Zápasový report:
Slávisté dnes měli za úkol na chladném Strahově napravit bodovou ztrátu z nedělního utkání se Slováckem. Trenér Jarolím na hřiště vyslal pozměněnou základní sestavu, největším překvapením byl post brankáře, kam se poprvé na jaře postavil Kozáčik. Michal Vorel měl drobné zdravotní potíže, a tak zůstal připraven jen na lavičce.
Téměř sedm tisíc diváků doufalo v ofenzivní představení domácího mužstva, ale od prvních minut bylo jasné, že tak jednoduché to zas nebude. Slavia se pořádně nedostala do hry, naopak hosté si šance vypracovávali až moc snadno a jen se štěstím nešli do brzkého vedení. To co nepřišlo na začátku se bohužel stalo krátce před poločasem, kdy se rozvlnila síť za zády Kozáčika. Plzeň šla zaslouženě do vedení. Slávistický kouč ihned reagoval nasazením druhého útočníka Reitera, který se představil v sešívaném dresu poprvé. Ani on však nepomohl Vlčkovi v proměnění obrovské šance, a tak se šlo do kabin za nepříznivého stavu.
Do druhé půle vyběhla nová Slavia, zvláště po vystřídání nevýrazného Costy za Necida začala pořádně útočit. Chvíli předtím promarnil šanci na vyrovnání Hrdlička, když se dobře dostal do vápna, ale trefil jen tyč. Slávistická hra na neproměňování i těch nejvyloženějších šancí pokračovala. Stejný hráč vyhořel v koncovce i v 57. minutě. O tři minuty později měl před sebou Vlček prázdnou branku, ale ze strany trefil neuvěřitelně jen tyč. V dalších okamžicích se nejlepší slávistický střelec dostal za obranu, ale s míčem na noze před gólmanem neuspěl. Na druhé straně šanci na úspěch držel Kozáčik, který několikrát zachránil. Vyvrcholení slávistického snažení přišlo v 80. minutě, kdy Krajčík z hranice vápna vypálil a míč po teči skončil v brance. Radost netrvala dlouho, pro údajný ofsajd gól uznán nebyl, což byl asi klíčový moment. Červenobílému mužstvu se ve zbývajících minutách zvrátit utkání nepodařilo. Snad příští týden bude radostnější.
Ohlasy trenéra:
"První poločas nebyl dobrý. Hráli jsme na jednoho útočníka s podporou krajních záložníků a hráčů Hrdličky a Costy. Ne vždy se nám to však dařilo. Ale zaskočilo nás složení Plzně, hráli na dva obranné štíty v záloze, tím zesílili defenzivu, i když se snažili hrát i dopředu. Z naší strany nebyla obranná fáze dobrá, dopředu jsme si to také představovali jinak. Inkasovaná branka byla laciná, odkryli jsme prostor na pravé straně. V průběhu druhého poločasu jsme hned zkraje nastřelili tyč. Kdybychom srovnali, tak se to mohlo zlomit. Měli jsme velkou převahu, vytvořili si dost gólových šancí, ale zůstaly nevyužity. Nejsem spokojen," řekl trenér Karel Jarolím. Dotaz padl i na zaváhání Sparty, zda si oddychl po porážce v Českých Budějovicích. "Neoddychl. V první řadě se chceme soustředit sami na sebe. Když budeme dělat dobré výsledky, tak bychom se na nikoho nemuseli ohlížet. Zápas si v klidu rozeberu a pak z toho udělám výstup," doplnil.
Slavia - Plzeň 0:1 (0:1)
Slavia: Kozáčik - Hubáček, Suchý, Aračič, Urbánek (41. Reiter) - Krajčík, Jarolím, Hrdlička, Švento - Costa (57. Necid), Vlček (72. Kalivoda)
Branka: 39. Šíma
Slavia - Plzeň 0:1
Fotbalisté Slavie nedokázali podruhé za sebou vyhrát a na domácím hřišti dokonce prohráli s Plzní 0:1. Díky prohře Sparty v Budějovicích však mají nadále dvoubodový náskok v čele ligy. V derby však nenastoupí Lukáš Jarolím, který dostal čtvrtou žlutou kartu. Prohlédněte si 48 fotografií ze zápasu, buď v článku nebo ZDE.
