Liga mistrů

Na Strahov zavítá Arsenal!

Je to tady, konečně známe své soupeře v toužebně očekávané Lize mistrů. Na Strahov přijedou tyto celky ze skupiny H- Arsenal, Sevilla/AEK Atény, Steaua Bukurešť. První zápasy se hrají 18. a 19. září. Slavia přišla na řadu předposlední, kdy už byla na výběr skupina G či H. Slavia začne ve středu 19. září doma proti Steaua Bukurešť.

Slavii čeká v základní skupině Ligy mistrů zajímavý los, nejatraktivnější je jednoznačně Arsenal, který se do Prahy v této sezoně opět vrátí, ve třetím předkole Ligy mistrů bez problémů porazili Spartu. Fanklub zřejmě na toto utkání vypraví autobus, vzdálenost je přibližně 1250 km.

Dalším soupeřem je postupující z dvojutkání Sevilla/AEK Atény. Po fanouškovské stránce jsou atraktivní řekové, ale zřejmě postoupí Sevilla. Kvůli velké vzdálenosti bude možnost pouze leteckého zájezdu, fanklub autobus nevypraví.

Posledním protivníkem je rumunská Steaua Bukurešť, která je vzdálena přibližně 1400 km. Pokud bude zájem, fanklub zřejmě i sem vypraví autobus. Ale nejedná se o tolik atraktivního soupeře, jsou však hratelní. Orientační cena zájezdu by mohla být stejná jako do Amsterdamu, tedy cca 1800 Kč.

Slavia by má šance skončit do třetího místa a dostat se do Poháru UEFA. Bude však důležité, jak se hráči vypořádají s novou rolí, ve skupině Ligy mistrů jsme ještě nehráli a pohárová matematika je naprosto odlišná od vyřazovací části.

Skupina H:

Arsenal, Sevilla/AEK Atény, Steaua Bukurešť, Slavia


Skupina A:

Liverpool, Porto, Marseille, Besiktas Istanbul

Skupina B:
Chelsea, Valencia, Schalke, Rosenborg Trondheim

Skupina C:
Real Madrid, Werden Brémy, Lazio Řím, Olympiakos Pireus

Skupina D:
AC Milán, Benfica Lisabon, Celtic, Šachtor Doněck

Skupina E:
Barcelona, Lyon, Stuttgart, Glasgow Rangers

Skupina F:
Manchester United, AS Řím, Sporting Lisabon, Dynamo Kyjev

Skupina G:
Inter Milán, PSV Eindhoven, CSKA Moskva, Fenerbahce Istanbul

Rozlosování:
Středa 19. září:
Arsenal - Sevilla/AEK Atény
Slavia Praha - Steaua Bukurešť

Úterý 2. října:
Sevilla/AEK Atény - Slavia Praha
Steaua Bukurešť - Arsenal

Úterý 23. října:
Arsenal - Slavia Praha
Sevilla/AEK Atény - Steaua Bukurešť

Středa 7. listopadu:
Steaua Bukurešť - Sevilla/AEK Atény
Slavia Praha - Arsenal

Úterý 27. listopadu:
Steaua Bukurešť - Slavia Praha
Sevilla/AEK Atény - Arsenal

Středa 12. prosince:
Arsenal - Steaua Bukurešť
Slavia Praha - Sevilla/AEK Atény

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 18:58 |  
    0 0

    To bude mít Rosa radost.. :D

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 18:59 |  
      0 0

      ... zase bude moct nakoupit v Praze... :)))) Jinak mylsím že ta skupina je z těch hratelnějších. Máme na to postoupit! Kurňa, to by bylo..:)

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:02 |  
        0 0

        přes koho chceš postoupit, přes Arsenal, nebo dvojnásobného vítěze uefa a málem šp. mistra Sevillu??

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:32 |  
          0 0

          Ano, přes ně. Proč? Máme Vaniaka a Vlčka!:) Ne, ale vážně: pokud budeme hrát tak jako jsme hráli s Ajaxem, máme na to uhrát takovejch 6-9 bodů. Tzn třeba jedna výhra a tři remízy (6 bodů) - to by mohlo stačit s trochou štěstí na UEFU. Nebo dvě výhry a tři remízy, vyhrát doma s Bukureští a Sevillou by nemuselo být nad naše síly, remízy v Bukurešti a Seville taky se štěstím ne a ukopat to doma nebo venku s Chelsea na remízu, to by bylo. Nebo by stačilo vyhrát tři zápasy. Při 9 bodech už máš UEFU většinou jistou, kolikrát se postupuje i dál. Proto říkám že na to máme, pokud nepřijde rapidní pokles formy a neopustí nás štěstí...

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 30.08.2007 21:47 |  
            0 0

            Takže malá oprava.. s chelsea si ve skupině nezačutáme, ale nevadí ;-) A to štěstí.. tak snad si Vláďa ještě něco schoval :-)

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              Luke (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:16 |  
              0 0

              Kurna, samozřejmě Arsenal! To je tím jak jsem si tu Chelsea mooc přál..:))

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 03:46 |  
            0 0

            Cece tys tu Sevillu nevidel hrat co ? Na ne letos nebude mit ani Arsenal, sni nic, jedine nakou haluz s Arsenalem a samo pokorit Stau B tenhle tym je taky lepsi nez mi!!! ale nema Vaniaka to jo no, jenze.....

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              Luke (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:21 |  
              0 0

              Tohle je čecháčkoství. "Nemáme na to, budeme tam jen do počtu." Koukni se na západní Evropy, na Američany jaký maj sebevědomí! A pak se koukni jak jsou úspěšní. Když budeš říkat že na to vubec nemáš, maximálně tě podcení nějakej Ten Cate, ale třeba Wenger ne. Když budeš říkat že se chceš poprat o postup, tak tomu nakonec i sám uvěříš a fakt se o to popereš. Psychika je dneska základ úspěchu, a sebedůvěra je základ psychiky. Já nejsem člověk kterej se kouká na ostatní týmy jak hrajou, koukám se na Slavii. A jde se zápas od zápasu, míč je kulatej a nepostup není nemožnej.

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 31.08.2007 16:38 |  
          0 0

          Arsenal je rozhodne hratelnejsi nez Sevilla! Takze pokud nekoho z teto dvojice porazime, bude to daleko spis Rosickeho klub...

  2. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    smileboy     před 17 lety 30.08.2007 19:01 |  
    0 0

    Tak to bude masakr...

