O Slavii

Slávisté na hostováních

Dvanáct slávistických hráčů na hostováních má za sebou větší část podzimní sezony, pojďme si zrekapitulovat, jak se jim zatím daří.

Tradičně sledujeme, jak se dostávají na hřiště slávisté v první a druhé české lize a v zahraničních nejvyšších soutěžích. V první domácí lize jsou na hostováních čtyři hráči, ve druhé lize šest fotbalistů, na Slovensku a v Kazachstánu po jednom hráči.

Dvojí hráčské zastoupení má Slavia na Kladně. Již v loňské sezoně zde působil Marcel Gecov, který se zde prosadil a pravidelně nastupuje i v aktuální sezoně. V posledních kolech však dvakrát chyběl kvůli nemoci, jednou zůstal na lavičce. Bořek Dočkal nenastoupil jen v jednom zápasu, jinak bývá v základní sestavě na levém či pravém kraji zálohy, často bývá ve druhé půli střídán. Oba hráči vstřelili po jednom gólu.

Lukáše Váchu si do Jablonce ze slávistické juniorky přivedl trenér Luboš Kozel. Vácha prokázal své kvality a hrál pravidelně celé zápasy. Po odvolání Luboše Kozla logicky nastává obava, zda bude hrát i nadále. Zatímco v minulém kole si připsal start jen za béčko, nyní byl opět v základní sestavě, takže uvidíme, jestli i nadále bude dostávat příležitost.

Příliš si nepolepšil Karel Zelinka v Českých Budějovicích, nastoupil v jediném ligovém zápase, jinak hrál ve čtyřech utkáních za českobudějovickou juniorku, ale gól nevstřelil.

Ve druhé lize v podstatě pravidelně nastupují všichni slávisté, delší pauzu zaviněnou výronem v kotníku musel překonat Martin Zachariáš v Čáslavi. Nemohl nastoupit k šesti utkáním, ale nyní už je opět fit a hraje, nejčastěji na postu levého obránce.

Jisté místo v obraně Bohemians má Jiří Studík, hraje jak na postech levého i pravého beka, tak i na stoperu.

Dvojice Jan Bauer a Michel Costa hostuje v Sokolově, Bauer odehrál skoro všechna utkání na postu pravého záložníka. Costa nastupuje ve středu zálohy a předvedl se v posledním utkání proti Ústí nad Labem, kdy vstřelil dva góly.

Střed jihlavské zálohy patřil Martinu Bayerovi, který si ale z posledních tří zápasů připsal jen jeden start, na hřiště se dostal až v 90. minutě posledního utkání.

Tomáš Dubský v Krči se na hřiště podíval v každém utkání, i když čtyřikrát jen jako náhradník. Nastupuje na mnoha postech, od pravého obránce přes pravého, středního až po levého záložníka.

Exotické angažmá si užívá Karel Kratochvíl v Kazachstánu. Jeho tým Šachtor Karagandy je na třetí příčce, ale Kratochvíl nastupoval v základu jen prvních několik zápasů, poslední měsíc a půl do hry zasahuje minimálně.

Skvělý vstup v dresu Banské Bystrice měl útočník Milan Vukovič, při svém prvním startu hned vsítil branku. Důvěru měl i v dalších utkáních, i když často jen na poločas. Poslední tři zápasy nebyl v nominaci A týmu a pouze hrál za béčko.

Jméno Tým 1) 2)
J. Bauer Sokolov 926/1170 1/12
M. Bayer Jihlava 539/900 0/8
M. Costa Sokolov 391/450 3/5
B. Dočkal Kladno 700/990 1/10
T.Dubský Krč 843/1170 1/13
M. Gecov Kladno 596/990 1/7
J. Studík FC Bohemians 795/900 0/9
L. Vácha Jablonec 732/990 0/9
M. Vukovič Banská Bystrica 561/1080 1/9
K. Zelinka České Budějovice 45/990 0/1
M. Zachariáš Čáslav 526/1170 0/7

1) Počet odehraných minut / počet možných odehraných minut
2) Počet gólů / počet zápasů, do kterých hráč nastoupil

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostováních

    Moskyta     před 17 lety 31.10.2007 09:29 |  
    0 0

    Nevíte kde je druhé dvojče, Milan Zachariáš?

