Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

Fotbalistky Slavie dnes zklamaly stejně jako chlapi. V Hradci Králové nedokázaly vstřelit branku a po velké hrubce v obraně prohrály 0:1. Čest zachránily alespoň juniorky, které poprvé porazily stejně staré hráčky Hradce 3:0. Prohlédněte si 12 fotek ze zápasu A týmů - ZDE a 8 fotek ze zápasu juniorek - ZDE.

Zápasový report:
Slávistky tuto sezonu zaznamenaly druhý propadák. Tentokrát nedokázaly na hřišti Hradce vstřelit ani branku a po velké hrubce inkasovaly. Zápasy v Hradci jsou vždy těžké, ale tentokrát už od prvních minut bylo vidět, že něco není dobře. Na hrbolatém terénu a v prvním poločase proti větru jsme se prakticky k ničemu nedostali, kromě jedné velké šance. Kazili jsme plno přihrávek, byli pozdě u hráček a nevybojovali prakticky žádný míč. Hradecké hráčky se naopak s těžkým terénem vypořádaly dobře a byly jasně nebezpečnější. Hrály velice jednoduše a několikrát předvedly pěknou kombinaci. Zkrat při gólu, který jsme dostali, to by se prostě nemělo stávat.

Do druhého poločasu i s větrem v zádech vstoupily slávistky aktivněji, ale pořád to nebylo ideální. Kombinace se nedařila, takže jediné nebezpečí hrozilo po standardních situacích. Měli jsme pár nadějných šancí, ty však dokázala zneškodnit pozorná Scheyerová. S postupem času jsme stále více otevírali obranu, čehož se Hradec snažil využít. Několikrát šli do přečíslení, ale do zakončení se i vlastní chybou nedostali. Branku jsme nakonec nevstřelili. Zápasu by sice slušela remíza, ale za hrubky se platí. Slávistky se tak po dlouhé době propadly až na třetí místo ligové tabulky ...

Průběh zápasu:

10. minuta - Hradec poprvé zahrozil, po rohu byl před naší bránou závar, ale dokázali jsme odkopnout, avšak pouze k protihráčce, která střílela nad bránu.
13. minuta - Budošová krásně centrem ve vápně nachází Pěničkovou, která je u míče dřív než brankářka, z první jí přehazuje. Míč už míří do brány, ale vítr ho nakonec stočí kousek vedle tyčky, dorážet mohla ještě Holečková, ale nedosáhla na míč.
27. minuta - Vážné zahrození domácích, Hlaváčková se ocitla sama před brankářkou Zbořilovou, ta však rychle vyběhla a střelecký pokus zneškodnila.
35. minuta - Fatální zaváhání tří slávistek, kdy se nedomluvily, kdo odkopne míč, zapříčinilo to, že Benešová šla nekompromisně k míči a ihned vystřelila k tyči a nedala brankářce šanci. 1:0.
47. minuta - Budošová se pokusila vystřelit z dálky, ale jen o kousek minula branku.
57. minuta - Po rohu Holečkové se ke střele dostala Bottová, ale brankářka skvěle vyrazila.
62. minuta - Další velká šance po rohu, Budošová přestřelila z malého vápna branku!
90. minuta - Po rohu hlavičkovala Pěničková k tyči, ale brankářka zasáhla.

Hradec Králové - Slavia 1:0 (1:0)

Slavia: Zbořilová - Přibyslavská, Pincová, Chlumecká, Zubková - Holečková (79. Kulichová), Pěničková, Bottová, Budošová, Benýrová (65. Králová) - Voňková (46. Tesková)
Branka: 35. Benešová
ŽK: 38. Jančová, 70. Benešová - 72. Chlumecká


Juniorky:
Juniorky Slavie dokázaly konečně poprvé porazit nepříjemný Hradec Králové. Díky dlouhé pauze se mohly důkladně připravit na svého soupeře. A opravdu to přineslo své ovoce. Na podzim byla hodně nebezpečná Krůzová, ale tentokrát se jí podařilo úplně vymazat ze hry díky Novákové. Poprvé se také představila švédská hráčka Hannah Cleasson a brankářka Alena Holerová.