  3. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:01 |  
    0 0

    takova prasoskupina. fakt jsem nasranej

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:03 |  
      0 0

      ? A co bys chtel? Dva atraktivni souperi + jeden hratelny, existuje tu realna sance na "postup" do UEFY a s velkou davkou stesti i do dalsi faze LM...

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        Sidonio     před 17 lety 30.08.2007 19:17 |  
        0 0

        Podle mě je to taky ta nejhorší skupina. Málo kdo si to uvědomuje, ale ta Bukurešť je hodně silná a vůbec není atraktivní. Sevilla má sílu ale nemá takovej zvuk. A Arsenal z mýho pohledu mě taky moc nefascinuje. Doufal jsem, že budeme v F s AS a Manchesterem. Holt co se dá dělat.

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          matysks (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 19:23 |  
          0 0

          doufal jsem ke konci ze skoncime s interem a psv,ale prd.todle je skupina k nicemu

  4. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:01 |  
    0 0

    Sakra my se tech rumunu nezbavime ani v lize mistru :-) Taxi

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      mart     před 17 lety 30.08.2007 19:31 |  
      0 0

      :), dost slusnej komentar. Jinak me se ta skupina nelibi ani malo :(, navic sem to asi zavinil ja, protoze sem si pral Madrid a Rim, pripadne Eindhoven, nebo Stuttgart. Kdybych si pral Rumuny a CSKA - urcite by vysel ten Madrid. Tak snad jedine postoupit! To by pak leccos vyresilo :)mart

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 20:24 |  
        0 0

        Já si přál Chelsea, protože za ní by byly největší prachy. Navíc by Slavii zaregistrovali na celém světě, i super reklama... :) Bychom pak prodali pár dresů Vládi Šmicra do Asie, ale ne do Číny - aby tu pak nebyly dresy Made in China a napsano na jmenovce Šnicer nebo tak nějak podobně.. :))) Stuttgart - hratelnej, toho jsem chtěl taky. Navíc je to blízko, byl by lepší než Brémy. V Brémách naopak by zase byl Fenin, heh..:)) A přál jsem si Lyon. Až ted mě napadá že v každém z nich působí Čech, ale to nebyl záměr!:) Kdžy to pak začalo tak jsem si přál teda buď B s Chelsea nebo E s Lyonem a Stuttgartem... A uplně na konci, když už byly jen dvě skupiny, tak už jsem si říkal ať teda ten Arsenal. Ukážem Spartě jak se hraje fotbal! :)

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:41 |  
      0 0

      :-D !!!

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 20:31 |  
      0 0

      Však se říká že Slavie bez Sparty by nebyla Slavií, ne?:)) Aspoň budeme mít letos o dvě derby jakoby víc.. :) Ovšem je špatné, že Steua bude mít docela slušnpu podporu i v Praze.. :( :))

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        mart     před 17 lety 30.08.2007 22:02 |  
        0 0

        :D

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 22:22 |  
          0 0

          o co vám jde? chtěli jsme pořád do ligy mistrů, tak jsme tam, soupeře si vybírat nemůžeme, protože všichni jsou dobrý, takhle je určitá naděje, že přežijeme zimu v pohárech-tzn. naděje na play off v uefě. no a hlavně jde o to, si všechny zápasy užít. arsenal,to je super tým, doma bude vyprodáno. sevilla, taky by mohl být plný strahov, a na steau? to snad je jasný, že na první zápas bude plno ne...

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 30.08.2007 22:46 |  
            0 0

            presne tak - naprosto souhlasim.. prijdem podporit ty nase kluky, protoze si to zaslouzi a vsichni si tu atmosferu vytouzeny LM uzijem!!!! At zije Slavia!!!

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 03:50 |  
            0 0

            Muj tip Steau Bukvirest 8-9k divaku, Sevilla 11k a na Arsenal se snad vyproda...doufam :)

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              (host)     před 17 lety 31.08.2007 07:03 |  
              0 0

              zapas se Steauou bude 100% vyprodanej,je to prvni zapas v lize mistru,s Arsenalem bude vyprodano uz jen z principu ze je to Arsenal a se Sevillou by tech 15-16 melo prijit pac nam pujde o postup:-)))

              • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:35 |  
                0 0

                presne, kdy jindy by melo byt vyprodano nez na zapasech s rumunama? ja pujdu na oba domaci zapasy s nima - jeden ted na podzim na strahove a druhej na jare snad uz v novym edenu!!!

                • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                  (host)     před 17 lety 31.08.2007 15:26 |  
                  0 0

                  Vsechny tri zapasy budou vyprodany !!!! ... Jde o skvelej fotbal !!!

  5. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    quelhar (admin)     před 17 lety 30.08.2007 19:17 |  
    0 0

    Pred losem poslednich osmi tymu byly 4 hratelne a 4 prakticky nehratelne skupiny. Bohuzel jsme spadli do jedne z nehratelnych, vsichni souperi jsou vysoce nad nami. Steaua je nekde jinde nez pred par lety, stava se pravidelnym ucastnikem LM a neni daleko doba, kdy bude nasazovana vyse nez do tretiho vykonnostniho kose. Takrka z jakehokoli hlediska je tenhle los mala tragedie. Okoukany Arsenal, neznama ale velmi silna Sevilla a neatraktivni a silna Steaua.

  6. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    Pepicccek     před 17 lety 30.08.2007 19:24 |  
    0 0

    No horsi skupinu jsme snad dostat nemohli,chje. Chtel sem privitat na Strahove Barcicku,Manchestr nebo Realek a misto toho mame Arsenal. Co se tyce druhyho a tretiho kose Sevilla(nejspis) a Steaua mi moc atraktivni teda nepripadaj...no co se da delat,asi budem muset postoupit ze zakladni skupiny,HOSI BOJOVAT!!;)

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 21:18 |  
      0 0

      Co máš proti dvojnásobnýmu vítězi Poháru UEFA? Podle mě je to celek atraktivní hodně, ve Španělsku hráli dlouho o titul...

  7. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 19:34 |  
    0 0

    jestli bude mit ten kokot Rosicky kecy, ze si pral Slavii, tak doufam, ze mu Matej projede koleno

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      kopejtko     před 17 lety 30.08.2007 20:50 |  
      0 0

      ...tohle myslim, ze sem nepatri...SLAVIE DO TOHO!
      ...a Tomasovi preju at se mu jen dari...ikdyz proti nam bych mu vypadek formy odpustil...:-)

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:33 |  
        0 0

        No ja jen doufam ze mu nikdo nebude nadavat jako tenkrat Lokvencovi to mi prijde zbytecny clovek by mel mit k souperi respekt

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:44 |  
          0 0

          Lokvenc si to zasloužil.

