Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Pozor! Dvě nové sloky!

Už delší dobu většina z vás volá po rozšíření chorálu Princezny ze mlejna. Rozhodl jsem se tedy dát dohromady vaše nápady a přidal sloku i k dalšímu našemu oblíbenému chorálu. Už nebudeme jen popěvovat, pojďme zpívat!

Doufám, že se vám všem budou novinky líbit. Další sloky samozřejmě mohou přibýt, ale až poté, co se všichni naučí tyto. Takže všichni učit, ať jsme do Edenu připraveni!

Děkuji všem za nápady a návrhy. Snažil jsem se vše udělat tak, aby se to do melodií hodilo a nebylo to moc náročné na zapamatování. Také samozřejmě, aby texty dávaly smysl. Snad se mi vše povedlo.

Jestliže se tento nápad bude líbit, není problém rozšířit, případně pozměnit další naše chorály na krásné melodie. Například "Slavie Bílo-červený" úplně vybízí k doplnění složitějšího, ale zpěvnějšího textu. Je to jen na nás! Nápady opět na ultras.slavia@seznam.cz.

Ať žije Slavie!

Strašák - Ultras Slavia


Znám jednu Slavii

Znám jednu Slavii,
znám já pražskej klub,
nejlepší z klubů co já znám.
Každej ví, kdo ji zná,
že je bílo-červená,
na hřišti i v našich srdcích vyhrává.
Každej ví, kdo ji zná,
že je bílo-červená,
na hřišti i v našich srdcích vyhrává.

Nová sloka:
Znám jednu Pražskou čtvrť,
znám Vr-šo-vi-ce,
nejlepší v Praze co já znám.
Stojí tam stadion,
v něm Slavie šampión,
ne každý, odváží se přijet k nám.
Stojí tam stadion,
v něm Slavie šampion,
ne každý, odváží se přijet k nám.


Sešívaní

V čase dobrém, i zlém
my milujem, Tebe,
proto pojďme - pijem
ať žije naše Slavie!

Sešívaní - Ole
Sešívaní - Ao
Sešívaní - Ole
My jim věrni zůstanem!

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 08:35 |  
    0 0

    Kupodivu to není nic slaboduchého, jak jsem při čtení titulku čekal...

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      Knajpar (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 08:38 |  
      0 0

      parada! koukam ze se tam vesla moje Slavia Sampion ! ! !
      akorat sem zvedavej jak se budou zpivat ty VVRRRsssoooviiiiceeee
      no uvidime SKS 4EVER!!!!

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 08:59 |  
        0 0

        To,ale nejda zazpívat ta druhá sloka

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          Knajpar (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 09:15 |  
          0 0

          Dal bych tam V EDENU stadion, na nem Slavia Sampion ! ! ! !
          jinak to muzem v patek zkusit ne .

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:16 |  
          0 0

          Je to dobrý!!!!!!!!! Ted jeste aby to rozeznelo plno hrdel, at soupere studi pr... pardoooon :-)
          Urs

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      systemak     před 17 lety 22.11.2007 11:05 |  
      0 0

      Měl bych jinou, TREBA DALŠÍ sloku, tak ji zhodnoťte:
      ...a v našich srdcích vyhrává!!!
      A PROTO, VŽDYCKY S NÍ
      NA HŘIŠTI I V ZÁMEZÍ
      FANDÍME TÝ NAŠÍ SLAVII!!!(2x)

      A taky bych zpíval pomaleji a srozumitelně!!