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 31.10.2007 10:30 |  
      0 0

      Ve Vlašimi.

  2. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 31.10.2007 10:48 |  
    0 0

    V zimě bych stáhnul Dočkala,možná Váchu s Costou,ostatní bych nechal hostovat s tím,že Zelinka by měl jít do klubu,kde bude pravidelně hrát,doplnil bych Jarolímův kádr o levého beka-tady se mi líbí Černý z Budějovic,Pudilovi bych prodloužil hostování,30 mega je za nákup tohoto hráče pro Slávii neakceptovatelná částka,proto bych vyměnil Volešáka za Černého,na to by Poborský mohl slyšet,pokud Brno ztratí šanci na poháry,bude reálná šance získat tvořivého středního záložníka Polácha za 10 mega,žádného kvalitního stopera v zimě typu Rajnocha,Kopice,Poláka,Bystroně neseženeme,konkurence se zbytečně neoslabí,proto je třeba prodloužit smlouvy s Latkou a Šventem a v případě zranění Latky a Brabce bych na post stopera koupil talentovaného Reinberka ze Slovácka za 5 mega,potřebujeme také jednoho kvalitního útočníka,tady bych zahájil jednání o příchodu Kozáka za 15 mega+50% z dalšího prodeje,to by nám umožnilo poslat na hostování do Kladna Necida,zvláště stáhne-li si Sparta Jeslínka s Kúdelou,Necidovi by toto hostování výkonostně pomohlo,to samé bych udělal s Milanem Černým,po vážném zranění potřebuje pravidelně hrát ligu,zápasy za juniorku mu nic nedají,to samé Necidovi,pokud jde o odchody,dal bych na hostování Šourka,Gaucha,Volešáka bych vyměnil za Černého,u Gabriela bych neuplatnil opci,to samé u Kopřivy,dohromady bych za posily utratil tak 30 mega-to je maximum možného,navíc bych v zimě přeřadil mezi muže některé nadějné dorostence-Dostála,Kučeru,Kolaříka,Vyhnala a Palka s Čmovšem,tak se nechme překvapit,jak to nakonec v zimě dopadne,každopádně posílit potřebujeme,letos bude boj o poháry hodně těžký a konkurence je silná-Sparta,Bolka,Teplice,Ostrava-to je pět týmů na tři pohárová místa,zdraví Dan.

    • Re: Slávisté na hostováních

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 11:24 |  
      0 0

      Černý ale nehraje beka, nebo jo? Navíc trochu pochybuju, že by byl Černý lepší než Volešák, řekl bych, že Volešák by ještě mohl dostat šanci, občas se jeví docela dobře, i když uznávám, že zvlášt když nastoupí od začátku, tak je dost nevýraznej. Dočkal a Vácha souhlas.

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 31.10.2007 11:54 |  
        0 0

        Černý je levonohý universál,rychlý a technický,umí vystřelit ze střední vzdálenosti,má všechny předpoklady pro hru levého beka,kterého hrál v Brně,Hubáčkovi chybí rychlost,podpora ofenzívy a střelba,před ním by hrál levého záložníka Švento,Dan.