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 11:16 |  
            0 0

            Lokvenc a to pako Nemec. Ja jen chtel rici, ze jestli to Rosicky bude hecovat a motat do toho Spartu a mit blby kecy, tak si na nej zabucim. Bez ohledu na jeho fotbalove kvality je to prozatim jeden z nejhorsich kapitanu reprezentacniho tymu od 90. let - je to dite.

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        urskumug (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:01 |  
        0 0

        Meli bychom mu ZATLESKAT!!!!!
        Pac je to jedinej Spartan, ktereho si nesmirne vazim za jeho fotbalove mysleni...
        Urs

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 01.09.2007 13:07 |  
          0 0

          jedinej spartan keryho si vazim je Franz Straka.....to je spravnej trener jinak SMRT SPARTEEEEEEEEE!!!!!!!

  8. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    KING25     před 17 lety 30.08.2007 19:35 |  
    0 0

    No přestavoval sem si lepší skupinu, ale i tahle je ok. Silné soupeři, ale dá se v téhle skupine něco uhrát. Hlavne na konci už jsem si tu skupinu přál. Ponevaž hrát ve skupine s Interem, PSV a Moskvou by bylo ještě víc na pytel..

  9. kdyby to náhodou někoho zajímalo

    zaba123     před 17 lety 30.08.2007 20:55 |  
    0 0

    Středa 19. září:
    Arsenal - Sevilla/AEK Atény
    Slavia Praha - Steaua Bukurešť

    Úterý 2. října:
    Sevilla/AEK Atény - Slavia Praha
    Steaua Bukurešť - Arsenal

    Úterý 23. října:
    Arsenal - Slavia Praha
    Sevilla/AEK Atény - Steaua Bukurešť

    Středa 7. listopadu:
    Steaua Bukurešť - Sevilla/AEK Atény
    Slavia Praha - Arsenal

    Úterý 27. listopadu:
    Steaua Bukurešť - Slavia Praha
    Sevilla/AEK Atény - Arsenal

    Středa 12. prosince:
    Arsenal - Steaua Bukurešť
    Slavia Praha - Sevilla/AEK Atény

    • Re: kdyby to náhodou někoho zajímalo

      martin08     před 17 lety 30.08.2007 21:10 |  
      0 0

      podle me dobry rozslosovani, zaciname a koncime doma..

      • Re: kdyby to náhodou někoho zajímalo

        MichalMMac     před 17 lety 30.08.2007 21:22 |  
        0 0

        Mně se to moc nelíbí. Doufal sem, že budem hrát poslední zápas s Arsenalem, kdy už budou mít jistej postup a třeba by se dala urvat remíza. No co hrajem LM, to je nejdůležitejší :)

        • Re: kdyby to náhodou někoho zajímalo

          (host)     před 17 lety 31.08.2007 14:43 |  
          0 0

          IMHO sevilla bude mit pred poslednim kolem jistej postup, a Arsenal nejspis taky.. hrat doma v prosinci se spanelama je bezva, treba prituhne a to by nam mohlo pomoct jako uz mnohokrat.. treti flek vidim jako realny, i kdyz rozhodne ne jisty, musime porazit na zacatek rumuny a vybojovat neco doma v tom prosinci se Sevillou, cokoliv dalsiho jako prijemny bonus..

  10. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    mart     před 17 lety 30.08.2007 22:33 |  
    0 0

    Tak sem koukal na ten rozpis, hlavne co se tyce Arsenalu. Bohuzel v Londyne hrajem v utery, ale holt to nejak budu muset udelat :). Jinak to vypada asi takhle:
    20.10.07 Slavia - Plzen a Arsenal v. Bolton
    23.10.07 Arsenal v. Slavia
    27.10.07 Liberec - Slavia (snad asi radeji na 28.10....
    28.10.07 Liverpool v. Arsenal
    co bude v tom mezi tydnu nevim, ale v Anglii uz bude Carling cup...
    pak
    03.11.07 Slavia - Teplice a Arsenal v. ManU
    07.11.07 Slavia - Arsenal
    10.11.07 Zizkov - Slavia
    11.11. Reding v. Arsenal
    Docela nabytej program cerveno-bilych (na obou stranach). Je jen skoda, ze jedni z nich budou smutny. Fakt je mi to uz dopredu lito, protoze mam pana Arsena Wengera opravdu, ale opravdu docela rad.zdravi mart

  11. Zklamani

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 22:46 |  
    0 0

    Musim se priznat, ze jsem zklaman, avsak nikoliv losem, ktery povazuji za dobry, ale reakcemi fandu typu spatny los, horsi to byt nemohlo apod.
    Samozrejme na to mate pravo, ale nedivte se pak, ze vsichni tvrdi, ze jsme ubreceni. Kdyz si misto toho, abychom si plne uzivali historickeho postupu do LM, necely den po nem stezujeme na spatny los, ktery mimochodem podle meho nazoru spatny neni. Keksa

    • Re: Zklamani

      mart     před 17 lety 30.08.2007 23:10 |  
      0 0

      Priteli, samozrejme mas pravo na nazor,... ale doprej ho i tem ostatnim. Nekdo je spokojeny, jiny neni. Snad mi nechces tvrdit, ze bys v Praze nechtel videt Chelsea, nabo Real? Jinak, muzes to taky udelat jako ja, ... byt bez nazoru :DD.zdravi mart

      • Re: Zklamani

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:36 |  
        0 0

        Diky za pozdrav :), tez zdravim.
        Mam potrebu reagovat, v mem prispevku jsem napsal: Samozrejme na to mate pravo,.... myslim, ze tim jsem dal dostatecne najevo, ze nazor ostatnim neberu, jen s nim nesouhlasim a jsem z nej zklaman. Rozhodne nehodlam nikomu jeho nazor brat.
        A k tve spise asi recnicke otazce, nechtel bych tu privitat radeji Real nebo Chelsea, protoze proti nim bych nevidel zadnou sanci ani na bod, coz proti Arsenalu za urcitych okolnosti vidim. Sparta s nimi hrala vyrovnane dokud ji nedosly sily, pokud budeme fyzicky lepe pripraveni, v coz doufam, je tu nadeje...
        Keksa

    • Re: Zklamani

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:11 |  
      0 0

      ale my si, kekso, nestezujeme na spatny los, ale na atraktivitu souperu. pokud se budeme bavit o kvalite souperu a sanci na dobrej vysledek, tak je to nadejna skupina. slavia je v LM poprve, tak jsem si samozrejme pral nejakou pecku, jako real madrid (kdo je vic?), celtic (fandove), barcelonu (Ronaldinho). na takove zapasy bych mozna vyrazil i na hriste souperu, ale at se na me nikdo nezlobi, ale co se tyce atraktivity tech souperu, ktere mame, tak jsem proste zklaman. arsenal? hezke, ale se vsi uctou je to pro me momentalne lehce nadprumerny tym anglie. sevilla? dvojnasobny vitez uefy, hezke, ale ten fotbal, co produkujou (polehavani, simulovani, zdrzovani) je hroznej. bukurest? velice silny tym, ale jsou z vychodu, takze spatny...

