Liga mistrů

Zaplatíme si naši pokutu?

Hráči Slavie se zasloužili o historický úspěch našeho klubu, vybojovali postup do vysněné Ligy mistrů. Tím samozřejmě naplnili štěstím všechna sešívaná srdíčka široko daleko. Konečně, podařilo se to. Prokletí 3. předkola bylo zlomeno! Skvělý výkon hráčů, který v dvojzápasech se Žilinou a hlavně s Ajaxem vedl k branám vysněné soutěže, byl podpořen výtečným publikem, které se dostavilo v počtu odpovídajícím jménu klubu i soutěže, o kterou se hrálo. Diváci vytvořili skvělou kulisu a ve chvílích, kdy se díky kotli rozjel celý jih a postupně i zbytek sešívaného osazenstva strahovské "větrné hůrky", byla nálada v ochozech báječná.

Odvetu s Ajaxem zvládli hráči Slavie na výtečnou. Bohužel díky bujarým oslavám fanoušků, které vypukly po závěrečném hvizdu rozhodčího a probíhaly i na ploše, určené pro ten krásný večer výhradně fotbalu, nemohu s odstupem času jako výtečný a bezchybný hodnotit "výkon" nás, 12. hráče, diváků. Ano, píši o "mejdanu", který se zejména z kotle a přilehlých sektorů přesunul na trávník. Vůbec mi nevadí, že jsem kvůli tomu přišel o děkovačku, byla by to sice krásná třešinka na dortu, ale zpětně mi opravdu nechybí. Mnohem více mě trápí to, že kvůli nezodpovědným fanouškům se Slavie řadí po bok "problémových týmů z východu", je zneuctěno její jméno a navrch přijde o 15.000 švýcarských franků. Vedení klubu by určitě vědělo jak lépe naložit s 240 000 korun. Kolik by se za to pořídilo vybavení pro budoucí Švece, Suché, Šmicry či Bicany? Zbylo by i na zimní soustředění? Zasloužené odměny mládežníkům na konci sezony? Nebo by se celá částka použila na včasné výplaty profesionálním hráčům? Podobných otázek může napadnout každého spousta, ale je to vlastně zbytečné. Klub o tuhle sumu peněz přijde.

Někomu se zdá částka zanedbatelná, ale tak to není. I pro subjekt, který by hospodařil s 240 miliony ročně, znamená takováto pokuta omezení. Kolektivní vinu na malé díře (byť zasypané příjmy z LM) ve slávistickém rozpočtu neseme jako fanoušci všichni. Ano, na ploše bylo několik stovek fandů, ale zbytek to díky vlně euforie, na které jsme se vezli, toleroval i po zápasech. Všiml jste si snad někdo vlny kritiky na internetových diskuzích? Jiná viditelná forma jak dát najevo svou nespokojenost s chováním svých kolegů není. Chápu, že dav je dav a člověk v něm dělá spoustu věcí, na které by si sám bez anonymity davu netroufl, ale přiznejme si, že čeho je moc, toho je příliš. Oslavy na trávě se konat neměly, měla proběhnout děkovačka a fanoušci se měli rozeběhnout zapíjet své hrdiny do pražských hospod a barů. Pokud někdo toužil poplácat hráče po ramenou, měl si na ně počkat po zápase.

Stalo se, co se stalo, vniknutí na plochu už nevrátíme, ale bylo by hezké, kdyby fanoušci ukázali, že v nich je kus zodpovědnosti a kdyby se uspořádala sbírka. Z té by na konci roku mohli být odměněni nejlepší hráči mládežmických týmů. Myslíte, že je to nesmysl? Dobrý nápad? Zkusme se konstruktivní diskuzí pod článkem dobrat nějakého konce. Vymyslet, jak zkusit vybrat peníze, které klub musí vydat za své fanoušky. Pojďme si zaplatit svou pokutu...

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 18:51 |  
    0 0

    Nemyslis ty figuro, ze to neni az tak chyba tech co se tam dostali, ale tech, kteri berou penize za to, aby tam nikdo nemoh? Mimochodem taky tech, kteri pak hypaji bez varovani do v poklidu stojicich fanousku (uz na plose), diskutujicich s Necidem? Pitomosti o kolektivni vine prosim nechat nekde v minulem stoleti.

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      bojler     před 17 lety 06.10.2007 18:52 |  
      0 0

      bojler

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:00 |  
      0 0

      Přidám, zaplatím, ačkoliv jsem na stadionu zrovna nebyl.

      • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

        (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:29 |  
        0 0

        abysme platily my? ses zbláznil ne? asi nevíš k čemu tam sou ty pořadatelé kteří dělaj před kotlem zed aby tam právě takhle nikdo nevniknul. Za to berou prachy a měly tomu zamezit oni!! sou tam k ničemu a tohle je jejich špatná práce, oni by měli bejt potrestaný od slavie

        • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

          (host)     před 17 lety 06.10.2007 20:47 |  
          0 0

          co dostávaj pořádatelé ti může bejt jedno, prostě sou tam od toho, je to jejich práce tak ji musej dělat a oni ji nedáli!! slavie si platí pořadatelskou službu a oni nedělaj co maj!!

        • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

          (host)     před 17 lety 07.10.2007 08:50 |  
          0 0

          Pozor na to, oni na tom možná nesou vinu, ale co s tím zmůžou, když se proti nim žene dav fanoušků, jestli chtějí zůstat na živu? Jo můžou tam nahnat XXX těžkooděnců, ale co z toho? Vždyť se nic tak strašnýho nestalo..

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:45 |  
      0 0

      Já myslím, že je to především chyba fanoušků. Je jasné, že pořadatelé, kteří za tu práci berou pár korun se zrovna nepřetrhnou, aby zadržovali dav několika stovek lidí na tribuně. Příště by taky vedení mohlo najmout bandu mlátiček, kteří by se na takové situace jen třásly. To by pak byly nářky nad brutalitou pořadatelů...! Konrad

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 18:01 |  
      0 0

      tvoje reakce je stejná jako "pane policajt já sice jel v obci 140 km/h, al e vy jste tady přece od toho, aby jste mi v tom zabránil... Neučinil jste tak, zaplaťte tedy pokutu za mne VY!! Každopádně za tohle bych od fanoušků peníze nevybíral... Vybírat se mělo třeba na novej stadion, např. - sponzoring sedaček s vlastním jménem atd....

  2. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 18:57 |  
    0 0

    To neni dobrej nápad.Leda,že je myšlenej ve smyslu, že budeme pravidelně chodit na domácí zápasi a tím přispějeme našemu klubu. To pak yoo:-))Fanouškům se to moc nepovedlo, ale vzhledem k emocím se to dá omluvit a pochopit. Když se hráćům nepovede utkání, taky nevracej vstupný... LE

  3. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 18:57 |  
    0 0

    blbost....prsotě byla euforie z postupu, tak se vtrhlo na hřistě....bylo to super tam být. A nějakej výběr peněz je fakt hovadina. Jestli by za to měl někdo platit, tak security, která měla, když už pohlídat, aby se to nestalo, stačilo jim nezaplatit a na pokutu by bylo.

  4. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 18:59 |  
    0 0

    ono stačí, aby i na ligu chodilo, tak 10.000 lidí a na pokutu se vybere hned. Mazi

  5. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 18:59 |  
    0 0

    Nic platit nebudem , poperte se s osudem ..

    Jak listky na rozumberok , tak chovani k vedeni nam neni zrovna nejlepsi tak proc za ne platit , zvlast kdyz ty prachy máme :)))Nellypico.cz

  6. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:04 |  
    0 0

    Typickej příklad ubrečeného slávisty:) asi nemás všech pět pohromadě nebo nevím proc pises takovyto článek. Napsat že se Slavia zařídí po bok problemovych tymu je for..Oslavy se konat měly byly super. ..zaplacení pokuty formou sbírky od fanoušků je taky for.. Tom

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:34 |  
      0 0

      hele jesi si byl na hristi tak by melo bejt tvoji povinosti ty prachy dat!!!!!Je to jako kdyz prekrocis povolenou rychlost s autem tak taky calujes!!Ja na hristi byl a prachy s radosti dam kdyz vim kam pujdou na rozdil od policie ktera si je da do kapsy

  7. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:13 |  
    0 0

    A proc ne?! I kdyz treba nesouhlasim. O co vlastne jde? O boj proti (nevim cemu) nebo o SLAVII. Jsem pro. Pavel (mozna nekdy reg.)

  8. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    Frealaf     před 17 lety 06.10.2007 19:34 |  
    0 0

    No, až doteď jsem byl ochoten v případě toho, že by se skutečně nějaká náhrada škody konala zaplatit svůj podíl, protože jsem se na trávníku taky radoval..., ale po přečtení tohoto takřka mučednickýho listu v zištnym bohemáckym charakteru jsem dost zvyklanej... Příjde mi, jako bys to psal jen proto, aby sis pak mohl přečíst, jaký má Slavia super fanoušky... Jestli to je fakt míněný, tak jako kdybych si odmyslel svůj nynější osobní pocit z toho, tak se omlouvám, ale působí to na mě tím dojmem...

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      Frealaf     před 17 lety 06.10.2007 19:37 |  
      0 0

      Hähä, ke všem slovesům končícím rodově přidávám "a". Promiň...

  9. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:38 |  
    0 0

    Na vstupným se vybralo kolem 10mio, nemyslím si že by teď byla podobná akce nutná a stejně by skončila trapasem, až bys šel laskavě zachránit slavii a předat vedení vybranou částku 2.327,50,-Kč. Ta euforie nebyla plánovaná, bylo to živočišný a nádherný a myslím že stejně se na to kouká vedení Slavie. Pošpinění jména klubu se docílí např.stupidním a agresivním chováním hráčů (zrovna teď mě žádnej příklad nenapadá, ale vy si na nějakej určitě vzpomenete :-))))), rozhodně ne obrovskou euforií a následnejma oslavama. Takže klid, nic se nestalo, nech si naten večer jen ty nejkrásnější vzpomínky a ostatní hoď za hlavu. . . .

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:43 |  
      0 0

      nejrozumnejsi nazor tady..troubi

      • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

        Jachym     před 17 lety 08.10.2007 10:59 |  
        0 0

        Taky si to myslím.

  10. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 19:40 |  
    0 0

    Vím, že pro Slavii je 250 000 Kč hoodně peněz i si uvědomuji že byla chyba že se dostali fanoušci na hrací plochu, ALE PŘECI V TÉ EUFORII KTERÉ BYLA V KAŽDÉM SLAVISTOVI SE TO DÁ OMLUVIT. Tu chvíli co jsme se dostávali na hřiště a když sem stál uprostřed hrácí plochy si budu pamatovat do smrti, byla to opravdu hezká chvíle, ještě ted mi naběhne "husina" když si na to vzpomenu...
    Jiří Šobr

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 02:17 |  
      0 0

      Presne tak ... tu chvili si budu pamatovat do smrti ... a kdyby se vybiralo neco na pokutu ... tak tu dvacku nebo to pade dam ... podle me se zas tak nic hroznho nestalo ... stalo to za to ...a kdyz si po tomto zapase placnes s Kalivodou nebo Tavaresem ...se strujcema naseho vysneneho postupu, je to zazitek ... a nejaka pokuta... finance z postupu do LM jsou velike ... a kdyz da 20kc kazdej kdo tam vniknul tak klub to skoro nepocití ... pro nas... pro fanousky to stalo za to ... !!! A jestli se povede titul ... to uz je skoro bezne ... slavit na stadione ... klidne bych to zopakoval !!!

      • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

        (host)     před 17 lety 10.10.2007 12:47 |  
        0 0

        Myslíš, že i pro ně, strůjce našeho úspěchu, byl takový zážitek si plácnout s tebou?????????????????????? Fakt????????????? Proč se nepokusíš dívat jejich očima a představit si, jak by asi oni chtěli prožívat ten večer?

  11. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 20:21 |  
    0 0

    tak já musím říct, že potom co se vtrhlo na trávník, tak jsem byl naštvaný. Za prvý jsem si chtěl vychutnat děkovačku a klukům jsem přál vítězný kolečko a at si to náležitě vychutnají. Místo toho to byl takovej chaos na hřišti, k tomu se ještě některý kréténi rozeběhli ke kotli ajaxu, který radši hned policajti odvedli ze stadionu. říkal jsem, ty nám zavřou stadák..k mému překvapení se nedělo vcelku nic. částka je spíše symbolická. Mně osobně se to moc nelíbilo, ale pokud to nevadilo hráčům a nebyl nijak extra poškozen klub, tak je mi to vcelku šumák, hlavně aby se to neopakovalo...vzpomněl jsem si, jak jsme přebírali pohár v liberci=ostuda, suchopárek držel pohár seč mu síly stačili a banda vožralejch mu ho chtěla vyrvat z ruky. Co mě sejří mnohem víc je, že nás chodí na stadák 5,5:o( amon

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      FannyBoy88     před 17 lety 06.10.2007 21:57 |  
      0 0

      Takhle jsem to viděl i já. Na zápasu jsem byl, ale na ploše jsem nebyl. Ale jinak sbírka, který by se měla konat může být, ale není to nic, co by bylo důležitý... Asi spíš ne

      • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

        PetCC     před 17 lety 06.10.2007 23:24 |  
        0 0

        Taky se přidávám, ten závěr mě tenkrát hodně zklamal. Sám jsem byl na hřišti několikrát, ale bylo jasný, že při tomhle zápase je to absolutní chyba!
        Ovšem co mě tady překvapilo jsou komentáře, že za to můžou pořadatelé! Tak to už aby v Edenu začali kolem hřiště začali stavět mříže, protože jinak budou diváci na hřišti v každým druhým zápase.

