Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

Nejlepší fotbalistka ČR a jediná profesionálka Pavlína Ščasná ze švédského klubu Örebro, dříve hrála za Bayern Mnichov, se včera večer objevila na tréninku fotbalistek Slavie! Využili jsme této příležitosti, a proto jsme skvělou fotbalistku požádali o rozhovor, který si nyní můžete přečíst. Dozvíte se o tom, jak to chodí ve Švédsku, jak probíhá příprava či jak sleduje dění v Čechách. Nechybí ani pár fotografií ze včerejšího tréninku!

Co nyní děláš v Čechách?
Liga ve Švédsku s Örebrem nám začíná až v půlce dubna, takže si teď trénuji sama, protože jsem v ČR do 15. března i kvůli určitým daňovým záležitostem. Mám individuální tréninkový plán, který jsem obdržela od klubu. Také jsem si chtěla zatrénovat s týmem, abych se potkala s míčem a nebylo to jen o běhání.

Kdy začíná přípravu Örebro?
Örebro hraje prakticky celou zimu, mají halové turnaje, což je něco jako liga, a ony to vyhrály, takže se staly mistryněmi Švédska v hale. Po halové sezoně naskočily na klasickou přípravu, takže od ledna trénují a teď už to začíná být klasická příprava na ligu.

Jak sis užila volno?
Skončili jsme koncem října, v listopadu jsem přijela, pak jsem si dala měsíc pauzu a od prosince jsem začala trošku sportovat, ale nebylo to jen běhání. Byla jsem i na hřišti si zakopat, i s bráchou třeba, protože byl v Čechách, ale i na aerobiku apod. Prostě jsem dělala to, co mě baví. Tímto způsobem jsem se trochu připravovala, užila si vánoční svátky a leden, únorem to začlo naplno a teď už dá se říci finišuji.

Jaké to je připravovat se individuálně?
Jednoduché to není, ale dostala jsem fyzický plán přípravy. Měla jsem tam různé typy běhání na leden a únor. Dělali jsme si fyzické testy, takže to máme všechno zpracovaný. Teď jsem přešla na kratší a rychlejší úseky ve větší frekvenci. Všechny běhy si dělám podle tepu.

Ve Švédsku jsi půl roku, jak se ti tam líbí?
Jsem tam půl roku a líbí se mi tam moc. Je to srovnatelný s Německem. Letadlem jsem za dvě hodinky doma. Příroda, prostředí, je to tam nádherný.

Jaký rozdíl je mezi Bayernem Mnichov a Örebrem? Přeci jen pro běžného fanouška fotbalu je zvučnější Bayern.
Kvalita je srovnatelná, oba týmy jsou jiné. Örebro je techničtější a hraje pohlednější fotbal na krátké přihrávky. V Bayernu to bylo spíše běhavější. V Örebru se cítím lépe, technický fotbal mi více vyhovuje.

A mohla by jsi porovnat obě ligy?
Jsou dost srovnatelné. Stejně tak se dají srovnat nejlepší mančafty i zbytek ligy. Ale německá liga je tvrdší, naopak švédská je techničtější díky mnoha cizinkám, kterých tu hraje dost, např. Američanky, Brazilky, ty tomu dodávají techniku.

V loňské sezoně jste skončili ve středu tabulky, lize vládne Umea, je šance se dostat na vrchol?
Co tu jsem, tak Umea byla bezkonkurenčně nejlepší. Pak tam jsou týmy jako Djurgarden a Linkoping, dále jim na paty šlapou Malmo, Goteborg. My jsme v takovém pozadí, šesté místo nám odpovídá. Pak tam jsou horší týmy, než jsme my. Ale liga je celkem vyrovnaná, až právě na tu Umeu. Disponovala nejširším a nejkvalitnějším kádrem, ale je otázkou, jak to bude letos. Ve Švédsku se to dělá tak, že většina hráček má smlouvu na jeden rok. Teď prodloužili o rok smlouvu s Martou (brazilská hráčka, v klubu od roku 2004, pozn. autora), což je nejlepší hráčka světa. Kvalitu tak moc neztratí. Navíc přišla Číňanka Ma Xiaoxu. Jinak jim ale některé odejdou, skončila jim jedna z nejlepších švédských reprezentantek, střední záložnice, tak uvidíme, jak to bude vypadat příští sezonu. Ale tu poslední každopádně jasně dominovali (během sezony Umea ztratila pouze dva body za remízu, jinak vše vyhrála, pozn. autora).

Jsou tam všichni profesionálky nebo jak to je?
Co se týče nejlepších týmů jako je Umea, tak tam profesionálky jsou. V našem týmu jsou to hlavně cizinky a reprezentantky. Jinak ostatní normálně studují či chodí do práce. To je právě mýlka, co si tady lidi myslí, že je to čistě o profesionalismu. Ve Švédsku ani v Německu to tak není.

