O Slavii

Odejdou důležití hráči?

Třem hráčům ve Slavii končí smlouva. Lukáš Jarolím má možnost odchodu, stejně se vyjádřil i Tomáš Hrdlička. Jak to dopadne nakonec se Stanislavem Vlčkem? Do Slavie by naopak možná mohl přijít Vladimír Šmicer.
AKTUALIZACE: Doplněno vyjádření Stanislava Vlčka.

Lukáš Jarolím má nabídku z Itálie z klubu AC Siena. V nejbližších dnech odjede na testy a pokud na nich uspěje a domluví se na smlouvě, tak můžeme smutnit. Pokud by to však nedopadlo, prodloužil by se Slavií smlouvu. Spíše to však vypadá, že odejde, rozhodnuto by mělo být do konce týdne. Pro Slavii by to byla nepříjemná ztráta, přišli bychom o lídra, klíčového hráče a kapitána. Navíc bychom nedostali ani korunu. A co vy, věříte, že nakonec zůstane, když má zajímavou nabídku z Itálie?

Smlouva končí i Tomáši Hrdličkovi a jak se sám pro ČTK vyjádřil, uvažuje o změně, protože je v klubu delší dobu. Ozval se mu Jablonec. Pokud přestoupí v rámci ligy, pár kaček dostaneme, ale byla by to opravdu směšná částka. Hrdlička odehrál plno zápasů a pod trenérem Jarolímem dostával dost příležitostí. I v tomto případě by to byla ztráta! Slavia smlouvu nabídla, takže teď jen musíme čekat.

Třetím hráčem, kterému končí smlouva, je Stanislav Vlček. I v jeho případě hrozí, že nakonec klub opustí. Slavia o jeho prodloužení má enormní zájem a jak se vyjádřil generální ředitel Petr Doležal, je velikým optimistou. Stanislav Vlček dnes těsně před odletem na týdenní dovolenou řekl SN: "Slavia mi dala nabídku, mám i další nabídky, i ze zahraničí. Zatím nejsem rozhodnutý, kde budu dále působit, je to půl na půl. Slavia skončila na druhém místě, staví se stadion, to jsou velká lákadla." O dalším působení Vlčka se tak rozhodne po jeho návratu z dovolené příští týden.

Osobně očekávám, že bude muset odejít i Dušan Švento. A proč? Abychom získali peníze. Je to totiž jediný hráč, ze kterého můžeme mít slušné peníze. A ty by se mohly použít na úhradu dluhů a část případně na posily.

I když jsou tu problémy s pozdními výplatami, které se táhnou delší dobu, tak snad to nebude důvod, proč ti hráči nakonec odejdou. Osobně se domnívám, že asi odejde Lukáš Jarolím. A jak to dopadne u dalších? To se uvidí.

Pokud by přesto odešli všichni tři, i když to snad tak nedopadne, pak vedení zaslouží kritiku. Nelíbí se mi, když hráči odcházejí zadarmo, to se prostě nesmí stávat v takovém měřítku, jako se to stává u nás.

Na závěr pozitivní zpráva - vedení Slavie uvedlo, že velice touží po Vladimíru Šmicerovi, což je v současné době pro ně priorita! Držme palce, aby tato velká ikona přišla do Slavie a zvedla reputaci!


Komentáře (194)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:21 |  
    0 0

    Hrdličku oželim Jarolíma je škoda za toho bude muset přijít náhrada , jako částečné řešení by mohl být Otepka, u Standy věřim že zůstane a nebo seženem náhradu v podobě Ivany , když se prodá Šveno přijde Gašparýk a ještě nám na někoho zbude .

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:26 |  
      0 0

      Přesně tak. Odchod Hrdličky je vzhledem k tomu, co až příliš často na jaře předváděl, docela dobrá zpráva... A pokud bude Jarolím vhodně nahrazen - klidně i spoluprací několika hráčů - vyhneme se situaci, kdy hra týmu stojí a padá s jedním hráčem, který není ani špílmachr ani defenzivní záložník. A navíc jeho výkonnostní strop je výrazně pod úrovní Ligy mistrů...

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:29 |  
        0 0

        A proč proboha ti hráči musí odcházet zadarmo? To přeci není možný! Ať z toho aspoň pár miliónů máme, ne zadarmo! O tom to je, to je průser. A to není poprvé, to se neustále opakuje, odchody zadarmo.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:28 |  
      0 0

      Tak jednoduše bych to neviděl. Nezapomeň, že se musí uhradit x miliónů hráčům za bonusy, termín je do začátku ligy. Takže z případného prodeje by hodně šlo na toto, takže na příchody zas moc nebude. Leda že se budeme zase zadlužovat ....

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:29 |  
        0 0

        jak říkam Otepka bude stat hovno a nahradí Jarolíma dost snadno navíc bude o dost lepší Hrdlička at táhne stejne hraje hovno a Standa není jeste jistej tak zas tolik nestraš

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:36 |  
          0 0

          Otepka ale bude stačit na Kladno,Žižkov atd. Se Spartou,MB,Libercem už to tak slavný nebude a to nemluvím o LM nebo poháru UEFA

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:37 |  
          0 0

          Otepka muze stat tak 6 mil. A co dostaneme za Jarolima? Hovno ... hmm. A vlcek, neni to jisty, ale neverim, ze tu zustane, pokud odejde Jarolim i Hrdlicka ci Svento. Nebude videt snahu boje o LM, takze radeji taky odejde, pokud bude mit nabidku.

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:40 |  
            0 0

            Otepku bud pusti a nebo bude stat min jelikoz padly do druhy takze dalsi nesmysl a je o dost lepsi nez Jarolim kterej nestacil ani na to Kladno :D navic diky tomu bude v kabine vetsi pohoda , moc vdobre vime o tech info co prosakovali ven , jak se s trenerem hadali

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:42 |  
              0 0

              S tim ja proste nesouhlasim

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:03 |  
                0 0

                Richi přesně máš pravdu. A Otepku ani náhodou držka, drřkatá ať si zůstane.

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:45 |  
              0 0

              hrdlicka hovno?jarolim hovno?otepka lepsi nez jarolim?ty mas misto mozku hovno ne?troubi

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              Andre     před 17 lety 06.06.2007 00:54 |  
              0 0

              Otepka je druhej Dosoudil - rupne mu v kouli, nechá se vyloučit a hotovo...ale jinak velmi kvalitní hráč, který by se mohl téměř rovnat Jarolímovi. Jeho odchod by byl pro klub velkou ztrátou - sice měl s tátou asi občas rozbroje, ale viděli jsme jak vypadala naše hra, když nebyl na hřišti. Z toho důvodu oželím klidně Hrdličku, stále nepřesvědčil, nevyrovnané výkony a na to kolik mu je by měl hrát buď lépe, nebo jistě a více táhnout tým. Těžko soudit co je mimo hřiště, ale na place neumí prodat své kvality. Jeho odchod, za nějakou rozumnou částku, víc jak 5 mio by za něj nikdo nedal ani pod smlouvou je pro mě možná spíš přínosem jak pro něj tak pro klub. Chybou je, že se tak zřejmě stane pouze za trapné tabulkové ceny. To je jednoznačně chyba vedení. Není možné chtít s hráči prodlužovat smlouvy až v přestupových obdobích, protože jim můžou přijít nabídky a pak jsou zdarma.

              Odchod Standy Vlčka by se pro mne rovnal tomu jako když z reprezentace odešel Nedvěd. Nenahraditelná ztráta...takových jako je on je málo...

              Mimochodem, naprosto nereálná ale adekvátní náhrada za Jarolíma by byl Abrahám...

              O odchodu Šventa nechci spekulovat, ale takhle mladého seniorského reprezentanta v týmu moc dlouho neudržíme...

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:30 |  
                0 0

                abraham?fuj toho ne.navic stal asi 20 mio

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:27 |  
              0 0

              to by me teda zajimalo kolik toho zrovna ty muzes vedet o tom co se delo v kabine?ses snad jednom z hracu?noviny pisou spoustu blabolu.a dalsi nesmysl je ten ze by otepka prinesl do kabiny klid.tim si me teda fakt rozesmal:-)))

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:41 |  
            0 0

            Vidím že z některých lidí je cítit neúcta k hráčům, který slavii léta drželi, to tedy nejsem schopren pochopit. Jarolím, Hrdlička, Vlček jsou klíčoví hráči a udělali pro slavii hodně, je nesmysl uvažovat o tom, jestli Hrdličkovi všechny zápasy vyšly a jestli Jarolím měl dobrý standardky, apod. Pro mě je to zkrátka kostra týmu, která má tedka odejít zadarmo, což je velkej průser pro celou slavii. Sotva slavie sežene náhradu, když nebyla schopna ani platit mzdy těmhle hráčům.

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:49 |  
              0 0

              blbost Hrdlicka byl celou sezonu na lavici tak jaka kostra tymu Jarolim je proste nahraditelnej a o tom ze odejde Vlcwek nevime nikdo nic tak proste klik rikam ze tu strasite a jeste nikdo nic nevi , ani ten jarolim kterej je podle vas asi nejlepsi hrac podle me jeden z nejhorsich v nasem zakladu mozna neodejde a vy tu delate jako by to byla tutovka

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:54 |  
                0 0

                o par radku vys nebo niz pises o jarolimovi neco uplne jinyho,tak si nejdriv rozmysli co chces psat nez zacnes placat nesmysly.troubi

                • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                  bojler     před 17 lety 05.06.2007 15:28 |  
                  0 0

                  hm, jenze treba zase mohl za gol s plzni kde nebyl schopnej ani stinovat.... hrdlicka nema ani perspektivu, ani vykony.

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:47 |  
          0 0

          ty vole proč se takhle vyjadřuješ o Hrdličkovi, kterej u nás velmi slušně odehrál několik sezon, např. letos dal 4 goly, bez kterých bysme nebyli na 2. místě. jak můžeš říct že nějakej otepka, kterej ve slavii neodehrál ani minutu "dost snadno" nahradí kapitána a lídra slavie? Mě tohle uráží!!

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:50 |  
            0 0

            Jarolim je prsote prumer ligy a toho hrace dokazeme nahradit to je muj nazor a nikomu ho nenutim Hrdla je dobrej ale kdyz chce do jablonce tak si o nem myslim svoje

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:07 |  
              0 0

              Hochu ty seš asi malej idiot fakt S Otepkou jděte do prdele, těžko by nahradil Lukáše. Otepka je stará SHITKA!!!!!