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 02:24 |  
      0 0

      tady se to dá omluvit ne ??? Euforie ... davy poblaznenejch fanousku ... ja mezi nimi ... pokuta je spise smesna ... zazitek fanousku nezapomenutelnej ! ... to stalo za to !!!

  12. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    malenfant     před 17 lety 06.10.2007 20:23 |  
    0 0

    Pojďte se složit na Jirku Paroubkojc

  13. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 22:34 |  
    0 0

    Jane, vážně si myslíš, že když si někdo dovede stěžovat na ceny lístků na Arsenal, tak bude jen tak z lásky ke klubu splácet pokutu?

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      Jakubisko     před 17 lety 06.10.2007 22:58 |  
      0 0

      jak sis jistě všiml, ten článek nenapsala Jane

  14. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 22:36 |  
    0 0

    Ty vole opravdu zemri!!!!

  15. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 06.10.2007 23:01 |  
    0 0

    Zaplatit bychom to meli tim,ze budeme verne chodit na nasi milovanou Slavii a myslim,ze nam bude odpusteno.Mam doma ususenou travu ze Strahova a taky permanetku a to by mel udelat kazdy slavista:-)

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 06.10.2007 23:15 |  
      0 0

      já mám zase v peněžence kousek konfety, co se válela u branky u jihu ... koukám, že nejsem jedinej blázen :)))

      • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

        (host)     před 17 lety 07.10.2007 01:38 |  
        0 0

        já mám v peněžence hovno

        • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

          (host)     před 17 lety 07.10.2007 07:26 |  
          0 0

          myslím si že se nic tak hroznýho nestalo. Ke zranění nedošlo pač hráči Ajaxu už byl v čudu. Taky mám kus drnu doma na zahrdě a jak hezky kvete.

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      poltergeist007     před 17 lety 07.10.2007 12:50 |  
      0 0

      Taky mám travičku

  16. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 08:56 |  
    0 0

    Přátelé, tolik arogence v reakci na článek jsem nečekal. Souhlasím, že euforie je euforie, ale bohužel část fanoušků si tady dává vizitku samým omlouváním vpádu na hrací plochu euforií. To znamená, že jejich vyspělost není na takové úrovni, aby pochopili, že LM má přísná striktní pravidla, za jejichž porušení se trestá. (Vniknutí na hrací plochu je podle těchto pravidel výtržnictvím). A to mě u slávistů mrzí. Takhle se milovanému klubu nepomáhá. Doposud jsme si zakládali na tom, že nejsme souměřitelní se sparťany či baníkovci. Tomeš

  17. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 09:17 |  
    0 0

    A Celtic se taky zaradi mezi problemove kluby z vychodu?

  18. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 09:46 |  
    0 0

    Nechápu ty komentáře co tady čtu. Na hřišti jsem byl, byl to skvělej zážitek. Je to ale chyba nas - fanoušků slavie, proto si myslim, že vybrat nějakou tu korunu neni špatnej napad. Uvědomte si, že to děláme pro Slavii!!!

  19. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    lucky-pilda     před 17 lety 07.10.2007 09:46 |  
    0 0

    Ja jsem si taky po zaverecnym hvizdu rikal, hlavne at nevniknou na hriste, protoze to mimo jine bylo i napsano na vstupence ... kdyz to udelali, tak sem se bal, aby si to par inteligentu z rad tezkoodencu nevysvetlilo jako vyzvu ke rvacce, coz se nastesti nepotvrdilo. priznavam se, ze sem tam pak sel taky, ale az kdyz tam byl skoro cely jih, takze na tom uz neseslo, jestli tam bude o neco vic nebo min lidi, pokuta by byla stejna ...
    spousta lidi obhajuje poradatelskou sluzbu, ze by proti takove mase lidi nic nezmohli. ovsem opak je pravdou - stacilo by, aby se chvili pred koncem utkani rozestoupili po obvodu jihu, pripadne si vzali s sebou i par policistu, a sem si jist, ze by nikdo plot neprelezal. tomu se rika psychologicky efekt - pripadny naval by sice neudrzeli, ale jiz jejich pritomnost snizuje riziko do oblasti teorie. navic se takove chovani dalo cekat, takze na to meli byt pripraveny. teda aspon me to napadlo okamzite jak sme vyhrali zapas v amsterdamu ...

