Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Otevřený dopis

Fanklub Slavie napsal otevřený dopis vedení AC Sparta Praha - Cycling kvůli incidentu, který se odehrál při výjezdu fanklubu do Amsterdamu.

AC SPARTA PRAHA cycling

Věc: OTEVŘENÝ DOPIS
V Praze dne 17. 8. 2007


Vážený pane Rubáši,

dovolte mi, abych se AC SPARTA PRAHA cycling jménem Fanklubu SK Slavia Praha - fotbal hluboce omluvil za incident, ke kterému došlo v noci z úterý 14. 8. na středu 15. 8. 2007 v souvislosti se zájezdem pořádaným naším fanklubem. Velmi litujeme napadení Vašich cyklistů. Zasadíme se o brzké vyšetření události. Zároveň nabízíme úhradu případné škody na automobilu, která Vám byla způsobena.

Fanklub Slavie má zájem na maximálně korektních vztazích mezi Slavií a Spartou, a to ve všech sportovních odvětvích. Jsme si plně vědomi, že nás k tomu tradice obou sportovních sdružení zavazuje.

Se sportovním pozdravem

PhDr. Jiří Danda
Předseda

Poznámka:
20 lidí bylo vyškrtnuto ze seznamu a již nebudou jezdit s fanklubem, pro zajímavost jen pět z nich v loňském roce jednou vyrazilo po republice s fanklubem, ostatní nikoliv!

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:04 |  
    0 0

    No jo... Holt jsou fanoušci Slavie čím dál radikálnější a agresivnější. Musíme se tý Spartě vyrovnat aspoň v něčem, že jo. Škoda, že jsme si vybrali zrovna debilitu...

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:11 |  
      0 0

      ja spis preferuju slusny fanousky bez agrese....protoze kdyz se podivam na ty kkty ze sparty nebo baniku tak to je hrozny!!!.company9

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:37 |  
        0 0

        Ale tohle u nás bude taky... Do kotle chodí taky čim dál víc nácků. No, můžeme bejt na sebe pyšný.

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:11 |  
          0 0

          jj, to taky pozoruju, pred deseti lety to moc nebejvalo.. skoda :-(

          • Re: Otevřený dopis

            (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:25 |  
            0 0

            Tsivee pred deseti lety sme jeste v Edenu rvali HU HU HU na kazdyho opalenyho kluka a nak to nikoho nezajimalo, ale je fakt ze dneska to vnimam spis jako ubohost:( Nicmene je to o tom ze nekdo napad Spartany, no nechapu to se deje furt, minulej tejden na Malvazinkach zmlatili dva slavisty a zadnej ceremonial ubrecenych kolem toho nebyl.

            • Re: Otevřený dopis

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 18:20 |  
              0 0

              No to jsme řvali. A taky se vodpalovali vojenský dýkmovnice a bůhvíco všechno. :)

              Každopádně navíc v tomdle incidentu nikdo nikoho nezmlátil, jen jim kopli do auta. Ono to taky budou pěkný vypatlanci, když jezděj s rudě pomalovanym autem :) a to nemluvim o sexualni orientaci cyklistu, ta je nam všem jasná ;)

          • Re: Otevřený dopis

            AKI     před 17 lety 17.08.2007 13:28 |  
            0 0

            Tohle je ostuda ne celý čáře.... Místo toho abysme ukázali,že my "ubrečený" jsme nad nima,tak děláme takovýhle psí kusy.... No škoda no,ale to je všude - tí tohle chování ale vůbec neomlouvám,naopak!!!

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 15:15 |  
          0 0

          Nerad, ale přiznávám, že máš pravdu... A jsou občas agresivní i vůči "vlastním lidem". V autobusu 770 z Anděla kouření, foukání kouře do obličeje asi 17tiletého kluka s červenobílou šálou, močení do plechovky, slovní výhrůžky všem okolo...

