Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Kolik peněz přinese Eden?

Výstavba stadionu v Edenu je v plném proudu a fanoušci netrpělivě vyhlížejí datum otevíracího zápasu. Konečně se dočkáme vysněného stánku, na který jsme tak dlouho čekali, po problémech s pozemky a financováním se můžeme těšit opět na zápasy v Edenu.

Poměrně dost fandů však také zajímá, kolik peněz nám nový stadion přinese. Proto jsem se rozhodl se na to trochu podívat a říci přibližnou sumu, kterou by Eden mohl každoročně vynášet.

Za prvé je to samotný název stadionu, neboli tzv. "Naming rights". Kolik se dá za Naming rights utržit, se dá jen odhadovat, ale např. Sazka za přejmenování své arény od O2 dostane údajně 50 milionů korun ročně, nebo farmaceutický koncern Bayer platí klubu Bayer Leverkusen v přepočtu asi 80 milionů korun za rok (BayArena je poměrně dost srovnatelná se stadionem v Edenu). Vzhledem k tomu, že Eden bude nejmodernější a největší stánek u nás, který bude moci pořádat i kulturní akce, se dá předpokládat, že částka za Naming rights bude v rozmezí 40-60 milionů korun za rok.

Další významnou částku přinese prodej VIP boxů. Tato částka se dá říci poměrně přesně, pokud se prodají všechny boxy, tak tento prodej přinese asi 40 milionů korun. Podle informací E Side Property se pronajala již polovina VIP boxů (dnes jsem se v některých tiskovinách dočetl, že zamluveno je již 70% boxů). Dále je tu pak prodej klubových sedadel, částka za ně, se nedá moc odhadovat, vzhledem k tomu, že není známa jejich cena, ale např. v Sazka aréně se cena za jedno sedadlo v klubovém patře pohybuje okolo 30.000,- Kč za rok.

Nemalou částku bude platit také Jerome Travel, který bude v komplexu provozovat Iris Congres Hotel.

Pokud se tyto částky dají dohromady, dá se poměrně s jistotou říci, že "pouze" z prodeje názvu stadionu, pronajmutí VIP boxů a klubových sedadel a pronájmu hotelu, nepůjde částka pod 100 milionů korun za rok. Ale také se dá říci, že zřejmě poměrně značná částka, ne-li většina půjde E Side Property. Ale zase si nemyslím, že by si vzali všechno, každopádně finanční přínosy ze stadionu budou značné. Na závěr znovu opakuji, že je to pouze můj předpoklad a všechno může být jinak, ale jsem si poměrně jistý, že nejsem daleko od reality.

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:25 |  
    0 0

    Jen poznámka: Leverkusen neni Bayern, ale Bayer. Nepleť si to s Mnichovem...:c) SKS JH

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:31 |  
      0 0

      Tyhle blaboly muze napsat jen clovek neznalej marketinkovejch pomeru,50 milionu hahahahaha. A co z toho bude mit fotbalova Slavia-velky hovno.

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:05 |  
        0 0

        taky je tam napsaná, že asi nic nedostanem.....

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 18:12 |  
      0 0

      Jen tak pro Info, Sazka Arena se na O2 přejmenovavat nebude.

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 18:14 |  
        0 0

        Tak ještě jinak, tvé informace ohledně Sazka Areny jsou úplně mylné

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 19:19 |  
        0 0

        ale bude

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:34 |  
      0 0

      Vzdyt on napsal spravne Bayer

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      systemak     před 17 lety 22.11.2007 11:14 |  
      0 0

      Hlavně aby byl EDEN větši než letná!!!!!

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 22.11.2007 11:37 |  
      0 0

      A proč hned tak sprostě? Ty jsi asi nejchytřejší na světě a do všeho vidíš, tak to napiš Ty, ty chytráku.

      Lidi naučte se číst, správně to napsal.

  2. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:28 |  
    0 0

    Nerad bych se mýlil, ale ten farmaceutický koncern se jmenuje Bayer a klub nese název Bayer Leverkusen. Bayern je německy Bavorsko. fráňa

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:30 |  
      0 0

      Aha, někdo byl už rychlejší! =) fráňa

  3. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:29 |  
    0 0

    No, celkově je to jenom takový plácání - cena za název stadionu je hodně předimenzovaná (musíš si uvědomit, kolik lidí žije fotbalem v Německu a kolik u nás), to odhaduju maximálně na polovinu toho, co píšeš. A úvahy o tom, kam asi půjdou ty peníze...no to je asi jasný, že se ten stadion musí z něčeho zaplatit...to víš, že SKS nevysázela stovky milionů na dřevo a nepostavila si z toho stadion...teprve z těch příjmů se budou určitě platit úvěry a podobně... To snad ani nikdo nečekal, že by měla SLAVIA v prvních x letech ze stadionu nějaký příjmy...všechno půjde samozřejmě na pokrytí nákladů atd.

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:33 |  
      0 0

      Presne,chtejjen voblbnout lidi

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:33 |  
      0 0

      Presne,chtejjen voblbnout lidi

  4. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    martin08     před 17 lety 19.11.2007 16:41 |  
    0 0

    Co ja vim tak psali neco o 100mega za 5let coz dela 20milonu za rok. U fotbalove Sparty palti AXA okolo 15milionu rocne. Ale v nasem pripade - jelikoz je stadion novy a ne jen "fotbalovy" tak tech 20-25milonu za rok by mohlo odpovidat. Kdyz k tomu priceteme ze se proda 10.000permenentek proi prumerne cene 2.500 korun, vyjde nam 50mega rocne! 50mega ktere Slavia dosud mit nemohla a vicemene "zadarmo"

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:45 |  
      0 0

      ty ses,ale blb .Prodat deset tisic permic a komu

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:23 |  
      0 0

      tak podle toho co píšeš, by se stadion zaplatil za 50 let

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:39 |  
        0 0

        lol zase tu vylejza spolek chytraku ktery tahaj za slovicka, nebo sou tak blby ze nechapou o cem se mluvi...bezte se nudit nekam jinam. k25o! PSH

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:47 |  
          0 0

          PSH ma vzdycky pravdu,k25o!!!
          Kurtak Joe

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:22 |  
          0 0

          arogantní vemeno, běž si radši někam chatovat se svými blbečky. Nic rozumnýho, kloudnýho napsat neumíš

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:32 |  
            0 0

            tady ta diskuze ma zase grady:/
            troubi

  5. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:45 |  
    0 0

    Tady se zas nekdo ve skole nudil co :D

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:50 |  
      0 0

      to jo ,to asi veskole meli zrovna matiku a ucili je pocitat pocesku

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 16:50 |  
      0 0

      to jo ,to asi veskole meli zrovna matiku a ucili je pocitat pocesku

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:14 |  
        0 0

        Chlapce uz je dost pozde mel bys jit spat...

