O Slavii

Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

Ivo Táborský se nevrátí do Slavie, jak si mnozí mysleli. Z hostování v Českých Budějovicích totiž míří na přestup do Jablonce. Klub za tento transfer vyinkasuje přibližně čtyři miliony korun. Pojďme se podívat na případné další pohyby v kádru.

O přestupu dnes informoval krátce deník Sport. Fanoušci se domnívali, že se do kádru vrátí a probojuje se do základní sestavy Slavie. Osobně jsem tomu však nevěřil, Ivo to neměl pod trenérem Jarolímem nikdy jednoduché a když před rokem odcházel na hostování, už tehdy se plánovalo, že následně pak dojde k přestupu. Ne každý hráč, když se mu daří v jiném klubu, nakonec může uspět i ve Slavii. Tím se tedy uzavřela jeho kapitola ve Slavii, kdy po většinu času stejně chodil po hostování a u nás se neprosadil.

K přestupu Ivo Táborského se pro ČTK vyjádřil i Petr Doležal. "Dlužili jsme Jablonci nějaké peníze. Již v zimě jsme se s jeho vedením dohodli, že jim Táborského uvolníme na přestup," uvedl.

Mluví se také o příchodech. Jedním z nich by mohl být třeba devětadvacetiletý Josef Dvorník z Ružomberku, který dříve působil v Ostravě. Dvorník je středovým obráncem, takže by klidně mohl vyřešit problémy se středem obrany, kdy jsme měli plno zraněných hráčů. Navíc by mohl nahradit Radka Dosoudila, který byl začátkem května z kádru vyřazen a není pravděpodobné, že by v klubu nadále zůstal. Nejspíš zamíří do jiného českého klubu na přestup.

Do Slavie by v případě odchodu Dušana Šventa do zahraničí zřejmě přišel mostecký levonohý záložník Michal Gašparík. Byla by to zřejmě ideální náhrada, i když kvalit právě Dušana nedosahuje. Na tomto postu by klidně postupně mohl dostávat příležitost mladý Tomáš Jablonský.

Hodně se také mluví o příchodu Milana Ivany. Tomu za půl roku končí smlouva ve Slovácku, ale již nyní přestoupí. Přijde k nám? Pokud nedostane lepší nabídku ze zahraničí, tak je to velmi reálné. Samotného hráče by lákala Slavie i z toho důvodu, že v klubu působí trenér Jarolím, pod kterým hrával a dařilo se mu. Je to rozhodně kvalitní hráč, jen by zas musel začít na sobě plně pracovat.

Samozřejmě se mluví i o dalších jménech, jak příchodech (Šmicer), tak odchodech (Latka, hráči s končící smlouvou). To však je prozatím předčasné řešit, v následujících týdnech budeme moudřejší, jak se vše vyvine.

Komentáře (58)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 09:36 |  
    0 0

    abych pravdu řekl, 4 mega za iva se mi nezdá moc..dosiho bych taky nepouštěl, mladý, prespektivní, kvalitní hráč, kterých u nás moc není. a pokud o něm luboš řekne, že svým nasazením a kvalitou v žádném případě nepatří do čfl, tak to bude pravda. bez latyho si tu naší obranu neumim moc představit, spíš vůbec, jakmile se zranil, lítali jsme tam nudle v bandě, natož nějaký úspěch v CL. obrana a záloha v případě odchodu dušana bude problém

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:29 |  
      0 0

      Dosiho bych klidně pustil, ne kvůli tomu úletu , ale kvůli výkonům obecně. Dal bych ho hostovat do Kladna a když z něj Luboš "vytesá" obránce, tak bych ho stáhnul. Ono je hezké, źe pŕevyšuje ČFL, ale GL je ještě o dva stupínky výśe.LordEdmund

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        mitsu     před 17 lety 30.05.2007 15:51 |  
        0 0

        no jako dvornika za dosiho ani nahodou.dvornik je uplne tragickej,v cesku ani slovensku se neprosadil a ted aby sel jeste do slavie!dosi je oproti nemu perpektivni a jetse z nej muze neco byt.tuhle sezonu sice nehral nic moc,ale rpisti rok to muze byt hned jinak a navic sme za nej dali !10! mega coz je cena ivany,takze bych ho ted rozhodne nepoustel do nejakeho jineho ceskeho klubu pac by sme na tom strasne ztratili

