Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

Přináším vám reportáž z utkání prvního kola slovenské ligy našeho potenciálního soupeře ve 2. předkole Ligy mistrů MŠK Žilina - AS Trenčín. Domácí v sobotu rozdrtili svého soupeře vysoko 7:1! Prohlédněte si 15 exklusivních fotografií ze zápasu.

Loňský mistr se utkal s velmi slabým soupeřem, který se v minulé sezoně zachraňoval v Corgoň lize do posledních kol. Věkový průměr hostujícího AS byl 23,3 let. V základní sestavě byli čtyři hráči mladší 19-ti let. Nebýt v kádru brankář Hajdúch (35) a záložník Kamenský (32), dalo by se říct, že AS nastoupil s juniory. Oproti značně zkušenějším a především kvalitnějším hráčům z MŠK neměli Trenčínští žádnou šanci.

MŠK Žilina - AS Trenčín 7:1 (3:0)
Branky: 31. a 50. Breška, 63. a 90.+ Vladavič, 1. Nemec, 18. Porázik, 80. Štyvar - 68. Doube
Sestava: D. Kuciak - Pekarík, Vomáčka, Hubočan, Leitner - Zdeno Štrba - Breška (62. Vladavič), Devátý, Jež (77. Belák) - Porázik (70. Štyvar), Nemec

Věkový průměr tohoto výběru byl 26,6.

Od 1. minuty mě MŠK ujišťovala, že Slavii nečeká nikterak slabý soupeř a že s odchodem Šestáka (Bochum) a Vršiče (Temešvár) neztratili nic na útočné síle. Tito dva borci nastříleli v uplynulé sezoně 29 branek, dalo by se čekat, že to bude znát, ale opak je pravdou.

Doslova přestupové "terno" bylo pro Žilinčany angažování Maria Brešky z Panionisu Atény. Ačkoli měl Breška měsíční dovolenou a před utkáním se s mužstvem připravoval pouze týden, na jeho výkonu to nebylo vůbec znát. Zaujal především svojí rychlostí, průbojností a přesnými centry. Ihned po utkání si Breška vysloužil ve slovenském tisku přezdívku "SuperMario". Breška nastoupil na pravém kraji zálohy a společně s pravým obráncem Peterem Pekárikem rozjížděl jednu akci za druhou.

První akce zápasu se zrodila právě po jejich spolupráci "po čáře". Breška, ostatně jako po celý zápas, skvěle nacentroval do vápna, Hubočan však pálil jen do tyče a odražený míč odvrátili Trenčani na roh, ale po jeho zahrání Breškou už se Nemec nemýlil. To vše stačili žilinští v první minutě.

Druhý gól byl podobný. Mladý Pekárik na Brešku, ten si narazil s Nemcem, potáhl míč k autové čáře a následný centr poslal Porázik na dvakrát do sítě. Porázik však měl velmi usnadněnou práci, protože celá obrana hostí nechala Porázikovi prostoru a času víc než moc. Ostatně tak tomu bylo po celý zápas. Už před zápasem jsem v okolí stadionu slyšel, že to bude hra "mačky s myšou" ... a musím uznat, že autor výroku měl naprostou pravdu.

První kloudná akce hostů se udála ve 26. minutě, kdy z hranice vápna pálil Martin Doubek, ale Kuciak ho vychytal.

Ve 31. minutě poslal Pavel Devátý do šance Brešku, ten obešel protihráče a tváří v tvář přeloboval vybíhajícího Hodála. 3:0. Od tohoto momentu se už domácí hráči viditelně šetřili na zápas 1. předkola LM v Lucembursku. Přesto ale snadno odebírali Trenčanům míč a efektivně kombinovali. Do konce poločasu mohlo být s hosty ještě hůř, ale Nemcův gól hlavou nebyl pro údajný ofsajd uznán (akci předcházela opět souhra Pekárika s Breškem a jeho následný centr).

