Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Choreografie na Ajax

Ve středu čeká naši milovanou Slavii veledůležité utkání Ligy mistrů. Hráči se připravují, aby podali co nejlepší výkon a poprvé v historii postoupili do základní skupiny této soutěže. Stejně tak se na toto utkání chystáme i my, ultras.
Článek doplněn o informaci ohledně choreografie s konfety!

Na jižní tribuně bude připravena choreografie větších rozměrů. Bude se jednat o složitější kartoniádu. Aby se choreografie povedla, je nutné dodržet pár pravidel. Proto bych rád vyzval ke spolupráci fanoušky, kteří budou na nekryté tribuně v sektorech "e", "d" (kotel) a "c".

Před zápasem zde budou na sedačky rozmístěny kartony a to tak, aby po zvednutí byl vidět požadovaný obrazec. Každý si proto obsaďte svou sedačku. Na začátku zápasu (na pokyn ultras!) zvedněte karton nad hlavu. Snažte se je roztáhnout na maximum a chvilku obětujte sledování fotbalu a pořádně je držte. Kartony nepřesunujte z místa na místo ani je neničte!

Zde se ukáže, jaký je kdo slávista. Jestli je ochoten pomoci a aktivně se zapojit, nebo jen ničit práci druhých, co se snaží dělat pro kvalitní prezentaci našeho klubu maximum!

Na fotkách u článku uvidíte, že je opravdu nutné dodržet rozvržení kartonu. Některým z vás přijde tento článek zbytečný, možná i směšný. Ale bude tam spousta slávistů, co choreografie nesledují a nevědí, o co jde. Byla by přeci škoda, aby se to nepovedlo.

Všichni také podpořme Slavii i svými hlasivkami, nejlépe společně. Nemá cenu rozeřvávat si nějaké popěvky po menších skupinkách, to stejně nikdo neuslyší.

Ultras předem děkují za spolupráci. Snad bude děkovačka po zápase vítězná! Slavia navždy v našich srdcích.

Orange


Doplnění:
Fanklub připravuje na zápas s Ajaxem choreografii ve spolupráci s kotlem. Kromě finanční podpory kotle připravil po vzoru několika minulých zápasů také konfety. 1600 diváků zápasu s Ajaxem nalezne na své sedačce konfetu - pljde o diváky v kotli na jižní tribuně a o diváky v sektorech F, E a D na východní kryté tribuně. K docílení kýženého efektu je bezpodmínečně nutné VHODIT KONFETU PŘI ÚVODNÍM HVIZDU. Prosíme všechny, aby ostatní o tomto také informovali! Podmínka, za které Slavia akceptuje tuto choreografii, je, aby konfety nelétaly na hrací plochu! Dodržujte to, prosím!

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:22 |  
    0 0

    jasny

  2. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:29 |  
    0 0

    mluvou zdejsiho chatu tak *114**44* vid orange*39*
    troubi*186*

  3. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:32 |  
    0 0

    a mně koukněte hodit drobáky do kelímku, až budu chtít příspěvek na choreo O:-) Slavi

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:36 |  
      0 0

      co je to choreo? :DD kimy :D

      • Re: Choreografie na Ajax

        (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:44 |  
        0 0

        nojoooo.. já vim proč nesnášim diskuse.. vždycky se nějakej blbec najde, viď kimuško :-* Slavi

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:48 |  
          0 0

          zkouším si toho blbce nebrat osobně, slavinko :D

  4. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:33 |  
    0 0

    souhlas....zkuste(hlavně vy čumilové, co jen čumíte a nefandíte) obětovat těch 10 vteřin a zvednout ten karton, neni to nic tak těžkýho

  5. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:38 |  
    0 0

    proti žilině byli v "b" nějací 3 co se na to úplně vykašlali, dokonce to strhli ze sedačky a ani nefandili, stáli jen proto, aby vůbec něco viděli a když sem jim řekl at to aspon zvednou, vykašlali se na to a taky že ta díra byla pěkně vidět

  6. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:39 |  
    0 0

    ocima normalniho fanouska vas vsechny prosim,aby jste cinili tak,jak zde orange pise. nejsem zadny ultras nebo tak neco, ale slavii zboznuju a na jeji prezentaci v hledisti mi velmi zalezi a proto ackoliv jsem uz starsi clovek, vzdy rad zvednu naky ten karton nebo podrzim igelit, nemluve o prispevku slecnam do kelimku ci zakoupenim si samolepek od chlapcu. prosim, zkusme to udelat presne tak, jak je zadano, aby vysledek byl skvely. verny slavista Mikka

  7. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:47 |  
    0 0

    mam doma naky toaletaky (cisty) chci je vzit a hodit, kdy je to nejlepsi? na zacatku? ale kdyz tam budou ty papiry tak to je blby ne :( co myslite? vemte si je taki"!!! a hodime to spolecne

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:55 |  
      0 0

      kdyz vidim jakym stylem pises a co pises,tak nech radsi toaletaky doma prosimte.troubi

      • Re: Choreografie na Ajax

        (host)     před 17 lety 27.08.2007 23:58 |  
        0 0

        hele abyh si na tebe jeden nevzal a pokakanej! troubo!