  6. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:04 |  
    0 0

    Omlouvám se za přklep ve slově Bayer...moje blbost. Co se týče tý čáskty za název stadionu, tak neni vysoká.....a klidně se vsadim, že minimálně to bude 35-40. Název stadionu je hodně lukrativní záležitost a pokud si dobře pamatuju, tak se hovořilo, že Toyota platí rudejm něco okolo 20-30 mega a přeci jen letná bude oproti edenu jako je t-mobile arena oproti sazka arene.

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:11 |  
      0 0

      pardon...10-20 mega

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:13 |  
      0 0

      Zapomněl jsi na peníze z pronájmu kancelářských prostor,nejen hotel bude na novém stadiónu a na peníze za pronájme stadiónu na kulturní a jiné společenské akce,navíc Slávia bude mít nájemní smlouvu a bude muset ročně zaplati nějaké peníze-kolem 5 mega,celkově by měla E-side property inkasovat ročně kolem 80-120 mega a z toho platit obligace a svůj provoz,do 15 let by mohl být stadión splacen a pak převed pod Slávii,Dan.

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:14 |  
        0 0

        jo na kanceláře jsem zapoměl no

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:18 |  
          0 0

          A zapomněl jsi na n ve slově zapomněl.

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 19:22 |  
        0 0

        jasně VOKI!:)

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      bongor     před 17 lety 19.11.2007 17:28 |  
      0 0

      Axa "arena"bude proti Edenu spíš jako rozšláplý ho*no proti Mercedesu.Vždyť už taky celá rudá armáda v čele s generálním tajemníkem koštětem bije na poplach.

  7. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:08 |  
    0 0

    když je O2 ochotna platit 50 mega, nevidim důvod proč by nám někdo nedával 40......

  8. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:22 |  
    0 0

    pro všechny co se jim něco nelíbí....fajn...uznávám, že dejme tomu ta částka za název je vysoká, ale celkově to 100 mega za rok hodí....i kdyby nám někdo platil jen 20, tak pořád to je 60 i s vip boxama....+hotel, + kancl. prostory, + klubová sedadla, + vstupenky.....nevim co se vám na tom zdá tak nerealnýho. A je jasný, že to pujde e side, neřikám, že to pujde nám

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:47 |  
      0 0

      Myslim, ze hlavne chybi vycet nakladu s provozem takoveho stadionu

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:43 |  
        0 0

        Meli by do toho zapocitat i naklady na tvoje (a tech chytraku co tu resej veci o kterejch nevedej ani ho*no) vysetreni u psychiatra...PSH

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:24 |  
          0 0

          tipoval bych ti 15let a iq tak na 15. Nezamořuj to tady svými pubertálními výlevy. Thx

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 09:56 |  
            0 0

            narozdil od tebe se borec s iq 15 umi podepsat, takze z toho srovnani nevychazis zrovna v nejlepsim svetle. karel

            • Re: Kolik peněz přinese Eden?

              (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:17 |  
              0 0

              panu PSH opravdu neni patnact let,to jen tak pro informaci.Kurtak Joe

  9. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:25 |  
    0 0

    myslim že veškerej profit si pan lečka nastrka s tou svojí E side pemprs do prdele. on nikdy nic nedělal pro dobro jinejch.jen pro svoje dobro. takže ze stadaku bude mít slávka velký kulový.

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 20:56 |  
      0 0

      Leska jej jen reditel ne majitel....

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:14 |  
        0 0

        já bych řek že pan leška tam má trošku víc funkcí a moc dobře ví proč tam je

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:47 |  
          0 0

          A ja bych zase rek, ze mas misto mozku hovno. Asi ti nedochazi, ze kdyby nebylo zrizeny eside, tak se zadnej eden nestavi, protoze by nebylo zajisteny financovani. Ten stadion se sam nezaplati. PSH

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 21:24 |  
            0 0

            PSH nevim kdo ses, ale mluvis jako dlazdic chodniku...zkus se prosim vyjadrovat jako slusny clovek, pokud ti to nedela problem ovsem. Dekuji

  10. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 19.11.2007 17:43 |  
    0 0

    :) vzhledm k ceně a době splácení by měl stadion vygenerovat těch cca 100M ročně tak aby se za těch cca 15 let zaplatil. A je jedno jak, poněvadž klub z toho neuvidí ni pětník:) Otázkou je spíš co se klubu podaří vytěžit z návratu, tedy jak se to promítne na balíku pěněz od sponzorů jak vzrostou návštěvy atd... Rozpočet jako křováci mít nebudem ani po návratu do Edenu, ale pokud se ho nepodaří navýšit alespoň o 30% (tedy z dnes médii uváděných 90M alespoň na 130M, nepočítaje v tom potencionální zisk z LM ;) ) tak bych celý marketingový oddělení vyhodil (což bych asi udělal i tak:-D)

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 19:36 |  
      0 0

      naprostej souhlas:-)))

  11. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:49 |  
    0 0

    Celkově mi článek přijde dost vycucanej z prstu a spíše jako příspěvek do diskuse, než jako seriózní novinářská práce.

    Bohužel jsem se nedozvěděl nic z toho, co by mě zajímalo - kolik musí E-side ročně splatit, aby byla za 15 let na nule, jak budou rozdělené kupříkladu příjmy ze vstupného mezi slávii a E-side, kolik bude platit Jerome Travel, kolik získá slavia od sponzorů díky tomu, že s novým stadionem rapidně stoupne prestiž klubu, kolik může stadion zhruba vydělat na nefotbalových akcích.

    Kdyby někdo znal odpovědi na tyhle otázky, byl bych mu vděčen, to co je v článku by mohlo napsat 90 procent čtenářů tohoto fóra...

    Mifer

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 17:57 |  
      0 0

      no aby se to za 15 let splatilo musí ročně platit cca 70 mega.....ty ostatní čísla by asi znal každej, ale to se nedovíme, protože to nebudou zveřejňovat....jediná suma, která se dá zjistit, jsou pronájmy kancelářksých prostor

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 19.11.2007 17:59 |  
        0 0

        nepočítáš s úroky:) taky je sice neznám ale bude spíše těch 100M ročně:)

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 18:26 |  
        0 0

        Právě, že těch 70 mega nesedí... Zajímalo by mě, jestli to bude 100 nebo 130...popřípadě kolik... Ty úroky tam musej bejt...

        Kdyby byly v článku aspoň ty kancelářský prostory, tak by měl aspoň ňákou informační hodnotu...

