Zápasový report:
Dny slávistického smutku nadále pokračují, i slabé Kladno dokázalo odjet ze Strahova spokojeně s bodovým ziskem. Trenér Jarolím se snažil mužstvo probrat zvláště změnou v útoku. Trápící se Vlček zůstal tentokrát jen na lavičče, šanci dostal překvapivě Gaúcho. To bylo o to více zarážející, když Necid v týdnu vstřelil tři branky ve dvou utkáních reprezentační devatenáctky. V sestavě hostů nechyběl hostující slávista Gecov.
Slávisté již od začátku utkání dokazovali, že minulý výkon z derby nebyl náhodný, a tak jsme měli možnost sledovat nudný fotbal bez nasazení a výraznějších šancí. Když už k něčemu došlo, tak domácí již tradičně situaci dobře nevyřešili. Doposavad byla Slavia nejlépe střílející mužstvo ligy, po dnešku již opravdu můžeme jen vzpomínat na tuto nedávnou minulost. Na sledovatelný fotbal jsme si museli počkat až do poločasové přestávky, kdy se střetla žákovská mužstva.
Do druhé půle trenér poslal na hřiště Vlčka s Necidem, hra se lehce zlepšila, ale gól stále nepřicházel. Sešívaní začali i více bojovat, dostali se do několika šancí, ale nebylo jim přáno se radovat. Ani již druhá výměna míče nepomohla. Díky jednobodovému zisku se tak Slavia na chvíli vrátila do čela ligy, můžeme jen doufat, aby to nebylo v letošní sezóně naposledy.
Ohlas trenérů:
"Chtěli jsme udělat změny, ty byly hlavně v útoku. Ale první poločas jsme bojovali hlavně s vlastní nervozitou, kromě jediné šance Kalivody, zakončení však mělo být provedeno jinak. Nic jiného jsme si nevytvořili. Průběh nebyl příznivý, tak jsme udělali další změny. Chtěli jsme se kombinační hrou dostávat po stranách do šancí, přes centry. Jenže jsme lehce ztráceli míče vpředu, chyběla tomu větší zarputilost. Ve druhé půli jsme si tlak vytvořili, byly tam i slibné situace, abychom utkání rozhodli, ale bohužel tomu chyběla větší agresivita a důslednost v zakončení. Měli jsme velkou územní převahu, ale střeleckých pokusů mělo být víc. S přibývajícím časem nervozita přibývala a už se nám to nepodařilo rozhodnout," uvedl trenér Karel Jarolím. Slavia už nedala čtyři zápasy gól. "Problém je v proměňování šancí, což je o psychice a v jakém rozpoložení jsou. To se budeme snažit cvičit na tréninku a působit na ně, aby se zklidnili," doplnil.
"Jsme rádi, že jsme se přiblížili k záchraně. Předvedli jsme kvalitní výkon, bod jsme si zasloužili. Brankář předvedl vynikající výkon. Ubránili jsme i standardní situace," uvedl hostující trenér Miroslav Koubek.
Slavia - Kladno 0:0
Slavia: Vorel - Krajčík, Aračič, Dosoudil, Hubáček - Kalivoda (46. Vlček), Jarolím, Suchý (71. Costa), Švento - Gaúcho (46. Necid), Janda
Slavia - Kladno 0:0
Fotbalisté Slavie neukončili své trápení a ani ve čtvrtém zápase v řadě nevstřelili branku. Zápas s Kladnem tak nakonec skončil bezbrankovou remízou 0:0. Prohlédněte si 56 fotografií ze zápasu - ZDE.
VIDEO - Nevydařený zápas slávistů, ale vydařený
fanatismus fanoušků na tribunách. Kromě chorea uvidíte také
čtyřminutový pokřik až téměř do umření. Délka 6:58. Rozlišení 640x480, velikost 46,78 MB. Stahujte ZDE.
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 19:17 |no to mi ho vyndej
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 19:56 |Nemůžu si pomoct, ale chybí nám klasickej tvořivej záložník! respektive jeden tady je, ale je pouze na lavičce hraje jen na 20min.(COSTA) Nevím proč ho nepostaví alespon na domácí zápasy od začátku, když hrajem do plnejch? a proč nehrajem systemem 3-5-2? Všichni jezdi na strahov jen betonovat, tak proč nezkusit víc ofenzivnější sestavu?