Polepšila sis finančně oproti Německu?
Dá se říct, že je to podobné. Do Švédska jsem rozhodně nešla kvůli penězům. Dá se říct, že první rok jsem si i dokonce pohoršila, ale nechtěla jsem v Bayernu zůstat jen kvůli penězům, chtěla jsem poznat jiný stát a zahrát si jinou ligu. Proto jsem přestoupila a nyní již jsou podmínky srovnatelné.

Jak často se ve Švédsku trénuje?
Trénujeme čtyřikrát týdně a ještě máme možnost individuálních ranních tréninků. Ty jsou dvakrát až třikrát do týdne. Dopoledne je to spíše o individuální technice a co každá holka potřebuje. Stačí se jen domluvit s trenéry. Takže dvakrát až třikrát týdně tedy trénujeme dvoufázově.

Kolik tak lidí chodí na tréninky a jak máte početné družstvo?

V kádru máme dvacet hráček a máme i béčko, takže když je potřeba, tak nám pomohou. Tam jsou hlavně mladé hráčky. A v takovém počtu se obvykle i trénuje.

Začátkem ledna jsi dostala ocenění pro nejlepší hráčku ČR, potěšilo tě to?
Samozřejmě že takovéto ocenění potěší. Ale už jsem z toho nebyla tak "paf", jako když jsem to dostala v šestnácti letech. Ale vždy to udělá radost.

Sleduješ svého tátu, jak se mu daří v Mostě?
Určitě, vždycky sleduji jakékoliv mužstvo, kde trénuje. Ale i bráchu, když je v nějakém týmu. Moc mu fandím a oba bedlivě sleduji.

Máš možnost sledovat i českou ženskou ligu?
Většinou to hodnotíme na reprezentačním srazu s holkama, takže určitý přehled mám. Pak se třeba podívám na slávistické či sparťanské stránky, co je nového. Většinou sleduji, když jsou důležité zápasy, třeba když bylo finále či derby. Zápasy, kdy jsou výsledky třeba 14:0, mě moc neberou. I proto pravidelně každé kolo nesleduji.

Co říkáš na to, že není již play-off, neztratí liga atraktivitu, když je o vítězi brzo rozhodnuto?
Neměla jsem možnost hrát play-off, hrála jsem klasickou ligu, což bylo trochu nudné, protože jsme většinou vyhrávali. Play-off byla výhoda toho, že se mohlo stát cokoliv, ve dvoujzápase není kvalita až tak rozhodující, dá se mluvit i o štěstí. Ale těžko říct. Teď jsem slyšela, že se liga rozšířila, což je asi to nejhorší, protože se tam dostanou týmy, které tam nemají co dělat. A to je ta největší chyba.

Pavlína Ščasná začala s fotbalem v Roudnici nad Labem, odtud odešla do Sparty, kde i debutovala v první ženské lize. V šestnácti letech získala ocenění za nejlepší fotbalistku roku 1998, po třech letech odešla do Bayernu Mnichov. Během tohoto angažmá si na rok odskočila do americké Philadelphie, kde se hrála chvíli čistě profesionální liga. Poté se vrátila zpět do Německa a letos v červnu nakonec odešla do Švédska do klubu Örebro, které v sezoně 2006 skončilo na šestém místě z dvanácti účastníků.

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

    Socrates (přítel SN)     před 18 lety 01.03.2007 20:47 |  
    0 0

    Sympaťačka....tak i tak,podle všeho :-))

    • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

      (host)     před 18 lety 01.03.2007 22:29 |  
      0 0

      Ahoj Slávisti. Já jsem další z řady anonymů. Já jsem Slávista, poprvé jsem byl na Slavii, když se hrálo v Ďolíčku, chytal za nás Zdenda Jánoš. Dneska jsem už nabral nějakou tu moudrost, abych mohl věci soudit z dostupných informací tak, jak se opravdu jeví. 1. stadion: Je to skvělé, je to báječné. Ale... Staví to netransparentní dceřinná společnost ENIC, o které mnoho nevíme. O žádné společnosti pod ENICem toho po jeho stažení z londýnské burzy mnoho nevíme. Pokud to postaví a bude to OK pro fotbal Slavie, tak je to super počin. Spíše se ale obávám toho, že po dostavbě, které věřím už na 60%, dojde k slávistickému déja vu - drahé parkovné, drahé lístky, špatné služby, drahé a špatné občerstvení - s výmluvou vedení, že s tím nic nemůže udělat, protože stadion vlastní a provozuje někdo jiný. To samozřejmě budou tvrdit i o případném prodeji reklamních práv spojených se stadionem, takže z bláta do louže. Ale třeba se mýlím 2. Kádr. Je v současnosti vynikající. Každý má jinou páteř, já bych od odchovanců očekával, že mají ke klubu vztah a v ČR nikam jinam nepůjdou, pokud jsou v A týmu. Bohužel se ukazuje, že spousta mladíků kádr opouští. Neboť se nejedná o jeden případ, lze domýšlet, že je zřejmě cosi shnilého v klubu slávis.....3. Personálie. Odešel Říčka, což je průser jako hrom. Odešel proto, že byl unaven a zklamán celou řadou věcí. Mrzí mě to, protože jeho odchod je symbolem úpadku. Pryč je Vrba, který se ovšem ihned po svém konci ve Slavii byl ptát na Letné Pokud odejde pan Karel Jarolím, bude to už zcela jasný důkaz, že Slavie je na tom špatně. 4. Dluhy. Nic o nich většina z nás neví. Já nevím nic, o čem bych tvrdil, že je to 100% pravda. Jestli dlužíme Zbončákovi miliony, je spíše na zvážení to, jak může klub smlouvy, ze kterých vyplynou dluhy v řádu milionů vůbec podepsat. 5. Transparentnost. Slavie je vrcholně netransparentní společností. Opravdu nezveřejňuje své výroční zprávy, zatímco Liberec, Sparta, Teplice, Baník a další tyto zveřejňují. 6. Amatérismus. Všechno ve Slavii co se vztahů s fanoušky týče je velmi, velmi amatérské. Program zápasů na strahově je šílený. Speakerovi to nejde, sedačky jsou špinavé, nefunguje světelná tabule atd. Bohužel, Sparta i další berou utkání jako produkt a umí jej prodat. 2000 lidí na Strahově nejsou dány jeho nedostupností, protože znám spousty lidí, kterým se Strahov líbí. Mě také nepřijde děsivou variantou. I když už se také skoro rozpadá. 7. Prodlužování smluv. Často se zde skloňuje prodlužování smluv. Myslím, že vedení už došlo, že hráči jsou klíčovým faktorem pro ekonomickou a sportovní budoucnost klubu. Bohužel, slyšel jsem o člena realizačního týmu, kterého nechci jmenovat, že existuje několik hráčů, kteří smlouvu neprodlouží. Je mi to líto. A bohužel je to další důkaz nedobré situace. Z klubu, který vnitřně funguje se neodchází... 8. Fanoušci. Slavia má zajímavé fanoušky. Povětšinou nejme dementi jako Sparťánci. A le ukažte mi jiné fandy, kteří neustále diskutují ne o účesu Matušoviče, nebo automobilu Řepky, ale o dluzích svého klubu, o problémech atd. I to je ale důkaz, že to prostě stále ve Slavii neklape. Na každém šprochu pravdy trochu.
      9. Přestupy. To je děs. Stále větší slabota. Jeden z dalších důkazů, že to neklape. A věc, která odrazuje pana Jarolíma a další. Už se asi Vachouška, Skácela či Pitáka nedočkáme. Aspoň v Ivanu jsem doufal, ale bohužel. Snad někdo z nás diskutujících zázračně zbohatne, koupí Slavii a vytře všem zrak.
      Na závěr: těšmě se na jaro a fanděme. Doufejme, že pan Jarolím zůstane stejně jako celá řada kvalitních hráčů. Že se postaví stadion, přestane se spekulovat a Slavie bude s fanoušky jednat otevřeně a na rovinu. Moc nadějí si já osobně nedělám po tom, co je skeptik i Richi. Snad to vyjde aspoň sportovně.
      Mějte se pánové a dámy. Ahoj v Liberci.

      Petr (snad to abych nebyl anonym stačí)

      • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

        Richi (admin)     před 18 lety 01.03.2007 22:50 |  
        0 0

        Ehm, nic proti, ale tento komentář jsi měl dát do jiného článku, sem to vůbec nepatří!

        • Richi... nebud malichernej.. :)

          mart     před 18 lety 01.03.2007 23:13 |  
          0 0

          Je dobre, ze sem obcas nekdo napise, vdyt je nas tu asi 20 :D, takze rozsahlejsi prispevek ( i kdyz nespravne zarazen a dotycny se za to jiste stydi :D) je narust o 2% ...... tak uz mu to odpust, me se to libilo.mart

      • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

        kerouac     před 18 lety 02.03.2007 07:57 |  
        0 0

        Tak kromě toho, že opravdu nechápu proč to sem pleteš, tak mám malou věcnou. Tohle je prakticky stejnej blábol co sem někdo hodil asi před cca 5 dny. Buš ho kopíruješ a pak seš trapnej, nebo si to vymyslel sám a pak seš krapet pomatenej. Vysvětli mi větu, kdy naznačuješ že pořád řešíme narozdíl od Srarty dluhy, když jedinej kdo to řeší seš ty a ten anonym z pondělka (jestli to není jedna a tatáž osoba, ale pak seš opravdu na psychouše), jinak NIKDO. Tak vyžahni a radši si odpočiň, máš v hlavě trochu "přebludováno".

        • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

          mart     před 18 lety 02.03.2007 08:43 |  
          0 0

          Myslis? .....o.k. jiste mas pravo na nazor, nekde sem se v Tvym nazorem uz setkal, ...a vypada to ze's peknej divoch:D.
          S tim "prebludovanim".... no mozna prehanis, s kopirovanim puste cintas (uplne jina fakta i zdroje jdou opravdu lehce vycitit) Psychous by byl na miste mozna v "Letenskych Listech" a zridka tady. Mozna by neuskodilo popremyslet proc se vyskytuji "podobne" nazory.... mozna by vubec neuskodilo trochu popremyslet??? ..i tak zdravi mart

          • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

            kerouac     před 18 lety 02.03.2007 09:02 |  
            0 0

            Hele Marte pohoda, souhlas, každej má právo na svý názory. O tom přemejšlení je to už ale horší. Já s tím problém nemám, neboj. Ale ty seš asi malej génius a vysvětli mi PROSÍM z čeho vycházíš, když tvrdíš že z tohoto článku jsou "úplně jiná fakta i zdroje lehce vycítit". Na takovejhle negativní blábol přece nepotřebuješ ani fakta, ani zdroje. Když chce někdo ukázat na nějaký negativní jev KDEKOLIV (mluvím obecně), tak ať sakra mluví konkrétně! Ať řekne pan "ten a ten" udělal "to a to" a stalo se to "tak a tak". Pak se nad tím budu zamejšlet. Texty typu "asi nebude, asi není, nikdy nebudeme, nikdo nic neví, nic neznám, není transparentní, nebudeme mít..." jsou pro mě jenom spekulace a odhady. Na ty má každej právo, ok, ale proč je zveřejňovat, když je stejně nemůžu ničím podložit. Když řeknu že Chovanec je buzna, tak si to sice můžu myslet, ale je to jen moje domněnka a nebudu ji proto nikde zveřejňovat. Zdar

            • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

              mart     před 18 lety 02.03.2007 09:53 |  
              0 0

              Dik za slusnou odpoved divochu :D. musim hrozne rychle, protoze mi to za 2 minuty zablokuje...:(. K tem "faktum i zdrojum" to je moje domneka, a ted hned ji nemuzu potvrdit. Pokusim se pozdeji. Neni to FAKT! Jinak v poho a dik.zdravi mart ... a uz me to utne

              • dodatek po Kerouaca

                mart     před 18 lety 02.03.2007 15:56 |  
                0 0

                Tak uz sem tady Kerouacu. Zpatky k clanku pana Petra. Rikas pomatenosti a nekonkretni blaboly. Dobra, pojdme si to projet.
                1.Ty vidis, ze si autor stezuje na potencialni problemy se stadionem. Souhlas. Ponekud paranoidni, ale ne vyloucene. Ja hlavne vidim stiznost na ENIC. Ohledne ENICu jsou k dispozici fakta, potvrzujici, ze veskere jejich podnikani je pochybne, a co se tyce Slavie - nemaji vubec zadny zajem. Ja osobne doufam, ze nas hned jak to pude prodaj, coz se stadionem pujde ponekud lepe ( jo, .....taky se mozna pletu :() 2. Fakt nevim co vidis Ty, ale ja nevidim nic, co by bylo spatne. 3. Ricka je katastrofa, ne kazdeho si vezme Chelsea do tymu, Vrba je mi uplne jedno, a Jarolima by sme ztratit nemeli - je na tom neco blbe? 5. je uvaha, ? Podle me spravna, sorry. 6 tam taky nic zlyho nevidim. 7 …..bohuzel jsem take slysel :( 8. I tady se da s leccim souhlasit( o.k asi ne se vsim) 9. O.k tomuhle bodu nerozumim. Je asi jasny, ze kdyz nejsou penize, nikdo neprijde. Je k vzteku, ze penize nejsou, zejmana kvuli tomu M.Ivanovi.
                Zaver. Priznam se ze souhlasim jeste vice nez po prvnim precteni - zejmena Richiho postoj me hodne prekvapuje ( vsak sem mu taky za to jinde poradne vynadal :D)
                Uznavam, ze celkove to nepusobi “KOMFORTNE”, a asi by se dal napsat “veselejsi”prispevek. Ja si ale myslim, a doufam, ze se toho veselejsiho prispevku mozna brzo dockame.
                Co se tyce zdroju, je otazka, jestli si kdokoliv muze dovolit nekoho jmenovat. Co by to prineslo? Uspokojeni zvedavosti? Dobra, ale taky "mrtvy pramen". Je asi jasny, ze par veci ....mozna pravdy, mozna polopravdy prosakne alespon do uzsi verejnosti. Obycejne ale neni prilis slozite vystopovat toho, kdo to vynesl.....
                Z tohodle duvodu nabadam i Richiho k velke opatrnosti. Mam sice taky svoje zdroje, ale neni vubec jednoduche je zdimat a presto ze nejsou uplne FANTASTICKE, nerad bych o ne prisel.zdravi mart