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:04 |  
      0 0

      privest Otepku za Jarolima a Ivanu za Vlcka, tak bych to nevidel jako oslabeni - s tim souhlasim... a kdyz by se povedl Vlada Smicer a nikdo dalsi neodesel (Hrdlicka muze, to neni nas klicovej hrac, ikdyz si samozrejme odehral svoje) tak bych to tak zle pristi rok nevidel...

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:33 |  
      0 0

      Chytrý řeči, a kdo dával goly v předkole LM a poháru UEFA?? Jarolím jich tam pár měl. Nemusíte tu hned nadávat na hráče, ktaří určitě Slavii prospěli, i když to nejsou zrovna Maradonové. Frolek

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 08.06.2007 21:14 |  
        0 0

        ale myslim ze pokud odejde jarolim a hrdlicka tak mame slusnou nahradu v podobe davida kalivody nebo borka dockala a s nejakym starym vocasem otepkou bezte do pice! kajda

  2. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:22 |  
    0 0

    Richi, nebuď depresivní...

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:26 |  
      0 0

      Budu, protoze misto abychom se posilili, tak se oslabime. Kdyby z tech odchodu aspon neco bylo ...

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:27 |  
        0 0

        Uvidíme... Jsme Slávisté, nemůžeme si dovolit propadat beznaději... :-)))

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          AKI     před 17 lety 05.06.2007 16:46 |  
          0 0

          Beznaději ne,ale všechno má svý meze a tohle je šílenost - pustit 3 hráče ZADARMO..... Někde je problém ale kde....??? AKI

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            mart     před 17 lety 05.06.2007 21:27 |  
            0 0

            3 hrace zadarmo - ano, vypada to tak, ALE neni to tak! Zaprve Standa Vlcek - mel smlouvu do cervna 2006 + opci, ... opci jsme vyuzili.... vic se proste cekat neda( kdyby odesel v zime za 5 milionu..., no nevim to by nas asi nevytrhlo, a nakonec -to jen typuju- asi na nej nebyla nabidka ani za 5.) Podle me Vlcek prisel zadarmo, (nebo skoro zadarmo) a svoje si odehral. Proste neni nevolnik, a pokud dostane nejakou slusnou nabidku.... 2. Jarolim - taky neni hrac ktery odchazi zadarmo - kolik sme za nej zaplatili??? ...co u nas odehral??? (komentare, ze je nepotrebny neberu, komentar, ze nestaci na LM je pochybny, podle mne by stacil, pokud by nemusel tahnout uplne sam), jeho odchod by me mrzel asi nejvic, ale na druhou stranu by se otevrely jine moznosti (typove) a mozna by se trochu uvolnilo KJovi..... 3.Hrdlicka - slusny hrac, nesmirne pomaly, pokud chceme hrat moderni fotbal - proste nemuze hrat.... a on to asi vi, a na lavce se mu sedet nechce. Pochopitelne. Ja osobne si myslim, ze brecime predcasne a zbytecne.mart

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              Rottax (přítel SN)     před 17 lety 06.06.2007 17:25 |  
              0 0

              Tak jsem čekal na Tvůj názor a musím s ním na 100% souhlasit! Nejvíc by chyběl Lukáš,ale když má nabídku z Itálie, tak není co řešit a já mu to přeju. Navíc hrát pod tatíkem asi není moc ideální. Názor na Hrdličku mám úplně stejný - míč mu nevadí,ale rychlostně mi připomíná Chovance,když končil kariéru.Jemu by vyhovoval fotbal za éry Ládi Vízka. Průměrných 10 gólů za sezónu Standy Vlčka by určitě chybělo, ale tady nám dal Doležal aspoň naději ,že Vlček zůstane. Příchod Vládi Šmicra by byla bomba!! Zajíci se počítají po honu, takže uvidíme!

  3. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    malan (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:28 |  
    0 0

    Tomu se říká amatérismus,lajdáctví a bůhví jak ještě.....Proč se smlouvy s těmito hráči nepodepsali už v zimě.Je jasné,že se teď na nás vybodnou.Také nevidím v Jarolímovi a Hrdličkovi velkou ztrátu-škoda je,že za ně nebude ani cent a nemáme žádnou náhradu.No,jde to s náma od 10 k 5.Proč jsme teda se snažili vykopat to 2. místo a předkolo???Nechápu,alespoň že bude stadion......

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:31 |  
      0 0

      ono vedení určo chtelo podepsat uz v zime ale kdyz ti hráč rekne ze ne ze se o tom bude bavit až v léte tak udelas hovno a do becka je vzhledem knasi situaci dat nemohli

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:31 |  
      0 0

      Hm, taky ale můžeš těžko podepsat smlouvu s někým, kdo ji podepsat nechce. Informace holt nemáme úplné...

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:34 |  
        0 0

        Tak hraci by treba prodlouzili driv, kdyby nebyly problemy s vyplatami ....

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:37 |  
          0 0

          To je velmi pravděpodobné...

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:34 |  
      0 0

      to je dlouhodobá věc a né to začít honit v zimě, jakto, že ve většine klubů GL neodcházejí hráči zadarmo.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:38 |  
        0 0

        Přesně, ve Slavii je to pravidlem ... navíc je šílené, aby odcházeli tak klíčový hráči!! Jednou se to stát může, ale ne tak často a hned několik najednou! Snad to nedopadne tak katastroficky a nakonec prodlouží, ale nevěřím tomu.

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:41 |  
          0 0

          klicoveho vidim jen Jarolíma a o tom se jeste muzem hadat Hrdla je průměr a ostatni odchody jsou jen tvoje teorie

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:35 |  
            0 0

            nerikal si nahodou nahore ze to je podle tebe jeden z nejhorsich hracu v zakladu?jak tedas ted muzes rikat ze je klicovej?mas parkinsona nebo ses tak zhulenej ze si nepamatujes co pises?

  4. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:31 |  
    0 0

    Ty pořád přinášíš jen špatný zprávy a hned z toho děláš tragédii. Jarolím zas takovej tahoun není a navíc je tam Costa kterej ho spolehlivě nahradí.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:33 |  
      0 0

      NO kdyz myslis, ze to ztrata nebude, tak si to mysli ... ja mam jinej nazor a ze ho Costa nahradi? Tezko

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:36 |  
        0 0

        souhlasim me hra na Jarolima taky srala a ty rohy to už je starej příběh , Jarolima spolehlive nahradíme za pár kaček at už otepkou nebo nekym treba Svec-Dockal

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        PetCC     před 17 lety 05.06.2007 13:56 |  
        0 0

        Je škoda, pokud odejdou zadarmo, ale k tomu, že pro mě je právě střed zálohy naše největší slabina, tak bych to vzhledem ke kádru nebral tak tragicky. Já třeba celý jaro přemýšlel, jak se nějak vhodně Jarolíma zbavit, když mu právě končí smlouva, ale to se asi nepovede. A nahradit ho může Janda (další alternativy jsou Costa, Suchý), ten vlastně střed zálohy/stažený útočník hrál zjara a svojí kvalitu prokázal. Ligu hraje rok a půl, takže úplnej nováček to taky není.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:34 |  
      0 0

      To je nesmysl, srovnavat Jarolima s Costou, to opravdu nejde. Costa zatim nic nepredvedl, takze asi o nem vis vice, nez prumerny slavista. Navic to neni hrac pro plneni defensivnich ukolu, coz mel prave Jarolim hodne na starosti.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:38 |  
        0 0

        Jarolím mel na starost ofenzivu ale nikdo to nevidel tak si spousta lidi mysli ze je defenzivnoi , defenzivni je svec az bude Otepka kopat roh uvidíte to jinak :D

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:44 |  
          0 0

          Casto hral Jarolim s Hrdlickou a je snad jasne, kdo mel v tu chvili na starosti braneni.

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:50 |  
            0 0

            na starosti h omel ale jak jsme dopadli :D

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:58 |  
              0 0

              skoncili jsme druzi,nadherny vysledek.troubi

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 15:12 |  
                0 0

                kazdej vi ze to bylo stesti jako svine taky sme mohli bejt 4 prisernej vysledek Vhoo

                • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                  (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:19 |  
                  0 0

                  prisernej ses mozna ty.na kdyby se nehraje.troubi

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 16:07 |  
      0 0

      tyhle řeči, že někdo koho jsme skoro neviděli hrát, splehlivě nahradí Jarolíme nebo Hrdličku, to beru jako pivní tlachání... je to vo tom, že se nadává na toho kdo hraje a obdivuje se ten, kdo nehraje... jenže to jsou jen vaše představy, jak by hrál costa kdyby hrál, to není realita... realita je taková, že costa zatím nic moc nepředvedl, má za sebou jeden vynikající poločas proti brnu a jeden zoufalej proti plzni, kdy musel bejt střídanej o půli...takže jsou to jen kecy...ukáže se zas jen na hřišti a pak ho zas u piva můžeme kritizovat a říkat jó, kdyby hrál Dočkal, ten by byl mnohem platnější než Costa... zatímco za Jarolímem je pořádnej kus práce v obraně i útoku, aspon z mýho pohledu.

  5. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:32 |  
    0 0

    Vlček prý dostane nabídku aby rok hrál a pak pracoval v klubu. Přesně jak říkáš Švento má odejít a půjde jen a jen o peníze. Bylo by dobré kdyby se opravdu vrátil ten Šmicer,plus přišel Ivana. Do středu zálohy se dostal Kalivoda,Švec a na kraje Šmicer a asi Jablonský nebo Krajčík

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:35 |  
      0 0

      Jenze nez by se novej kadr sehral .... tak abychom vubec presli pred druhe predkolo LM .... hlavne nebudeme silnejsi, konkurence zas nebude, jen se nahradi odchody prichody.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:37 |  
        0 0

        co na to říct, je to jako každý rok záplatování :-(((((((((((((((((((((((

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:37 |  
        0 0

        jak sehrál nahradí se jen Jarolím Hrdla ani základ nehrál , takže nahradíme Lukase a budem díky tomu jeste silnejsi ja to vidim naopak velmi pozitivne jen je fakt ze jestli vedeni rekl Lukas i Hrdla ze o smmlouve az v lete tak to byl naznak a meli je prodat aspon za nejaky LOVE

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 13:41 |  
          0 0

          Porad tu rikate, ze lehce nahradime Jarolima, ale at uz ho dost lidi kritizovalo, tak bych to tak jednoznacne nevidel. Casto delal veci, kterych si lidi nevsimnou, ale pro tym hodne dulezitou. A nevím, zda Otepka vse spasi ...