VIDEO - Na videu uvidíte fandění slávistů, nové chorály, choreo na začátku zápasu a i děkovačku po prohraném zápase! Délka 4:14. Rozlišení 640x480, velikost 28,5 MB. Stahujte ZDE.
Komentáře (34)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Plzeň 0:1
pupekd před 18 lety 18.04.2007 20:40 |Myslím, že dneska to byl spíš smolný zápas než že by kluci hráli špatně. Takže derby vyhrajeme a titul bude náš. Ať žije Slávie
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 20:48 |Chtěl bych být stejný optimista jako ty...:)Ale za klukama stojim dál!Nic nás nezastaví!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 20:51 |Až na Plzen :D Zase se ze všeho posrali s lidí a tak vůbec ...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 20:57 |Dnes nás porazil podplacený sudí Racek a pomezní rozhodčí na lajně u západní tribuny. Otáčeli prakticky všechno, neudělili 4 žluté karty hráčů Plzně za držení a přísně trestali hráče Slavie. Nezlobte se na mě, ale Racek držel Plzeň seč to šlo. A hráči by za 1. poločas zasloužili již poněkolikáté v sezoně nafackovat. Liga mistrů je v prdeli, Liberec i Sparta nás asi převálcujou. Na letný se zas poserou strachy a dostanou klepec. Slávistický syndrom pokračuje.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:09 |Ty ses taky vytvor. S temahle kecama bez nekam.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:11 |A hodne rychle!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:12 |Zato tys tam si nebyl. Takže zůstaň kde seš. Racek OK? Přístup hráčů v 1. půli OK? Pondělí derby bez Jarolíma, Latky, Dosoudila, Švece a se sparťanskym rozhodčím OK? Jestli zaručíš titul tak to beru, ale já to vidim na 4 místo, protože Vlček je z formy a celý tým nehraje tak, jak by se o titul hrát mělo.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
PetCC před 18 lety 18.04.2007 21:31 |Přístup hráčů v první půli byl obdobnej, jako ve většině domácích zápasů, žádnej významnej rozdíl jsem neviděl. V tabulce prvních poločasů doma patří mezi nejhorší v lize a rozhodně to není tím, že by se soupeř zabetonoval.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:15 |Dnešní sestava byla Karla Jarolíma 2.chyba. Hrát doma proti Plzni s jedním útočníkem je hřích na desátou. Stejně to provedl před 2.roky proti Blšanům a stejně jsme dopadli. Skončilo to 0:0.Nechápal jsem ani střídání když stáhnul Urbánka, který se mi na střídání nezdal. Daleko horší byl Costa. Takové chyby by se mu stávat neměly!!!!!!!!!!!!!!!!Neproměnit tolik šancí je další hřích. Samostatnou kapitolou byla trojka rozhodčích! Ty udělali tolik chyb a je zajímavé, že vždy v neprospěch Slavie. Neodpíkal penaltu, fauly otáčel ve prospěch Plzně, neuznali gol,prostě hrůza. Jarolím za celé utkání snad 2x fauloval a jemu stačilo,aby mu dal 4. žlutou. Dokud bude na ČMFS sedět tlustá sv..ě Košťál s levobočkem Macelou, tak Slávie N E M U Ź E B Y T MISTREM LIGY. Dnešní zápas mně o tom na 100% přesvědčil.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
