O Slavii

Za Líšeň pokuta 50 tisíc

Vedení Slavie dnes zveřejnilo pokutu, kterou dostanou hráči za čtvrteční prohru v Poháru ČMFS. Jedná se o částku padesát tisíc korun za každého hráče, který do utkání nastoupil.

Pokuta je zatím jen podmíněná, pokud slávisté vyhrají nadcházející čtyři ligové zápasy proti Plzni, Liberci, Teplicím a Žižkovu, bude jim prominuta. Pokutu projednalo vedení klubu s realizačním týmem po ostudném výkonu, kdy naši hráči podlehli diviznímu týmu Líšně 3:4. "Naši hráči si musejí uvědomit, že jsou profesionálové a tomu musí odpovídat jejich výkony a výsledky, absence reprezentantů a zraněných fotbalistů nemůže být v zápase proti diviznímu soupeři omluvou," řekl generální ředitel Slavie Petr Doležal.

Špatné výkony Slavie v Poháru ČMFS a s tím souvisejici vyřazení jsou časté, v roce 2003 předvedli slávisté ve 3. kole příšerný výkon v Jihlavě a prohráli 0:1, vloni náš tým pro změnu vyřadila ve 2. kole Čáslav po výsledku 3:4.

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    (host)     před 17 lety 15.10.2007 11:26 |  
    0 0

    No docela dobrej trest,doufám že kolegové z áčka který nehráli pomůžou a zaberou v lize aby nemuseli paltit pokutu :o)
    těch 50 tisíc je i pro kluky z Béčka???

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 15.10.2007 11:34 |  
      0 0

      Pro B-cko je to tak akorat, pokud si predem stihli vsadit, ale hracum a-cka bych dal aspon 100 aby je to trochu zabolelo! Aloha

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        PetCC     před 17 lety 15.10.2007 12:32 |  
        0 0

        Na slavia.cz píšou, že pokuta je jenom pro hráče áčka.

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 20:38 |  
          0 0

          Ze strany vedení si myslím, že se jedná o naprosto geniální tah. Teď se ukáže jaký jsou kluci kolektiv, jestli jsou schopný táhnout za jeden provaz i ti, kterých se pokuta netýká a všichni by tak měli mít o motivaci postaráno ať už budou hrát LM nebo ne. Tedy naprostý souhlas. Navíc si myslím, že to kluci jednoduše zaslouží. Madlenka

  2. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    (host)     před 17 lety 15.10.2007 12:31 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem,
    nezlobte se prosím na mně za kacířskou myšlenku, ale já jsem prostě nepochopil smysl a logiku této uložené pokuty a jejího následného odčinění. Vzhledem ke zraněním a reprezentačním povinnostem jsme jeli do Líšně s nějakým kádrem hráčů. Byli a jsou to hráči A týmu a také hodně hráčů B týmu. I v kapele, která je velmi dobrá a musí kvůli absenci nastoupit jiní hráči, tak byť to budou mistři na své nástroje, výsledek hraní té kapely bude prostě jiný (mírně řečeno nesehraný). Nechápu, proč by Volešák, Šenkeřík a Necid měli platit vůbec nějakou pokutu, když hráli opravdu dobře. Nechápu, proč hráči B týmu budou čekat na výsledky A týmu, a budou závislí na výsledcích, které nemohou ovlivnit. Tady mi kolektivní pojetí viny připadá alibistické od našeho vedení. Mělo zaznít konkrétně , že ten a ten bude platit tolik a ten platit nebude protože .... třeba hrál dobře byť se prohrálo. A co třeba realizační tým? Navíc po vystoupení p. Řeháka jsem nabyl dojmu, že hřebínek nám narostl velmi rychle, a hlavně srdcař vystupuje pořád skromně a nevysmívá se poraženému. Asi jsme už zapoměli, jak se nám nelíbily posměšky sparťanů a teď činíme sami to, co nám tak vadilo. Znovu si připomínám, jak velký fotbalista byl Pepi Bican a jeho naprosto skromné vystupování i v jeho starším věku. Ano obrovský fanda, Spartu rád opravdu neměl, ale nikdy neurážel a nezešměšňoval, to se prostě vrací jako bumerang a je dobře, že to bylo v podobě Líšně tak brzo. O té Líšni bylo řečeno mnoho. Já jsem byl hodně zklamaný, ale nikoho pranýřovat nebudu, to mi připadá laciné. Je to pro nás poučení a doufám hodně varovné!!!! Na druhé straně věřím v pracovitost a poctivost práce trenéra a hráčů, kteří jinak normálně hrají. Snad má být již k dispozici Brabec i Tavarez a V. Šmicr už také běhá. Plzeň je v pátek právě tím momentem jít dál a potvrdit body proti Spartě a ukázat, že i špatné zápasy mají své opodstatnění. Proto přijďme na Strahov v pátek a znovu fanděme, ukážeme našim klukům že jsme s nimi.
    Tak hezký den přeji všem nám slávistům a víru v barvu červenobílou přeje Sokrates