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:41 |  
            0 0

            ja myslim ze to nevidel vubec nikdo jarolim proste nebyl dobrej

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:48 |  
              0 0

              ja myslim,ze to videl kazdy krome tebe.v derby se ukazalo jak jarolim chybel.troubi

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                PetCC     před 17 lety 05.06.2007 13:58 |  
                0 0

                V derby to bylo vidět, protože chybělo ještě spousta dalších hráčů.

                • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                  (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:01 |  
                  0 0

                  ty jses dalsi kdo mi chce tvrdit ze hrdlicka a jarolim jsou hraci nepotrebni pro slavii a otepka to cely vytrhne?podobne jako vhooooooo?troubi

                  • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                    PetCC     před 17 lety 05.06.2007 15:38 |  
                    0 0

                    Naoíšu to krátce, oba dva mají spoustu slabin, o kterých jsem tu psal už dřív. Samozřejmě mají i svoje plusy, Jarolím - rozvaha, zkušenost, rozehrávka do volnýho prostoru, Hrdlička - střelba, hra hlavou (zvlášť uprostřed hřiště při boji o míč). Bohužel, u Jarolíma už nevidím potenciál k dalšímu růstu a jestli se může Hrdlička dál zlepšovat (vzhledem k věku může), to netuším, ale za poslední dva roky se moc nezlepšil. Já je rozhodně ze Slavie nevyháním, ale pokud chtějí odejít, tak z toho nedělám tragédii a rozhodně si jich budu vždycky vážit, za to co pro Slavii odvedli. A to i, když by hráli proti nám.
                    Jo, a Otepka to rozhodně nevytrhne.

                    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                      mart     před 17 lety 05.06.2007 21:38 |  
                      0 0

                      to je dost presne......mart

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:06 |  
              0 0

              Ja osobne si myslim ze vic chybel Svec s Latkou nez Jarolim. Aloha

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:14 |  
                0 0

                tak latka kazdopadne,svec taky chybel,ale bez nej jsme zvladli vetsi porci zapasu. Me jen proste neuveritelne serou nazory lidi typu vhoo,kterej nejen,ze kazdym prispevkem meni nazor,ale smahem odsoudi hrace jako hrdlicka a jarolim.Hrdla mel momenty kdy byl na zabiti,ale myslim,ze presto prevazuji pozitiva. Otepkovi jako posile se smeju.Snad mi nechce nekdo tvrdit,ze hrac ktery letos nijak nevynikal v nejhorsim tymu nasi ligy by byl pro slavii posilou. Rohy umi kopat tisic jinejch lidi. A Jablonskyho,Costu a podobne hrace,co vetsina lidi uz pasuje do zakladu,jsme skoro vsichni videli parkrat,takze o nich prd vime. Kor u mladicku chybi stala vykonnost,proto si myslim,ze oslabeni o Jarolima a Hrdlicky v ramci ceske ligy by byla velka chyba.Troubi

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:52 |  
          0 0

          Za to ty jsi hral .. mozna tak s gayem v posteli ... OPICE JSI !*inkognito*

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:52 |  
            0 0

            troubi : tomuhle se rika diskuze a ne kazdy ma nazor jako ty ja mam treba jiiny a ac te sere mel by si ho respectovat me se Jarolim ani Hrdla nikdy nelibili proto dokazu pozelet kdyz odejdou a zastavam nazor ze se daji nahradit a ne ten tvuj ze jsou nenahraditelni ,

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:00 |  
              0 0

              nevim proc reagujes na prispevek ktery jsem nepsal.diskuze je hlavne o argumentaci a ta tva je bohuzel horsi nez moje. at uz se jedna o to, ze si protirecis ve vetsie prispevku nebo o to,ze neumis ani preinterpretovat nazor oponenta.troubi

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:51 |  
        0 0

        přesně tak, jak se asi novej kádr sehraje, jak může podat výkon na hranici svých možností, kterej bude nutnej pro 3. předkolo? Těžko, navíc je na dochodu už 6 hráčů, chybí i kvantita

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:56 |  
          0 0

          ty vole jak by se mel sehravat kdo odesel ze zakladu ???? jeden zatim nikdo a hrozi to u jednoho az dvou hracich Vlcek, Jarolim navic to neni jeste zadna tutovka pride mi to jak bulvar to se nedivim ze nam rikaj uplakany nekdo neco prohodi na idnes a hned se tu breci odejde MOZNA Jarolim to je jedinej hrac ze zakladu to snad dokazou za dva mesice sehrat s nekym novym a jestli ne tak si nezaslouzi hrat o LM

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:05 |  
            0 0

            ty vole,jeste do toho zacni plist naky ubrecenectvi a uplakanost.meles hrozny hovna.troubi

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 15:13 |  
              0 0

              mam jen jinej nazor mel bys to respectova vim je to kruty ale nauc se stim žít ,

              • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:20 |  
                0 0

                to ale neni nazor,kdyz pises o ubrecenosti,to je demence.troubi

                • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                  Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 16:54 |  
                  0 0

                  od nekoho s nickem troubi(a) mi to nadavani nevadi

                  • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                    (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:53 |  
                    0 0

                    tak ted jsem si definitivne dotvoril obrazek o tve inteligenci a patrne i veku.troubi

                  • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 18:09 |  
                    0 0

                    měl by ses maličko zamyslet, nejdřív tu nadáváš hráčům slavie do hoven a pak kolegům v diskusi, to moc nesvědčí o úrovni, pokud je troubi ostřejší, tak ti to patří, sklízíš cos zasel...

  6. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:38 |  
    0 0

    poprvý s tebou richi nesouhlasím. dluhy slávie byly ještě nedávno až 500mil, ted se to podařilo stabilizovat a zbývá jen 90mil. V nadcházející sezoně se už zpoždování plateb nebude dít, tak slíbil Doležel a já mu věřím. Zbytečně lidi plašíš. Doležal má velikou zásluhu na tom, že se vše stabilizovalo a patří mu můj dík! Co můžem udělat my fanoušci, je koupit co nejvíc permic, finančně slávku podpořit, chodit na strahov v hojném počtu, aby mělo naše vedení lepší pozici pro vyjednávání se sponzory! S čím souhlasím, že je nepřípustné, aby takovýto hráči odcházela grátis.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:42 |  
      0 0

      tak pravil amon:o)

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:32 |  
        0 0

        jako že by enic ty peníze nechtěl jo? já myslím, že to byla pouze půjčka. btw, zažil jsem jak enic zaříznul AEK athény a zachránili ho sami fanoušci (přes 20.000 permic). Jen něco zaslech v hospodě:o) at tak či onak Rosen, Vik, Saša to jsou prostě slávisti tělem i duší a pro slávku udělaj maximum. Já jim věřím, kochám se stadionem, jdu koupit permici a budu řvát z plna hrdla.
        amon

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:03 |  
      0 0

      Já myslim, že dobrou stabilizační práci tam dělá hlavně Rosen. Už Skramlík v Zákonech fotbalové džungle píše, že v přestavenstvu sedí zásadně N+2 lidí, kde jeden dělá práci populární, jeden nepopulární a zbylí N reprezentují navenek a nedělají přitom nic. Takhle fungovalo trio Collecott - Rosen - Leška, teď je tam tuším nějakej sponzor - Rosen - Doležal, čili pořád maximálně efektivní model N=1.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:08 |  
      0 0

      No nevim 400mega z toho byly dluhy ENICu ty nebylo zas tak tezky smazat horsi to bude s tema 90 zbyvajicima. btw. jak si k tomu cislu dosel?

  7. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 13:56 |  
    0 0

    Richi pridavam se k nazoru ze dramatizujes. Jak ulohu techto hracu, tak i nase vedeni. Hrace nasilim nemuzeme donutit aby podepsali a v nasi situace jsme je nemohli nechat na jare sedet, to bysme byly nekde kolem sestyho mista. Kazdy leto je to to samy, taky me to stve, ale tak to je. Pamatuju jak kazdej pred timhle rocnikem narikal nad Pitakem a odhadoval nas na osme misto. Takze klid KJ zustal, mame nejlepsi mlade hrace v republice, dluhy jsou ale doufejme ze se postupne splaci. Stavi se Eden. Jen doufam, ze vedeni neudela kazdorocni zvyk s nakupovanim druhoradych volnych hracu na posledni chvili - za posledni roky se zadny z nich nechytil. Taxi

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Markus     před 17 lety 05.06.2007 14:18 |  
      0 0

      Musím s tebou souhlasit, po té palbě nahoře je to jeden z mála rozumnejch názorů včetně článku. Sportovně odchodu Jarolíma ani Hrdličky nelituju, bylo příliš zápasů kde byli tito dva hráči na hřišti zbyteční. Nebudu litovat ani toho že tito hráči odchází po vypršení smlouvy, jejich reálná cena je velmi nízká, o oba hráče není velký zájem. Zbavit se jich nyní je ekonomicky přijatelnější než si je držet dál a platit jim velký plat. Jsem velmi zvědavý kde nabídnou Hrdličkovi lepší podmínky a zda ho tam donutí makat. Prodej Šventa je něco zcela jiného, tady jde vážně o velké peníze a kdo ho sleduje dlouhodobě, dokáže ho velice slušně ocenit. Odchod Dušana by byla velká sportovní ztráta. Standa Vlček byl férovej, to že po sezoně chce odejít se vědělo dlouho dopředu, navíc není vyloučeno že zůstane. Pokud zůstane, rád bych ho viděl jako ofenzivního záložníka, jsem přesvědčený že by se mu na této pozici dařilo a zkušenost v záloze bude mít cenu zlata. Slavie hlásala že je nízkorozpočtová a podle toho se chová, beru to. Vedení nás doufám nebude krmit řečmi o titulu a lize mistrů, na to současné vedení ani majitel nemají. Druhé místo v tomto ročníku byl obrovský úspěch, bohužel s jídlem roste chuť a fanoušci mají najednou veliké oči. Spoléhat v dalším ročníku na stejné štěstí co jsme měli letos nemůžeme. Až budoucnost ukáže. Jo doufám že si vedení nebude stěžovat na to že chodí málo diváků, když nechává odejít hráče typu Šventa kteří zvedali lidi ze sedaček, jasně tím říká že tady nejde o show pro diváky, ale fotbalový byznys kde jsou diváci pouhým a zanedbatelným drobounkým zdrojem financí.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 15:00 |  
        0 0

        Šventa neudrzi i kdyby chteli kdyz ho prodaji a sezenou nahradu plus dalsi dva hrace tak jim zatleskam ve stoje ,švento je borec a zaslouzi si jit za lepsim kazdy vidi ze slavie je pro nej malo

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:03 |  
          0 0

          no jak uz tu nekdo psal v jine diskuzi. Svento je bezesporu skvely hrac,ale jako ofenzivni zaloznik ma jeden gol,neskutecne mnozstvi spalenych sanci,skvele pruniky po lajne ale u vapna to konci,navic nijak extra braneni.takze slavie je pro nej akorat.samozrejme,prijde li dobra nabidka,tak jsem pro toho aby ho pustilitroubi

          • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

            PetCC     před 17 lety 05.06.2007 15:43 |  
            0 0

            No vidíš, na Šventa máme prakticky stejnej názor, proto si taky myslím, že jeho odchod by v současnosti byl ztrátou pro něj i pro Slavii.

