Sestava Slavie: Vaniak - Dřížďal, Brabec, Suchý, Hubáček - Belaid, Volešák (69. Ivana), Kalivoda, Pudil (75. Jablonsky) - Gaúcho (46. Senkerik), Vlček
Nahradnici: Costa, Sourek, Latka, Vorel
První utkání v Lize mistrů se blíží, ale ještě předtím nás čekala bitva o první ligovou příčku s letos vynikajícím Baníkem Ostrava. Na Strahov s ním dorazila tradičně početná skupina fanoušků, takže severní sektor byl po dlouhé době důstojně zaplněn. To se však nedalo říct o ostatních sektorech. Na rozjetou Slavii ve vynikající formě se přišlo podívat jen necelých 6500 diváků. V sobotní podvečer všichni očekávali jistě lepší číslo.
Obě mužstva měla problém se sestavou, a tak jsme měli možnost vidět takový malý souboj náhradníků. Trenér Jarolím nemohl počítat s podstatnou částí mužstva, mimo byl Šmicer, Švec, Janda, Krajčík a Tavares. Kdyby se něco podobného stalo v minulé sezoně, tak by musela nastoupit juniorka. Dnešní kádr je však již někde jinde, a tak šanci dostali Pudil, Volešák, Belaid a Hubáček. Nejtěžší úkol měl přidělen Belaid - měl nahradit Tavarese a nutno říci, že si vedl velmi dobře. Naopak nejslabším článkem byl Hubáček, který se po zranění stále hledá.
Od začátku jsme sledovali kvalitní utkání, ale bez jediné pořádné šance. Akce pravidelně končily před vápnem a to se opakovalo stále dokola. Na slávistech bylo vidět, že v této sestavě hrají poprvé. Když už se nějaká šance rýsovala, tak zasáhla ruka pomezního rozhodčího, která signalizovala ofsajd. Bohužel několikrát to byl signál nesmyslný a tedy nesprávný. Do šaten se šlo za nerozhodného stavu.
Druhá půle probíhala ve stejném rytmu jako první část hry. Jedinou změnou byly gólové příležitosti, tentokrát jsme se několika dočkali na obou stranách. Dokonce i v prvním poločase chybující pomezní rozhodčí tentokrát nezvedl praporek snad ani jednou. Blíže gólu bylo domácí mužstvo, ale své příležitosti zahodila trojice Vlček, Šenkeřík a Dřížďal. Zápas tak vyzněl nejlépe pro obě obrany a každý se musel spokojit jen s bodem. Pro lepší výsledek chybělo hlavně více střeleckých pokusů, bez nich branky nepadají.
Hodnoceni trenéra
"V prvním poločase nepracoval dobře střed zálohy, byly tam ztráty míče a nepřesnosti. Na hráčích se mohlo podepsat, ze toho spolu moc neodehráli, hráli v tomto složení vlastně poprvé. Ve druhe půli jsme si dokázali vytvořit slibné situace, ale nebyli jsme dostatečne důrazni, finálni fázi chtělo řešit jinak," řekl k utkání Karel Jarolím. Vyjádřil se i k otázce ne zrovna vysoké návštěvy. "Takovému zápasu by slušela lepší návštěva." Poprvé ve slávistickém dresu vyběhl na hřiště Daniel Pudil a hned v základní sestavě. "Odehrál první zápas po delším výpadku, to se asi podepsalo na jeho výkonu. Cítím, ze půjde ještě nahoru, že to bude lepší."
Komentáře (59)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Ostrava 0:0
eomer (přítel SN) před 17 lety 15.09.2007 21:24 |OSTUDA !!!
6,5 tis. na zápas. Ti co seděli u telky a mohli přijet by se fakt měli stydět !!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:54 |a ve středu bude vyprodáno, taky mě to pěkně sere. Dneska sem čekal návštěvu k 10 tis. tohle je fakt slabota, když banikovců tam bylo možná 2000 a maj to skoro přes celou republiku.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 11:28 |Ono, jestli není problém i v tom, že existují lidé, kteří se chtějí vyhnout rvačkám s bandou vypatlanejch ostraváků.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 16.09.2007 12:49 |Tak to sou potom posránci, ja se se žádnym ostravákem nerval a že jich na Malovance bylo dost. Diváci? Slabota, hlavně že ty co nechodí na ligu budou ve Středu na Strahově a budou si hrát na největší a nejvěrnější fanoušky, na ty sem tak zvědavej.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
eomer (přítel SN) před 17 lety 16.09.2007 13:02 |Souhlas s Carfi. Nikdo se nemusel do něčeho zaplétat. Otázka je jen zda to jsou slávisté či si na něco takového jen hrají...