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 15.10.2007 12:48 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Pokuta útočníkům a středovým hráčům je nelogická. Pokutu má platit jen a jen trenér za to, že takhle pitomě postavil obranu. Od vedení je to projev alibismu.
      Tantalos

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 15.10.2007 13:27 |  
        0 0

        Ty chlape vylez uz sty jeskyne a mrkni taky do realnyho sveta, pokuty ok!

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 13:38 |  
          0 0

          V reálném světě žiju už dlouho, nikomu svůj názor nevnucuji a to , že jsme se podepsali je slušnost. Tím myslím Tantalose i sebe. Sokrates

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 15.10.2007 14:02 |  
      0 0

      Trest neni nikdy uplně spravedlivej. Líšeň neni první ani druhá liga, je to divize(průměr) tam je prostě jakékoli selhání v jakékoli sestavě neoddiskutovatelně chybou přístupu hráčů....Neni to trest za nekvalitu, ale za to, že když od divizního celku dostaneš 4 fíky, tak to neni náhoda, ale podcenění, odfláknutí,šlendrián,humuzz, filcky, nekázeň...Trener v tom je nevinně, protože i kdyby si hodil kostkou kdo má hrát, tak tito by vyhrát museli.....Funguje to tak v každé práci tak proč by zas fotbal měl být vyjímka. Když neplní například kolektiv horníků plán, tak taky nikdo nebude řešit, že jeden horník plnil normu na 99 % a druhej na 90%.... :-))prostě cílové premie nedostane nikdo...
      Jo kdyby s Plzní hrál už Tavy a Brabec, to by bylo skvělý. Šmíca by měl aspoń být v šatně a pŕedat trošku optimismu a štěstí...LordEdmund

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        Luke (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:25 |  
        0 0

        Je to demotivující. Jeden maká na 110%, jezdí po prdeli, další dva to odchodí... A pokutu dostanou všichni stejní. To je podle mého blbost. Pokutu měli dostat ti, co udělali hrubice v obraně, ti, co to odchodili... Ale ne všichni. Pokud hráč A jezdil po prdeli, ale udělal třeba dvě hrubice v obraně, tak samozřejmě měl dostat taky pokutu - třeba těch 50 tisíc. Pokud to navíc ale ještě krom těch chyb odchodil, tak ne 50 tisíc (chyby se stávají...), ale klidně 150 tisíc (může se prohrát, ale nesmí se to odchodit!). Ale ne, že dostanou pokutu všichni stejnou

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 16:38 |  
          0 0

          Dovedeš si představit ten rozbor, kdo co udělal špatně, kde měl kdo komu krejt záda, kdo měl být v jakým prostoru...to by teprve rozeštvalo hráče...Je to kolektiv a stejné jako se vśichni, i ti co nehrají, nebo jen stŕídají, radují z výhry, musí ,jako kolektiv nést následky..Ono je to nezrujnuje a veŕim, źe ani nenaštve natolik, aby je to demotivovalo...
          Nejlepší nb ybylo, kdyby to zaplatila Fortuna, ta na tom musela pěkně vydělat :-))))))))))))LE

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            (host)     před 17 lety 15.10.2007 17:30 |  
            0 0

            A víš, že on by takovej rozbor nebyl vůbec špatnej? Třeba by někteří hráči spadli z oblak..

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 16:57 |  
          0 0

          A BTW Pokutu dostali všichni ( z Ačka) za výsledek, ale krom toho si taky trenér udělal obrázek do budoucna o jednom každém hráči. . to bych nepodceňoval. .