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              mart     před 17 lety 05.06.2007 21:48 |  
              0 0

              ... že jeho odchod by v současnosti byl ztrátou pro něj i pro Slavii. zase presne.mart

            • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

              (host)     před 17 lety 06.06.2007 22:24 |  
              0 0

              souhlas...mitsu

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        bojler     před 17 lety 05.06.2007 15:45 |  
        0 0

        ROZUMNY NAZOR!! tleskam. popravde tenhle hystericky clanek nechapu. co jako ze hrdlicka s cenou 2mil. odjede, kdyz v pripade smluvniho uvazku bychom mu to stejne asi museli driv nebo spis pozdeji dat na mzdach. a navic: kdyby nebyl zadarmo, nechtel by ho ani jablonec.

  8. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 13:56 |  
    0 0

    Vlčka udržet, s Jarolímem prodloužit smlouvu a pak ho bouchnout do Sieny aspoň za 15 melounů, Šventa zpeněžit, co to jde a Hrdličku nechat jít, když chce, zmetek.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:11 |  
      0 0

      Je to sice absolutne hrozne a souhlasim s Richim, ale popravde...vy ste to necekali? sme prece Slavia....a ja nevim, kde se ve vas lidi porad ten optimismus bere ;o)....takze klid a sejdeme se na Strahove na nase novy juniory. Letos to druhy misto byl ulet, tam s tim co dlouhodobe predvadi vedeni proste nepatrime.....dokud nebudem mit majitele co ma o team zajem, tak tezko bude lip...bohuzel. Zafod

  9. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:17 |  
    0 0

    Odchody a příchody ke klubu jako je Slavia prostě patří. Jestli má Lukáš možnost hrát ve 30 letech ještě 2 až 3 roky italskou ligu, tak by byl totální moula, kdyby do toho nešel. Současná situace na trhu pro fotbalisty typu Lukáše nebo Hrdli je taková, že případný přestup uskuteční jen jako volní hráči. Na tomto systému vydělala i Slavia, podobně jsme získali Standu Vlčka a další. To, že oba mají konec smlouvy (a ve Slavii i jiní) je zřejmě zákonitá nutnost. Buď by jim vedení v průběhu roku muselo předložit smlouvu, která se neodmítá, a to bychom asi teprve dělali rambajs, nebylo by na přestupy, v týmu by vznikalo nepřirozené napětí mezi výrazně hůře a výrazně lépe placenými atd. Nebo by hráči museli být takoví srdcaři, že prostě smlouvu se Slávií musí mít, tak jako někdo permanentku, šálu, fanouškovská dres atd. S odchodem kohokoli se musí trenér i vedení a koneckonců i my (fandové) vyrovnat. Udělá se přestup, dá se šance mladým. Stejně je na čase hledat nového středového záložníka a nejen toho. I když se o Slávii mluví jako o matřeské škole, tak zas tak velké příležitosti (oproti jiným týmům) mladíkům nedává. Vrstevníci Švece a Suchého hrají i v jiných týmech už zcela běžně.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 16:16 |  
      0 0

      Já si spíš myslim, že slavia nejvíc prodělává na odchodu hráčů zadarmo, odešel snad zadarmo ze sparty Sivok, Blažek nebo Kučera? Ne, dohromady to bylo přes 100 mega. Odcházejí snad z Liberce zadarmo hráči? Neodcházejí, Šel Kulič do sparty zadara? nešel. Bohužel našemu vedení se nedaří prodávat a to je jedna z příčin finančních problémů.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:41 |  
      0 0

      Myslim, že Huzgi je typickej příklad chudáka, který v životě nic neodkázal a smíří se proto i s naprosto špatnými výsledky a tragickou politikou vedení Slavie. Zrovna teď bych si netroufl práci s lidskými zdroji ve Slavii obhajovat.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        mart     před 17 lety 05.06.2007 21:47 |  
        0 0

        Poslys, nerad to rikam, ale pokud Richiho poprosis, mozna Tvuj dementni prispevek vymaze. Huzgi neni chudak, ... dal nepokracuju protoze jsem slusnej clovek (vetsinou).mart

  10. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:26 |  
    0 0

    Myslím, že Richi má tady stoprocentní pravdu. Hráči mohou odcházet a klidně všichni jmenovaní najednou, ale nesmí odcházet zadarmo ! Je jasné, že nemůžeme nikoho přinutit podepsat smluvu, ale pokud někomu za rok či dokonce za půl roku končí kontrakt, tak prostě musí podepsat prodloužení nebo odejít alespoň za průměrné odstupné. Na co naše vedení čekalo ? Pokud tu nechtěli jmenovaní hráči zůstat, měli nejpozději v zimě odejít. A ať mi nikdo neříká, že bysme za hráče základní sestavy nějaký ten milion nedostali. Mně to připadá jako naprostý diletantismus. A vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se to opakovalo i u Dušana. Ten by měl v téhle chvíli buď sedět za stolem a podepisovat novou smlouvu nebo běhat někde na testech ve slušném klubu. A pokud tomu tak není, je to podle mě jasné selhání vedení. Takhle si můžeme o nějakém výrazném zlepšení ekonomické i sportovní stránky ve Slávii nechat bohužel jenom zdát. Shodam

  11. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:30 |  
    0 0

    To jsou jen spekulace, kdyby si radši zjistil něco o posilách to by bylo něco. Když přijde Ivana,Šmicer,Ulich a Otepka tak může Jarolím s Hrdličkou klidně jít. A jelikož měl Standa na jaře slabší formu tak asi o něj takovej zájem nebude, takže zůstane. Za Dušana by museli nabídnout aspoň 100mega aby odešel.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:39 |  
      0 0

      100 mega za Šventa? Za 30 budem rádi...

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 14:40 |  
      0 0

      Tak Ulich urcite neprijde :DDD .... Smicer? To je nejisty. Ivana? Pouze pokud prodame Sventa a nedostane lepsi nabidku ze zahranici. Otepka? Mozna, ale nevim zda je to spasitel.

      A Standa urcite nejake nabidky ma ... A odchod Sventa za 100 mil.? Nebud blahovej .. odejde za 60.

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:48 |  
        0 0

        Tak podle mě je i těch 60 moc, my narozdíl třeba od Sparty vůbec neumíme prodávat.Sparta prodá každýho kokota za velkej balík.
        A navíc Švento v poslední době taky nijak nezářil.

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          AKI     před 17 lety 05.06.2007 16:54 |  
          0 0

          Protože sparta do toho taky dala "pár peněz" aby pak takhle mohla prodávat každá kopyto... Tady jsem zle zaspali..... AKI

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:52 |  
        0 0

        richi, není fér hysterčit, když se o posilách ještě nezačalo ani mluvit. Dej čas a na konci přípravy hodnoť a ten nadpis je jak ze šípu, už vidím něco podobnýho palcovými titulky. Jen přilej trochu rozpáleného oleje. Kritizuj odchody grátis, ale nech katastrofických článků.

  12. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:34 |  
    0 0

    Problém je v tom, že v tomto státě nikdo není zvyklý se z čehokoliv zodpovídat. Jiné to nebude s naším vedením, kterému bych(tomu současnému - Doležal, Rosen) zatím nechtěl úplně křivdit. Tento názor se rychle změní, pokud nepřestanou s prodejem talentů pod cenou, s neschopností prodloužit smlouvy s důležitými členy kádru, aby se zabránilo jejich odchodu zdarma atd. Snad se to zlepší s novým stadionem, protože základem je sehnat silné sponzory. A s nimi by mohli přijít i schopní a obchodně zdatní manažeři, kteří se budou schopni vymanit z koloběhu neprodloužená smlouva a odchod zdarma - prodej pod cenou - dluhy - arbitráž a zase dokola...

  13. Ach jo.

    Mac     před 17 lety 05.06.2007 14:50 |  
    0 0

    Vůbec se nedivím, že je Richi naštvanej. Vorel, Urbánek, Nedzipi, Reiter, Jarolím, Hrdlička, Vlček = 7 hráčů širšího kádru Slavie zřejmě odejde. A kolik Kč jsme za těchto 7 hráčů dostali? 0,-

    Samozřejmě se vyrojily komentáře a názory o kvalitě, formě a přínosu těch hráčů - ty nechme stranou. Čísla hovoří jasně - širší kádr oslabí o 7 lidí, to je dost. A kde sehnat peníze na posily, když příjem z prodeje je zatím 0? Navíc těžko seženeme 7 hráčů, max. 3-4, zbytek doplníme z béčka. Takže kádr bude opět užší a slabší. :-(

    A k té kvalitě - čekám komentář typu - odchod Reitera není žádné oslabení, nic nepředvedl. Ano, souhlasím s tím, že nic nepředvedl a je dobře, že je pryč. Ale pokud si pamatujeme, měl být náhradou za Fořta, takže když jeho účinkování vymažeme, pořád nám chybí někdo za Fořta.

    • Re: Ach jo.

      Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 14:54 |  
      0 0

      jo stim se dá souhlasit pokud nepride kvantum hracu z ciziny ci na hostovacku tak je to chyba ale ted se ztoho nesmi delat tragedie

    • Re: Ach jo.

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:54 |  
      0 0

      první 4 byli u nás na hostovačku! ze zbylích 3 ještě zatím nikdo neodešel. Lukášovi bych séria A moc přál

      • Re: Ach jo.

        Richi (admin)     před 17 lety 05.06.2007 14:59 |  
        0 0

        Já bych mu taky Itálii přál, mě sere, že odejde zadarmo!!!

        • Re: Ach jo.

          bojler     před 17 lety 06.06.2007 09:06 |  
          0 0

          A zkusils premyslet o tom, ze kdyby nebyl zadarmo, tezko by odesel?

          • Přesně tak

            (host)     před 17 lety 06.06.2007 13:43 |  
            0 0

            navíc k nám přišel taky zadarmo nebo vyloženě za pár šupů. Nechápu Richiho, že vidí jako problém, když k nám hráč přijde zadarmo, pár sezon tu slušne hraje a potom zadarmo i odejde, v čem je problém?