      • Re: Zklamani

        jarmik     před 17 lety 30.08.2007 23:17 |  
        0 0

        Ale howno velice silý tým! Je to mistr Rumunska, to Sparta je dokonce Rumunsko samo a kde je? ;-)

      • Re: Zklamani

        _Sedative_Youth_     před 17 lety 30.08.2007 23:39 |  
        0 0

        neboj, pojedes na inter na osmifinale.. :) s tymem, jaky ma v soucasnosti slavia je to hratelny; ajax vubec nebyl slaby, jak se nam lopaty snazi podsouvat! dlouho si nepamatuju na podobny fotbalovy uspech - sparta hrala posledni fotbal za hrebika, a to uz je taky 6 let.. letos to bude hodne dobry, poprve za dlouhou dobu slavia drzi zezadu -od brankare a obrany - to je velmi dobre znameni. soudruzi ze steauy at mi vylizou prdel, rozdame si to s arsenalem o postup! sevillu jsem videl s realem ve finale superpoharu, to je pro mne favorit - kdo obere o body ji tak dle meho postoupi. kez by se stal zazrak a sly tam ty ateny, to bych vylozene veril v postup.. takhle to bude krasny, porazeny dopredu rozhodne nejsme! i kdyby to neslo (jako ze to asi mnohdy nepujde) je treba doma vytvorit stejnou atmosferu jako na ajax a pomoct klukum k bodum!

        • Re: Zklamani

          martin08     před 17 lety 31.08.2007 01:59 |  
          0 0

          jj tohle povazuju za hodne kvalitni nazor! taky bych radsi to AEK, Sevilla je vazne dobra! I kdyz to bude spis o tu UEFU, a tam by se nejaky to X-finale mohlo udelat!

      • Re: Zklamani

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:53 |  
        0 0

        Stezujete si, ze Arsenal (ktery nam prisoudil los) neni tolik atraktivni jako Real? Stezujete si, ze Sevilla (kterou nam prisoudil los) neni tak atraktivni jako treba Bremy? Stezujete si, ze Steaua (kterou nam prisoudil los) neni tolik atraktivni jako treba Celtic? Pokud ano, tak se na me nezlob, ale stezujete si na los.
        Vite, ja jsem asi zil v trosku spatnem domneni, ze postup prejeme Slavii a ne sobe.
        Ja jsem si pral postup proto, aby pritekly penize, aby se klub stabilizoval a proto, aby se Slavia mohla realne prat o co nejlepsi vysledky (at uz v lize ci v poharove Evrope).
        Zda se (a ja opakuji, ze vam to neberu), ze vy radeji chcete videt atraktivni soupere bez ohledu na moznost uspechu.
        A ja znovu zduraznuji, budte zklamani, stezujte si, ale nedivte se nalepce "uplakani".

        • Re: Zklamani

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:55 |  
          0 0

          ...Keksa...

          • Re: Zklamani

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 04:02 |  
            0 0

            Nechapu, mluvis nekdy s nekym o fotbale? Ciste ucebnicove(aspon co si stoho jeste pamatuju) jsi nekde predved "uplakanka" a sere te to , nemuzes stim nic delat, tak to tady skousis na nas a doufas ze se tim uklidnis, kdyz svuj problem preneses na spolecnost. MartinK

            • Re: Zklamani

              (host)     před 17 lety 31.08.2007 08:32 |  
              0 0

              :-) Jsi uplne vedle, ale tezko te o tom presvedcim...

        • Re: Zklamani

          quelhar (admin)     před 17 lety 31.08.2007 00:03 |  
          0 0

          Postup jsem si pral ze stejnych duvodu. A prave kvuli tem penezum je tahle skupina dost mizerna a pritom nadeje na dobry vysledek je podle meho nazoru mozna mensi, nez v jinych atraktivnejsich skupinach. Ale uvidime, mame formu a zapas se Steauou doma hrajeme jako prvni, coz vidim jako velke plus. Behem tri tydnu snad formu neztratime.

          Pro anglickym jazykem vladnouci pridavam charakteristiku soucasneho stavu Steauy, jak ji napsal jeden fanda jejich klubu na stranky Arsenalu:

          About the team. So far we did not loose any games. 6 wins and 2 draws in the league and the QR. We have a new coach this season, Hagi, and 14 new players. The team has started slow and we didn't play very well but we still got some good results.

          The main players for us are Goian, Radoi and Dica. Radoi is injured and we don't know when he will return (it could be 1 month).

          The team:

          GK - Zapata. A very good Columbian goalkeeper.

          Defence. Most likely will be Golanski - Goian - Radoi - Emeghara. If Radoi will not be fit then Ghionea or Rada will take he place. Our defenders are big but slow so RVP could take advantage of that. Goian and Radoi are starters for our NT and Golanski for the Poland NT.

          Midfield. Nicolita - Petre - Lovin. Nicolita plays for our NT. Very fast but has problems crossing the ball. Petre and Lovin are 2 tall and strong midfielder but not very technical and they lose a lot of ball. In front of them is Dica as a playmaker. He's our main player and scorer. Last year he got 4 goals in the group stage of the CL. Very technical, a good shot but he's slow and can have problems against agressive DMs.

          Foward. Here I can't say who will start. Zaharia and Iacob are the strong box type strikers and one of them will surely start in the team. Neaga, Surdu and Badea play the second striker role. All of them are fast and technical players. I can't say who will start as the coach will rotate them.

        • Re: Zklamani

          (host)     před 17 lety 31.08.2007 03:58 |  
          0 0

          Rofl ty si trochu mimo, klaboseni ,stezovani, probirani vseho ze predu i zezadu k fotbalu patri, uplakani nam uz nikdo dlouho nerek a kvuli probirani losu(at uz nadsene nebo nasrane) nam tak rikat nikdo urcite nezacne.