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 16:53 |  
      0 0

      Zdarec. Těžko říct. Já jsem ten zápas neviděl, ale podle všeho to asi nebyly chyby jednotlivců. Spíš přístup hráčů nebyl na úrovni Slavie a nechali si utéct začátek zápasu ( jakkoli si nemyslím, že třeba Michal Vorel něco odflákl) . Jestli je v týmu dobrá parta, nebude proti defacto společné pokutě nikdo nic namítat. Když budou dva hráči křičet já nic, já dal gól, tak nejsou zrovna týmaři. . Nechci dělat nějaká dlouhasáhlá srovnání, ale když byla aféra v nároďáku, tak třeba Čech se Standou taky drželi kliku a zaplatili pokutu ačkoli bylo nabíledni, že oni bordel nedělali.. Já osobně bych tedy žádnou velkou vědu nedělal, ale ostuda to je, to bez debat. Chování Pavla Řeháka vůči Spartě taky neschvaluju, to mi vadí. Po derby jsme na tohle téma na of. webu docela živě diskutovali. . Tedy proti Plzni se ukáže síla TÝMU ve Slavii. Uvidíme. Vždycky SKS !

  3. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    Bejbl     před 17 lety 15.10.2007 14:10 |  
    0 0

    Na utkání jsem nebyl, těžko soudit. Společná vina všech je diskutabilní, ale v kolektivních sportech to tak hold bývá.
    Být hráčem áčka s relativně jistým místem, tak se před takto "průserovým" zápasem "hodím marod" a neriskuju pokutu. Ale zase riskuju, že někdo naopak vynikne a nepustí mě do sestavy. Ale to jsou jen moje výmysly:o)
    Hold uděláme teď v lize 12 bodů a bude po pokutách!:o)

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 15.10.2007 14:38 |  
      0 0

      Bane, to je v pohodě. Jak Ty, tak LordEdmund máte v něčem kus pravdy a já to respektuju. Je to opravdu složité. Já si jen myslím, že ten motivační prvek měl být nastaven možná trochu jinak, ale teď už to je v podstatě jedno. Spíš mi vadily některé věci okolo jakési nabubřelosti některých našich lidí v realizačním týmu viz p.Řehák a to bezprostředně po derby. Těším se na Vaše názory a přeju pěkný den Sokrates

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        wector     před 17 lety 15.10.2007 15:24 |  
        0 0

        Otázka kdy je hranice rejpnutí si a nabbřelosti. Řehák si prostě rejpnul, vlastně jen zopakoval to, co do nás hustili sparťani, což spolehlivě vyprovokuje. Stejné to bylo po Ajaxu, to imho udělá každej vůči svým kamarádům, kteří holt mají určitou poruchu osobnosti a fandí Spartě. Nabubřelost by to byla ve chvíli, kdyby to do nich hustili non-stop, začali si hrát na velké frajery atp. A třeba po tom postupu si nemyslím, že by ze sebe slávisté na jakékoli úrovni ( hráči, realizační tým, fandové ) dělali vládce světa.

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 17:06 |  
          0 0

          Já souhlasím se Socratem. On je to právě rozdíl, když si rejpneš do kamarádů v hospodě a když se asistent trenéra vysmívá do novin. . Třeba KJ si v přenosu taky rejpnul, že by bylo špatný prohrát druhý pražský derby, ale je to vtip fair-play. Oproti tomu Řehák se v tomhle směru vyrovnává omezencům typu Sivok. . to se mi nelíbí. A ten motivační prvek v podobě podmíněné pokuty by podle mě taky mohl být užitečnej.

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 17:23 |  
            0 0

            já si myslim totéž, řehák něco takovýho navíc nevypustil poprvé.. co má člověk říkat kamarádům spartanům, kterým dříve předhazoval dementní výroky Sivoka apod.

            • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

              (host)     před 17 lety 15.10.2007 17:47 |  
              0 0

              Zdravím všechny. Vážně si myslíte že je to celé o Řehákovi? Když jsem četl nadpis toho konkrétního článku, tak ve mě taky hrklo. Jenže po přečtení celého rozhovoru ve mě zbyl pouze klasický pocit, že novináři si opět vystřihli co potřebovali. Řehák mluvil vcelku kultivovaně, jen na konci si střihl větu, která v kontextu nezní zase tak silně a navíc je otázka, jestli za tím nebyla ještě nějaká, která by to vysvětlovala. V tom rozhovoru to opravdu neznělo jako nějaká velká urážka. Nadpis pak už bylo vaření z toho jednoho slova "opojné". Řehák opravdu párkrát přežene svoje výroky, v tomto ohledu jsem s jeho angažováním měl trochu problémy - ale tady myslím, že za to skoro vůbec nemůžu. Novináři poslední roky to rivalství Sparta-Slavia hrotí neuvěřitelně, naschvál inscenují hráče při fotkách, naprosto zaměňují smysl některých rozhovorů... je to hrůza. Taxi

              • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 17:54 |  
                0 0

                Souhlasím. Novináři ty extrémy vyhledávají a výraz opojný pocit patří ještě k jeho mírnějším výrokům. My se ale nebavíme o jednom výroku nebo článku. Spíš o jeho vyjadřování obecně. .

              • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                (host)     před 17 lety 16.10.2007 06:52 |  
                0 0

                Hezké dobré ráno přeji.
                Omlouvám se, ale včera jsem se nemohl už zapojit do diskuze. Já respektuji Tvůj názor Taxi, ale možná vycházíš pouze z toho článku v MFdnes. Jenomže to nebylo jen o tomto článku, kde to nebylo opravdu tak hrozné, to bylo o dalším mediálním vyjádření den poté v radiu a LN novinách a tam se opět projevila jeho až snad nenávist vůči Spartě nebo co to je. Novináři jsou takoví jací jsou, oni jsou obrazem naší společnosti. Jen jsem chtěl říct, že slávisty vždycky zdobilo, že používali rozum a byli slušní vůči soupeři a hlavně si nehráli na mistri světa. Ale jinak jsem moc rád, že tady vedeme až na několik vyjímek debatu slušnou a byť třeba máme odlišné názory, dovedeme si je vysvětlit a to je důležité.
                P.S. Furiosus solo furoro ponitur
                (jediným trestem šílence je jeho šílenství)
                Přeji hezký den Sokrates

  4. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:21 |  
    0 0

    Zdravim, ulozene pokuty je veru pro nezasvecene tezky rebus, ktery jen drobne rozkryl jeden prizpivatel, takze pokud jde jen a to v uvozovkach o sportovni selhani pak si myslim , ze pokuty jsou primerene, zpusob rozdeleni neni nejlepsi, ale budis, jenze, pokud jste se divali na zaznamy z utkani , tak Vas museli po nekterych vecech napadat trochu jine fakta, ktera se blizila lonske Caslavi, jenze , jaky duvod by to hraci mohli mit , odchodit ci vypustit toto utkani, jeden nejmenovany zdroj z kabiny cituje rozvasneneho KJ , ktery po utkani zjevne nebyl ve sve kuzi a vypustil cosi o sazeni atd., fama , lez nevim, jedno je fakt, odmeny za ligu mistru zatim hraci kompletne nevideli, jeji rozdeleni , ktere dela trener a starsi hraci pry leskoho v hracskem kadru zklamala , tak proc neukazat trenerovi , kdo je tady panem a neco si prividelat, to je jedna verze a ta druha mluvi o planovanem vypusteni souteze, kterou by treba nemel na konci rijna uz kdo kopat. Ze jsou to kraviny, tak pojdme do Jablonce, kde shorel jak papir Lubos Kozel, oficialne se psalo cosi o mekkem kouci a po strane septanda vypopustela zvesti o nastvanych starsich hracich, kteri nesnasi trenerovo rovnostarstvi a a dnes do toho Liberec a Lubos coby asistent i kdyz nechtel nejmene do cervna trenovat, proc protoze Skorpil to bere jaksi jen jako vypomoc, oramovanou timto rocnikem a udelal jen a jen kvuli Jinochovi, ktery doufa, ze Lubos bude jdnou jeho dustojnym nastupcem a tady jsme u becka, i tady v lete byly boje mezi Jarolimem, ktery chtel privest noveho trenera a Sramkem a skupinou nasich mladeznickych treneru ,kteri chteli zachovat jistou navaznost, ale bohuzel Smejkal neni to prave. Proste diskutujme vecne, ale se zakladni znalosti veci, tyto pokuty budou mozna vadit Necidovi, Sourkovi, pro ktere jde zhruba o polovinu zakladu , ktery si vydelaji za 1 mesic , ale treba v pripade Ivany, Senkerika jde jen o 20 procent a to je dost ujete. Jiri