          • Re: Otevřený dopis

            AKI     před 17 lety 17.08.2007 15:54 |  
            0 0

            770 z Andělu ani komentovat nebudu,to by bylo na dlouho.... Já jsem rád,že tam něco jezdí,co nám platí klub = Slavia Praha!! Děláme ostudu sami sobě! Když se podívám na fanoušky třeba Celticu... to je trochu jiná káva!!! AKI

            • Re: Otevřený dopis

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 19:16 |  
              0 0

              To není dobrej příklad....jestli slávista dá sparťanovi přes držku, tak fanoušek Celticu, pokud potká fanouška Rangers v "zelenobílé" čtvrti, tak ho prostě zabije... teď už to teda není tak žhavý, ale pořád to není žádnej med... nemluvě o hráčích, co přestoupí z Rangers do Celticu, či naopak - ti musej po zápase jezdit obrněný jako Bush...jinak ho prostě nějakej psychopat oddělá... plus jeden hráč (nevzpomenu si na jméno), který odešel z Celticu do Rangers - a ještě ne přímo - tak i když dával za Rangers spoustu gólů, tak fanoušci ho prostě nepřijali a udělali si vlastní tabulku, kde jeho góly nepočítaly... takže fanoušci ve Skotsku...taky nejdou pro ránu daleko :)

              • Re: Otevřený dopis

                AKI     před 17 lety 17.08.2007 21:01 |  
                0 0

                Jo jo,máš pravdu. Sám vim jaký to je být mezi Celticem a Rangers... to je ale už místama fanatismus co jsem viděl....!!! Mě spíš šlo o to,že když celý stadion mává klubovou šálou a zpívá klubovou hymnu,tak to je paráda....oddanost klubu a bez blbostí. Jinak fanoušek Rangers do "zelenobílé čtvrti" nepude - ty byho asi zabili.... Něco jako Millwal a Chelsea v UK... AKI

                • Re: Otevřený dopis

                  (host)     před 17 lety 17.08.2007 22:23 |  
                  0 0

                  Určitě by ho zabili, mnoho takových případů je zaznamenaných...a nikomu to tam nepřijde divný.......ta se to holt ještě spojuje s tím náboženstvím no.... ale fandění na stadionu, v tom se Anglii a Skotsku nevyrovná fakt nikdo....to je nádhera :)

                • Re: Otevřený dopis

                  (host)     před 17 lety 19.08.2007 12:39 |  
                  0 0

                  Tady někdo viděl Hooligans... :o)))

  2. Re: Otevřený dopis

    bojler     před 17 lety 17.08.2007 12:05 |  
    0 0

    I ja se pripojuju s omluvou. Jsem rad, ze se Fanklub dokaze postavit tomuhle problemu.

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:31 |  
      0 0

      Pane Danda az dosud jste my pripadal jako normalni clovek, ktery jde za myslenkou Slavie, pravda trochu ve vleku Richiho a spol , ale budiz,presto si nejsem jist Vasi omluvou, ta my prijde nespravna, zavadejici a bohuzel zcela lidove receno na hovno, mozna jste meli radeji volit duraznejsi formy hned po zjisteni cele veci, Richi jako steward mel ty lidi vyrazit a nekteri rizikovi fanousci vubec nemeli odjet to je bezne ve vsech zapadnich statech , kdy si fankluby sve fanousky nechaji prolustrovat co se tyce republikove databaze chuliganu. Jinak si jeste dovolim malou poznamku, kdyz se expert p. Dobias /clen vedeni konkurencniho fanklubu/ rozciloval nad nasimi fanousky a omlouval v deniku Sport Sparte za jejich chovani , napsal jsem , ze ho nechapu, protoze Spartane i letos pri derby zmlatili nekolik nasich lidi, obrali je o saly a nikdo s tim nic nedelal, natoz nejaka omluva Spartanskeho fanklubu a to nemluvim o rvani pri prvnim ligovem zapasy Sparty Jude Slavia. Jiri

      • Re: Otevřený dopis

        bojler     před 17 lety 17.08.2007 12:33 |  
        0 0

        Ja nejsu pan Danda chytraku!

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:35 |  
          0 0

          to byla reakce na jeho dopis, k tobe nemam co dodat je to tvuj nazor. Jiri

      • Re: Otevřený dopis

        bojler     před 17 lety 17.08.2007 12:34 |  
        0 0

        A jeste jedna vec, pan Dobias NENI CLENEM ZADNEHO KONKURENCNIHO FANKLUBU!!!

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:53 |  
          0 0

          Je tento pan Dobias v tom sdružení Klokanu?

