Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

Na Arsenalu jsme měli možnost vidět spousty branek, parádní podporu fanoušků, kterou ocenili i domácí, zápis do různých rekordů či se podařil skvělý výjezd organizovaný fanklubem. A třešnička na dortu? Slavia dostane za účast v Lize mistrů více, než se původně čekalo!

Výprask od Arsenalu
Na Emirates stadium jsme zažili velice zajímavý večer. Viděli jsme krásný fotbal, plno pohledných akcí, spoustu branek. Sice vše padalo do jedné sítě, ale současný Arsenal má neuvěřitelnou formu a své soupeře drtí i v anglické lize. A slávisté si mohli na vlastní kůži vyzkoušet, jak vypadá nejlepší fotbal. Výsledek je opravdu krutý, ale pro mě to ostuda není. Ostuda by byla nezískat v Lize mistrů ani bod či dostat takovou nakládačku třeba od Steauy. Na výsledek však koukám i pozitivně, protože se na nás hodně dlouho nezapomene, zapsali jsme se totiž do análů Ligy mistrů a vždy, když se podíváme na různé statistiky, bude se tam pyšnit náš klub. A že se nám smějí sparťani? Tak ať si to užijí, je mi to ukradený.

Neuvěřitelná podpora

Bylo to něco neuvěřitelného, ale slávisté zaplnili takřka celý sektor pro 3000 lidí. A tomu odpovídala báječná atmosféra. Na stadionu jsme sektor zaplnili jako první, ještě pár minut před začátkem to vypadalo, že si domácí spletli stadion, ale do úvodního hvizdu svá místa urychleně zaplnili. Jelikož jsem byl v novinářském sektoru, tak jsem měl možnost pozorovat, jak moc budeme slyšet. A musím říct, že jsme slyšet byli a opravdu hodně. A co mě potěšilo, zapojili se prakticky všichni v kotli. Z naší branky jsme sice vyndávali jeden míč za druhým, ale fanoušci na sebe pořád upozorňovali a největší překvápko pro domácí nastalo v poslední desetiminutovce. Za stavu 0:6 začali slávisté mohutně podporovat naše hráče, skákali při pokřiku "kdo neskáče fandí Spartě", celý sektor zvedl šály apod. Domácí fandové jen nevěřícně koukali, jak i za tohoto stavu dokážeme fandit, takže nám zatleskali. A navíc při hopsání se přidali i někteří domácí, stejně i v momentě, kdy slávisté točili šálami nad hlavami. Tímto jsme upoutali pozornost všech a jen to dotvořilo báječnou kulisu. A závěr? Bomba. Hráči přišli k sektoru, sedli si a vyslechli si děkovačku. Jak to viděli zbývající angličtí fandové, tak stadion ztichl a všichni jen koukali, co se to děje. Jejich hlavy to prostě nedokázaly pobrat, ale slávisté potvrdili slova z děkovačky - vždycky jsme s vámi, po výhře, po prohře! Po děkovačce následoval potlesk domácích fanoušků a i hráči si zasloužili potlesk při odchodu do kabin. A pak že jsme udělali v Anglii ostudu.

Výjezd na jedničku
Osm, tolik jsme málem dostali gólů, ale toto číslo symbolizuje jiný údaj - počet vypravených autobusů fanklubu. Takový počet si fakt nepamatuji. Navíc letěly čtyři letadla, další busy vypravil FO či odbočky. Organizovat tak mohutný výjezd jsem ještě neměl tu čest, takže to zabralo dost času a nervů. Dopředu jsem se jen obával, aby se neopakovaly problémy jako při výjezdu do Amsterdamu. Zajistil jsem stewardy, kterým věřím a mají důvěru, pomoc nabídla i Slavia. I díky tomu klapala celá organizace, jak na hromadném srazu na Dejvické, tak i v dalším průběhu. Navíc deset stewardů vzalo nevděčnou úlohu stewarda i na stadionu, kdy měli dost povinností. Výsledek? Pochvala od české i anglické policie, zmínka padla i v deníku Sport. Díky tomu všemu se fandové prezentovali velice pozitivně a určitě jsme si v tomto udělali velmi dobré renomé. Osobně chci poděkovat všem stewardům, kteří mi pomohli s organizací výjezdu a též všem účastníkům za korektní chování během cesty. Mě teď čeká doúčtovat tento výjezd a zároveň vypravit autobusy do Liberce a pořádně se připravit na Bukurešť. Holt není čas na odpočinek.

Rekordy a zase rekordy
Jak už všichni víme, prohra 0:7 znamená několik rekordů. Jedná se o největší brankový rozdíl v Lize mistrů (stejný výsledek byl před čtyřmi lety - Juventus Turín - Olympiakos Pireus), samozřejmě jde také o největší prohru českého týmu v evropských pohárech (dosud Leeds - Sparta 6:0, v sezoně 70/71). Vlastní rekordy jsme překonali, protože doposud naše největší prohra byla 0:5 s Grasshoppers Curych. Za povšimnutí stojí fakt, že jsme v Anglii vytvořili rekord v počtu diváků sledujících toto utkání v jednu chvíli, bylo to kolem šesti milionů Britů, 21 % lidí u obrazovek.

Více peněz z Ligy mistrů
Od postupu Slavie do Ligy mistrů se psalo, že klub vydělá minimálně 4,4 milionů eur za účast ve skupině, tj. 2 mil. eur za postup a 0,4 mil. eur za každý zápas. Jak náš server, tak i ostatní deníky vycházely z údajů minulé sezony, protože čísla pro ročník 2007/2008 nebyla doposud zveřejněna. Jenže na Arsenalu jsem si všiml materiálu pro novináře, kde byla pasáž o příjmech z Ligy mistrů pro současný ročník a v textu bylo uveřejněno, že kluby dostanou více peněz než v předchozím ročníku. Dokonce byla uvedena přesná suma, kterou obdrží Slavia. A co se tedy zvýší? Částka za účast v základní skupině LM, místo 2 mil. eur jsou 3 mil. eur, když připočteme 2,4 mil. eur za jednotlivé zápasy, tak jistá částka činí 5,4 mil. eur (cca 144 mil. Kč). Díky výhře proti Steaue jsme tedy doposud získali 6 mil. eur (cca 160 mil. Kč). No není to bezva zpráva na konec?