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      wector     před 17 lety 15.10.2007 15:38 |  
      0 0

      Opět strašíš podivnými čísly: 20% měsíčního základu pro hráče řekněme základní patnáctky? Takže oni berou 250 000 měsíčně základ, tzn. ve výsledku 3 000 000 ročně základ + prémie. To silně nesedí, ještě když maj být naše slouvy třeba proti Spartě hlavně o prémiích. To nepočítám Vlčka nebo Šmicera, kteří maj exkluzivnější smlouvy. S takovejma číslama bysme tu LM museli hrát každej rok a ty smlouvy se dělaly v jiné době.

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:42 |  
        0 0

        V pripade Senkerika a Ivany jsou jejich platy takto skutecne upraveny a nejde o podivnosti , nebo si myslis , ze Ivana odesel ze Slovacka, kde mel plat okolo 2 meliounu rocne jen z vykonostnich duvodu, nezer vse ,co ti kdo predhodi, viz plat Smicra. Jiri

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          Luke (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:48 |  
          0 0

          Nešel do Slavie třeba i kvuli tomu, že nechtěl hrát druhou ligu? A chtěl se ukázat směrem do zahraničí, aby mohl pak přestoupit?

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:52 |  
            0 0

            V prvni lize se mohl ukazat v Olomouci, v Brne a nakonec i v Ziline, hlavnim duvodem byly nadstandartni financni podminky, chces li to slyset naplno, Slavia preplatila Ivanou uz podepsane smlouvy treba v Ziline a Zilinu odskodnila.jiri

            • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

              Luke (host)     před 17 lety 15.10.2007 15:57 |  
              0 0

              Pokud vím, tak Olomouc nabízela víc než Slavia a Žilina něco podobného... Věřím tomu, že to bylo i kvuli Jarolímovi, že sem přišel:) Což ostatně říkal už sám pul roku předtím, že v rámci české ligy by šel asi akorát do Slavie kvuli Jarolímovi... A nezlob se na mě, ale daleko víc se může ukázat ve Slavii, byt i kdybychom vypadli v předkole LM, než v Olomouci nebo Brně, která nehrála ani předkolo... Nebo v Žilině, u které byla velká pravděpodobnost, že hned vypadne. A zápasy Slavie sleduje neustále několik pozorovatelů z klubů jako Juventus, Bayern, Schalke, ... Takže tady ta šance, že se ukáže, je daleko větší.

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          wector     před 17 lety 15.10.2007 17:37 |  
          0 0

          Mrknutím se na soupisku jsem našel dalších 10 hráčů, co by podle výkonů měli brát +- stejně jako dva výše jmenovaní, to máme řekněme 35 milionů na základech. Šmíca s Vlčkem dohromady tipuju tak 10 mega. Když dopočítám další, tak mi to hází 60 milionů korun na základních platech, k tomu prémie, které mají tvořit větší část platu je jasné, že jsou ta čísla naprosto nesmyslná. Takže zstávám u toho, že opět bezdůvodně vyvoláváš paniku.

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 18:23 |  
          0 0

          JIŘÍ,CO TO TU ZASE PLÁCÁTE ZA HOVADINY,IVANŮV ZÁKLADNÍ PLAT BYL 80 000 A PROTO HNED NEPODEPSAL SMLOUVU VE SLÁVII,KTERÁ CHTĚLA PŘEVZÍT JEHO PLAT ZE SLOVÁCKA,JAK JE PŘI HOSTOVÁNÍ ZVYKLÉ,ALE TRVALO 3 TÝDNY NEŽ SE SLÁVIA DOHODLA S JEHO MANAŽEREM NA ROČNÍ SMLOUVĚ S DVOULETOU OPCÍ A ZÁKLADNÍM PLATEM 250 000,TAK PŘESTANTE S TĚMA NESMYSLY,JEDNOU JE TO JAROLÍMŮV RODINNÝ ŽIVOT,PAK PLATY,DLUHY,DOROST,ŠRÁMEK,TAVARESŮV SOUKROMÝ ŽIVOT,VY MUSÍTE BÝT POSTIŽENÝ ČLOVĚK,KTERÝ SI LÉČÍ KOMPLEXY,JDĚTE SE LÉČIT DO BOHNIC.

