    0 0

    Mam dotazek - permici uz mam odjednanou - jak to bude na konci teto sezony? Budu si muset koupit kazdy listek zvlast? Asi jo, jak na to koukam, budou mit aspon majitele permic na dalsi rok nejaky prava drivejsiho nakupu - predpokladam, ze na prvni zapasy bude vyprodano.

    • Re: O permice je nadále zájem

      (host)     před 17 lety 02.12.2007 10:37 |  
      0 0

      já někde slysel ze permice platí i na zbytek jara.a taky si vem že permice do kotle stojí 1260, tudíž jeden zápas je 84 kč. kdežto cena do kotle měla být jen 80 na zápas