Archiv

Slavia B - Plzeň B 2:2

Slávistické béčko dnes proti rezervě Plzně nedokázalo navázat na páteční výhru slávistů nad ačkem Plzně a remizovalo 2:2. Bod vybojovalo gólem v 88. minutě, kdy se trefil Kobler.

Slavia B - Plzeň B 2:2 (0:0)

Branky: 53. Klavík, 88. Kobler - 66. a 80. Psohlavec

Slavia: Diviš - Held, Gabriel, Kopřiva, Švamberg - Kovařík, Komárek, Kobler, Vagrčka (83. Uhlíř) - Klavík, Dvořák

"Hráli jsme proti kvalitnímu soupeři, takže remíza je nakonec zasloužená. Šli jsme do vedení, ale Plzeň skóre otočila, díky standardce a druhé brance, která padla po našich chybách v obraně. Bod jsme si zasloužili za bojovnost v závěru. Bylo to kvalitní utkání proti dobrému soupeři, s naším výkonem jsem spokojený," řekl k zápasu kouč Daniel Šmejkal.

Další informace o průběhu utkání najdete na oficiálním webu zde.

Komentáře (31)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

    (host)     před 17 lety 21.10.2007 12:23 |  
    0 0

    Zdá se mi to, nebo jde to béčko po Kozlově odchodu do tyvoleprdele?

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 21.10.2007 12:31 |  
      0 0

      remíza s plzní je slušná.

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 21.10.2007 13:17 |  
      0 0

      jde do tovoleprdele, ale řekl bych, že to neni tim že odešel kozel, ale celkově horší prací s juniorkou..

  2. Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

    Veca     před 17 lety 21.10.2007 13:59 |  
    0 0

    myslim,ze nezdaaa;)

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 21.10.2007 16:35 |  
      0 0

      By mnezajimalo kdy konecne nekdo kompetentni vyrazi takovy "hrace" jako sou Gabriel , Kopriva, Klavik atd...to neni mozny aby neco jako oni bylo ve Slavii, to je vazne tragedie....zlata doba kdy sme vychovali Taborskyho, Zelinku atd....Kdyz Zelinka v CB nehraje a takovyhle tragedi muzou hrat v becku, to je zlo....

      btw. Nevite nekdo kde skoncil Tomas Jirasek, za Beranka byl oznacovanej malem za nej talent co ve Slavii byl, a pak se po nem uplne zaprasilo a kdo vi kde skoncil...tedka sem si na nej nahodou vzpomnel...

      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

        (host)     před 17 lety 21.10.2007 17:05 |  
        0 0

        To je hrozný, co tyhle vyhulený hlavy, jako předchozí anonym, dokážou vyblít. Nadávat na Klavíka, sedmnáctiletýho kluka hned potom, co dá gól ve třech mistrácích za dospělé těsně za sebou, dokáže snad je páchnoucí sralťan z kanálu. Právě takoví idioti vyhnali ze svý sralty Kollera
        T

        • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

          (host)     před 17 lety 21.10.2007 18:39 |  
          0 0

          Ano, některé výmysly zdejších rádoby odborníků,(většinou anonymů) jsou jsou spíše úsměvné, než aby je někdo bral vážně. Anonymita intertnetu, často způsobí to,že člověk někdy řekne (vyblije) něco, co nemá hlavu ani patu. Ale i to je demokracie, každý má na své vyjádření právo. Celkově vzato diskuze na SN má ale velice často úroveň a je věcná. V porovnání např s ofiko webem. O 100% lepší. S jinýma sportovníma webama často nesrovnatelná. :-) zdraví dejf

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 21.10.2007 20:10 |  
      0 0

      B tým snad slouží k tomu,aby v něm vyrůstali mladí hráči,rozehrávali se hráči širšího kádru Áčka,nebo zranění hráči.Je mi jedno kolikátí jsou/když nespadnou/

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 21.10.2007 21:14 |  
      0 0

      Jirásek? Libuš - divize, ve Sportu si můžeš přečíst,že dává i goly

      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

        (host)     před 17 lety 21.10.2007 21:25 |  
        0 0

        nevíte jak hrál dorost?

        • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

          (host)     před 17 lety 22.10.2007 09:24 |  
          0 0

          3:2 vyhral s brnem .dejva.

    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

      (host)     před 17 lety 22.10.2007 05:28 |  
      0 0

      Hele, co kdyby jsi to už řekl Šmejakalovi do očí, že tě štve, že se někdo z těch mladejch kluků dostal někam, kam ty se nedostaneš ani náhodou. Že jediný co jsi dokázal, je flusat po webu po těch, co jsou prostě lepší než ty. Nezapomeň, že píšeš pořád ze stejnýho počítače a to ID zase tak anonymní není. Takže trénuj, snaž se a třeba tě vezmou někam do krajskýho přeboru.