PetCC před 18 lety 18.04.2007 21:24 |To je pak těžký, Anonyme, když si nepochopil střídání Urbánka.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:38 |Ty jsi tam byl? Urbánek se snažil jako jediný střílet z dálky, rozehrával 2x roh byl z toho téměř gol, v bránění neudělal chybu.....Nevím co mu vytýkáš?!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
PetCC před 18 lety 18.04.2007 21:54 |Byl jsem tam, jako vždycky. Tady si stěžujete, že jsme hráli na jednoho útočníka a když tam trenér poslal druhýho, tak zkrátka odešel krajní obránce, místo kterýho se stáhnul Krajčík. A protož má Hubáček stabilnější formu a je víc sehranej v obraně, tak musel odejít Urbánek. To že právě Urbánek kope dobře rohy vím, ale co hrál nalevo v obraně, nedostal od něj Švento prakticky kvalitní přihrávku.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:31 |v jistym slova mas pravdu,rozhodci se zas predvedl,a jde to stale ve stejnxch slepejich,Kostal ma ces. fotbal "pod palcem" ale nemyslim si ze by KJ udelal chybu...přece nezalezi na kolik utocniku se hraje,zalezi na tom kym je utok podporovan......a pokud ti hraci co maj podporovat utocnika nepracujou tak jak maj,je to znat......sem s KJ neudelal chybu!!!!!!!a navic kluci hrali v 2. polocase skvele,jediny co tomu chybelo byl gol,jinak je valcovali jak maly kluky...za to buzny z letny byli herne trapny=NAŠE VÝHODA...a škoda Lukáše,von a Dušan jsou citelny ztráty,a sem zvědavej koho KJ postaví místo Lukyho.....NAVŽDY JSME S VÁMA !!NAVŽDY JSME S VÁMA !!NAVŽDY JSME S VÁMA !!NAVŽDY JSME S VÁMA !!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:36 |Dušan se přece nevykartoval
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 22:26 |to ne ale jen ze obecne jsou to ztráty.........
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:37 |jako ze nenastoupu jjarolim ma byt spatna zprawa???hodne dlouho sem lepsi neslysel
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 21:40 |Aha, a kdyz si tak chytrej, kdo bude hrat defenzivniho zaloznika misto nej? Za predpokladu, ze se neuzdravi Laty a nepujde tam Mara.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
PetCC před 18 lety 18.04.2007 21:56 |Je možnost s Vorlem na stoperu a Suchým v záloze.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 22:28 |to nemyslis vazne???druhej polocas moc dobre rozdaval balony.....hral moc dobre.....1 pule se nevyvedla......
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 23:02 |Na zapase sem nebyl takže nevim jak to bylo, ale pondělního derby bych se rozhodně nebál. Protože sem jihočech tak sem byl na utkání dynama se spartou a to co předvedla sparta to byla prvotřídní ubohost, fakt nekecam ale tak tragickej tým sem dlouho neviděl když bych je měl srovnat se slovackem se kterým sme hráli v neděli tak bych řek že slovacko je tak o dvě třídy výš. Takže - pokud my nezahrajeme nanejvýš tragicky a sparta se nějak zazračně nezvedne tak o výsledek derby nemam strach. P.S. úplně skvěle zahral Poborsky, jako každej slavista ho nemam rad ale dneska hrál jak v dobách svý největší slávy.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 18.04.2007 23:04 |Nevite nekdo, byl tam dneska King?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 10:52 |King nechybí na žádném zápase !