Krátce po změně stran se hosté snažili hrát aktivně a konečně vážněji ohrozit branku, ale při jednom takovém výletě sebral míč Štrba jednomu z hostí, přihrál dopředu Porázikovi, ten ho sklepl na pravou stranu Breškovi a "SuperMário" prudkou střelou k tyči zvýšil. Poté už se Žilinčané skutečně bavili a hra byla plná narážeček, parádiček, jen to zakončení se chvíli nevedlo, ovšem gól byl cítit z každé akce.

V 64. minutě už se 6352 diváků dočkalo. Devátý vystihl nepřesnou přihrávku soupeře, poslal míč Nemcovi, ten krásně vyzval Porázika, který se řítil sám na brankáře hostí. V poslední chvíli však celou akci vyšperkoval přihrávkou čerstvému Vladavičovi, který skóroval do prázdné branky.

Čestného úspěchu však hosté přeci jen dočkali, a to v 69. minutě. Po pokaženém centru Jašoureka zaváhal jinak dobře hrající stoper Hubočan a v Doubek se štěstím z dorážky snížil. Ani to však nezabránilo divákům v rozjetí mexické vlny a mohutnému povzbuzování. Za to se jim domácí odměnili ještě dvěma góly. V ojedinělé akci zleva pronikl Leitner do šestnáctky, přihrál Štyvarovi, který chvíli předtím nahradil Porázika a zblízka zavěsil.

Na konci zápasu se blýskl i brankář Kuciak, který vytáhl dalekonosnou dělovku Gergela. V nastaveném čase ještě Vladavič zvýšil na konečných 7:1 prudkou střelou z úhlu.

Inu, bude to zajímavé dvojutkání, co nás čeká ...

MŠK z mého pohledu:

MŠK hrají hodně přímočaře. V tomto ohledu vynikali především Pekárik s Breškou, kteří zakládali většinu akcí. Záložníkům často vypomáhá jeden z vysokých útočníku (Porázik či Nemec ), kteří před šestnáctkou narážejí záložníkům balóny. Pak je to většinou stejné, Breška zprava centruje před branku, kde čeká čtyři až pět hráčů. Toto číslo je zřejmě zkreslené naprostou neschopností AS. Proti Artmedii, či Slavii se dá očekávat jiný způsob hry. Obranu nemohu hodnotit, protože AS ji prakticky neprověřili.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    (host)     před 17 lety 18.07.2007 08:57 |  
    0 0

    Já to beru jako dobrou informaci, moc to ale bohužel nenapoví o kvalitě týmu. Tu prověří Artmedia a doufejme, že i Lucemburčané.

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:45 |  
      0 0

      Hej to je ten tym co dostava pravidelne v kazde kvalifikaci 5 golu. Obavam se ze to skonci opet nak 7:0

  2. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    (host)     před 17 lety 18.07.2007 10:25 |  
    0 0

    Nemám potuchy o úrovni slovensé ligy ale i tak mě to reportérovo podání stejně poděsilo:)

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:04 |  
      0 0

      Nakonec je Lucemburčané porazí a pak se teprv ukáže jak je slov. liga silná:)

  3. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    (host)     před 17 lety 18.07.2007 10:40 |  
    0 0

    Tak kdyz tam hrajou zaklad,Devaty a LEitner,tak snich zas takovej strach nemam.Vzdyt to jsou hraci,kteri v ceske lize nikterak zvlast nevynikali.

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 10:53 |  
      0 0

      Matej Krajčík nevynikal ani ve druhé lize a podívej se kde je dnes, podle toho to nemůžeš soudit. Buldok

      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

        (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:15 |  
        0 0

        matej v xaverove vynikal,ale pak ho brzdilo zraneni :( ale treba na zizkove nebo v cb nejak zvlast nevynikal takze jinak souhlas

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:38 |  
      0 0

      přesně tak Buldoku, moje řeč. Čekal jsem, že se někdo s tímto argumentem ozve. Díky :-)) mudrc

  4. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    Virgil     před 17 lety 18.07.2007 11:24 |  
    0 0

    Zápas jsem na valstní oči viděl taky, se vším můžu jen souhlasit. Soupeř slabý, ale Žilina rozhodně nemá špatný tým, přestože v týmu nejsou žádná slavná jména. Do zápasu se Slávií nepůjde v roli favorita, což jí bude vyhovovat - my vyhrát "musíme", oni "můžou". V takových zápasech to může dopadnout všelijak. Slovenský fotbal jde nahoru a neměli bychom na to zapomínat: viz výkony slovenské repre proti Německu nebo Walesu, které byly mnohem lepší a odvážnější než výkony našich reprezentačních "superhvězd" v zápasech se stejnými týmy.