  20. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 09:51 |  
    0 0

    Pokutu bych nechal zaplatit pana hlavního pořadatele! Sám jsem sledoval jak je těsně před koncem zápasu u na jižního kotle postavená policie, která to balí hned po konci. A policie reaguje na požádaní pořadatele a nebo když se něco opravdu děje. Takže dle mého se na to pořadatel vyprd, kdyby jim řekl at tam zustanou tak tam dle mého většina lidí nepoleze. Podle mě s tim už prostě počítal dopředu a nechal to bejt. Vláďa

  21. derby

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 11:54 |  
    0 0

    Na pochodu bude možnost zakoupit i více lístků na jednu osobu ULTRAS SLAVIA

  22. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 11:56 |  
    0 0

    Kdyby všichni co remcaj pro sbírku chodili na domácí zápasy, tak peníze na pokutu jsou hned (oni sou stejně), ale to je ta nátura některých (spíše většiny) slavistických fans. Ozývaj se jen, když jde do tuhého, nebo když se daří a to stejně ne vždy. Nechápu co chcete, slavia je v LM vede ligu, ale na zápasy stejně nechodíte. Třeba na Zlín mohlo bejt o dost víc lidí, byl to stání svátek, tekže výmluva práce je bezpředmětná. Místo toho, aby jste tady remcali, že by sbírka měla udělat, at je to fer, tak jsem si jistej, že vedení a hlavně hráči raději uvítaj na stadionu na ligu 10.000 lidí, než nějakou podobnou charitu. To co se tam stalo, bylo z nadšení a nebylo plánovaný, proto to bylo nádherný. A přirovnávání ke klubům z východu je dobrá blbost, s tímto se setkávají všude (viz. Celtic - AC Milan). A dalši věc, pokud se vyhraje liga, tak se to dá čekat znova. A já tam znova pujdu taky. Stejně jako po zápase s Ajexem. Mazi

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:22 |  
      0 0

      Víceméně souhlas. Ať všichni co byli tenkrát na hřišti chodí pravidelně i na ligu a nejsou potřeba žádné sbírky apod.
      Kuťas

      P.S. když by se vniklo na plochu po ukončení zápasu a odchodu hostí do kabin, tak by to bylo bez pokut, ale chápu, že by to asi postrádalo to kouzlo okamžiku.

  23. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:28 |  
    0 0

    ja klidne pridam :) a ty kecy me nezajmaj proste to udelam pro slavii no..

  24. Stupidní nápad

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 15:23 |  
    0 0

    Co víc k tomu psát ? Kdo chce Slávii přispět ať si koupí vstupenku na Arsenal a Sevillu. Hlavně nepořádejte trapou sbírku, kde vyberete 268,50 Kč. Mimochodem já jsem se jako fanoušek těšil na závěrečnou děkovačku, která byla tím že část lidí vnikla na hřiště naprosto znehodnocená. O to mi příjde absurdnější, že bych za to ještě měl platit.

    Dr. Fe1

    • Re: Stupidní nápad

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 17:02 |  
      0 0

      Ti co byli na hřišti jsou na spoustě fotek a tv záběrů, jednoho po druhém bych odchyt a jestli nemá permanentku, nebo plnou kapsu ligovejch lístků, tak bych ho nechal pořádně zacvakat ;) Jedar

      • Re: Stupidní nápad

        Jakubisko     před 17 lety 07.10.2007 18:45 |  
        0 0

        uf, tak sem v suchu :)))

  25. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    FujikGOS     před 17 lety 07.10.2007 19:00 |  
    0 0

    už vidim jak někdo z nás predava slavii ctvrt milonu korun !!!

  26. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    Katrin     před 17 lety 07.10.2007 19:16 |  
    0 0

    :o))))))))

  27. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    martin08     před 17 lety 07.10.2007 20:39 |  
    0 0

    BLBOST! Kdyby chteli za Volesaka o 300tisic vic, taky to zaplatime. Nerikam ze je to je to vicemene zbytecna pokuta ale vzhledem k udalostem je lehce zaplatitelna. Vsak tuto sumu splatilo 300fanousku jen tim ze na ten satdion prisli! A odkazovat se na to ze se za to mohlo koupit vybaveni pro mladez mi prijde jako dost slabej duvod k odsouzeni. Fotbalovy klub neni firma, ktera ma podle me jiny ucetnictvi nez klub, kterej predem nevi jestli koupi fotbalisty za 2milony nebo 7milonu a jestli da plat 100tisic ci 500tisic! Ja osobne byl na plose taky ale jen kvuli tomu ze uz tam byli davy! Ale podle me za to muze kdyz uz tak kotel! Kdyby tam nevnikl on tak nikdo..