                • Re: dodatek po Kerouaca

                  kerouac     před 18 lety 05.03.2007 09:46 |  
                  0 0

                  OK, tvůj příspěvek už beru jako objektivní a v klidu ti řeknu svůj pohled:

                  1. Nechápu co tím chtěl básník říct. Že stadion nebude Slavie? SAMOZŘEJMĚ! Od začátku jsou pravidla hry jasný - investor, role Slavie atd. Budou dražší lístky? SAMOZŘEJMĚ. On sám tu v dalším bodě brečí že nemá čistý sedačky a komfort na stadionu, ale to všechno povede SAMOZŘEJMĚ ke zvýšení lístků.

                  2. Úplná schíza, promiň. On sám píše že máme skvělej kádr a z toho "USUZUJE že je v něm cosi shnilýho". Trošku pitomost, ne?

                  3. Říčka odešel do Chelsea! Krista kdo by neodešel! Ani slávista až za hrob by tohle neodmítnul. Vrba je sympaťák, ale srarťan. A pak už jen zase spekuluje že je zase něco špatně, protože odejde KJ, ale ten jaksi NEODEŠEL!

                  4. Úvaha to sice je, ale nikdo z nás o tom nic neví. Nechápu proč se vrtá v něčem, vo čem nemá ani on, ani nikdo z nás nejmenší tušení.

                  5. Transparentnost? Co tím myslí? Nepochybuju, že kdyby byl akcionářem, tak přístup k informacím získá! Jestli jím není, tak co to tady plácá. Taky pracuju v akciovce a nevšiml sem si, že bysme tu na chodbě měli vyvěšený výroční zprávy a audity. Je to naprostej blábol.

                  6. Amatérismus? Viz bod 1. Je to všechno o prachách. Strahov není náš, byl by nesmysl do něj investovat. Sedačky a mizernej bufet je stará bolavá pata se kterou souhlasím, ale tak si strčím pod prdel igelitku a buřta si dám doma. Určitě to dost lidí odrazuje a je to škoda, ale kdo chce klukům zafandit, tak ho tohle nemůže odradit. A dál se jaksi zapomněl zmínit a skvěle fungujících www stránkách, který jsou možná nejlepší u nás, o novým dodavateli suvenýrů s fajnovým kamenným krámkem přímo u staďáku a dokonce pojízdným shopem atd. (jak říkám - prostě vytáhnuů jenom záporný věci)

                  7. Neprodlužování smluv? Vo čem to zase plácá? Za posledních 14 podepsali všichni naši nejtalentovanější kluci. Nečas ať si táhne a kluci typu Eliáše by se u nás prostě neprosadili a je pochopitelný že odejdou tam, kde se prosaděj. Zase kritika vycucaná z prstů.

                  8. Naprostej nesmysl. Už nevěděl co by sjel, tak ho napadlo tohle.

                  9. Přestupy? Bože všichni víme že sme švorc a žádný hvězdny si rozhodně nějakej pátek nekoupíme. O to víc bysme ale měli oceňovat naše kluky z dorostu, práci managementu a trenérů a vážit si toho, že pořád hrajeme takhle vysoko. Sparta vyhodí za posili tak 10x víc než my a jsme za ní jen o 2 body. Naopak je to podle mě výborný vysvědčení toho jakým směrem jdeme.

                  Závěr. Dál si trvám na tom co jsem napsal napoprvé. Ohánět se hláškama "mám z důvěryhodnýho zdroje", "mám kámoše blízkýho vedení" apod., může přes net i 8 letej kluk a nesmyslně kritizovat může každá baba. Až bude chtít říct něco věcnýho a konstruktivního, na něco poukázat, ať se ozve. Tohle je ale u mě jen blábol hlupáka. To žes mi neodpověděl z čeho jsi "vycítil ty úplně jiná fakta i zdroje" nechám plavat. Měj se a u lepších příspěvků ahoj

                  • Re: dodatek po Kerouaca

                    mart     před 18 lety 05.03.2007 19:47 |  
                    0 0

                    Zdravim priteli. :D - je to nekde mezi nama, asi nemam ve vsem pravdu... za chvili bezim domu, tak jen rychle dve veci - Ricka neodesel do Chelsea, Ricka byl odejit. ....potom sel do Chelsea. A jako akcionar ( u nas mame ten papir v rodine uple vschni :D) muzu rict, ze pruhledne neni jaksi vubec nic.
                    Mrzi mi ze jsem neodpovedel, ale muzu rict jen co muzu.(chapu, ze to je neuspokojive). Jeste k tomu amaterismu... precetl sis rozhovor s pani Tomasovou ? :D.zdravi mart

              • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                (host)     před 18 lety 02.03.2007 21:30 |  
                0 0

