Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

Slavia zítra rozjíždí prodej permanentek do Edenu a zároveň proběhne tisková konference, kde bude celý projekt oficiálně představen. Z dostupných informací jsem pro vás připravil přehled, jak si budete v Edenu moci kupovat jednotlivé vstupenky na zápasy.

Dlouho se mluvilo o tom, že se vstupenky budou prodávat přes terminály Sazky. Nakonec naštěstí tato varianta byla zavrhnuta a Slavia si vytvořila vlastní systém, který není rezervační (jako na Spartě), ale umožňuje plnohodnotný nákup vstupenek na požadovaná utkání. Z obchodních podmínek také vyplývá, že na jednotlivé akce bude možné kupovat vstupenky dlouho dopředu. Pojďme si tedy projít jednotlivé možnosti prodeje.

Osobní nákup
V Edenu bude místo, kde si každý den budete moci zakoupit lístek na utkání Slavie z nabídky. U prodávajícího si vyberete požadované místo, zaplatíte a bude vám vytisknuta vstupenka (možná i voucher, pokud nebude znám přesný čas).

Prodej přes internet
K nákupu vstupenek se na webu permice.slavia.cz zaregistrujete a poté z nabízených zápasů provedete rezervaci vstupenek (max. 15) na požadované střetnutí. Následně budete vyzváni k úhradě buď na účet či hotově na Slavii. Po provedení platby přes účet vám přijde na email voucher, který si sami doma vytisknete a před zápasem si na pokladně pouze tento voucher vyměníte za lístek. Úhrada však bude nutná provést sedm dní po rezervaci, jinak pozbývá platnosti. S blížícím se začátkem utkání však budou možnosti úhrady přes účet zřejmě omezeny, protože by se vše nestihlo.

Prodej po telefonu
Ideální možnost pro lidi, co nemají přístup na internet. Zavolají na call centrum Slavie, kde oznámíte, kam chcete lístky a počet (opět max. 15). Následně oproti číslu rezervace (platná opět sedm dní) provedete úhradu na účet či hotově na Slavii. Po připsání peněz na účet budou vstupenky (vouchery) zaslány poštou. Tato možnost však končí 25 dní před akcí, u zaslání do ciziny dokonce 35 dní před akcí. Důvod je zřejmý, časový prostor pro přepravu poštou.

Podrobnosti si můžete přečíst v obchodních podmínkách.

Jak je patrné, konečně se fanoušci dočkají prodeje přes internet a hlavně přes vlastní systém. Všichni na to dlouho čekali a nový stadion nám vše umožní. Každý se tak bude moci pohodlně dostat ke vstupenkám. Teď už jen zbývá, abychom si konečně užili brzké otevření nového stadionu. Vždyť už zbývá kolem 130 dní do dokončení stavby!!!

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    hammarby     před 17 lety 08.11.2007 09:15 |  
    0 0

    Velká pochvala vedení.Za 1. za pěkné a dostupné ceny permic pro všechny a celkově je ta atmosféra úplně jiná jak za Lešky.Doležal a spol. jsou lidé na svém místě.Jen tak dál

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      (host)     před 17 lety 08.11.2007 20:27 |  
      0 0

      Znovu říkám. Eden je na hovno ve chvíli, kdy se hraje derby v 17:15 v pondělí, důležité zápasy v 17:15 pondělí a pokud mě potká to neštěstí a dostanem se do ligy mistrů, tak hrajem doma pouze v pátek od pěti. Proč to dělaj. ČT a Slavia mě tim štve, jako držitel permanentky nemám šanci chodit na utkání, ve všední den by bylo rozumné hrát nejdříve od 18:30. Proč je liga mistrů tak úspěšná? Mimo jiné proto, že ji neřídí česká televize a Slavia. Jinak by se hrála ve středu od 16:30 a zajímala by desetinu lidí. Sem jedinej, komu vadí začátek ve všední den od 17? Ve světě by to bylo nemožné, u Slavie to bohužel nepřekapí. To at radši s Olomoucí hrajem v sobotu v 10:15.