  2. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 09:45 |  
    0 0

    přesně tak, Táborák není srdcař, pryč s ním....a 4 mega je dost. Stejně se tam asi nechytne. Proboha jen ne Gašpaříka!!!! Dyt je to poleno! Radši dejte šanci Jablonskýmu. A s tím Dvorníkem to je další prdel ne?! A s tím že by měl odejít Dosi to snad ne, má zkraty ale já bych mu ete šanci dal. Ivanu určitě berem!!! A co nejvíc zachovat kádr, maximálně toho Dušana pustit, protože z něho cejtím, že on asi srdcař nikdy nebude, bohužel :o(( Latyho určitě zkusit prodloužit, stejně jako Vlčáka a další.

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      PetCC     před 17 lety 30.05.2007 09:50 |  
      0 0

      Srdcař - co je to a jak se to měří, že to o někom dokážeš tak jednoznačně říct?

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:15 |  
      0 0

      Co to meleš ty pako?Dosoudil je dřevo a navíc rozhodně nezapadá do tvého srdcařského konceptu:)))Gašparík je špatnej?Tak ty jsi hodně velkej úlet....

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:47 |  
        0 0

        jakto ze nezapada dyt zpival se stande a fordem ne :))))... vemem zpet forda ve francii beztak o nej nestojo ;)

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 13:36 |  
      0 0

      Nechci nikomu sahat do svědomí o hodnocení srdce!!!Ale tenhle kluk se čtyřikrát vrátil zpět a chtěl hrát i beka za Slavii, takový má srdce. A staré české přísloví dvakrát nevstoupíš do jedném řeky.
      A podle mého názoru je po Kukovi poslední s vfelkým slavistickým srdcem!!!!

  3. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 09:58 |  
    0 0

    Musím říct že sem rád že Táborský odešel a podle mne ještě za velmi pěknou čátku.Když si vezmu že se Slávii nic nepředvedl tak je to supr kšeft.:-)

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:38 |  
      0 0

      Ale proti Slavii se v poslednim kole předváděl až moc, chtel Slavii pripravit o Ligu mistru.

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:43 |  
        0 0

        No chtél dát pŕedevšim néjaký góly a to je snad normální. Je to prostě škoda,že nepŕijde v Budějicích patřil k nejlepśim.LordEdmund

  4. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:26 |  
    0 0

    No přijde mi to jako neuvěŕitelná almužna, 4 Mega za takovýho hráće. Nám za takovou sumu nikdo z ligy nikoho neuvolní.Byl to, nebo je, reprezentant do 21 let. Doufám, źe je to tak málo proto,že je to nadŕevo, aby byly konečně vymazány dluhy a začli jsme s čistým štítem. Včera byl zajímavej pořad na ČT4 Sport , kde hovořil mimo jiné i p. Doležal. Mám z něho celkově mnohem lepśí pocit, než z Ležkouna. Akorát mi přišlo, źe se tam o odchodu Dušana hovořilo, jako o hotové věci. Fakt jsem zvědavej za kolik půjde. Myslim, źe budeme všichni zklamáni. V diskuzích kolují ćasky kolem 80-100 Mega:-)))no můj odhad je 45Mega.
    Co se týká Dvorníka, tak ten byl špatnej už v Ostravě, nevim, jestli se mohl nějak významně zlepśit, ale moc tomu nevěŕim.
    Ivana i Gašparík by byli fajn. Docela by mě zajímalo, jestli by nám Most nechal Gašparíka za 4 Mega.Asi těźko. LordEdmund

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:45 |  
      0 0

      Co to bylo za pořad? GeorgK

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:49 |  
        0 0

        ohlednuti za celym rocnikem ligy,byli tam za spart pribyl,za slavii dolezal,za boleslav seterle,pak tam byl jeste ota cerny a lubas.troubi

        • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

          (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:57 |  
          0 0

          Ota Černý mi uź přišel už dost mimo mísu. Jinak všichni hovořili celkem rozumně. Bosák se mi v roli moderátora fotbalového poŕadu moc líbí. Rozumí tomu a nebojí se řict svůj názor. Jinak musim uznat , źe Bolśouni to s tou rodinnou tribunou a jejim sponzorem vymysleli moc dobře.Třeba to od nich obšlehnem v Edenu :-))) LordEdmund

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:51 |  
        0 0

        jmenoval s "Ohlédnutí za Gambrinus ligou", zatim ho na webu CT4 Sport nemohu najit.