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 15:51 |  
    0 0

    Motá se mi s tý kupy pěněž hlava :-)

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 20:40 |  
      0 0

      Mě takz, když vidim, že vedení neni schopný i s takovými penězi prodloužit smlouvy s klíčovými hráči a již teď zajistit pro zimní přestupní termín dvě až tři špičkové posily. Peníze nejsou všechno, ještě je třeba s němi zacházet tak, aby v budoucnosti dovedly Slavii k dalším úspěchům a penězům. Uvidíme, koho za ty peníze přivedem.

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:25 |  
        0 0

        Souhlasím s tebou, je třeba s těmi penězi zacházet tak, aby v budoucnu dovedly Slavii k dalším úspěchům, čili nemá smysl bezhlavě kupovat nějaké posily, v současnosti máme hodně kvalitní kádr a nemá smysl vyhodit všechny peníze za posily, raději by měli dopomoci k finanční stabilizaci klubu, aby nedocházelo k dalším problémům s dluhy vůči hráčům apod. Zároveň jistě víš, že peníze dostaneme až po konci ročníku, čili kupovat někoho drahého v zimě by znamenalo si zas brát peníze nevím odkud, raději by se měli zaměřit na to, aby tento tým zůstal pohromadě, pokud udržíme tyto hráče co máme, tak to bude to nejlepší posílení. Buldok

  2. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    Besa     před 17 lety 25.10.2007 16:04 |  
    0 0

    Díky Richi za hodně pěkně a emotivně sepsaný report. Krom toho, i ten poslední odstavec je hodně zajímavý a nezbývá než doufat, že nám to pomůže dlouhodobě se přinejmenším vyrovnat letenským rivalům.

  3. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    Jachym     před 17 lety 25.10.2007 16:23 |  
    0 0

    Souhlasím s autorem, a nesouhlasím s názorem, že to byla pouze ostuda. Samozřejmě, při pouhém pohledu na výsledek ano. Vždyť jsme to mohli zabetonovat v deseti na vlastní půlce a ukopat to na 0:3. Ale pomohlo bychom si? Neviděli bychom tak krásný fotbal a nakonec se nedostali ani do fotbalové historie. Že je to ostudný rekord Ligy mistrů? Opět jak se to vezme. Jedna z marketingových pouček zní, že i negativní reklama je lepší než žádná. V žádném případě nechci omlouvat někdy laxní přístup našich kluků, ale důležitá bude hlavně jejich koncentrace v Bukurešti a doma proti Seville v chladném prosincovém večeru. ...A naši diváci zaslouží absolutorium. Byl jsem na ně pyšný a myslím, že pro všechny slávisty to byla malá útěcha při nepovedeném výsledku. Pokud to mohu srovnat, tak stejně se zachovali fanoušci budějckého Motoru (mohu tady na fóru jako Budějčák přiznat, že v hokeji je Slavia až číslo 2?:-), když při letošním play-off rovněž za stavu 0:6 stejně sympaticky skandovali "Kdo neskáče, není Motor..." No, já osobně jsem v úterý po druhém gólu v naší síti přestal být nervozní a vychutnával si skvostný fotbal v podání Arsenalu. A ještě na závěr ke Sparťanům a jejich posměškům. Přejme jich tu radost, když pro ně měřítkem kvality bude, že dostali od Arsenalu méně gólů... Kde je ale psáno, že nemůžeme v odvetě bodovat? Pak se budeme smát zase my a doufám, že i na konci ligy. Hezký večer všem.

  4. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    PetCC     před 17 lety 25.10.2007 16:27 |  
    0 0

    I v televizi byli naši fandové dost slyšet. měl jsem z toho skvělej pocit. A to že výjezd vyšel na 100% je taky výborná zpráva.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:14 |  
      0 0

      Přesně tak, když jsem za stavu 6:0 slyšel, že se skanduje "vždycky jsme s váma", tak jsem měl radost. Tohle by rudá verbeš nikdy neudělala, ty by začali řvát cosi o vyhazovu trenéra. A že ani u tohoto zápasu nechyběla naše, dovolím si tvrdit, světově ojedinělá děkovačka, to je po výsledku 0:7 naprosto perfektní! Chci za to těm, kteří v Londýně reprezentovali slávistickou fanouškovskou obec poděkovat. A myslim, že máme na to v týhle sezoně ještě někoho v GLize rozstřílet podobným výsledkem. Takže hurá na Liberec! Tico

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:18 |  
        0 0

        No tak svetove ojedinela dekovacka???? to snad ne. Tuhle dekovacku sme okoukali od Hamburku

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:34 |  
          0 0

          A oni ji dělají i po prohraným utkání? No to je jedno, omlouvám se za zveličování, ale stejně na to angláni koukali s otevřenou hubou a zatleskali tomu a to je u tak fotbalovýho národa pocta. Tico

  5. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    Jachym     před 17 lety 25.10.2007 16:27 |  
    0 0

    Richi, trochu od věci. Došel mail ohledně možnosti pochodu na Strahov při zápasu s Arsenalem? Je to realizovatelné nebo se jedná o úplný nesmysl?