      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

        (host)     před 17 lety 22.10.2007 12:36 |  
        0 0

        hele mi ted hrajem o postup do něj já bych takovýhohle dosoudilovsko-řepkovsko-abrahámovského typa bral tam nenáme srdcaře co by hecoval....co by upozornil na chyby.....Jiří přijd k nám tam tě někdo bude chtít !!!

      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

        (host)     před 17 lety 22.10.2007 12:49 |  
        0 0

        tak mne opet nutite reagovat, Josefe je skoda , ze vyuzivate jen pohled na A dorost , ten snad opravdu zacal hrat, ale pokud nevite co tomu pred urtkanim v Ostrave predchazelo, tak Vam to rad povim, pokud by tym nevyhral , byl by odvolan cely realizacni tym , v zime by se pak z hostovani stahli hraci z jinych klubu a soucasni hraci dorostu by dostali padaka, cili pristi rok zadny becko, ale tvrda realita kdesi v preboru a tak, to zabralo vice nez domluvy vedeni i trenera a razem se dejou divy, bohuzel jak uz to u Vas byva zvykem jiz jste nenapsal, ze ostatni dorosty jaksi jen plichtili , zatimco zaci vsechny sve ligove i divizni zapasy vyhrali rozdilem tridy , ono je to v podstate jedno, jsme jeden klub a jen vul uvazuje jinak, k te jubniorce, ne nemyslim si ze jde o nejaky hnuj, pisatel anonym a to jsme zde v podstate vsichni dobre upozornuje , ze realna situace neni dobra , nejde jen o moznost sestupu/ohrozeni je realne/, ale predevsima hlavne o zpusob prace kauce a ten dobry neni, i on uz nasel novou vymluvu, trenuje a ma k dispozici slabe rocniky a tak od nej nemuzeme vic cekat. tED MOHU JEN IRONICKY POZNAMENAT, TAK SE PANE SMEJKAL PODIVEJTE NA VYPIS PANA JOSEFA, CO ROCNIK , TO TRI REPREZENTANTI, TAK ZLE TO PRECI NEBUDE, ALE VAZNE, PODOBNE VYZVY , JAKOU TREBA ADRESOVAL PAN ZLAMAL NA OFICE WEBU, KRIRTIKUM PRACE PANA SRAMKA CI SMEJKALA,ABY SI TO SLI S NIMI VYRIKAT, JE HOVADINA , KTEROU SNAD NELZE BRAT VAZNE, ZADNY TRENER SE MNOU NEBUDE ROZEBIRAT SVE HRACE A SVE NEUSPECHY, OD TOHO JE VEDENI KLUBU, MY MUZEM ZATLACIT PRES TENTO WEB, SAMOZREJME SLUSNE . A vyhruzky typu pripadne identifikace, te by se snad meli bat hulvati a ne ti co to mysli s klubem dobre, presto bych byl v podobnem vyhrozovani hodne opatrny, v zadnem zdejsim prispevku jsem nenasel jedinou pomluvu ci neco coby se dalo trestat. , ale jestli chcete tak nas odhalte, je mi to docela jedno. Jiri

        • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

          (host)     před 17 lety 22.10.2007 19:30 |  
          0 0

          ale ja myslim ze nekoho z dorostu stahli z hostovani

      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

        (host)     před 17 lety 22.10.2007 13:36 |  
        0 0

        o vikendu tj. v nedeli jsem sem nepsal. Jiri

        • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

          (host)     před 17 lety 23.10.2007 09:12 |  
          0 0

          ahoj jiri, k tomu nasem B-tymu. samozrejme body a vysledky budem pocitat az po tusim 34 kole.
          pojdme si ale udelat malo exkurzi. Pri pohledu na tabulku kde s 16ti body okupujeme 10-12 pricku
          dostali jseme jen o dva goly vic nez vedouci celek, v poctu remiz jseme prvni.me jasne napada, ze problem naseho
          tymu, je ve hre dopredu. Je to vcelku pochopitelny, kdyz si vezmes a ty to jiste vis, jakou obmenou juniorka prosla.
          Navic se v ni a tak je to spravne rozehravaji hraci po zraneni, se sestavou se micha, prakticky v kazdym zapase hraje v jinem
          slozeni.Jak uz sem tady jednou psal nemuzu se vyjadrit k Danu Smejkalovi, fakt nevim jaky je to
          trener.Jsme trosku za tretinou souteze, kluci meli v nekolika zapasech smulu ze je nedotahli k trem bodum. V prubehu se jeste jiste
          sehrajou optimalizuje se sestava a muj osobni tip na konecny umisteni v tabulce je 5-6 misto. dejva

          • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

            (host)     před 17 lety 23.10.2007 10:54 |  
            0 0

            Tvuj nazor je take urcitou alternativou k teto diskuzi, i Ja jsem samozrejme , nez jsem zde odstrelil trenera Smejkala diskutoval s mnoha lidmi, nektere jsem i jmenoval a nemohu se ubranit dojmu, ze i oni by na miste Smejkala videli starsiho zkusenejsiho trenera , ktery navic umi komunikovat s hraci a ktery je schopen , treba jako Lubos pri tlaku od Atymu postavit i sve hrace, jenom perlicku , dodnes nekteri tito hraci Smid , Vrzal, a dalsi jsou s trenerem Kozlem v tesnem kontaktu, i to vypovida, ze pro ne nebyl jen trener , ale i neco jako autorita. A tady moc vedeni Slavie posunutim Dana Smejkala nebodovalo a nejde vubec o body , ale hlavne , jak pan Josef pise o vychovu nasdich hracu. Ono je, ale fakt , ze hodne lidi vcetne mne proste rozciluje nedustojne postaveni Juniorky i dorostu A, ktere nelze pojmenovat jinak nez ostudne. No a pokud jde o ty navraty dorostencu z hostovani, mozna mne opravite , ale uzdravili se nejaci hraci, pokud vim, v tomto obdobi nikoho nelze z hostovani az do 1 ledna stahovat. Jiri

            • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

              (host)     před 17 lety 23.10.2007 12:48 |  
              0 0

              No jiri, promin mi to, ale ja uz mam takovej pocit, ze i kdyby vsechny nase tymy byly na prvnich mistech, stejne by si nejakou tu chybu nasel:-).Jak uz tady minulej tejden psal tusim tanatalos.Dulezity je aby byla juniorka vyprodukovat dva hrace za rok, kteri maji sanci se probojovat do zakladu A.
              A na tom se jiste vsichni shodne, dari se ji to uspesne,spise produkuje nad plan:-).Tvoje rozcileni mozna zmirni to, kdyz se podivame na tabulku rezerv v premier league, ktera je rozdelena podle kartograficke polohy tymu a podle meho nazoru v ni hraji jen juniorske celky.
              Vidime ze rezerva chelsea je 7.Manchester 8.Liverpool 6.To jsou mancafty, kde jsou jiste profesionalnejsi treneri nez je Dan. Tak ze bych opravdu nesvadel vinu na nej. Nase acko dnes hraje na arsenalu ligu mistru. Kdo by to jeste pred rokem, dvouma rikal, byl by posilan do bohnic.Ve tretine ligy jsme prvni, mame 5 bodu nasko na druheho, na tapajici spartu dokonce 8 a na predsezoniho aspiranta na titul z liberce dokonce 16 bodu. Coz je proste parada. Uz me ty vyhry furt nebavi, asi zacnu fandit sparte:-O
              Trochu se ale obavam toho, ze v zime prijde vyprodej, mohlo by odejit klidne 8 hracu, ne-li vic.
              Pokud vim jiri, ty si tady loni hlasite kritizoval trenera bosse jarolima za to, ze neda sanci taborskemu. Jeho letosni bylance jasne potvrzuje, kdo zvas dvou, mel pravdu. 2 goly z deviti zapasu a prum. znamka 3,67 by nebyla dobra vizitka pro hrace slavie. Na zaver snad jen, tomas hrdlicka ma sice penize na konte vcas, ale jak mu ted asi je, kdyz si predstavi ze mohl alespon zahrivat lavicku v londyne?:-)) tak hezky den . dejva

              • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                (host)     před 17 lety 23.10.2007 13:14 |  
                0 0

                Ano , nemohl jsem dlouho pochopit trenera, ktery ignoruje skvelou mladez, v te dobe asi nejlepsi v nasi historii, ale bohuzel pro mne , opet to byl Kj, ktery v lete vyhazel vsechny nase talentyy a privedl bezejmene hrace a opet byl uspesny, kousu tezko momentalni situaci hlavne Vachy, Zelinky, ale treba dnes uz cizich fotbalistu Smida a Vrzala, ale KJ ma svou cestu, mozna je na ni osobne zainteresovan, ale je uspesny a to je hlavni pravidlo, jen a jen uspech , nic jineho se nebere. A to je odpoved na tvou pripominku mych nazoru, pokud ani letos v lete ani behem obrovske marodky KJ neúotreboval hrace z becka , neni to dobra vizitka, vyprodej , nemyslim , ze pujde o vyprodej, ale u spousty hracu dobihaji smlouvy, nektera hostovani maji ruzne klauzule, takze pohybu se zrejme v zime nenyhneme. A TABORSKY, TADY SI DOVOLIM HLASITE NESOUHLASIT, BILANCE JE JEDNA VEC , ALE HRAC JE V KLUBU OCENOVAN A I V DOBE KRIZE MEL SVE MISTO JISTE. A Boleslav pres ten vcerejsek je z krize venku, splnila vykonostni cil a dal se uvidi, jina je situace u Tomase, tady jsem jasne psal, ze Hrdlickuv odchod neni tragedie, ze proste jde jinam a k tem prachum , radeji pomlcim, mam neprijemny pocit, ze ted je ma a vsechny , ale z doby ucinkovani u nas zatim ne vsechny. Jinak jak te ctu mam cim dal vic pocit, ze Voki a ty jste jedna osoba, tak si nenech ty vyprasky na ofice webu libit, Buldock totiz puziva na vsech webech stejne recepty a to likvidaci vsech kritickych nazoru smerem k vedeni at uz byvaleho ci soucasneho. jiri

                • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                  (host)     před 17 lety 23.10.2007 14:57 |  
                  0 0

                  A jeste jednu otazku , jak souvisi Taborsky a Hrdlicka se stavem dnesni Juniorky a mych omylu, mam neprijemny pocit, ze ti moc nejde o tema. Jiri

                  • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                    (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:05 |  
                    0 0

                    ne to bylo jen tak na okraj. to nebylo k tematu. dejva

                • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                  (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:08 |  
                  0 0

                  tady jsem si dal malou praci a vyhledal pripravne zapasy, muzes se na vlastni oci presvedcit z ejarolim hracum z becka sanci dal a myslim ze dostatecnou.
                  voki nejsem, ja sem si to driv myslel o tobe:-) jeho si rad prectu je videt ze ma informace.
                  ale to je asi tak jedinej autor kteryho na ofiko webu ctu, ta diskuze tam ma uroven asi tak jako na novinkach:-)) zdravi dejva

                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4026
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4035
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4039
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4049
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4062
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4072
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4067
                  http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4079

                  • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                    (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:20 |  
                    0 0

                    Ne nemluvim o priprave, ale o teto sezone a v priprave to nemusim studovat hrali Kopriva a Gabriel a v sezone zase jen oni , ale furt nechapu tu souvislost se Smejkalem a jeho kvalitou coby trenera, ta proste neni , to rikaji hraci, nasi treneri. Jiri

                    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                      (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:23 |  
                      0 0

                      podivej se na ty zapasy a zjistis ze nemas pravdu:-) dejvaps. spis by me zajimalo esli hosek co hraje za becko je synator zpevaka hoska z plexis. dik za odpoved

                      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                        (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:26 |  
                        0 0

                        a kdyz mluvis o sezone borci z b hrali v lysni a vsichni vime jak to dopadlo. musim do prace zdar. dejva

                    • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                      (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:27 |  
                      0 0

                      jeste poznamecku, to je treba to co Karlovi vytykam , asi vedel o prichodech nebo urcite vedel a presto treba takovyho Vrzala, ale vachu zazdil, meli sehnany celkem dobry hostovacky, kdyz zjistil Vrzal skutecny stav veci sel radeji natvrdo.

                      • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                        (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:48 |  
                        0 0

                        hrali opet minimalne , vlastne az na Gabriela a Koprivu vesmes par minut a opet ,k tematu musim to zopakovat, KJ nevytahl natrvalo jiz temer 2 roky zadneho hrace, Svec, Necid, Suchy tam jiz jsou delsi dobu, ale opet , vedli jsme diskuzi k Danovi, priznam se ti , ze se proste treba Kozlik, Susta i Ricka skripaji zubama, kdyz vidi zmar svy prace proste KJ ma sve metody a tak bude i Smejkal vychovavat nase hrace pro jine, uznavam , ze kdyz jsem pracovne na Juniorce Sparty a vidim tam zajem Kretinskyho o becko a jeho vysledky, to samy v Plzni, kde se sejde i cele vedeni klubu na dorosty, tak vidim jediny smysl prace Smejkala jedine v tech vysledcich , bohuzel a vsimni si , ze si protirecim, ale je to tak. jiri

                        • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                          (host)     před 17 lety 23.10.2007 15:51 |  
                          0 0

                          tak to nevim , ale vim , ze zadny Hosek v Juniorce neni, byl marod a ted kope za A dorost, tj, ten hrac o kterem Dejkv asi myslel , ze byl na hostovani a byl stahnut, tyncili i pro neprofesionalni souteze jiz v zari. Jiri

                          • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                            (host)     před 17 lety 23.10.2007 16:34 |  
                            0 0

                            ten hosek čo je v b-tymu je petr, jan je jeho bratr a je v A dorostu a myslim ze v dorostu je krajcovic, ten dlouho nehral a stridal az s banikem a s brnem dal gol

                            • Re: Slavia B - Plzeň B 2:2

                              (host)     před 17 lety 23.10.2007 16:44 |  
                              0 0

                              hm , fakt tam je , ale nasazovan minimalne, ano dost hracu bylo zraneno., takze omluva Jiri