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 13:50 |mě jednou málem zbilo 5 baníkovců a taky sem tam včera šel - takže vůbec nechápu ty fanoušky co choděj jen na hodně důležitý zápasy ještě k tomu když lístek na ligu nestojí nějak moc (50 do kotle)
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 18:39 |do nas minulej rok nabehlo asi 150 chacharu na zastaku na anděli.a nebylo to moc prijemny.kort kdyz nas tam bylo tak 30 a vetsinou normalni tatíkové.jen tak tak sem zdrhnul.ale typek co utíkal vedle mě a nevsim si kose,zakop o nej,tak ten dopad asi spatně.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 14:13 |Bohuzel tohle muze byt problem,a taky kvuli tomu par lidi neprislo,ale rekneme si to na rovinu,to je Slavistu jenom cca 25000 - 7000 na ligu(kdyz se dari) a zbytek na LM?? To snad ne.... A proto,STYD TE SE!!!! AKI
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 17:09 |já tě opravim.proč by sme se měli stydet mi. vždyt tyhle stránky navstevují a většinou na komentáre reagují lidi který na fotbal choděj.třeba já chodim doma na vsechny zápasy a na výjezdy jakbysmet.větsina slavistu kteri na fotbal nechoděj ani o nejakejch webovkách nemaj ponětí. taky bych rek ze na ostravu byla hodně špatná reklama.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 18.09.2007 10:23 |OK,tohle beru,ja taky se snazil chodit na kazdy zapas co jsem mohl,ikdyz se na konci sezony moc nedarilo(viz doma s Plzni) ale i tak jsem chodil dal,protoze jsem chodil na Slavii a muzu ti rict,ze jsem tam potkaval jenom ty samy tvare.... a to je skoda. Slavia je reklama sama o sobe a tak jestli chces a muzes prijit,tak neni co resit AKI
hodnoceni rude hvjezdy
rudahvjezda před 17 lety 15.09.2007 21:24 |vaniak 6 - drizdal 6, suchy 7, brabec 6, hubacek 4 - kalivoda 4, belaid 4, volesak 6, pudil 5 - vlcek 6, gaucho 3 (senkerik 5)
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:34 |Drizdal 7-8, Gaucho byl lepsi nes Senkerik, znamky bych jim prohodil...
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:55 |Ani nahodou,gaucho to je naprostej traged,za celou puli vyhral jeden souboj,navic je strasne mekkej!! Vubec do A.tymu nepatri!! Franta 6 taky souhlasi!!!;)
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:59 |tak to si byl asi na nějakým jiným zápase protože Gaucho vyhrál hromadu soubojů..Snažil se a to se cení
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:57 |Nevim nebudu se dohadovat, me se proste nelibi, ve druhy puli bylo znat ze tam za nej je senkerik,trochu ten utok se Standou rozhejbal!!
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 16.09.2007 15:07 |Gauchovi se toho nedalo příliš vytknout. Patřil k nejaktivnějším na hřišti. Byly tam jiný brzdy př. Hubáček!!!
Re: hodnoceni rude hvjezdy
(host) před 17 lety 17.09.2007 14:16 |A je to tady zase,co je pro Slavii tipicke - nekomu se nepovede zapas,nebo se mu nedari a uz se kritizuje,pak se divite,ze hraci si mysli ruzny veci.... Me osobne se Gaucho moc libi,kdyz uz se mu nedari,tak to alespon odjezi a nevidel jsem ho vypustit jediny souboj!!! To se ceni.... ale to je muj nazor. AKI
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:33 |v pohledném a kvalitní utkání??! to byl jeden z nejnudnějších zápasů na kterym jsem na Strahově byl..hrůza,děs a mizernej výkon jak Baníku tak i slávie...ona ta šířka kádru možná taky bude docela relativní
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:46 |Tak to budes asi jeden z mala s timto nazorem. Fotbal byl na slusne urovni i kdyz trochu diky absencim chybela vetsi fotbalovost.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 21:57 |Ja na strahove taky byl a rozhodne musim rict, ze jsem se nenudil. Hral se pohlednej fotbal skoro celejch 90 minut,skoda jen te finalni faze!