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 09.11.2007 09:08 |  
        0 0

        Prave jsem premyslel o koupi permanentky (ty ceny jsou vazne v pohode - rad bych podporil Slavii a taky by me to "nutilo" jezdit na ligu), ale vzhledem k tomu, ze pracuju a bydlim v Brne, tak pri soucasnych terminech bych proste prisel o 2/3 utkani !?! Vzdyt i lidi v Praze maji problem se dostat na zapas kdyz zacina v tak hovadskej cas jako je pondeli 17.15.. co teprv my prespolni..
        Jak na tyhle terminy CT a CMFS prisli, to mi vazne hlava nebere... nechapu proc se nemuze hrat vsechno v sobotu nebo v nedeli, vzdyt to musi byt jasny i polodementni opici, ze v pondeli navecer je spousta lidi jeste v praci...

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          (host)     před 17 lety 09.11.2007 09:09 |  
          0 0

          Jeste podpis.. Luckyduck

  2. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 09:24 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem,
    děkuji Richimu za doplňující informace. Včera se na oficiálním webu slavia.cz objevil návrh Socratese, že permanetky mohly být klidně i za větší peníz. Dále se tam objevila i zmínka o mé existenci tady na SN a možné záměně právě se Socratesem. Ano, jsem sice starší prošedivělý pán, ale mě by i dražší permanetka nevadila, rád si jí zaplatím. Aspoň pomohu Slavii, navíc u té ceny za 1.600 Kč, to opravdu není zase taková darda, když vidím za jaké kraviny dnes lidé utrácí mnohem víc (permanentka na Slávii samozřejmě není žádná kravina, to je snad nám všem jasný). A pochopitelně vyhovím i přání zaregistrovaného Socratese (já se omlouvám, měl jsem přezdívku Sokrates už od dob svého studia) a přidám i další rozlišení. Včera to byl krásný zážitek, jen to počasí. Všechno se dá vydržet a ten pěkný pocit z té nádherné atmosféry a takové sounáležitosti nás slávistů, to je paráda. Jinak se omlouvám Jane, ale na článek, kde do diskuze přispěl Adolf Hitler já opravdu nemohu vstoupit. Je to smutné, že se tohle vůbec na SN objeví. Víc nemůžu dodat. Tak se mějte všichni hezky a v neděli večer opět do boje na "Žižkaperku". Sokrates 55

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      Jachym     před 17 lety 08.11.2007 10:20 |  
      0 0

      Je to anonym a v názvu příspěvku je jméno buranského rakouského kaprála... Ale je to celkem nepodstatné, sem tento "vtip" ala Pavel Horváth rozhodně nepatří.

  3. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    eomer (přítel SN)     před 17 lety 08.11.2007 09:32 |  
    0 0

    Mám dotaz k voucherům. Chci se ujistit zda to bude na konkrétní místo (sedadlo) či jen na sektor. Pokud na sedadlo, pak by to znamenalo, že znají přesnou kapacitu stadionu ( nebo aspoň prodávaných sektorů)- což na ofic.str. stadionu popírali a odkazovali na schvalování např.hasičů atd.

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      Moskyta     před 17 lety 08.11.2007 09:50 |  
      0 0

      Včera jsem se ptal v předprodeji a skutečně si již voucher kupujete na konkrétní místo (sektor, řada, sedadlo). Jenpro upřesnění, můžete si na jednu permici či kartičku fanklubu koupit 1+1 voucherů, nikoli 15, to je nějaký renonce, o kterém na Slavii (předprdej, O.Zlámal) vědí. A poslední doplnění, slevy pro členy fanklubu budou, ale až při úhradě doplatku.

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 08.11.2007 09:59 |  
        0 0

        Díky moc za info. Hezký den.

  4. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 09:55 |  
    0 0

    Zeptej se prosím zda bude možná platba kartou přes net.