Re: Slavia - Kladno 0:0
Markus před 18 lety 29.04.2007 20:45 |Také mám pocit že nám chybí tvořiví záložníci a dokonce jsem též příznivce systému 3-5-2 který nepovažuji za zastaralý, pouze vyžaduje 3 dobré obránce aby to fungovalo. Pořád lepší než alibismus co pravidelně předvádí obranné řady se 4 hráči. Co se týká Costy, domnívám se že důvod proč nehraje je ten že na áčko prostě nemá. Stejně tak by se normálně do áčka nedostal se současnou formou ani Gaucho (otázka je zda ten někdy v slavii formu měl, nevzpomínám si). Tým hraje na co má, některé jarní zápasy jsme se štěstím vyhráli, v jiných už jsme to štěstí neměli. Na rozhodčího to dnes svádět asi nebudeme. Co se týká Jarolíma juniora, je celkem jedno zda je na hřišti nebo není, góly nedáváme stejně.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:15 |To ti musím odporovat protože Jarolím byl nejlepším hráčem na placu. Costa se sice snažil ale on vypouští souboje.
Re: Slavia - Kladno 0:0
kickme před 18 lety 29.04.2007 21:25 |presne tak...
Re: Slavia - Kladno 0:0
mitsu před 18 lety 29.04.2007 23:10 |uplne nejlepsi by bylo,kdyby ve strdu hral jeden spilmachr,kterej by si ppravdu rozumnel s balonem a vedle neho hral lukas.mohli by se dost dobre doplnovat
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:45 |Možná máš pravdu že na to nemá a možná taky ne.... Měl by dostat víc šancí... aby se vidělo... Prostě mi přijde že nám chybí klasickej špílmachr jako Koloušek, Piták, Vachoušek.... i Dostálek dobře tvořil.... Proti Lukáši Jarolímovi nic nemám, hraje dobře, hodně bojuje, ale není to ten typickej tvořivej záložník,hraje víc defensivně...
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 00:55 |ty vole, kolousek nebyl azdnej spilamchr, vachousek nebyl azdnej tvorivej zaloznik, pitak moc ve stredu nehral- nejlepsi byl na kraji, a dostalek no teda nevim, jestli se umi pomazlit s balonem, zlatej ulich !!!!
zalozniku mame tri prdele ale bud to jsou juniori jako dockal , ci propadlici jako urbanejk
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 01:53 |To si opravdu spadl z višně. Z těch, co jsi vyjmenoval, ani jeden tvořivý záložník nebyl. Poslední tzv. "špílmachr" byl Horváth a toho snad nechceme! Huzgi
Re: Slavia - Kladno 0:0
PetCC před 18 lety 29.04.2007 22:57 |Klasickej tvořivej záložník - ten nám chybí už několik let, ale nám chybí věcí. O tom jsem věděl samozřejmě už před měsícem, kdy se nám výsledkově dařilo.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 10:11 |Jestli sis nevsimnul tak napriklad Krajcik ktery nastoupil na pravym obranci se tlaci dopredu az na zaloznika - pak vznikne ten vas slavny 3-5-2 jde o variabilitu ne ze se nastoupi 3-5-2 a porad se tak hraje..