          • Re: Zklamani

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 08:38 |  
            0 0

            No, tak kdyz myslis, ja to vidim jinak.
            Mimochodem se mozna budes divit, me je i uplne jedno, kdyz nekdo rika, ze jsou slavisti ubreceni, jen mi vadi to pokrytectvi, kdy na jednu stranu si stezujeme na vse, na co se da a na druhou pak tvrdime, ze to neni pravda a ubreceni nejsme...
            Chtel jsem na to pouze upozornit.
            Keksa

          • Re: Zklamani

            mart     před 17 lety 31.08.2007 08:50 |  
            0 0

            no, taky mam takovej dojem, ze ho zasahla paranoia. " OMG, jen abych nerekl neco spatne". Priznam, se ze ja sam se na nejakou "politickou korektnost" muzu tak akorat vykvajznout. Me nemusi nekdo poucovat, ... tohle je dobre, tohle je spatne. Jenze takova je holt doba, Ti kteri jsou slusni, si mysli, ze jsou povinni zachovavat dekorum. Proc? Tohle jsou stranky Slavie, ne parlament...(sorry slibil jsem ze se budu stranit sprostych poznamek .... vidis tu "politickou koreknost" kekso, tzn. ani my silni se tomu nekdy neubranime :D).
            Az budu psat dopis presidentovi, tak mi muzes zacit rikat placka. Zatim si to prober. Jo, a dekovat mi nemusis, mam (tak nejak) dobry skutky zakodovany v povaze :).zdravi mart

    • Re: Zklamani

      PetCC     před 17 lety 31.08.2007 19:07 |  
      0 0

      Souhlasím s tebou, diskuze o losu je podle mě bezpředmětná. Navíc, já chodím na Slavii na každej zápas, s kým hrajeme je mi takřka jedno.

  12. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 23:21 |  
    0 0

    presne tak ku.... budte radi ze tu ligu mistru hrajem kdyby me nekdo pred zapasem s ajaxem rek nekdo tenhle los tak si vrnim a stejne si vrnim ted.Salmonel

  13. CENA VSTUPENEK

    (host)     před 17 lety 31.08.2007 08:53 |  
    0 0

    jih+sever 500,- východ okolo 800 a hlavní až 1500

  14. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    Bejbl     před 17 lety 31.08.2007 09:09 |  
    0 0

    Z jiného soudku: Na "superslavia.com" docela dobrý fotky. Na straně 4 se mi hlavně líbila ta, kde sedí hráči ještě na tartanu a proti nim celý dav kotle, fakt pěkná...

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      Bejbl     před 17 lety 31.08.2007 09:15 |  
      0 0

      Chybička se vloudí, je to obr.18 na první straně.:o)

  15. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    Jachym     před 17 lety 31.08.2007 09:23 |  
    0 0

    Užívejme si Ligy mistrů. Každý gól, každý bod, natož vítězství budou oněmi třešničkami na dortu. Když však při nás bude nadále stát štěstí, mohli bychom nashromáždit dost bodů na třetí místo, což by znamenalo, že bychom zůstali v osudí evropských pohárů i příští rok! Vždycky jsme s vámi!

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:26 |  
      0 0

      tato skupina je pravem nazyvana skupinou smrti, mezi outseidry patrime hlavne my, ale to neznamena , ze nemuzem prekvapit a neco urvat, hodne bude zalezet zda se povede udajne doplneni alespon o jednoho levonoheho fotbalistu/Pudil,Cerny/, zdali budou vsichni hraci zdravi.A hlavne jestli klub vyrovna dluzne mzdy za minulou sezonu, hraci jsou dost netrpelivy a chteji prachy videt co nejdrive. V teto souvislosti snad jen poznamecku, hodne lidi uvadi , ze prachy dostaneme az za celou ligu mistru, neni to pravda , premii za postup do hlavni souteze bychom meli mit na ucte do zacatku souteze/pokud letos nedoslo ke zmene/. Osobne jsem zvedav na nedeli do Mostu , hraci totiz v oslavach pokracovali i vcera, snad jim to prece jen vyjde. Docela se bojim poharu , pojedeme na nej minimalne bez osmi hracu zakladniho kadru, kteri budou reprezentovat ci jsou zraneni, nepocitam, Sventa, Latku. Jinak vedeni Slavie bude muset asi v nejblizsi dobe resit i mene prijemnne veci, protoze pokuta a pripadne dalsi trest i priprava zakladni casti ligy mistru bude hodne narocna a reglement uefy je vlastne takovy vladni protokol. Snad jeste ke ctenari, ktery tady dramaticky psal o mych omylech , bohuzel opet bez podpisu, situace ve Slavii okolo 20 cervna nebyla dobra a muzete mi neverit , prichody Vaniaka, Brabce, ale treba i Tavarese byly tak nahodne, ze se tomu jeste dnes musim smat, treba Tavares mel ohranicen dobu zkousky jednim tydnem a pote se ocekavalo, ze pojede domu., nebo Vaniak po vyhozeni y Mostu zvazoval konec kariery a Brabec, to byla fakt supernahoda, kdy se vedeni konecne domaklo, ze Latka nebude , Johana a Holenak se na nas vykaslali, jeho osloveni v patek odpoledne i garance minimalnich podminek platu atd. nebylo nic jednoduche, tak prosim nepiste o promyslene prestupove politice Slavie, ale vyslo , to se stava, treba Sparte ,ktera ma daleko lepsi skauting a privedla lepsi hrace nikoliv, protoze Bilek se na rozdil od Jarolima boji bourat zabehnute veci. Jiri

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.08.2007 11:42 |  
        0 0

        No hlavně hoši z U21 toho budou mít dost... co se posil týče, Pudil me moc nelaka...je fakt že jeho cena asi šla dolu oproti minulý sezone... jeho výkony jsou mizerny, a to už od ME 21, kde mi přišel jako jeden z nejslabších, disciplína slabá a ještě ten jeho problém, ke kterýmu se podle mě nepostavil čelem - ačkoli prohlašoval, jak přijme jakýkoli trest, tak opak je pravdou, když si najal Kramariče (advokát Jardy a dalších mafianu, s pověstí, kterou asi nemusím popisovat), kterej dokáže leccos zařídit a taky to podle všeho zařídil...dokonce až tak, že státní zástupce má z toho problém... Černý fakt nevim, jestli na to má, moc toho hráče neznám, podle různých charakteristik není moc rychlej a důraznej, což do LM není dobrej vklad, ale mozna mu krivdim.. no ale prostě aspon jeden chlap by se hodil, ze..