  6. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 16:30 |  
    0 0

    věřil jsem, že tam uhrajem dobrý výsledek, ale to by byla asi utopie. Faktem je, že arsenal by porazil asi kohokoliv a osobně ho vidím ve finále LM. Realita je taková, že jsme prohráli a dál bych to asi neřešil. Jinak si osobně myslím, že ostuda to taky nebyla, hráli jsme tam co jsme hrát mohli, ale za stavu 3:0 se hraje hodně těžko. A další věc je, že arsenalu tam spadlo všechno co mohlo, měli v tomhle stěstí, třeba Sevilla také mohla porazit rumuny rozdílem 6 golu, ale neměli to stěští, aby jim to tam spadlo. Jinak jsme hrdej na to, že fandim slavii a nějakej rudoch my může vylízat prdel, že to byla ostuda.

  7. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 16:31 |  
    0 0

    "vždy, když se podíváme na různé statistiky, bude se tam pyšnit náš klub."//// úsměvné...tak si necháme doma naložit 20:0 at se máme čim pyšnit ne?....tt

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 16:34 |  
      0 0

      LOL taky me ta veta posadila :))

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:14 |  
      0 0

      Je fakt ze to zni malinko silene, ale urcite s tim musi souhlasit i "sousedi" z Letny, kdyz pred nedavnem behem Horvath-Repka afery na nejmenovanych (ehm..a o to trapnejsich, urcite vsichni znate) strankach suverenne tvrdili, ze "spatna reklama je taky reklama" :D
      POHANG_STEELERS_HOOLIGANS

  8. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 16:46 |  
    0 0

    Zdravim všechny fanoušky Slavie. Píši ještě plný emocí ze zájezdu a čtení všech těch článků v tisku. Organizace od odjezdu až po příjezd perfektní. Atmosféra na stadionu perfektní, kdo nezažil 60 tisícový kotel na takovémto stadionu nemůže pochopit, že jsem nebyl zase tak zklamán výsledkem. S čím se ale nemůžu zatím vyrovnat, je jak se zachovala naše generalita ČMFS, ktrerá si přiletěla letadlem v den zápasu, zavezli je autobusy až na stanoviště našich autobusů. Všichni procházeli kolem nás, ani jeden!! se na nás nepodíval, neusmál se, natož aby zamávali apod. Stál jsem tam v klubových barvách jako opařený. Myslím si, že alespoň letmé pozdravení fanoušků, kteří obětovali hodně pohodlí, aby mohli povzbudit Slavii tak daleko od domova, v zápase, který měl předem jasného vítěze, by neměl být problém. A protože i takovéto "maličkosti" patří k fotbalu, nedivme se jak vypadá klubový fotbal v ČR.
    S přáním Slavia, mistr ligy 07/08 ahoj Luboš H.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Jachym     před 17 lety 25.10.2007 16:53 |  
      0 0

      Luboši,tím se netrap,papaláši jsou všude stejný. I když ti ze svazu jsou,no, škoda mluvit a být sprostý ...

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 16:58 |  
      0 0

      Souhlasím ve všem.
      Fotbal byl nádherný,atmosféra taky.
      Tak jsme viděli,jak se hraje a co?
      Do poslední chvíle se kluci snažili hrát.
      V dnešním Sportu srovnává jeden analytik tzv.úspěchy Sparty v Anglii s betonem O:O a O:2 s tím,že nepřelezli za celý zápas půlku a lidi odešli,protože se na to nedalo dívat!A dává řečnickou otázku,co je větší "ostuda"pro český fotbal?Beton nechutný pro všechny za jeden bod nebo výkon Slavie?Já mám jasno!
      Před zápasem jsem se bavil s anglickým mladíkem,řekl jsem mu,že asi prohrajeme,ne že bych nechtěl vyhrát,tipl jsem si 1:3,ale hlavně jsem mu řekl,že bych rád,aby se hrál fotbal..nahoru,dolů..prostě fotbal.
      Ne nechutné a účelné české a jiné betony.I proto jsem nebyl zklamán ani hrou ve Španělsku.Byla otevřená a s chybami...a co?Pasivitou se fotbal nikdo nenaučí.
      Je ale strašně důležité,aby to kluci vzali z té správné stránky a zlepšili se tam,kde jím to Arsenal ukázal!!!!!
      A pak ,za 2-3 roky tam třeba bude hrát i s tím výsledkem!
      Přizpůsobováním se české lize se nikdo nezlepší!
      Jirka

  9. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:01 |  
    0 0

    Dík za tenhle článek. Asi jsme si všichni s rudejma užili za poslední dva dny svoje, ale když se musej spoléhat na Arsenal, aby si aspoň jednou v sezóně zajuchali, tak jsou to zoufalci. Jo, dostali jsme lekci, ale všechny ty kecy v novinách o dekách a příčinách mě jsou ukradený. AS Řím dostal loni na Manchesteru 7:1 a svět se taky nezbořil. A co se týká zájezdu do Londýna, nebejt tý kaňky na výsledkový tabuli, tak to byla paráda. A z chování našich fanoušků mám krásnej pocit ještě teď. Tohle jsou opravdoví fanoušci. Fandit když se vyhrává a všechno jde jak po másle umí každej trouba. Ale k fotbalu prohry prostě patří. A doufám, že i těm našim klukům pomohlo když přišli po zápase na děkovačku a po sedmigólovým ranci jim fanoušci skandují "Vždycky jsme s váma!". Takže hlavy vzhůru. Za dva tejdny máme jedinečnou šanci se Arsenalu pomstít!

  10. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:05 |  
    0 0

    HEHE, vam z toho mrdlo slatanci :D

    Misto toho aby jste si priznali ze jste udelali ostudu jak prase (a posmivali jste se sparte za mensi pridely...), holt na kazdou svini se vari voda;)

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:15 |  
      0 0

      S poslední částí vašeho příspěvku nelze než souhlasit pane. Tahle sezóna pravdivost vámi použitého rčení dokazuje.

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        bojler     před 17 lety 25.10.2007 17:32 |  
        0 0

        :D hezky, SMRK sparte

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Moskyta     před 17 lety 25.10.2007 20:42 |  
      0 0

      No myslím, že naše prohra na Arsenalu je menší ostuda než domácí prohra rudých s Curychem!!!