                Ahoj chlapci. Kerouacu, já myslím, že to není blábol ani negativistické. Dyť neni normální aby fanoušci jakéhokoli klubu psali, byl by dobřej Ivana, ale holt nejsou prachy a stavíme stadion. Já nemyslím, že to je zdravé. Je to světové unikum. Jinak mě dělá velkou radost profesionalita a kvalita týmu, konečně skvělej trenér, odchovanci v týmu...A budu podobně jako ty rád, když budeme hrát skvělej fotbal a vedle toho budem kupovat skvělý hráče a prodávat draze reprezentanty. A taky pokud se k nám budou ti reprezentanti na konec kariéry vracet. Jestli chceš, můžem o tom někdy hodit řeč.
                Petr

                • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                  kerouac     před 18 lety 05.03.2007 13:52 |  
                  0 0

                  Helou Petře, už se v tom nechci dál pitvat a už sem si ulevil s Martem :-). Jestli to za negativistický nepovažuješ, tak si přečti cos napsal teď - "mě dělá velkou radost profesionalita a kvalita týmu, konečně skvělej trenér, odchovanci v týmu"...... a potom co je v článku o "čemsi shnilém a nezdravém", "amatérismu", nebo "symbolu úpadku". Jestli seš ty autor toho přspěvku, tak tomu prostě nerozumím už vůbec. Ale OK, každej má svůj pohled na věc. No nic, už se nemůžu až to kluci rozjedou a uvidíme se na staďáku, ahoj

            • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

              (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:28 |  
              0 0

              sdilim naprosto stejny nazor jako rozhodujici MC jack kerouac.TROUBI

            • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

              jane (admin)     před 18 lety 02.03.2007 12:05 |  
              0 0

              Chces konkretni negativni jev, ktery se tyka dluhu? Co treba dluhy Adidasu?

              • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                (host)     před 18 lety 02.03.2007 12:07 |  
                0 0

                to je fakt neprijemny, treneri mladeze sou z toho docela hotovy .Karel

              • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                kerouac     před 18 lety 02.03.2007 13:09 |  
                0 0

                Jasně Jane, tohle beru. Když má někdo konkrétní kritiku a oprávněnou, tak je to v naprostým pořádku. Ale nemůžu souhlasit s někým, kdo apriory a cíleně napíše čistě negativní a zápornej článek, aniž by to podložil něčím konkrétním. Já se nestavím do žádný role slávistickýho obhájce "vždy a všude" a samozřejmě vím že slávka má i bolavý místa, ale prostě neuznávám tyhle tragický výkřiky do tmy vo ničem. Měj se a dík za články

  2. Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

    GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 01.03.2007 21:02 |  
    0 0

    Sakra to by byla posila a to nejen na hřišti:) Třeba kalendář SKS ve stylu SI by šel tutově na dračku:) Eden by se třeba zaplatil za týden:-)))) Jinak vážně. Co to, že se ukázala u nás a ne u "těch druhých"?

    • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

      (host)     před 18 lety 01.03.2007 21:07 |  
      0 0

      prý nemá moc v oblibě některé lidi ve Spartě ...

      • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

        GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 01.03.2007 21:14 |  
        0 0

        To by se mělo rozhodně využít do budoucna. Kdo jiný má tolik u nás skušeností z ženského fotbalu!?

        • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

          Richi (admin)     před 18 lety 01.03.2007 21:16 |  
          0 0

          Ja si naopak myslim, ze Pavlina bude hrat v cizine dooost dlouho. A co bude pak, tezko rict.

          • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

            GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 01.03.2007 21:31 |  
            0 0

            Jistě, těžko jako profik pujde hrát k nám. Měl jsem na mysli samozřejmě její eventuelní předávání skušeností v nějaké "funkci":).

    • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

      (host)     před 18 lety 01.03.2007 22:28 |  
      0 0

      Po tom co udělala Sparta jejím blízkým (fotr, bratr) se nedivím, že na Spartu zanevřela...Nejdřív Fotr vybuduje v době kdy měla sparta větší dluhy než dnes Slavia tehdy nejlepší klub od Aše na východ (a to uznávám jako zarytý slávista) a to s prměrnými či lehce nadprůměrnými hráči (Mlejnský, Šmarda, Sovič apod..) + navíc měl problémy doplnit kádr protože mu nejlepší hráči odešli po přípravě či pár zápasech ven...vyhrál titul a to s rekordním náskokem a vybudoval kádr co další rok sklízel úspěchy v LM, jenže po změně majitelů se musel poroučet, ale né kvůli majitelům ale kvůli lidem v představenstvu sparty co tam jsou dodnes...(proto Sparta vždy když hledala nového trenéra sáhla po někom jiném byť media favorizovala Štastného..)