  14. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 14:54 |  
    0 0

    Vás to snad překvapuje...? Nejsme Jablonec, abysme měli dobrou přestupovou politiku - jsme Slavia Praha... Katrin

  15. M.Černý

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:15 |  
    0 0

    Hlavně doufám, že se po zranění rozehraje Milan Černý, v tom vidim velkej příslib...Hrdlička ať jde, na to kopyto se nedá dívat, odchod Jarolíma by mi taky nevadil i v GL jsou daleko lepší hráči než on.Dal by se nahradit bez problémů, pakliže se výhodně prodá Dušan.
    Já to vidim takhle:prodat Dušana a za utržený peníze zaplatit dluhy+ koupit Matějovskýho s Ivanou a nějakýho stopera.Švícka je na to škoda. Kdyby nešel ten Matějovský tak zkusit aspoň Limberskýho na pravýho beka a každopádně Šmícu :-) !!!
    Tom

    • Re: M.Černý

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:30 |  
      0 0

      Haha, velice vtipny sci-fi komentar. Nejlepsi zaloznik cz ligy Matejovsky uz ted ma cenu min 100mil a proc by sel do Slavie ze /lepsi penize tu rozhodne nedostane/. Limbersky by do Slavie nikdy nesel, viz jeho negativni postoj v minulem Hattricku - a obecne je to jiz ztraceny talent a Slavii by nic neprinesl.

    • Re: M.Černý

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 06.06.2007 11:21 |  
      0 0

      za peníze za Dušana chceš zaplatit dluhy a ještě koupit 3 hráče, z toho jeden Matějovský a druhej Ivana? zkus si to radej trochu přepočítat, slavistická realita podledních let je opravdu někde jinde...

  16. Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:23 |  
    0 0

    "K dalším v médiích probíraným tématům se vyjádřil generální ředitel Petr Doležal. „Současnou prioritou je pro nás získat Vladimíra Šmicra,“ uvedl s tím, že klub má o služby bývalého reprezentanta velký zájem. "

    Jednání velmi pokročila také v případě klíčového hráče Standy Vlčka. „Nabídli jsme mu novou smlouvu, v jeho případě jsem velkým optimistou,“ prozradil Doležal."

    Zde máte citaci z oficiálního webu.

    Jarolímovi to angažmá přeju, ikdyž odejde zadarmo. Byl to dříč, ale ty rohy ..... to byla pro mě tragédie. Hrdlovi se nepovedlo derby (ostatně komu se povedlo), ale pro mě byl jeho výkon (jakožto kapitán) obrovské zklamání.

    Takže jestli přijde Vláda, Šventík může krásně odejít za (pro nás) slušný prachy a náhradu máme plnohodnotnou na levý post.

    • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:29 |  
      0 0

      Nic proti Šmícovi, ale nelze ho považovat za plnohodnotnou náhradu za Dušana. Ano přinese zkušenosti, asi i dokáže lépe podržet míč, ovšem v rychlosti a tahu na branku bude Dušan myslím těžko nahraditelný. V tom jsme měli ve většině zápasů výhodu, oproti soupeřům - v rychlosti po stranách...

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:35 |  
        0 0

        hlavně aby byl zdravý, jinak vůbec nemám strach že ostatní bude větrat:o) jsou to jen 2 roky, co otočil finále LM proti AC milán!:o) jen at jde k nám a je zdravý, vše ostatní přijde samo

      • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

        Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 15:41 |  
        0 0

        Šmíca by byl více než plnohodnotná náhrada. Ten Dušanův jeden gól za sezónu a 2 přihrávky bude mít Vláďa už po 5. kole překročeno. Dušan je u fanoušků moc a moc přeceňovaný. Jeho přínos ve statistikách je nula nula málo, úniky po levé straně jsou pěkně na pohled avšak prodiktivita mu nějak utekla a vracet do obrany se taky nechce. Sečteno podtrženo, komplexní hráč to není, důležité zápasy, kde byli zahraniční pozorovatelé se mu vůbec nepovedly, jestli neudělá něco zázračného ve středu v Německu, je nad 25 mega neprodejný.

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:20 |  
          0 0

          zase neblazni ze 25 mega jo to ej fantasmagorie

        • Re: Kádr Slavie se zřejmě rozpadne!

          mart     před 17 lety 05.06.2007 21:56 |  
          0 0

          No s teme 25 se (doufam) pletes, ale pokud by byl Smica (nemuzes me ted videt, ale mam na tvari blazeny usmev), to by byla parada. Takove zajimave 4-1-4-1 kde ten jedna pred stopery je Svicko, a ti 4 jsou Krajcik, Vlcek, Smica, a kdokoliv na levo.... Bliss. Rozhodne bych na to jezdil do Prahy castejc.mart

  17. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:39 |  
    0 0

    nejhorsi neni jejich odchod sopis to ze z jejich odchodu nebudem met ani korunu..kdyby se prodali v zime tak jsme z nich mohli met prachy na jejich nahradu...no tak toto mne budu srat jeste hodne dlouho..

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      PetCC     před 17 lety 05.06.2007 15:48 |  
      0 0

      Jenže v zimě je nikdo nechtěl, protože by za ně musel platit. To že spousta hráčů přišla do Slavie taky po skončení smlouvy většinou skoro zadarmo vám nevadilo a najednou se divíte, že od nás hráči po skončení smlouvy zadarmo odcházejí.
      Mimochodem, pokud se nepletu, tak při přestupech po skončení smlouvy, se mezi českýma klubama pořád platí odstupný.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:51 |  
        0 0

        ale pochop..klub ma vydelavat!!!tim ze odejdou duleziti hraci, kteri maji vysokou hodnotu, se klub obere o miliony...z tech penez za ktery by pripadne odesli by se dala za ne koupit nahrada, ale z ceho maji brat tedka..

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:53 |  
          0 0

          z tech co jim taky konci smlouva z teho brat od jinych klubu taky sou hraci co nepodepsali zkusit stesti tam

          • Re: Odejdou důležití hráči?

            (host)     před 17 lety 05.06.2007 18:22 |  
            0 0

            jo...urcite je dobry cerpat z hracu co jsou beze smlouvy, ale taky je dobry "nepoustet" hrace beze smlouvy..kdyz to tak bude poracovat tak se ten klub nikam nepovede...navic me to mrzi ze je to zrovna jarolim a hrdlicka, to jsou hrací kteri patri k nejhodnotnejsim

            • Re: Odejdou důležití hráči?

              (host)     před 17 lety 05.06.2007 18:37 |  
              0 0

              k nejhodnotnejsim ale pouze pokud sou beze smlouvy kdyby meli smlouvu tak by po nich ani pes nestekl tak to holt chodi

  18. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 15:57 |  
    0 0

    díky richi, tenhle nadpis je výstižný a mnohem lepší! Chápu tvé naštvání, je na místě, ale nepropadat panice:o)
    amon

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:02 |  
      0 0

      Richi se jako novinář musí ještě HODNĚ UČIT :-)
      amila

  19. Re: Odejdou důležití hráči?

    ttajpek (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:07 |  
    0 0

    Richi proč si tak změkčil původně hodně kritický článek? Proto, že se vedení snaží uchlácholit stádo fanoušků zprávami o příchodu Šmicra? Zajímavé... Podle mě by sis měl za svým názorem víc stát a nenechat se tolik uklidnit stádem, který je momentálně uchlácholený. Stejně velkej zájem může mít Doležal o Ronaldinha. Jinak doufám, že Hrdla odejde, hráč naprosto zbytečnej, kterýmu se povedou tři zápasy za sezonu, LJ a Standy i Dušana bude škoda, ale peníze sou potřeba. Radši budu 8. v GL, ale s jistotou, že hráči mají své peníze na konech včas.......tt

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:23 |  
      0 0

      ty jses zas nakej chytrej ttajpeku:D:D:D
      ja bych treba prodal HUBACKA:D:D
      TURBO!troubi

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        ttajpek (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:31 |  
        0 0

        Ty seš taky nákej chytrej, když sem viděl v tvojí Top 5 Kalivodu:D tt

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:51 |  
          0 0

          ty uz se radsi nesazej:D:D
          troubi

  20. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:31 |  
    0 0

    Koukam ze Richi zmenil puvodni silne emotivni nadpis. plex

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:07 |  
      0 0

      PO DVOU DNECH SLUZEBNI CESTY TADY ZIRAM JAK.......To , ze klicovy hraci po sezone odejdou jsem tady behem sezony avizoval stokrat, pokud vam nezaplati vas zamestnavatel opakovane po dobu nekolika let/i presto, ze vam to za rok mozna da/ pujdete do firmy, kde budete brat srovnatelne , ale ve vyplatnim terminu.Jinak castky za odchody jsu bohuzel i smutnym dusledkem rozhodnuti EU o volnem pohybu hracu.Co mne trapi daleko vice je, ze na odchodu je treba i 5 hracu b tymu, kteri hrali obcas i za acko, dale odchod Lubose Kozla , jehoz jsem vnimal jako posledni mozaiku do kdysi silne funkcionarske sestavy. Doufal jsem, ze mu bude nabidnuta funkce manazera tymu neobsazena po odchodu Pucka se sirokymi kompetencemi smerem k mladezi a odpovidajicim platem. Odchod asi tedy do Jablonce je jen dalsim dukazem spatne personalni politiky Slavie, clanek i prispevky sem si nekolikrat a musim se dnes ztotoznit s nazorem, ze situace neni dobra a rekl bych ,ze je hodne napjata. Cast byvalych hracu, kterym dluzime se pokusi u arbitraze zablokovat prestupy do Slavie a tim donutit oddil k zaplaceni. Na rozdil od jinych prizpivatelu si myslim, ze je treba doplnit z vlastnich zdroju, urcite bych preferoval navrat Balka, Zachariase/ nevim jak herne vypada/ a posun Vrzala/sledujes Jane/ , Zelinky a Dejmku do A tymu vcetene prichodu Vachy i Gecova. Zrejme bych uvolnil Kozacika na hostovani, Smicra si vazim, ale za posledni 4 roky toho prilis nenahral a jaka by asi musela byt vyse smlouvy pro takoveho hrace.Clanek Richho pokladam za velmi dobry , snad mel prijit pred koncem sezony. Jiri

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:44 |  
        0 0

        myslim, že Kozel jde trénovat Jablonec (asi) je naprosto v pořádku. Nabere zkušenosti a pak to veme po KJ... Bálek? proč zkoušet hráče, který absolvoval ve Slavii už asi 5 letních příprav a nikdy se neprosadil do kádru?