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:00 |  
          0 0

          Tak jiste i ja si umim predstavit jina jmena obshlehl jsem jen , to co nabidl Sport, ale faktem je , ze asi vis se ma konat navrat Martina Latky i to je moznost , protoze to primo vybizi k tomu , ze Latour hral i v zaloze , ale neresi to nahradu za Sventa , byt Jandour muj nejolblibenejsi fotbalista, skromnej a fakt super kluk by se zase moh posunout dopredu, ale uprimne , presne jak si napsal, pri takovem masivnim nasazeni lidi do repre Vlcek, Vaniak, Divis, Svec, Suchy, Janda, Krajcik, mozna Ivana, zraneny Smicer je nutny kadr rozsirit i proto , ze trener moc nepocita s Brazilci a Aracic lita po Evrope ve snaze opatrit si angazma , ale dodnes mu to zatm nevyslo. Mozna by mne stacil i ten Bulhar y Mostu, kterej nutne potrebuje prachy a tak se zbavuje nejlepsich hracu. Jiri

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:27 |  
        0 0

        Ktera skupina se neda nazvat skupina smrti? Jedine A je mozna lehci nez nase, ale B, E, F i G se mi zdaji tezsi ...

        Chci reagovat ovsem na jinou vec. Vcera v clanku "Tesme se na LM" jsi psal, ze Dolezal hovoril o cernych cislech v souvislosti s "hospodareni[m] ve financnim roce a ne celkove financni bilanci." Dneska pises, ze klub dluzi hracum vyplaty za minulou sezonu. To mi nejde uplne dohromady.

        Co se tyce posil, tezko rict, pokud clovek nevi, za kolik by byli dani hraci k mani. Ovsem v situaci, kdy ma klub stale dluhy a podle jednoho z tvych drivejsich sdeleni jsou tak vysoke, ze ani postup do LM a prodej Marka Sucheho nebude stacit k jejich pokryti, mi prijde, ze nema smysl kupovat dalsi hrace. Z ekonomickeho hlediska by se muselo skoncit na druhem miste ve skupine, aby se nakup vyplatil, pricemz po sportovni strance je prinos Pudila/Cerneho diskutabilni. Secteno a podtrzeno, nase sance na druhe misto s jejich nakupem skoro nevzrostou, zatimco jejich angazovani se rovna vyraznemu financnimu vydaji.
        Rhodri Morgan, Wales

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:42 |  
          0 0

          Dolezal hovoril o financni bilanci ma dati dal, jinymi slovy meli jsme prijmy treba 90 mil a stejne vydaje, chces li to jinak on hovoril o tom, ze poprve za deset let jsme proste nemeli nizsi prijmy nez vydaje, jinak je to celkem jasne Slavia splacela dluhy z minulosti, velke castky vem si jen sumy Zboncaka, Holenaka, dalsi a sam hovori o celkovem odluzeni Slavie v horizontu mesice, jinak ti to potvrdi i rozhovor se Standou Vlckem myslim na i dnesu nebo aktualne, kde je primy dotaz skryty pod anonymem, Slavisticka satna, Jak je vam, kdyz jste si konecne vyhrali penize za vyplaty za lonske vanoce a Standa to hali a odpovida neco hodne neutralniho. Zdravim te Marte. Jiri praha

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:58 |  
            0 0

            Jiri, ja nejsem Mart. I kdyz ten asi taky zije nekde tady na ostrovech.

            Jinak s temi dluhy to chapu, ale prave v tom pripade nebyl ani lonsky financni rok v cernych cislech. Jestli jsme meli prijmy 90 a nasmlouvane vydaje behem roku 90, ovsem z prijmu slo X na umoreni dluhu z minulych let, skoncili jsme v cervenych. Anyway...

            A s tim Vlcakem to mas pravdu. TO jsem taky cetl a kdyby to nebylo tragicke, tak je to docela vtipne. Verme, ze se v LM alespon trochu zadari a veci se daji do poradku.

            Mas predstavu, jake penize chteji za Pudila/Cerneho a jak je to vazne?

            Rhodri

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:06 |  
              0 0

              Já bych nebral Jiřího tak vážně. To víš, když zjistil, že Slavia vyinkasuje tak 100 milionů, musel to hned shodit tvrzením, že přesto je Slavia na pokraji úpadku. Jeho katastrofické vize jsou součást folklóru SN.

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:06 |  
              0 0

              Já bych nebral Jiřího tak vážně. To víš, když zjistil, že Slavia vyinkasuje tak 100 milionů, musel to hned shodit tvrzením, že přesto je Slavia na pokraji úpadku. Jeho katastrofické vize jsou součást folklóru SN.

              • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:19 |  
                0 0

                Nebrat jej vazne postrada smysl. Kdyz pominu nahodne (zrejme spartanske) mameluky, kteri sem zabloudi a napisi, ze Slavia neudela v LM ani bod, tak vychazim z toho, ze kazdy, kdo sem tu a tam pise delsi prispevky, musi mit o Slavii zajem. Nekteri jsou optimiste, jini pesimiste. To je OK. Me slo o ujasneni si dvou vyroku, na coz mi nejlepe prijde se dotycneho zeptat.

                • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                  (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:20 |  
                  0 0

                  Rhodri

                • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                  (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:20 |  
                  0 0

                  Rhodri

            • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

              (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:09 |  
              0 0

              promin na toho pana trpim stejne jako na p. Hodra, jsou to vsechno tezci Slaviste a pro tyto lidi zijici tisice kilometru je nas klub vsim, musim priznat, ze nic nejakou zvysenou aktivitu nenaznacuje, hm za Cerneho chteli pri prvnim jednani okolo 10 milionu,ale slo by to zrejme na splatky/Kotrba mi naznacil , ze prodavat nebudou/, u Liberce vim, ze Pudil ma zrejme i neco zvenku, ale hlavne by Liberec chtel od nas kesovku/ hotove/ oni nam po zkusenostech s Leskou moc neverej. A jeho cena tipuji tak 12-15 mea, ci prestup ofenzivniho hrace, treba Necida. Ale myslim, ze k doplneni asi dojde, podle mne je to docela nezbytne , ale jmeno netipuji. Jiri

              • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:39 |  
                0 0

                Nic se nedeje. To jsem psal, jen aby bylo jasno.