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 20:06 |480 přihrávek ve trojici Aračič, Dosoudil, Vorel je asi to jediné co jsme dnes viděli. Ne přátelé, tento tým na lepší než 4. místo nemá, Jarolím je pomalej, Švento zasprintoval poprvé v 90. minutě, Gaucha bych vyhodil na hodinu, je to zoufalec, který zabírá místo mladým, navíc se při zápase skoro popral s Lukášem Jarolímem, ani nevim o co šlo. V jablonci prohrajem, s Boleslaví prohrajem, v Příbrami bod, se Zlínem Výhra a v Budějovicích prohrajem. A 4 body nám asi stačit nebudou ani na 3 flek. V létě to chce posily, Ivanu určitě a rychlého pravého záložníka a taky tvůrce hry. Spíš ale přijdou další zoufalci typu Nedzipi nebo Gaucho zdarma. Ať už de vedení doprdele, začali chodit lidi a oni akorát všechny naštvali, protože dnes nehráli ani na 20%, ti kluci o přestávce proti nim makali jako koně. Je konec, bohužel, příští sezonu to bude pravděpodobně ještě horší. Viděl jsem ale utkání Kladna s Libercem a musím uznat, že Liberec je i poté co za dva roky prodal 17 hráčů co patřili do základu, lepší než Slavia. Sparta nás v pohodě porazila, to sme viděli všichni. Jestli to hoši s tou pokorou nepřehnali. Jejich přístup k 1. poločasu byl opět zralý n obrovskou pokutu. Měli jsme radši prohrát, ten Simpson mohl dát po nedorozumění Vorla s Dosoudilem gól a bylo by vymalováno.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 20:26 |Ty budeš asi optimista, nechceš radši fandit jinýmu mužstvu? :-)
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 22:20 |No ty seš chytrák. Na Džeka neměla ani Sparta, a my si ho tak určitě koupíme. Bohajeho, kde bysme vzali 80 miliónů, co za něj chtěli?
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 20:31 |V létě měl přijít Otepka(tvůrce hry, pravý a střední záložník, dobrej střelec, zkušenost a bojovník), a do útoku z ligy asi nejlíp Edin Džeko s Teplic(mladej, rychlej, střílí goly). Jinak ten zápas by nebyl úplně hroznej, kdyby alespon dvě šance proměnily, musíme v Jablonci vyhrát. Hlavně at hrajou agresivně. Jablonec snad nebude betonovat bránu.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:17 |S Otepkou do prdele!!!!! Starej vochlasta
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 01:56 |Šlo o to, že Gaucho chtěl po rozhodčím žlutou kartu pro kladeňáka za nějaký faul a Lukáš mu vysvětlil, že kapitán je on o Gaucho že má běhat na hrotu a dávat góly :-) Huzgi
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 20:31 |divaku: 4385
coze?? ja tipoval tak 7k na stadaku....
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 20:47 |to ja teda taky..to je nejakej blabol. l zapasu:alespon jsem se vyslunil a trochu zcervenal. absolutne nechapu histericke vystupy nekterych jedincu. fotbal ma byt radost a tak k nemu i pristupovat. jasne ze je to skoda, ale nadavat a blabolit spinu na toho ci toho, vubec nicemu nepomuze. trochu nadhledu, klucu se snazili-bojovali, bohuzel to zas nestacilo. preci neprestanu fandit. venovano tem hulvatum, tem uplakancum, tem blabolicim hlupakum. jsem se nejak rozjel, ale procital jsem oficialni web a tam se lide vyjdarovali jako hovada, vesmes. jsem fanousek. jiri
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:12 |Kluci kladenský bojovali, to máš pravdu. Taky přípravka bojovala. A kdo bojoval ze Slavie A? Napověz. Podle mě bojoval jenom Janda, Krajčík, Suchý, Necid a Vlček a v 5 se vyhrát nedá. Když se v každym zápase promarní 1. poločas, tak se pak těžko stabilně vyhrává, nechápu, proč už konečně na někoho nevlítnou.