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:51 |  
          0 0

          treba proto ze ted dotahl klokany k postupu

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 06.06.2007 08:54 |  
        0 0

        zachariáš, kratochvíl, bálek nejsem špíleři pro slávii a evropský poháry. černý, vácha určitě ano. luboš se vrátí, jabka budou vždy jen regionální tým. S tou arbitráží přeháníš. Naopak se situace stabilizovala.

  21. Re: Odejdou důležití hráči?

    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 16:48 |  
    0 0

    Plně stojím za Richim, později se možná uvidí kdo měl pravdu. Jarolím bude chybět určitě, Vlček velmi citelně. Hrdličky neni až taková škoda. Pokud přijde Šmicer tak budu velice spokojen. Ale opět je třeba zopakovat starou věc...Prachy, prachy, prachy...Odchody zadarmo...Nejsme matka Tereza ani žádná charita abysme si mohli dovolit hráče takto pouštět...Naše finanční situace prostě není komfortní...Nehledě na to, vedení nejspíš kvalitní náhradu nepřivede. Jako už poněkolikáté...

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      mart     před 17 lety 05.06.2007 22:15 |  
      0 0

      Priteli TKutniku, Ty ses takovej slusnej clovek., rozhorcenej, asi mladej. Chapu Te. Mas naprostou pravdu, ze neni hezke, kdyz my "nebohati" ztracime penize......, ale ztracime opravdu penize. Nokonec je to z velke casti o penezich, neni-liz pravda? Co se tyce hracu, tak ty neztracime. Jak asi vetsina z nas souhlasi Hrdla, je "hezkej" hrac, ale nahraditelnej. Jarolima je skoda, ale priznejme si, jestli ma nabidku z Italie, tak by byl blbej, kdyby nesel. (Osobne mu to preju, zkousel Slavii dvakrat, a nakonec vyhral - aspon u me). Standa Vlcek, tam samozrejme doufam, ze zustane, a tak nejak se vnitrne presvedcuju, ze to vyjde....... Vedle Smicy... pohadka. A na zaver, jak vis ze nikdo neprijde.... ???mart

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 22:24 |  
        0 0

        Mladej sice jsem, ale něco málo pamatuju. Vzpomeň na poslední léta, příchody mladých kluků a brazilců (nebo kluků z východu - Granovski...) a jejich slavné konce...Toho Hrdlu oželim klidně taky, ale Jarolím by chyběl. Taky mu přeju dohrát k Serii A. Ale když nedejbože nikdo nepřišel, tak jsme viděli jak dopadlo derby kde nehrál. Jistě, budeš argumentovat zápasem s Teplicemi kdy hrál Dočkal, ale tito hráči jej nenahradí plnohodnotně a už vůbec ne dlouhodobě. Smlouvu mělo vedení aspoň Vlčkovi prodloužit už před rokem, stejně by za něj vzhledem k věku moc peněz nebylo, ale byla by jistota že zůstane. Doufám že jeho, ale i jiné kvalitní hráče přivede vidina stadionu. Za penězmi sem asi nepůjdou, že...Jinak optimismus do žil mi vlila reportáž na Nově ve sportu- jarolím se Šmicrem spolu na golfu, vysmátí jak měsíček na hnoji, možná to vypadá že by přišel...

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          mart     před 17 lety 05.06.2007 23:34 |  
          0 0

          Ja vim, ze by bylo hezke, kdyby Vlcak zustal. Ale vdyt oni ho prece stopli!! Vloni o nej byl zajem, ale Slavia uplatnila opci..... ze nechtel prodlouzit smlouvu na novo ( asi taky horsi podminky)se az zas tak moc nedivim... Smica je na golfu veselej... 'se nedivim, kdyz uz ma lepsi Handicap nez ja :DD (a to to zacal hrat az v L'poolu !! )- holt tihle sportovci s talentem a spoustou volnyho casu - nasinec (ten ubozak co este porad musi chodit do prace jako ja) - musi holt jen zavidet :DD ( i kdyz v jeho pripade nezavidim - ale preju :).mart

  22. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 16:54 |  
    0 0

    A co má Slávia udělat aby neodcházeli zadarmo? Udělat jim takové podmínky aby to podepsali, ale na to zjevně Slávia nemá, ak jak toho má jako dosáhnout? Osobně si myslim, že se smlouvou by ho stejně nikdo nekoupil...A ten Švento, už na něj někdo podal nějakou nějakou nabídku???

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 05.06.2007 17:10 |  
      0 0

      neco tam je , ale castka pry neni zatim na te urovni / 80 mil./, kterou by za nej chteliJiri

  23. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 05.06.2007 18:00 |  
    0 0

    radsi at prodlouzi smlouvy mladym hracum!!! aby kdyby kozel odesel si je nepretahl :-X

  24. Re: Odejdou důležití hráči?

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.06.2007 18:47 |  
    0 0

    Hm..., zajímavý je, že vedení vcelku hbitě reaguje na dnešní spekulace a na ofic webu je trochu pozitivnější článek. Tak je příjemný, že tu jeurčitá snaha, jen nevím jestli to není spíš hašení požáru než koncepční personální práce. Jako vždy nezbývá než doufat, že nebude až tak zle, toho Vláďu Šmicera bych teda moc rád viděl u nás. A chce to taky shánět pořádný sponzory, at jsou prachy alespon na výplaty, proboha...

  25. Re: Odejdou důležití hráči?

    KADE     před 17 lety 05.06.2007 21:52 |  
    0 0

    Je pravda, že jsem Slavii neviděl na život tuhle sezónu vůbec, jen přes internet:

    Ale co jsem postřehl, tak zápasy, kdy nehrál Lukáš Jarolím jsme neměli vůbec na háku, myslím, že bude to bude ztráta veliká. Ve slávistickém středu byla vždy nějaká velká osobnost, co já si pamatuji (Poborský, Horváth, Skácel, Vachoušek, Koloušek, ...) ... ale kdo by tam byl teď?

    Jinak pokud ztratíme Hrdličku, Šventa, Standu Vlčka a možná bychom mohli taky ztratit Krajčíka, tak už nám opravdu nezbývá nikdo ... a stavíme kádr zas jen z mladíků a letošní štěstí se vůbec nemusí opakovat.

  26. Re: Odejdou důležití hráči?

    KING25     před 17 lety 05.06.2007 22:16 |  
    0 0

    Tak Jarolím může jít..po něm mě nebude smutno..toho jsem si neoblíbil a vůbec se mě nezdál jako lídr týmu. Mám takový pocit, že za nej budeme mít náhradu brzi a příštý sezonu si moc na Lukáše nevzpomeneme. No možná jo...vzpomínky na jeho tragické standartní situace se nedají zapomenout. Myslím, že kdyby Kalič od začátku ligy zahrával všechno, co zahrával Lukáš, tak že jsme mistři! Hrdla je dobrý hráč, ale taky jsme se přesvědčili, že to bez nej jde. No Standa by byl ztráta, ten dává do každého zápasu všechno, ale tak zahraniční angažmá bych mu přál. Nesmí hlavne přestoupit do jiného českého klubu. A když to tak vezmu a podaří se nám posílit, tak budu spokojenej. Místo Hrdli Šmicra, místo Vlčka Ivanu, místo Jarolíma Polácha s Brna a není co řešit.

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      psicosis     před 17 lety 05.06.2007 23:18 |  
      0 0

      cece, ty jsi nadsenec.. polach, to je slusny sci-fi.. toho brno nepusti ani za zlaty prase.. john ho bude chtit a navic brno nepotrebuje hrace prodavat, pac ma penez dost..

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      Urbie     před 17 lety 05.06.2007 23:53 |  
      0 0

      Kalič sice zahrával líp standartky, ale hrou v poli se teda Jarolímovi nevyrovnal, nicméně je to eventuální náhrada, pokud by nevyšel nikdo jinej, ale taky potřebujem nějakýho kapitána, to by asi byl po odchodu všech těl Latka...

  27. Re: Odejdou důležití hráči?

    fandaX     před 17 lety 06.06.2007 00:55 |  
    0 0

    Hele, Richi, seš mi sympatickej a nemám vůbec pochyby o tom, že to se Slavií myslíš dobře, ale mám pocit, že začínáš až příliš podléhat emocím. Chápu, že máš asi řadu zejména osobních důvodů zrovna nemilovat současné vedení, ale zkus se na věci dívat pokud možno alespoň trochu objektivně. Pokolikáté už slyšíme ze všech stran o hromadném odchodu hráčů ze Slavie a nakonec to vždy dopadává mnohem méně dramaticky. Samozřejmě, že není ideální, když dojde k situaci, že hráči vyprší smlouva a on může odejít skoro (nebo úplně) zadarmo. Ale myslím si, že kromě snahy klubu o včasné nabídnutí prodloužení smlouvy musí být také zřetelná vůle té druhé strany se o tom bavit s cílem dospět k dohodě. A také - ať se to leckomu zdá naivní - chuť hrát právě za Slavii. Myslím si například, že Slavia nemá zapotřebí klekat na kolena před hráči jako je Hrdlička, pokud se staví ke své budoucnosti v klubu takhle vágně. O setrvání Standy Vlčka by bezpochyby stálo za to bojovat, o což se snad Slavia snaží. Z Lukáše Jarolíma mám takové rozporuplné pocity. Na jednu stranu bych velmi rád oželel ty jeho příšerně kopané rohy (i když to je asi spíš chyba jeho táty, že ho do nich tvrdošíjně nutí), ale uznávám, že jeho práce pro tým není marná, takže by bylo dobré, kdyby zůstal. S odchodem Šventa je to podle mě jen spekulace. Ale pokud někdo za něj nabídne slušné peníze, bude ho mít. Taková je holt realita.

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      jane (admin)     před 17 lety 06.06.2007 07:55 |  
      0 0

      Ja musim souhlasit s Richim ve vsem. A zejmena v tom, ze ze Slavie odchazi prilis mnoho hracu zadarmo. Ano, klub to neovlivni, pokud hrac smlouvu podepsat nechce, tak ho k tomu nedonuti, ale spis bychom si meli klast otazku: proc hraci smlouvu ve Slavii podepsat nechteji, jaky k tomu maji duvod? Jeden hrac Sparty, ted uplne nevim, kdo to byl, rekl, ze podepise smlouvu na rok jeste, aby z nej Sparta neco mela. Proc tohle gesto vuci Slavii nedelaji i jejich hraci? Ze by jenom hraci Slavie meli zle manazery, kteri je stvou proti klubu? Pravda je takova, ze vetsina hracu odchazi ze Slavie s oddechnutim, ze jsou pryc.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        bojler     před 17 lety 06.06.2007 09:32 |  
        0 0

        Krom dluhu (! velky problem), jmenuj dalsi duvody. To oddechnuti, ze jsou pryc je sice hezky napsany, ale nejak pro ne nevidim podklady.