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 19.11.2007 18:27 |  
          0 0

          Mifer

  12. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    wector     před 17 lety 19.11.2007 18:08 |  
    0 0

    Tenhle článek se, bez urážky, opravdu moc nepovedl. Příjmy z něj pudou samozřejmě na zaplacení dluhopisů. Že z toho klub jako takový nebude mít nic není pravda. Ušetří se na pronájmu Strahova, to předně. Model s E-side se mi zamlouvá - bude tu pěkně skupina, co se stará jen o stadion ( stavba, provoz, splátky ) a skupina, která se soustředí na sportovní stránku klubu. Až se to doplatí, tak se můžeme bavit, že E-Side převede stadion na klub a zanikne ( ostatně ji vlastní naprosto stejní lidé jako Slavii, tzn. hlavně ENIC ). Kolik to hodí klubu je irelevantní rozebírat, já budu rád, když si vydělá sám na sebe a doplatíme ho pěkně v klidu, bez afér atp.

  13. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    KING25     před 17 lety 19.11.2007 19:27 |  
    0 0

    Tak nevím nevím, ale srovnávat cenu reklamy v německu a u nás je opravdu dost vtipné. Jako vlastne celý tenhle článek :-)

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 20:40 |  
      0 0

      přesně tak !

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 20:59 |  
        0 0

        Co se to tu objevuje za skreky v posledni dobe ?

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 19.11.2007 21:55 |  
      0 0

      sám si vtipnej

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:48 |  
        0 0

        nenavazejte se do KINGA!!!
        Kurtak Joe

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:53 |  
        0 0

        Podepis se aspon, kdyz nesouhlasis s necim tak jasnym, jak to napsal Kral! Vem si priklad z Kurtaka! Jen dodavam, ze vtipnejsi nez clanek samotny je to, kolik se tu vyrojilo "znalcu"...PSH

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 19.11.2007 22:59 |  
          0 0

          Taky nechápu co to je za pičuse vole, že se ani nepodepíše. Jana

  14. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    Markus     před 17 lety 19.11.2007 19:36 |  
    0 0

    Myslím si že ta otázka zní špatně, je třeba se ptát "CO přinese Slavii nový Eden?". Odpověď se podle mě dá shrnout na jediné slůvko, stabilitu. Ta je důležitější než miliony. Nemám odvahu tu rozebírat kam jaký milion půjde, ne u tak netransparentní společnosti jakou je ENIC a jeho dceřinky. Nezapomínejte že ENIC je investiční společnost, Slavie bez stadionu byla těžko prodejná. Cena stadionu stejně jako ceny ostatních nemovitostí v lokalitě Vršovic porostou a poloha u bývalého Carefouru je ideální. Když bude nabídka, nepochybuju že ENIC prodá. Ale není důvod truchlit, naopak je moc fajn že se ENIC rozhodl do Slavie investovat na místo čekání na zázrak s rukama v klíně.

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      bongor     před 17 lety 19.11.2007 22:54 |  
      0 0

      S tímhle se nadá než souhlasit.Byli jsme léta bezďáci a teď budeme mít nejhezčí stadion v republice.Všechny ty nevýhody okolo převáží jediná výhoda:Slavie bude zase Slavie,budeme hrdý nejen na naše hráče,kotel a trenéra ,ale i na naše zázemí.Jen jsem myslel,že tam bude víc společenských prostor,kde by si slávisti mohli v klidu pokecat,zahrát kulébr,kuželky,třeba i kartičky,šachy,pinec,Na to se asi zapomnělo.Ale jak říkám ,budeme mít důstojnej stánek červenobílý slávy.Doufám že teď budeme hrát LM alespoň každý tři roky.

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:27 |  
        0 0

        Ty vole-kvůli Tobě tam budou stavět klubovnu na pinec a šachy.To už je vážně vrchol.Jsi normální??Fakt promiň,že to takhle musím napsat,ale aby na fotbalovém stadionu hráli fanoušci pinec nebo šachy-tak to vážně nevím o čem se tu bavíme.To si běž zahrát do herny nebo do kočárkárny do sklepa.

  15. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 20:06 |  
    0 0

    Stadion se bude splacet po dobu 15 let, puvodne se rikalo ze pry 10, ale pry je to 15.
    Na listkach,permicich,hotelu,kancelarich,jidle,prodanem jmene... se tedy vydela logicky vice i kdyz budeme brat pesimisticke pocty, cili slavia z toho budemit zisky a vetsi nez ma ted na Strahove. Jsou ale samozrejme naklady na kazdy zapas a na stadion a ty musime brat v uvahu, cili nic zazracnyho to 15 let pro slavii nebude.Ale verim ze kdyz bude chodit vice lidi, ze se slavii podari hrat lepsi vysledky a to muze vydelat vic nez cely stadion.Protoze dobra atmosfera z hracu vymackne vice chuti a vice bojovnosti.

  16. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 20:37 |  
    0 0

    e-side je ucelove zalozena spolecnost - proto aby slavia nwebyla ohrozena a nedopadla pri nesplaceni uveru jako treba bohemka...
    tedy e-side vse "zaridi" vse je na ni.....v podstate veskere finance ktere budou v nasledujicich letech vygenerovany z edenu pujdou do e-side

    myslim ze akorat veskery veci spojeny s slavii-fotbal(vstupenky, pemice, boxy(tam to bude asi rozdeleny) pujdou do slavky, nebot to je jeji zisk, "zasluha"...


    zbytek-hotel, restaurace, pronajmy kancelari a obchodu, kulturni akce, parking pujdou do e-side.

    slavie pak zaplati nejakej najem..idealne rozumnej ale s ohledem na zakony nebot spratelene, blizke osoby si musej davat najem obvykly(z hlediska dani)

    samostatnou otazkou je prodej bytu vedle stadionu - tam nevim-zalezi komu ty domy patrej..treba muze existovat domluva, ze hochtief si je proda, o urcitou cifru ale bude chtit za stadion min..a nebo nejakej sponzor(developer) natlaci penize do slavie a za to ziska opravbneni prodavat nemovitost.

    no a pak bude e-side splacet uver....myslim si, ze pokud vse pujde optimalne(dobry akce, fotbal, vytizenost kanclu a hotelu), tak i se slusnym ziskem behem 15 let vse splati.

    Nakonec dojde k fuzi sloucenim se slavii, aktiva (STADION!!!) se prevedou na slavku..je jeden akcionar takze tam nebude problem.

    a vse pak bude slavie a timto krokem by se pak slavie asi stala pomerne bohatym klubem s peknym stadionem, super prijmy ze stadionu.....a to je vse.