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      (host)     před 17 lety 08.11.2007 09:55 |  
      0 0

      ještě podpis GeorgK

  5. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 10:05 |  
    0 0

    Richi.
    myslíš, že když si dnes koupim pernamentku na probíhající sezónu, že budu moci zítra využít předkupní právo do Edenu: Prodávají se ještě vůbec? Nevíš jestli jsou dnes v předprodeji? Neberou tam telefon... Diky Axa

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      eomer (přítel SN)     před 17 lety 08.11.2007 10:10 |  
      0 0

      Kamarád něco podobného zažil, když kupoval permici, aby sehnal lístky na LM. Permici sehnal, ale lístky na LM na ta místa mu neprodali. Bylo to ale primárně způsobeno tím , že tam byla konkrétní rezervace lístků ze zápasu LM s Bukurešťí- což tady neplatí.

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      (host)     před 17 lety 08.11.2007 10:12 |  
      0 0

      Myslím že by to mělo jít. A otevřeno mají, tuším od 9-12 a 13-16.

      Richi

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 08.11.2007 13:27 |  
        0 0

        Tak jsem si koupil 3 permice na jih (2 normal a jednu studentskou), takze doufam, ze zítra budu mit možnost sikoupit 6 pernamentek na libovolné místo do Edenu... Pochopil jsem to dobře, že nezaleží kam mám pernamentku na Strahov ani za jakou cenu, do Edenu si mohu koupit kam chci ne? A nevíš Richi, jestli vadi, když tam zíátra prijdu se 4 pernamentakma a koupim jich do Edenu 8?? Jestli to nebude fungovat treba tak, ze tam mohu jít jen s jednou prnamtenkou... díky Axa

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 13:35 |  
          0 0

          Melo by to byt tak, jak rikas .. a osm by sis jich mel moci koupit.

  6. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 10:07 |  
    0 0

    Hlavne aby se dalo platit kartou rovnou na internetu...

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 10:12 |  
      0 0

      Tuto informaci ověřím.

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 08.11.2007 10:37 |  
        0 0

        nevíš proč nepůjde i přes internet obdržet lísky poštou(když to tedy termín dovolí)???!! Já nejsem z Prahy a lítat před zápasem a měnit voucher tedy není ideální.

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 10:53 |  
          0 0

          Důvod, proč se budou dávat vouchery, je jasný - není znám přesný začátek. Často se termíny utkání vědí najisto 14 dní předem. Nemůžou se tedy posílat lístky se špatným datumem že ...

          • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

            (host)     před 17 lety 08.11.2007 13:59 |  
            0 0

            No, ale když to jde tou poštou po tel. objednávce, mohlo by to tak jít i po objednání přes net. Takhle to asi bylo myšleno. Japhy

            • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

              (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:09 |  
              0 0

              přesně tak, když to jde telefonicky proč nejdou poslat i po rezervaci netem, princip je úplně stejný. Protože už vidím, jak trávím minuty čekání na call lince :-(

              • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

                Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 14:15 |  
                0 0

                Po telefonicke rezervaci ti prijde taky voucher, stejne jako po netove rezervaci. Ted nechapu ty narky.

                • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

                  (host)     před 17 lety 09.11.2007 13:26 |  
                  0 0

                  tak si přečti svůj článek!!!!!!!!!!! Jasně píšeš že po telefonické rezervaci přijdou vstupenky, tak nedělej ze mě plačku a stěžovatele.

  7. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 10:52 |  
    0 0

    A co tahle nějáký fotky z vnitřku stadionu Richi ?