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 02:02 |  
      0 0

      abyste, pane, abyste. stejne jako byste,kdybyste. naucte se mluvit rodnou reci, nez zacnete latat. pokud tedy vasi reci neni rumunstina

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 29.10.2007 12:44 |  
        0 0

        .-))) Hezky, slušně, jasně. Hepi

  11. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    KING25     před 17 lety 25.10.2007 17:33 |  
    0 0

    Výprask od Arsenalu - tak stím neouhlasím. Prostě nic jiného než ostuda to není. "když se podíváme na různé statistiky, bude se tam pyšnit náš klub". Tahle věta je opravdu dost velká perla. Prostě výsledková ostuda to je. Opravdu pyšnit se budu radši tím, že jsme postoupili přes žilinu na penalti, než tímhle.

    Neuvěřitelná podpora - Opravdu ta podpora byla dost neuvěřitelná, ale větu "A co mě potěšilo, zapojili se prakticky všichni v kotli" bych rozhodne nepoužil, ponevaž tam bylo dost lidí, kteří začali křičet na naše fanoušky, aby místo fandění si všichny sedli, že nemůžou koukat na fotbal a v prvním poločase byla cítit ve vzduchu pěkná rvačka mezi našima fanouškama. Ale nakonec na konci 2 poločasu začali fandit i oni a skákali pěkne jako by chodili pravidelne na strahově na jih.

    Výjezd na jedničku - opravdu byl super a dost se povedl, ale mínusy bych tam našel taky.

    Rekordy a zase rekordy - no panečku, zase se můžeme pěkne chlubit..:-)

    Více peněz z ligy mistrů - no sláva..v rumunsku si necháme dát 10:0 a třeba se ještě někde ten 1 milion eur najde v nějakém tom materiálu..:-)

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 17:48 |  
      0 0

      ty si asi dobrý hovado co?

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 18:55 |  
        0 0

        A ty máš něco proti k25o? Dávej si bacha!

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 26.10.2007 00:25 |  
          0 0

          Blah blah kritizovat umi kazdej....

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 20:26 |  
      0 0

      No ono to není tak těžké pochopit, pro toho, kdo je toho schopen! Když pořadatelé chtějí aby si fandové sedli, tak proč si nesednout? Copak se fandit nedá vsedě? Ale dá, jenže vidět se nedá, když si před tebe někdo stoupne! A jestli někdo na někoho volal ať si sedne, to je přeci je něco jiného než kdyby volal, ať přestane fandit!
      Jenže mi přijde, že pro někoho je tragédie, když není středem pozornosti...
      Přeber si to jak chceš
      P.S. já jsem seděl a fandil celej zápas- samozřejmě když se skákalo, skákal jsem taky, ale pak jsem si zas sedl. Ale lidi, co tam široko daleko stáli sami mezi sedícími- to opravdu nechápu.
      dalislávista

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 20:38 |  
        0 0

        Nesouhlasim s tebou:
        Osobně si mi několikrát stalo že jsem se na pár vterřn postavil a hned po mě někdo šel ať si sednu. Tak kde to sme? V divadle nebo na fotbale?
        Souhlasim s tebou:
        Je hloupé většinu zápasu stát když okolo tebe nikdo jiný nestojí.
        Luk

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:22 |  
          0 0

          Samozřejmě jsem nemyslel ty, kteří si -jako ty- na chvíli stoupli a někdo je hned buzeroval. To si prostě všichni na chvíli stoupnou a je to! Ale když si pak všichni sednou - i na pokyn domácích pořadatelů- a někdo odmítá si sednout, protože se přeci fandí JEN ve stoje, tak to se mi prostě nelíbí a nesouhlasím s tím. Protože jestli tam mají pravidla, že se sedí a nekouří- tak prostě proč dělat problémy? Budu sedět a nekouřit...
          dalislavista

          • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

            (host)     před 17 lety 27.10.2007 00:54 |  
            0 0

            todle je slabomyslnost, poslouchat na slovo, boooze muj.
            krax

            • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

              (host)     před 17 lety 29.10.2007 12:40 |  
              0 0

              :-))) Jasně, takže tím, že neposloucháš doma a na fotbale, tak jsi hrozně tvrdej, viď, ty slabomyslnej. Hepi

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:13 |  
        0 0

        ty starej geronte uz chcipni..tt

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 29.10.2007 12:43 |  
          0 0

          Ty máš v hlavě asi úplně vyhrabáno, viď ty fracku...

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 20:30 |  
      0 0

      Plně souhlasim s tím co jsi napsal ohledně fandění v kotli. A je docela smutný že začali fandit až na konci druhého poločasu. Docela by mě zajímalo co tyhlety sedící fanoušky přimělo ke změně názoru aby pak začali fandit ve stoje , když jim to puvodně hrozně vadilo.

      Jinak celej vyjezd hodnotim kladne.

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:02 |  
        0 0

        Po 20min. které jsme prohádali se sedícím fanouškem jsme s kamarády rezignovali a šli jsme do hospody fanoušku Arsenalu. Poradně jsme si to tam užili a bylo tam dvakrát tak víc živo než mezi sedítkama (dokonce nás nechali fandit ve stoje SLAVII) :-)! je mi líto ale v sedě fandil celej kotel Arsenalu tak proč nemůžu já?
        VYJEZD NA JEDNICKU (mínusem jsou sedítka)
        Lukas

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 26.10.2007 00:01 |  
          0 0

          "...v sedě fandil celej kotel Arsenalu tak proč nemůžu já?"
          Na to si odpověz sám!
          Pro vás asi je nejdůležitější při fandění stát, ale 99% lidí na stadionu sedělo...
          dalislavista

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 09:08 |  
      0 0

      davej si bacha k25. ha,ha,ha!!!

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 16:22 |  
      0 0

      Když už tam kolem chodili bobíci, tak proč si nesednout a bejt bez problémů? Je to jako divný, bejt na fotbale v sedě, ale co, no...