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 28.08.2007 00:13 |  
          0 0

          splet sis hospodu, pepiku.troubi

          • Re: Choreografie na Ajax

            (host)     před 17 lety 28.08.2007 00:17 |  
            0 0

            ja nejsem pepa, sem majk! a jakou hospodu ja tam nechodim to je pro burany, ja chodim jen na disco! a vemses teda taky ten toaletak?? si ultra dejte sem at si kazdej veme jeden

            • Re: Choreografie na Ajax

              (host)     před 17 lety 28.08.2007 00:43 |  
              0 0

              pro me za me si jich vem kolik chces.troubi

            • Re: Choreografie na Ajax

              matysks (přítel SN)     před 17 lety 28.08.2007 10:02 |  
              0 0

              ty cowece ty ses dobrej komik,co tam jako chces s tim papirem delat??

              • Re: Choreografie na Ajax

                (host)     před 17 lety 28.08.2007 10:21 |  
                0 0

                Ty to nechápeš? On si myslí, že hajzl-paper je konfeta :-D

            • Re: Choreografie na Ajax

              Bulvi     před 17 lety 28.08.2007 12:36 |  
              0 0

              hele neurážej mi hospodu ty šampóne z Karlovek!!!!

  8. Re: Choreografie na Ajax

    SydneyPrescaut     před 17 lety 28.08.2007 00:06 |  
    0 0

    Už zase se "zde ukáže, jakej je kdo Slávista"...? Už je toho vydárání tim, kdo je a neni správnej Slávista trochu moc, nemyslíte? ;o))

    • Re: Choreografie na Ajax

      SydneyPrescaut     před 17 lety 28.08.2007 00:10 |  
      0 0

      Ale kdybych šla na jih, zapojila bych se samozřejmě taky - v zájmu dobrého výsledku!

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 08:14 |  
      0 0

      Kdyby to choreo nebylo v průběhu zápasu, ale na začátku každého poločasu, vidělo by to víc diváků a zabrala by to i televize. A co takhle to udělat při děkovačce, když jsou fotbalisti kousek vedle (ne přímo u nich)?

      • Re: Choreografie na Ajax

        (host)     před 17 lety 28.08.2007 08:52 |  
        0 0

        ...stejně se zase budu motat...

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 28.08.2007 12:19 |  
          0 0

          Můžeš mi říct důvody proč je to nesmysl? Např. diváci jsou ještě v řadě na .... Díky

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 28.08.2007 12:21 |  
          0 0

          Můžeš mi říct důvody proč je to nesmysl? Např. diváci jsou ještě v řadě na .... Díky

      • Re: Choreografie na Ajax

        Katrin     před 17 lety 28.08.2007 15:12 |  
        0 0

        Choreo při děkovačce? Hmmm... :o))

  9. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 09:37 |  
    0 0

    A co takhle nějáký konfety na výchdě, jako to bolo na Andrlecht - myslim, že to byl jeden z největších efektů. co sem kdy v rámci chorea na Strahově viděl ... chtělo by to zopakovat!

    • Re: Choreografie na Ajax

      Moskyta     před 17 lety 28.08.2007 20:12 |  
      0 0

      Na východe konfety budou, jestli chceš můžeš přijít pomoct s jejich distribucí. Ozvi se mi na mail, ICQ (58-039-029), nebo přijď - někde před východní tribunou (u kanceláří čsvt budem od pul 6 dělat transparent.)

  10. Re: Choreografie na Ajax

    KING25     před 17 lety 28.08.2007 09:47 |  
    0 0

    Tak snad se to choreo povede a nebude to průser jako proti anderlechtu.