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            (host)     před 17 lety 15.10.2007 18:52 |  
            0 0

            ty to ted ale sám říkáš, že má Milan 250 tis... :)))

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            bojler     před 17 lety 15.10.2007 18:53 |  
            0 0

            hezky napsane :-) mne to prijde, ze Jiri je pouze prevleceny gary..

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 17:18 |  
      0 0

      Že Luboše Kozla odstřelili vlastní hráči souhlasím. Takových případů už bylo víc. . viz Hřebík. Ale tomu, že si hráči v poháru sázeli proti Slavii nevěřím nebo spíš nechci. A to bych potom situaci neřešil pokutou, ale vyhazovem. Nicméně tvé nejmenované zdroje už minulost prověřila dostatečně, takže si snad hlavu lámat nemusím:) O platech hráčů máš myslím trochu přemrštěné názory. Už delší dobu přece vedení staví smlouvy hlavně na prémiích. Možná u Ivany je situace jiná, pokud měl ve Slovácku luxusní smlouvu a Slavia jeho plat převzala stoprocentně. Stejně Pudil.

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 15.10.2007 17:32 |  
        0 0

        Těm hráčům se ale není co divit, že ho odstřelí. Prostě s nima není kámo jako ten trenér před ním (to byl případ pana Hřebíka ve Spartě), chce po nich třeba dokonce, aby běhali a makali (znovu Hřebík) nebo nedejbože dokonce některý starý mazáky, kteří toho maj v lize odkopáno fůru, si troufne posadit na lavici (Kozel). Já bych se taky nasral, kdyby přišel nějakej trenér, skoro stejně starej jako já, já věděl že jsem nejlepší hráč v týmu a on mě posadil a místo mě hrál nějakej usmrkanec! :)

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 17:58 |  
          0 0

          Pravda. A ten křivák, co ještě na jaře táhnul s náma mu v tom najednou pomáhá:))) Ne, pravda je, že Weber s Fukalem vyjádřili celkem jasně, proč neměl výsledky. Fanoušci Jablonce taky vědí své a proti Lubošovi nic neměli. Spíš mu děkovali za snahu. . Něco shnilého je ve státě Peltově:))

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            (host)     před 17 lety 15.10.2007 18:55 |  
            0 0

            Koho myslíš, tím křivákem?:)) Mě na jednu stranu mrzí, že Luboš skončil, na druhou stranu jsem celkem rád, protože tohle co tam bylo, to si nezasloužil. A ať si to užije někdo jinej. Třeba začne zase stavět ty staré "mazáky" a uklidní se to, ale kdo ví... Každopádně je zajímavé, že pokud se nepletu, tak v poslední době nehráli hráči jako Krejčí, Baránek... Hráči, kteří loni hráli základ (Krejčí teda v Mostě, kde byl na hostování). Že by i oni byli těmi rebely?:) A ač je Fukal sparťan, tak jsem ho měl a mám rád a i tohle to co se kolem Jablonce děje, mi dává za pravdu... Stejně jako jsem měl vždy rád třeba Nedvěda a respektuju Řepku, kterej žádnej zápas nikdy neodchodí - na rozdíl od Sivoka, Poborského apod, že...

            • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 20:29 |  
              0 0

              No Webera jsem myslel. A Luboš nezůstal bez práce dlouho. Hodili mu laso z Liberce a prej ho chtěli už v letě. Fukal je rozumnej člověk a vždycky byl dobrej hráč. řepka teda muj oblíbenec rozhodně neni, ale je fakt, že třeba v loňskym derby nás vymazal a ostatní správně vybudil. Nicméně za to, co dělá za úlety bych ho v týmu netrpěl ani náhodou.

              • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                (host)     před 17 lety 15.10.2007 20:59 |  
                0 0

                Jde ale i o to, co mu dovolí vedení a trenér. Čistě teoreticky, kdyby byl Řepka ve Slavii, Jarolím by si ho srovnal do latě. Také v Anglii takhle nevyváděl. Ale tady prostě se udělá maximálně "tytyty" a tím to hasne. A když ještě sparťané to celé přiživí tím, že je to hon na čarodějnice, tak je to jasný... Jinak Řepka na rozdíl třeba od Sivoka je kvalitní hráč. Luke

                • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 22:39 |  
                  0 0

                  Mno já odlišuju termíny hráč a fotbalista. . Řepka je kvalitní fotbalista, ale není kvalitní hráč. . asi tak. Jeho přínos je (byl) krátkodobý, ale časem plodí víc a víc problémů po stránce sportovní i pro image klubu. Souhlasím, že Řepka dostal od začátku moc tolerance. . rozhodčími počínaje. Křetínský a jeho rozhovor ve Sportu. . to je guma par excellance:))) I když Mádl volil pěkně konfliktní otázky. . vůbec ukázal jak neudělat přínosnýrozhovor.

                  • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                    (host)     před 17 lety 16.10.2007 17:27 |  
                    0 0

                    Mádl docela do Křetinského šel zostra, upřímně řečeno, až tak, že jsem si říkal, že i já bych mírnil.. :)) Problémem Křetinského ale je, že nedokázal odpovědět tak, aby prostě dostal od Mádla do úzkých a ne naopak...

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 02:49 |  
      0 0

      Odmeny za LM dostanem az prijdou klubu po sezone, tak jak jsme se dohodli. Samy lzi tady...

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 16.10.2007 12:42 |  
        0 0

        jen pro tebe a specialne, klub si vzal uver, aby hracum moh cast odmen vyplatit. Jiri

  5. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 18:07 |  
    0 0

    KJ jasně řek: je to kolektivní sport, pokuta taky bude kolektivní, at si to kluci mezi sebou vyřikaj jak chtěj. a já souhlasim. jednou hraju fotbal a né tennis. jednou sem člen týmu a týmovej hráč. a demotivující prvky typu "od má 2x menší pokutu a hrál jen o trošku líp" a "jo hrál sem blbě, ale támleten taky, Kj ho má raši" to by nebylo od věci. Kluci si to vyřikaj a šmitec.

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      stromovous (přítel SN)     před 17 lety 15.10.2007 18:08 |  
      0 0

      to by BYLO od věci. překlik

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 15.10.2007 18:58 |  
      0 0

      Víš co., úplně nejlepší pokuta by bylo prostě dát třeba 700 tisíc na tým (= 14×50.000) a říct, rozdělte si to tak, jak chcete, ale prostě máte tuhle pokutu. A na hráčích by pak bylo aby si sedli a dohodli se, zda to rozdělí úměrně svému výkonu nebo každej dá stejně. To by bylo nejférovější. Luke

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 15.10.2007 19:17 |  
        0 0

        ne to by bylo pekne napicu pac by se vsici hadali kdo hral dobre a kdo ne!!Takhle se treba taky pohadaj ze nekdo hral lip,ale proste kazdej kdo hral zaplati 50.000,a je to,kazdej stejne kdyby se vyhralo tak nikdo nic neplati

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 20:05 |  
          0 0

          Myslím, že ti, kteří hráli špatně, to ví sami moc dobře...

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 12:13 |  
      0 0

      bych to vyresil jinak rekl bych te kazdej da 50% ze svyho mesicniho platu a bylo by to fer vuci vsem!!!

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 16.10.2007 12:37 |  
        0 0

        ano bylo by to spravedlivejsi presne odle vysse platu .-jiri

  6. Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

    (host)     před 17 lety 15.10.2007 20:30 |  
    0 0

    Vzdyt je dobre,ze jsme vypadli,snad nechcete,aby se jeste nekdo zranil v ceskem poharu..potrebujeme dat veskerou silu na ligu a Ligu mistru!

    • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 10:26 |  
      0 0

      Tak to vezmu poporace, Dorosty, Juniorka, o tom dnes uz zcela ofiko na Slavii ,cz diskutuji sami treneri, ci lidi, kteri do mladeze delaji, to proste neni Jiriho vymysl a ten problem realne existuje. Ivana a spol maji ve Slavii skutecne nadstandartni zaklady a vyssi rozpoctu Slavie skutecnou, kdyz denik Sport jednou napise 80 mil. a podruhe 90 mil. no nevim. K Jarolimovi, pokud tady nekdo napise , ne ja , ze ma 20 letou milenku a Ja vim, ze jde o temer 50 tiletou pani a pozdeji se vrati k zene , povazuji za slusnost to napsat, Tavares, nesmysly, ktere Ti , ale bokem potvrdi kazdy . A vysse pokuty , tak si precti , jiz v patek jsem psal o pul milionu, jedine , co Dolezal zmenil , bylo ze ji jmenovite obdrzi vsichni hraci a docela se opet tady povedla jednomu diskutujicimu nadherna vec , jako uz po nekolikate , kdsyz je tady zasadni tema , resi se Ivana a ne zcela chybne postavene pokuty smerem k jednotlivym hracum, jindy se zase , kdyz diskuze treba k Lisni zacne byt hodne vecna objevi videjko atd, takze zakladni problem neni plat Ivany, ktery zde ostatne i nektere zdroje potvrdily , ale zpusob rozdeleni pokut. Jiri

      • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

        (host)     před 17 lety 16.10.2007 11:19 |  
        0 0

        Pěkný den přeji.
        Pokud tomu dobře rozumím, pak se mnou pane Jiří v otázce pokut zřejmě souhlasíte? Já uznávám, ani můj názor nebude možná "to ořechové", asi to v kolektivním sportu je opravdu složité, ale prostě jsem to tentokrát cítil trochu jinak než vedení. Jinak nemám žádné zaručené zprávy o stavu našeho mančaftu, o životě trenéra K.J., všechno jsou to prostě spekulace o něčem. Jako jeden z mnoha "fandů" Slávie prostě v pátek budu věřit a fandit svému týmu, pokud nastoupí i doufám už vyléčený E.Brabec a Tavaréz budu mít radost. Snad i zdravotní stav M.Švece a P.Jandy bude lepší. Plzeň nás na jaře u nás doma porazila a tak máme o dostatečnou motivaci postráno. Snad se má objevit i na pár minut V.Šmicer, tak by to bylo také dobře. Asi to zlínská kanonáda nebude, ale 1:0 je také výhra. Poděkujme i za tu. Tak pěkný den slávisté a pojďme do boje za barvy červenou a bílou. Sokrates

        • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

          (host)     před 17 lety 16.10.2007 12:33 |  
          0 0

          Ano , zcela, a ..... vy uz se snazite navnadit nas na patek, nakonec dobre delate, pohar je minulosti , at zije liga , no pokud nejake zpravy mam a jsou velmi mlhave, to priznam, moc lidi se neuzdravi a navic zdravotni stav nekterych dalsich neni optimalni, s Plzni absolutni souhlas, pojdme don ich. jiri

          • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

            (host)     před 17 lety 16.10.2007 13:48 |  
            0 0

            Tak Vám děkuji za odpověď. Máte pravdu, já už se opravdu na pátek těším (a přitom mám také obavy) abychom zápas zvládli, aby naši chlapi dokázali, že Líšeň byl opravdu jen"úlet" a ukázali, že jim fotbal chutná. Jinak zítra přeji našemu "nároďáku" v Německu hodně odvahy a fotbalového štěstí, třeba i naši kluci vyběhnou na chvíli hájit naše české barvy. Jinak jsem měl možnost číst velmi zajímavý článek " zo slovenskej tlače" a můžu Vám říci, že jsem byl na Matěje docela i pyšnej. Ten mluvil jako skutečný slávista (ne jako náš asistent Řehák) jak o Slávii, tak o Jarolímovi a také o Dušanovi. Moc se mi to líbilo a přitom to bylo řečeno docela drsně. Ostatně to k Matějovi patří. A myslím si, že i díky Vám všem, co tu vedeme naše diskuze se na ten fotbal naší Slávie těším a už zase slyším naše kluky z kotle " Slávie..... jak to krásně zní!!!!! " Tak asi tak nějak. Sokrates

            • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

              (host)     před 17 lety 16.10.2007 21:36 |  
              0 0

              ahoj. a slo by hodit link na ten rozhovor? dik

              • Re: Za Líšeň pokuta 50 tisíc

                (host)     před 17 lety 17.10.2007 06:42 |  
                0 0

                Přeju hezký den.
                Myslím, že to byly "Bratislavské noviny" a z minulého úterý. Nebo ještě "SME". Já se v těch jejich novinách tolik nevyznám. Bylo to v souvislosti s repre "Slovenska" před San Marinem, to vím určitě. Lepší info nemám. Omlouvám se. Sokrates