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:02 |  
      0 0

      Ale Slovenskej nároďák je trošku na vyšší úrovni než jejich klubový fotbal, jako u nás.
      Jasně, viděli jsme před dvěma lety Petržalku, takže je třeba jít do toho naplno (bez pokory - s tou jsme šli do zápasů Slováckem, Spartou, Plzní, Jabloncem a Kladnem na jaře a jak to dopadlo víme) a prokázat o hodně vyšší kvalitu. Pokud budem bojovat jako oni a nepodceníme to, tak nemaj šanci, protože kádr Slavie je prostě lepší.
      Myslím, že budou muset ujít ještě dlouhou cestu, aby se slovenský klubový fotbal dostal na úroveň top českých klubů. V obou zemích to ale v současnosti dle výsledků v pohárech vypadá nevalně, byť Slováci s výjimkou té Petržalky neuhráli vůbec nic. Tak doufejme, že to bude pokračovat i letos a Žilina v pohárech do měsíce skončí, zvláště, když se Slavie opře o mistry světa do 20ti let. Marek Suchý je velký Slávista, proto prodlouží o tři roky smlouvu (snad - Boleslav a Liberec už se na něj těší). Pokud jsou Marek i jeho rodina soudní, ukončí spolupráci s panem Vandasem, který zatím nic moc nedokázal, konexe má maximálně ve třech klubech severně od Prahy a budou pokračovat pod křídly někoho, kdo je profík a ne zakomplexovaný člověk. Osobně bych se dokonce na služby agenta vykašlal, protože obzvlášť v případě pana Vandase je tam velmi malá přidaná hodnota a poměr cena výkon je přímo děsivá. Sice mladým klukům sežene levně Fabii - třeba Nečas nebo Hašler by mohli vyprávět jakou z toho měli radost... Ale je krátkozraké spolupracovat s tímto agentem (agentem nejen hráčským, ale i agentem nejrůznjších organizací....) Tak soráč za příspěvek mimo mísu.

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:04 |  
      0 0

      Podcenovat Slovaky a to nejen ve fotbale se nam uz nekolikrat totalne vymstilo, hlavne osobne vidim problem v nesehranosti Slavie, trener neustale kombinuje sestavua misto ucelene zkousky na cely zapas hraci pernamentne hraji 1 polocas, hlavne je to videt v obrane , kde hraci kupi chybu za chybou a Brabec neni schopen komunikacne prorazit tuto barieru hlavne s Tavaresem, ktery je velmi dobry , ale prilis se nevraci a nevypomaha pretizene obrane.tady vidim zasadni problem,ani sam Brabec neni stopro jistota a zazraky se asi konat nebudou, presto nepostup by byl zasadni neuspech ,hlavne po dozaci Eniku na nektere prestupy, hrat poharovou Evropu je nase povinost a hlavne nic nepodcenit, ani vyrovnani s Holenakem , ani termin teto transakce, to je to hlavni. Jiri

      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

        (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:12 |  
        0 0

        tak to se na mne nezlob, Marek se nechysta nic prodlouzit a v teto chvili spis pocita zahranicni nabidky , ultimatum Slavie se ho hodne dotklo a myslim, ze prodlouzeni smlouvy by musela predchazet i nejaka hodne znatelna uprava hracova platu i podminek za kterrych by byl ochoten se bavit, Gecov ci Janda , ty osobne spis vidim na navrat, ale budou mirt problemy , trener s nimi prilis nemuze pocitat, navic Jandovo chovani taky rozcililo Dolezala/sebrali se a odjeli na soustredeni repre bez povoleni, kdyz byli oba omluveni ze zdravotnich duvodu/,pokud nedojde k vysoke marodce , nejspis se Janda i Gecov,/ Held bude rad za misto nekde ve treti lize/ budou pakovat na nejaka hostovani aby byli prasule na platy novych hracu. jiri