                Ohledne prestupu nejsem presvedceny, ze by to bylo az tak potreba. Kadr se mi zda momentalne docela silny, v lize by mohli dostat vetsi prostor Volesak, Belaid, Necid. Jak pises, vraci se Latka. V zime se pak z hostovani muzou vratit Vacha, Dockal, Gecov, nebo se pletu?

                Rhodri

                • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                  (host)     před 17 lety 31.08.2007 15:13 |  
                  0 0

                  Rhodi, mam nejaky pocit, ze to tady ctes casto, takze znas i my ulety, ale asi vis , ze jsem tady obrecel Vachu, Dejmky i Necida, ja si nejsem jist tou nahradou cos tady psal, ani jeden zatim Dusana nenahradi, jinak jsem byl na obede, proto ta odpoved az ted.A Dusan Svento, pristi tyden jde pod kudlu, je pomerne optimisticky, ale dobu navratu zatim neodhaduje ani naznakem, kontrakt,a to rekl i Dolezal bude resit az po uplnem uzdraveni i proto vidim tu nahradu jako nutnou.Co treba Brejska seZiliny, ale to je nerealne. Jiri

                  • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                    (host)     před 17 lety 31.08.2007 16:16 |  
                    0 0

                    Jiri, to mas asi pravdu, ze Dusana zatim nikdo plne nenahradil, proste je kvalitativne vys. Ale zase mam pocit, alespon z toho, co ctu, ponevadz naposledy jsem byl v Praze a videl Slavii zive vloni v zari proti Slovacku (coz byl hrozny zapas), ze zase az tak citelne nechybi. Ad jeho navrat, to bude nejdrive pulka jara, podle toho, co se pise o jeho zraneni.

                    Brejsku jsem nevidel a neznam, ale asi by stal dost penez. Jak jsem psal, ja bych to zkusil s tim, co momentalne mame. Mozna se prece jen neco bude dat vymackat z obou Brazilcu, ackoli kdyby byli dobri, tak hraji. Jen proste bych se bal, aby se nekupovali hraci narychlo a pod tlakem - tim padem draze. Jinak vyprodej Mostu, zda se, uz dnes zacal. je tam nekdo, kdo by stal za zkousku?

                    Rhodri

                  • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                    mart     před 17 lety 31.08.2007 16:22 |  
                    0 0

                    Dobre odpoledne panove :), nam dneska, (vlastne uz predevcirem) odesel "intranet", takze jsme museli predtirat, ze si veskera data proste pamatujeme, .... prisel jsem tak pozde, protoze nam to vetsina lide "nesezrala":D
                    Jiri rika spravne, ze asi bude jeste potreba jeden dva hraci, ale na druhou stranu, zas aby se to neprehnalo... ( viz Necid v Becku a podobne, to urcite na dobre atmosfere v kabine neprispiva...).
                    V Cechach zadni nejsou, Pudil? tezko, Cerny furt pada, do Evropy to urcite nestaci, na ligu mame lidi spousta. Slovensko - proc ne! Samozrejme neznam pomery, ale lidi co tam umej hrat fotbal dosta a dost - staci vybrat ty spravny typy, aby to pasovalo do "naseh" stylu.
                    Jinak jsem taky koukal na nase zdejsi "becko" - Tottenham ma Famagustu. Mozna by bylo na case pripomenout panu Levymu, ze vlastni jeste jeden klub, ktery je letos pro zmenu lepsi nez kohouti, a na vic, ze bude ve skupine hrat proti jejich uhlavnimu nepriteli (Arsenal).
                    Taky sem si vsimnul, ze Tomas Rosen se nechal prejmenovat na Krajcik Druhy ... to neni spatne, ale v pripade postupu spanelu do skupiny, by mel pripadne popremyslet i o zmene jmena sve firmy. Takove neutralni RoTo, by mohlo znit ostreji obracene, a s v ceskych zemich popularnim "rackovanim" - cilli TORRO!!
                    Uplne nakonec, protoze zas budu muset jit trochu pracovat, si drbu hlavu, jak se dostat 23.10.07 do Londyna. Vlaky k nam po devaty nejedou(teda pokud tam nechci prenocovat) takze asi budu muset jet autem, coz ne netesi ani malo. Pokud by se nekdo nasel v North West - vubec bych ze nebranil nejake kooperaci :). Mozna Rhodri? Zpet do prace( a bez netu), zdravi mart

                    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                      (host)     před 17 lety 31.08.2007 17:00 |  
                      0 0

                      Marte, ja bych na Arsenal taky jel, dokonce bych mel i kde prespat v Londyne a to nedaleko Arsenalu (kazdy, kdo zna stav vlakove site v Britanii, nerku-li stredozapadnim Walesu, pochopi), problem je, ze zrovna v te dobe budu jako napotvoru v Kanade. Nejdriv jsem si pral, abychom meli ve skupine jakekoli anglicke muzstvo a pak, aby se u nich hralo kdykoli, krome druhe poloviny rijna. prvni vyslo, druhe, bohuzel, ne. uvidim, jak to bude s listkami v Praze, zvazuju, ze bych na Arsenal (okoukany, jak docela trapne napsala MF Dnes) letel do Prahy (takovy vyjezd na domaci zapas :-).
                      Rhodri

              • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.08.2007 13:52 |  
                0 0

                nestras, vymena Necida za Pudila, to zni hrozive...snad Gaucha... kteryho bych teda radej vymenil za Nezmara:-)), ale to je samozrejme pitomost (z hlediska Liberce)...co se tyce posily, je to zas tezky, no... nekdo kdo stoji kolem 10 mil. (tzn. tezko Fillo, jak se tu cas od casu furt objevuje), umi hrat a ma charakter...no nevim, Vacha by to mozna zvladnul:-))), ale toho asi nejde stahnout a mozna je dobre ze se rozehrava v Jablonci.... a jinak souhlas s tim Jandou, podle me nejlepsi ofenzivni zaloznik slavie (kdyz nepocitam Smicera, kteryho si netroufam srovnavat), ukazuje, ze na evropskej fotbal ma, dokaze se prizpusobit rychlosti a durazu, neflaka se dozadu, moc se mi libil, jeste musi zlepsit zakonceni. Ostatni - Volesak, Kalivoda, Ivana, Belaid - nejsou spatni, ale jeste k tomu neco chybi; teda Belaid zatim nedostal poradnou sanci, jsem na nej docela zvedav

  16. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    supersonique     před 17 lety 31.08.2007 11:31 |  
    0 0

    Nevim jestli to znate, ja to objevil na jedne diskusi a pobavilo me to :)

    Potemněl stadión, pohasly lampičky, však kdosi na "půlce" váže si tkaničky. Pomalu dofoukne merunu koženou, tiše se rozhlédne, zadnici staženou. Bojácně dočutá merunu k brance, klička, dvě, roznožka - a je tu šance! Síťka se rozvlní, pěst vzhůru letí, Kdopak to skóroval, mé milé děti? To spartský rek statečně zlou bránu zdolal, aby pak do šera potichu zvolal: "Pravidla fotbalu musí být přepsána, proti nám soupeři nesmí mít gólmana! A ani forwarda, beka či stopera, a v boční síti být musí vždy mezera! Když to vše došeptal, klepla jej Pepka. Po strýci Tomáš byl, po otci Řepka.