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 23.11.2007 15:45 |  
        0 0

        nahřišti i v zámezí...to už tu jednou bylo ne? :) ale moc se ti to nerýmuje. vosa

  2. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:26 |  
    0 0

    je to dobry, akorat tady bych se rad zeptal...
    muj problem s temihle novejsimi choraly je kapku jinde, dycky jak se hulaka takove to "navzdy verni, i oddani, my fanousci, vzdycky s vami" (a to, co napisu vyzni to spatne, bo takhle napsany to vypada strasne ok), tak mi to "vzdycky s vami" nak nikdy nesedne a podvedome zahulakam "sesivani," coz by tam imho sedlo o neco lip btw:))

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:43 |  
      0 0

      hale to sešívaní na konci mě taky napadlo;-)....ale de tam oboje

  3. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:04 |  
    0 0

    Nechci rejpat ale ta princezna se má zpívat pomaleji než jí kotel zpívá, podle mě by to vyznělo mnohem líp, kdyby to bylo ve správném rytmu. Chápu, že je těžký to nějak ukočírovat. Ale stálo by to za to, nechat to víc vyznít, ono je i dokázaný že v pomalejší rytmy člověk vnímá víc emotivně a i víc podvědomím, takže by to soupeře mohlo pěkně rozházet. A když ne, tak to aspoň bude lépe znít.

    Jinak samozřejmě chválím celej kotel několikrát a východ taky, na arsenalu se fandilo parádně a všichni, teda aspoň kolem mě. I když po půli všichni zmizli pod střechu :-D

    Luke7

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 10:08 |  
      0 0

      To, že kotel zpívá rychle a to nejen princeznu je dlouhodobější problémy. Zkusím s tim něco udělat.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:14 |  
        0 0

        jj vono se sice začne pomalu ale ke konci to je strašně rychlý.....coudy

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:41 |  
        0 0

        To je normalni, kazdej netrenovanej soubor zrychluje! Proto tam ma byt buben, aby se drzel rytmus.
        Kdyz se podivas sem http://youtube.com/watch?v=5N7n1O7SR7o
        tak ikdyz jsou rekove na tom hudebne velmi dobre ,bez bubnu by to neslo...

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          bongor     před 17 lety 20.11.2007 23:21 |  
          0 0

          Máš pravdu,ale i trénovanej soubor zrychluje,v podstatě každá rychlejší skladba skončí rychleji než začala a to i když máš bubeníka.
          Jedině s automatem bys udržel rychlost.To ti jako bývalej profi muzikant můžu potvrdit.

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 16:25 |  
      0 0

      Jj to samý s jednoducháb VRŠOVICE - všichni to hrozně usekávaj, při tom by se to slovo dalo krásně roztáhnout ...

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 16:49 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eomer

  4. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:22 |  
    0 0

    teda čekal jsem spíš chorál, který by nějak prodloužil slávistickou děkovačku, aby se hráči nemuseli hned zvedat

    "Znám jednu Slávii" je dobrý chorál, ale přidáním další sloky už z toho je slátanina :o/

    Euphony

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 10:25 |  
      0 0

      Pokud máš nějaký nápad, jak vylepšit děkovačku, tak šup sem s tím...
      Co se týče Princezny...Nemyslím si, že z toho vznikla slátanina. Pokud se to lidi dobře naučí, bude to dobré.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        iTom     před 17 lety 20.11.2007 11:59 |  
        0 0

        Myslím, že děkovačka je v pohodě. Aspoň teď hráči nebudou tak dlouho mrznout na zemi, ale prodloužit by se určitě nějak dala. Co se týče nových slok tak u těch sešívaných zatím fakt nevím, ale věřím, že se to chytne. A Princezna je v poho jen mi přijde, že kdyby tam bylo "znám já Vršovice" tak to jde líp, ale je to můj názor... jasný zpívat by se to mělo pomalu i když moc nevěřím, že se to povede, ale hlavně by se mělo výrazně zpomalit "sešívaní, sešívaní hej hej", ale někteří v kotli to nedokážou pochopit... Ať to na Olomouci všichni umí, čau

  5. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:28 |  
    0 0

    dostal jsem nápad, který by se také mohl skandovat, je to krátký, ale kdyby se to opakovalo, tak by to stálo za to, zní to takhle:

    Šampióni, šampióni, šampióni z Vr-šo-vic! Hej, hej! ("Champione, champione" - kdo hrál PES 5, tak to skandování fans zná ;o), ale i tak je tenhle chorál známý hodně ve světě )

    Euphony

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:46 |  
      0 0

      Zbytečná parafráze na Jedině Klokan, Jedině Klokan, jedině kllokan z vršovic :-(

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:58 |  
      0 0

      Tohle se mi líbí, jen bych dal pryč to "hej, hej". Podle mě to tu melodii dost násilně ukončí. Mohlo by se to zpívat pořád dokola, až dokud to lidi neomrzí. Konrad

  6. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    poltergeist007     před 17 lety 20.11.2007 10:56 |  
    0 0

    Jo oceňuju snahu Strašákovu, ale prostě "znám Vr-šo-vi-ce" nejde zazpívat, na stadionu to bude vypdadat divně.

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 10:59 |  
      0 0

      Já nevim, jak ostatním, ale mě to tam jde úplně v pohodě. Na Sigmě Ti to předvedu. ;-) Všechno jsme to zkoušeli, zpívali a šlo to krásně. Ještě jednou jsem hledal, zda-li jsem se nepřepsal a připadá mi všechno v pohodě :)

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:04 |  
      0 0

      Mně to jde taky bez problémů. Prostě to jméno Vršovice napasuješ na melodii.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:40 |  
        0 0

        Jasně, že tohle půjde...
        znám - já - praž - skej - klub
        znám - vr - šo - vi - ce ...naprosto pořádku. Jde jen o to Vršovice rozfrázovat do melodie... Spíš jsem zkoušel něco vymyslet na to: tam slávie šampion...tam mi chybí nějaký sloveso, třeba jako: tam je slávka šampion...ale zase právě to slovo slávka je takový blbý...nevim jak z toho, ale tady by se nějakej nápad hodil...
        Jo a jinak já teda zpívam: znám jednu Slávii, ZNÁMEJ pražskej klub...připadá mi to lepší, že tam neni dvakrát stejný sloveso...

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:42 |  
          0 0

          Jo a jinak: ZPÍVAT POMALEJI!!! Je to všechno strašně uchvátaný a pak je to jen takový skandování než zpěv a chorál! Takže i jak tady někdo psal SEšívaní SEšívaní...Hej...Hej... Znám jednu Slávii taky určitě pomaleji! Strašáku, zkus to tam nějak dole vošéfovat aby se zpívalo pomaleji. Bude to o 50% lepší.

  7. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    KING25     před 17 lety 20.11.2007 11:18 |  
    0 0

    Nešlo by místo Vršovic tam dát něco jiného. Třeba "znám já pražskej ráj? " Přeci jenom ty Vršovice patří i Bohemce.. Jinak je to dobrý..:-)

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 11:33 |  
      0 0

      Taky bych tam ty Vršovice nedával. Ale dohužel mě ted nic lepšího nenapadá... Takže držim pysk :)

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 19:31 |  
        0 0

        Vršovice rulezz, nechte je tam, dyť se tam všichni tak hrozně těšíme!!!

  8. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    lucky-pilda     před 17 lety 20.11.2007 11:30 |  
    0 0

    proc je tam "proto pojďme – PIJEM"? krome toho, ze si to slovo mnozi polointeligenti vylozi s tvrdym "y", obzvlaste se spojenim "milujem", tak hlavne mi porad nejak nedava tato cast smysl ...

  9. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:24 |  
    0 0

    Ta další sloka - to je teda síla. "tam Slavie šampion..." - uf. Já ybch nic delšího nevymýšlel. Takhle to je dobrý a nezhoršujme to. P.S. mimochodem znám i lepší čtvrtě v Praze, než jsou Vršovice... :-)

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      iTom     před 17 lety 20.11.2007 12:39 |  
      0 0

      já myslím, že se to tímhle nezhorší. btw, které čtvrtě jsou lepší neř Vršovice? Jedna bude určitě ta kde bydlíš.to beru. a další?...