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        martin08     před 17 lety 30.05.2007 11:33 |  
        0 0

        nevim jestli si to stihnes precist ale za dneska v pul 1 ho na CT4 opakujou.. ale jestli pracujes tak je to asi jedno..

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:19 |  
      0 0

      Ve vedení jsou debilové,jestli Dušana prodaj za méně jak 70-80 miliónů.Proč takové Brno nemá problém prodat Mazuch za 80 mega Fiorentině a ještě v životě nic nepředvedl,jen je to naděje.A Švento,kterej dlouhodobě patří mezi nejlepší záložníky v Česku,by měl jít za "pakatel" v podobě 40-50 miliónů???

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:31 |  
        0 0

        no, současného vedení si celkem váźim,takźe bych použil jiné výrazy, ale prodávat neuměj stejně, jako to neuměl Ležka. Hlavně to jak v minulosti prodali Rudu, to mě vytočilo maximálně. Myslim, že to svýho času byl s Duśanem srovnatelný hráč, sice ne reprezentant, ale ono je rozdíl dostat se do repre Slovenska, kde se nominuje podle kvality,nebo do toho Košťálova "výběrovýho"sboru :-(( No, a to, že Táborák šel jen za 4 Mega mě naplňuje obavami z té budoucí částky za Duśana. Uvidíme. LordEdmund

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.05.2007 11:35 |  
      0 0

      45 mega za Dušana by byla podle mě obrovská prohra slavie... nejtalentovanější hráč, reprezentant... problemem slavie je o to, že už dlouhou dobu nikoho slušně neprodala, Skácel a Piták šli pod cenou, Latka se vrátil... 80 - 100 mega by to mělo bejt...ale je jasný, že se to lehko řekne...

  5. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 10:29 |  
    0 0

    no jestli odejde Vlček, tak určitě potřebujeme někoho do útoku a jsem zvědavej, jestli Gaucho zase příští rok zahraje ve čtyřech zápasech nebo třeba i trochu víc. Toborský by akorát dělal zbytečnou konkurenci Necidovi.
    Latka snad neodejde, když se ani asi nepředvede na U21, tak bysme ho ještě mohli udržet. Když bude zdravej Suchý, tak Dosoudila nepotřebujem, ale když ne... a pokud by ten Latka odešel...
    Jinak bych si strašně přál příchod Šmicra, ten by nám si myslim hodně pomohl i v tom předkole...

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:02 |  
      0 0

      Mezi nami, Ivo vedel , ze by se u Karla neprosadil, 4 mega za hotoveho hrace je malo, mam obavu , ze prachy budou jen teoreticky/ splatka za Dosoudila a duhrada dluhu Jinochovi/ , k odchodum, vedeni mluvilo i o odchodu obrance Vorla a sam Vlcek to videl spise na odchod, Jarolim ma nabidky treba z Kypru, ale nejsou pry tak zajimave, Hrdlicka v prosinci minuleho roku odmitl nabidku Slavie/mel brat stejne penize/ a reagoval vstricnosti na prodlouzeni smlouvy az 2 kola pred koncem.U Dosoudila rozhodne vyse nabidky hlavne na jeho plat, ktery mel ve Slavii nadprumerny.Zajimava je situace okolo Sventa, rekl bych ze i podle reakce Karla zatim neni nabidka v te vyssi , jakou by chtela Slavia, prichody se budou odvijet podle financni situace , ktera je tradicni. Skoda odchodu Kozla a zrejme i nekterych kluku z becka, ale takovy je proste fotbal, hlavne ale ve fotbale neni nikdy nic jiste.Lukul

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:11 |  
        0 0

        Pokud jdeš o Kozla, tak potřebujeme aby sbíral skušenosti. Přeci jen, podle všeobecného mínění je budoucím nástupce KJ ale nemá cenu aby se příštích deset let ubijel v CFL. georgk

        • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

          (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:19 |  
          0 0

          to mas pravdu ale kdo bude trenovat Becko?? chtelo by to zase nejakyho slavistu...

          • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

            (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:20 |  
            0 0

            Bejbl zkončil ve Vídni,tak co zkusit jeho?

            • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

              (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:44 |  
              0 0

              na to musi met nejakou trenerskou licenci myslim ne?? a to tak rychle neziska!

              • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

                (host)     před 17 lety 30.05.2007 15:54 |  
                0 0

                Byvali representacni hraci maji tusim automaticky trenerskou licenci urciteho stupne. Nyrlem

          • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

            (host)     před 17 lety 30.05.2007 15:38 |  
            0 0

            Nejakou dobu uz jsou u becka Libor Koller se Standou Vahalou, tak by to mohli vzit po Kozlovi, ale uvidime..

  6. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.05.2007 11:29 |  
    0 0

    No bude to zajímavý, pokud ale chceme udržet alespon malou šanci na postup do LM, tým se nesmí moc měnit, když nastoupí nesehraní noví hráči, nic neuhrajeme. Proto doufám, že zůstane alespon Jarolím, Hrdlička, Latka, Suchý... nevěřim že udržíme Standu a Dušana (zde pevně doufám alespon v nejakou solidní částku, bohužel moc se mu nepovedl konec ligy, snad se mu ještě zadaří kvalifikace). Standu by mohl herně nahradit Ivana, jako osobnost by mohl přijít Vláda Šmicer. Dušana jen tak někdo nenahradí, přiznám se že Gašparíka moc neznám, ví někdo co je to zač? Prosadit se ale může Jablonský a snad taky Milan Černý, když bude zdráv. Co se týče Dosoudila, ještě bych ho nezatracoval, krom těch zkratů předved velmi slušný výkony, hodně se zlepšil oproti minulýmu roku, pochybuju že Dvorník by byl lepší. Jsem zvědav zda odejdou J. Vorel, Urbánek, Reiter, kteří byli spíše do počtu...ale je třeba mít někoho na lávce pro případ zranění, nejen dorostence... ad Kozel - jestli pujde trénovat ligu, tak fajn, získá zkušenosti a já věřím toho, že zanedlouho si ho Slavie zase vezme zpátky jako hlavního trenéra

  7. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:49 |  
    0 0

    a kolik by jste chteli za teho taboraka?? vzdycyk kdyz hral u ns tak se nedokazal prosadit ma minimalni zkusenosti z 1. ligy... a v repre 21 taky neni takze zadna slava myslim ze ty 4 mega jsou adekvatni... za to se da nekdo na slovensku sehnat dyt dusana sme koupili za 6 mega ze slovenska

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:53 |  
      0 0

      s tim dusenem bych si nebyl jistej, rikalo se 8-10 milionu...pokud jde o taboraka, 4 mega je malo, ale spis to asi zahrnuje vyrovnani zavazku s jabloncem. plex

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 11:54 |  
      0 0

      Vezmu napr. Dosoudila, ten do Slavie prisel za asi 2krat , tolik co je za Taboraka, byl hvezda , byl to lepsi ligovy prumer, stejne jako Taborsky, ale ten navic je o dost mladsi a v ocich Pelty je i dobrym zbozim pro pripadny dalsi prodej.

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:03 |  
        0 0

        ale pochop, ze Dosoudil byl clen zakladni sestavy Jablonce - pro ne dulezity hrac. Taborsky by u nas pouze sedel na lavce nebo hral v becku

        • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

          (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:48 |  
          0 0

          to jednak a navic dosoudil ma vic odehranyho a je zkusenejsi

  8. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 30.05.2007 11:52 |  
    0 0

    Na hru Dušana Šventa se občas pěkně dívá, pravda však taky je, že za 29 zápasů celého roku dal 1 gól, a to je na ofenzivního záložníka prachbídná vizitka. Ani přihrávek na góly nemá moc. Jeho hlavní devíza je úprk podél levé lajny, s blížící se šestnáctkou však neumí najít optimální řešení. A obranná činnost taky nic moc. Myslím, že do své top výkonnosti musí udělat ještě pořádný kus práce, a bojím se, že v současné době se nějak výrazně zpeněžit nedá. Přece jen by každý zájemce zaplatil více za hráče, který je gólovější a má lepší statistiky. Argumentovat jenom tím, že má super úniky, po kterých však nepadají góly, je málo.