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:20 |Troubo!!!!
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 08:52 |Co to meleš? Fotbal byl útočnej, v tempu, vysoký nasazení. Nevyhrálo se, ale rozhodně si na fotbal stěžovat nemůžeme. Ale na nás JO, jsme fakt trapný. Sotva 5tis. na zápas o první místo, navíc pár dní před LM! Nechápu a je mi z toho fakt smutno :-(.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 08:53 |:-) Sorry, to bylo samozřejmě ke kolegovi "troubovi" :-)
Re: Slavia - Ostrava 0:0
Jakubisko před 17 lety 15.09.2007 21:54 |řekl bych zasloužená remíza, ani jeden z týmů nepředved nic navíc...nám hrozně chyběl tavares, ten přechod přes střed byl šílenej, vlček nedostal slušnej balon.....a je mi na blití z našich fanoušků, který tu brečej jak se nedostanou na ligu mistrů a pak sou líný zvednout zadek, aby šli na souboj o první místo....
každopádně doufám že výhra nad mostem opět neodstartovala nějakou nepěknou sérii :))
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:10 |Richi, me by zajimalo kdo je to ten "týpek s megafonem"? si to ty nebo Strašák?
Re: Slavia - Ostrava 0:0
Jakubisko před 17 lety 15.09.2007 22:13 |Richi s megafonem :D zajímavá představa
Re: Slavia - Ostrava 0:0
Strasak_1892 před 17 lety 15.09.2007 22:34 |Jsem to já? Máš něco na srdci? :-)
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 23:06 |to né, jen abych proste mel prehled kdo je kdo a co je co.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 18:36 |myslim si,že na ostravě bylo v kotli hodně svátečních diváků.když se fandilo tak,sotva kazdej čtvrtej.příjde mi to smutný když kolem mě stojej čumilové a když se jim řekne že maj něco spivat,tak koukaj jak dyby jim uplavali hračky do kanalu.normalne mi tě bylo včera lito i tech lidi co se snazili fandit.ale ono to nejde kdyz tam kouka vetsina jak ichtilové.ja bejt tebou tak bych je tam obcas pěkně seřval at si bud dou sednou k zikový na hlavní, nebo at fanděj. s těma novejma choralama to chce cas aby si je vsichni zapamatovali, ale myslim si ze sou super. cus
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 10:14 |jo fandit se mělo.hlavně proti ostravě,ale jak říkám.čumilové nechtěli.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 08:43 |že by se mohlo fandit víc než 20min. poločasu! obzvláště s týmem jako baník, jsme měli fandit od 1min. do poslední. ticho
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:12 |Já jsem docela spokojený.
1. Nikdo se nezranil.
2. Pět hráčů si odpočinulo a snad se dalo dokupy před středou, kdy půjde o klíčový zápas v LM.
3. Od takhle nové zálohy se proti tak kvalitnímu a nabuzenému soupeři nedalo čekat o moc víc.
4. Vyloženě hluboko pod své možnosti hráli jen Hub a Ivana.
5. Pozorovatelé Steauy se nemohli udělat představu o přednostech a slabionách Slavie, s tohoto utkání nemůžou být chytří.
Jestli se podaři Rumuny vyklepnout, budeme mít šanci s LM uspět, a nemusíme jim ani nasázet čtyřku jako před roky. Bylo evidntní, že se Slavia šetří, ale naprosto trenéra chápu.
Tantalos
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:35 |1. To se teprve ukáže kdo má jakou bolístku, třeba Kaliče ke konci 2x přejeli...
2. neverim tomu ze by se dali do kupy, urcite ne vsichni... angína, zlomenej prst, stehení sval tavarese, šmíca je celej rozsypanej, narazeny koleno...