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 12:02 |King je ukazkovej srdcar, vemte si z nej priklad vy vyjebavky co jedete na fotbal jednou za pul roku a to jeste na derby!!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Troubi před 18 lety 19.04.2007 21:15 |king je buh
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 08:35 |Sparta - Plzeň 1:3 (rozhodčí Racek, zmanipulované utkání). Slavia - Liberec 1:3 (náhradní rozhodčí Racek - usvědčil K. Jarolíma z toho, že řekl Járovi do Prahy už nejezdi ty čůráku), Slavia - Plzeň 0:1 (rozhodčí Racek, neuznaný zcela regulérní gól, neodpískání penalty, neodpískání 3 přímých kopů na hranici vápna, neudělení 3 žlutých karet za úmyslné přerušení akce, držení - hráč Procházka, hráč Jarolím a hráč Smola, nastavení tří minut - druhý poločas jsem stopoval, jen vinou ošetřování se promrhalo 4 minuty 27 vteřin, bylo 6 střídání jestli se nepletu - tzn. nastavil pouze za střídání. Je to dobytek. Zveřejní superslavia jeho adresu?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 20.04.2007 11:00 |No nevim jestli bysme si timhle pomohli.... Neřikám,že se mi jeho výkon nějak líbil,ale upřímně - dát ty šance(alespoň 3 góly),tak nám je nějaký Racek ukradenej.... A pak bysme šli sami proti sobě,už stačilo,že ho na hlavní polili pivem a lítalo tam na něj co bylo po ruce.... AKI
Bohužel zcela zasloužená porážka
(host) před 18 lety 19.04.2007 08:42 |Tak děsivý výkon, jaký podala Slavia v první půli, jsem už dlouho neviděl. Co ty bylo za manévry? Nekonečné rozehrávání na vlastní půlce, úplně statická obrana, která nikoho nehlídala, ale dopředu nešla, snad jen kromě Urbánka, a pokrytá, stejně statická záloha, nakopávané balony do útoku na nikoho, protože jsme hráli systémem 4 - 6 - 0. Hubáček na opačné straně opět vyhořel, gól je jeho, praváka už z něj KJ neudělá.
V druhé půli se už hrál pěkný, riskantní fotbal, ale bez nápadu. Myslím, že jsme zaplatili tři body za velice pochybené trenérovy manévry. Tantalos
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Markus před 18 lety 19.04.2007 09:18 |Nedělal bych z toho tragedii, hraje na co máme a teď nám chybí troška štěstí (čistého štěstí, ne páchnoucího rumusnkou rybinou). Stále vidím hlavní problém v záloze a budu to opakovat tak dlouho dokud se to nezmění. Jarolím s Hrdličkou jsou bezva hráči na to co hrával v období svého ústupu ze slávy Dostálek, defenzivního záložníka. Ale k tomu je třeba přidat jednoho nebo dva konstruktivní ofenzivní záložníky a takové hráče nemáme. Když už hrajeme na 4 obránce, mělo by na nich být maximum zodpovědnosti za obranné úkoly, jenže oni nejsou zrovna ty pilíře přes které je problém projít. Suchého považuji za našeho nejlepšího obránce, ale potřebuje nasbírat ještě hodně zkušeností než bude dokonale předvídat co soupeř udělá. Aračič se snaží, ale přiznejme si už že na co chceme hrát nemá. Dosoudil ve formě může stopera hrát, ale nesmí mít zkraty jako posledně. Chybí nám tam docela kriticky Latka, snad bude brzy ok a chytne formu. Hubáček je dříč a krajního beka hraje pěkně, možná by stálo za to zkusit ho někdy na stoperu. Co se týká útoku, mám pocit že nám začíná chybět Pavel Fořt jako klasický útočník který na sebe dokázal vázat obránce, uměl hlavičkovat a vůbec dělat zmatek v obraně soupeře. Já vím že gólů moc nedával, ale stejně mi tam teď chybí.