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 21:43 |  
      0 0

      ja bych nasel toho co tam vlezl jako prvni, nechal bych ho to cely zacalovat, dal mu dozivotni zakaz vstupu na stadion a jeste bych ho nechal lyncovat amonem, lucky pildou a pod...
      troubi

  28. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 09:27 |  
    0 0

    Uspořádat sbírku a složit se tak na pokutu, kterou klub musí zaplatit za nevhodné chování svých fanoušků při zápase předkola LM se mi zdá jako velmi dobrý nápad. Už mě to taky napadlo, a proto jsem rád, že zde je snaha tento záměr uskutečnit. Navíc by to mohlo mít i výchovný účinek, že podobný incident se již nebude opakovat. Jako nejlepší řešení bych viděl uspořádat sbírku při domácím zápase LM s Arsenalem. Na utkání jistě bude vyprodáno, takže pokud by každý přispěl 20 Kč, což snad nikoho nezruinuje, tak se uvedená částka vybere. Vezměme si příklad z Bohemky, kdy její fanoušci dokázali uspořádat sbírku a zachránit svůj milovaný klub a tam se jednalo o vyšší finanční částku než o jakou jde zde. Takže nenechme se zahanbit "vršovickými sousedy" a pojďme alespoň trochu pomoci tím, že přispějeme. Myslím, že za dosavadní úspěšné výsledky v letošní sezoně a kvalitní hru si to náš tým zaslouží. Navíc staví nový stadion i pro nás fanoušky, abychom se už nemuseli "trmácet" na neoblíbenou "větrnou hůrku".

  29. Re: Zaplatíme si naši pokutu?

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 14:23 |  
    0 0

    Ahoj Slávisti,
    měl bych na to takovýto názor.
    Nápad je to dobrý, ale ne ve spojení s úhradou pokuty, kterou dostala Slavia při kvalifikaci LM. S tím bych tuto charitu v žádném případě nespojoval. Na mládežnické celky přispět, proč ne, ale ne takto. Já mám tyto zkušenosti:

    1. Slavia má určitě smlouvu s pořadatelskou službou, která dle mého osobního názoru nebere zrovna malé peníze za "dozor" na stadionu a tudíž by měla jednat podle regulí smlouvy, tj. vymáhat úhradu od této organizace.

    2. Byl jsem jeden z prvních, kdo si koupil akcie Slavie při jejich prvním vydávání, neboť jsem chtěl pomoci svému klubu a jak nakonec dopadly? Ještě za pana L. byla jejich původní hodnota snížena z Kč 1.000,- na Kč 200,-........ a pak...úplná nula.

    Jak jsem již výše uvedel, jsem ochoten pár desítek korun dát na vyhlášenou akci v rámci příspěvku na mládež, ale ne formou úhrady pokuty.
    A taky by mohl "pomoci" stát či Praha, tak jak to udělali v případě výstavby mládežnické centra Sparty, kdy daňoví poplatníci z ČR zaplatili na 60 mega a navíc daňoví poplatníci z Prahy dalších 30 mega.............Ale to už je o politice a ta do sportu nepatří....

    Zdravím a hurá na Spartu. Papol

    • Re: Zaplatíme si naši pokutu?

      bongor     před 17 lety 11.10.2007 12:00 |  
      0 0

      Já bych z toho nedělal tragedii.Prostě se splnil sen našich fandů a oni zareagovali.Ale nebyly tam žádné sprostoty,žádné strkačky do hráčů.Pro mnoho z nás to byl životní zážitek.Všichni co sem píšeme máme Slavii jako naši druhou rodinu a rodině se má pomáhat.Nejlepší způsob je začít podstatně víc chodit na ligu a za chvíli se ten dluh vyrovná a navíc nebudou muset takoví borci jako je Standa Vlček mít
      rozpaky nad malými návštěvami.Oni pro nás dělají hrozně moc,tak jim to zkuste oplatit alespoň tím,že se na ně přijdete podívat a pořádně je povzbudit.AŤ žije Slavia Praha!!