Re: Slavia - Kladno 0:0
PetCC před 18 lety 29.04.2007 23:07 |Co to je vlítnout? Když jsou klíčoví hráči mimo formu, tak je to naprosto nereálný.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 23:14 |no tak kdyz jsou mimo formu tak by na ne prave meli vlitnout a bojovat ne kdyz se jim nedari.kdyz to nejde technicky tak by to melo jit bojovnosti
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 11:36 |všechno je to v psychice. mysliš, že naši hráčí nechtěji vstřelit branku, nechtějí vyhrát? to je jistě hloupost. zkrátka jde o to, jak jsou na tom psychicky. kdyby dali jeden gól, tak se tu velebí, že příkladně bojovali atd. čili nemám dojem, že nebojují. jsou zkrátka svázáni nervozitou, odpovědností. chybí jim ona lehkost a přímočarost, je to v jejich hlavách. jinak, stop histerii a zbytečným žvástůp, plivání špíny...je to přeci pouhý sport...jíra
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 16:23 |Až budeš mít firmu, dejme tomu s obratem 80 milionů, kde máš 15 manažerů (hráčů) s ročním platem v průměru 3 miliony korun, budeš o ní psát, že o nic nejde, že to je jenom byznys, že je jedno, že ta firma posrala co se dá a konkurence jí válcuje, dokonce i minifirmy (Kladno)? Fotbal neni dávno jen sport, jde o budoucnost a bez investic to nepůjde. Chce to 2 až 3 superhráče a Šmicra, kterej by ohromně zvedl sebevědomí ostatním. A chce to zahodit tu zasranou pokoru a jít do toho po hlavě. Jestli v Jablonci nevyhrajou, tak si řikaj o důrazný vypískání, nelze jim fandit pořád, i Blšany dávaly aspoň jednou za 360 minut gól.
Re: Slavia - Kladno 0:0
PetCC před 18 lety 30.04.2007 21:22 |Vtipálku, ovšem pokud to cheš vzít obchodně, tak se podívej na celkovou velikost trhu, porovnej si podíly na trhu a zjistíš, že Slavia je vlastně jen lehce nad průměrem a porovnáš-li to z bodovým ziskem, tak ti z toho vyjde nadprůměrný výsledek. A pokud bys chtěl někdy pracovat ve vedení, tak bych ti doporučoval armádu, tam je metoda biče a biče oblíbená.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:10 |"Jsme rádi, že jsme se přiblížili k záchraně. Předvedli jsme kvalitní výkon, bod jsme si zasloužili. Brankář předvedl vynikající výkon. Ubránili jsme i standardní situace," uvedl hostující trenér Miroslav Koubek.
No potěš Vás a vaše hodnocení pánbůh pane Koubku...
Slavia bohužel hrála tužku,ale to co předvedl váš tým,to nemělo s fotbalem pranic společného....snad??? v České národní lize... Cindy
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:18 |Přesně tak. Kladno nepatří do ligy, předvedlo naprostou otřesnost. A ještě jak se ten chudák vytahuje... :-)
Re: Slavia - Kladno 0:0
mitsu před 18 lety 29.04.2007 23:06 |njn,ale o to vic zamrzi,ze s nim pouze remizujem ne?
Re: Slavia - Kladno 0:0
jane (admin) před 18 lety 29.04.2007 21:24 |Z vyjadreni trenera Koubka na tiskovce bylo patrne, ze pocitali s tim, ze na Slavii prohrají a proto ani nepostavili nejsilnější sestavu, aby se hráči nevykartovali na zápas s Teplicemi. Musel být bodem příjemně překvapen.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 16:14 |náhodou předvedlo toho dost, odkopávání, válení, zdržování, simulování, bravo pane Koubku, opravdu kvalitní výkon
Re: Slavia - Kladno 0:0
Pat před 18 lety 01.05.2007 19:10 |Nojono, když to zdržování soudci nevadí, co by si ten brankář s míčem nepohrál; třikrát s nim klepne o zem, přesvědčí se, že je kulatej, pak si zase třikrát klepne, dá na zem, přemístí, koukne se dopředu dozadu, vypočítá si jak fouká vítr...a pak ho kopne někam za půlkou do autu :-)
Re: Slavia - Kladno 0:0
jane (admin) před 18 lety 29.04.2007 21:14 |Nejzajímavějším okamžikem ze strany Slavie snad byla chvíle ze závěru prvního poločasu, když Janda na půlce ztratil kopačku..Jinak hrůza, nepomohly ani dvě výměny míče..
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 21:19 |No to by mě zajímalo co to je za šunty, jestli to kupujou v makru no nic moc
Re: Slavia - Kladno 0:0
Pat před 18 lety 29.04.2007 21:24 |Útok Gaucho-Janda ? Jako pokus dejme tomu, ale příště snad radši ne...