Od první minut jsme byli lepším celkem a nepustili soupeře k velkému ohrožení branky. Slávistky na těžkém terénu hrály jednoduše a trpělivou hrou si vypracovávaly šance. Tu první velkou měla Dvořáková, bohužel přestřelila bránu. O pár minut později šla sama z úhlu Týlová, ale její pokus skončil těsně vedle tyče. Ve 31. minutě jsme se ale již prosadili, Týlová zpracovala výkop od brány, předala míč Dvořákové, která uvolnila Cleasson, jenž se důrazem prosadila přes brankářku a zakončila do prázdné branky.

Druhý poločas probíhal ve stejném duchu, slávistky hrály trpělivě a hlavně díky dobré defenzivě jsme drželi nadějný výsledek. K vítězství nás poté přiblížila trefa Týlové, když se prosadila po skrumáží před brankou. A o sedm minut později zahrávala přímý kop Bastlová, gólmanka skvěle vyrazila, ale jen ke Kuklové, která z hranice vápna přesně vystřelila. V závěru jsme si mohli vychutnat první vítězství nad nepříjemným soupeřem.

"Utkání jsme zvládli velmi dobře. Soupeře jsme nepustili do jediné šance, naopak my jsme měli příležitostí dost. Navíc se nám dařilo i střelecky, a tak jsme Hradci zaslouženě oplatili podzimní porážku. Jsem rád, že se nám po dlouhé pauze podařilo předvést kvalitní výkon," řekl k zápasu trenér juniorky Martin Svoboda.

Hradec Králové - Slavia 0:3 (0:1)
Slavia: Holerová - Kulichová (48. Bastlová), Tomášková, Mádlíková, Králíčková - Cleasson (65. Vandasová), Kuklová, Nováková, Kejhová, Dvořáková (48. Plzáková) - Týlová
Branky: 31. Cleasson, 65. Týlová, 72. Kuklová

Komentáře (20)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 29.04.2007 22:50 |  
    0 0

    No vždycky to vše nevyjde. Bojujte dál. Máte pěkný stránky a hlavně aktuální. Mrknite občas na www.lokomotivabrno.cz. I v Brně se snažíme. J: Jačisko

    • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

      (host)     před 18 lety 30.04.2007 02:11 |  
      0 0

      Největší kočka je tam Pavla Benýrová, nevíte někdo, stli je zadaná? :o)))

  2. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 30.04.2007 07:14 |  
    0 0

    Juniorka výborně,ze Spartou to bude určitě velká bitva,přijďte je všichni do Edenu povzbudit !!Mají to dobře rozehraný -jen tak dál !!

    • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

      (host)     před 18 lety 30.04.2007 11:55 |  
      0 0

      Já bych přišel, mám v úterý volno. Ale nikdy sem nebyl na ženským fotbale a ani nevím kde to tam v edenu je, nejsem z Prahy. To je tam za tím staveništěm, že? Kudy se tam jde?

      • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

        (host)     před 18 lety 30.04.2007 12:15 |  
        0 0

        Praha 10 Vršovice- zastávka tramvaje-SLAVIA

  3. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 30.04.2007 12:05 |  
    0 0

    Velká gratulace juniorkám z pensionu v Desné

  4. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 30.04.2007 12:35 |  
    0 0