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:35 |  
        0 0

        kdybych ty lidi videl, tak je vyhodim hned, ja vsak u toho nebyl, jak si muzes precist v jinem clanku. A pochybuji, ze by se mi nekdo priznal. Ja jen vedel, ze nejak nadavali, ale netusil jsem, ze doslo k napadeni.

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:38 |  
        0 0

        To je normální, že se kluci poperou a vemou si šály - kdo by s tim měl co dělat?

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:45 |  
          0 0

          Ale dity, ze jeho rozumy ctu kazdy vydani Slavistickeho zpravodaje. jiri

          • Re: Otevřený dopis

            (host)     před 17 lety 17.08.2007 12:47 |  
            0 0

            pan Dobias se s p. Capkem venuje odbockam pratel.

          • Re: Otevřený dopis

            bojler     před 17 lety 17.08.2007 12:53 |  
            0 0

            fanklub zastresuje vic organizaci. a jestli ma nekdo rozumy tak ses to hlavne ty. bud ses gary a nebo si na neho hodne dobre hrajes.

            • Re: Otevřený dopis

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:31 |  
              0 0

              Ty ses fakt mimo, fanklub pana Dandy a spol. je jen jednou z vice Slavistickych organizaci a to ve smyslu zakona o obcanskych sdruzenich a zduraznuji nejde o zadnou zastresujici organizaci, to bychom si vyprosili, my skutecne chceme mit nadale sve odbocky a svou identitu, my to zadnyho Prazskyho fanklubu nechceme i kdyz treba ja delam v Praze. Jiri

              • Re: Otevřený dopis

                bojler     před 17 lety 17.08.2007 14:10 |  
                0 0

                Obavam se, ze cokoliv nejednotneho v podobe fanklubu (byt s ruznou strukturou), ktery nebude vystupovat navenek jako exkluzivni partner Slavie nema smysl. O smyslech zakona nema cenu se bavit, prave to je uplne mimo.

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 16:18 |  
        0 0

        A jéje, zase Jiří. Kua, ty si nedáš pokoj? O pár článků níž máš pořádnou ostudu, všem tu jsi pro smích, a stejně sem pořád píšeš ty svý kecy? Ty jsi teda povaha... Coolair

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 16:54 |  
          0 0

          On je charakter ;-)

          • Re: Otevřený dopis

            (host)     před 17 lety 17.08.2007 16:57 |  
            0 0

            :-)

  3. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:30 |  
    0 0

    Hm to snad nemyslite vazne ??? To jako az zas dostanu v metru pres hubu od Spartanu mam jit nekam brecet? Hovno, jednou dostanem mi jednou oni, tak to vzdycky bylo a bude, nikdy si s rudejma kolem krku padat nebudem!!!

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:32 |  
      0 0

      Ano to ti podepisu, to je imuj nazor. Jiri

      • Re: Otevřený dopis

        bojler     před 17 lety 17.08.2007 14:11 |  
        0 0

        Az te nekdo zmlati a rozflaka ti auto, budes mluvit jinak.

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:21 |  
          0 0

          třeba by pak už byl ticho.. :)

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:21 |  
          0 0

          třeba by pak už byl ticho.. :)

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:32 |  
      0 0

      souhlas... kdyz oni neco udelaj tak se to neresi ale nasinec si musi hrat na slusnaky...

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:35 |  
      0 0

      to je taky jeden pohled na tuhle otazku a vlastne i spravna...proste ted akorat nekdo prisel zabrecet a mi jsme se museli omluvit(no nemuseli ale je to seriozni).company9

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:40 |  
        0 0

        slo o sportovce, ne o fanousky, proboha. To by fanousci napadli i Repku a zmlatili ho, i kdyz ho nemame vsichni radi? Co je to za demenci?

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:20 |  
          0 0

          Naprostý souhlas. Šlo o sportovce jiného týmu. To se prostě nedělá...omluva a vynahrazení škod je na místě..

          Zase další ostuda našich "fanoušků" a tím celého klubu. Samozřejmě, že to nechybí ve všech novinách...

          • Re: Otevřený dopis

            (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:46 |  
            0 0

            Muzes misto cumeni na fotbal v bedne chodit treba do divadla, tam ti nikdo delat ostudu nebude

            • Re: Otevřený dopis

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 15:04 |  
              0 0

              řek byhc, že zrovna ty budeš jeden z těch, co je napadli...

              • Re: Otevřený dopis

                (host)     před 17 lety 17.08.2007 23:25 |  
                0 0

                :D

            • Re: Otevřený dopis

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 16:20 |  
              0 0

              Do divadla zajdu stejně rád jako na fotbal. V tom bude asi mezi náma ten rozdíl...

              • Re: Otevřený dopis

                (host)     před 17 lety 17.08.2007 23:26 |  
                0 0

                asi si nepochopil jak to bylo mysleny, no nic mozna ti to jednou dojde

  4. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:33 |  
    0 0

    No omluva přijít musela, to je jasný. Pro příště prostě ony výtečníky nebrat na výjezd.Pŕedpokládám, źe stevard, ke kterému patřili, ví přesně o koho se jedná:-)) To, aby dělali bugr, tomu nikdo ze Slavie nezabrání, ale když to délaj na organizovanym zájezdu, tak je to prostě ostuda Slavie. LordEdmund
    PS: Jinak tím jak roste a ještě poroste se stadionem zájem o Slávii, tak se musíme připravit na přísum určitých živelných a problematických osob. Snad si aspoń na stadionu udržíme néjakou kulturu...

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 19:08 |  
      0 0

      Spis se bojim toho, ze casem budou mrize x hovadum jako na Letny... :( A nam, co chtej bejt v nejuzsim kontaktu s hracema, zbydou zase jen oci pro plac... Urs

  5. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:37 |  
    0 0

    To je vypatlanost ... napadnout fanouska je myslim neco jineho nez napadnout sportovce! Copak si myslite, ze by treba fotbalisti, hokejisti ci jini sportovci Slavie to nechali bez odezvy? Zamyslete se taky nekdy. Ale kdyby na te benzince byl napadnutej nejakej ubycejnej spartanskej fanousek, tak se to tady neresi.

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 13:47 |  
      0 0

      Tak tedy jeste jednou ,nikdo tady zatim nenapsal jak to vlastne bylo, objevuji se i hlasy, ze ti sportovci, take nebyli svati

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:09 |  
      0 0

      To neni dobrej argument, nebavíme se o bitkách chuligánů. ale o napadení normálních lidí , fanoušků, nebo sportovců, to je uplně jedno...Napadnout malýho kluka, holku, nebo prostě někoho kdo jde na fotbal. jen protoo, že má šálu soupeře je naprosto stejně ubohé, jako napadnout sportovce..LE

      • Re: Otevřený dopis

        KADE     před 17 lety 17.08.2007 19:50 |  
        0 0

        Tak pod tohle se podepisuju.

  6. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:07 |  
    0 0

    Fakt je že se to napadení nemělo stát.Měli jste si zaskandovat Smrt spartě,trošku udělat bubu bu ale proplesknout je?
    Ale na druhou stranu jestli ste byli rozjetý a napitý tak se těžko kočíruje co děláš.Hlavně v tlupě.

  7. fuck off sparta

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:15 |  
    0 0

    smrt sparte i kolarum.maty

    • Re: fuck off sparta

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:22 |  
      0 0

      tak jedno nechapu, proc ste jim tochlastani nestopli, byli hotovy, a proc se tech lidi nekdo nezastal, ty kecy , ze to zadnej Steward nevidel si vodpuste

      • Re: fuck off sparta

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 14:48 |  
        0 0

        Pod delat stewarda a muzes klidne zkusit celymu autobusu sebrat chlast a vyhodit ho, sem zvedavej jak si povedes draku!