    SLáááávie...do TOHO!
    Martin

  17. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 19.11.2007 21:39 |  
    0 0

    No já bych to viděl jinak. Sumy dejme tomu, ale podle mě si ESide ponechá veškerý tento výnos do splacení celého stadionu, tedy 12 -15 let.Slavia bude mít lováče ze vstupného a jistotu, že nemusí nic platit a může hrát v Edenu.To je můj amaterský názor:-)), který je ale založen na faktech. A to například,že Eside je účelovou společností založenou na vybudování a provozování stadionu, nikoli marketingovou skupinou, zajišťující Slavii finanční zdroje. No a pak taky logika mi říká, že když se má z něčeho ten stadion zaplatit, tak to bude těźko jen z hotelu a "fástfůdů".LordEdmund

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 20.11.2007 10:55 |  
      0 0

      Zdravim, priznam se , ze opetne otevreni diskuze o vynosnosti neceho co ani jeste nestoji je jen a jen plkani, ale kdyz se teda pripojim se znalosti zakladnich faktu do teto hry tak predne musim znovu zopakovat, ze Slavii na novem stadionu nebude patrit ani zidle, to same samozrejme plati o Eniku , ktery neinvestoval do vystavby stadionu ani korunu. Samozrejme , ze je nesmirne pozitivni ze se vracime po letech na misto , ktere nam vsem Slavistum je tak drahe , ale je nutno pripomenout , ze rozhodujici slovo v arealu bude mit nekdo jiny, ten kdo platil tuto stavbu , ten bude rozhodovat o vynosech a nejmene 50 let bude veskery a to zopakuji jeste jednou veskery zisk jeho, proto nas opravdu nemusi zajimat prijmy z VIPU a stadionu, ostatnich zarizeni na stadaku, jedine co nas zajimat musi je vytezek ze vstupneho reklam .A tady pokud se zatim povedlo ze vstupneho rocne dostat vcetne permic 6milonu, pruzkumy alespon pro pristi sezonu ukazuji na celkovy vytezek ze vstupneho a reklam okolo 50 milionu ,coz predstavuje 70 procent predpokladaneho rozpoctu Slavie, ovsem je jasne , ze Slavia bude platit take najem a ne maly, jestlize na Strahove zaplatila ZA CELY ROK 6 MILIONU A ZA LIGU MISTRU 600 TISIC, V EDENU DO BUDE VICE , ODHADUJI TO NA CASTKU OKOLO 8 MILIONU A 800 TISIC ZA LIGU MISTRU, cili naklady budou jednoznacne vyssi , je nutno jen doufat , ze stejne jako u Sazka Areny nedojde k dramatickemu poklesu prodeje permic i navstev.Jinou zalezitosti je garance vedeni spolecnosti pana Lesky o tom, ze na stadionu bude mit Slavia prednostni pravo a take to , ze v arealu bude samozrejme nadale hrat mladez , tj, cely areal uz nebude spravovat spolecnost Slavia , ale firma pana Lesky. Co je nutny asi rozkryt, je naprosto jiína vlastnicka struktura majitelu Slavie i majitelu noveho centra, ta skutecne neni totozna a bude skutecne zalezet na tom , jak dlouho se Slaviste udrzi v cele firmy spravujici stadion. Samou podstatou uspesnosti celeho projektu je ekonomicka navratnost, ktera by v horizontu 15 let mela nejen vydelat na naklady , ale uhradit dalsi dostavbu , popripade vytvorit rezervu na nutne investice . Pokud tedy vyjdeme ze studie vypracovane jako audit navratnosti investice, nebude o vubec lehke vytvorit rocne zisk okolo 100 milonu a vydelat zhruba 60-70 milonu na splaceni investicnich obligaci, tady si dovolim maly zaver, jen blazen by veril , ze se to zvladne jen pomoci fotbalu , akci na stadionu, ci hotelem, hodne se bude muset otacet marketink pri shaneni akci, urcite bude nutne vytvorit i funkcni multiobchodni centrum a investovat i do vystavby bytovych jednotek, samozrejme v prime zavislosti na ziskavani novych aktivit a to nejen sportovnich. A tady si dovolim jedno male proroctvi, pokud se obecne cela firma pana LLesky vyrazne nerozsiri o schopne manazery a prejde do ni cast stavajiciho manatzmentu Slavie , jak se rika v kuolarech je zadelano na pekny pruser , ktery by mohl skoncit i debaklem cele akce. Samozrejme , ze konkurence jiste nespi, podobny zamer jako Slavie ma v Praze treba Kostal, ktery ceka jen na razitka z obecniho magistratu a na zajisteni financni stranky akce a s necim takovym pocita pri vystavbe noveho fotbaloveho arealu i vlivna skupina podnikatelu okolo Zizkovskeho bose Vinse a tak je jasne , ze je treba objekt co nejrychleji zajet a pripadne konkurenci kvalitou poskytovanych sluzeb ukazat zada. Ptate li se jjestli i nadale zustavam skeptikem v cele teto akci, rikam,postupem doby se ze mne stava mirny optimista , ktery veri , ze pri realne ekonomicke analyze lze naklady na stavbu splatit a vytvorit mirny zisk, ale pozor na cim dal vetsi inflaci i hrozbu vnejsich zasahu do ceskeho obchodniho prostredi. Jiri

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 11:51 |  
        0 0

        Mám pár otázek. Vy tušíte, nebo dokonce znáte vlastnickou strukturu společnosti Enic? Pokud ne, co vás vede k závěru, že "nekopíruje" vlastnickou strukturu společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s. Tou částí managmentu slavie která má dle přejít do Eside myslíte koho? GeorgK

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 11:52 |  
          0 0

          Chybka se vloudila:) První otázkou je samozřejmě myšlena společnost Eside:)

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 11:59 |  
            0 0

            Georku velmi strucne nekopiruje , ano mam jiste info a prechod se bude tykat treba marketinku a provozu/ u marketinku pujde hlavne o dnes uz externi firmy, ktere nam zajistuji sponzory.Jiri

            • Re: Kolik peněz přinese Eden?

              (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:28 |  
              0 0

              Chci se zeptat, co vás vede k tomu, že bude nájem tak vysoký.

              Teoreticky se můžou s E-side dohodnout na 500,- za zápas...

              OZ

              • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:34 |  
                0 0

                teoreticky to jiste lze udelat za petikilo s tim , ze vytezek ze vstupneho bude kracen , nebo to lze jiste spojit a s vytezky s reklamy, oba tymy to jak Slavie i Leskovci spolu velmi uzce kooperuji, k cene za pronajem mne vede konkretni zkusenost i vyjadreni jednoho z top manazeru Slavie Rosena a samozrejme i to kolik je cena za jednorazovy najem Sparty nebo treba Strahova/ tam i dlouhodoby/. Jiri

            • Re: Kolik peněz přinese Eden?