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:05 |  
      0 0

      super :-))) tomahu

  17. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 31.08.2007 12:49 |  
    0 0

    Je super, ze zaciname doma se Steauou!!!!!!!!!!
    Jestli vyhrajem, na coz mame, tak 3body do zacatku budou BOMBA!!!!

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:15 |  
      0 0

      Snad jen k tobe mily anonyme , co tady pses o upadku , ja hovorim o tom , ze financni situace bude do konce zari stabilizovana, cti pozorne, pak hovorim a nechtel jsem to rozvadet, protoze infio mam tedy zcela uprimne primo od jednoho z hracu a chces li jeste konkretneji od hrace, ktery nikdy Slavii verejne nehanil. Ale jeste jednou pro tebe ,nejsem spojen s nikym z techto novin, ano mam je v oblibe, znam osobne Jane i Richiho , oni mne ne a obdivuji , co tady delaj, tot vse. Jiri

  18. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 31.08.2007 13:29 |  
    0 0

    kdy se bude vědět cena lístků? dostanu se asi jen na Steau Bukurešť, pak odjíždim na půl roku do pryč, tak bych rád viděl ty Rumuny, chci jít určitě, ale zajímalo by mě, kolik to bude stát. Nejlepší by bylo ceny zachovat tak jak jsou, do kotle ty čtyři kila dám rád, ale lidi co chodí na tribunu, tak za litr je to už hodně. Pravda, Sparťani mají ceny na LM vždycky hodně napálený, ale tam je taky pravidlem, že se Letná vyprodá i za těch 1500, u nás jsme rádi, že se vůbec jednou za čas vyprodá - ale teď na arsenal to vidím na 100 % a na Sevillu snad ještě budeme ve hře o postup, tak snad první zápas bude taky plno.

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 14:20 |  
      0 0

      Ty ceny jsi skoro trefil, to co jsem pisi je a to zduraznuji zatim urcita predstava lidi zodpovednych za toto, uvazuje se o zvyhodnenych baliccich, ktetr by sly do prednostniho prodeje, cena mezi 1200 az 4000 korunami na vsechny zapasy, dale se uvazuje o prodeji na jednotlive zapasy , cena nekde mezi 450 az 1500 , zvyhodneni by meli byt drzitele permic a clenove databaze a fankluby , zvyhodneni obvykle 10 az 15 procent, ale tady to je zatim zcela bez nejakeho jednani, jeste jednou berte to prosim s rezervou, jde jen o jeden z navrhu, ktery mam jeste z druhe ruky, jedno je jiste nektere katgorie listku podrazi , ale asi je to spravne, jinak ze vsech zapasu Slavie je predbezne domluven prenos a v teto chvili do nej na rozdil od predkola nemuze zase mluvit Slavia, protoze prava drzi televize, ktera je koupila od agentury v ramci dlouhodobych prav na ligu mistru. Jiri

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        (host)     před 17 lety 31.08.2007 14:31 |  
        0 0

        tak Martyni , ty asi vis , ze ja na tyhle rocniky 88 a 89 mam slabost, ale uprimne Gaucha, Costu a omlouvam se tomu ctenari, ktery mne tu kritizuje, ze se opakuji nikdo proste nechce, mluvil jsem treba s Bustou a on cosi pravil o vysokych smlouvach a tak, Jmeno Necid jsem uvedl jen jako priklad kvality hrace i kdyz pokud by Necky mel byt stale jen tercem okopavani jako minulou nedeli v 3 lize a Karel ho mel stavet na par minut ,asi bych si pral spise odchod na hostovacku, Jiri

        • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.08.2007 15:55 |  
          0 0

          jo jo, treba na hostovacku do jablonce, ale my taky potřebujeme útočníka tohodle typu, hlavičkáře, snad ho Jarolím bude víc stavět, páč Gaucho je marnej, i když v červnu se snažil, zlepšoval, stejne goly nedaval... ale abych byl spravedlivej, nemužu zapomenout těch posledních par minut v Amstru, za to mu velky dik...

          • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

            (host)     před 17 lety 31.08.2007 16:00 |  
            0 0

            zdravim Vas vsechny, v nedeli v Moste. Jiri

  19. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 31.08.2007 17:07 |  
    0 0

    from Cliff, tak mame Pudila, no to je parada:)

  20. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 31.08.2007 18:16 |  
    0 0

    otázka zní, jestli je stadion Evžena Rošického uzpůsobený na Ligu Mistrů, řekl bych že ne, protože i v lize máme sice licenci, takže mužeme hrát ,,s výhradou" na Strahově, ale LM asi ne, v tom případě by snad jen Sparta, Liberec či stadion Olomouce :o/

    nebo se do té doby stačí postavit stadion v edenu? mohla by se na něm letos hrát liga mistrů?

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      (host)     před 17 lety 01.09.2007 13:42 |  
      0 0

      Jasny, hrat tam muzeme, strecha bude za chvili, bohuzel se teda asi nebude hrat na travniku :) To bude nase vyhoda.

  21. Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

    (host)     před 17 lety 01.09.2007 21:02 |  
    0 0

    Ciao, chtěl bych se zeptat.Myslíte, že bude možné koupit lístky na zápas Arsenal-Slavia tady na strahově a jet do londýna po své ose?? Díky moc Marty

    • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

      Richi (admin)     před 17 lety 01.09.2007 21:03 |  
      0 0

      Samozrejme, vzdyt to tak bylo i s Amsterdamem ci Zilinou ... tak proc se tak ptas ... neni duvod to menit.

      • Re: Na Strahov zavítá Arsenal!

        (host)     před 17 lety 01.09.2007 21:35 |  
        0 0

        To víš jistotat je jistota :o))) Nerad bych skončil s letenkou do londýna, ale bez lístků na zápas :o))