        • Re: fuck off sparta

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 19:13 |  
          0 0

          Mas pravdu, tady se nahlizi na fanousky jako na kohokoliv, kdo zaplni misto, aby byla naplnena kapacita... :(
          Ale to je bohuzel naprd, nebot vsici z techto fans nejsou rozhodne svati, a na to se musime v budoucnu zamerit...
          tj. Slusne ale durazne je pozadat, ze ozralost nebude trpena zejmena ve vetsi mire...
          Urs

  8. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 15:38 |  
    0 0

    Jedno je jasný. Násilí do sportu nepatří. Tyhle fanoušky nesnáším ať jsou z jakýhokoli klubu. Doufám, že se nakonec přijde na to, kdo to byl a že si to pěkně odnesou. Dictator

  9. Fanklub a okoli

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 17:14 |  
    0 0

    Takže popořadě! OP (odbor přátel) není žádným konkurenčním spolkem, ale mj spoluzakládal Fanklub. V jednotlivostech jsme zaměřeni jinak, ale DOPLŃUJEME se! Nemusím rozvádět!!!
    A druhá věc - já jsem se nikde ve Sportu neomlouvalk Spartě!!!! Jen jsem poukázal na nesmyslnost toho, že uráželi osobu Poborského a že to není hodno Slavie: Spartu rád nemám a nemám ani důvod se jí za co omlouvat. I ti nešťastní cyklisté byli především lidé! A hájit výšplechty nebudu. Za odsudkem urážek Poborského si stojím! Za nás také hrál, za jeho kecy v době sparťanské éry jsem řekl své, ale proč stále ve zlém!!!
    DOBI

    • Re: Fanklub a okoli

      (host)     před 17 lety 19.08.2007 13:37 |  
      0 0

      za tu ostudu v čb při posledním jeho mači se styděla většina fanoušků (alespon dle ohlasů na turnaji odboček a mých známých) zrovna tak jako dementní urážka Zikové. amon

  10. S Bohemkou nemám nic společného

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 17:22 |  
    0 0

    Pokud bych měl mít něco společného s někým mimo Slavii, mohou to být jen severočeské kluby. Např. v basketu, kde Slavia nefiguruje, fandím Děčínu, v hokeji jsem léta fandívával Litvínovu! DOBI
    A navíc - ve výboru Fanklubu jsme celkem čtyři z vedení Odboru přátel! To je nějaká konkurence?!?

    • Re: S Bohemkou nemám nic společného

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 17:41 |  
      0 0

      Pane Dobias, z jakého že jste přesně tedy severočeského města?:) Litvínov?

      • Re: S Bohemkou nemám nic společného

        (host)     před 17 lety 18.08.2007 09:15 |  
        0 0

        Skoro cely zivot ziji v Praze, ale koreny mam v Litomericich

  11. Re: Otevřený dopis

    Markus     před 17 lety 17.08.2007 17:49 |  
    0 0

    Děkuji panu Dandovi za projev odvahy. Jsem rád že se k problému nestaví fanklub zády a nedělá mrtvého brouka. Vrátilo mi to naději že Slavia byla, je a bude klubem slušných lidí vyznávajících soupeření v rámci fairplay. Na stranu druhou jsem zklamaný z některých projevů na tomto fóru. Nahrazovat argumenty sprostými nadávkami je primitivní a barbarské. Uvědomte si laskavě že podobný projev dokáže každý, ale inteligentní lidé se takového projevu snaží vyvarovat a snaží se hrát vyšší hru.

  12. Re: Otevřený dopis

    Bejbl     před 17 lety 17.08.2007 18:33 |  
    0 0

    V Amsterdamu jsem nebyl, ale přidám svůj názor. Spolupodílel jsem se na organizaci zájezdů nás z Rožďalovic na pohárové zápasy do zahraničí, takže zkušenost mám. Byli jsme v Udine, Kaiserslauternu, v Hamburku. Vše proběhlo bez problémů, ale naše výhoda je, že se skoro všichni známe a pár cizích, kteří s námi jedou, si prostě ohlídáme.
    Pane Jiří, Váš názor, že výchova fandů besedami pomůže, je pěkná kravina. Ti výrostci tam stejně nepřijdou, při výjezdech navíc působí síla davu a vliv chlastu a úroveň IQ...
    Jestli měl Richi na starosti 70 lidí (nevím, kolik měl k sobě v buse spolupracovníků), tak to určitě nebylo jednoduché. Je škoda, že nezareagovali ostatní v buse a prostě je Richimu nenabonzovali. A příště by nikam Ti grázlové nejeli, prostě jít tvrdě po nich!
    Ještě jedna zkušenost: Byl jsem na ofic. zájezdu od Slavie do Říma v roce 1996. Asi pět náctiletých dětí se ožralo a v Rakousku na benzince něco ukradli a napadli prodavače. Po pár minutách nás zastavili policajti, a tehdejšímu stewardovi dalo dost práce vše urovnat.
    Omluvný dopis je v pořádku, omlouváme se postiženým cyklistům Spartě, nikoli fotbalové Spartě. Že byli poškozeni, o tom snad není pochyb.
    Richi, podle Tvého komentáře cítím, že máš chuť se na to příště vysr.., což by byla škoda. Řešení neznám, snad příště více zapojit všechny "Účastníky zájezdu" a rozbít tu anonymitu.
    Nenech se odradit chytrolíny typu Jiřího, od něho se moc pozitivního nečkáme.