  12. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 18:11 |  
    0 0

    tak ty finance jsou určitě super, hlavně aby se ale správně vynaložily!!!

  13. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 18:51 |  
    0 0

    Taky se přidávám k poděkování fanouškům. Slyšet v televizi, jak 2500 slávistů za stavu 0:6 překřičí šedesátisícový stadion, dopravdy potěší. Děkuju vita
    A výsledek? stane se. Myslím, že je ještě hodně šancí, jak to napravit.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 20:30 |  
      0 0

      Jo ale jak zminil King 25 nade mnou, ta "vetsina" v kotli fandila az na tom konci... jinak se tam tak 2/3 proste posadili a kriceli na nas: " vzdyt jsou za vama taky dalsi fanousci, co se chtej koukat, sednete si"(a nefandete naplno???)

      No ale bylo to taky dost dany tou dekou a faktem, ze poradatele uz fakt kladli ultimatum.

      Nicmene ta ERUPCE EMOCI na zaver!!!!!!!!!!!!! To uz proste muselo vsechno prebyt!!! skoda ze jsme si takto zkratili silenou radost z fandeni NASI SLAVII na 15minut pred zapasem, prvnich dejme tomu 20 a poslednich patnact minut...

      Vetsinu jsme tam bohuzel sedeli a bezmocen kroutili hlavou.

      Diky vsem a Zurichu za vykon zvlast:)
      Prahabrno

  14. ...

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:26 |  
    0 0

    Určitě super atmosféra, kde my, skvělí fanoušci jsme ukázali jací jsme. Kde kdo by své hráče vypískal, ale my jsme předvedli, že i prohra nás udrží pohromadě. Jen mě mrzí, že nejsme schopni se domluvit a rozdělit na ty co chtějí fandit a zbytek. Vždyť ty místa byly všechny stejný. Přesto poděkování za organizaci a super zájezd, kde nás ani ten výsledek nemrzel. Mějte se Jarin-Zbe bus č. 8.

  15. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:29 |  
    0 0

    Zní to sice trošku šíleně, ale souhlasím s tím, že zapsat se do statistik vysokou porážkou není jenom negativní záležitost. Samozřejmě že to neznamená že bysme od teď měli úmyslně prohrávat zápasy 0:20 a podobně. Ale když už nic jinýho tak jsme upozornili na svojí existenci a fanoušci všude v Evropě si teď všimnou i našich pozitivních výsledků (které doufám taky přijdou). Přál bych si aby si mohly za 14 dní některý z nich říct, že ta Slávia co prohrála s Arsenalem 0:7 teď Arsenal doma porazila, takže to není zas tak špatnej tým ....

    jinak mám radost, že se potvrdilo, že "vždycky jsme s Váma" neplatí jenom po výhře, ale i po drtivé prohře

    Dr. Fe1

  16. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:59 |  
    0 0

    Skvělý článek, díky, Ostrix

  17. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.10.2007 22:09 |  
    0 0

    Richi a ostatní, dnes jsem se vátil z Londýna a musím říct, že to cítím tak podobně. Ta ostuda - samozřejmě maličko tam cítit byla, všichni jsme si moc přáli, aby i tam naše slavie vybojovala i sportovní uznání a respekt a trochu mrzí, že se to nepovedlo. Na druhou stranu - a kdo tam nebyl, třeba tomu těžko věří - na stadionu to byl sým způsobem opravdu velkej zážitek, svátek fotbalu. A já jsem přes tu prohru hrozně rád, že jsem to zažil, tedy hlavně že kluci vybojovali Ligu mistrů a vůbec možnost se poměřit s takhle silným soupeřem, pro nás možnost užít si atmosféru na arsenalu. Kluci jsou prostě v týhle soutěži nováčkové a Arsenal skvělej tým v životní formě, kdo jste četl v Londýně noviny, dokonce i Drogba z lehce nafoukané Chelsea tam přiznal, že v současnosti na Arsenal nemají. Už když jsme se blížili ke stadionu, bylo vidět, že jsme úplně v jiným světě nebo spíš v nějakým scifi filmu:-). A sledovat Fabregase, Hleba, Walcotta, Adebayora...byť jsem samozřejmě trnul, at se jim ty akce nepovedou, zároveň jsem ale žasnul, co všechno dovedou, rychlost, technika. Fanoušci Arsenalu byli taky skvělí, užívali si každej gol se stejnym nadšením jako by byl rozhodující. A jsem moc rád, že k tomuhle večírku přispěli i naši lidi v hledišti, dokázali se s výsledkem noblesně vypořádat a podpořit kluky (dost zdrcený) v těžký chvíli - všechna čest, nakonec kluci si to za předchozí výkony zaslouží. No a k výkonu slavie - já bych řekl, že v první půli byl výkon docela sympatickej, zvlášť mezi 1. a 3. golem tam byla snaha hrát i dopředu, dobrý šance Kalivody a Ivany. Bohužel o lepší výsledek se kluci připravili nedůraznou obranou (viz třeba Krajčík a Šenkeřík před prvním golem) a školáckými chybami (např. Pudil a Vaniak). Myslim že ten třetí gol kluky zlomil a pak už nedokázali rozjetyho soupeře zastavovat. Je třeba se ale oklepat, Arsenal je tedka úplná špička, lze ho těžjko porazit, ale minimálně doma potrápit nebo vybojovat bod, poučit se z chyb, hrát důraznějc, bojovně, zkusit třeba už na Liberec něco z toho, co na nás zkoušel Arsenal, byt samo ne v tak dokonaly podobě, nakonec KJ má taky rád rychlej útočnej fotbal. Věřim že doma už takovou nálož nedostaneme.

  18. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 23:01 |  
    0 0

    rudoši mě dneska tak krásně potěšili, nejen že doma prohráli s curichem ale hlavně to že řvali bílek ven a nepodporujou vůbec jak mužstvo ani trenera a k tý jejich situaci si samy přispívaj, jen tak dál hoši z letný..