3. Sehraní nebyli...ale hráč i Interu Milán, Kalič, objev lonskyho podzimu Volešák, reprezentant Pudil a jako nahradnik nej.strelec souteze Ivana... čekám od nich víc!
4. +Pudil, Gaucho, ...
5. Pozorovatele? jaci? maj nahrany 2x Ajax, 2x Žilinu
na zapase sem byl, celkem si ho užil, ale vidim to strizlive, kdyz nestrilime ale motame se kolem vapna tak gola nedame... jo a to co predved Fero Drizdal bych srovnal s Jankulem a Irskem :-D
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:37 |este podpis. STROMOVOUS
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 03:48 |Oni ty hraci neodpocivali dobrovolne...podle prohlaseni Jarolima a Tavareze bude v poradku jen tento hrac, ktery zacina zitra trenovat, nad ostatnimi visi velky otaznik...
Re: Slavia - Ostrava 0:0
_Sedative_Youth_ před 17 lety 17.09.2007 00:49 |souhlasim s tantalos pudil na levy bek a sedi to, sestava bude vaniak drizdal suchy brabec pudil smicer svec tavares janda vlcek senkerik; to je to nejlepsi co mame
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:41 |Nejlíp dneska hrál FRANTA DŘÍŽĎAL!
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 22:54 |Vážení slávisté,
chci se zeptat zda nekdo dnes nenašel pernamentku na jmeno Miroslav Mach do sektoru Jih nekrytá.
Nálezce odměňím.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 08:56 |Tohle vyhlašovali na zápase s Ajaxem. Kontaktuj Slavii, snad ji ještě maj.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 23:31 |Můj oblíbenec mě zatím snad ani jednou nezklamal:) Franto jeeeeeeeeď!!!!
Prahabrno
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 23:35 |jo Franta hral fakt super
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 15.09.2007 23:33 |Vážení, dnešní návštěva byla fakt trapná. Začínám si myslet,že větší část našich fanoušků si na slavistický fanoušky jen hrajou, jednou za rok,když se zrovna daří.Na ligu mistrů přijdete,ale na ligu se vykašlete..měli byste se stydět!!!!! a ti co přišli,tak sedí jak pecky a sotva občas zatleskaj,natož aby otevřeli hubu..fakt hnus, ty ostravský chachaři nás díky vám strčili do kapsi...
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 08:57 |Kdo ste to viděl v televizi: Fakt byly všechny ty ofsajdy a opravdu nehrál ve druhé půli Čoupek rukou? Na stadionu sem o tom dost pochyboval. Díky.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 10:27 |Offsajdy byly,nebyly centimetrovy,nechapu proc to nepousti ,zvlast kdyz to maji narizene od UEFA,padalo by vic golu a fanousci by se vic bavili,od toho preci fotbal je.Coupkovo ruky si nikdo nevsiml,ale ta slavisticka byla,takze se mohloa fouknout i desitka
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 21:44 |Nebyli !!! V TV se nad tim docela pozastavovali
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 09:24 |Proč nehrál Míša Tavares??? O ostatních vím, že mají zdravotní problémy, ale o jeho se to nějak ututlalo...
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 09:44 |Vážení slávisté,
chci se zeptat zda nekdo včera nenašel pernamentku na jmeno Miroslav Mach do sektoru Jih nekrytá.
Nálezce odměňím
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 11:23 |Si zhulený ? Ti tu uz odpovidali omg.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 10:05 |zahrame-li takhle v lize mistrů dostanem od každýho bůra. šokovalo mě, že nehrál tavares, no ono vůbec švec, janda, tavares, šmíca, krajčík to už je moc. A hlavně nejdůležitější mač před náma, jak neporazíme steau, poháry pro nás de facto zkončili. Za včerejšek velká poklona Ferymu, Kalivoda oproti lonsku poloviční, volešák mi přijde lepší, když střídá na 20min., hubáček nesahá matějovi ani po kotníky. Jediný pozitivum ferry+jablonský. amon
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 10:06 |je a ještě k návštěvě, fanoušci slávie, tj na červenou kartu, sobota večer, bitva o 1 flek a je nás tam 6,5t z toho 1500 chacharů:o( a.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
hammarby před 17 lety 16.09.2007 10:10 |Proč tě to šokovalo,když byli zraněný?