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:49 |  
        0 0

        třeba Malá Strana

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          iTom     před 17 lety 20.11.2007 13:11 |  
          0 0

          ok, ale pro mě jako pro slávistu jsou určitě lepší Vršovice... co spojuje Malou Stranu a SKS?moc toho asi nebude...

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 15:03 |  
            0 0

            22ka spojuje Malou Stranu a Vršovice :D

            • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

              (host)     před 17 lety 20.11.2007 15:20 |  
              0 0

              jj, teď si teda úplně nejsem jistej ale myslím, že 23 taky. No moc toho prostě není...

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 07:48 |  
        0 0

        Nebo Barrrrrandov!!!

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      bongor     před 17 lety 20.11.2007 23:26 |  
      0 0

      Já znám taky lepší čtvrtě než Vršovice.Ale protože ve Vršovicích sídlí Slavie,tak žádná lepší čtvrť nemůže existovat.Leda že bys myslel Letnou/promiň,nechtěl jsem tě tímhle podělaným místem urazit/.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 19:35 |  
        0 0

        co máš proti Vršovicím, bavíme se tady snad o Slavii ne? tak proč je tam nedávat... myslim že Vršovice sou jedna z nejhezčích pražskejch čtvrtí, nevim co máš proti!!

  10. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 13:00 |  
    0 0

    AD DĚKOVAČKA:
    Delší dobu mám problém (i když problém... jen se mi to proste nezdá) se slovama "nenávidíme! všechny!",obzvlast kdyz jedu na fotbal s nekym znamym nebo s otcem. řešim to tak že to neřvu, ale stejne si myslim že lepší řešení je to nahradit. Slova: PORAZÍME (ROZSEKÁME, ...)! VŠECHNY! vyzní mnohem líp (kultivovaněji, sportovněji, a co víc-i bojovněji) než nenávidíme a nenarušilo by to děkovačku jako takovou, jelikoz sou to podobný slova. PS: Já teda všechny nenávidim (a to nenávidim dost lidí, tymu,...)

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      Richi (admin)     před 17 lety 20.11.2007 13:09 |  
      0 0

      Ale taková slova v děkovačce ani nejsou ... ty jsou v chorálu, který se skanduje během zápasu, ne s hráči.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        iTom     před 17 lety 20.11.2007 13:17 |  
        0 0

        Přesně tak. Děkovačka už je dost dlouhou dobu trochu jiná. Já jsem teda mockrát s otcem na fotbale v kotli nebyl, ale když už tak jsem to řval i před ním a on s tím teda moc problém nemá... A vůbec proč to nechceš řvát před někým známým???

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:42 |  
          0 0

          já osobně třeba nechápu, proč tam křičíte: "nenávidíme všechny. Smrt Spartě, smrt Baníku..." To mi teda moc hlava nebere.jako jestli nenávidíte všechny, tak by to chtělo zajít na nějakou terapii a ne na fotbal, nebo se třeba přihlásit jako dobrovolník na vojnu. A pak s tou Spartou a Baníkem - mě jako fandu Slavie pochopitelně nejvíc zajímá můj klub, kterému fandím, ale že bych přál "smrt" soupeřům? To nemá se sportem nic společného.

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 15:16 |  
            0 0

            Anonyme radši ani nebudu nic vysvětlovat, protože to vůbec nemá cenu. Komu to hlava nebere tak to nepochopí nikdy, s tímhle pokřikem, ať je jakýkoliv, stejně nikdo nic neudělá. Myslím, že každého fanouška Slavie zajímá především jeho tým. Tím pádem i mě. A i když se k pokřiku "Smrt Spartě" vždycky přidám, pořád si myslím, že nějakou terapii zdaleka nepotřebuji. A ten argument s tou vojnou? Ten zase hlava nebere mě...

            • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

              iTom     před 17 lety 20.11.2007 15:32 |  
              0 0

              sorry, zapomněl jsem se přihlásit takže jsem byl chvíli anonym taky...

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 15:24 |  
            0 0

            Smrt byrokracii, Smrt komunismu ,SMRT sparte !!!
            Ver ze je to maximalne vulgarni nikoli protipravni ani antisemiticike. Mozna trochu prihloupli :p Ale nevstahuje se to ani na osobu ani na skupinu obyvatel, takze stim asi nic neudelas......

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      stromovous (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 15:41 |  
      0 0

      Richi tomu řiká chorál zpívaný během zápasu, já zase děkovačka-verze bez hráčů. Muj otec ani nikdo jinej mi to nikdy nevyčet, ale stejme mi pripadne divny vyrvavat ze nenavidim vsechny. Ad Smrt Sparte-tady jsem zase pro, protoze Spartu nesnášim. PS: A porazíme'! všechny! ti lepší nepříde?

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        iTom     před 17 lety 20.11.2007 16:06 |  
        0 0

        neříkám, že je to špatný, ale rozhodně bych neměnil pokřik, který je v téhle podobě už dost dlouho... v něčem novém by to třeba nemuselo být špatný, ale tenhle pokřik bych nechal takový jaký je...

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 18:36 |  
          0 0

          Nikdo tě ty blbe řvát "smrt" někomu nenutí,tak si zanech ty kecy,stejně i kdyby si tu psal milion komentů tak to řvát budem a na tom se nic nezmění,já si to rád zařvu,aspon si na nich trošičku vybiju vztek

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            iTom     před 17 lety 20.11.2007 19:05 |  
            0 0

            jj, většina z nás si to ráda zařve a navíc je to pořád lepší než si vybíjet vztek kopáním do sedaček jak to někteří praktikují...

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            (host)     před 17 lety 23.11.2007 15:57 |  
            0 0

            vychladni tady se to řeší v klidu tak si dej studenou sprchu.vosa

  11. Dobrej nápad!

    jarmik     před 17 lety 20.11.2007 15:22 |  
    0 0

    Chválím autora, jde to. I když něco by se tam vylepšit dalo. Předpokládám, že moji Sešívaní bojovníci už leží někde v hlubinách zapomnění, co? ;-)

    • Re: Dobrej nápad!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 17:41 |  
      0 0

      No urcite mi lezi furt v halve Jarmiku -- jses pevecky a skladatelsky eso:) urcite srovnatelny s Pavlem Zunů:) no ne, proste se mi to fakt libilo, akorat an to asi jeste neni ta spravna doba... btw to co se hraje pred hokejem v Sazce, to je fakt priserny, jak kdyby synonymem pro sportovni zapas bylo prettahovani o to, kdo ma vypitejsi hlas a nizsi IQ... Prahabrno. zlatá verze Moucha, kde to ten "zpevak" jeste tak nerozbaluje...

    • Re: Dobrej nápad!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 21:48 |  
      0 0

      Sešívaní bojovníci jsou výborný.Já si to třeba zpívám aspoň doma.Snad na ně jednou přijde taky čas.
      Roy

    • Re: Dobrej nápad!

      (host)     před 17 lety 21.11.2007 12:54 |  
      0 0

      ja doufam,ze to upadlo v nejvetsi zapomneni.ten choral je nesmysl.troubi

  12. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 16:20 |  
    0 0

    Nechci vám kazit radost, protože z mně ne dost jasných důvodů máte princeznu hodně rádi, ale vždycky ji poslouchám z jiné tribuny a jediné, co je opravdu rozumět, jsou slova "každej ví, kdo ji zná, že je bíločervená". A to musím HODNĚ dávat pozor. Jinak je to zašumlované a dost nesrozumitelné. Takže se spíš přimlouvám za zpomalení a lepší artikulaci a pak teprve další sloku. Ta přidaná by možná šla v původním duchu i takhle:
    Znám místo nádherný
    znám pražský Eden
    nejlepší z končin co já znám
    Najdeš tam stadion
    v něm Slavia šampion
    ne každý odváží se přijet k nám