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:13 |  
          0 0

          A myslis si, ze dluhy a neustale sliby, ktere se casto neplni, nestaci? podle me ano. Jane

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        fandaX     před 17 lety 06.06.2007 22:16 |  
        0 0

        Ale nemyslíš si, Jane, že - ač to zní jako klišé - každý by měl začít sám u sebe - tedy i hráči? Když si tak někteří občas veřejně zastěžují, že nedostávají včas výplaty, mají vždy opravdu křišťálově čisté svědomí, že oni pro klub ve všech zápasech odvádějí maximum? Já jenom, že už nám tolikrát unikl titul či LM o pověstný vlásek. Až trestuhodně často stačilo málo, abychom získali hodně - a mimo jiné i hodně peněz. Pak by se určitě mnohem snáz vyplácely i výplaty. Možná to chtělo leckdy i o něco víc vůle sáhnout si na dno sil. Vrátíme-li se např. k té tragické šňůře nepovedených zápasů v minulé sezoně, nemůžeme asi hráčům nic zásadního vyčítat např. za 2 ztracené body s Mladou Boleslaví. To bylo o štěstí a smůle. Ale takové zápasy s Jabloncem či se Spartou byly ze strany mnoha hráčů zcela nepochopitelně odfláknuté. Tohle se zkrátka NESMÍ stát a natož stávat!
        Není co závidět vedení Slavie, když se rok co rok musí snažit o takřka nemožné. Za mnohem méně peněz než má Sparta nakoupit (či vychovat) a pak udržet srovnatelně kvalitní hráče do boje o titul.

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          jane (admin)     před 17 lety 07.06.2007 09:44 |  
          0 0

          Samozrejme s tebou musim souhlasit, ze ne vzdy odvedou stoprocentni vykon a leckdy me to taky nastve a mam pocit, ze nejvic nezdary prozivame my, fanousci. Na druhou stranu titul nam nekolikrat uniknul ne vlastni vinou, spis tedy ne vinou hráčů. A když jsme u toho, kdo z nás má čisté svědomí, že každý den odvádí v práci úplně stoprocentní výkon? Já ne a chápu, že to jsou taky jenom lidi, že si můžou vybrat slabší chvilky. I když mě to třeba bezprostředně po zápase slušně naštve.

  28. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 05:20 |  
    0 0

    Dlouho jsem se rozmýšlel jestli tento článek komentovat nebo ne... Budiž, pokud k tomuto exodu dojde, dívejme se na celou věc pozitivně... Jarolím, Hrdlička a ačkoliv si ho velmi vážím tak ani Standa Vlček nejsou hráči, kteří by měli kvalitu na to, aby jako nenasazený tým vybojovali pro Slavii postup do Ligy Mistrů. V současné ekonomické situaci není ani v silách Slavie koupit hráče, kteří by měli kvalitu pro Ligu Mistrů (v Česku jich stejně v současnosti běhá asi tolik kolik je prstů na ruce zasloužilého dřevorubce po deseti letech práce s pilami všeho druhu a ti co by měli potenciál vyrůst v takového hráče houfně odcházejí do zahraničí ještě v teenagerovském věku - viz. Hable, Mazuch nebo Pekhart). Tak jako tak, postup Slavie nebo Sparty do LM by byl fotbalovým zázrakem srovnatelným s postupem Petržalky... jak říká doc. Chocholoušek "ke kterému dochází maximálně jednou za deset let". Jedinou šancí dosáhnout úspěchu na mezinárodní scéně je prostě počkat, dát šanci mladým hráčům - vždyť Slavii dorůstá možná nejsilnější generace všech dob (ročníky narození 1987, 1988, 1989). Tak místo tahání těch Otepků, Dvorníků nebo Gašparíků dejme šanci odchovancům a nechme je hrát dva tři roky pohromadě, jako to kdysi v éře de Boerů, Seedorfa či Kluiverta a dalších udělal Ajax - odměnou mu byl triumf v Lize Mistrů. Samozřejmě o titulu v LM, to bych byl na doc.Chocholouška zralý já... Ale postup do LM by to mohlo přinést... Proč by Slavie příští sezónu nemohl hrát s mužstvem, pro zajímavost uvádím ročníky narození: Kozáčik 83 - Krajčík 77, Latka 84, Suchý 87, Vácha 89 (vím že to je pravý obránce nebo střední záložník, ale nějak nevidím kvalitního levého obránce) - Dočkal 88, Švec 87, Kalivoda 82, Švento 85 - Janda 87, Necid 89 / na lavičce by mohli být připraveni mj. Vorel, Aračič, Jablonský, Vrzal, Gecov, bratři Dejmkové i snad již uzdravený Milan Černý, nezatracoval bych ani (resp. ještě bych dal určitě alespoň jednu šanci) Radka Dosoudila. Naopak nechápu proč Costa a Gaucho zabírají místa slávistickým odchovancům... Co vy na to? Rád si přečtu vaše reakce, je to takové píchnutí do vosího hnízda...

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 05:32 |  
      0 0

      Čekám kdo první se zastane Davida Hubáčka... :-D Bohužel ten opravdu kvalitní není... ne ne ne, to je fotbalista tak Zlín nebo Kladno ale ne hráč pro boj o špičku ligy, natož pro boje v evropských pohárech... A nevěřím ani, že by Ivana byl něco víc než obyčejný hráč z ligového průměru který jeden půlrok vylétl a pak zase ticho po pěšině... kolik už jich bylo??? Střelcem přece není hráč, který dá v jedné sezoně deset golu v jedné z kvalitativně nejhorších fotbalových soutěží v evropě! Střelcem je hráč, který dokaže dát patnáct golů pravidelně pět šest let po sobě... Takže hráči o kterých se mluví v souvislosti se Slavii: Šmicer - super, ale bohužel si myslim že je to spíš zbožné přání než realita... Jinak určitě ANO!!! Otepka - nebrat, slabý ligový podprůměr, Ivana - zbytečně přeceňovaný hráč, Dvorník - to je snad vtip ne?, Gašparík - průměr, to raději ať hraje Jablonský a jeho přestup nebude stát ani korunu... Zapomněl jsem na někoho jehož jméno by bylo spojováno se Slavií?

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        martin08     před 17 lety 06.06.2007 11:40 |  
        0 0

        Blazne! a proc myslis ze ma Hubacek odehranej nejvic minut pod Jarolimem! Nahodou to je jedna z mala jistot v tymu! Ja ho taky osobne nemel rad, ale vykopal se! Takovej Vorel to je bek pro Zlin nebo Kladno ale Hubecek ma solidni rozehravku.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 06.06.2007 18:54 |  
        0 0

        ja se ho zastanu.hubacek je jeden z nejlepsich levejch beku v lize a u nas podava stabilni vykony.u nej se nemusime bat ze dostane krec jako matej,nebo ze udela nejakou strasnou minelu,odehrane minuty pod mozna nejnarocnejsim trenerem v lize hovori za vse

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 09:12 |  
      0 0

      já s tebou naprosto souhlasím. každý zápas jsem se těšil na Necida..:o) na druhou stranu, potřebujem to mít správně namíchaný a mít i zkušený plejery, ale takový nedzipi, to mi hlava nebere..koukneš na hry i výsledky juniorky a je člověk optimistický. Jen musí být snaha podepisovat hráče na delší období (necid 2 roky?). s gauchem i costou bych posečkal, oni ti brazilci jsou náladový, ale mělo by platit, že cizinec musí být o třídu-2 výš než odchovanec!

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 12:26 |  
      0 0

      jo, cekal jsem, kdo se s touhle kravinou ozve tentokrat...
      v CR neni mozny budovat kadr z mladych hracu s perspektivou, protoze jakmile se nekdo z nich ukaze jako talent, okamzite ho koupi nektery zahranicni klub.
      a jestli nekdo vytasi protiargument, ze to je zalezitost vedeni, udrzet takovy kadr pohromade, tak vi o fotbale kulovy. ty kluci se tu udrzet nedaji, protoze lakadlo kvalitnejsi ligy, zivota v zahranici, a predevsim vetsich prachu se prebit neda..

  29. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 07:15 |  
    0 0

    Panove nejvetsi prusvih je,ze v roce 2008 konci smlouvy:Latka,Suchy,Svec,Svento,Krajcik,Hubacek,Kalivoda,Aracic,Dosoudil,Divis.Perlicka na zaver Kozacikovi konci smlouva jeste letos!Take by me zajimalo jak to je u hracu B-tymu,ale tam jsou snad ty smlouvy dlouhodobe

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 09:15 |  
      0 0

      tak tohleto by byl obrovský ****** nemělo by se stávat, že polovina mančaftu bude mít smlouvu jen na rok

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      wector     před 17 lety 06.06.2007 11:10 |  
      0 0

      A Doležal zase bude v dubnu 2008 koukat, že už maj všichni domluvený jiný angažmá. Těmhle hráčům by měl nabízet smlouvy už teď, je za 5 minut dvanáct.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 06.06.2007 11:22 |  
        0 0

        Neplašte zase. Např. David Hubáček nedávno podepsal smlouvu do 30.6.09 s roční opcí
        amila

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 06.06.2007 12:43 |  
          0 0

          presne tak smlouyv se podepisoujou zhruba mezi rocnim az pulrocnim vyprsenim a nekdy i pozdeji

          • Re: Odejdou důležití hráči?

            wector     před 17 lety 06.06.2007 13:02 |  
            0 0

            Možná u nás a pak to dopadá takhle, tedy nula za odchod opor. Uvědomte si, že pokud někdo jinej vidí, že hráči brzy končí smlouva, tak mu může nabídnout větší plat, protože ušetří na přestupové částce. A pak máme dvě možnosti - přeplatit je nebo o hráče přijít. Tak jako tak nás to bude stát zbytečně prachy ( kterých máme určitě na rozdávání... ). První jednání o prodloužení smluv musí začít už 1,5-2 roky před jejím koncem, podepsat rok dopředu je OK, ale začít jednat půl roku-rok dopředu je pozdě.

            • Re: Odejdou důležití hráči?

              (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:08 |  
              0 0

              Asi by se jednalo mnohem lépe, kdyby byly peníze. Tantalos

            • Re: Odejdou důležití hráči?