              (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:25 |  
              0 0

              Ještě pár otázek. Následně nám budou tyto služby prodávat, nebo jde jen o odchod lidí? Dále, pokud tedy nekopíruje je tam alespoň významější spojitost s naším majoritním vlastníkem, nebo jde o stav alá bohemka? Očekáváte alespoň zlepšení financování, myšleno navýšení rozpočtu klubu? děkuji GeorgK

              • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:38 |  
                0 0

                Urcite budeme na stadionu za poskytnute sluzby platit jako kazdy jiny zakaznik, urcite je tam propojeni, jde o to , jestli to cele ma budoucnost po nas i ne a urcite si myslim, ze klub alespon prvni rok , dva bude tezit z kulturniho a kluboveho prostredi/viz pristup fanousku/. Jiri

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:46 |  
        0 0

        tento jiri je opět mimo jako vždy

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 12:48 |  
          0 0

          tak to si teda nemyslim

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:03 |  
        0 0

        mě zajímá asi nejvíc, o kolik myslíš, že by se nám mohl zvednout rozpečet na příští rok z dnešních cca 90mil.? Popřípadě i dlouhodoběji. thx amon

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:19 |  
          0 0

          No tak , abych ti rekl pravdu, nekdo /sport pise o 70 milionech, o tyden pozdeji uz o 80 milionech, sama spolecnost se vyjadruje velmi mlhave, pritom jej asne , ze i diky prijmum a vydajum za ligu mistru bude letosek dost rekordni, asi te prekvapim, ocekavam stejny rozpocet vyronany s moznosti urciteho navyseni, myslim, ze penize za ligu mistru , myslim asi 200 milionu cisteho zisku pujde predevsim Eniku a na umoreni starych pohledavek, proste si myslim, ze trend nastartovany loni p. Dolezalem i Rosenem bude pokracovat a bude odpovidat letosnimu trendu, s tim, ze pokud tedy nejake penize zbydou ci se vydelaji, budou se zcasti investovat do mladeze, zcasti se dotknou stadionu, tedy lepe receno investice Slavie do vybaveni svych prostor. Neocekavam nijak zasadni mrhani penezi ani premiru novych posil. Jiri

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:28 |  
            0 0

            tak spíš, že by jsi mě překvapil, jsi mě trochu šokoval. Nezlob se na mě, jen za sponzoring očekávám 2násobnou částku, za máru, bo švece trhnem tak cca 4MIL. EUR. Čekal jsem rozpočet na příští rok tak o 50% vyšší. Docela by mě zajímalo, kolik už nám hodila spolupráce s Fortunou, bych si tipnul, že minimálně 15 mega už nám to mohlo hodit..amon

            • Re: Kolik peněz přinese Eden?

              (host)     před 17 lety 20.11.2007 13:46 |  
              0 0

              Vis tady je nutno odlisit dve veci, Teplice prodejem hracu vydelali hodne penez, ale maji je schovane na tzv. rezervnim fondu a bezne s nimi nedisponuji, cili penize vyrabi penize, pokud prodaji Fenina bude to podle mne uplne stejne, no a Ja osobne myslim, ze to stejne bude u nas, proste vytvorit rezervu na horsi casy a zajistit dlouholetou sobestacnost, i proto si nemyslim, ze by to neco zmenilo na soucasnem trendu prace spolecnosti, ty prodeje a Ja v to doufam skutecne prijdou, vzdyt smlouvy dobihaji Sventovi , Latkovi/ten uvazuje o prodlouzeni a zajem je udajne i o dalsi hrace. Tomu odpovidaji i pocty pracovniku na Slavii, kde se pocet nezvysil ani v souvisloti ligou mistru ci novymi povinnostmi, proste podle mne bude nadale fungovat model male , ale uspesne firmy s racionalnim personalnim obsazenim/promin za ty formalni nazvy. A Fortuna to je naprosto zanedbatelna castka v radu to dela v soucasne dobe do 8.milionu korun v prime zavislosti na nasich uspesich v lize mistru, ale o tom uz tady nekdo psal, nejvetsi prijmy jdou z ligy mistru, urcity nemaly podil ze vstupneho z teto souteze, tel. prav , z reklam v predkolech a v neposledni rade samorejme i s narustu prodeje reklam v lize, zacinat na nule bylo byto skvele, ale tak to bohuzel neni, navic cast penez prijde nekdy az po novem roce. I proto necekam zadne dramaticke navysovani rozpoctu, hlavne kdyz se stavajici kadr povedlo dovest jeste za stareho rozpoctu nepocitajiciho s ucasti v lize mistru a navic a to zduraznuji prisne dbajiciho minimalne na vyrovnanost prijmu a vydaju. Jiri

              • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:00 |  
                0 0

                Zatím to jsou stejně jen spekulace (ať už podložene nebo ne), ale co je hlavní, příjmy pro Slavii rozhodně vzrostou a to zejména ve dvou rovinách - vstupné a příjmy od sponzorů za reklamu (dres, panely). Tyhle dvě položky budou Slavie, to je bez debat. A taky je bez debat, že se můžou o proti letošnímu roku navýšit o desítky procent, samozřejmě v případě, že se podaří zvednout průměrnou návštěvnost aspoň 3x než je ta letošní na Strahově. Další významnou položkou, která by se mohla zvednout je prodej suvenýrů, ale když tak nad tim uvažuji tak se pomalu loučim s vidinou, že by v Edenu byl nějaky megastore s předměty Slavie jak je tomu zvykem hlavne v Anglii. Myslim, že kdyby se to pojalo ve velkem stylu (kdo z vás byl na Arsenalu tak ví o čem mluvím) tak by s koupí něčeho se Slavii oddolal při zápasu málokdo. Ravik

                • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                  (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:10 |  
                  0 0

                  Raviku , tady by muela prijit zmena hlavne v pronajmu prav na ty suvenyry, nejlepsi by dnes pro nas bylo , kdyby si Slavia zacala o tyto veci starat sama, protoze kdyz to dokaze uzivit 3 lidi z firmy Fanzone , tak my nerikej , ze by to neslo udelat tak abychom na tom v konecnem dusledku vydelali imy. No ono nejen Arseal, Chelsea, ale i mensi kluby jako Bohemka postupne zjistuji , ze se jim vyplati minimalne prodavat sve suvenyry ve vlastni rezii a pokud hovoris o Edenu, myslim, ze se fanshpu skutecne dockas , ale vse ostatni bude zalezet treba na dostupnosti cen ci zajmu pracovniku i vynalezavost vyrobcu a navrharu., no a jiste udrzeni alespon stejne dobre vykonosti jako letos. Jinak pokud jsme se ptali vedeni Slavie, proc se tomu vice nevenuji, odpovedi bylo , ze prijmy ze suvenyru a pod. jsou zcela zanedbatelne a pohybuji se v radu desitek tisic. Jiri

                • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                  (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:12 |  
                  0 0

                  a to si právě říkám v čem je problém, ani se nemusí nic vymýšlet, jen se nechat inspirovat. At tak či onak, blýská se na lepší časy, trochu mě zklamal předprodej permic, ale snad se to ještě pořádně rozjede. Taky by mě mrzelo, kdybych místo něajký hezký klubový karty, dostal hajzlák 15 lístků (netuším, jak bych se ti prokazoval při předn. prodeji na poháry, bo fanzone). Ještě zakončit toto jaro ve fotbalovém ráji (Edenu) na prvním fleku a bude to rok z kategorie snů!:o) Jinak já jsem rád, že jdeme vlastní cestou, cestou levných nákupů, odchovanců, s malým rozpočtem a velkým profitem a trenérem, který má pevnou pozici a může pracovat dlouhodobě. amon

              • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:06 |  
                0 0

                ...no kdyz vidim strukturu slavie a e-side, nemam duvod se domnivat ze vlastnicka struktura je jina..e-side limited muze byt klidne dcera enicu, ktera je v anglii vytvorena k tomu aby vlastnila cesky e-side.

                z ceho soudis ze slavioe nebude mit zadne penize z pronajmu VIPu, ciste z hlediska podnikatelskeho..chtel bych abych mel zisk z neceho na cemz se dost podstatnou merou podilim...
                VIPy jsou proinajimany hlavne kvuli fotbalu..takze pokud ma slavka a e-side nejakou smlouvu, a myslim ze urcite ma...tak je tam zajiste i vyreseno, jakym způsobem bude mit zisk slavka z toho ze "zajistuje" pronajem VIPů.
                a tak je to i s dalsimi zalezitostmi!

                v jednom mate pravdu,..to je pan leska a jeho male domu..tech aby se asi vsichni bali..ale nemyslim ze ve finale to bude tak hrozne...
                jak jsem vyse psal...nakonec bude vse dobre..a slavie...zvitezi!

                • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                  (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:14 |  
                  0 0

                  Spatne mi rozumite, Ja se ze zasady odmitam vyjadrovat prave k Leskovi, jde mi o jeho podrizene a co se tyce tech boxu, do splaceni stadionu budou i tyto prijmy vyuzity na uhradu investicnich nakladu, jinak Slavia spolupracuje na jejich prodeji , ale v nejblizsi dobe z nich nic mit nebude. Jiri

                  • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                    (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:20 |  
                    0 0

                    Marketing ohledně nového stadionu bude dělat kdo? Leškovci nebo Slavia? Ravik

                    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                      (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:27 |  
                      0 0

                      a ještě jeden dovětek, Jiří jestli se Slavii nelibi, že má ze suvenýrů špatné přijmy čím to asi bude? Jeden krcálek v Myslíkový a jeden na Pohořelci. V době zapasu jeden, dva karavany... se potom nedivi. Já sám chodim na Slavii už 12 let a mám 1 (slovy jednu šálu). Když jsem byl na Arsenalu koupil jsem si dvě trika jedno za 16 liber, jen proto, že to bylo v kulturním prostredi, clovek si to mohl v klidu vybrat atd. Ravik

                    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                      (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:32 |  
                      0 0

                      Takhle Ja tady nechci vypadat jako vseznalek, casto spis vyjadruji svuj nazor, nechci rikat vse bude , tak jak tady pisu, to musim zcela jasne uvest, presne Amone , Ja si myslim , ze udelat druhou Sevilu , ktera take nepatri ve Spanelsku ke klubum z nejvetsim rozpoctem, ale presto hraje uz delsi dobu na vysluni Evropy by bylo super, naprosto se stotoznuju s tim co si napsal, Raviku je to tak pul na pul, radu veci si Leskovci nechavaji delat na klic od spravnich ci jinych firem, marketink na fotbal jde hodne pres nas i kvuli nasim zajmum, dalsi lide se teprve nabiraji , jinak snad jeste jednou k tem prijmum, Slavie ma skutecne v soucasny dobe potencial nejen ve hracich , ale hlavne ve fanouscich, jen ho neztratit. Ja , ale verim vedeni , snad i ralizacnimu tymu, ze vedi , co delaji. jiri

                  • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                    (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:28 |  
                    0 0

                    ..no ja jen doufam ze se podari splatit stadion co nejdrive!!!
                    pote myslim ze nebude jiz treba e-side a myslim ze by bylo v zajmu slavie aby obe spolecnosti zfuzovali do jedne nastupnické slavie..
                    a bylo by

                    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                      (host)     před 17 lety 20.11.2007 14:43 |  
                      0 0

                      No to prave sice je mozne, ale vy by jste se o pripadny zisk delil jeste s dalsimi lidmi, no a tohle jestli se ty 2 firmy spoji, to si prave nemyslim vubec, Ja doufam, ze Slavia pujde svou cestou a Leskova firma taky, jeste Amone k tem permicim, taky jsem vysel z poctu prodanych kuponu, ale pak jsem v diskuzi nasel, ze nekteri na secich maji blokovano i vice permic , takze vysledek bude o dost vyssi nez ten pocet prodanych asi 1850 . Jinak Ja to vzhledem k celkove situaci povazuju za obrovsky uspech .Jiri

                      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                        (host)     před 17 lety 20.11.2007 15:30 |  
                        0 0

                        mě to přišlo hrozně divný ten počet, přeci permanentkáři jsou ti nejvěrnější a letošní 200% nárůst prodeje byl z velké části i díky vidiny předkupního práva na permici do nového Edenu... Jen mi vyrazilo dech, že "pravděpodobně" nebude permice, ale hajzlák 15 lupenů, to může některý lidi odradit. Mít svoji kartičku se jménem, fotkou v peněžence, tak jako všude jinde, to jsem považoval za samozřejmost. Tipuju min. 8t permanetkářů

                      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

                        (host)     před 17 lety 20.11.2007 18:45 |  
                        0 0

                        ..co je celkem zajimavy a prinasi to urcitou moznost spekulaci je to..ze e-side ma v soucasny dobe tri org. slozky v CR..s tim ze jedna je property, druha je development a treti je advertising...
                        a vsude je reditel zrizovatele (rozumej anglicky e-side) leska...pak je v jedny i vedouci a v druhejcvh neni..
                        tam by mne pak zajimalo proc najednou existujou 3 spolecnosti..a jestli to nebude nejaka leva a nebo chtej jen pokryt oblast property..vlastnictvi stadionu,...development..prodej bytu..a adveretising..prodej reklamy atd..