    ale ale, to je překvapení!!! no co k tomu dodat! mnozí se zde ohrazují pouze nad tím "bahnem" ze spoda (viz. příspěvky k minulému lig. kolu) a naráz je tu propadák Slavie??? ... a cože se tak stalo??? že by i manšaft z "top" příček dojel na docela průměrný lig. tým? Tedy pokud budu Hradec posuzovat dle jasného postavení v tabulce! Jestli je těch 5 týmu dole jen těžký podprůměr, v tom případě Hradec hraje docela normální průměr... Nicméně těm, co stojí nohama na zemi a nejsou nijak a ničím zainteresováni, se to může zdát jako úplně normální, ne-li očekávané! Víme dobře, co Slavie hraje! To, že se jim podaří rozmetat poslední týmy tabulky, neznamená, že se hned musí cítit jako méněcenní, protože to je pro ně přeci jen povinnost! Nevím, čemu se tady všichni diví! Devítigólový či snad sedmibrankový příděl celkům, jež jsou v lize prvním rokem, není zas až takový nářez! Možná je to rozdíl tříd, ale co kdo čekal?! Že snad Karlštejn nebo Holešov Slávistky potrápí??? Je to hold rozdíl mezi první a druhou ligou! Zde, díky těmto gólovým přídělům můžeme akorát postřehnout hlubokou propast mezi 1. a 2. ligou! Ale každý tým, který se do ligy probojuje, by měl taky dostat svou šanci a ti ostatní by jimi neměli opovrhovat! Konkrétně na to potom tými jako je Slavie sami doplácejí, viz. podzimní utkání třeba Slavistických holek proti Hlučínu... 2:0! Kdekdo by řek, nic moc,co? A taky že jo! Dva slepené góly a pro S díky bohu za ty dary.. Tím chci jen poukázat, že ani tak pro některé "špatné"manšafty jakými jsou Hlučín,Ředice,Holešov,Teplice či snad Karlšten si nezasluhují tak negativní ohlas, který se zde píše(psal). A propadák s Hradcem je toho samotným důkazem! Než se tady někdo stihne rozplývat nad brankovými příděly S ani ne nad ročními působícími celky 1. ligy, hups pláčí nad průměrným celkem! Nevím, není to myšlenko špatně a už vůbec zvláště konktrétně proti Slávii, jen si myslím, že rozpoutávat tady takovou debatu po zápasech opravdového Davida s Goliášem, se nehodí a hodně ukvapená! Nevím, kdo z vás měl včera příležitost koukat na zápas první ligy mužů, konkrétně Liberec x Příbram! Výsledek 5:1! Kdekdo by mohl říct rozdíl třídy a taky se dnes nikde v novinách nepíše, panebože to byl propadák, snižte ligu na 14,12,10 týmů, Příbram zpět do druhé ligy... atd... Takový je prostě fotbal, o výhrách, prohrách a hlavně gólech, ne!?!?! Z dola je vždy respek k těm nahoře, je ale mrzuté, že zde není soucitu v opačném případě! Proto všechna čest těm, co se jdou do zápasů prát o hrát nejen o svou čest ale i hrdost, přijímají porážky a dokáží ocenit i patřičnou kvalitu toho lepšího! Ti, co hrají na 10:0 či snad 15:0, dále uzavírejte klubové sázky na to, kolik to bude dnes, dále opovrhujte těmi, kteří ve vás vidí možná svůj fotbalový idol, ...... kde byste dneska byli běz těch, nad kterými třeba díky svému talentu můžete ukázat, že jste přeci jen o něco lepší!?!?! Přeji všem hezký den..... Hráčka jednoho týmů z podprůměrných pater tabulky!

    • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

      (host)     před 18 lety 30.04.2007 13:38 |  
      0 0

      ....máš pravdu..chodím si zahrát exhibice za sportovní magazín Hattrick,a i oni,novináři... kupodivu četly diskuzi i mé články v ní...nesouhlasily semnou!,můj názor má i p.Bruckner,trenér národáku...pryč s San Marinem,Andorrou,Farskými Ostrovy...šoupněte je do nějaké meziplanetární kvalifikace at o nich nevíme!!...mají argument že i tyto trpaslíci někdy překvapí...,a že i oni mají právo vidět Rosického,Ballacka...na svém place,taky říkaly pokud se to Brucknerovi nelíbí at tam postaví Matějovské,Pudily,Kuliče...jistěže to neudělá,je tam strach s překvápka...mám omlouvat Slávii?,vítr,"těhelné pole",absence golostroje Divišové,rozhodčí zklamala,netáhla slavnějšímu...to by bylo laciné,to vím. nějak si připadám jak nepřítel těch Hlučínů,Studánek,Holešovů...dostal jsem fén kde od koho...prej Jary pokoru...o.k. nechám "slabé bejt"...určo jsi pochopila co jsem článkem myslel...já určitě zastáncem překvápek nejsem!! té co pro mě nepochopitelně a nelogicky bránící slabé přeju též krásný den...Jar.Dolejš

      • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

        (host)     před 18 lety 30.04.2007 13:54 |  
        0 0

        proč nehrála Divišová?

        • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

          Richi (admin)     před 18 lety 30.04.2007 14:23 |  
          0 0

          V týdnu si na tréninku natáhla sval, byla tedy zraněná.

      • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

        (host)     před 18 lety 08.05.2007 17:51 |  
        0 0

        Tak takhle předpotopní názor bych od Tebe Jardo nečekal, kde chceš brát nové talenty?! Jak můžou vyrůstat v druhé lize nové talenty schopné hrát za nároďák nebo i za slavná S, když nebudou mít možnost se poměřit s těmi nejlepšími?!!! I na mužském fotbale je vidět, že fotbalově nejsilnější země mají ligu širší než ČR!! A proč? Aby měli kde zrát nové talenty!!! Ale když chceme, aby za repre hrálo pořád 11 sparťanek, pár Slávistek a sem tam někdo ze Slovácka tak proč ne!!! Až dohrajou zhyne český ženský fotbal na úbytě!!!
        JInak Tě zdraví Lukáš!!!

        • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

          (host)     před 18 lety 09.05.2007 11:41 |  
          0 0

          luky sorry...jukni na datum mého posledního příspevku...už nepísnu ani řádeček!!!!! ledascos se změnilo...poopravil jsem názor,změnil ho!!!!!....co v tom asi bude?...čauky.

    • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

      (host)     před 18 lety 30.04.2007 20:49 |  
      0 0

      1. Myslím si, že diskuse na informacích z utkání s Karlštejnem (dále Diskuse) nebyla proti "slabým", ale obecně o systému ženského fotbalu, aby se špička a s ní i repre dostala co nejvýš.
      2. Slavia ztratila bodů letos již dost a neviděl jsem, že by "brečela" (i když jako divák si myslím, že i důvod by občas byl)
      3. Hradec rozhodně není soupeř zmiňovaný v Diskusi "jako jeden zdola", já osobně obdivuji jeho systém výchovy hráček, kdy se ve značné míře spoléhá sám na sebe a myslím si, že v dalších ročnících bude ve vyšších patrech.
      4. Že něco není dobře, to potvrdil i příspěvek Dany Jeřábkové na Diskusi.
      5. Měním "podpis", jsem JJ (dříve JardaJ)

    • Když už tak už

      VercaHofi     před 18 lety 01.05.2007 23:20 |  
      0 0

      "bahno" slečno, tak jsi nazvala týmy ze spodních příček Ty, ne Ti, co tu přispívali......v diskuzi šlo o to nějak řešit nastalou situaci, kdy zápasy týmů shora a zdola jsou vyčerpávající pro oba dva! A to je špatně.
      A pokud se chceš bránit mužskou ligou! Tak pojďme hlouběji! Takže když první tým u mužů hraje s posledním, jak to vypadá? Dostává poslední tým takový příděl branek jako u nás-8, 10, 15? ........... (dopň sama). Vypovídá výsledek 5:1 o tak velké odlišnosti výkonu jako 10:0? Je herní výkon Liberce a Příbrami srovnatelný s tím, co vidíme u nás v lize? (tým, který prohrává 10:0 se téměř nedostane za půlku..). Nebo chceš říci, že je v naší lize k vidění utkání obdobné Slovácko-Slávie, kdy opravdu nešlo poznat, kdo je prvním a kdo posledním celkem (byť měla S jednoho muže vyloučeného)? .......
      Kouzlo soutěže právě spočívá v tom, že nic není přesně jisté, nalajnované, propočitatelné. Ve vrtkavém výsledku je skryta krása všech soutěží a boje mezi jednotlivými týmy. Vždycky svoji roli bude hrát náhoda, štěstí a to hráče i diváky láká, ta možnost, že vyhraju (ale i prohraju). Bez náhody, možnosti zvítězit, byť jsem slabší, by nejspíš nebyl sport (a sázkové kanceláře už vůbec ne). A pak i soupeř papírově slabší může porazit toho "silnějšího".
      ...však projdu-li zápasy v naší lize, prvních tří s posledními tři, objevil se tento jev v tomto ročníku?...a jak vypadala samotná hra? Byly týmy herně srovnatelné (tak jak jsme to viděli u Slovácka a Slávie)? Kolik a co těmto týmům takový zápas dal srovnáme-li Slávku a Slovácko a srovnáme-li např. teď víkendový zápas Holešov a nás-Slovácka? Byl to boj stejný jako u chlapů?
      Opět neříkám nic o bahně, nepovyšuji se nad nikým, neobviňuji hráčky, neříkám, že nebyly soupeřem, byly, ale k jejich překonání stačilo mnohem menší úsilí než by si samotný boj zasloužil. A tím nevyjadřuji pohoršení nad týmy, hráčkymi samotnými (spoustu šikovných holek) ale říkám tím, že je někde chyba, něco se musí změnit, něco musí být jinak!
      Bylo by skvělé, kdyby týmy z nižších pater hrály srovnatelnou partii s těmi lépe postavenými, bomba....že chci moc, že to nikde v soutěži není, ano není, ale ty rozdíly nejsou tak markantní jako u nás, proto to v ostatních soutěžích-typech sportů tolik nevadí a samu soutěž neničí.
      A poslední otázka, na kterou sis naskočila autorko sama: kde bysme mohli být, kdybychom museli proto, aby náš talen vynikl, ukázovat mnohem vyšší výkony, mnohem vyšší nasazení, sahat si na hranice svých sil (fyzických i psychických)?
      A co se týká Hradce...to je tým, který je vždycky těžký, který dokázal uštědřit lekci těm "výš" a který již několik letz ukazuje svoji kvalitu. .. (viz min. rok 4. místo, + umístění v předcházejících ročnících).
      Jednomu však dávám zapravdu. Rozdílná propast mezi první a druhou ligou, což je hlavní důvod toho k čemu teď dochází...otázka pro nás všechny: jak zvýšit kvalitu druhé ligy? aby se pak mohla zvýšit kvalita první? Však je tohle teď hned možné vyřešit? ...odpovídám není, to je práce a běh na delší trať...ale posuňme s tím s čím posunout lze a opatřeními, návrhy, přijatými ustanoveními mysleme i na to, co by mělo přijít-tedy lepší budoucnost.
      A znovu opakuji! Tento příspěvek není o hanění "slabších týmy, ale o neprospěšnosti systému soutěže, který nyní je a mylnému srovnávání nesrovnatelného (viz mužská liga, naše liga).