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 29.04.2007 22:21 |Gaúcho by se už nikdy neměl objevit v základu. Je to zoufalec
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 11:39 |gauco se mi zdál platnejsi nez necid, príste bych to videl na utok gauco - vlcek....a vubec, zkusil bych oba brazilce v zakladu
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 19:22 |naprostej souhlas!!!Gaucho spálil sice šanci,ale aspoň se snažil podržet míč a něco vymyslet.Což sem v první půli viděl jen uněj!A proto útok Vlček-Gaucho-Švento!!!!!!!!!!!Jo můj novej vejmysl....... :-)
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 02.05.2007 11:18 |ja taky nechapu tu histerii, jak je ten gaucho uplne mimo a trapak, dle meho hral v prvni polocase solidne, rozhodne se snazil neco vymyslet, behal...to se u ostatnich rici nedalo. a ze nedal gol, to se stane. standa ho taky neskoroval z vylozenych sanci v minulych zapasech...gaucho-vlcek a mame vyhrano....hlavene ne reitera, to je totiz takovej poutnik, ze bych plakal...
Re: Slavia - Kladno 0:0
KING25 před 18 lety 29.04.2007 23:04 |Uff. To bylo zase dobývání tvrze a těch střel ze zvětší vzdálenosti byli snad jen čtyři.:-(( Našim klukům nejde vytknout snahu, ale prostě by jim to potřebovalo nějak pročištit hlavy. A hlavne si myslím, že rozhodčí si zapoměl doma karty a tak si Kladno v klidu mohlo v obrane pomáhat fauly aniž by jim hrozilo vyloučení.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 01:08 |ale picu, rozhodci byl uplne normalni, proste enchaval agresivnejsi hru. Kluci se nesnazili, a utok janda gaucho necid- boze!! celej utok vymenit. Ja bych vedel koho tam dat, souperi by si radeji davali vlastnaky, uz kdyby jen cetli jmeno na soupisce. Ale jmenovat nemuzu, snad jen, ze by to byl KRÁL vsech strelcu a dal by za sezonu 25 golu :P
Re: Slavia - Kladno 0:0
Troubi před 18 lety 30.04.2007 01:18 |to mas absolutni recht,to by byl utocnik jako vino. k dnesku-fotbal tragedie naprosta, takze jedina vec co me zahrala na srdicku byla ta skutecnost, ze jsem opet(byt jen na kratkou chvili) spatril naseho KRALE
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 07:46 |Potřebují tak na týden do Bohnic. Aby si vše srovnali v hlavě. Anebo na ně pana Karla.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 08:45 |Tak jsem si přečetl všechny komentáře, ale myslím si, že chyba je nejen v hráčích, kteří přestali běhat, byli absolutně bez pohybu, proto i tolik přihrávek mezi obránci, kteří neměli komu dát balon, ale i v trenérovi a jeho taktice. Postavit Gauča a Kalivodu do základu a nechat na lavičce Necida, který střílí za repre pomalu každý zápas gol, to bylo hned od začátku špatné. To samé na Spartě. Celé jaro hrajeme na jednoho útočníka, včetně zápasu s Plzní /?!?!?"!/ či na Synotu a na Spartě najednou BUM a jsou tam dva útočníci a z toho jeden, který ani pořádně nehrál. Také se to projevilo, protože záloha nestíhala, chyběl Jarolím a tak opět výkon bez nabíhání, běhaní, tak jak bylo několik kol předtím zvykem. Kde je hra na jeden dotek, ve které jsme byli tak úspěšní? A je to opět o běhání, tedy nabízení se, uvolňování se atd.
Taky nevím, proč nehrál na pravé obraně Vorel a Krajčík v záloze? A jsme zase u trenéra a jeho taktice.
Jaký máte Vy na toto názor?