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 31.10.2007 12:20 |  
          0 0

          Na rozdil od Vas Dane si nemyslim, ze je potreba sahat prilis do kadru, z meho pohledu je jasne, zenekteri hraci asi nepreziji, vypada to momentalne na Necida, Gaucha, Sourka a mozna i Belaida, posily , asi budou spise urcite , ale osobne vim , ze asi odejde Daniel Pudil a zrejme i jeden z dvojice Svec, Suchy. Takze o jmenech bych se bavit nechtel, ale z hostovacek se do pripravy vrati Vacha a Dockal, z dorostu i becka to letos nevidim, naopak pokud becku nevypomuze par lidi z acka , tak pujdeme asi do divize, stejne dorost A , tam bude nutne stahnout pro sychr par lidi. No a pokud jde o hrace z nasi ligy coby osilach, tak si myslim, ze prijdou hraci zvenku a nevylucuji i jedno velke prekvapeni z Nemecka, kdy by mohlo dojit k navratu jednoho dobreho hrace do naseho dresu, hlavne vsak se vyjednava o trochu jinem pojeti pripravy nez obvykle, tj. mam na mysli soustredeni venku trochu delsi a jinak. Jinak si myslim, ze hraci na hostovani ve velke vetsine nejsou lepsi nez nasi kmenovi, snad Dockal, Gecov a obcas Vacha. Jinak navrat Jandy a Sventa bude asi az po zime, sam to odhaduji az na duben, mozna i pozdeji. Jiri

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 31.10.2007 13:28 |  
            0 0

            Jedná se asi o I. Ulicha, že ano? Petr

            • Re: Slávisté na hostováních

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 14:27 |  
              0 0

              tak Iva Ulicha bych určitě bral, byť jeho výkonnost tedka je otázkou, ale pamatuju si ho jako poctivýho hráče, snad by zvládl neco odehrát... Ale něco jsem četl že si koupil loži v Edenu, tak nevím, jestli spíš nemyslí na sledování zápasů z hlediště. Nicméně věřil bych tomu, že na Kalivodu by ještě stačil a na Ivanu dvakrát. Jinak kdo, kdybychom měli hádat...:-)) Jarolím to asi nebude, že:-)), ještě si vybavuju hráče Trojana, kterej jako mladík odešel tuším do Schalke, kde tomu je konec nevím, asi se neprosadil...

              • Re: Slávisté na hostováních

                Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:20 |  
                0 0

                Naposled hrál za Bochum, ted je zraněnej... Trojan... :)

                  • Re: Slávisté na hostováních

                    Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:32 |  
                    0 0

                    Není zač... :) To byl celkem velkej talent, co si pamatuju... Škoda že šel... Podobnej případ Mikolanda... A dneska? Nehraje ani jeden... Jedinej snad, kdo odešel takhle z juniorky Slavie a prosadil se, je snad fakt jen David Jarolím... :) Takže přivedem toho v zimě, hehe... :)) To by tu byla půlka reprezentace: Vaniak, Suchý, Šmicer, Jarolím, Pudil, Vlček + Slováci Krajčík, Švento + Tunisan Belaid... :)) To by bylo špičkový :))

          • Re: Slávisté na hostováních

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 14:22 |  
            0 0

            No myslím Jiří, že by bylo dobré využít účasti v LM třeba i tím, že bude zahraniční soustředění a přáteláky s lepšími týmy, v poslední době jsme jen jednou měli kvalitzní soupeře ve Francii, takže by bylo fajn, kdyby to tentokrat vyslo. Je fakt, že Vácha, Gecov, Dočkal - je fajn, že jsou odchovanci, já jim fandím, ale prostě budou muset na hřišti dokázat, že jsou lepší než Volešák, Kalivoda nebo Belaid, v první lize se vcelku prosazují, ale zas vyloženě hvězdný výkony to asi nejsou, takže musí na sobě pracovat a zlepšovat se, jako třeba Janda, kterej za poslední rok dorostl ve výbornýho hráče, nezbývá než doufat že se ve zdraví vrátí a najde formu ze začátku letošní sezony.