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:59 |  
          0 0

          No jo tak pokud to Suchac nepodepise a nekdo za nej teda neda 30mega tak bych to udelal jako Sparta s Perglem dal bych mu balon a nechal ho kopat nekde na vedlejsim hristi samotnyho ani do B-cka bych ho nedal. A pak by se videlo jak by mu v tomhle veku prospelo ze by rok nehral zadny soutezni zapas ani poradne netrenoval. Uz me tyhle mladi hraci stvou ze odchazi zadarmo! Sice chapu, ze kdyz jim nechodi vyplata vcas ze jsou nastvani, ale kdyz Slavii trochu nepomuzou tak to bude porad stejny. No a Janda si minimalne na podzim stejne nekopne napred dostanou nejaky odpocinek po MS a do zakladu se neprosadi.


          Btw. Jiri nevis jak to vypada s novym sponzorem a my jsme letos dostali od ENICu nejaky prachy na posily?

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:30 |  
          0 0

          Aspon ze Necid si poslusne dosel pro omluvenku a na mistrovstvi neodjel :)

      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

        (host)     před 17 lety 18.07.2007 12:13 |  
        0 0

        presne tak,jiri ! jarolim by si mel uvedomit, ze jeden z nejdulezitejsich zapasu sezony nas ceka uz za dva tydny, a tak by k tomu mely smerovat i pripravne zapasy, a tak bych nechal cely zapas hrat tu osu sestavy (hlavne obrana by se nemela porad tocit, kor kdyz treba ten kopriva nema zadnou sanci na zakladni sestavu) + v polocase ci okolo 60ty minuty tam dat ty "prvni" nahradniky typu Belaid,Kalivoda ci Necid.jinak s tavaresem by mohl treba v zapase pomoci smicer, ale snad se nauci nejaka fotbalova hesla cesky, aby je mohl behem zapasu v praxi aplikovat

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 13:03 |  
          0 0

          No zajímavé věci se tu dočítám. Zkusme si položit otázku, proč asi trenér Jarolím tolik točí sestavou? Jestli ono to nebude tím, že on má tak vyrovnaný tým a chce dát všem stejnou šanci. Souhlasím, že tým by se měl sehrát, ale nemyslím si, že 15 minut navíc něco změní. Trenér Jarolím stále hledá ideální složení a vzhledem k tomu, že již první hráči odchází, tak je evidentní, že už se začíná rýsovat. Hlavní je, aby všichni rozuměli systému hry, čili i náhradníci by měli hrát co nejvíc, aby v případě zranění hned zapadli. Samozřejmě vím, že vy jste narozdíl od trenéra Jarolíma s týmem na každém treninku a tím pádem už víte jak to sestavit, na základě dvou přáteláků, ale prosím Vás, dejte mu prostor a čas, věřím že je dost zkušený na to, aby věděl co dělá. Buldok

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 13:04 |  
          0 0

          Přesně tak Mára je asi ztracen, vzhledem k tomu, že za panem Vandasem stojí skupina velmi vlivných lidí v čele s Jiřím Šimáněm, majitelem cestovní kanceláře Čedok, Slavia se s ním do války nepustí a je také možné, že Marek odejde do Bolky ... Ale spíš to zahraničí ... Bude ho škoda za 30 melounů ...

          • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

            (host)     před 17 lety 18.07.2007 13:06 |  
            0 0

            zapoměl sem se pdoepsat ... Zico

            • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

              (host)     před 17 lety 18.07.2007 13:13 |  
              0 0

              No ještě sem chtěl dodat, že je blbost všechno svádět na Vandase.Ani Suchý není svatej ...

            • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

              Ravik     před 17 lety 18.07.2007 13:16 |  
              0 0

              s tím, že odejde Suchý souhlasím. Myslím, že to je spávné, ted bude jeho cena nejvýše. A dost pochybuju, že by ho koupila Boleslav. 30 mega je v rámci ligy nesmysl. A doufám, že za něj při přestupu ven dostaneme více než 1 mil. Euro. Chce to minimálně dvojnásobek.

              • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:06 |  
                0 0

                To se taky neboj ze by ho Bolka kupovala uz ted, oni to jsou takovy k.rvy ze si ho jeste u nas nechaji rok vyhrat a pak odejde za tabulkovy odstupny:-/

                • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                  Ravik     před 17 lety 18.07.2007 14:56 |  
                  0 0

                  to je trh kamaráde a vše je otázka jednání. Marek na MS odehrál včechny minuty v týmu, který možná bude hrát finále. V jeho věku by cena milion euro byla směšná.

              • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:25 |  
                0 0

                Hm a proc by za nej nekdo daval 2 mega euro, kdyz Slavie oficialne vyhlasila, ze je volnej za mega? To by asi ten zajemce musel bejt padlej na hlavu ne.

          • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

            (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:07 |  
            0 0

            A to ma byt jako vlivny clovek majitel Cedoku jo? To si teda dokazu predstavit jiny borce nez jeho.

            • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

              (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:11 |  
              0 0

              No to já taky, ale takové pan Doležal za sebou nemá

  5. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 13:20 |  
    0 0

    Hráči jsou na herním soustředění před podzimní sezónou a přípravné zápasy jsou součástí přípravy. Hrát musí všichni, jedná se o trénink na sezónu. Je nesmysl, aby celé soustředění hrála jen základní sestava!!!

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 18:25 |  
      0 0

      Asi tak, Jarolím dobře ví co dělá, musí dát šanci ukázat se všem a vybrat z toho ideální sestavu. V posledních zápasech přípravy se to jistě vyrýsuje.

  6. Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 13:26 |  
    0 0

    Marek Suchý hraje v Kanadě lépe než za Slávii, ale to je taky tím, že hraje proti dvacetiletým klukům a ne proti ostříleným matadorům. Naše dvacítka hraje vyrovnaně se stejně starými španěly ale při ostré konfrontaci by prohrála i s Příbramí, dospělý fotbal je o něčem jiným. Mára odehrává svůj post defenzivního záložníka slušně, i když je celkově dost neviditelný, kromě penalt. V současné době by však měl moderní defenzivní záložník být i konstruktivní, zakládat útoky, přesně přihrát a obejít protihráče, to Márovi chybí. Podle mne by byl sám proti sobě, kdyby odchod ze Slavie uspěchal, to poznal třeba Martin Latka nebo i Pekhart, jehož výkony v Kanadě jsou průměrné až podprůměrné a stejně staří kluci z naší ligy ho viditelně převyšují. Kdyby však Mára chtěl opravdu jít do ciziny už teď, tak víc než 30 mega za něj nikdo nedá a musí se připravit na to, že cesta do základu někde v Evropě bude dost dlouhá a trnitá.

    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

      (host)     před 17 lety 18.07.2007 14:48 |  
      0 0

      Tak tady ti musim oponovat, za Marka nabizeji nektere kluby ted i vice nez 30 milionu/viz Vandas v dnesnim AHA. Buldock se mne vzdy snazi dotlacit k nejake realne poze nepritele Slaviepodomni obchodnik atd/, ale tak to neni, ja jen upozornuji na poznatky ze vsech dosud videnych utkani Slavie i nekterych treninku o kterych tady mluvis/mimochodem tam se moc nacviku souhry nedockas/.A pokud rikas, ze trener toci se sestavou protoze chce dat vsem sanci, to je totalni blbost odporujici nejen vsem zasadam praci trenera ,navic a cas a vyladeni sestavy melo byt na hernim soustredeni jiz hotove/tam uz jde hlavne o navyky hracu a pod. Jedna vec je cas a ten pro nas letos bezi necekane rychle, je znamo ze jsem cekal pet zmen je jich zatim 12 a dalsi prijdou ., alespon v odchodech a zranenich behem sezony, abychom nedopadli jako pred lety s Kobylkami z Curychu , kde take prislo asi 8 hracu , dost kvalitnich/Ulich/, ale pak jsme tam dostali ctyri a sam Cipro rikal /mnoho zmen , malo casu/. Jeste jena vec nam komplikuje zivot, zase nova arbitraz/ Hasler/220 tisic/. Navic zatim neni dotazen odchod Sventa /zajem FK Moskva padl kupuji Kadlece za 100 mega/, tak abychom se zas na podzim nedivili, mne osobne by spis teda uz konecne vyhovovalo diveni prijemne. Jiri

      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

        Ravik     před 17 lety 18.07.2007 14:52 |  
        0 0

        s tím točením sestavy bych KJ zas tolik nehaněl. Přeci jenom první zápas na herním soustředění byl hned po příjezdu a část mužstva byla na kondičním soustředění v týdnu tak chtěl třeba jen zátěž rozložit. Uvidime dnes jak to postaví, myslím, že minimálně obrana by se už střídat neměla. V záloze bych to viděl na souboj o tvořivého záložníka (kalič, Volešák, Belaid) a útok se asi prostřídat musí.

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 15:16 |  
          0 0

          ja to taky tak zle nevidim. Levy bek je jistej, pravyho bude hrat Krajcik a nebo Drizdal, ktery ted hral cely zapas. Na stredu Latka pokud se uzdravi a Brabec, ktery pri svych zkusenost nebude mit problem zapadnout takze vlastne 3 hraci, kteri tam uz hrali loni. Leva a prava zaloha bude Svento a Smica, akorat ten stred se asi bude tocit no a utok Vlcek,Senkerik by si pri jejich veku taky melo umet vyhovet. Navic s blizicim se terminem zapasu se Zilinou to Karel prestane tocit a oproti minulym rokum je casu na sehrani spousta:-).

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 15:19 |  
          0 0

          Docela zajimavy tema je i ten Starka, jiz pred casem jsem zaslechl, ze Enik chce zpenezit jistou minoritu, mluvilo se o treba o Vikovi/staronovy sponzor/i kdyz nejediny, mluvilo se o zajmu financni skupiny okolo Pitra, dnes se mluvi o Starkovi, no mluvi jiste kontakty tam asi budou, ale nemyslim, ze by se zasadnim zpusobem menilo vedeni klubu , nebo , ze by snad Dolezal kvuli napjatym vstahum z minulosti odesel, presto je jasne, ze konecne se i na tomto poli neco deje a klub bude mit nejen ambice, ale i hmatatelne vlastniky. Ono se vubec povidalo, ze Starka mel Slavii pujcit nejake penize a ta je nebyla schopna vratit a tak to Enik resi timto zpusobem, ale tady jsem to vzdy bral jako drby, prominte za uvahu, to je mozna to vysvetleni o tech posilach a pod.

          • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

            (host)     před 17 lety 18.07.2007 15:42 |  
            0 0

            No k moralnimu kreditu pana Staky muzeme mit vyhrady, ale muj nazor je, z nekoho takovyho potrebujeme viz predchozi prispevek Zica jaky stoji vlivny lidi za Vandasem. Pokud by se mu prodal nejaky mensi podil, tak by to zase tak nevadilo. Podle me by s nim prisla vetsi sila v zakulisi a snad by se i zvedla solventnost Slavie a ta by zacala posilat vyplaty vcas.

        • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

          (host)     před 17 lety 18.07.2007 15:33 |  
          0 0

          Letos podle me bude moci KJ udelat zmeny behem zapasu a kdyz vymeni vycerpaneho hrace za nekoho na stejne urovni treba v 60 minute, tak zakonite to bude na hristi znat.
          Loni jsme nemeli moc sanci na zmenu behem zapasu, resp. jedenactka silna a zbytek nic moc

          • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

            (host)     před 17 lety 18.07.2007 15:50 |  
            0 0

            No vis ten trend je nastartovan v cele Slavii tak, ze si Jarolim necha 22 hracu a zbytek odejde po hostovackach a podobne, takze s tim rovnocenym stridanim ,to zas tak idealni nebude, navic do becka taky asi nepude moc sahnout, kvalita letosnich hracu je mensi a hlavne i tam se konaji jiste zmeny ohledne odmenovani.jiri

            • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

              (host)     před 17 lety 18.07.2007 17:06 |  
              0 0

              Az ty jednou napises o slavii neco pozitivniho tak to opravdu pujdu oslavit. Kvalitne sme posilili a ty prichody kritizujes. Kdby nikdo neprisel, tak sem zase napises, ze se do Slavie nikomu nechce. Di se bodnout Georgi!!!

              • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                (host)     před 17 lety 18.07.2007 17:26 |  
                0 0

                Georgi, mam svuj nazor a pozitivne urcite zatim mluvit nemohu,nemuzu dokonce brat vazne ani naplanovane zapasy v Nemecku, snad nas proveri, ale priznam se cekal jsem kvalitnejsi kluby a hlavne mam si vymyslet a tvrdit , ze Vacha neodejde jako nekdo, mam tvrdit , jak je nadherne , ze mame nove hrace, kdyz za mesic bude stejny problem ohledne jejich placeni, mam jasat nad chovanim Dolezala, kdyz vim, ze ta svinarna ohledne Holenaka postihla je a Karl nam to chce vratit, Dolezal navic podelal veci treba ohledne Bohemky, kde dnes novi vlastnici resi s Vejsadou a spol. mimosoudni vyrovnani.Proste zustavam na zemi a chci , aby jsme se nebali treba Ziliny, ale nepodcenili ji,nebo tobe se libi , ze listky na Zilinu budou stat okolo 500Kc. Jsem Slavista, jezdim vsude kde se da , ale odmitam byt Slavista fanatik. Jiri

                • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                  GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 17:45 |  
                  0 0

                  Ta cena na Žilinu je již někde uvedena?

                  • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                    (host)     před 17 lety 18.07.2007 17:51 |  
                    0 0

                    A bude mozna jeste vyssi, viz zdroje ze Slavistickeho vedeni.Ale treba to staronovy sponzor necha zmenit, ne.

                • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                  Ravik     před 17 lety 18.07.2007 17:52 |  
                  0 0

                  500 na Žilinu? Ale na hlavní ne? Jih bude tak do 200 Kč. S tím Karlem to myslíš jak? A pořád nechápu, že se bojíš, že se už Vašoun nevrátí.... Neříkám, že optimismus je na místě, dluhy jsou a budou. Ale když prodáme Suchého aspon za 60 mega (myslím, že částka to více než reálná) tak mi neříkej, že současné dluhy jsou větší. Rád si tvoje názory přečtu, ale nesdílím Tvůj pocit, že to jde se Slavií z kopce. Myslím, že to je přesně naopak. Sice pomalu, ale vytrvale. P.S. Teď jsem si uvědomil, že Švícko vlastně mohl jet taky do Kanady na MS20... tak to je škoda, že nejel. Myslím, že ten by pod 100 míčů určitě nešel, v týmu by hodně vyčníval,i když při tech je zdravotních patálií...

                  • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                    (host)     před 17 lety 18.07.2007 18:14 |  
                    0 0

                    Ne opet opakuji, nejsem proti Slavii, vyvazuji bohuzel ted uz standartni novinarinu zde na webu, driv Richi i Jane psali vice citove, sve vlastni a fundovane nazory, ted siri exkulzivni , ale info dodane hlavne p. Zlamalem, ostatne to zminuje i sefik naseho bulvaru na superslavii, Svec by do Kanady nejel , protoze byla dohoda mezi trenery Skorpilem a Soukupem o startu vzdy jen na jedne akci.Bohuzel prodeje jsou jen nase prani viz jiz skoro pulrocni tanec okolo Sventa a Kozacika.snad ho konecne udame/. Ja opravdu nevidim ,ze by se finance dramaticky zlepsovaly /viz dalsi navrhy na arbitraz/, ale nerikam , ze to jde z opce , rikam , ze by to melo byt lepsi. Na jih za dve kila, to jsem sam zvedav , zatim to testuji, ale pochybuji o tebou zminene cene i kdyz i to si myslim, ze pro studenty, zaky skol je i to prilis.Jiri

                    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 18:18 |  
                      0 0

                      Když jsem si kupoval permici zaslechl jsem tam něco o cca dvojnásobných cenách do Edenu oproti Strahovu, tak doufám že tím byla myšlena cena uplinulého ročníku:)

                      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 23:16 |  
                        0 0

                        ta hrubka je děsná, se omlouvám:)

                    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 18.07.2007 18:21 |  
                      0 0

                      Jinak názor Jiriho je výtaným protipólem SN, je fakt, že se tu informace v podstatě "recyklují" z offiko webu (zdrojů) doba kdy se tu šilo do Ládi je dávno pryč:(

                      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                        (host)     před 17 lety 18.07.2007 18:32 |  
                        0 0

                        Mě je jedno kolik stojej lístky, ale pokud budou stát na Žilinu 500, tak se někdo podělal. Poučte se u Sparty, tu říděj profíci.

                        Příchod Starky po Pučkovi - pane bože, to je děs, snad to opravdu byly Jardovy peníze....

                        Arbitráže - jestli je to pravda tak je to fajn.

                        Karl - je to jeho chyba, měli si to vyřešit dřív a Holeňák mohl nastoupit.

                        Jiří - Kurva, kdo ty seš, že máš neustále tolik infa? Děláš ve Slavii? Děláš u Vandase? Děláš ve Spartě? Nebo jen celej den sháníš info, kde se dá? Nebo si to vymejšlíš? To by mě fakt zajímalo. Mám ti ty věci věřit nebo ne? Kdyžtak dej vědět jestli postoupíme do LM a jestli vyhrajem ligu. Díky.

                    • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                      Ravik     před 17 lety 18.07.2007 18:26 |  
                      0 0

                      jo o té dohodě treneru U20 a U21 vím. Myslel jsem to tak, že Švícko nejel radeji jen do Kanady. V U21 bylo jasné od začátku, že to bude propadák a krom toho tam hrál levýho beka, takže moc nezářil. V Kanadě by se zviditelnil v tom našem průměrném týmu hodně myslím. Finanční situace může být lepší vždy, Ty do toho vidíš asi více. Dluhy jsou to je jasné, jstli opravdu Hašlerovi dlužíme 200k tak je to opravdu směšné. Ale zase kdyby to byla úplná marnost tak dost pochybuju, že by tu zůstali hráči jako Vlček, nebo prodlužovali smlouvy Vašoun, Vrzal a Zelinka. Spíš mi přijde, že Doležal čeká do poslední chvíle kdy bude muset zaplatit a jinak peníze rve raději do hráčů na kterých mu záleží. Já nevim, ale neřikej mi Jiří, že se třeba Šenkeřík neinformoval u budoucich spoluhračů jak to je a že by opustil zlatou klec v Turecku a šel do nejistoty ve Slávce.

                      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                        (host)     před 17 lety 18.07.2007 18:42 |  
                        0 0

                        tak asi vis jak to chodi v Tuecku, mam pocit, ze toho vis dost, takze hrac se v Turecku bud prosadi a ma modre z nebe, nebo ne a dopadne jak Michalek, nebo Senkerik/zutanou mu dluzni, vyhruzky nasilim/ a pozdeji totalni izolace od tymu.Je to i muj nazor, ze ceka do posledni chvile, jenze myslim, ze predpisy ohledne uhrad maji nejakou klicku , proto ta obava.Marnost to urcite neni, hrac v Atymu si videla dvojnasobek prumeru v lize/mysleno dle veku/ i proto hraci do Slavie chodi i nadale. Proste co se tyce financi za ktere hraci kopou jsme v Cesku hned za Spartou a to se pocita. A je rozdil ,kdyz si 32 lety sikovny fotbalista prijde na 6,5 melounu, nebo kdyz nekde v Bohemce kope za castku okolo 500-600 tisic rocne a to prehanim.Jiri

                      • Re: Reportáž z utkání Žilina - Trenčín

                        (host)     před 17 lety 18.07.2007 19:15 |  
                        0 0

                        Jednim z duvodu, proc tam Svicko nejel, bylo i to, ze se hralo na umelce, coz jeho kotnikum uplne nesvedci. Mohl si vybrat, vybral si spatne, ale to jeste predtim nevedel..
                        Problem je, ze Hasler neni jediny byvaly hrac, kteremu Slavia dluzi. A soucet dluznych castek bude asi slusne vysoky.