              (host)     před 17 lety 06.06.2007 18:26 |  
              0 0

              tak o tom zadna

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 07.06.2007 09:43 |  
        0 0

        Hubáček nemá ale ani zdaleka takovou hodnotu, ambice, budoucnost, bez urážky. Hubáček je spolehlivej hráč, pro kterýho je angažmá ve slavii vyvrcholením kariéry a já jsem rád, že ho máme. Ale ty mladý kluci míří vějš a za rok už budou třeba chtít hrát jinde...

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 18:00 |  
      0 0

      Nejsem si zcela jist, ale mám pocit, že průměrná smlouva je tak na dva roky. Z toho vyplývá, že každý rok končí smlouva polovině hráčů (pokud je v průměru na tři roky, pak je to třetina). Takže to zas tolik nevadí, že příští rok končí smlouva tolika hráčům, ale bylo by dobrý je postupně prodlužovat. Jinak, myslím si, že racionální hráč ve Slavii prodloužení smlouvy spíš pedepisovat nebude, protože chce vypadnout do zahraniční nebo se alespoň nevázat na klub který často neplatí mzdy. Tím klub nutí, aby jej alespoň výhodně prodal. Takže Slavia mohla udělat jednu jedinou věc, prodat Hrdličku a Jarolíma už v zimě, když nechtěli podepsat. Co by jste vy, kdo jste tu tak všichni chytří, řekli tomu, že by Slavia v zimě prodala Hrdličku a LJ za 5-8 za několik milionů... ?? Někdo by to přivítal, někdo ne, ale kritizovali by ste to stejně. Frolek

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 07.06.2007 15:32 |  
        0 0

        to by ale o ně musel někdo projevit zájem chytrolíne

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 07.06.2007 09:37 |  
      0 0

      no dámy a pánové, to zavání obrovským průserem - 90% hodnoty hráčskýho kádru tvoří právě Latka, Suchý, Svec, Švento a Krajčík - dokonce si troufám říci, že tihle kluci jsou slávistickym pokladem, 2 reprezentanti slovenska a 3 budoucí reprezentanti česka, na jejich hře závisí a následnym dobrym prodeji závisí budoucnost slavie, pokud odejdou zadarmo, to bude skutečná katastrofa... takže doufám že to vedení už řeší...

  30. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 10:44 |  
    0 0

    Standa Vlček už podepsal ve Slávii na 2 roky píšou to v dnešním sportu 6.6.2007 .Mám z toho velkou radost.

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 10:52 |  
      0 0

      Tak se nauc cist, protoze nic nepodepsal. Pisou tam, ze bude ve Slavii dalsi dva roky. Kdybys to vedel, tak vcera Vlcek odletel letadlem na dovolenou a vrati se za tyden. Ano, pise tam, ze zustane ve Slavii, ale smlouvu nepodepsal zatim. Kdyby smlouvu podepsal, bylo by to hned na slavia.cz. Vrat se do skolky a nauc se cist.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 06.06.2007 11:47 |  
        0 0

        Odrazim se od toho konstatovani, ze smlouvy konci pristi rok vetsine hracu, ano je to tak a opet budeme resit v kvetnu, cervnu ruzne podivnosti typu te... se nechal vyloucit, ten v Jablonci zadodil umyslne tresnak a pod.Uz bychom si asi meli vyjasnit co chceme , bud splatit dluhy/urcite jsaou vyssi nez 90 mil./, postavit stadion, nebo hrat na vysluni a udelat ranu do Evropy, oboje jak vidno neni mozne.Kouc Jarolim , ktery se bude asi rozvadet je urcite rutiner, jehio nekdejsi spoluhrac , byvaly utocnik Slavie dodnes vzpomina na Karlem organizovane najezdy na obchodaky pri utkanich v cizine a jine vydelecne akce ............... I proto si myslim, ze mene je vice, avizovana jmena , neboli planovane posileni mi na nekterych postech prijde hodne zbytecne viz Dvornik, Gasparik a misto toho je urcite nutno hledat ve vlastnich radach nebo v nizsich soutezich, jmena jako Gecov, Vrzal, Vacha musi mit ve Slavii perspektivu, kdyz ji maji u treneru repre , ktere nelze vinit z neobjektivity,drb nakonec , nasi mladi hraci se asi neucastni MS v Kanade do 19 let. Jiri

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 07.06.2007 15:40 |  
        0 0

        Buď v klidu čoveče, má jenom radost kterou by měl každej. nemusíš bejt hnedka prudérní. ......podrážděnče.

  31. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 14:56 |  
    0 0

    to vhoo: ty seš normální idiot. Ty snad ani nemůžeš bejt slávista. Di do prdele a ty sví chytrosti si vem sebou.

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 15:09 |  
      0 0

      dik, co jsem videl treba v Jablonci a pozdeji znovu treba s Plzni byl samozrejme zcela zodpovedny vykon...........Jiri

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 06.06.2007 16:54 |  
        0 0

        to asi nebylo na tebe, Jiri - viz "to vhoo:"

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        (host)     před 17 lety 07.06.2007 09:04 |  
        0 0

        to bylo pro toho krypla s nickem: vhoo
        Srnecek

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          (host)     před 17 lety 07.06.2007 15:45 |  
          0 0

          a co napsal? ja ho tady kurva hledam a nemužu ho najit

  32. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:29 |  
    0 0

    Švento a Vlček podle mě letos nepůjdou, Jarolím s Hrdličkou asi jo, ale co se dá dělat, to co dlužíme hráčům je směšná část-to pokryje vpohodě třeba Táborský co šel pryč a navíc bych to nebral jako dluhy, prostě tak hráči byli dohodnutí dopředu, to jen zase media udělala jak máme dluhy, reálně bych koupil Ivanu a do zálohy třeba toho Otepku, jinak co třeba koupit Mikolandu? V Boleslavi se nevejde do acka, hraje ale super je to talent :)

    No a co treba na prodej Necid? za nej dostaneme balik a zase ztrata by to nebyla-resp. radsi bych jej nahradil nekym zkusenym starsim, jelikoz nam jde o to mit i zkusenejsi hrace co se nervama nerozsypou

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 07.06.2007 08:28 |  
      0 0

      jsi zbláznil hochu, necid je největší klenot, který máme a osobně, když se škrábu na větrnou hůrku, tak vždycky doufám, že nastoupí!

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 07.06.2007 09:40 |  
        0 0

        mimochodem necida sice podepsali, ale jen do roku 2009, to mu bude kolik, 19, 20? pak odejde zadarmo? hrůůůůza....

  33. to je proste slavia

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:36 |  
    0 0

    videli ste nekdy nekdo,ze by ze sparty odesli tri hraci ze zakladu zadarmo?proc se to deje jenom u nas?

    • Re: to je proste slavia

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:54 |  
      0 0

      Za žádného z nich Slavia neplatila, také oni přišli víceméně zadarmo, a bylo by neférové vůči nim znemožnit jim přestup. Všichni odvedli ve Slavii své a nebylo by dobré držet třeba Lukáše nebo Vlčka násilím.

      • Re: to je proste slavia

        (host)     před 17 lety 07.06.2007 08:29 |  
        0 0

        tak, oba jsou to srdcaři a věřím, že vlčák bude rádit další 2 sezony v sešívaném, jak vzteklý!

  34. to je proste slavia

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 16:36 |  
    0 0

    videli ste nekdy nekdo,ze by ze sparty odesli tri hraci ze zakladu zadarmo?proc se to deje jenom u nas?

    • Re: to je proste slavia

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 17:03 |  
      0 0

      nevim , premyslel jsem o tom, napadla mne pouze moznost, ze neni neco v poradku ve vstazich mezi nami a manazery hracu. Jiri

  35. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 17:03 |  
    0 0

    Jen doufam, ze to zas nebudou zaplaty na posledni chvili v podobe hostovacek typu "ber kdo se namane". Ty, co prisli letos, to byly jen vyhozeny penize, i Urbanek by si letos zahral tolik co Reiter, kdyby nebylo tolik zraneni...
    Jinak o odchod Jarolima strach nemam, co nam letos haprovalo, to byl stred zalohy, myslim teda hlavne smerem dopredu. A to, ze si KJ nechal Costu, svedci o tom, ze s nim ma svoje plany, tak se nechejme prekvapit...

  36. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 06.06.2007 18:07 |  
    0 0

    Mohlo by nás trošku "potěšit", že Sparta prodělala 47 milionů a její vlastní kapitál, tj. majetek minus dluhy, je pod 100 mega, takže za dva roky bude na nule:-)))) viz efotbal. Chci tím jen říct, že fotbal v ČR prostě není byznys který by zrovna vydělával...

    • Re: Odejdou důležití hráči?

      (host)     před 17 lety 06.06.2007 19:00 |  
      0 0

      Ale něco nechápu, za poslední rok a půl jsme byl náš jedinej velkej nákup Dosoudil. Ale mezitím šli Latka na hostování za 18milionu, Piták šel za 25milionu, Fořt šel za 27-30milionu, Dále Pekhart a ted Táborský, nekoupili jsme Michálka, Šenkeříka, nebo Otepku, mě by jen zajímalo kam všechny peníze jdou. Stavíme stadion, to je ta nejlepší věc, ale přece se 80milionu jen tak neztratí. Nakonec Dosoudila jsme dopláceli Zábojníkem Táborskym, takže vůbec nevim.

      • Re: Odejdou důležití hráči?

        Markus     před 17 lety 06.06.2007 19:54 |  
        0 0

        Platy hráčů i ostatních zaměstnanců klubu, provoz týmů, pronájem Strahova (nevím přesně kolik to je, ale tipuju částku kolem 10 milionů ročně), splácení starých dluhů ... tohle se nedá pokrýt z příjmů z TV, reklam a vstupného. Bohatý sponzor nám chybí, ale to se snad změní se stavbou stadionu, ten bude jistě zahalen nejen do slávistických barev.

        • Re: Odejdou důležití hráči?

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 07.06.2007 09:48 |  
          0 0

          přesně tak, aniž bych do financování klubu nějak viděl, tak nějak si to představuju, že tyty prodeje (nejsou to ale bůhvíjaký částky) slouží k pokrytí běžnýho chodu klubu, částečně starých dluhů - resp. evidentně to stále ani nestačí ani na to. Příjmy z reklam, TV, vstupnýho a od sponzorů asi nic moc, v pohárech jsme toho taky moc nenahráli. Taky si myslím, že hlavně chybí bohatej sponzor...

  37. Re: Odejdou důležití hráči?

    (host)     před 17 lety 09.06.2007 00:49 |  
    0 0

    Hrdla je borec!!!! MUSÍ zůstat!!!!!