      A ten její brácha byl obrovský talent fotr se mu bál dát šanci ve spartě, aby nebyl obviněn, že mu nadržuje po jeho odchodu ho nenchali hrát pořádně ani v tehdy na dně třetí ligy hrajícímu béčku...

      zkrátka se nedivím, že Štastní na lidi ve spartě zanevřeli..

      • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

        GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 01.03.2007 23:25 |  
        0 0

        Štastný asi hlavně dojíždí na to, že je slušný člověk. Já ho dávám na třetí místo v preferencích na na šeho trenéra. Vítěz je samozřejmě Karel! :) Co se týče té jeho sezony u "těch druhých", pokud si dobře vzpomínám, tak tam měl Ivánka:( což jeho výkon rapidně snižuje:(

        • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

          Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 09:20 |  
          0 0

          A kdo je druhej?:o) První Jarolím, druhý Kozel, třetí Ščasný?:)) Nééé... Já Ščasnýho jako trenéra Slavie nechci. Já chci jako trenéra Jarolíma pořád, na věky věků... A Ščasnýho chci jako trenéra reprezentace, ten si do toho od Košťála srát nenechá! Během posledního měsíce jsem s ním víckrát mluvil, o dost líp ho poznal... A myslím si, že kdyby Brückner neměl od Košťěte loženku... Tak by fakt měl být Ščasný trenérem reprezentace...

          • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

            (host)     před 18 lety 02.03.2007 09:54 |  
            0 0

            A já chci Míru Beránka!!!!!!

            • Kdo je kdo Petr.............

              (host)     před 18 lety 02.03.2007 10:07 |  
              0 0

              Nechci uz tady polemizovat o problemech, dnesni sport je opet v rozhovoru s Holenakem toho dukazem, pojdme se, ale zamyslet naco si v lize muzeme sahnout, 1 misto by pro mne byla senzace, druhe bych povazoval za maly zazrak a by bylo odpovidajici, napada mne hodne kacirska myslenka, ale musim ji rict i kdyby odesel Karel , Vlcek , Jarolim mladsi, Urbanek, Hrdlicka a mozna i dalsi, Slavia ma v soucasne dobe na to , aby hrala nahore , to jepro mne do 6 mista a pokud chceme byt Slavisti musime bojovat asi i tak trochu se svym vedenim, zapomenout na nejake arbitraze, proste mit Slavii stejne jako treba Zico, Marty , ale treba i Richi doslovajako zivotni styl, znam takove lidi , ktery tak zijou vod detstvi, dneska jim je 20 let a sou proste skvely, proste to brat tak, ze Leska, Dolezel nas nemuzou rozhazet a my fandime hlavne kvuli Slavii Karel

              • Re: Kdo je kdo Petr.............

                Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:05 |  
                0 0

                Nevím. Problémy jsou. Jsou všude. Ale se Slavií se to strašně medializuje. Dluhy má i Sparta. A naopak Slavia zase nedluží všem. Třeba Pešír říká, že on se Slavií problémy neměl... Pravda není jen černá a bílá... Okej, staví se stadion, někde finance dříve chyběly, dneska se na to dojíždí, na to že byly uzavírány smlouvy s hráčem na víc money než na kolik toho odváděli... Jenže bacha, Sparta má v týmu snad pět hráčů s nejvyšším platem - Řepka, Blažek, Kulič, ŠImák a Horváth maj nad 8 mil ročně. Ročně dá Sparta jen na platy cca 130-140 mil Kč. Pro srovnání: Liberec má druhý největší rozpočet v Česku - a má ho cca 120 mil, Boleslav o trochu nižší, Slavia 90 mil... Takže pokud se Sparta nedostane opět do LM, tak bude mít problémy větší než jsme je měli my. Takže info, že dlužíme Zbončíkovi, Holenákovi, Adidasu... Beru jako pozůstatek dob minulých...

                • Re: Kdo je kdo Petr.............

                  (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:17 |  
                  0 0

                  No priznam se ti , ze tech 90 milionu bych chtel videt, hlavne letos, s tou medializaci bych souhlasil, nekteri zurnaliste vyznavaji v nasem pripade heslo cim hure tim lepe, jenze my bohuzel dluzime i tem hracum , kteri u nas hraji a nemalo, k tomu Pesirovi, hral tady asi 4 mesice, proc by se mu teda melo nejak extra dluzit a hlavne nezlob se tvuj clanek na portalu beru tak trocu jako objednavkovy, zaverem i medialni vystupovani p. Dolezala je pozustatkem dob minulych.Karel

                  • Re: Kdo je kdo Petr.............