  11. Jina choreografie na Ajax

    mart     před 17 lety 28.08.2007 09:53 |  
    0 0

    ...choreo v hledisti se mi libi, o tom zadna. Ve stredu bude ale "taky" dulezite "choreo" na hristi. Jarolimovi nezavidim, ale jestli se mu to povede.....
    Premyslel jsem, asi jako kazdy, jak bych to udelal, kdybych....., znate to, ne? Videl jsem celkem jasnou obranu, dva defenzivni halvy (Tavares a Svec) dve kridla, (vlevo Janda, vpravo Senkerik, - tak jako v Amterdamu, ...a veprostred ...nikoliv Vlada, ale Kalivoda!(o Standovi vepredu je asi jasno).
    Proc Kalivoda, a proc ne Smica. Kalivoda se ohromne zlepsil, a navic zahrava "standardky". Ze zacatku, takovejch prvnich 20 minut, se doufam budeme drzet, ale hrat se predpokladam moc nebude. (Tady bych se docala nerad pletl, protoze pokud se bude hrat od zacatku, asi to nebude nic moc dobreho pro nas). No a co se Smicou? Spolu s Gauchem asi nejdulezitejsi nahradnik! Vzpomente kolikrat prisel z lavky, a pomohl, i rozhodl (Istanbul, na ME proti Rusakum, a tech zapasu je vic). Myslel jsem, ze Smica v druhym polocase ma vic sanci se prosadit nez v prvnim, taky i proto, ze bude mit relativne vic sil.
    Pak jsem chtel jeste zminit dalsi dva "choreograficky" body. Za prve jak se to bude piskat, a za druhy, v kolikate minute dostane Heitiga prvni zlutou. Pokud ji dostane brzo, byla by to asi velka sance. Myslim, ze by na nej potom Jarolim poslal Jandu..... a nekdo by byl nakonec vyloucenej (doufam, ze ne Jandis).
    Je to trochu jiny choreo,.... ale znate me :).zdravi mart

    • Re: Jina choreografie na Ajax

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.08.2007 10:09 |  
      0 0

      jo jo, mne se to taky líbí, ale asi budu tak nervozni, ze budu prece jen spis koukat na kluky na plose, jestli se tam nedeje neco nepekneho.. nebo naopak neco moc pekneho..:-)) marte, Šenkeřík má karty, esli se nepletu, takže to takhle asi nepujde.. jinak s Tvoji sestavou souhlasím a věřím moc Svecovi a Tavaresovi, že to zvladnou ve středu zálohy, stejně tak Suchýmu a Brabcovi v obraně. Tak já myslim že na kraj pujde Kalivoda a Šmíca bude hrát od začátku, ono to bude dobře, že tam od začátku bude, může ostatní uklidnit, moc důležitý bude zápas dobře rtozehrat, nepodelat se hned na začátku, hrát sebevedomě.. tohle myslim Šmíca může splnit..no a na konci, at ho třeba vystřídá Gaucho a zase tam sebere všechny ty hlavy jako na Ajaxu:-))

      • Re: Jina choreografie na Ajax

        mart     před 17 lety 28.08.2007 17:17 |  
        0 0

        jj, s tim Senkerikem, to jsem zapomnel, ale jinak koukam, ze spolu prilis mluvit nemusime, protoze na toho Gaucha jsem myslel presne ze stejneho duvodu :). Ten zacatek - aby se moc nehralo, a rozhodci. V tom se koukam dost shodnem.zdravi mart

        • Re: Jina choreografie na Ajax

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.08.2007 21:31 |  
          0 0

          no jasne, a rozhodci:-), ten na Ajaxu me pak ve druhy puli dost znervoznoval, prislo mi, ze porad piska standardky proti nam... jo a standardky..no to bude taky dulezity, ubranit je, moc jich nevyrobit... no budou to nervy, tak drzme zitra palce..pobavilo me jak Jarolim rikal, ze Suchy s Jandou naopak uklidnujou Smicu:-))

  12. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 10:09 |  
    0 0

    jede nás z Poličky vlakem 12 do kotle všichni se zapojíme! Včera jsmě dodělali transparent "fans of Polička" :-))) doufám, že bude skvělá atmosféra a doufám, že na konci budem oslavovat postup! SKS forever. S pozdravem Jumbo