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 16.09.2007 11:12 |to prostě není na "šokování" to je protě smutnej fakt, že i přesto že se nakoupilo mrtě posil aby zacelili dlouhodobou marodku, i tyto posily se z jistý části taky dost vylámali a ten zbytek-mj. velmi kvalitní hráči- prostě nejsou sehraný a tak myslim, že ta remíz(přeci jen s letošním baníkem- je zasloužená. Vlastně super- naše nesehraná "lavičková" záloha dokázala uhrát nulu s docela ve formě Baníkem...
Jedině aby proti Steaue nehrála taky jen naše nerozehraná "lavičková" záloha...to by bylo špatný...
jinak se divím, že nehraje spíš ten Necka... ikdyž KJ se asi pokusil dat Gauchovi po tom golu šanci, no... to se moc nepovedlo...
viva Ferry!!!!!!!!!!!!! když jdee míč do prostoru ferry-Sucháč tak se nebojím, resp. se uplněě těším co s tim vyvedou!!!
Prahabrno
Re: Slavia - Ostrava 0:0
(host) před 17 lety 17.09.2007 11:26 |Prahabrno - hmm dobrej nick, tak ti rikali ve skole ?
Re: Slavia - Ostrava 0:0
KING25 před 17 lety 16.09.2007 11:26 |Z8pas se hrál ve slušném tempu a když jsem zjistil, že nám prakticky odešla celý základ zálohy, tak jsem se obával toho výkonu. A musím říct, že zase tak špatne jsme nehráli. Ta souhra zálohy vázla, ale byli tam i dobré okamžiky. Ve středu to bude zase o něčem jiném a věřím, že ty rumuny porazíme. Jen všichny ty věrný fanoušci, co se tak prali o lístky na LM a pak nepřišli na ostravu, by se měli jít zakopat hodne hluboko pod zem.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.09.2007 12:07 |Škoda dvou bodu, ale je fajn ze i v takovyhle sestave hosi odehrali slusnej zapas. Franta Dřížďal...to byl koncert! Jinak se mi líbil Belaid a hra celýho týmu v obraně, je moc dobře že nedostavame goly, kez by to vydrželo. Jo a Gaucho bojoval dobře, že by přeci jen z něj něco bylo?:-) V prvni puli moc zaloha nefungovala dopredu... kdyz pak na Standu litaj vysoky mice, sotva se muze prosazovat... na tom je krasne videt kouzlo kolektivniho sportu, vykon hrace ovlivnuje hra otatnich, kdyz bude hrat zaloha rychly mice po zemi dopredu, standa bude zralej na repre, kdyz budou nakopavat mice, tezko s tim muze neco delat.. No a mel by si to uvedomit Pudil, kterej zatim nema formu, presto jsem mel pocit, ze misto poctivy prace pro tym se chce hlavne ukazat a dat gol... to neni dobrej pristup pro slavii.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
quelhar (admin) před 17 lety 16.09.2007 18:07 |Pudil se mi taky moc nelibil, kolikrat jsem mel pocit, ze se mu nechce moc napadat rozehravku soupere. V tomhle mi prave velmi chybel Janda. Ze vsech zranenych by se mel nejdriv uzdravit Janda s Tavaresem. Bohuzel klicovy zapas ve skupine LM budeme muset odehrat bez 5 hracu zakladni sestavy, coz je velmi spatne :o(
Re: Slavia - Ostrava 0:0
martyni (přítel SN) před 17 lety 17.09.2007 00:01 |Tak doufejme ze budou ok, Jandu s Tavaresem bychom na Bukurest moc potrebovali.
Diváci v kotli
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 17.09.2007 18:12 |Ještě dodám k tomuto utkání a hlavně fandění: Většina lidí v kotli úplně pitomá, některý nový chorály se za zápas zpivaj 5x a většina je ani na popátý neumí, hrůza.
Re: Slavia - Ostrava 0:0
moxi (host) před 12 lety 23.05.2013 09:39 |cheap ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk].