"Momentálně bohužel stále nemáme pro Ivanu žádnou zahraniční nabídku. Pokud by měl zůstat v České republice, pravděpodobně to bude ve Slavii," uvedl na profutbal.sk hráčům agent Karol Csontó. Podle serveru by se mohlo rozhodnout již dnes večer.
Vše pravděpodobně souvisí s očekávaným odchodem Dušana Šventa, který se dnes večer představí v přípravném utkání v dresu Derby County. Pokud nezklame, dá se předpokládat, že mu bude nabídnuta smlouva a klub začne jednat se Slavií. Ta se zřejmě částce přesahující 50 mil. Kč bránit nebude, přeci jen jsme dlouho nikoho neprodali za velké peníze.
Pak by se tedy naskytla možnost angažovat právě Milana Ivanu, který klidně může hrát na kraji zálohy. Tento transfer bychom však museli stihnout do čtvrteční půlnoci, kdy je uzávěrka soupisek pro druhé předkolo Ligy mistrů.
Aktualizováno:
Kluby se dohodly v pondělí večer na ročním hostování s následnou opcí, ČTK to potvrdil člen představenstva Tomáš Rosen. Dohoda byla však uzavřena natolik pozdě, že už nechtěli budit hráče, takže jeho souhlas by měl být v úterý ráno. Hráč se poté zapojí do přípravy. Administrativně je vše třeba vyřešit do čtvrteční půlnoci, kdy je uzávěrka pro druhé předkolo Ligy mistrů. Do té doby by se mělo vyřešit i angažmá Martina Vaniaka.
Večer také odehrál celé utkání Dušan Švento za Derby County. Zápas s týmem Macclesfield sice prohráli 0:1, ale Dušan nezklamal, takže je pravděpodobné, že by se během úterý mohl uzavřít celý transfer.
Ivana míří do Slavie!
Milan Ivana má nakročeno do Slavie. Dnes večer jednaly kluby a dohodly se. Chybí už jen souhlas hráče, ten bychom však měli získat v úterý ráno. Pokud se tak stane, zapojí se ihned do přípravy.
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 15:13 |Prvníííííí:-) díky Richi za info, myslím, že by to neyl špatný obchod, hra Ivany me moc "nerajcuje", ale má slušný herní i ekonomický potenciál a v poměru kvalita vs. cena to bude hodně dobrá posila. Kéž by to vyšlo do čtvrtka, naše Slovenská křídla to žilině natřou :-) pajuch
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
martin08 před 17 lety 23.07.2007 15:19 |Osobne se mi prodej Sventa vubec nelibi! Obzvlastne takhle pred predkolem LM! Prodat ho muzem i po predkole! A nevim jestli prichod Ivany do uz takhle sirokyho kadru by byl dobrej.. Jo nevite nekdo neco o tom hlavnim sponzorovi? Ve Sportu psali ze to oznami do 18.7 a to uz jaksi bylo. Psali ze pro pohary by meli jine logo takze tipuju zase nejaky aerolinky ajko byly dresy CSA pro ligu pro pohary.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 15:32 |Taky doufám, že se odchod Šventa, zvlášť za takovou nízkou sumu nepodaří realizovat a že za nás bude bojovat o Ligu mistrů. Zvlášť když má Šmíca problémy s kolenem..abychom se nedočkali toho, že Švento odejde, Šmíca nebude moct a bude tam hrát Vrzal. Věřím, že vedení dostane rozum.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
wector před 17 lety 23.07.2007 15:36 |Nízkou sumu? Kde to všichni žijete, 50 mega že je málo? Kdyby ho chtěl někdo za 100, tak už je dávno nabídl. Zase se všichni proberte...
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 15:43 |Myslím, že 50 mio je málo za tak mladého reprezentanta. Nehledě na to, že trh už je přeci jen živější než byl. Myslím, že s jeho prodejem by se nemělo spěchat. Jednak v době důležité pro Slavii a určitě by si klub neměl plácnout s prvním týmem, co nabídne docela ucházející nabídku.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
wector před 17 lety 23.07.2007 15:50 |A kdy s ním chceš spěchat? Smlouvu má na dva roky, v zimě se velký přestupy moc nedělají a za rok už bude mít vidinu končícíc smlouvy, což cenu srazí na minimum. Kdyby chtěl někdo dát víc, tak už by něco nabídnul. A Slavia bohužel není týmem, pro který je 50 milionů částka k zahození, to je snad půl rozpočtu... Chtě nechtě je pravda, že i když hrajeme stylem, kdy Švento není na hřišti od střílení gólů, tak je jeho produktivita slabá, mít dvakrát tolik gólů, tak je jeho cena o 20 mega vyšší.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
martin08 před 17 lety 23.07.2007 16:04 |jo a kdyz ho prodame ted a trbas se probojujem do LM prijdeme na jeho cene o nejakej 30mega! Prodat ho do DerbyCo muzeme i po predkole! A kdyz by se podarilo postoupit myslim ze by se dohodli na prodlouzeny a vylepseni smlouvy o rok a proda se pristi leto! Taky si uvedomuju ze onech 50mega by definitivne vyresilo nase (financi) problemy ale osobne bych radeji prodal napriklad Jandu i kdyz treba za 15mega..
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
wector před 17 lety 23.07.2007 16:07 |A jak víš, že budou čekat ještě měsíc, než skončí třetí předkolo?
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
martin08 před 17 lety 23.07.2007 16:11 |Tak jako jestli ho opravdu chtej tak to musej pochopit a respektovat taky nas zajem! My jim ho prodat nemusime a kdyz by ho chteli tak ten mesic snad pockaj..
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
wector před 17 lety 23.07.2007 17:05 |A Švento je jedinej hráč? Když budeme natahovat, tak si koupí někoho jiného, oni taky chtějí mít kádr pokupě.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 17:36 |Ať si klidně koupí někoho jiného. Ale dle IDnesu je vše otázkou hodin než Švento přestoupí...
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 16:12 |Nevím, jak na tom finančně jsme. Ale zdá se, že už lépe a pomalu vyrovnáváme dluhy bývalým hráčům i bez nějakých okázalých přestupů. Nevidím do našich financí, ale prostě se mi nezdá, že by to minimálně 3 týdny nepočkalo ten přestup.
Pokud máme dluhy větší než 50 mio, jakože zřejmě ano, tak jeho prodej nic neřeší. Pokud není něco u čeho nám výrazně hoří splatnost. Pokud jsou nižší, myslím, že by se měli dík úsporám, které znamenalo vyházení přeplacených hráčů měli časem postupně samy urovnat. Nechci se pouštět do spekulací, ale faktem je, že zrovna teď není vhodná chvíle Dušana prodávat. Toď můj názor. Smlouvu má do r. 2009 a i kdyby se prodal příští rok, tak na něm s končící smlouvou netratíme a dovolím si tvrdit, že těch 50 mio bychom dostali taky..
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 24.07.2007 11:40 |Je ale potřeba už nebýr snílky, na to doplácíme ještě teď. Dluhy a tak. Když projdem do Ligy mistrů, atk to bude legendární nečekaný úspěch klubu. Máme teď dobrý, ale nesehraný tým, jehož hlavní hvězdy buď za nás nechtějí hrát(Švento,Suchý) a nebo jsou polozranění(Krajčík,Šmicr)(nebo úplně.Vorel,Latka).
A utopie že porazíme nějaký velkoklub_? Haha. A když ne, tak ho neprodáme vůbec a odejde časem zadarmo. a taky je otázka jestli někdo bude tak dlouho čekat(až po 3. předkole)..
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 24.07.2007 08:09 |50 je málo,protože na jeho věk už toho dosáhnul až až.Momentálně není v nejlepší formě,ale jeho rychlost s míčem má málo kdo a to se nedá zapomenout.za rok,za dva ho prodají Chelsea nebo Manchesteru
za nejmíň pětinásobek.Bongor
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 15:37 |Moc se mi to nelíbí. Ivanu totiž zastupuje agent morálně na úrovni Vandase. Ani o hráče, který kolem sebe už dva roky šíří vlny, kam odejde, bych nestál. Nejde mu o fotbal a výkon, ale jen o přestup a prachy, prachy, prachy.
Tantalos
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 15:48 |Tak to ze chce ze Slovacka bych ma nezazlival, kdyz byl tym posledni dva roky ve velkym upadku a je jasny, ze chtel jako kazdy hra u nas jit radsi do ciziny. Pokud by nebyl moc drahy tak je to urcite lepsi nahrada nez Cerny z Budejovic. Jinak ten svento by mel jit minimalne za 70mega, ale pokud tak k tem 50 bude jeste nejaka castka z dalsiho prestupu tak taky celkem dobry.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
martin08 před 17 lety 23.07.2007 16:09 |V soucasny dobe se mi prichod Ivany taky uz nezamlouva! ale myslim ze KJ vi proc by ho chtel, prece jenom uz ho vedl a no fotbalportalu byl s Ivanou rozhovor a tam rikal ze u nas by sel taky do Slavie uz kvuli trenerovi.. Ale rikam podle me mame hracu do ofenzivy dost! ale jak uz sem psal niz, prodej Jandy a prichod Ivany bych asi bral(: jo a Ivana by sel za tabulkovy odstupny nebo jak?
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:25 |rozhodně bych neprodával Šventa za každou cenu
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:26 |pokud odejde Švento, tak celá záloha bude uplně nová, což taky není zrovna nejlíp
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
KING25 před 17 lety 23.07.2007 16:36 |Ivana za Šventa??...už vidím jak nám Ivana pomáhá v boji o LM a hlavne na kraji zálohy!...vždy je rok totálne mimo a než se dostane do formy s minulosti, tak to bude půl roku trvat. Když už prodat Šventa, tak taky řikám až po předkole LM a hlavne za víc než 50 mega.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:38 |Vim , ze trochu OT ale nevite nahodou neco o Latym?? Uz mel bejt davno doma z ty rehabilitace.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 24.07.2007 17:11 |Laty už se včera fotil.V sestavě by mohl být do 6 týdnů
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:43 |Ivana je stále výborný fotbalista, přestože nenašel jinde angažmá (nemyslím si, že by to bylo kvůli výkonům). Šventa asi v plném rozsahu nenahradí. Dušan je vynikající a rychlý záložník. Ale pokud odejde (a při nabídce více než 50 mio se to dá očekávat), je Ivana nejlepší možnou alternativou!
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:58 |Richi,nevíš co je s jablonským?V Německu nebyl,s béčkem ho taky nevidím?Vypadal jednu dobu docela nadějně.Dík za info.Bongor
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 16:58 |Ivanu nebrat...pro predkolo LM by nam byl stejne na nic (nesehral se s tymem, nemel poradnou pripravu, ...) a po tom, co predvadel lonskou sezonu neverim ze by byl pro slaivi prinosem. Pokud se podari prodat Sventa za pekne prachy, tak by mel prijit ten Filo.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 17:30 |sem s tebou radši bych tu taky viděl Filla, Šmíca by se potom mohl vrátit na levo, záleží kolik za něj ale budou chtít
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 17:39 |Souhlasím, Fillo je pro mě adekvátnější náhradou než Ivana a hlavně - při koupi Filla je to post za post, Ivanou není levý záložník.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 17:51 |No ale za Filla chtěj údajně 1,4 mil. eur,,takže toho asi ne!!
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.07.2007 17:53 |hoši nezapomínáte náhodou, že Fillo může mít cenu tak 25 mega kdežto Ivana ted bude treba za 5?
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 18:32 |Pokud příjdeme o Dušana bude potřeba získat kvalitní náhradu. Samozřejmě, že jednání s Plzní by jednoduché nebylo a částka by byla vyšší, ale bude to nutné...
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 20:47 |jenomže my s Plzní asi ani nejednáme
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 23.07.2007 23:27 |Co mae porad s Fillem?:-))))Ten k nam neprijde...O nem se ani nejedna...Tak si to uz uvedmote:-)) Budte radi, ze k nam mozna pujde jeden z nejlepsich hracu uplynulych sezon. Ja bych Ivanu s radosti privital:-)
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 23:40 |Pokud se zítra Ivana probere v dobrém rozmaru a kývne na nabídku Slavie stane se jejím hráčem. Slavia se dnes večer dohodla se Slováckem na ročním hostování Ivany ve Slavii. Vše je již pouze otázkou souhlasu hráče, jak se píše na IDnes a potvrdil to i Rosen.
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 23.07.2007 23:42 |Pokud jde o mě, jen jsem se připojil k názoru, že by to byla adekvátní náhrada za Šventa. Nikdo nepsal, že s Plzní jednáme...Ty si myslíš, že Ivana je jeden z nejlepších hráčů uplynulých sezón?
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
jarmik před 17 lety 24.07.2007 00:28 |To je bez debat, že je to jeden z nejlepších hráčů GL. Jestli soudíš hráče podle toho, kolik dal gólů, tak se podívej na statistiky Šventa. Ivana může být hodně kvalitním pravým záložníkem nebo útočníkem. Šmicer může tedy zpět nalevo, kam patří. No nezapadá to do sebe parádně?
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
(host) před 17 lety 24.07.2007 09:57 |Ne... ja bych smicra v pravo a ivanu vlevo
Re: Přijde Ivana a nahradí Šventa?
Andre před 17 lety 24.07.2007 10:30 |Vím, že je Ivana kvalitní hráč, to bez debat, ale pokud přichází aby nahradil Dušana, tak je to pro mě pořád hráč na jiné místo v sestavě.
Btw. pokud Švento odejde tak Šmíca jedině nalevo, nikam jinam.
Spíš se obávám, aby Šmíca v nejbližší době vůbec hrál.
Každopádně, letní přestupový termín je pro mě příjemným překvapením, z pohledu Slavie.
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 00:08 |http://www.dcfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0 ,,10270~1077594,00.html
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 00:10 |Jo je to úplně supr hráč. Doufám že to zejtra odkývne a bude se mu dařit. Mám z toho velkou radost!
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 00:33 |ivana je jiste nadprumerny hrac, ktery v predchozich letech vynikal i v neprilis silnem tymu slovacka a myslim, ze zejmena pro nej by mohl byt tento prestup dobrym krokem, protoze v tak dobrem tymu, jako je soucasna slavia, urcite prokaze sve kvality vice, nez ve slovacku a pochopitelne bude vice na ocich.jenom se obavam, jestli by zvladl roli praveho zaloznika, protoze tam v posledni sezone moc nehral, jinak do naseho utoku asi ted moc sanci na prosazeni mit nebude...
Re: Ivana míří do Slavie!
wector před 17 lety 24.07.2007 00:49 |Hostování na rok? Vždyť všude psali, že má smluvu do konce roku 2007...
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 00:59 |To nic neznamená. I když by neměl smlouvu, tak by patřil Slovácko a Slavia by musela zaplatit odstupné. Takhle ho máme na rok a uvidíme, zda si ho pak necháme či ne.
Richi
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 08:36 |aha takze predpokladam ze je to jak u holenaka co je ted v liberci. čili on u nas bude hostovat rok ale kdyz k nam bude chtit prestoupit takfurt bude patrit slovacku aji po vyprseni smlouvy jako je tomu u holenaka takze by jsme museli neco zaplatit treba tabulkovy odstupny, a nebo by Ivana mohl prestoupit zadara do ciziny chapu do dobre Richi?? skman
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 08:41 |Presne tak, po vyprseni smlouvy se stava amater, ale to nic neznamena, ze porad patri tomu klubu. Smlouva je od toho, aby chranila hrace pred uprkem do zahranici zadarmo a pak aby mohl hrace prodat za kolik chce, kdyz smlouvu nema, tak si klub uz tolik diktovat nemuze, protoze se musi ridit tabulkami, kdyz se jimi neridi, novy klub muze vse dat ke smirci komisi, ktera urci castku sama.
Re: Ivana míří do Slavie!
wector před 17 lety 24.07.2007 13:51 |No ale vem to tak, že po skončení smlouvy má klub nárok na tabulkové odstupné, nicméně nemá možnost někam hráče posílat, to je jen na něm.
Jako je to samozřejmě jedno, ono je to snad pořešené podle pravidel, jenom se mi to nějak nezdálo... Snad ti zase nebude Doležal volat, že si to zveřejnil moc brzo :)
Re: Ivana míří do Slavie!
wector před 17 lety 24.07.2007 14:05 |Jo a teď sem slyšel, že musel ve Slovácku o rok prodloužit...
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 01:29 |http://www.dcfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0 ,,10270~1077721,00.html
Tak asi pujde hoch. no skoda hodne stesti :)
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 06:21 |Minulej tejden zkoušeli Ivanu v Moenchengladbachu (teď 2. liga),
odehrál i jeden přípravnej zápas. A poslali ho šupem domů ...
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 17:45 |Ani k nám zatím nepřestoupil http://www.profutbal.sk/ligy/cze1/?clanok=51031
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 10:17 |vedení pochopilo, že nemá cenu tým rozprodávat, ale rozšiřovat, loni (nebo předloni? :) ) jsme měli tak málo hráčů, že během sezóny jsme museli tahat hráče z béčka, páč jsme měli plnou marodku a to se nám asi vymstilo. Já osobně jsem proti odchodu Šventa, protože pokud se letos dostaneme do LM tak jeho cena dvojnásobně stoupne, opravdu bych ho neprodával. Mysterius
Kozáčik
Vhoo (přítel SN) před 17 lety 24.07.2007 12:28 |trochu mimo mísu ale jakot že je Matůš ještě snáma jestli vezmem Vaniaka necháme si i Matůše tak sme pěkný idioti
Re: Kozáčik
(host) před 17 lety 24.07.2007 16:30 |Protože ho nikdo nechce. Proto. Takže Vaňák možná padne. A bůhví, jestli je dostane aspoň na tribunu když lístek stojí 850 korun.
Re: Kozáčik
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:25 |Ferdo , Vaniak uz je nas!!!
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 17:58 |Tak podle profutbal.sk Ivana neakceptoval podminky, ktere mu Slavie nabidla. Se nedivim, ze mu zadne angazma nedopadlo. Celej rok hral tuzku a jeste si takhle vyskakuje! Ma cenu o takoveho hrace vubec stat. Privedte Fila!
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:03 |zatim Ivana spis vypada na peknyho dementa nez schopnyho hrace :(
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 19:08 |to, ze neprijal smlouvu je naprosto normalni vec, kdo by nechtel vic ? nebo myslis, ze ten cobolak je od narozeni slavista a bude hrat za hubicku ? za to z nej prece nebudeme delat "dementa"
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 19:59 |Jsi asi nevidel jak mluvil ve zpravach co ? " No nic z ciziny furt nemam , tak asi skoncim ve slavii, hlavne kvuli trenerovi teda." Hlavne ten kyselej xicht jak je rad ve slavii. no nevim ten clovek si mysli, ze je hrozna hvezda.
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 25.07.2007 09:29 |jo, tak uz jsem to videl, mas pravdu, opravdu z toho nebyl nijak odvazanej. ale urcite je to tak, ze i mezi soucasnym kadrem se najdou jedinci, kteri smysleji podobne...
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:13 |tak vecer na NOve prej predstavi novou posilu Slavie, rikal Pytlbach. Tak bud se strapni Nova, nebo Ivana ukaze jakej je to machr a nebo knam pride Fillo :)
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:16 |Vaniak.
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:19 |Jako Vaniak gut , ale Nova snad nebude predstavovat 37letyho golmana :/
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:53 |rozhodně by nezvala diváky jako že je to super posila, co nám to vykope
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 18:53 |rozhodně by nezvala diváky jako že je to super posila, co nám to vykope
Re: Ivana míří do Slavie!
(host) před 17 lety 24.07.2007 23:32 |Filo je zranenej tim bych ty spekulace ukoncil.