      • Re: Když už tak už

        (host)     před 18 lety 02.05.2007 10:22 |  
        0 0

        Systém soutěže je opravdu špatný. Počet týmů v první lize se rozhodně neměl rozšiřovat. Navíc tímhle rozšířením se znekvalitnila i druhá liga. Ale stálo by za zamyšlení, kdo si takový systém odhlasoval. Trenéři týmů z prvních pater teď brečí sice nad tím, k čemu jsou zápasy s těmi ze spodku tabulky, ale zajímalo by mě, jak hlasovali, když se o tom rozhodovalo.... Muselo jim být jasné, že se liga znekvalitní... Jedinou dobrou věcí bylo v poslední době play off, díky kterému se liga stala zajímavější. Ovšem i tahle novinka je minulostí - Sparta totiž získala během tří let, kdy se tímhle systémem hrálo, pouze jediný titul, a tak se play off muselo zase zrušit...

  5. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 30.04.2007 22:44 |  
    0 0

    Děkujeme za gratulaci z Desné.
    Díky Oldovi a Tomášovi a celému kolektivu Penzionu NA KOVÁRNĚ je to i Vaše zásluha, protože jste nám na soustředění u Vás vytvořili super podmínky, těšíme se na léto. At žije SLAVIE .....

  6. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 02.05.2007 10:21 |  
    0 0