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:02 |  
      0 0

      tj fakt, každej mač 100% loženka, ale nic z toho, jen ten jedinej gol hlavou. Kdyby proměnil každou 3 šanci, měli jsme titul, ale at tak či onak, je jedním z největších klenotů ligy a jednou zlomí i to proměnování šancí a bude z něj super špíler. na tyhle technický hráče já mám slabost.

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      martin08     před 17 lety 30.05.2007 12:04 |  
      0 0

      To je sice pravda - ale koukni na Matejovskyho z MB ten taky nedal ani gol, a je to ofenzivni zaloznik! Kdyz se kouknes - Svetno je uplnej obrazek vykonu Slavie - tutovej golovek mel za jaro minimalne!!! pet, ze zadnou nedal je vec jina. I kdyz kdyby je dal titul je nas..:( Ja jen doufam ze ho jeste neprodame jako uz tady zmineneho Skacela - protoze v soucasny dobe a forme by jsem za 30mega byli radi..

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 14:01 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoct, ale když nyní dostal Hradec za Hableho 50M + 10% z dalšího přestupu a v lize si nekopl, tak za reprezentanta Šventa MUSÍME dostat víc! I brněnský Mazuch stál přibližně 80M!!!
        To přeci nejde nedostat aspoň podobné peníze!
        To by fakt svědčilo o tom, že agenti všem klubům přihrávaj, jen u našich hráčů přihrávaj kupující straně!

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      PetCC     před 17 lety 30.05.2007 12:46 |  
      0 0

      Souhlasím s tebou, pokud ho sledovali na jaře, tak asi moc zajímavých nabídek nebude. A i pro Dušana by asi byla chyba odcházet teď, ve svý současný formě (myšleno hlavně psychický).

  9. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    AKI     před 17 lety 30.05.2007 12:02 |  
    0 0

    Hele Richi nebo Jane,já vim že to je celkem brzo,ale když chceme přivést nějaký posily,tak na to potřebujem prachy a jestli se nepletu,tak nám končí smlouva se Smartwings?? Neni to tak.....??? AKI

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      martin08     před 17 lety 30.05.2007 12:15 |  
      0 0

      jj to by me taky zajimalo jestli smlouva byla jen do konce ligy nebo bude i na pristi sezonu. A jeste bych mel dotaz - budou na novou sezonu novy dresy? (btw: neslo by zaridit aby sponzor nebyl v tom prisernym bilym ctverci? co ja vim na Adidasovej to nejdriv bylo taky ve ctverci ale potom uz bez nej!, vim ze je to hlavne kvuli citelnosti sponzora ale podle me by byl nejlepsi kompromis - kdyby modry napis SmartWings byl jakoby obtahlej bile..)

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      Richi (admin)     před 17 lety 30.05.2007 12:18 |  
      0 0

      Ano, konci smlouva a bude probihat jednani o prodlouzeni, ci bude treba i nekdo novy.

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        AKI     před 17 lety 30.05.2007 19:21 |  
        0 0

        TAk jsem měl pravdu,ale i tak dikes Richi,AKI

        • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

          (host)     před 17 lety 31.05.2007 11:03 |  
          0 0

          nebál bych se toho, těch 20-30 mega za rok na generálního sponzora..ted jak se blíží otevření stadionu se nám bude vyjednávat mnohem líp. taková automobilka v kolíně, to by byl hezký počin. dobrá by byla skanska, ale když nám staví stadák hochtief, nepadá v úvahu. takhle nějakou banku, pojištovnu. rozdíl "jen" 4b, ale 240mega (120-360 mega) na čase to smazávat! amon

  10. Leska

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:06 |  
    0 0

    Ja se pamatuju, ze kdysi kdyz Sparta prodavala Rosickyho, nas generalni inzenyr Leska vykrikoval, ze my Slavisti mame vetsi talenty - a jako priklad uvadel Taborskyho (kteremu bylo tehdy tusim 15 ci 16 let). Od te doby ho sleduju. Nechci hodnotit Tabosrkyho, ten by se ve Slavii urcite uchytil, ale dovolte, abych konstatoval, ze Leska je vul.

    supersonique

    • Re: Leska

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 14:10 |  
      0 0

      Ale to by musel někdo s ním pracovat a ne ho nechat zmrzačit v Angli a pak se na něj vykašlat.