    Dr. Fe1

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:13 |  
      0 0

      Tak je asi dobre , ze se cely system rozjizdi , ceny v podstate skutecne nejsou prilis vysoke a kazdy zamce , ktery usetri potrebne penizky ma sanci se dostat k listku,presto vse se nemohu zbavit , ze celoplosny prodej by byl jednodussi a zvoleny model bude hodne problemativky a to hlavne pred dulezitymi utkanimi, kdy nekteri prekupnici dostanoiu v podstate neomezenou sanci nakoupit si listecky do zasoby a skutecny fanda bude mit problem se k nim dostat a to pro to , ze cast fandu nebydli v Praze je naprosto antutechnicka a rezervace po internetu jim nic nerika A TELEFON, UZ TED SE PRI DULEZITYCH ZAPASECH DOSTAT TELEFONICKY DO PREDPRODEJE JE TEMER NEMOZNE A ANI OSTATNI ZAMESTNANCI SLAVIE ZROVNA PRES TELEFON S VAMA mluvit nemusi.A tak si rikam, proc prste nebyl vyuzit podobny system jako ma Bohemka, byl by pouzitelny pro vsechny akce Slavie, navic neni drahy a je pristupny temer ve vsech mestech nasi republiky. A neslo jen o to najit vyuziti pro pana Nemce , aby neutekl do jine firmy , jak obcas zminoval. Kazdopadne udrzeni Filipa i jeho pani skutecnych Slavistu hodne pracujicich nad ramec beznych smluv je alespon trochu naplasti na tento jinak velmi problematicky nastaveny system prodeje i s tak brzku uhradou. Jiri

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 14:18 |  
        0 0

        Ja myslim ze toto je naprosto idealni system, format Sazky ci tickerpro je nahovno, protoze to zkoupi kdekdo ... treba pri derby spartani ... takhle to budou mit slozitejsi, musej se registrovat a nemaj to tak jednoduchy. Ja s timto systemem souhlasim a s tvym postrehem rozhodne nesouhlasim.

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:23 |  
          0 0

          Jiří souhlasim s Richim, krom toho si myslim, že bude prodáno opravdu hodně pernamentek, takže díky přednostnímu právu na poháry se na slavisty dostane. Chapu snahu Eside že chce stadion hlavně naplnit a každe zjednodušení prodej tomu pomůže. Krom toho prodej přes net bude čím dal víc běžnější tak proč nejít s dobou... Ravik

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:26 |  
          0 0

          Vazeny Richi registrovat se muze kdokoliv, kd to zaplati a HlAVNE 15 VSTUPENEK NA JEDNU OSOBU JE CESKY UNIKAT a hlavne se tesim na to , jaky zmatek prinesou ty platby, neplatby i proto od tohoto systemu treba Sparta ci Bohemka upustili a praktikuji jednodussi a srozumitelnejsi. Jiri

          • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

            (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:28 |  
            0 0

            ZJISTI SI FAKTA!!!!

          • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

            Richi (admin)     před 17 lety 08.11.2007 14:35 |  
            0 0

            Rozhodne je to komplikovanejsi nakoupit nez pres Sazku.

            Platby neprinesou zmatky, vzdyt takhle se resi plno veci.

            A hlavne Sparta ma pouze rezervacni system, tedy system na hovno, kdy to lidi plati pred zapasem a klidne se stane, ze si listky nevyzvednout a pak zustanou v pokladne.

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 08.11.2007 18:56 |  
          0 0

          co takhle zakázat barvy hostu v jiných sektorech než pro ně určených? :) část jich to odradí a je to zcela normální všude ve světě i pro bezpečnost všech.

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:26 |  
        0 0

        tvoje názory jsou naprsoto mimo mísu....píšeš hovadiny a děláš ze sebe jen blbečka, kterej ví naprostý hovno. Tento systém je to nejlepší....zajistí se, že tam budou fanodvé slavie a ne čumilové a právě, že i tento systém zajistí, že to, že překupníci nebudou mít tolik lístků, jako ted....stačí si jen zjistit fakta a číst.

        • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

          (host)     před 17 lety 08.11.2007 14:45 |  
          0 0

          Na rozdil od jinych jsem si je zjistoval uz drive, na Sparte zustava skutecne minimum listku a hlavne to umoznuje lidem, kteri nemohu treba na zapas prijit proste rezervaci zrusit, velmi peclive jsem si precetl vsechno dostupne k nasemu rezervacnimu systemu a srovnaval i jinde, dle meh nazoru to neni tak genialni prinos. Ale uvidime komu da cas za pravdu a jestli to prispeje k vyssim navstevam. Jiri

          • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

            (host)     před 17 lety 08.11.2007 16:08 |  
            0 0

            Vite Jiri,vy furt mate potrebu krafat,neni to tak davno co jste tu vykrikoval o zarucenych inormacich jak budou listky predrazene....uz toho prosim nechte

          • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

            (host)     před 17 lety 08.11.2007 17:11 |  
            0 0

            Pane vy mate nekde nakej problem a mel byjste si ho co nejdriv vyresit. Srovnavate nesrovnatelne a stale si tu snazite neco dokazat. Je mi z vas smutno.

  8. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 16:24 |  
    0 0

    mám otázku.jaktoze sektor 110 je drazsi nez ostatni sektory na severu?s tim souvisí i otázka proc cela jizni tribuna je drazsí jak sever..........

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      eomer (přítel SN)     před 17 lety 08.11.2007 16:35 |  
      0 0

      1) Sever x Jih je to bonus pro ty, kteří dělají kulisu a pomáhájí Slávii svým hlasem a choreo. ( podobně jako to maj hokejky v Sazce)
      2) s.110 - Tento sektor sousedí s tribunou pro rodiče s dětmi a tak je snaha aby byl kotel spíš k západu než k východu.
      Tak nějak to asi bude.

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 08.11.2007 16:47 |  
        0 0

        jj tak to bylo vždy i ve starym Edenu, Kotel u hlavní. Jinak je fajn, že hosté budou v rohu :-) Ravik

  9. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    martin08     před 17 lety 08.11.2007 18:13 |  
    0 0

    A kolik bude stat lupen na 1zapas?! Protoze napriklad permice za 3000 znamena 200 za zapas! a kdyz clovek dvakrat/trikrat vynecha tak se to zas tak moc nevyplati - a jelikoz dost lidi ma problemy s televiznima prenosama (jejich casama)..

  10. Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

    (host)     před 17 lety 08.11.2007 19:49 |  
    0 0

    Prosim vás mohl by mi někdo vysvětlit co to všechno znamená, ňák polopaticky. Na jednu starou permici na Strahov si mohu koupit dvě do Edenu,jo? A na jednu permici do Edenu si mohu zamluvit až 15 míst na určitej zápas? a přes net můžu koupit kolik lístků? kdyby taky 15 tak přeci překupník má úplně nejednoduší zúůsob jak nakoupit hafo lístků? udělá si několik registrací a je to.. no moc tomu ještě pořád nerozumim.Kmotr

    • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

      (host)     před 17 lety 08.11.2007 19:51 |  
      0 0

      myslel sem přes net bez permice

      • Re: Možnosti prodeje vstupenek do Edenu

        (host)     před 17 lety 09.11.2007 10:25 |  
        0 0

        Napred budu reagovat na ty poznamky, ze jsem psal o drahych permicich, kdyz se podivas na ty ceny, zjistis , ze me ihnformace byly naopak velni dobre a je videt , ze to moc nectes, system Sparty nejenom, ze rezervuje, ale i V am je schopen zajistit zaslani vstupenek, presto ani on neni idealni, pro mne je idealni system, ktery mi zajisti osobni dostupnost pro vsechny zajemce na celoplosnem zaklade, ale tim vubec nerikam, ze to neni krok vpred , naopak , kdyz bude vse fungovat, jak ma bude to asi o hodne lepsi nez momentalne a zacatky utkani to evergrin, ktery uz diskutujeme radu let, to pondeli je nestastne i z hlediska dostupnosti v mensich regionech, ale Otik zase trva na svych schematech a planech, treba o vikendu by byl mozna problem s prenosovou technikou a s lidmi, ktere CT najima na Svarcsystem, protoze obecne o vikendu je vsude vice prace a po otevrene digitalizaci to bude jeste horsi. Jiri