    zdraví amila

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 17:06 |  
      0 0

      Pecka, prijde mi to lepsi nez ta navrhovaná.
      blamaznik

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 01:07 |  
        0 0

        jj tohle je rozhodně lepší než původní verze
        jinak bych ale princeznu už nerozšiřoval, už tak je akorát ..

        spíš jsem pro, aby se děkovačka trochu protáhla, přijde mi, že je moc krátká

        Euphony

  13. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    eomer (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 16:57 |  
    0 0

    Když jsme u těch chorálů, v pátek jsem byl letos poprvé na hokeji a moc se mi zalíbila vstupní melodie/píseň pro nástup na led- to by se mělo v nějaké formě převzít i na fotbale ! Je to uderné, ale je to o srdci a o sešívaných dresech. Moc pěkné.

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 17:44 |  
      0 0

      to jezajimavy, preed chvili jsem dal o 3 reakce vys komentar jak je to prisernej song:) asi hodne zalezi na vkusu... Na nebi už hvězda vychází, jdeme dál a nic nás nesrazí, všechno to, v co jsme kdy věřili(LM, vyhraný derby, titul, EDEN:) (stalo se-nebo) stane se a to už za chvíli!!! Prahabrno

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 20.11.2007 18:08 |  
        0 0

        Jen mi to přišlo trochu jiné než ty ostatní slaďáky, není to už v duchu :snad , možná, jednou,věříme-- ale je to v duchu :bude to takto ! a basta ! a to vnímám jako určitou změnu. To je to co mě oslovilo, ne "umělecký dojem".

  14. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 18:29 |  
    0 0

    Ano, jsem moc rád, že má každý najednou tisíc nápadů. Ano, některé, co jsem tady četl jsou dobré, líbí se mi některé části třeba i víc, ale proč je nepošlete v době, když se to připravuje? V době, kdy jsem psal, abyste posílali Vaše nápady... To mi přišlo pár mailů. Tak, jak je to v článku už to zůstane, protože měnit to podle každého jedince, tak se z toho zblázním. Příště prosím poslat nápady a návrhy včas, aby se s tím dalo ještě něco dělat.

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      vikyrSKS     před 17 lety 20.11.2007 18:56 |  
      0 0

      jojo, máš určitě pravdu a aspoň já se zkusim polepšit a nějakej návrh poslat. Ale na druhou stranu do pátku času dost a jak se to jednou chytí tak už to i zůstane. Chtěl sem se jenom zeptat na ten chorál Za Slávií my všude jezdíme, vždy a všude hrdě fandíme... ten je výbornej, dobře vyzní a dá se zpívat párkrát dokola.. Jinak díky moc Tobě i ostatním za snahu o zlepšení už tak výborné atmosféry na stadionu - dobrá práce!! BTW nevíte někdo jak to bude v edenu s pověšením vlajek nebo plachet? Má být na severu plot??

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      klok     před 17 lety 20.11.2007 18:59 |  
      0 0

      Zdravím, možná by se mohlo zkusit netleskat při "Princezně". Podle mě to zrychluje konce slok. Jinak na fotbal jezdím rád a křičím co mi hlasivky dovolí.
      Zdarec SKSP

  15. A co takhle??

    vikyrSKS     před 17 lety 20.11.2007 18:39 |  
    0 0

    V čase dobrém i zlém,
    Slávii milujem,
    proto pojďme - ole!
    Ať žije slavie.

    Sešívaní - ole....
    a mělo by být jenom My věrni zůstanem - 6 slabik

    Pak už jenom detail:
    Stojí tam stadion,
    V NĚM! Slavia šampion....