      • Re: Leska

        (host)     před 17 lety 30.05.2007 16:31 |  
        0 0

        Pravda, zlomena ruka ho asi hodne zbrzdila.

  11. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:12 |  
    0 0

    No tak u toho Taborskyho si myslim ze jde taky o nejaky mazani dluhu zvlast kdyz se to upeklo tak rychle. Jinak vzit Dvornika by byla pekna blbost to co by odehral on by zvladl Studik taky. Dosiho bych rozhodne nepoustel a Svento na to zatim taky nema aby mohl jit nekam do ciziny.

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:37 |  
      0 0

      K tem airolinkam Smartwings to je zajimabvy tema, po Strahove sla hlaska , ze je Vik chce strelit nakejm Islandanum, protoze prej tolik nevydelavali, ale sam Vik to zati mnechce potvrdit a na primy dotaz ohledne sponzorovani klubu ma jedinou odpovd, uvidime. Ale zajimavy je , ze s nim ani ofiko mista ve Slavii dal nepocitaj a sam Dolezal se dost angazuje pri jednani s novymi partnery.

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 13:48 |  
      0 0

      na efotbalu to potvrdil Dolezal,to smazani dluhu!

  12. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    KING25     před 17 lety 30.05.2007 12:34 |  
    0 0

    Táborský pryč..jsem kůli němu v pondelí málem dostal infart..4 mega jsou solidní...+ ještě tam určitě budou nějaká procenta za další prodej do ciziny počítám

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 30.05.2007 12:53 |  
      0 0

      taky myslim

  13. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 13:46 |  
    0 0

    Na efotbalu,cituji Dolezala,ze Slavia dluzila Jablonci penize(asi Dosoudil) a uz v zime se dohodli,ze to takhle smaznou!By me zajimalo za kolik tam tedy sel Zabojnik.Aspon ze to pan Dolezal povi,jak to je.

  14. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 13:47 |  
    0 0

    hm podle mne by to mohlo znamneat i prichod ivany..jeste s tou pripadnou nahradou za sventa...takovyej urbanek nedostal v podstate zadnou sanci se ukazat a ja bych mu aj veril..fotbal se nezapomina..

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      (host)     před 17 lety 31.05.2007 11:07 |  
      0 0

      na aleše jsem moc těšil a abych pravdu řekl, zklaměl mě ještě víc než zbončák. aleš nepředvedl vůbec nic a vrchol všeho byl výkon na slovácku nedal jedinej balon, neustále a nesmyslně oplácel, každou chvíly hrozila červená a KJ ho raději okamžitě stáhnul. jeho výkon v derby to jen dokreslil. věřím, že fotbal umí, ale asi k tomu bude muset začít přistupovat jinak. bud začne makat, jak mladý, anebo at jde a hrajou místo něj naděje.

  15. Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

    (host)     před 17 lety 30.05.2007 15:28 |  
    0 0

    Takže důvod tak nízké částky je jiź na světě :" Dlužili jsme Jablonci nějaké peníze. Již v zimě jsme se s jeho vedením dohodli, že jim Táborského uvolníme na přestup," řekl Doležal."
    Mě se ta suma hned zdála nějaká nesmyslně malá, ale dluhy se musí platit, s tim nic nenadéláme. Hold Dosoudil se nám ve finále vyplatil :-(( Hrál špatné, vyloučit se nechal a ješté kvůli nému pŕijdeme o nadějného útočníka. No a jestli je to dohodnuté od zimy, tak se nedivim tomu, že byl Táborák takovej vyhecnutej v pondělnim zápase.Doufám, že zbylo ješté pár Korun na kluky, který za nás ještě hrajou....LordEdmund

    • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

      martin08     před 17 lety 30.05.2007 16:59 |  
      0 0

      Nedari se mi ten rozhovor najit.. posli primej link. THX. V tom rozhovoru Slavia: Další pokus o miliónový jackpot to neni...

      • Re: Ivo Táborský přestupuje do Jablonce

        AKI     před 17 lety 30.05.2007 19:25 |  
        0 0

        Lorde jako vždy zajímavý názor... I mě se Táborský jevil dobře,6 golů asi nedal jenom tak.... Uvidíme jak ne tom bude v budoucnu,hlavně nezačít s přestupovou (ne)politikou sparty = vychovat,levne pustit a pak draze koupit.... AKI