Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

Už jen pár dnů zbývá do ostrého startu Slavie v nové sezoně. Jak se na ni slávisté připravili, co je v ní čeká a jaké mohou mít ambice?

Když Slavia na začátku července nastoupila k prvnímu přípravnému utkání s Teplicemi, fanoušci moc optimističtí být nemohli. Jediným novým hráčem byl Ladislav Volešák, vypadalo to, že přípravu na stoperu odehraje dvojice Studík-Šmíd. Hned po prohře s teplickým týmem se ale začali trousit noví hráči, na testech byli další, kteří vypadali v zápasech velmi nadějně a k radosti fandů i samotného trenéra většina z nich nakonec ve Slavii i zakotvila. Původní pesimismus se vytratil a vystřídalo ho nadšení, které dovršil svým příchodem Martin Vaniak. Slavia už dlouho tak dobře neposílila, přišlo devět hráčů a ne ledajakých. Po všech minulých nákupech přeplácených "hvězd" typu Granovského nebo Nedzipiho či případných experimentů s druholigovými hráči jako Černoch letos vedení a trenér přivedlo devět hráčů, kteří mohou hrát v základní sestavě a mnoho z nich má na ni reálnou šanci, jak ostatně ukázala generálka proti Bohemians 1905. Přišli fotbalisté, kteří mohou ve Slavii vyrůst, ale i ti, kteří jsou hotovými zkušenými hráči a takové tým na některých postech potřeboval.

Všimněme si jedné věci - do Slavie přišli hráči evropské třídy. A to dřív nebylo ve Slavii zvykem. Kdo byl skeptický vůči příchodu Tavarese z druholigového francouzského Tours, který spadl do třetí ligy, musel svůj úsudek poopravit, protože Tavares v zápasech ukázal, že je výborný hráč. A kdo z nás by si před dvěma měsíci myslel, že ve Slavii bude hostovat fotbalista Interu Milán? S návratem Vladimíra Šmicra možná někteří počítali jako s hotovou věcí, ale Šmicer svoje rozhodnutí k návratu pořádně protahoval. K velké radosti vedení i fanoušků nakonec kývnul a Slavii se toto angažmá vrací už teď. Díky Šmicrovi se jí dostává větší pozornosti v médiích než dříve, pro novináře je Šmicer doslova magnetem, totéž platí i pro další příznivce fotbalu a nejen Slavie. Škoda, že zatím Šmicrův potenciál nebyl dostatečně využit i v marketingu, nedočkali jsme se autogramiády spojené s prodejem suvenýrů a jiných akcí, přispívajících k tomu, že nás třeba na Strahově bude na podzim o pár tisíc víc.

Pozitivní je, že tři kvalitní hráči (Brabec, Šmicer, Tavares) přišli do Slavie po skončení smlouvy zadarmo. Na druhou stranu částka, kterou klub ušetřil při přestupu, se promítne do jejich platů, nemůžeme očekávat, že takoví hráči budou hrát za pár desítek tisíc. Slavii se stále nepodařilo vymanit z dluhů vůči bývalým i současným hráčům a pokud nezíská peníze prodejem některého hráče, nedokážu si představit, jak by jiným způsobem zabránila tomu, aby ze skříní nevypadávali další kostlivci, domáhající se svých odměn.

Dlouho to vypadalo, že přijdeme o Marka Suchého, ale Slavia nakonec slevila ze svého nekompromisního prohlášení ohledně odchodu a dala mu šanci dokázat, že svá slova o podpisu smlouvy myslel vážně. Finalista z Kanady tak podepsal na další tři roky.

Zdálo se vám, že Slavie v létě utratila za posily spoustu peněz a naopak všichni hráči Slavii opustili zadarmo? Tak to je chyba, noví hráči stáli jen zhruba čtyři miliony. Podstatnou část z odstupných tvořily odchody hráčů béčka, Robina a Radka Dejmkových a Michala Šmída. Šmíd odešel po skončení smlouvy, kterou nechtěl prodloužit, tady nebylo co řešit, ale otazník visí nad druhými dvěma jmenovanými. Měla je Slavie nechat ve svém kádru, nabídnout jim lepší podmínky a doufat, že neodejdou zadarmo, anebo vsadit na jistotu a prodat je rovnou i s rizikem, že jednou třeba odejdou z Liberce za několikanásobek částky, než Slavia od Liberce inkasovala nyní? Po zkušenostech z minulých let se vedení rozhodlo pro druhou možnost, ke které se přikláním i já. Lepší inkasovat za každého hráče milion a půl než za rok dostat za každého jen odchovné. O slávistické odchovance byl letos mezi prvoligovými kluby nebývalý zájem, hostování Dočkala a Váchy, kteří mají před sebou skvělou budoucnost, nelze než schvalovat. Navíc mají ve Slavii smlouvu až do konce roku 2009, takže nehrozí odchod po jejím skončení.

Před Slavií teď stojí dva už tak trochu obligátní úkoly: postoupit do Ligy mistrů a bojovat o domácí titul. V oboje můžeme ve skrytu duše doufat, ale uvěřit budeme moci až v okamžiku, kdy obě zmiňované skutečnosti nastanou. Ve 2. předkole to nebude mít Slavia se Žilinou zrovna lehké, dostali jsme jednoho z nejtěžších soupeřů. Vedení zároveň fanoušky od návštěvy domácího zápasu odradilo nesmyslně vysokým vstupným, které by se dalo pochopit u zápasu s Barcelonou, ale ne se slovenským mistrem. Místo toho, aby v nelehkém duelu slávisty podpořilo třeba deset tisíc diváků, bude na tribunách možná pár tisíc a to není podpora hodná bojů o Ligu mistrů. Nedokážu si představit, kam by se vyšplhaly ceny vstupenek při postupu do 3. předkola nebo do základní skupiny... Pokud Slavie přes Žilinu postoupí, ve 3. předkole narazí už na velmi silné soupeře. Reálně může přejít přes čtyři nebo pět z nich, na ostatní není v jejích silách kádr dostatečně kvalitně posílit. A v lize? Vzhledem k našemu posílení bych chtěla věřit, že by konečně titul mohl být náš, ale bůhví, jak to všechno dopadne. To se dozvíme za deset měsíců.

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 08:40 |  
    0 0

    Mam podobne pocity,velkou radost z nakupu a myslim,ze je Slavia nejsilnejsi za posledni leta.Co my ale velmi kazi radost,jsou dresy s bilymi zady,to je nejvetsi zklamani,jak mohlo vedeni dopustit neco podobneho?

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 08:46 |  
      0 0

      Jedine souhlas,bily zada jsou odporny!Chci videt nase kluky v puvodnich cervenobilych dresech!

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

        ttajpek (host)     před 17 lety 28.07.2007 12:41 |  
        0 0

        Ježiš vy ste jak tupí. Bílá záda máme proto, že si to přejí sponzoři. Potřebujeme peníze. Posledních x let stejně NIKDY nebyla celá sešívvaná záda, byl tam odporný ílý čtverec, který sme mohl vidět na hráčích Bohemky ve středu. To mi příde jako 100x větší hnus než bílá záda. Bílá záda forever!!

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 00:58 |  
          0 0

          Nazývat někoho, komu záleží na tradici a kdo ví, jak přesně má vypadat slávistickej dres tupounem, mi přijde naprosto nefér. Evidentně se s tim nedá nic dělat, pač prachy vládnou a lidem jde hlavně o prachy než o cokoli jinýho, ale vykřikovat tady věci typu bílá záda forever, to už je opravdu vrchol nevkusu a šlapání po tradicích. Já osobně už se s tim smířil, že záda budou bílá a že to má svoje důvody, ale vim, že pravá Slavia měla záda dycky sešívaná a to by měli lidi vědět...

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:26 |  
            0 0

            Jestli te potkam s bilejma zadama,tak te sejmu,nesnasim je a kazdeho,kdo je propaguje!

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:28 |  
            0 0

            Nehodlam se s tim smirovat,co to je za nesmysl?Je treba bojovat a protestovat k navratu slavistickych krasnych dresu!

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:31 |  
          0 0

          Ale tady nikdo nic nenamita proti sponzorum,uz si to UVEDOMTE,ale proti odpornym bilejm zadum!!!Proc hraje Monaco nebo Feynoord v kombinovanych dresech?At tam mame sponzora,ale na cervenobilych dresech!!!

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

        ttajpek (host)     před 17 lety 28.07.2007 12:43 |  
        0 0

        Ježiš vy ste jak tupí. Bílá záda máme proto, že si to přejí sponzoři. Potřebujeme peníze. Posledních x let stejně NIKDY nebyla celá sešívvaná záda, byl tam odporný ílý čtverec, který sme mohl vidět na hráčích Bohemky ve středu. To mi příde jako 100x větší hnus než bílá záda. Bílá záda forever!!

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 28.07.2007 13:29 |  
          0 0

          tt ole a bila zada ole. troubi

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:35 |  
          0 0

          Pockej az te potkam,ty zasranej troubi a jestli budes mit bily zada,tak ti bily moc dlouho nevydrzej!!

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:33 |  
      0 0

      Okamzite zrusit bilej hnus na zadech!!Chceme slavisticke dresy a nikdy jinak!!

  2. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    mart     před 17 lety 28.07.2007 08:56 |  
    0 0

    Supr clanek Jane, jako obvykle.
    Taky se ve me michaji 3 pocity. Ten prvni je natesenost. Jak spravne rikas, na papire musime atakovat postup do CL a titul.
    Ten druhy je vztek! Ceny listku, proboha, to je uplne silenstvi! Me by to asi az tak nevadilo, ale chapu (narozdil od manazera marketingu) ze je lepe hrat s podporou 17000 lidi nez s polovinou:( . A pak to "perfektni" vyuziti marketingoveho trhaku se jmenem Vlada Smicer. K sakru ja ziju vic nez tisic kilometru od Prahy, prijedu az na druhe kolo, ale uz ted mam 3 !! "objednavky" na Smicovo triko v sesivanych barvach (od jeho byvalych fandu). .... nemusim snad dodavat, ze ja ho nepropaguju.... ono to jde jaksi TEMER uplne samo!! Bohuze asi je TEMER.....
    Ten treti je vlastne takovym zakladnim kamenem moji natesenosti. Je to takove spojeni nadseni, viry a nebyvale spokojenosti (my slavisti sme nekdy trochu narocni :D). Vse v souvislosti s nezvykle pozitivni obmenou hracu - navic denne posilovanou pohledem na www.stadioneden.cz.
    Tak ted uz jen doufejme, ze nam dobre vyjde vstup do te kvalifikace ... a pak uz hura za titulem.z l'poolu zdravi mart

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 09:25 |  
      0 0

      Tak zaprvé pokud mě mé informace neklamou, tak Dejmkové odešli za 5 a ne za 3 mega, ale to je detail. S tou Barcelonou je to hodně nadsazené, je pravda, že je to víc než jsme asi očekávali, ale zas na druhou stranu je pravda, že je to velmi prestižní souboj a poprvé se představí Slavia v soutěžním utkání doma, tak snad to dokážeme překousnout a přijde nás co nejvíc, tím ale netvrdím, že s výšší vstupného souhlasím. Další věcí je ono marketingové využití Šmíci, ono se to lehko říká, ale je to hráč, který je náchylný na zranění, dohání herní i treninkové manko a tak bychom mu mohli dopřát aspoň trochu regenerace, myslím že to, že se objevil v Edenu je zatím v celku dostačující a věř tomu, že v budoucnu se určitě dočkáš i autogramiády, je to taky jen člověk a tak mu dejte aspoň malinko volnosti. Buldok

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

        mart     před 17 lety 28.07.2007 11:00 |  
        0 0

        No, Smica je skutecne jen clovek, ale rekni mi, kdo vi, ze byl v Edenu? O.K. pocitejme, Ty, ja, ... a par ostatnich blaznu, co se povetsinou schazeji na tehle strankach ( Pan Buh za ne zaplat).
        Pak mi jeste vysvetli, jak by se dotklo jeho regenerace, kdyby se na nas (Vas) v Praze koukal z plakatu jak pred dvema lety Poborsky. ( To kdo by platil ty plakaty Ti nereknu, to by Ti mela rici pani Tomasova).
        Co se tyce ceny listku, o.k. mas jiny nazor. Ja bych ale uprednostnil precisni analyzu. Dockejme, kolik lidi se objevi, a kolik se vydela (prodela).
        Autogramiada je fajn (ale priznejme - 1000 lidi, jestli to prezenu, to je marketing do vlastnich rad(ridkych) nikoliv na ven).
        Skutecne nezhapu proc neni na Ruzyni stanek na prodej listku na fotbal. Takovejch anglanu se do Prahy tahne, a i oni vedi, ze chlastat se neda 24 hodin denne(plati pro vetsinu, vyjimky potvrzuji pravidlo).
        Za kolik odesli Dejmkove me zajima jen okrajove. Jsem si jist, ze pan Dr Dolezal vi co dela (co prodava), a docela urcite bych to neudelal lip.
        Co se tyce marketingu, az budem mit 10000 lidi v prumeru na zapas, (to je pro Strahov) prestanu remcat. zatim zdravi mart

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

            mart     před 17 lety 28.07.2007 12:10 |  
            0 0

            Cimz, chces rici, ze pani Tomasova udela svou praci pro tento rok (desetileti), a je to ????
            Ne, ne a ne - marketing je slaby a slaby a slaby.(tecka)mart

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

              (host)     před 17 lety 28.07.2007 15:33 |  
              0 0

              Jenoznacne souhlas, omg dyt originalni dresy jsou jen z L.Jarolimem kterej u nas uz ani neni! Na Bohemce si ted asi sto lidi stezovalo ze si nemuzou koupit dres se Smicou :(

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

            PetCC     před 17 lety 28.07.2007 20:13 |  
            0 0

            Jenom odpověď na tvou otázku: "rekni mi, kdo vi, ze byl v Edenu?"

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

              mart     před 17 lety 29.07.2007 23:16 |  
              0 0

              ale jo, mas pravdu, par lidi si to asi precetlo(:))...... ale dobre vis, ze je to chytani za slovo - mimochodem, jakou zasluhu ma na tech novinovych clancich pani Tomasova? Jak rikam, reklama Vlada Smicer se do jiste miry dela sama, ale bylo by "prudentni" veci vyuzivat (tim myslim AKTIVNE vyuzivat). Ale ja stejne vim, ze se na tom oba shodnem, nemam pravdu ?(:D)mart

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 28.07.2007 12:18 |  
          0 0

          Marte, ty plakáty platil Eurotel. Marketing je slabý a to, že o Šmicrovi psaly deníky není marketing.
          Marketing je marketing, odkazuji na základní četbu, kterou by měl být třeba Philip Kotler - Marketing Management.

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

            mart     před 17 lety 28.07.2007 12:52 |  
            0 0

            ..ja vim, ze jejich platil Eurotel, a taky vim, ze nase by neplatil :). Ale nekdo by se nasel. Tedy, kdyby se hledalo, ze.mart

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

          (host)     před 17 lety 28.07.2007 13:38 |  
          0 0

          souhlasim s martem,pani tomasova je podle me totalne neschopna,uroven naseho marketingu je naprosto tristni!kdybych mohl,hned ji vyhodim,vymlouvat se furt na eden taky nejde.chapu ze neamme takove moznosti jako sparta,ale my nedelame vubec nic!tady se mam ejeste hodne co ucit od spartanu,ti jsou v tomhle uplne nekde jinde.naproste minimum marketingovych akci,potencial slavie naprosto nevyuzit,veci ve fanshopu je strasne malo.
          dalsi vec jsou ty vstupenky-nechapu jakej blb tohle vymyslel,jak sparvne podotkla jane,nevim jak by se ty vstupenky vysplhali,kdyby jsme do CHL postoupili.naprosto nesmyslne vysoke.spousta lidi chce jit na hlavni tribunu,aby z toho zapasu neco mela.kdyby to stalo 500,tak ani neceknu.ale 850 je uz fakt strasne moc.jsem student a 850 za jeden zapas je rpo me fakt hodne.dobre to udelala zilina,ktera ma nabidku ze kdyz si koupej permici,dostanou vstupenku na slavii zdarma.k temhle akcim se mi nikdy nedopracujeme.aby panove z vedeni nebyli prekvapeny,az jim na zilinu pride 5 tisic,coz se na strahove ztrati jako prd a nikam se nepostoupi...to pak budou ztraty o hodne vetsi,nez kdyby vstupenky dali levneji

  3. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    supersonique     před 17 lety 28.07.2007 09:24 |  
    0 0

    super clanek,

    Ono se vetsinou se pozna uz po 4.kole, jestli to bude na hru o titul nebo nikoliv. Aniz bych chtel krotit optimismus, tak bych si slova o hracich evropske tridy odpustil. Mame zajimave nove hrace, to ano, ale takovych hracu, abych o nich mohl s klidem prohlasit, ze jsou evropskou tridou, u nas moc nebeha. Tim se ovsem nechci dotknout Vladi Smicera, ten byl a je hvezda.

    Na ty dresy jsem upozornoval driv. To ze na Slavii neumej delat merchandising, to je znama vec, ale ze neumej prodat a vyyuzit medialniho magnetu Smicer, to je diletantismus. Dres se Smicou si koupim (jestli bude), i kdyz to mam do Prahy taky tisic km.

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 10:00 |  
      0 0

      Kdybys viděl hrát Tavarese, slova o hráčích evropské třídy by sis neodpouštěl. Takovej hráč v kaprlize není.

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 20:56 |  
        0 0

        To neznamená, že je to hráč evropské třídy. Kdyby byl, nešel by do Slavie. Bude to hráč nadprůměrný pro naši ligu. V lize mistrů pak múžeme jen překvapit. Určitou výhodou bude, že hráči budou neznámí a určitou dobu potrvá, než budou k přečtení. A stejně jako u dvacítky přeji hodně štěstí. Bez toho to také nepůjde. Vašek

  4. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 09:44 |  
    0 0

    pěknej článek.3 předkolo bude moc těžky

  5. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 09:48 |  
    0 0

    Co říkáte na našeho nového sponzora pro evropské poháry ? Fortuna !
    Píšou to v dnešním Sportu,stejnej sponzor jak rudoši..hmm

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 09:59 |  
      0 0

      To je pěkná blbost. To psal nějakej chachar, kterej nedokáže rozlišit jeden pražskej klub od druhýho.

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

        Andre     před 17 lety 29.07.2007 19:15 |  
        0 0

        Zítra na oficiální konferenci budou představeni noví sponzoři. Již dlouho se spekuluje o tom, že budou dva - jeden pro poháry a druhý pro ligu. Objevilo se to v několika novinách a zítra se uvidí. Jsem zvědav, jestli to bude Fortuna. Ale jinak je to jen a jen dobrý krok - 2 sponzoři = víc peněz.

        Ale taky se musíme v Evropě někam dostat, protože tam se to bude platit od zápasů...

  6. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezóně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 09:52 |  
    0 0

    Granovský a Nedzipi byli přeplacení? To by mě teda zajímalo... mudrc

  7. Marketing

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 10:07 |  
    0 0

    Fajn článek. Neodpustím si poznámku k našemu marketingu. Ten totiž "směrem ven" podle mě vůbec neexistuje a tak by mě zajímalo, jakou pracovní náplň vlastně paní Tomasová má? :-(

    tomahu

    • Re: Marketing

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 11:10 |  
      0 0

      Nedávno na to odpovídala: Zajišťuje 3 hostesky k VIP vchodu a také objednává 3 krabice chlebíčků pro VIP. Paní Tomasovou do Slavie dotlačil Stanislav Gross. Slavia by měla vybrat člověka se zkušenostmi, člověka, který poznal jak funguje mezinárodní korporace.

      Celkem slibně se jeví pan Zlámal, ale pokud se nepletu, tak ani on v nějaké větší firmě nepracoval. Osobně jsem přesvědčen o tom, že kdyby Slavia angažovala člověka se zkušenostmi z velké úspěšné firmy, tak by na to velmi vydělala. Marketing by byl marketingem a ne "oddělením pomocných prací oddělení propagačního oddělení". Škoda, že si to jednatelé neuvědomují, v tom je velký potenciál.
      Dres se Šmícou měl totiž Umbro prodejny zaplavit den dva po podepsání smlouvy a samozřejmě se měl prodávat na Bohemce.

      Lístky se Žilinou jsou drahé, jsou mimo. Klub tím naznačil, že jejich úvahy o cenotvorbě nejsou úplně nejlepší. Přesto si myslim, že bysme tam měli všichni najít cestu a přijít. Každopádně chápu každého, komu se cena lístků nelíbí. Plný Strahov díky tomu nebude, Bosák bude tvrdit, že to nechápe, že ty slávisti sou takoví rádoby fanoušci, na co jiného by už chtěli přijít... Takže za blbce budou fandové a ne vedení... Slavia ze sebe cenou lístků udělala Luise Vuittona. Toho ale běžně 19 032 lidí nenosí.
      Věřím, že při cenách 500 krytá západ východ, 450 nekrytá západ východ, 200 kotel, 100 kotel studenti a 300 kotel hostí by byla o vstupenky bitva a Slavia by vydělala o mnoho větší peníze.
      Na stadionu je mi pak vždy líto, že neni plno. Sám jsem zvědav jakou cenou dost fanoušků vedení odradí ve 3. předkole pokud nám nalosujou třeba Arsenal nebo Liverpool. Kotel za 1000??? Nevim, ale zdá se mi, že vedení se v tomto zachovalo nepěkně, protože na Spartě jsou i lístky na poháry celkem dostupné, minimálně pro kotel určitě.

      • Re: Marketing

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 11:40 |  
        0 0

        Tak kdyz uz jsme u toho, proc myslis, ze by byl takovy rozdil v poctu lidi, kdyby rozdil v cene byl 100 do kotle a 350 na hlavni? Kdo by si mohl dovolit jit do kotle za 200, tak tam pujde i za 300 a kdo by sel na hlavni za 500, tak tam nejspis pujde i za 850. Ceny jsou vysoke, ale fanousci prijdou tak jako tak. Rozhodne nemyslim, ze pri tvych cenach by bylo plno a pri cenach vedeni prijdou 3000 lidi. Ja cekam nejakych 7000 a pri nizsich cenach by mozna prislo o 2 tisice lidi vic, ale to uz se na tom stadionu zas tak neprojevi...
        quelhar

        • Re: Marketing

          PetCC     před 17 lety 28.07.2007 11:50 |  
          0 0

          Když je lidem jedno jestli zaplatí místo 500 850, tak proč se pořád ročilujou, když se cena elektřiny zvýší ani ne o 10%. :-)
          Já očekával na první zápas, navíc pohár, se slováky, se Šmicrem a dalšími posilami 12-14 tisíc, při těchto cenách lístků ale přijde 6 tisíc (i když bych se rád mýlil).

          • Re: Marketing

            (host)     před 17 lety 28.07.2007 11:55 |  
            0 0

            :o) No mozna proto, ze elektrinu plati kazdy mesic a tohle je preci jenom celkem vyjimecna situace :o) Nj, rozciluje se kazdy, kdyz se neco zdrazuje a konec koncu ty listky k tomu taky patri. 12 tisic mozna prijde, pokud na Slovensku vyhrajeme a budeme hrat pekny fotbal. Pokud tam rupneme, tak asi prijde malo, si myslim :o(
            quelhar

          • Re: Marketing

            (host)     před 17 lety 28.07.2007 12:39 |  
            0 0

            Já psal do kotle za 100 pro študáky. A to už je sakra rzdíl dát třetinu. Osobně myslím, že lidi chápou 500 jako psychlogickou hranici.
            Nesouhlasím s tebou i proto, že pokud by měla být Slavia úspěšná v pohárech, tak by to ty nejvěrnější asi zruinovalo, nebo by prostě nepřišli.
            Chápu studenty a důchodce, že na to třeba nebudou mít, ale chápu i lidi další. A mě třeba rozdíl 350 korun na hlavní nepřijde malej. Neřikej mi, že až si pudeš koupit auto, tak ti je jedno jestli stojí 500 nebo 850 tisíc, stejně, jako když deš na nákup, tak to neni jedno, jestli bageta stojí 10 korun, nebo korun 17. Já prostě myslim, že 300 pro kluky do kotle, který se staraj o super atmosféru je prostě hodně. Já du sice na hlavní, ale kotelníkům bych to dal klidně za 50. Prostě chci atmosféru a ne ty kluky v kotli hned na začátku sezony naštvat.
            Já, kdybych vymýšlel cenotvorbu, tak rozhodně spojim výhodný balíček: lístek na Žilinu+permanetnka za výhodných podmínek. V balíčku exclusive by byl dres Šmicra. Dejme tomu, že na hlavní by to stálo 2000 korun, s dresem třeba 2850. Takhle to dělají kluby, které to umí.
            Zároveň nechápu, že obnovení permanentky je stejně drahé, jako nákup nové. Renewal je všude v anglii spojen s discountem. Ne kvůli penězům, ale kvůli vztahu k těm věrným fanouškům - zákazníkům. Prostě to Slavia zatím neumí. Snad se to zlepší, chce to ale "passion, knowledge and experience".
            Zdraví Víktor z Vevey/Prahy.

            • Re: Marketing

              mitsu     před 17 lety 28.07.2007 14:28 |  
              0 0

              nechce vystridat pani tomasovou?mluvis mi z duse!

              • Re: Marketing

                (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:27 |  
                0 0

                Vystřídat jí nechci, pracuju v Nestle a zatim se mi Nestle jevi jako lepší zaměstnavatel než Slavia...

            • Re: Marketing

              (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:09 |  
              0 0

              alice je snad naše největší slabina. chce to někoho, kdo marketing a PR umí. Měli jsme tiskovýho mluvčího na *****, ted máme perfektního. Tak už zbývá jen marketingový ředitel. Pokud možno slávista tělem i duší, ty totiž vždycky přidaj něco i něco na víc. A za ty odporný bílý záda bych ji *****

        • Re: Marketing

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.07.2007 12:55 |  
          0 0

          No nevim, na vychod a zapad by mi prislo 300 - 400 odpovidajici cena, pri 500 bych skripal zuby, ale sel bych s tim, ze proste slavii prispeju; bohuzel 800 prekracuje vsechny psychologicky hranice:-(, zjevne neprimerena cena, kdybychom postoupili do lm a hrali s Chelsea, i tak by to bylo hodne, ale prosim, takovy zapasy se hrajou treba jednou za 10 let, ale na Zilinu...

  8. Bejbl

    slavistajiri     před 17 lety 28.07.2007 10:45 |  
    0 0

    Tak Bejbl jde do liberce, to by sme měli dostat nějaký prachy ne? Do rapidu šel po skončení smlouvy, tedy stejnej případ jak Holeňák.

  9. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 10:55 |  
    0 0

    Jane,opravdu je to skvělý článek,ani bych nevěřil,že to psala dáma.
    Já mám z letošního léta úplně stejné dojmy jako vy.Konečně se dějí věci,které jsou na úrovni jména klubu,který je nejstarší a nejslavnější
    v Čechách. Marketing je mimořádně důležitý,je to věda,nemůže to dělat neznalý člověk a zdá se mi,že i ve Slavii to jde hezky nahoru.Myslím,že i přestupová politika do toho zapadá a ta je letos bez diskuse na nejvyšší úrovni co pamatuji.Vidím tu však jednu dost velkou chybu,to je cena lístků na Žilinu.Podle mých výpočtů tam bude ztráta na tržbách přes 1 mil.Kč,protože všechny ty diskuse typu"kdo miluje Slávii,ten přijde určitě" narazí na docela obyčejný a bohužel dnes rozšířený problém,že některé skupiny lidí na to prostě nebudou mít.Jsou to především studenti a důchodci.Tvrzení o příchodu hráčů evropské úrovně?Šmíca je jasný,Tavares určitě taky,on Šéf určitě věděl proč ho chce do mužstva.Mára Suchý-ten je vlastně také napůl nový a když někoho vybere direktoriát MS mezi 26 nejlepších hráčů šampionátu,tak není co řešit.Další se ještě musí projevit.Dresy by určitě byly lepší klasické.AŤ žije SKS Bongor

  10. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 11:26 |  
    0 0

    Diky za pekny clanek.
    Ohledne listku na Zilinu - rad bych veril, ze vedeni vi, co dela, i v tomto pripade. Predpokladam, ze maji nejake analyzy z minulosti, ktere jim reknou, jake jsou nejvyhodnejsi ceny listku, at na tom klub vyryzuje nejvic. Asi nejvic bude zalezet, jak se nam povede prvni zapas venku, ale jestli tam uhrajeme aspon remizu (nejlepe tak 2:2), tak verim, ze si na Strahov najde cestu kolem 7000 lidi, coz by mohlo znamenat cca 3,5M vydelku jen na vstupnem.
    A ohledne marketingu - taky porad cekam, kdy uvidim po Praze plakaty se Smicerem v nasem dresu, ktery zve, at si koupime permanentku na Slavii, ze uvidime v akci viteze LM a mnohonasobneho reprezentanta a navic budeme mit predkupni pravo na permici do Edenu. Jasne, tohle stoji penize vyrobit a propagovat, ale ty prachy by se nam jiste nekolikanasobne vratily. Tady vidim v soucasnosti asi nejvetsi rezervu soucasneho vedeni Slavie.
    Celkove vzato - uz dobry tyden jsem nervozni, jak to dopadne s Zilinou, od toho se asi bude odvijet cela sezona. IMHO nam hraje do karet, ze se jim vyzlutil stabilni stoper a ze to bude jejich sesty zapas behem tri tydnu - ted v lize se jim jeste muze nekdo zranit. Naopak budu netrpelive sledovat, jak se vyviji zraneni Krajcika a Svece s Hubackem a jestli do stredy neodejde Dusan - ted uz verim, ze se s Derby dohodneme, ze Dusan odehraje minimalne zapas v Ziline a pak teprve pujde. Nakonec obvykla fanouskovska vec - sestava na Zilinu: Vaniak - Krajcik (Drizdal), Sourek, Brabec, Hubacek (Aracic) - Smicer, Tavares, Svec (Belaid), Svento - Vlcek, Senkerik. V pripade Mateje a Davida by to byly citelne ztraty, Tijani by Misu Svece asi nahradil dobre (hrali bychom pak nejspis vice ofenzivneji). S Markem Suchym jeste nepocitam, myslim, ze se dostane do hry nejdrive v Jablonci.
    Jaky vysledek byste brali jako dobry v Ziline? Ja bych ted pred zapasem byl rad i za remizu se vstrelenym golem
    quelhar

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 11:47 |  
      0 0

      Moje sestava pro Žilinu:
      Vaniak, Krajčík (Studík), Brabec, Suchý, Hubáček (Aračič), Janda (61. Šmicer nebo Belaid), Tavares, Švec, Švento, Vlček, Šenkeřík. Tzn. posílení středu běhavými, pracovitými hráči, hra na protiútoky, od 70. minuty přechod na útočný fotbal.
      Na Jablonec už jiná sestava s Dřížďalem, Šourkem, Necidem, Gecovem, Volešákem, bez Krajčíka, Suchého, Huba, Švece, Jandy a Šventa. Tantalos

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      jarmik     před 17 lety 28.07.2007 11:53 |  
      0 0

      Já si nemůžu pomoct, ale jsem si jistý, že vyhrajeme o 1-2 goly. Ty 4 goly od amatérů. Je přeci jedno, jestli to vypouštěli nebo ne, to je blbost! Nikdo, kdo všechny přesvědčuje o svých evropských kvalitách, si nemůže na svém hřišti nechat nastřílet kilo banánů od instalatérů a automechaniků. Prostě naše obrana je na několikanásobně vyšší úrovni než u Lucemburčanů, kterým dokonce chyběli 3 hráči defenzivy. A co útoku týče, o tom snad nemá smysl ani mluvit. Nedovedu si představit nic jiného, než 2 vítězství, nebo 1 a remízu.

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 15:38 |  
        0 0

        Fakz bych zilinu nepodcenil , ten vykon smer na horu je za posledni rok celkem obrovkej, individualne treba ne ale jako tym ANO! bude to hodne tesny.

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:12 |  
        0 0

        Počkej a co Sparta s těma Belgičanama?To byli samí pekaři,cukráři
        a podobně.Jen dva z nich měli profesionální smlouvy.

  11. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 15:48 |  
    0 0

    Globalne souhlasim , ani cena listku na zilinu me nak netrapi (nehlede ze v zline jsou za 500sk!!) Jediny co me fakt trapy je nas marketing. Chodi nas na fotbal 4-5, letos po minule sezone, stavbe edenu, prichodu smici, jsme si ve stredu prinesly 10permic . Mimo me a jednoho "novice" , chteli vsichni dres Smici, jenze original FURT NENI , jen ten jak si ho tam muzes nechat napsat dodatecne, jenze to vypada jinak nez origos. Docela sklamani , jenze vetsi bylo kdyz jsem dorazil s petilitrem do fanshopu a koupil jsi jen tu letni xiltovku za dve kila. Vyber nula (vetsinu veci mam uz z drivejska doma) nula nic. o naky autogramiade ani fakt nemluvim. Takze jediny tah zustavaj listky za 850 na Zilinu, asi tam budu sedet sam a na sobe budu mit ten slavistyckej rucnik jeste z komunizmu. GG
    Matej D.

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 15:53 |  
      0 0

      Jooo ten rucnik si pamatuju. Jsem snim v 95 tocil nad hlavou jeste ve starym Edenu. No uz tehdy ze me lidi nak nemohli :D

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 15:54 |  
      0 0

      Dal bych si nakou soutez o dresy, saly ,cepice ,vlajky atd.

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      KADE     před 17 lety 28.07.2007 17:31 |  
      0 0

      Tak tohle je hodne smutný. S tím by měl Doležal něco dělat...

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 17:52 |  
        0 0

        Přesně tak, chybí tam pořádný vlajky, dresy, trička, minidresy a dresy se Šmícou, víc plakátů než jen týmovej atd. atd. Chtěl jsem udělat vlajku svýho města a koupit si už sešitou vlajku z červený a bílý látky a doplnit jen jméno a ani to není. Slávie tímhle přístupem přichází ročně o možná statisíce. A že všude v centru se daj koupit rudý hnusy a slávistický ne, to je vrchol. Rozhodně by to chtělo i na to letiště umístit

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:18 |  
      0 0

      marketing (alice) jest největší slabina. Měli vybrat někoho, kdo má alespoň nějaký vztah ke sportu a ne roštěnku, co si k nám přišla udělat pěkný zásek na CV. Já už se klvůli tomu rozčiluju od tý doby, co je tu. Snad saša kliment s edenem bude šikovnější, tam je alespon jistota, že jako kovaný slávista, proto udělá maximum. ty bílý záda jsou nechutný, propagace, reklama=0= alice go to **** amon

  12. Marketing

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 17:52 |  
    0 0

    Přidávám se k poptávce po originálním Šmícově dresu! Aktuálně nás chodí už 12 (všichni permice naproti hlavní) - loni jsme byli 3!!! Minimálně 8 z nás by si koupilo dres Šmicra... i třeba z důvodu podpory klubu.
    Zároveň se mi nelíbí způsob tahání peněz z fans prostřednictvím lístků... navíc na ten zkurvenej Strahov. Bohužel ono asi zařídit originální dresy je náročnější než natisknout na lístky o něco vyšší cenu... ale to jak to vypadá v Sazka Areně se už asi dost opomíjí... Máme teď příležitost dostat fans na stadion, místo toho se je snažíme řádně pumpnout... takže až se nebude dařit a Slavia nebude in, tak nás tam zase bude pár tisíc... Nevim nevim jestli je koketování se Sazka ticket tou nejlepší budoucností... a to nejen kvůli slevám, ale i třeba kvůli případnému zániku permic ("trhací kalendář" není permice).
    A přitom způsobů jak získat od fanoušků peníze zcela dobrovolně je mnohem víc - viz třeba ten originální dres kovaného slávisty...

    Kuťas

    • Re: Marketing

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 18:51 |  
      0 0

      Jo s permicema to vypada blede. Nekdo z fans to tam tlaci (asi richci) ale marne , Sazkaticket mluvi penezma. Myslim ze budem muset skousnout jeste par dalsich zrudnosti (Unimex arena ?) , preci jen casi se meni ...

  13. Nejde ani tak o cenu, ale o způsob prodeje

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 18:24 |  
    0 0

    Ceny lístků na Žilinu jsou asi opravdu přemrštěné, žádat osm stovek za lístek do sektoru nad brankovou čarou je doslova sprosté, i když na střed bych to byl ochoten chápat, ale nevidím v tom hlavní problém. Největší zločin našeho managementu spočívá v tom, že se musím táhnout ve své pracovní době na kraj světa, čili abych si vzal na nákup lístků půl dne dovolené, stovku zaplatím za benzín a ještě se musím vztekat v dopravních zácpách zaviněných debily na magistrátě, kteří uzavřou hned několik mostů přes Vltavu najednou.
    Já si to představuji úplně jinak, v klidu si na internetu prohlédnu, jaká jsou na stadionu ještě volná místa, jedno si vyberu, zaplatím platební kartou třeba přes Paypal, lístek si vytisknu a kontrola při vstupu jen vše elektronicky zkontroluje. V takové situaci mě osm stovek sice netěší, ale nenas.re mě zdaleka tolik, jako když kvůli tomu musím ztratit půl dne.
    Tantalos

    • Re: Nejde ani tak o cenu, ale o způsob prodeje

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 18:49 |  
      0 0

      No teď jsme vlastně znovu obnovili diskusi o ceně lístků,která mě tak sra..Při tom cena lístků je právě školní případ marketingu.Jeden píše:
      "Co jste to za slávisty,když je vám líto dát osm stovek".Z jeho hlediska
      má pravdu a určitě je to skvělej fanda,jaký potřebujeme.Jenže my potřebujeme i ty další,který píšou"Kde já vezmu tři-čtyři stovky,když studuju a mám od rodičů čtyři stovky na týden a těch je taky hodně
      a jsou to zrovna tak zapálený sešívky jako ten,který na to má.
      Možná,že bude plno a já budu moc rád.Určitě mě nepotěší,když tam bude deset tisíc míst prázdných a nebudu se nafukovat,že jsem měl pravdu.Podle mě chybí základní věc marketingu a to je průzkum trhu
      Jedině podle výsledků se dají nasadit reálné ceny,aby bylo plno.
      Dám konkrétní příklad:Já tam jedu určitě,zaplatím 800-Kdyby byly ceny reálnější,kolem 500-Kč na západ,jedem plný auto rodinných slávistů
      a dáme 2500-

      • Re: Nejde ani tak o cenu, ale o způsob prodeje

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 18:57 |  
        0 0

        Neverim ze by lidi z martketingu byli tak blbi a nevedeli takovy trivialnosti. Za tim je neco jinyho , bud nakej svuj osobni pruzkum "na ostro" nebo pekna dira v pokladne.

        • Re: Nejde ani tak o cenu, ale o způsob prodeje

          mart     před 17 lety 28.07.2007 20:10 |  
          0 0

          No jenze jestli je tam dira (ciste teoreticky) tak takhle se urcite nezalepi. Podle me to bude prodelecny (Mluvim teoreticky - porovnavam s lidovou cenou nekde v oblasti 100, 200, 300 a 500, za listek), protoze pri tehle cenach proste plno nebude!mart

          • Re: Nejde ani tak o cenu, ale o způsob prodeje

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:36 |  
            0 0

            Máte plnou pravdu. Tomasová ven. Merchandising neexistuje, je to totální katastrofa a cenami lístků jak vidím nasrali 95% fanoušků. Vedení dobře posralo sezónu už na začátku.
            Já měl vézt s sebou 2 kamarády a dědu ovšem při 850 chce ject jen jeden kamarád. Ostatní jsou naštvaní a už nechtěj ani permici do Edenu... Myslím, že vedení už dobře ví, že udělalo strašlivou chybu. Aspoň na webu měli udělat anketu.

  14. Ceny a vyjádření

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 20:25 |  
    0 0

    Sice fandím Spartě a karty pod jménem "rivalita" jsou dané :) , ale docela pravidelně chodím na fandovské weby, včetně tohoto. Rozhodně musím zakomentovat s prominutím hloupost největšího zrna- ceny vstupenek. To se při druhém předkole opravdu hned tak nevidí. Takhle je nasolit, když je zrovna podpora fanoušků nadmíru důležitá.... Ještě horší mi však přijde následné mediální vyjádření vašeho vedení ústy pana Zlámala tuším. Okomentovat to slovy " ti praví slávisté přijdou" a takto hloupě a průhledně si vynucovat návštěvnost a rozdělovat fanoušky na "ty pravé a ty méně pravé"... nehledě na další část jeho slov, kdy vlastně obavy o návštěvnost ani nejsou a popravdě asi vedení Slavie ani zaplněnost stadionu nezajímá...takto mi to dle zmíněných vyjádření přišlo... docela průšvih na několika frontách.

    • Re: Ceny a vyjádření

      starr     před 17 lety 28.07.2007 20:29 |  
      0 0

      se vsim muzu souhlasit

      • Re: Ceny a vyjádření

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 21:14 |  
        0 0

        I já mohu souhlasit. Kdysi jsem spoluorganizoval jedno takové utkání, kde byl především zájem o co největší návštěvu. Po stanovení výše vstupenek jsem protestoval se slovy, že to řadu lidí odradí, přestože se jedná o národní tým Španělska. Bylo pro mne pak smutné koukat na to, jak řada lidí se po vyřčení ceny otočila a i s dětmi zase odešli. Hlediště pak zaplněno nebylo. Venku však prošlo kolem pokladen tolik lidí, že by naopak kapacita nestačila. Tenkrát byla dobře provedena upoutávka, ale cena vše zkazila. Vašek

    • Re: Ceny a vyjádření

      (host)     před 17 lety 28.07.2007 22:29 |  
      0 0

      Sparťane,máš pravdu-bohužel.Určitě ale našemu managementu není jedno,jestli bude plno,nebo ne.V tom případě se jedná o triviální chybu
      v odhadu možností zákazníků-v tomto případě slávistických fandů.
      Mě tedy posledních tak 10 let Sparta hodně leží v žaludku,protože její vedení se chová způsobem musíme vyhrávat za každou cenu.
      V uvedeném období to bylo pořád podobné.Slavie hrála nejlepší fotbal,Sparta vyhrávala ligu.Jediná činnost ve které byla Sparta skutečně mnohem lepší nebyl fotbal,ale marketing.Promyšlené nákupy a prodeje hráčů,jejich mediální zviditelňování,nasazování do repre a to i horších hráčů,které bylo potřeba dobře prodat.Takže teď si můžete klidně dovolit nasadit o hodně příznivější ceny vstupenek na předkolo LM,zkrátka jste si na to vydělali.Doufám,že jsem Tě moc nenaštval,ke slušným sparťanům se snažím chovat slušně.Bongor

      • Re: Ceny a vyjádření

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 02:46 |  
        0 0

        Pokud se jedná o triviální chybu v odhadu možností, je to hodně smutné. Znamená to, že jsou odtrženi od reality stejně tak jako naši politici. Tato cena je jen pro jednotlivce, kteří bez Slavie nemůžou být. Pro rodinnou návštěvu fotbalu je to nemyslitelné a v rodinách, kde se počítá každá koruna, si asi těžko můžete dupnout. Jedině za cenu vynechání dalších zápasů v průběhu měsíce. Tímto se divák skutečně nezískává. Odezvou bude nízká návštěva a to bohužel i na lize. Pokud vše funguje normálně, je vždy na prvním místě rodina i když jsem kovaným Slávistou. Zkuste jednou zjistit, kolik fandů Slavie v hledišti je podnikatelů s vyššími příjmy. Já ještě zažil plné stadiony, kdy se na fotbalu scházely celé rodiny. Byl to svátek. A stejně tak to vypadalo i v Leedsu. Bylo úžasné pozorovat ty místní lidi, jakou měli radost, že se společně sešli a jdou se bavit fotbalem. Tohle u nás ještě dlouho nebude a jak je vidět, moc tomu ani nepomáháme. S cenou lístků to Slavie skutečně přepískla. Vždyť ty lístky jsou dražší než do Národního divadla. Je třeba si pamatovat, že někdy méně znamená více. Vašek

        • Re: Ceny a vyjádření

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:27 |  
          0 0

          No přece vidíš některé pokuty,které jsou teď vysazené v nových zákonech a vyhláškách.Jsou to kolikrát statisíce ,někdy i miliony.
          Normální člověk,který nekrade,se jednou pokutou může zadlužit a znemožnit na celý život.A odpověď úředníků?Je to v rámci průměru Evropské unie.Ale že sousedi,důchodci z Německa mají 80 tisíc měsíčně
          a my osm tisíc?Je to přezíravý přístup k občanům:Ale my ve Slavii
          bychom se podobných chyb měli raději vyvarovat.

    • Re: Ceny a vyjádření

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 08:38 |  
      0 0

      Souhlasim s tebou a jsem rád, že mezi Sparťany jsou lidé jako ty. Ta celková masa tak totiž nepůsobí.

  15. Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

    (host)     před 17 lety 28.07.2007 20:32 |  
    0 0

    Ha Kozačík asi přestoupí do Sparty tak to je bomba :-D Sparta ma hromadu brankářů, jedné se zbavili že je poslala do dolů na Kladno :-D a teď hledá další ač má Zlámala a Poštůlku a ještě další Grigara a ještě jednoho měli. To sou teda tragédi když daj 12M at si Matůše vemou to je taky tragéd. Ve Spartě bude dvojka v nejlepší optimálně trojka tam si moc nezachytá spíš to je hamty hamty ať mám víc jak tamty si myslim, že Matůš chce prachy :-D.
    baddy

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      mart     před 17 lety 28.07.2007 20:40 |  
      0 0

      Zajimave. Kdyz sem precetl Sport a pak iDnes, tam mi vyslo, ze si bud nekdo ze me dela srandu, nebo, ze je prvniho dubna....... No tak pokud teda nahodou dnes neni prvniho dubna, a Kozacik skutecne pujde do spraty a Fortuna opravdu bude na nasem dresu, tak....... no tak mi skutecne nezbyva myslenek, natoz slov. Dekuji za pochopeni mart

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        Markus     před 17 lety 28.07.2007 22:05 |  
        0 0

        Fortuna bude "jen" sponzor pro evropské poháry, pokud se jednání zdaří. Šlo by o více než dva kluby naší ligy.

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 13:46 |  
          0 0

          jak jsi na takovou blbost přišel kdo by stál takovího zmrda Řepku jestě mi řekni že nam pomuže stavět Eden Koštál s Bémem. ty máš asi trošku rudou krev protožečistokrevnej Slavista by niikdy na takovou blbost nepřišel.

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 23:44 |  
        0 0

        Copak ty nevíš, že se připravuje fúze Sparty a Slavie? Letná by byla potřeba nákladně zrekonstruovat, tak se místo ní sparťanům zalíbil stadion v Edenu, kvůli kterému se Sparta sloučí se Slavií. Ale nejde to tak najednou, tak nejdřív postupně všichni hráči projdou oběma kluby (Volešák, Kozáčik, v zimě budou následovat Vlček a Řepka), pak už to bude snadné. Vyrobí se rudo-bílé dresy...

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

          (host)     před 17 lety 28.07.2007 23:49 |  
          0 0

          A to o Vlckovi a Repkovi vis odkud? O slouceni jsem slysel, ale tohle mi asi nejak uniklo. jiri

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 28.07.2007 23:48 |  
        0 0

        Ja mam neoficialni zpravu z duveryhodnych zdroju, ze Sparta nabidla Slavii slouceni v jeden klub... vypada to sice silene, ale z financniho hlediska by to byl dobry tah. jiri

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 00:25 |  
          0 0

          To si děláš srandu? Prej dobrý tah! ty bys kůli prachum zničil celou slávistickou tradici? je mi z toho všeljak, zvlášť proto, že tohle nevypadá na nějaký jiřího nesmyslný kecy :-( Doležal už dřív něco naznačoval, prej ,,základ budoucí spolupráce" - a já myslel, že Volešákem to skončilo! A teď sem si na netu našel, že si nedávno někdo zaregistroval ochranou značku FC Praha... jestli to má bejt ono, tak mě vomejou. SKS forever!

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

            quelhar (admin)     před 17 lety 29.07.2007 00:27 |  
            0 0

            Jedinym vysledkem by bylo, ze vznikne novy klub, ke kteremu nebudou mit zadny vztah ani slavisti ani spartani. Pochopil bych slouceni Slavie a Bohemky nebo Sparty s Viktorkou, ale tohle by u lidi proste neproslo.

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

              (host)     před 17 lety 29.07.2007 00:35 |  
              0 0

              Přesně! Já bych teda radši fandil Bohemce než takovýmu hybridu! Doufám, že se to nestane... ale dnešní fotbal je jen o penězích, tohle by tomu tak akorát odpovídalo:-( Takovej klub by asi vydělával na Lize mistrů a s tim oni počítaj. Ale stejně - Doležal ven!

              • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                (host)     před 17 lety 30.07.2007 00:16 |  
                0 0

                Náhodou, konečně by v Praze byl klub konkurenceschopný v porovnání s fotbalově vyspělou Evropou. SS Praha do toho!!

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

            quelhar (admin)     před 17 lety 29.07.2007 00:39 |  
            0 0

            A jinak, zadnou ochrannou znamku FC Praha jsem nenasel - urad prumysloveho vlastnictvi takovou znamku nezna, takze predpokladam, ze to jsou vsechno jen kecy.

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

              (host)     před 17 lety 29.07.2007 00:47 |  
              0 0

              Ja ji ted schvalne hledal - a nasel. Neni to zrovna moje parketa, ale je to v sekci národní ochranné známky (ÚPV), mezinárodní ochranné známky (WIPO) s designací ČR a EU a komunitární ochranné známky (OHIM). Ale tim nerikam, ze to ma neco spolecneho se Slavii. jiri

              • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                quelhar (admin)     před 17 lety 29.07.2007 00:52 |  
                0 0

                Ja ji hledal taky, vyhodi to pet vysledku, z nichz ani jeden nezni FC Praha, dva jsou FC Bohemians Praha, jednou to je France Commerce a dvakrat Flying Colours, takze nic, co by melo jakoukoli souvislost s tim, o cem se ted bavime.

                • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                  TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 09:16 |  
                  0 0

                  Hele lidi, a vy tomu jako věříte? Větší kravinu jsem neslyšel

                  • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                    jiri     před 17 lety 29.07.2007 09:28 |  
                    0 0

                    přesně tak - kokotina a nic jiného. Ten "jiri" (neregistrovaný) se:a) zbláznil; b) fandí spartě ; c) jen provokuje; d) snaží see bát zajímavý a upoutat

                  • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                    quelhar (admin)     před 17 lety 29.07.2007 09:33 |  
                    0 0

                    Neverim a prave proto jsem se snazil podat dukaz, ze to je kravina.

                    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                      coolair     před 17 lety 29.07.2007 09:40 |  
                      0 0

                      Hm, jenže co kdyz ne? Taky tomu neverim, ale neco ve mne hloda, po tom vsem... jiri

                      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                        coolair     před 17 lety 29.07.2007 09:42 |  
                        0 0

                        abyste nerikali, ze jsem neregistrovany (i kdyz 4% nejsem:-) )

                      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                        (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:09 |  
                        0 0

                        Jiří promiň,ale Ty jsi pesimista z povolání.Nebo snad masochista?Bongor

                        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                          (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:17 |  
                          0 0

                          Proc? Kvuli memu nazoru? jiri

                    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                      TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 09:45 |  
                      0 0

                      K tomu ani neni potřeba důkaz ka takový kravině

                    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                      TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 09:45 |  
                      0 0

                      K tomu ani neni potřeba důkaz ka takový kravině

                      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                        (host)     před 17 lety 29.07.2007 10:28 |  
                        0 0

                        Úžasné kam se až může stočit diskuse o posilách. Jo a v příštím roce dojde ke sloučení Chelsea s Arsenalem. Nový team se bude jmenovat Chelsar. Je to zaručené.

                        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

                          martyni (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 16:42 |  
                          0 0

                          už to nehulte...:-))

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

          GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 10:18 |  
          0 0

          Jo a bude se to jmenovat SS Praha :)

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 10:27 |  
            0 0

            Dyk tys byl dycky chytrej kluk :)

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:07 |  
            0 0

            A bude tomu šéfovat nějaký Obersturbaumfuhrer .

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

              (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:15 |  
              0 0

              jakej baum? Baum je strom, ty vole:-D

  16. Spojení SS

    (host)     před 17 lety 29.07.2007 12:52 |  
    0 0

    Proboha Richi napiš že to neni pravda s tim "SS", jiri je pako, taková kravina se dlouho nevidí. Nevěřte každý pitomosti která se na internetu objeví. Jeden blb napíše nějakou pitomost a dalších deset, ještě větších, v tom pokračuje. Frolek

    • Re: Spojení SS

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 12:57 |  
      0 0

      Je a je a je! :-DDDDD Nebuď suchar :-D

      • Re: Spojení SS

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 13:23 |  
        0 0

        No konečně! :-)

    • Re: Spojení SS

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 13:26 |  
      0 0

      Jeden blb to napíše, deset dalších pokračuje, to už máme jedenáct blbů. A tomu dvanáctýmu těch jedenáct tak vadí, že volá na pomoc Richiho :-D

      • Re: Spojení SS

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 13:54 |  
        0 0

        Ten blb co to napsal má asi rudou bolševickou krev a za každou cenu by jí chtěl napul naředit stou bílou at si veme Řepku a Koštála a jdou prosit BÉMA AT JIM PŘIDÁ PENÍZE NA STADION.

        • Re: Spojení SS

          GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 14:02 |  
          0 0

          Proč? SS budou hrát jistě v edenu a za peníze z prodeje pozemků na letný může přetáhnout i Beckhama z LA.

          • Re: Spojení SS

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:06 |  
            0 0

            No vzhledem k tomu, že Eden už je skoro hotovej, to neni špatnej nápad, za pozemky na Letný by byla spousta peněz. Ale Beckhama nebrat, je starej a hnusnej!

            • Re: Spojení SS

              GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 14:09 |  
              0 0

              Tak třeba Ronaldinho, to je fešák:-D

    • Re: Spojení SS

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 13:55 |  
      0 0

      Pravda to je. Sparta a Slavia jsou jako princip jing a jang, vzájemně se doplňují a tvoří jeden celek. Bez Sparty by nebyla Slavie a bez Slavie nebyla Sparta. Je to jako dobro nemůže být bez zla, žena bez mužů, čistota bez špíny. Nebýt té odporné, hnusné, zkorumpované Sparty, nemohli bychom mít Slavii tak rádi.

      • Re: Spojení SS

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:05 |  
        0 0

        Ty jseš nějakej básník ne já nevim jak ty ale já mám SLAVII srdci a bez tý skurvený sparty bejt nemužu a nevim jak nást snima mužes srovnávat asi jsi na špatnejch stránkách

        • Re: Spojení SS

          (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:07 |  
          0 0

          Co???

          • Re: Spojení SS

            (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:13 |  
            0 0

            Tam jsem se překlep chtěl jsem napsat že si to bez sparty dokážu přectavit

            • Re: Spojení SS

              (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:14 |  
              0 0

              ja chodim na Slavii každej zápas a taky mě Sparta nezajmá

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:17 |  
      0 0

      Aco jako

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 29.07.2007 14:21 |  
      0 0

      Ten Jirka má ale telecí nápady:) Vypíchat mnužstvu jedno oko aby jako srostli s tím Honzou žizkou na to žizkaperku:-) Jak odpoví paní Tomasová? A co na to Jan Tleskač? :-D

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 14:44 |  
        0 0

        Ještě sem tahejte Žižkováky nemaj svoje pořádný fanoušky tak maj udajně družbu s těma bolševikama s letný holt děti.

    • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

      (host)     před 17 lety 29.07.2007 17:20 |  
      0 0

      Dyk to sou klauni! Co si to udělali na hlavách za cirkus?

      • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

        (host)     před 17 lety 29.07.2007 18:24 |  
        0 0

        oni jsou ale klauni i na hřišti jediný co jim chválim že uměj hrát na rudý bolševiky

        • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

          Andre     před 17 lety 29.07.2007 20:32 |  
          0 0

          ha, zrovna jsem na Jirku Vrbu myslel, když jsem pročítal kritiku merchandisingu a dalších věcí. Tak se mu podařilo se realizovat na jiném místě v jiném klubu. Pro Žižkov určitě dobře...pro nás už hůř, protože to byl schopný člověk.

          • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

            (host)     před 17 lety 30.07.2007 00:36 |  
            0 0

            no prave, melo to patrit k te diskuzi, ale ja uz ji nemohl najit...a pak nahodou zjistim, ze clovek, ktery zil Slavii, je najednou na Zizkove a nam dela marketing ta ozdobna pani...

            a ten zizkovsky napad se mi libi, ta fotka vypada dobre...a co mame my na Slavii? ktera ma potencial v rozestavenem Edenu a Smicerovi? kick

            • Re: Slavia posílila, projeví se to v sezoně?

              Andre     před 17 lety 30.07.2007 12:06 |  
              0 0

              Souhlasím. Nebudu reagovat úplně na tvůj příspěvek. Co je to za klauni? Možná klauni...ale tihle klauni byli vidět v tv, že se tam něco děje = o klubu je slyšet a to je přesně to o co se snažili. Myslím, že Ti klauni mají docela úspěch...