    Taky už se dlouho nezpívalo VRR-ŠO-VI-CE na melodii Škoda lásky- to znělo taky dobře

    • Re: A co takhle??

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 20:06 |  
      0 0

      jasný jsem taky pro slova V NĚM !!! Aby se dvakrát neopakovalo po sobě to slovo TAM

      • Re: A co takhle??

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 20:11 |  
        0 0

        Je to tak. Uvidíme co na to Strašák

        • Re: A co takhle??

          Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 20:15 |  
          0 0

          Ano. Je to tak lepší. Je to tam. ;-)

  16. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    jarmik     před 17 lety 20.11.2007 20:44 |  
    0 0

    Rozhodně by to mělo být takto:

    Ať žije Slavie!
    My věrni zůstanem!

    a ne naše slavie a jim věrni, to je slabika navíc do rytmu, pak to hapruje ;-)

    Na místo pijem bych dal jedem, protože ne každý se jde na fotbal ožrat a do chorálu nepatří chlast, ale fotbal. Nechceme dopadnout jako znělka gambrinus, že ne...

    Můj návrh:

    V čase dobrém, i zlém
    my tebe milujem!
    Pojďte hoši, jedem
    ať žije Slavie!
    ......
    My věrni zůstanem!

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      jarmik     před 17 lety 20.11.2007 20:45 |  
      0 0

      sry nečetl jsem to nademnou ;-) ale mám to trocha jinak

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        vikyrSKS     před 17 lety 20.11.2007 21:14 |  
        0 0

        jj, aspoň je vidět, že se shodnem :-)

  17. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 21:19 |  
    0 0

    hezké nápady, ale to "pijem" mi tam vůbec nesedí...miluju slávii jak to jen jde, ale pít k tomu nepotřebuju...:) a nejsem sám...

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 21:25 |  
      0 0

      a proč proboha "ať žije NAŠE slavie"? jde to naprosto mimo rytmus....stejně jako "my jim věrni zůstanem", když kotel odjakživa zpívá jen "my věrni zůstanem".....

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      vikyrSKS     před 17 lety 20.11.2007 21:27 |  
      0 0

      přesně!! výše už jsou určité pozměňovací návrhy :-)

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 22:32 |  
        0 0

        Asi jsem blázen, ale obojí mi tam sedí přesně. Pokud ty chorály dobře znáte, víte, jak ten rytmus, melodie a tak přesně je, tak nechápu, jak Vám to tam může nevycházet. Ať zpívám jak zpívám, ať koukám na ten chorál v podání jiných klubů, jde to tam v pohodě a sedí ideálně. Nechápu Váš problém.

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          Strasak_1892     před 17 lety 20.11.2007 22:34 |  
          0 0

          A co se týká toho pití. Myslim, že to nikoho nemůže urazit a chtěl jsem, aby když se bude sedět v hospodě, popíjet, zpívat, tak aby třeba bylo co. Nemyslim si, že to někoho urazí natolik, že by to nemohl zazpívat. ;-)

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          vikyrSKS     před 17 lety 20.11.2007 22:43 |  
          0 0

          já teda nevim.. nechci už moc rejpat, ale zpívalo se dycky My věrni zůstanem.. - 6 slabik - líp to vyzní a je tomu líp rozumět.. ale nechal bych to na stadion, ono to nějak vykrystalizuje.. Dobrou noc a vpátek všichni na výdrholec... ať to teda zkusíme.