    pro VerčuHofi: tak jen pro vysvětlenou: ten spodek, neboli bahno, to je jen zakulacení slov a slovních spojení adresována právě na tyto kluby ze spodní části tabulky panem J. Dolejšem! Kupříkladu: článek z předešlého kola út.24.4.2007-12:41:55! Viz. zpět do 2. ligy? bez pardonu bych tam poslal 5 posledních týmů!!! dále "duel KREATIVNÍCH"???!!! "ESTRÁDA"???? atd. atd. atd. Každý, kdo si třeba jen tenhle článek přečte, jednoznačně snad musí chápat, že zde nejde jen o racionální myšlení a když už ano, pro úctu těch ostatních vyjímaje se těch hanlivých názvosloví!!! Předešlý článek nebyl mířen vůči tobě ani nikomu ostatnímu, jen si myslím, že hanbit takhle týmy, které jsou na tom bohužel hůř než zrovna ty ostatní nebylo zrovna fér! Tohle má všechno svá proti a svá pro, já rovněž souhlasím s tebou co se týče systému ligy na 10 týmů, dále první 4 a další 4... poslední ať si hrají baráž z celky z druhé ligy... to je vše fajn a něco do sebe to jistě má... pro mě osobně to pro přínos ženské první ligy přijde jako ta nejsprávnější varianta! Dále jsi reagovala na mou zmínku brankových přídělů! bohužel je to tak! dneska už se nikdo nedívá na to, jak kdo hraje, rozhodující je výsledek! Jestliže tým 1 vyhraje 5:0, asi jen málokoho bude zajímat, že tým 2 byl v zápase lepší! Ale na druhou stranu máš opět pravdu, když píšeš, že jestliže hraje tým 10:0 a je zde vidět markantní rozdíl ve všech směrech a ne jen ve výsledku! Sami moc dobře víme, že jen těžko momentálně přijde do ligy manšaft z druhé ligy, který by hned první sezónů dokázal Slavii či Spartě konkurovat! Proto ty příděly, nad kterými se tu v minulém kole poukazovalo! Slavie x Karlštejn, Slavie x Holešov! Bohužel, ale to jsou právě celky, které jsou v lize prvním rokem a tady asi nikdo nečeká, že žádné překvapení! Ale není fér hned tyto tými házet pryč z ligy! Takový Hlučín taky na podzim uhrál na hřišti Slavie výsledek 2:0 a to přece není zas až takový rozdíl, který by měl řešit otázku prvních 6 a zbytku... Kdyby to tímto způsobem měla řešit taková Sparta, musela by říct, že ligu pro příští sezónu budou hrát jen se Slováckem a Slávií, jelikož všem ostatním týmům bohužel sází 5 a více gólů zápas co zápas,ať u ž je to Hradec, Brno, Plzeň či ten zbytek!!!! Tímto bych chtěla uzavřít tuhle debatu! Ještě jednou bych chtěla říct, že mi přišlo docela unáhlené řešit tuhle otázku po zápasech, kdy Slavie hrála utkání vůbec s těmi nejslabšími možnými celky! A dále řešit gólové příděly, to je víc než všeobecně známé! je to všude ve světě, jak ČR proti San Marinu, tak Sparta x Teplice(14:0?), tak třeba Manchester x AS Roma(7:0? nebo 7:1?)! to je prostě všude a je jedno, jestli jde o nároďák, čtvrtfinále ligy mistrů či snad naše liga... Dále pak reakce k týmu Hradce!!! Já v žádném případě nepoukázala na to, že by tý Hradce hrál špatný fotbal, ba naopak! Můj názor na tým z Hradce je obdobný jako u tebe! Je to skvělý tým, pracovitý, hrají krásný fotbal, jistě vždy potrápí ty nejlepší! Důkazem je toho i vítězství právě nad Slávií!!! Mnozí můžou mluvit o překvapení, pro ty, co ten fotbal ale hrají a sledují ho, vědí, že zas až takové překvapení to není! Je to jen dojezd týmu z vrchního patra! Momentálně je tým Hradce na 6. místě, tudíž ve středu tabulky a to je přesný průměr! jen chci říct, že i ten střed tabulky se pomalu ale jistě srovnává a i tam se najdou manšafty, které již teď dokáží tými jako je Slavie, Plzeň nebo Brno či snad Spartu a Slovácko potrápit, neli přehrát! Můj předešlý příspěvek nebyl mířen vůči týmům nahoře, to ne! ani proti systému 10 týmů! Poukazoval pouze na debatu, která se tu vedla a vůči jistým výrokům, které tady bohužel zazněly!všichni máme svůj názor, svůj úhel pohledu, i pan Dolejš ho měl a jsem ráda, že se právě v některých z nich zcela přesvědčivě mýlil! ale nic za zlé mu nemám, je to jen člověk, který fotbal zná a jistě mu i rozumí a tak má právo na svůj názor! jako všichni ostatní tady!!! Přeji ti hezký den, hodně úspěchu v dalším zápase, pro mě bylo Slovácko vždycky týmem, kterému jsem fandila, fajn holky, výborný fotbal.... pro mě jednoznačně se Spartou to nej, co v lize hraje!

    • Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

      (host)     před 18 lety 02.05.2007 10:43 |  
      0 0

      ....stojím si za tím!,ale krapet jsem přepálil...nejdřív vodopád slov a pak myšlenkové rovnání,to není moc dobrá varianta...krapáneček jsem se pak zhrozil jak mi to dáváte sežrat..:)....nečekal jsem to...hlavně jsem nečekal že se ozvou ty "z konce světa"...fajn den Jar.Dolejš

  7. Re: Slávistky zklamaly, nestačily na Hradec

    (host)     před 18 lety 02.05.2007 12:30 |  
    0 0

    i zázraky se dějí p. Dojelš! Moc jste s tím nepočítal, ale i "konec světa" ač neexistuje, všichni jej semotamo použijem! A jestli tady někdo opravdu je, tak jsou to všichni ze spodní části tabulky a že nás není málo! hezký den :-)