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 10:33 |Ahoj Markusi a všichni ostatní, vidím to podobně. První poločas byl špatný a ruku na srdce, Latka tam prostě chybí. V druhé půli už to bylo daleko lepší, šancí dost a to že jsme nedali gola, přesně to vyřkl Matěj Krajčík - mimochodem velice dobré vystoupení bez fňukání a brečení a ještě poděkoval fandům. V útoku bych se nebál dát Necida už dřív, ale to je otázka spíše pro K.J. M.Suchý se mi moc líbil a Dušan i Matěj bojovali. I Hrdlička dřel, Vlček se trochu hledá, ale takový zápasy prostě přijít musely. Je třeba neztrácet víru a makat poctivě pořád dál, vyprdnout se na to , jestli je něco písknutýho nebo není. Věřme hráčům, dělají podle mně maximum, nikdo se tam neflákal (o umu to není). Derby je další na řadě a Janda i Latka snad už budou, když bude i Švícko? uvidíme. Poctivou makačkou k cíli. Tak ahoj všichni Sokrates.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 20:06 |Zitra maji sundavat Svickovi sadru. Jane
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 12:47 |Do značné míry souhlasím, nicméně Hubáčka s jeho postavou si na stoperu opravdu nedovedu představit. Je rychlý, pouze levonohý a nic než levého obránce hrát nemůže. A zaplať příroda, že takového levého beka vůbec máme. Nebo si snad dovedeš představit Hubáčka, jak jde do hlavičkového souboje s Doškem - tím sralťanským loketobijcem? Aračič je divný typ, někdy mi přijde že spíš pyrotechnik než technik, občas se jeho minely leknu, ale je to chytrý, vyspělý hráč a zdá se mi, že vzadu spolehlivější a že má lepší přehled než Latka i Dosoudil. Proti Slovácku byl z obrany jasně nejlepší a nic nepokazil ani proti Plzni. Suchý je velký talent, jeho problém vidím ven hře hlavou a ve hře dopředu. Nedivím se, že ho trenér nerad staví do středu obrany, i když dobře odebírá míče po zemi a je chytrý, nedokáže zvládnout hlavičkový souboj jako Latka, Dosoudil nebo Aračič. Dobrý je na defenzivním záložníkovi. Pokud jde o klasického útočníka jako je Fořt, tak ho máme. Je to Necid, ale trenér ho nestaví, nebo jen na chvíli nakonec. Ostatně skvěle se ukazoval Janda. Docela si dovedu představit útok Janda - Necid s Vlčkem na pravé straně zálohy a Krajčíkem na pravém beku
Na levé straně Hubáček, protože si rozumí se Šventem, ale Urbánek na to má taky, před ním Švento. V záloze jako defenzivní Švec nebo Suchý, před ním zřejmě Jarolím nebo Costa, ale ten jen na posledních třicet minut utkání, kdey už je soupeř unavený a nestíhá.
Tantalos
hodnocení
rudahvjezda před 18 lety 19.04.2007 09:26 |kozáčik 4 - hubáček 4, suchý 6, aračič 5, urbánek 5 (reiter 6) - krajčík 6, costa 3 (necid 5), hrdlička 6, jarolím 5, švento 5 - vlček 3 (kalivoda 5). na derby to snad bude lepší :-) rudahvjezda
Re: hodnocení
(host) před 18 lety 19.04.2007 10:40 |No Rudo, nevim, s necim bych se stotoznil , s necim ne,v ramci skupiny g8 nas zastupce inicioval zmenu pristupu k rozhodcim, vcetne toho, ze se k nim nebudeme vyjadrovat, to jsou proste jen plody teto dohody, k Rackovi, byl proste spatny, zluta karta pro klicoveho hrace, neuznani regulerni branky atd,k muzstvu Karel se snazi zachovat system hry , jako kdyz kope Janda a to je problem, bohuzel chybi i kvalita vepredu,, ani Necid nema podzimni formu, k obrane, tady se nam tvrde vymstilo, to ze Karel letos nema odvahu zarazovat hrace z b tymu Vachu , Studika. K zakulisi, teorie spiknuti neni pravy vyraz, ale vzdy ve fotbale lze neco ovlivnit napr. nepustit klicoveho obrance do hry/ viz trest 2 zapasy/, nebo vykartovaniklicovych hracu/Jarolim/ , nebo neuznani sporneho golu , nebo odpiskani sporneho tresnaku z 20 m. nakonec utkani, i presto, ze jde jen treba o dilci pochybeni davaji jistouzmozajku, jak to vse funguje a pak uz lze jen cekat na to ,kdy tym zakopne/musim napsat, ze vse je odzkouseno v nizzsi soutezi na vlastni kuzi./ Presto prijdte na derby, musime bojovat i s temi debily s Letny.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
(host) před 18 lety 19.04.2007 19:54 |Jaký jsou ty nový pokřiky?