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 31.10.2007 14:34 |  
            0 0

            Svicko ne to je muj oblibenec:-) Ten Pudil je uz jistej? To je za nej ta castka opravdu taky vysoka? protoze herne nam urcite pomaha a kdyz sem videl jak jezdi po lajne narozdil od Kalivody tak bych ho bral hned

            • Re: Slávisté na hostováních

              (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:50 |  
              0 0

              jestli třeba to překvapení neni Sladjan ašanin to by byl návrat:-)

          • Re: Slávisté na hostováních

            Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:19 |  
            0 0

            Jedná se o Davida Jarolíma... :)) Toho bych bral všema deseti :)

            • Re: Slávisté na hostováních

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 15:30 |  
              0 0

              kecáš..:-)), tomu bych věřil leda ves snu a nebo pod vlivem nejakych omamnych latek..což tady v praci bohužel nejsem..:-)každopádně kdo by davida nebral, snad jedině Karel Bruckner

              • Re: Slávisté na hostováních

                Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:35 |  
                0 0

                Jo, tak trochu to bylo pouštění dezinformace do éteru. Každopádně jsem zrovna minulej tejden koukal na soupisku Dynama Dresden a jsou tam čtyři Češi a dva SLováci, tak třeba by si mohli v klubu říct, okej, Ivo, my tě pustíme, když teda chceš... :)) Ale nevím no. Dresden je mi hodně sympatickej a sleduju ho, takže je to takový rozpačitý - jeho odchod Dynamu uškodí a ruku na srdce nelze říct, že by Slavii vyloženě pomoh - jsou tu na jeho postu hráči jako Krajčík, Janda... A nemyslím si, že by byl o tolik lepší, že by Janda musel sedět na lávce.

                • Re: Slávisté na hostováních

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 15:39 |  
                  0 0

                  tak Janda ne, ale Kalivoda, Ivana, Volešák jo... sorry, no, trochu jsem ti to zkazil:-) Navíc je by to byla osobnsot do týmu

                  • Re: Slávisté na hostováních

                    Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:45 |  
                    0 0

                    Kalivoda, Volešák... To asi ano... Ivana, asi taky ano, ale třeba ten je perspektivnější... :) Četl jsem na slovenským webu, že trenér uvažuje o jeho znovupovolání do repre... :)

                • Re: Slávisté na hostováních

                  (host)     před 17 lety 02.11.2007 11:10 |  
                  0 0

                  ivo se dvakrát vyjadřoval o návratu do naší ligy a kategoricky to odmít, že 2 bundesliga je pořád 10x lepší než naše liga atd. myslím, že šutér z 2. bundes ligy není žádnou posilou a už je to kmet, at radši hrajou jablonský, gecov, vácha, černý a ivošek at si vydělává ty svý ojro. amon

                  • Re: Slávisté na hostováních

                    (host)     před 17 lety 02.11.2007 11:15 |  
                    0 0

                    Z druhé bundesligy by byl posilou, on ale hraje dokonce třetí... Luke

      • Re: Slávisté na hostováních

        Jachym     před 17 lety 31.10.2007 14:06 |  
        0 0

        Tady u nás v Budějcích hraje pouze levého záložníka. Na beku by ho byla škoda. Jednoznačně je nejlepší hráč Dynama a možná jediný představuje v tomto týmu ligový nadprůměr.

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 31.10.2007 13:25 |  
      0 0

      Cerny a Polach naprosty nesmysl, Pudila bych prodlouzil, to je hrac,ktery se i v nejhorsim proda za vic,nez se koupil. Myslim, ze jeho by byla skoda.Jinak bych se nepoustel do nejakeho radikalniho rezu.troubi

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 31.10.2007 13:50 |  
        0 0

        Škoda,že je chce Jarolím,asi nerozumí fotbalu narozdíl od tebe,Dan

        • Re: Slávisté na hostováních

          mart     před 17 lety 31.10.2007 15:05 |  
          0 0

          Hlavne klid Dane. Diky za informace, ... asi si vsichni pockame, co se nakonec vyvrbi. ...
          Nechci se Troubiho nijak zastavat, ale je dost pravdepodobne, ze mu na obou jmenovanych hracich nejspise bude vadit jejich cena (??). Je taky mozne, ze se pletu, ... a Troubi je proste nema rad :DD.zdravi mart