  19. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 00:26 |  
    0 0

    Vy se vtom pitvat neprestanente co ? Slavista=sebemrzkac ?

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 00:34 |  
      0 0

      to víš na Arsenalu nehrajem každý den :)

      Kuťas

  20. Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 01:29 |  
    0 0

    Hezký článek :) musim říct, že souhlasim se všim výše napsanym.
    ________
    Jinak doporučuji přečíst tento článek o Spartě http://clanky.kompletne.cz/index.php?page=clanek&ID=31
    Také hezké počteníčko :)
    Janek

  21. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 08:57 |  
    0 0

    arsenal zakazuje na stadion narodni vlajky-super! byl jsem v ziline a tam byla skupina slavistu v dresech cesky republiky. takova blbost. jeli tam preci kvuli klubu a ne za narodakem. barvy slavie jsou cervena a bila. bez modre!

  22. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 09:07 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem.
    Jako jeden z mnoha, kteří už tady psali, chci nejprve moc poděkovat za vyčerpávající a hezky popsané události všech našich fandů v Londýně a složit velkou poklonu Richimu za to, co pro Slávii a nás fandy dělá. Snad už jsme tady ve velké míře dali najevo náš postoj a názor k nepovedenému zápasu na Arsenalu, a spíše se už ohlížíme k dalším zápasům včetně pondělního zápasu s Libercem. Ano, už tam mohou hráči dokázat nejen nám, ale hlavně sobě, že hrát fotbal úplně nezapomněli a tak začít další kus cesty vpřed a očistit si svou možná i bolavou fotbalovou duši dobrým výkonem. Jak správně tady už povědělo mnoho z nás, i takové zápasy nás naučí a je nutné si z nich vzít poznání. Dál už se v tom nemá cenu patlat. Věřím, že v Liberci bude zase podpora našim klukům opět znatelná a hlasitá, že nás uslyší: "Navždy jsme s Vámi ....". Ještě si dovolím jednu myšlenku. Nezaobírejme se sparťanskými problémy a posměšky jejich fandů na naší Slávii.
    Mám pocit, že jsme už dostatečně daleko o jejich vidění fotbalu a zdržovat se jejich reakcemi, to by nás zbytečně strhávalo zpět. Vždyť sami víte, že mozek zakalený nenávistí a sprostotou, to je jako vypnutý motor a auto bez brzd. A teď ještě zpět k tomu co pro nás Richi všechno dělá. Ano poděkovat je pěkné, ale já už nějaký ten týden zvažuji nápad pana Jiřího (chválihodný) a chtěl bych pomoci přímo Richimu. Tím myslím opravdu nějakou finanční částku od nás dobrovolnou, kterou bychom mohli Richimu pomoci. Já to tak prostě cítím a prosím Tě Richi neber to jako nějakou sbírku na chudého. Já od Tebe dostávám spoustu informací, díky SN se hodně věcí dozvím a vím, že jsi takovým tím správným koněm, který tím hodně hýbe a tak bych to chtěl vyjádřit. Věřím, že se další kolegové tzn. Jane, Kutnik a další neurazí, ale já to tak nějak cítím a tak bych to takhle viděl. Prosím, nebijte mně, věřím, že je Vás víc co si to možná myslíte taky a forma uskutečnění takového podarování se určitě vymyslí. Tak pěkný den Sokrates

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Richi (admin)     před 17 lety 26.10.2007 09:24 |  
      0 0

      Nevím co na to říct, jsem poctěn. Co se týče SN, tak i ostatní lidi jsou nedílnou součástí tohoto webu a bez nich by to nefungovalo. A co se týče dalších činností kolem Slavie, tak mě to baví a dělám to pro fanoušky rád, jen mě občas zamrzí, když mi někdo vyhrožuje smrtí či jiné nesmyslné narážky, ale zavděčit se člověk nikdy nemůže všem. I proto pochvala taky vždy potěší. Díky

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Jachym     před 17 lety 26.10.2007 09:27 |  
      0 0

      No, včera jsem o tom zrovna také přemýšlel. Penězmi by se takový slávistický srdcař (jak se dneska říká) asi urazil. Ale klidně mu od nás z Budějc dovezu basu Budvaru:-) A díky za vše!

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        PetCC     před 17 lety 26.10.2007 10:31 |  
        0 0

        Pokud si vzpomínám tak předloni(?) finanční akce pro SN proběhla, sám jsem poslal pětistovku.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:50 |  
      0 0

      souhlasim, do londyna sem teda letel, protoze bych v buse nevydrzel sedet 3 dny a ani na to vlastne nemel cas, ale uprimne obdivuju richiho a dalsi, kdo si vezmou na triko takovou akci a zodpovednost... takovy lidi znamenajou strasne moc a meli bysme predevsim jim dekovat za to, ze nas tam bylo tolik... jinak kazdej druhej den ctu SN a docela bych za to i zaplatil. noviny a casaky si taky kupuju a o slavii se dozvim mnohem min a pozdejs a je mi jasny ze provoz serveru neco stoji, udrzet redakcni system v chodu neco stoji... takze kdyby nekde bylo anoncovany nejaky predplatny nebo neco, rad prispeju a mozna ze i vic lidi... ziggy stardust

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      bongor     před 17 lety 27.10.2007 23:52 |  
      0 0

      Díky Richi za skvělou oragnizaci zájezdu a za pěkný článek.Já jsem věřil v lepší výsledek.Seděl jsem se třemi Makedonci v jedné hospodě a společně jsme fandili Slavii,taky jsem si s nima pěkně pokecal o všem.Potom jsem se s nima dohodnul,že se tam sejdeme zase na odvetu,kterou určitě vyhrajeme.
      Rozdíl ve výkonnosti je sice jasný,ale bohužel je to jenom odraz srovnání ekonomiky Anglie a Česka.Přesto věřím,že minimálně na Strahově zremizujeme.Sparťani se můžou smát,ale jen sobě posrali se ještě dřív,než nastoupili proti Curychu a to je skutečně soupeř o něco horší než Arsenal.Jim chyběli 4 hráči a naše marodka?Ta je rekordní,zkrátka smůla.S Brabcem,Jandou a Šmícou bysme takový příděl určitě nedostali.Dneska v MF dnes Křetínský věří,že budou zase brzy dominantní,jako byli v devadesátých letech.Jenom zapomněl dodat,jak se k těm jejich titulům dostali.Minimálně polovina z nich byla pořádně cinklá.Ať žije SKS,její fans a KJ.