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 10:36 |  
      0 0

      No , ono zase moc moznosti neni, takze obrana je celkem jasna , cernyho Petra asi vyfasuje Hub, zaloha si myslimbude spise defenzivni takze tipuji , ze zustane sedet prave Kalivoda a pri hre na 2 hroty a to co pise Martini o Senkerikovi , tovypada na Ivanu , ale mozne je i ta varianta s posunutym Jandou a Kalivodou v zaloze. I ja mam pocit, ze hraci Ajaxu majic perfektni vysledky v lize se pozenou dpredu a bude hodne zalezet na zacatku utkani a nasi ofenzive. Hodne bude zalezet na rozhodcim a jeho videni sveta. Jeste vic si myslim pujde o to jak nasi krajni beci zvladnou hru Ajaxu po kridlech . Videt Strahov plny bude celkem dost dobry a snad tam skutecne pujdou hlavne fanousci klubu a ne svatecni fotbalovi hoste , kteri musi oxidovat na kazde podobne udalosti.Velmi mne zajima i osud Marka Sucheho, je to jeho posledni zapas za nas klub , pujde skutecne do nektereho z velkoklubu . Uvidime a to jiz velmi brzy. A hlaVNE , DOUFAM, ZE TY KONTROLY ZAMERI VEDENI SLAVIE HLAVNE I NA NEPOCTIVE PORADATELE, KTERI SE PEKNE NAKAPSOVALI PRI UTKANI SE ZILINOU, to bych povazoval za prvorade. jiri

      • Re: Choreografie na Ajax

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.08.2007 10:58 |  
        0 0

        jen noticka k Ivanovi, myslim ze hrat nebude, proti Brnu dostal sanci a podle myho moc nepresvecil, prislo mi ze hlavne neprojevil dost odolnosti a nechal se otravit tvrdou hrou obrancu brna, a to je podle me jeste slaby odvar proti tvrdosti zadaku Ajaxu, ten strom co mu nastavil Trousil neni jeste nic proti tomu, kterej by mu dal Stam, ze. Ac zacal nadejne, koncil ve druhy puli ve velkym utlumu...kazdopadne to nejsou uplne dobry vlastnosti pro tenhle zapas

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 28.08.2007 11:08 |  
          0 0

          pak je to jasny, vepredu Vlcek podporovany Jandou a Kalivoda v zaloze Jiiri

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 11:31 |  
      0 0

      mozna blby dotaz, pro jistotu: bude mozne vzit sebou na stadion dig. fotak? (maly kompakt) - kdyz pises, ze si poradatele naplnili kapsy, tak aby takhle neskoncil i fotak... diky za odpoved

      • Re: Choreografie na Ajax

        (host)     před 17 lety 28.08.2007 11:39 |  
        0 0

        tak to nevim na Zilinu problemy nedelali, tak snad ano

  13. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 10:48 |  
    0 0

    Jak to bude s mistama na jihu? co kdyz mam listek nahoru a chci dolu? Bude se sedet podle "zasedaciho poradku" nebo ne?

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 10:50 |  
      0 0

      Ano, u každé sedačky stojí policista s koněm

      • Re: Choreografie na Ajax

        (host)     před 17 lety 28.08.2007 11:09 |  
        0 0

        nebude, musis to nejakzvladnout

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 11:59 |  
      0 0

      sedneš mi na místo a letíš!

    • Re: Choreografie na Ajax

      Bulvi     před 17 lety 28.08.2007 12:27 |  
      0 0

      kdo dřív přijde,ten dřív mele....teda sedí

      • Re: Choreografie na Ajax

        martin08     před 17 lety 28.08.2007 12:52 |  
        0 0

        he he - to je presne vono, jeden to dodrzuje druhej ne..

        • Re: Choreografie na Ajax

          (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:16 |  
          0 0

          tak to chci vidět toho, kdo mi zasedne místo...vy*erte se na to, akorát zavládne chaoz a zmatek. ku*va máte všichni lupeny s číslem sedačky a přestaňte něco vymejšlet. Už takhle jsem musel frajera vyhodit se žilinou. Sedněte si na pr*el tam, kam máte lupen a buďte hodný!! Žádný přišel jsem dřív, nezkoušejte ani náhodou, akorát budou zmatky a ostuda

          • Re: Choreografie na Ajax

            (host)     před 17 lety 28.08.2007 14:04 |  
            0 0

            No jestli si tohle zkusíš uprostřed kotle, tak brzo dostaneš po tlamě. De hlavně o to, že v kotli maj bejt lidi co fanděj celej zápas a né duchodci co všechno jen komentujou!

            • Re: Choreografie na Ajax

              (host)     před 17 lety 28.08.2007 16:24 |  
              0 0

              do kotle choděj kotelníci a ty, co v kotli chtěj bejt. Chtěl bych vidět toho neštastníka, který by mi zasedl místo a chtěl mi naznačit, že ho neuvolní:o)) pokud chce mermomocí do kotle, může vyměnit lupen, na schody, ochoz... zítra budou fandit všichni. Jo a nese* se do důchodců chlapečku:o)

              • Re: Choreografie na Ajax

                (host)     před 17 lety 28.08.2007 18:27 |  
                0 0

                doufam,ze mas listek dolu do cecka a budes se domahat sveho mista.rad se na tvou snahu podivam...troubi

          • Re: Choreografie na Ajax

            (host)     před 17 lety 28.08.2007 18:46 |  
            0 0

            někoho vyhazovat z místa v kotli? KÉŽ BY TI ZAROSLA ŘIŤ! 209

  14. Re: Choreografie na Ajax

    Bulvi     před 17 lety 28.08.2007 12:24 |  
    0 0

    hele myslíte,že budou mexický vlny????ty už sme dlouho neděli!!!!já už se nemůžu dočkat!!!!!!!!este 32HODIN!!!!!!já to snad nevydržim.....