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:46 |  
            0 0

            ne,to neni o tom, ze bych je nemel rad, Polach je bez diskuze vyborny fotbalista, jen to povazuju za nesmysl. argumentovat tim, ze nerozumim fotbalu, kdyz je chce sam KJ je minimalne usmevne, kdyz je videt, ze i KJ slapne do hovna(Sourek a dalsi) troubi

            • Re: Slávisté na hostováních

              (host)     před 17 lety 01.11.2007 12:14 |  
              0 0

              Taky by se mohl vrátit L.Jarolím , stejně v tý italii jen sedí

              • Re: Slávisté na hostováních

                Luke (host)     před 17 lety 02.11.2007 18:00 |  
                0 0

                Sedí? :-D Z Čechl odehrál více než Nedvěd, Ujfaluši nebo Jankulovski, naskočil do všech utkání...

  3. Re: Slávisté na hostováních

    Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:29 |  
    0 0

    Prodloužit určitě Latkovi, Šventovi. Černýho bych nekupoval, spíše bych koupil Pudila, protože kvalitně jsou na tom podle mého nastejno, Pudil má ale ještě větší naději se zlepšit a je sžitej s týmem. Navíc na jaře se vrátí Švento, Janda, takže by byl už přetlak, kdyby zůstal Pudil a přišel i Černý. Každopádně jsou to pak příjemné starosti pro trenéra..:))
    Ze stoperů bych koupil Rajnocha pro A tým a Webstera minimálně do béčka. Hainault je možná sice o něco lepší, ale byl by dražší a Webster je silovej stoper, přesně jakýho potřebujeme když nehraje Brabec... A když hraje Brabec, tak na záskok za něj v případě nouze. Stoperská dvojice Suchý-Webster by se mi dost líbila, Suchý je spíše takovej fotbalovější, Webster důraznej a navíc má i slušnou výšku (skoro dva metry) a skvělou hlavičku, takže je použitelnej v případě nouze i v útoku. A u Rajnocha se snad nemusím rozepisovat...:)) Jednoho z nich podle mě bychom přivést měli...
    Do zálohy bych osobně moc nesahal, máme tu několik dobrých hráčů, podepsal bych rozhodně Pudila (kdyby stál do 40 mil, tak by se fakt vyplatil i kdyby se měl pak jen prodat do zahraničí... Myslím, že bude stát cca 20 mil). A maximálně ten Berger nebo Ulich kdyby se vrátili.. :) A šanci bych dal Váchovi s Dočkalem.
    Kozára si dovedu výhledově představit v útoku, každopádně mám pocit, že na něj má předkupní právo letenskej "velkoklub"... Ovšem nechce to stahovat gatě před brodem a chce si to zjistit oficiálně na klubové úrovni a také ho přivést, cena cca 7 mil... Špatnej by nebyl ale do útoku bojovník typu Lukáše Hartiga, kterej je nyní bohužel zraněnej... Dalšího takovýho vidím v Česku asi jen Nezmara a ten z Liberce už nechce nikam jít... Takže to zase hovoří podle mého pro (byť stopera, ale jak jsem už řek, je schopnej hrát i v utoku a je silovej..) Webstera...

    Posily: Webster (?), Rajnoch (?), Pudil (!!), Ulich (?), Kozák (!).

    • Re: Slávisté na hostováních

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 15:37 |  
      0 0

      jo, Rajnocha a Nezmara bych taky bral, obávám se ale, že by stáli nekřestanský prachy, stejně jako Pudil, jo bylo by dobrý, kdyby zůstal, ale dávat přes 20 mega je v našem rybníce asi hloupost. A pro nás méně znalé, Hainault a Webster, ti jsou z mostu? No nechci rejpat, hrát jsem je nevidel, ale nedostal most náhodou nejvíc golu v naší lize?:-))