  18. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 19:50 |  
    0 0

    No ono je velmi těžké odhadnout jakým poměrem se budou výnosy z Edenu rozdělovat na Slavii a E-side . Ale můžeme vyčíslit jednotlivé položky :
    - obchody cca 2,8 mil.Kč ročně
    - kanceláře cca 7,2 mil - "-
    - VIP Gold max 24 mil
    - VIP Silver max 4,2mil
    - VIP Platinum max 12,5mil
    - vstupné + permice cca 22mil
    - pronájem jména cca 25 mil
    - pronájem hotelu cca 10 - 20 mil
    - pronájem bytů cca 6 mil
    - pronájem parkoviště cca 2 mil
    Minimálně tedy 115 mil ročně , maximálně 125 mil Kč.
    Plus bude v kapse pronájem ze Strahova který se musí dnes platit
    Při ceně cca 1000 mil + úroky a splatnosti 15 let tak vychází roční splátka cca 95 mil . + náklady na provoz a E-side a jsme skoro na nule což zbyde Slávce + prodej dresů atd ... + prodej reklamy na dresu a jsme na slušné částce pro život klubu . Dobře vymyšlené pane Leško ! Díky!
    SimGeo

  19. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    (host)     před 17 lety 20.11.2007 21:11 |  
    0 0

    Pan Doležal řekl než se stadion začal stavět že to budme splácet patnáct let a pak teprve začne stadion vydělávatr

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 21.11.2007 08:12 |  
      0 0

      to ale počítal bez LM..

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        (host)     před 17 lety 21.11.2007 11:11 |  
        0 0

        Musim ocenit tvuj prehled, jde patrne o prvni financni odhad prijmu , ktery vidim, chybi mi v nem , ale podil z akci, ktere se v Edenu budou konat i castka za pronajem kongresoveho centra, presto skyta pomerne jasnou a kvalitni kalkulaci, ktera jak si sam poznamenal bude zalezet na skutecnych cislech. Ano s tou ligou mistru jsem to slysel i Ja , ze vytezek ma byt pouit na dostavbu centra, coz je v soucasne dobe prioritou cele garnitury vedeni at uz Slavie ci E Side. Presto si myslim, ze se jeste dockame peknych prekvapeni at uz ve forme skutecnych investoru ci pripadnych najemcu,. pokud to vsak vidim realne, obsadit treba kancelare ci sehnat odpovidajici akce vseho druhu nebude vubec lehke a je nutne samozrejme pocitat i s urcitym zabehem hlavne v prvnich letech, presto , kdyz jsem vcera stal prd finisujici stavbou musel jsem uznat, ze v tom zasadnim jsem se zmylil a tim je bezesporu tempo vystavby, ktere je skutecne na ceske pomery obdivuhodne. V zasade tim jak roste tato stavba meni se i nazor mestske casti a je docela mozne, ze alespon ve finalni casti se dockame nejake podpory a to hlavne pri rekultivaci okoli a vytvoreni pristupovych komunikaci.Alespon se o tom momentalne jedna v komisich uradu mestke casti . Veklkym problemem ovsem zustava alespon pro mne vstah spolecnosti Enik, ktera puvodne slibila tretinu castky na vystavbu a pak se vse narychlo dotahovalo prodejem dalsich obligaci a pod. Je uz dnes jasne , ze Britove se v soucasne dobe nebudou zbavovat ani Slavie, ktera jim konecne po letech zacala nest zlata vejce a ktera je na tom v soucasne dobe sportovne i financne lepe nez Totenham. je docela zajimave sledovat nyni reakce lidi z vedeni naseho majitele, kteri opet nachazeji cestu do Prahy a dokonce zacinaji objevovat nektere prednosti , kdyz jeste pred par mesici meli pro problemy naseho klubu jedinou odpoved, co jste si mavarili , to si tae snezte a nic po nas nechtejte. Jiri

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 21.11.2007 12:20 |  
          0 0

          Přeju Vám všem pěkný den.
          Jsem moc rád pane Jiří, že i Vy jste soudným člověkem a pokud si vzpomínáte na naší diskusi ohledně stadionu někdy z léta letošního roku, tak mi snad i teď už dáte za pravdu, že jsem to viděl lépe než Vy. Pohled oficiálních představitelů městské části už se teď mění ve velice pozitivních souvislostech, navíc se blíží volby v komunální sféře a i v senátorských pozicích a to zase bude "tanečků". Společnost ENIK, a to už jsme tu někdy před 3-4 roky rozebírali s Markusem a dalšími slávisti, je i dnes pro mě nečitelnou finančněinvestiční společností a nevím co si o ní mám myslet, co se týká spolehlivosti a kapitálu. Nebudu si hrát na jasnovidce a tak konstatuji, že Totenham Hotspur je zajištěným klubem v PremierLeague s pokrytým rozpočtem (uznávám, že jen návštěvy na stadionu cca 40 000 lidí na zápas asi dají úplně jinačí prachy) a zatím sice budu ve střehu, ale nebudu plašit. Slavia je teď i díky LM a dalším aktivitám v celku dobré situaci. Stabilita se projevuje i na síle hlasu, kterou Slavia získává a pokud mám dobré informace, poslední akce spojené s humanitární podporou Onkologického centra a další jsou kvitovány věřejností velmi kladně. Pokud k tomu přičtu, jaké záporné body teď získala Sparta při svém žebrání u soudruha Bohuslava Sobotky při ostudném získání dotace a to na úkor mnoha malých klubů, které po republice živoří, tak si myslím, že jsme se vydali sice tou složitější, ale možná poctivější cestou k dobrému fotbalu se značkou "SLAVIA". Tak Vám přeji hezký den, dneska pěkný fotbal a v pátek na Strahov!!!! Bude nutné kluky podepřít a fandit. Zpěvy se naučím a díky za nové sloky. Sokrates 55

          • Re: Kolik peněz přinese Eden?

            (host)     před 17 lety 21.11.2007 12:36 |  
            0 0

            Zdravim Sokrate, Totenham ma letos financni starosti , to priznavaji i nektere nase zdroje a hlavne to pred casem uvedli i nekteri predstavitele tohoto klubu , s tim, ze budou muset setrit, samozrejme ze je nevytrhne nejaka dvousetmilionova injekce z Prahy, ale prachy se vzdy hodi, o darech pro nektere etnicke skupiny ci na Onkologii toho bylo napsano dost, uprimne s Onkologii nemam problem, s podporou Olasskych Romu ano, jsou to zdravi lide , kteri si na podobne aktivity jiste umi vydelat, hlavne v dobe kdy je treba vyrovnat nase zavazky jak vuci hracum ci organizacim a bude to skvele a co se tyce sudruha Sobotky , to same bych napsal hlavne o komunalnich politicich z Prahy , kteri se chteji zviditelnit s krizkem po funuse napr. Bohm nebo Blazek. Jinak asi nevite, ale neustale se resi i otazka pusobeni Slavie na novem stadionu, hodne veci zatim zcela jasnych neni , treba ten zpusob financnich uhrad klubu nebo i pusobeni dalsich tymu klubu a samozrejme , ze ve hre je i hostovani dalsich tymu na hlavnim stadionu. Jinak jste mne pohladil na dusi, to umite a Ja verim, ze to tak zustane i nadale. Jitri

            • Re: Kolik peněz přinese Eden?