  18. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 22:03 |  
    0 0

    do budoucna bych byl pro o nějakou anketu, nebo diskusi dopředu, aby se předešlo dohadům

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      bongor     před 17 lety 20.11.2007 23:40 |  
      0 0

      Je tady spousta pěknejch nápadů,já jsem zastáncem toho,sejít se někde na pivě ,kde mají klavír,nebo vzít sebou klávesy,případně kytaru a kolektivně dokončit ty schopný nápady,aby se dobře zpívaly a měly nějakej smysl.Jinak k těm kritikům,kterým se nelíbí,že ultras napadají
      v písničkách sparťany,nebo jiný exoty.Na to,co jsme museli překousnout za posledních padesát let je to všechno ještě moc a moc slušný.Ta rudá svoloč nezpívala,ta nás rovnou chtěla zlikvidovat a že je Slavia ještě tady to je malej zázrak.Tak ať se teď nikdo nediví,že je nemilujeme.

      • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 11:19 |  
        0 0

        mas pravdu Bongore , fakt nevim proc milovat Spartany, tenhle naprosto protezovanej klub, bezvadny napady , jen to dotahnout. Jiri

        • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 21.11.2007 14:53 |  
          0 0

          co s tou spartou, no to je vecne moralni dilema, smrt nebo smrk, no vazne, spartu nemam rad, na druhou stranu me bavi sparta jako vecnej souper, v mem okoli jsou nejen slavisti, ale i spartani, ktere mam rad, zkratka to soupereni a rivalita je svym zpusobem fajn, takze chci spartu jako soupere, kteryho je treba respektovat, ALE ten souboj proste musi byt souboj ferovy..bohuzel na krasu tohoto zpusobu soupereni sparta dosud neprisla...byt treba za kretinskyho uz to neni tak do oci bijici jak driv za Macha, Hornika, Pelty a Kostala, o drivejsich casech za komunistu nemluve, porad tu jsou veci jako 20 mil. dotace od statu, stavba stadionu za statni prachy, nominace spartanu do repre, je to porad spousta veci, ktery mi tuhle hezkou hru znechucuje... pres to vsechno si myslim, ze "smrt sparte" bychom kricet nemeli, pac je to zbytecny, je to pod nasi uroven.. a ja osobne s tim mam problem treba kvuli tem kamaradum..

          • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

            eomer (přítel SN)     před 17 lety 21.11.2007 20:35 |  
            0 0

            Přesně tak !!!!!

  19. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    harashment     před 17 lety 21.11.2007 08:10 |  
    0 0

    AU,AU!

  20. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:21 |  
    0 0

    For-za Slavie na ná na na ná na ná

  21. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:44 |  
    0 0

    Strašákovi a všem velký dík, myslim si že cestou pohádkových písní to má budoucnost viz minulost Sparťane bodnu tě :), vždyť Slavie a LM je taky jedna velká pohádka. Je strašně moc možností např. To by byl ráj, rozvíjej se poupátko ...... :)

    • Re: Pozor! Dvě nové sloky!

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 13:09 |  
      0 0

      Princezna je dobrá to je fakt ikdyž na staďáku vyzní docela tiše. Třeba i Trpasličí svatba je dobrá :)
      npař.

      V Prazé jo Prazé na Edenu
      hraje se zápas gentlemenů
      žádný div to vůbec není
      Slávie je v lize mistrů a časy se mění

      ..................................

      Ps: úlet :)

  22. Nová sloka :)

    (host)     před 17 lety 25.11.2007 22:27 |  
    0 0

    Znám Spartu zasranou, znám ten hnusnej klub
    Nejhorší z klubů co já znám
    Každej ví, kdo ji zná, že je prostě zkurvená
    Na hřišti v rudých pytlích dostává !

  23. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 19:22 |  
    0 0

    uvidime jak se to bude zpivat , bydlim moc daleko ale na vsechny poharovy jezdim kazdopadne slavie zni vzdycky nejlip brtak

  24. Re: Pozor! Dvě nové sloky!

    (host)     před 17 lety 05.12.2007 09:55 |  
    0 0

    To "znám jednu prazskou ctvrt znam vrsovice nepujde zazpivat a kdyz uz tak to bude znit blbe nejak bych to vylepsil aby to slo do rytmu ... nebo prohazet slova nebo je nahradit trochu jinak ....