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:50 |  
      0 0

      Jo doufám že budou!!! Pamatuju si se Shalke to byla paráda. To to jezdilo pořád dokola.

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:51 |  
      0 0

      Jo doufám že budou!!! Pamatuju si se Shalke to byla paráda. To to jezdilo pořád dokola.

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:51 |  
      0 0

      Jo doufám že budou!!! Pamatuju si se Shalke to byla paráda. To to jezdilo pořád dokola.

      • Re: Choreografie na Ajax

        Jachym     před 17 lety 28.08.2007 16:41 |  
        0 0

        U nás v Budějcích jsou mexické vlny zcela běžné při hokejových zápasech Motoru. Začíná se vždy v kotli. Na rozlehlém atletickém stadionu by byly mnohem obtížnější, ale kuwa, proč to nezkusit!!!

        • Re: Choreografie na Ajax

          Bulvi     před 17 lety 28.08.2007 19:42 |  
          0 0

          Když na konci povedem,tak to nebude vlna,ale TSUNAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!...

  15. Re: Choreografie na Ajax

    viitek     před 17 lety 28.08.2007 12:53 |  
    0 0

    konfety na východě...nadhera. je fakt že to je jeden z prvních okamžiků na který si vzpomenu co se týče emocí na strahově. ten začátek s andrlechtem byl neuvěřitelně krutej:)

    • Re: Choreografie na Ajax

      (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:07 |  
      0 0

      Začátek s Anderlechtem byl neuvěřitelně zpackanej a to hlavně kvůli svátečním fanouškům, kteří jinak na fotbal nepáchnou jak je rok dlouhej, ale když o něco jde, najednou ze sebe dělají bezmála největší slávisty v republice. Většina z nich bohužel absolutně netušila kdy konfetu hodit, a tak některé konfety letěly na tartan hned po jejich nalezení na sedačce a naprostá většina pak v okamžiku, kdy se hráči začali trousit na přezápasovou rozvičku. Na začátek zápasu pak už lidem moc konfet nezbylo a obávám se, že zítra to nedopadne o moc líp.

      • Re: Choreografie na Ajax

        Bejbl     před 17 lety 28.08.2007 13:33 |  
        0 0

        Pokud se něco bude chystat na východě, tak je potřeba včas informovat i "sváteční", např. u tirniketů, kterými musí projít všichni. Buď přímo pořadateli, nebo výraznými cedulemi. To je zvádnutelné.
        Pokud se najdou hovada, kteří to nedodrží, je pak věc jiná. Je fakt, že tato informovanost s Anderlechtem chyběla.

        • Re: Choreografie na Ajax

          bojler     před 17 lety 28.08.2007 15:05 |  
          0 0

          To se taky chysta. Nejlepsi co muze kazdy udelat je upozornovat sousedy, aby to nehazeli kdyz nemaji. Bude nas zhruba pet az sest, tak to snad za tu hodinu obehame a zvladnem.

        • Re: Choreografie na Ajax

          Moskyta     před 17 lety 28.08.2007 20:15 |  
          0 0

          Na východe konfety budou, jestli chceš můžeš přijít pomoct s jejich distribucí. Ozvi se mi na mail, ICQ (58-039-029), nebo přijď - někde před východní tribunou (u kanceláří čsvt budem od pul 6 dělat transparent.)

  16. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 13:44 |  
    0 0

    jenom, aby...

    ...si někdo nevzal ty konfety i z okolních sedaček, už jsem to párkrát zažil. to je potom na hovno

    BY MIKESH | NORDIC

  17. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 17:16 |  
    0 0

    Ty konfety budou na celém jihu?

  18. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 28.08.2007 18:37 |  
    0 0

    a co male b

  19. Re: Choreografie na Ajax

    (host)     před 17 lety 29.08.2007 12:36 |  
    0 0

    Možná by nebylo od věci k lístkům do těch sektorů vytisknout informace na lísteček, který by lidem u brány někdo dal... Pořadatel, třeba. Katrin