      • Re: Slávisté na hostováních

        Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 15:42 |  
        0 0

        ... ano, jsou z Mostu... A nedostal Most nejvíce golů i loni?:)) A koukni jak chytá Vaniak... Ono to není jen o brankářích nebo stoperech, ono je to o hře celého týmu. A když se někdo, jako třeba Oboya, vůbec nevrací, tak je to právě to, že z toho padá dost golu... A dost jich padá ze standartek, kde zase se nemůže říct že by Hainault, Webster nebo i někteří další dělali chyby... Ale když si někdo pořádně nehlídá soupeře, zápas co zápas... Tak pak to takhle vypadá... Ale Websterem to není, ten naopak kolika gólům zabránil...:) A jak říkám, je docela univerzální, hrát může jak na stoperu tak na hrotu... :) ... a Nezmar nepřijde, ani kdybychom nabízeli Liberci padesát melounu a jemu nejvyšší plat v lize. Holt klubista... :))

        • Re: Slávisté na hostováních

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.10.2007 16:06 |  
          0 0

          ok, to je jiste fakt, ze zalezi na hre celyho tymu. No nechme posily, tedka je spis aktualni veledulzitej zapas s teplicemi - a) jsou druhy a na konci muzou rozhodovat vzajemny zapasy, b) vitezstvim by se odvratily jakykoli myslenky na moznou krizi, Arsenal s tymem jiste zamaval, dulezity je nespadnout dolu, kdyz se neco nepovede, co nejrychlejc to zas napravit dobrym vysledkem. Jinak ten Ivana v repre - nevim nevim...

          • Re: Slávisté na hostováních

            Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 16:23 |  
            0 0

            ... stejně tak jsem čet, na českým internetu, že na Německo měl být povolán Suchý a až zápas v Seville rozhod o tom, že se povolal Šimůnek... Nevím, to podle mě byla jasná výmluva:)) Ale ukazuje se, že když jsem před necelým rokem tvrdil tady na SN, že když se nezraní, tak Latka se Suchým budou do roku 2009, maximálně 2010 v seniorský reprezentaci, že to asi nebyl takovej úlet...:)) Jinak s Tepličkama souhlas...

    • Re: Slávisté na hostováních

      bongor     před 17 lety 01.11.2007 19:44 |  
      0 0

      prosím Tě.kterej je to ten velkoklub z Letný?

      • Re: Slávisté na hostováních

        Luke (host)     před 17 lety 02.11.2007 18:02 |  
        0 0

        Velkoklub z Letné osobně neznám. Proto jsem to dal do uvozovek, protože oni sami sebe tak rádi nazývají a přitom skutek utek, což bylo vidět například ve dvojzápase s Odense či v utkání proti Curychu.... :))) Je to ale skutečně velkej klub co se týče siláckých řečí... To ano.

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 00:04 |  
      0 0

      Řekl bych, že s odhadem ceny za Kozáka ses pořádně sekl. Ten kluk už je dávno prodanej. Práva na něj vlastní švýcarská firma a zaplatila za ně Opavě 15 mega...

  4. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 31.10.2007 17:02 |  
    0 0

    Mě se hodně líbí na postu stopera Jan Trousil z Brna... je to velice kvalitni stoper!!!

    • Re: Slávisté na hostováních

      mart     před 17 lety 31.10.2007 17:24 |  
      0 0

      No, to jo. Navic jsem slysel, ze si na Magistratu pozadal o zmenu jmena. Bude se jednat jen o jedno pismeno! Nove jmeno = Brousil, aby to jako vice vystihlo jeho vlastnosti.
      No a ted naprosto vazne. ....."jako vtip je to dost dobry :D" zdravi mart

    • Re: Slávisté na hostováních

      Luke (host)     před 17 lety 31.10.2007 17:41 |  
      0 0

      Nic proti Trousilovi, ale to spíš i ten Ondra Šourek... ;) :)))

  5. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 31.10.2007 18:22 |  
    0 0