Papol
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 10:40 |Mam ten "nazor", ze ten proklinany trener byl tady pred 4 koly veleben temer jako buh a takticky genius. Takze bych z toho nedelal vedu.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 10:48 |tvuj nazor je velmi rozumny, vcera primo na stadionu tuhle Jarolimovu taktiku nikdo moc nechapal, k rozhodcimu, byl podle mne naprosto v pohode , naopak vsechny sporny situace posuzoval v nas prospech, k hracum, kousu tezko nasazeni Gaucha, kterej je zcela tragickej, Suchy v teto situaci na hristi ano, ale v obrane/ byly tam chyby jako vrata/, osobne moc nechapu trenera , ze nesahne pro Vachu, kterej je typem ofenzivniho zaloznika, byt ted hraje obrance, zaloha hlavne Jarolim tragedie, asi by se s podpisem nove smlouvy , kterou chce ve Slavii podepsat melo pockat, nemel jedinej balon , zpusobil tolik zavanu v obrane, pak se jeste musimzastavit u Sventa a Krejcika, tak pasivni pristup jako v poslednich zapasech vcera treba Krejcik postaval u pomezni lajny a hlavne mi to prijde cely jako nesoulad mezi hraci viz Jarolim kontra Krejcik, Svento Vlcek a pod. Specialne pro K. Jarolima ,hodne mne prekvapila jeho vcerejsi pasivita i sestava, kterou poslal na travnik , minimalne jsem cekalod zacatku Necida, /hral za repre dohromady jen 2 polocasy/, dlale prave , ze vytahne tah podobny objevu Necase, Vachy neno Sucheho, hodne mne k tomu iritovala jeho navsteva B tymu v sobotu, kde bylo kompletni vedeni i treneri Acka, ale zase nic. Zaverem , penize pry hraci dostavaji, dluhy nejsou nijak dramaticke , tak mi to hlava moc nebere, hlavne opet opakuji chce to od Karla vice odvahy, jeste k fanouskum v kotli, opet vam skladam hold. ac vekem uz ctyricatnik do Jablonce pojedu ,spis ale kvuli Vam/ mame totiz po dlouhe dobe superfanousky, ani ta navsteva ve vylidnene Praze nebyla spatna. Lukul
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 12:32 |co me vadilo na kotli, tak to byl nejaky vylizany skin, kteremu mohlo byt tak 15 a vecne tam rval, jak by vsem kladenakum rozbil hubu atd. Kdybych byl o 20 let mladsi, uz bych mu jednu vlepil
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 17:04 |Neni to krejcik ale Krajcik, nezlobte se, ale co vidite porad v necidovi, je to kopyto ktere ma stesti. Taborsky s balkem uz meli tolik sanci, ze by to dalo na knizku, jak se stat ligovym hracem. Jo fakt doskove kopytka, ale jezdili porad, . To ale nemyslim zle....:)
Re: Slavia - Kladno 0:0
PetCC před 18 lety 30.04.2007 21:28 |Já můžu říct, že jsem tuhle základní sestavu až na jednu vyjímku (Gaucho/Reiter) očekával.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 11:22 |V sezoně 1972/73 nedala Slavia gól 427 minut, teď už je to 395 možná překonáme rekord.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 11:46 |snad, jo...
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 13:31 |tak to si asi nebyl na derby tam to na nas rvali ne patnactilety , ale deti, kterejm mohlo bejt 12 let a mely obusky, chranili je fotrove neno naky vylizanci , tak se tomu klukovi nediv.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 13:37 |Nerad to rikam, urcite meli spoustu odpurcu a maji je dodnes, nicmene si myslim, ze nam v tehle chvilich chybi hraci jako Pavel Fort a pred nim Tomas Dosek...... Ti by rozhodne nevylepsili efektivitu strelby(jejich zahozene tutovky jsou pamatne), ale predevsim oni byli ti, kteri dokazali vyhecovat tym a poradne zabojovat. To nam chybelo. Az zoufale..... Veverák
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 13:43 |Zajimavej postreh , na Dosky vzpominam dodnes, to byli bojovnici , dreli i kdyz to neslo, Fort je jina kapitola, ten bohuzel hral jen kdyz se dobre vyspal, ale urcite chybi a moc,snad by to chtelo dat sanci v lete opet Taborakovi a rozhodne Baklkovi. Jeste perlu nasim hracem je stale i kanadan Munster.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 14:34 |Bude video?
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 15:06 |chci poděkovat redakci SN za stále stejně kvalitní info i za časů kdy se nedaří díky.