              (host)     před 17 lety 21.11.2007 13:15 |  
              0 0

              Děkuji za odpověď. O těch finančních starostech Totenhamu, také vím a starosti má v současné době asi 9 klubů PremierLeague, ale dá se to asi ustát. Ale jak píšu, budu ve střehu a nebudu šířit paniku. U Olašškých romů se povznesu nad tu skutečnost, jací jsou. Ty peníze jdou na turnaj ve fotbale a tak to vydržím. U toho soudruha Sobotky, vadí mi, že soudruh Košťál jako místopředseda ČMFS o těch 20 milionů nepožádá (pak mohou být transparentně rozděleny do právě tech malých klubů, kde ty peníze opravdu!!!potřebují), on si jde o ně se skupinou dalších sparťanů přímo pobrečet jen za Spartu (střet zájmů jako prase). Mohu Vám sdělit, že i můj velmi dobrý kolega z branže jako dlouholetý sparťan a na Spartě velmi vážený, byl z tohoto jednání a žebrání znechucen a vůbec z posledního dění ve Spartě je velmi zhnusen. Navíc to, co tito "sparťané" znovu provedli J.Bergrovi mnoho sparťanů nemůže rozchodit a už také psali Chovancovi. I když je to těžké, Chovanec byl před rokem 89 vedoucím stranické buňky hráčů Sparty než odešel do Holandska a ještě dneska si pamatuji jeho srdceryvné odsouzení hráčů Kubíka a Knoflíčka, když jejich útěk a chování se neslučovalo s chováním socialistického fotbalisty budujícího komunismus.
              Co se týká využití našeho nového stadionu, mám mnoho zaručených i nezaručených zpráv o tom, kdo všechno by mohl nebo určitě bude participovat na využití našeho nového stadionu.Protože však také vím, že p. Rosen úzce spolupracuje s velmi dobře postavenou osobou ve světě "byznysu", tak věřím, že to pro Slávii nakonec dopadne dobře. Snad se i naši kluci pochlapí proti Olomouci. Pokud poté v Bukurešti dosahneme (kéž by) dobrého výsledku, pak je poslední zápas ze Sevillou u nás vPraze vyvrcholením moc dobré "půlsezony , i když zápasy s M.Boleslaví i Kladnem budou v daném počasí také velmi náročné. Jenomže bez těchto těžkých zápasů se nic nenaučíme. A tak půjdu opět fandit a tajně si přát ať nám to vyjde. Jak tu psal někdo výše, pojďme s naší Slávií fandit těm naším klukům sešívaným a ukažme jim, že jsme s nimi. I s Vámi pane Jiří. Sokrates 55

  20. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    Razor-Ramon     před 17 lety 21.11.2007 12:45 |  
    0 0

    Já myslím, že při této úvaze se zapomíná na jednu věc. Že totiž stadion není ve vlastnictví Slavie, ale společnosti E-side. Na tom, za jakých podmínek tam Slavie bude hrát zatím nikde neproběhlo ani slovo. Ani jakým způsobem se budou dělit případné zisky spojené s jeho provozem (název, vysílací práva, prodej vstupenek...) Abychom nebyli nemile překvapení. Nechci malovat čerta na zeď, ale tahle firma do stadionu nasypala spoustu peněz a bude je chtit nějakym způsobem zpátky. V týhle souvislosti se nabízí spousta otázek, spekulací apod, ale já se do toho pouštět teď nechci. Každej ať se zamyslí sám...

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      Razor-Ramon     před 17 lety 21.11.2007 12:49 |  
      0 0

      Teď koukám, že už to tady někdo rozebíral... No co dodat... Sorky.

    • Re: Kolik peněz přinese Eden?

      (host)     před 17 lety 21.11.2007 12:51 |  
      0 0

      Ano pokusili jsme se na neco odpovedet , ale sam jsem napsal , ze vedeni Slavie intenzivne jedna, treba pred mesicem a pul zacal Leska bez vedomi spolecnosti Slavia prodavat nejatraktivnejsi boxy a to nekterym sponzorum Slavie hodne vadilo, pak se dohodl spolecny postup , ktery snad vyresi i dalsi pripadne problemy , ale skutecne by bylo dobre trochu vice zvednout oponu. Jiri

      • Re: Kolik peněz přinese Eden?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 21.11.2007 14:23 |  
        0 0

        tak jistěže stadion zaplatila a postavila eside...vyjednávani s leskou asi nebudou jednoducha, nicmene ja doufam ze dojde k rozumne dohode, fakt je ten, ze stadion se stavi pro slavii a bez ni by vlastne nemel smysl, nemohl by prezit. Co se enicu tyce, v zasade se asi tady shodnem na tom, ze je to trochu zahada, co si vlastne o nich myslet, jednak jistej nezajem, ale na druhy strane slavii nekolikrat vytahli z bryndy a za lesky nasypali dost penez na posily, ktery jim nakonec nic nevydelali. Jestli tedka budou ke slavii obracet vic pozornosti, treba to bude fajn, konecne o ligovej titul a o LM bude hrat slavie spis nez tottenham, protoze konkurence v anglii je nesrovnatelna... ale je potreba zas vedet, ze u nas je proste omezenej trh, chodi malo lidi, maly jsou penize od sponzoru, vysilaci prava, LM se kazdej rok hrat nebude, takze necekejme buhvico, doufejme ve stabilzaci klubu, posileni pozice v poharove evrope, tesme se na stadion a taky na kazdy dalsi zapas, uz tedka s olomouci to bude dulezity, letos to chce ligu nepustit, uz kvuli jmenu a sebevedomi klubu je treba to urvat

        • Re: Kolik peněz přinese Eden?

          (host)     před 17 lety 22.11.2007 10:20 |  
          0 0

          hlavně to chce nepustit ligu - už kvůli všem těm, co nepamatují titul v roce 96

  21. Re: Kolik peněz přinese Eden?

    systemak     před 17 lety 22.11.2007 11:12 |  
    0 0

    Hlavně aby byl EDEN větši než letná!!!!!