  13. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 21:14 |  
    0 0

    tohle sem nepatří, ale jak je to s Markem Suchým??? ten mediální rozruch najednou utichl

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 18.08.2007 11:21 |  
      0 0

      To je ten hrac Becka ? :-)))

  14. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 17.08.2007 23:12 |  
    0 0

    To co stalo u té benzinky nebylo tak hrozné jak to prezentovali cyklisté na TV NOVA. Spíš to na mne působí, že ty ciklisti jsou rádi že se ukázali v TV a píše se o nich. Nepopírám že to třeba mohlo dopadnout hůř, ale oni rozumně rychle ujeli. V celém autobuse byli asi tři, čtyři chuligáni - kde vzali těch dvacet s vlajkama nevím, možná byli unavený po závodech ... Incident neschvaluji, ale nic hrozného se nestalo. RN

    • Re: Otevřený dopis

      Bejbl     před 17 lety 18.08.2007 00:05 |  
      0 0

      Jasně, v reportáži byli nastrojeni do dresů, aby byli vidět jejich sponzoři (to je jako kdyby se hokejisté při rozhovorech mimo led nastrojili do výstroje a dresů), reportáž byla silně tendenční, ale to je Nova. Přesto omluvu cyklistům schvaluji.

  15. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 18.08.2007 00:55 |  
    0 0

    omg furt pindáte na spartu jaký sou to chudáci atakdále,ale jak tak pozoruju,tak slávie neni svatoušek...Omg tyhle píčoviny co kdo dělá bych dával ke zdi

  16. Re: Otevřený dopis

    (host)     před 17 lety 18.08.2007 03:23 |  
    0 0

    Možná by bylo dobré nejdřív si zjistit jak se věci odehrály a pak teprve psát oficiální omluvy.....

    • Re: Otevřený dopis

      (host)     před 17 lety 18.08.2007 12:57 |  
      0 0

      A tohle právě vůbec není pravda. Jestli chceme bejt považovaný za lepší fanoušky, tak se NESMÍ stát ani to, aby bylo o čem diskutovat. Oni totiž všichni vědí, že ti sparťani jsou o moc horší, ale přesně cílem médií je to, ukazovat na ty ostatní, jako třeba na nás, aby ti rudoši nevypadali tak hrozně. Proto musíme bejt lepší ne jen o kousek, ale o hodně.

      • Re: Otevřený dopis

        (host)     před 17 lety 18.08.2007 21:39 |  
        0 0

        a proc mame bejt "lepsi" prosim te?

        • Re: Otevřený dopis

          (host)     před 17 lety 19.08.2007 08:37 |  
          0 0

          Ve stejným duchu se Tě můžu zeptat - proč by Slavia měla uhrát titul a bejt nejlepší? Tak asi takhle se ptáš.