    Na jaře nás čeká o dost méně zápasů než na podzim, v nejlepším případě dva až čtyři v Poháru UEFA a 14 ligových. Bude tedy snad i méně zraněných a menší únavnost. Budeme ale potřebovat nahradit hráče, kteří odejdou, jak psal jiri, budou to pravděpodobně Pudil a Švec nebo Suchý. Velice složitá a finančně náročná budou jednání o Ivanovi, proto bych se nedivil, ani kdyby odešel on. V kádru áčka by se neměl udržet Šourek.
    Potřebujeme tedy minimálně dva hráče do středu obrany, protože na zdraví Latky a Brabce se nemůžeme spoléhat, a minimálně další dva stopery do béčka. Místo Pudila se snad vrátí Švento, pokud ale nepodepíše, měli bychom hledat náhradu, třeba Černého. Pokud podepíše, mohou za něho do uzdravení alternovat Jablonský, Kovařík a Šmicer. Za Ivanu vidím rovnocennou náhradu v Dočkalovi.
    Potřebujeme tedy posílit střed obrany. Nevím, zda by na to stačil Marcel Gecov, ale už bych ho určitě stáhl a zkoušel v áčku. Postupně se vykopává Studík, podle mého názoru superposila ve srovnání se Sourkem. Nevím, jestli by mohl hrát stopera Theo GS, ale s tím bych zatím moc nepočítal, teprve na jaře se ukáže, zda se do obrany Slavie hodí nebo ne. Takže snad už KJ rozhodil sítě po vysokých, rychlých a tvrdých stoperech s dobrými kloubními vazy. Neví třeba Radek Černý o nějakém talentu v juniorce Tottenhamu?
    Tantalos

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 31.10.2007 21:10 |  
      0 0

      O jednom talentu ví - Pekhart... :) Ale ty myslíš spíše do obrany, co? :)

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 01.11.2007 12:17 |  
        0 0

        spíš myslim ze se vráti sam radek Cerny jelikoz se ma ted jednat o jeho novy smlouve a novej trener rekl ze jako provni vec musi koupit golmana protoze se mu nelibi Robinson :D

    • Re: Slávisté na hostováních

      bongor     před 17 lety 01.11.2007 19:47 |  
      0 0

      Mně se zdá GS trochu na stopera hubenej,toho by trošku masivnější útočník dal do brány i s míčem.Jinak ale to nebude vbrzku špatnej kopáč.

      • Re: Slávisté na hostováních

        Luke (host)     před 17 lety 02.11.2007 18:05 |  
        0 0

        A Hubáček se Švecem nejsou hubení na stopera? A leč, Švec na konci loňské sezony a Hubáček na začátku té letošní tam hrajou a nedá se říct, že neúspěšně...! Ono zase maj pak výhodu v tom, že jsou rychlejší než kdyby tam hrál nějakej stodvacetikilovej obr... :)

  6. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 31.10.2007 20:56 |  
    0 0

    Dam také jeden typ, zazím ne do "A", ale do dorostu, nebo do "B". Je to nějakej Jarda Nerad z K.Varů, teď má slavit 17 a už hraje v základu v ČFL, je mimořádně silnej na míči, většinu soubojů bezproblémů vyhrává. Ač má tak 180 cm, většinou je o hlavu výše než soupeř. Vůbec nepochybuju, že v případě dobrého zdraví z něj bude výbornej hráč.

  7. PRO SRASAKA

    (host)     před 17 lety 01.11.2007 08:35 |  
    0 0

    pro pana veleváženého strášáka, hele co zkusit ten novej chorál jak tam je : my se slávií všude jezdíme ...bla bla. podle mě se hodně dobrře chytne.třeba já si ho furt brumlám v duchu a to sem ho slysel dvakrát na netu

    • Re: PRO SRASAKA

      (host)     před 17 lety 02.11.2007 02:09 |  
      0 0

      JO ten jsem si zpival na derby na hokey , nekteri kolem uz pak ze me nemohli, fakt dobrej kolovratek :)

      • Re: PRO SRASAKA

        (host)     před 17 lety 02.11.2007 10:08 |  
        0 0

        lolik :-)