  23. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:02 |  
    0 0

    Ostuda? asi ne. Co mi ale vadí je že v kolébce fotbalu si člověk nesmí v kotli stoupnout a fandit.A když si na chvilinku stoupne už je u něj spartanskej steward, kterýho si platíme všichni co jsme jeli s fanklubem, a už šikanuje a rozkazuje. Jediný pozitivum vidim v tom že už jsme doma. NEVER MORE. Radši pojedu sám autem.
    P.S. díky řidičům BUS 8.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:22 |  
      0 0

      Zdravim Vas y Jihlavy, uz se tady toho rozebralo hodne , dulezita bude priprava na ligu s Libercem , hraci den volna vyuzili po svem a dnes jiz budou v plnem treninkovem propcesu,. co mne tesi, blizi se navrat Brabce a s tim jiste i moznost dalsich alternativ v obrane, blizi se hodne dulezitej zapas v Liberci, kam jedu a verim , ze pokud to bude mozne pojedete tez,jsem rad , ze jsem videl diky CT tolik Slavistu v Londyne, jsem rad za ligu mistru, presto si myslim, ze urcite zavery se musi udelat,ale to je vec treneru. Prohra Sparty mne moc nepotesila, do koeficientu potrebujeme kazdy bod a prohrat jen s prumernym Curychem a navic doma je i vzhledem ke strevni viroze nekolika hracu docela ostuda. Doufam, ze trener Bilek , ale treba i Repka se ted budou potulene usmivat nad svym vykonem a nas nechaj na pokoji. Osobne vim, ze vedeni Slavie narozdil od Lisne zadne tresty nechysta a tady jsem zajedno s vedenim. Chci verit, ze o tomto vikendu konecne zabere i juniorka a priveze plny pocet bodu s nasi nemilovane Sparty, to je i pozvanka , prijde kluky podporit, odmenou Vam bude pekny fotbal. Jiri

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:13 |  
        0 0

        Tak nevím Jiří, jak s těmi tresty, četl jsem nejaky spekulace o tom, že Belaid snad měl byt přeřazen do béčka. Tak ne že by se dal označit za viníka porážky.. Ale pokud tomu tak skutečně je, může to bejt za přístup k některým zápasum... i v Londýně jsem ho kolikrát pozoroval, jak vyklusává na půlce po ztrátě míče. Ostatně myslim, že oba francouzi jsou na tom dobře rychlostně a technicky, ale trochu chybí disciplína.. co Tavares dal v Londyně špatných přihrávek dozadu a dostrany.. a vzpomen na Bealida v Seville...byla by škoda, kdyby si to francouzi u nas pokazili, ale v tomhle se oba musí zlepšit.

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:14 |  
          0 0

          a pardon, koukam že jsem odhlášen, martyni

  24. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 10:54 |  
    0 0

    Ostuda v Londýně? Souhlas! Slavia ztrapnila celou Českou republiku, její výkon byl trapný a směšný. Nedivím se, že se nám Rosický vysmál. Naši hráči by se nad sebou měli zamyslet. Do B-týmu rozhodně poslat více hráčů. Mysterius

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Jachym     před 17 lety 26.10.2007 11:01 |  
      0 0

      Rosický se nám nevysmál, naopak měl pro nás slova útěchy s tím, že na Arsenalu prohrává kdekdo. Naopak říkal, že na 3. místo ve skupině určitě máme a on nám ho samozřejmě i přeje. Takže není vůbec pravda, že se nám posmíval.

      • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

        (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:16 |  
        0 0

        Ostuda , ano , ale to hlavni je jeste hratelne, osmifinale poharu uefa a my to zvladnem, treba bez nekterych chodicich heacu viz Hubacek, Ivana , asi musi dostat vice sanci mladici Jablonsky,mozna dopsat vzhledem k marodce Gebrsselasieho , jsko to udelala Sparta, proste to rtozhejbat. Jiri

        • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

          Jachym     před 17 lety 26.10.2007 11:59 |  
          0 0

          No, nevím, nebyla už pro pohárové zápasy uzávěrka, co se týče soupisky, takže nikoho už dopsat nelze?

          • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

            (host)     před 17 lety 26.10.2007 16:48 |  
            0 0

            Dopsat lze, pokud je zranenych tolik, ze nemuzeme z poharove soupisky sestavit jedenactku a zaplnit lavicku. Coz ucinila Sparta pri zapase s Curychm, ale nam to nejspis nehrozi

  25. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 11:25 |  
    0 0

    To je sice vsechno hezke, ale 7:0 proste ostuda je , ikdyby to bylo od Realu v dobach jeho nejvetsi slavy. Jinak ale souhlasim, ze Slavia si i tak ziskava lepsi reputaci nez "slavna" Sparta, kter nejen ze prohrala, ale jeji harci to ocividne nezvladali a predvadeli jeden ostudny faul za druhym. Navic jejich fanousci se nechali na domacim stadionu zastinit hosty a Sparta tak mela doma mensi podporu nez Slavia na Arsenalu.

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      (host)     před 17 lety 26.10.2007 18:34 |  
      0 0

      Musím souhlasit.Namlouvat si,že 7:0 zas není tak špatné je nesmysl.I když mě ten výsledek strašně bolí,je to propadák.
      Na druhou stranu rozdíl mezi Slavií a Arzenalem není určitě sedmigólový.Slavia tohle utkání podle mě absolutně nezvládla
      po psychické stránce...