Re: Slavia - Kladno 0:0
mart před 18 lety 30.04.2007 19:37 |Taky se pripojuju. Jsem trochu na rozpacich, porad verim ze se letos da neco urvat, ... mozna dokonce vsechno. Porat premyslim jak to ci ono..... na oficialkach si stezuji na agressivitu... na tak mozna do utoku Urbanka (?!?) jiste zapas na sprate mu nevysel, ale to se muze stat kazdymu. Agressivitu ma dostatecnou, a dopredu by to mohlo jit.....ja si porad myslim, ze je to SUPERHRAC, ale mozna se mylim,... ja se vubec nejak casto mylim. Njn, jestli je to blbost, tak prominte, no.mart
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 19:21 |no vida, sparta to zas vcelku nezvladal. a hned je to veselejsi. a krom toho jsem videl vykon lukese, coz je podle mne reprezentacni hrac...skoda, ze tak nehral kdysi ve slavce...tendle kluk by se totiz hodil...jira
Re: Slavia - Kladno 0:0
mart před 18 lety 30.04.2007 20:44 |... no a Jablonecti Svatek a Petrzela maji proti Slavii dovolenou za zluty karty, proste vsechno HRAJE PRO NAS !!!!
Re: Slavia - Kladno 0:0
PetCC před 18 lety 30.04.2007 21:40 |Přes ten neuvěřitelnej pesimizmus velký části fandů není vůbec nic ztraceno. Eindhoven ved v Holandsku ligu snad o 11 bodů, pak celej náskok ztratil, přesto v posledním kole titul vybojoval. Jednu vítěznou šňůru jsme už měli, klidně můžeme rozject novou. Navíc jsme v "závětří", teď se bude mluvit hlavně o Liberci (podle mě největší favorit), Spartě (ta není schopná vyhrát všechno) nebo o Boleslavi.
Re: Slavia - Kladno 0:0
mart před 18 lety 01.05.2007 09:51 |Ja dneska pesimista nejsem ! (na to si budete muset pockat, a doufam, ze dlouho). Pokud hosi v Jablonci vyhraji, zas to bude mezio spratou a Slavii. Favorit ( i vzhledem losu sprata, ALE MY HNED ZA NIMA!, az pak Liberec, Boleslav....kdo je Boleslav ?). Musime verit, ... a vubec - nas nic nesrazi. SLAVIA DO TOHO!!mart
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 01.05.2007 16:45 |Problém je, že jestli s Boleslaví ochoděj zase 1. půli, tak budou prohrávat 5:0 a na druhou půli už nemusej ani chodit. Pecka se o to postará milerád.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 30.04.2007 23:38 |jsem si trochu získával informace a našel jsem že nejdelší období bez vstřelenýho gólu trvalo 427 minut, takže možná tenhle smutnej rekord brzo překonáme
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 02.05.2007 10:39 |Do Jablonce pojedu, vezmu i otce. Pokud ovšem hoši nevyhrajou, tak budu velmi, velmi nasraný a možná pojedu domu před busem a budu vypouštět olejové skvrny a hřebíky a útočit na autobus z otevřeného okénka nunčaky a tyčemi, protože pro mě je Slavia víc než nějakej fotbal a výkon v posledních třech zápasech mě hluboce naštval a znechutil. Pokud jsou z formy, tak ať je do ní Karel urychleně vrátí, kdo jinej by to měl udělat, než nejlepší trenér v GL. S Boleslaví to bude řežba. Je teda definitivní termín ve čtvrtek v 17:15? Tyče, dýmovnice a nunčaky s sebou, na strahově to nikdo nekontroluje a kolem hlavy mi na Plzni prolítla plná plechovka pepsi - to by asi dost bolelo to koupit, že jo ty kreténe, kterej si jí hodil.
Re: Slavia - Kladno 0:0
(host) před 18 lety 02.05.2007 11:23 |Nebudes sam , at jiz vekem fotr pojedu taky a budu se asi chovat hodne podobne, problem je ale zrejme nekde jinde nez jen ve psychice hracu, Jarolim musi zvladnout mancaft a prosadit opet poctivou praci jeden za druheho nesmi byt jen obycejna fraze. lukul