  17. Pohled účastníka zájezdů

    Moskyta     před 17 lety 19.08.2007 09:30 |  
    0 0

    Předně bych se chtělomluvit, ale jelikož se můj kometář týká jak článku "Otevřený dopis" tak "Fanoušci cestovali do Amsterdamu", umístímho pod oba dva články.
    Do Amsterdamu jsem jel jako steward busu č.3. Jelikož to nebyl můj první výjezd s FK a to ani v pozici stewarda, trochu jsem se obával, co by případně někteří mohli provádět na tak dlouhé cestě v kombinaci s alkoholem. Ačkoli jsme s Dobim nikterak neomezovali konzumaci alkoholu, tak pokud si ho někdo dopřál, tak jen v rozumné míře. Nezbývá mi tedy nic jiného, než celému osazenstvu busu č.3 poděkovat za bezproblémovou cestu. Pokud by se v takovémto duchu odehrávaly všechny výjezdy, tak je dokonce i pozice stewarda zbytečná!
    Bohužel bezproblémová cesta našeho busu neplatí pro bus č.1. Incident, který se stal je zavržení hodný! Ať již došlo jen na facku, nebo jen slovní potyčku, myslím, že pokud chtějí mezi sebou něco řešit chuligáni jednotlivých klubů, ať se pro mě za mě poperou a klidně se i pobijí. Jenže když někdo útočí (verbálně nebo dokonce fyzicky) pro nic za nic na druhého člověka, jen proto, že fandí jinému klubu, nebo dokonce, že sportuje za jiný tým, to je absurdní a ten člověk je hovado! To bychom se mohli také prát proto, že každý nosíme tričko jiné barvy, než jaká se nám líbí barva…
    Bohužel stalo se a důsledky se již dostavují. Dnes byla na TV Nova reportáž a samozřejmě velmi přikrášlená. Další následky se dají čekat. Omluvou Fanklubu to zřejmě nekončí. Podlé prvních zpráv, budou zavedena pravidla, resp. omezení pro výjezdy Fanklubu.
    Dovolím si zde mírně zaspekulovat a nabízím různé možnosti pravidel pro výjezdy s Fanklubem:
    1) Omezení konzumace alkoholu – zákaz tvrdého a maximální počet piv na osobu
    2) Omezení zastávek – pouze pro vykonání potřeb
    3) Jasná pravidla pro rasistické a vulgární a pokřiky – i během zápasu
    4) Při porušení pravidel vyloučení ze zájezdu – jak ještě při nástupu, tak kdekoli po cestě, bez náhrady vrácení ceny zájezdu
    5) Kombinace 1-4
    6) Cokoli dalšího na čem se výbor FK usnese
    Možná jsou to pro někoho až katastrofické scénáře, ale něco s udělat musí, nelze dále strkat hlavu do písku. Ono totiž tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne. A teď přišlo varování, „že je ucho naprasklé“. Je tedy potřeba zakročit, dřív než se „ucho utrhne“…

    • Re: Pohled účastníka zájezdů

      Jakubisko     před 17 lety 19.08.2007 12:51 |  
      0 0

      Nelze než souhlasit, nejprve jsem byl zděšen, že jedu tím mikrobusem, ale nakonec jsem mohl jen děkovat bohu...tak perfektní atmosféru na výjezdu jsem ještě nezažil - a když jsem navíc četl co se dělo jinde, tak tím spíš ta naše skvělá cesta nabírá na ceně.....nebyl jsem svědkem tak nebudu spekulovat co se dělo nebo nedělo, ale tak jako tak jsou pravidla nutná, to se nedá nic dělat...jinak se nám to vymkne z rukou a žádné zájezdy nebudou... a ještě jednou díky tobě, dobimu i všem spolucestujícím za zájezd, na který jen tak nezapomenu :)

    • Re: Pohled účastníka zájezdů

      (host)     před 17 lety 19.08.2007 14:34 |  
      0 0

      ty ses dement, potkat te nekdy facicky budou litat....

      • Re: Pohled účastníka zájezdů

        lucky-pilda     před 17 lety 20.08.2007 10:04 |  
        0 0

        koukám, že pán je asi z hools sparty ... potkat tebe, tak mi je blbě ...

    • Re: Pohled účastníka zájezdů

      (host)     před 17 lety 20.08.2007 17:18 |  
      0 0

      I když si stojím za tím, co jsem psal výše o události u benzínky a na výjezdu autobusem jsem byl po mnoha letech poprvé (je mi 40), tak s pravidly musí každý rozumný slávista souhlasit. Chování MENŠINY osazenstva autobusu č.1 bylo nad mé chápání. Ale 99% osazenstva autobusu se i přes nemalou konzumaci alkoholu chovalo pro ostatní snesitelně.
      Jinak musím všem co se na ní podíleli poděkovat za organizaci, jak jsem sám viděl tak je hodně nevděčné. Hlavně to nevzdávejte, s blbcema se potkáte vždycky a všude. RN