  26. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 15:13 |  
    0 0

    pěkný článek. Chtěl bych se zeptat nevíte někdo jestli můžu s kartičkou exclusive uplatnit 20 procentní slevu na zboží Umbro ve včech obchodech Umbro, nebo jsou jenom některé určené? díky

  27. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 17:44 |  
    0 0

    Souhlasím s finanční podporou SN. Když sem dáte číslo účtu, tak tam určitě něco pošlu a určitě nás bude víc. Jinak v každém případě velké poděkování SN. Peli

  28. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 26.10.2007 19:34 |  
    0 0

    to RICHI: Ja funguje tipovačka??? Že tam neni započítaná ani Plžeň... Jesli to funguje tak že někam napíšeš výsledek a ono soto samo spočítá tak to pak nechápu... Jediná omluva by byla kdybys vsechny tipy "rucne" bodoval... v tom případě všechna čest, jinak to nechápu... PS: Vim že toho děláš dost, výjezdy, tipovačka, články... ale pokud de o to nekam napsat výsledek...

    • Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

      Richi (admin)     před 17 lety 27.10.2007 11:32 |  
      0 0

      Ano, zapisu vysledek a vse se vypocita. Ale musim rucne zadat tipy, co mi prijdou na mobil. A problem je, ze jsem zapometlivec :-). Dnes to napravim.

  29. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 26.10.2007 20:52 |  
    0 0

    Pěkný článek, souhlasím! beetlejuice

  30. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    martin08     před 17 lety 27.10.2007 14:47 |  
    0 0

    Ostuda to podle me neni, ano je to rekord LM ale co, lidi kteri fotbal sleduji vi co se stalo, a vi ze se to nekdy stane. Fanousci to podle me pochopili, jen se bojim co to udela s hracema! A jen doufam ze to bude jen ta prava facka - asi hodne fandu ocekavalo ze se neco na Arsenalu da uhrat, i pod dojmem ze v Seville jsem si to prohrali "samy" ale zpatky do reality. Arsenal je o tridu vejs a kdyz daji z 8strel 6golu.. Nedelal bych z toho tragedii. Proste stane se a jedeme dal - at neprijdem o to co jsme dosud vybojovali!

  31. oceneni slavistickych fanousku i ve svete

    (host)     před 17 lety 27.10.2007 18:58 |  
    0 0

    Na mem blogu jsou odkazy na 2 videa, ktere ukazuji, ze za dekovacku na konci zapasu jsme si vyslouzili respekt anglickeho fanouska i sportovni redakce turecke CNN...

    clanek na blogu
    http://domousov.bloguje.cz/609780-oceneni-slavistickych-fanousku-na-arsenalu.php [domousov.bloguje.cz]

    anglicke video:
    http://www.youtube.com/watch?v=wu9HQpG3EK8

    [www.youtube.com]

    turecke video:
    http://www.youtube.com/watch?v=ToKMLUA6ww0
    [www.youtube.com]

    at zije slavie!

  32. Re: Ostuda v Londýně? Nesouhlas!

    (host)     před 17 lety 27.10.2007 21:20 |  
    0 0

    No ty peníze nejsou tak dobrý když z toho Leška polovinu ukradne.

  33. Fulham che? slavistu?

    (host)     před 17 lety 02.11.2007 14:06 |  
    0 0

    Fulham prý chtěl slávistu

    LONDÝN/PRAHA - Londýnský Fulham, konkrétně šéf Lawrie Sanchez, měl zájem v zimním přestupním termínu přivést do týmu některého ze slávistických fotbalistů. Říká se, že asisten Terry Gibson sledoval přímo na Emirates Stadium představení, v němž Arsenal smázl Slavii 7:0. A ze zájmu pochopitelně sešlo. "O tom, že by se o někoho z našich hráčů zajímal Fulham, nemáme žádné informace. Nás nikdo nekontaktoval," uvedl ředitel klubu Petr Doležal.







    Z TISKOVKY: Libe – Sla



    Opět si bere slovo Škorpil: "Mě hodnocení Slavie v Lize mistrů přivedlo k jedné otázce, která nebyla nikde položena. A divím se, že nebyla. Slavie teda prohrála na Arsenalu a také v Líšni. Tudíž se nabízí otázka, kolik by Líšeň prohrála na Arsenalu? Jestli méně, nebo více?"

    Tiskový mluvčí Liberce Lukáš Váňa plynule navazuje: "Byla to řečnická otázka, nebo má na ni trenér reagovat?"

    Jarolím: "No nééé. Dal jste impulz (dívá se na Škorpila), že by se někdo mohl zeptat. Ale koho?"

    Škorpil: "Já Karlovi odpovím. Ta Líšeň by tam určitě musela prohrát míň, když vás porazila."

    Jarolím: "Pravděpodobně jo. Ale ona prohrává od té doby míň i v divizi. Já jsem se na ni zaměřil."



    * Pane Škorpile, s Libercem jste chtěl na podzim získat 21 bodů. Nyní už víte, že se vám to nepodaří. Je vám z toho smutno?

    "Je, ale už jsem cvičený. Chtěl jsem vždycky v sezoně devadesát bodů, ale většinou mi to dojebali už ve druhém kole. Vrchol mého snažení byl, když jsme prohráli ve čtvrtém. Tři kola jsem byl v naději, že to uděláme, nažhavil jsem všechny funkcionáře, kteří si to mysleli taky, a pak nic. Nedbal jsem prostě na radu pana Jarolíma, který mi před zápasem říkal, ať si nedávám tu laťku příliš vysoko."

    Jarolím přitakává: "Jo. Když se člověk navnadí, tak je to pak špatný. To je bumerang." Škorpil pokračuje: "Musí laťku podlejzat místo přeskakování."