                    Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:36 |  
                    0 0

                    a) Tak ono těch 90 milionů není jen A tým, že... Ale každopádně informace se různí, když ten klub neřekne sám kolik přibližně má rozpočet. Příklad za všechny: podle informací Sportu má třeba Most 60 mil, podle informací mých, co jsem se bavil s marketingovým ředitelem Mostu o pár milionů méně... Olomouc má podle Sportu 80 mil, podle mých informací zhruba 55-65 mil... Jde o to, co kdo bere do rozpočtu: někdo to, co ten klub vydá na platy hráčům, na provoz... Někdo i to, co klub investuje do stadionu. Někdo i to, co splácí. A každej to bere jinak. b) některé žurnalisty jako žurnalisty neberu - Saiver apod... Však to bylo vidět i na tom, že třeba ve Fotbalistovi roku ani nehlasoval(i) - naštěstí:o))
                    c) Tak ono, klidně tu může hrát měsíc a dlužit se mu může celej plat, nebo jen prémie... Není to asi o délce působení, ale o jiných věcech... d) Počkej, to chci vysvětlit, proč tak trochu jako objednávkový?:o) Panebože, u mě si nikdo nic neobjednal.. :o)) e) nevím, nevím... Podle mě je pan Doležal přece jen někde trochu jinde než byl pan Leška... O něco výše... U pana Lešky bylo trochu minusem jeho komunikace...

                    • Re: Kdo je kdo Petr.............

                      (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:57 |  
                      0 0

                      Ale ja Luke netvrdim,ze si ho konkretne nekdo objednal, ctu te i vo tom Mostu na kterej trppim, rikam jen jak pusobi, o dluzich by bylo dobry bavit se treba s Pitakem atd., no prave z urcitejch temer neproniknutelnejch pramenu sem pri priprave slysel, ze nekteri sponzori zatim nepoplatili co meli, tenkrat sem to bral jako normal, ale asi se to hned projevilo, Dolezala sem si hodne vazil a pamatuji treba na tvoji diskuzi na portalu o klidne situaci a tak jak je to vsechno fain, za par dni napred Zboncak ted i Holenak ofiko ne nejaky skvary p.Saivera, no a Dolezal to vi a mluvi i na vasem webu, nevim myslim , ze snad s tebou o dobre , stabilni situaci a to mu jaksi nemuzu prominout, stacilo rict, mame zavazky, nebo neni to lehke atd, pochopil bych , ale tohle....

                      • Re: Kdo je kdo Petr.............

                        Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 12:15 |  
                        0 0

                        Jsem rád že to netvrdíš:o)) Tak ono... Na jednu věc toho můžeš slyšet hodně, na druhou stranu pravda může být úplně někde jinde. Kdyby byla pravda aspon 50% toho, co jsem slyšel o dluzích Slavie z různých zdrojů... Třeba i ze zdroje docela blízkého té paní z Adidasu, která se Slavií jednala... Tak by jsme už měli být dávno v bankrotu. :o) Když jsem před více než rokem říkal ale třeba, že Zbončák má vůči Slavii nevyřízené pohledávky... Byl jsem osočen za "manipulátora" a za "demagoga". A ono ejhle, po více jak roce je má pořád. To jediný mě na tom mrzí, že ani za více jak rok se s ním Slavia nedokázala vypořádat. Ovšem není to problém jen Slavie, však koukni do politiky: ČSSD dluží svému bývalému právníkovi desítky miliony korun, na úrocích a pokutách cca 19 miliard. To je ještě daleko horší, než když nějaký fotbalový klub dluží pár milionů. Trochu natvrdo vzato: to, že fotbalovej klub neumí hospodařit je věcí jen jeho a jeho fanoušků. Těch je méně či více, pořád je to ale max desítky tisíc. Když neumí sama se sebou hospodařit politická strana co pak 8 let byla ve vládě... Tak je to na šibenici pomalu. Protože jak pak hospodařila s penězma daňových poplatníků?
                        Ad Doležal. Ty když budeš ředitel firmy, do které se budou novináři stůj co stůj obouvat. Taky neřekneš když nebudeš muset, že máš problémy, že máš závazky, že to není lehké... Takže já chápu i tohle. Navíc, pokud by to i nakrásno řek a noviny se toho nechytly... Tak by znepokojil stejně fanoušky. A o to taky nestojí. Je to těžký, ale musíme věřit, že to s panem Rosenem zvládnou...

            • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

              Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 11:07 |  
              0 0

              Beránek nebyl špatnej trenér, ale Ščasný má proti němu jakési jméno a úspěchy i v zahraničí. A třeba takovej Ivan Hašek asi těžko bude reprezentačním trenérem, ve Francii se mu daří... A proč by se měl vracet do českého fotbalu, že...:(

              • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                (host)     před 18 lety 02.03.2007 12:28 |  
                0 0

                Takze jinakAdidas nam leta delal pomerne slusny ceny, se splatkama za vystroj nam cekal , no kolikrat sem se az divil, jenze pokud si s nima mluvil, tak asi vis , ze s nima nikdo nekomunikoval,to se pak tezko delaj naky dohody a bohuzel uz to bylo za ery p. Dolezals, reseni Umbro, kdo jiny bracha Karla , znam ho osobne, nemam z nej dobrej dojem, ale treba se pletu a spoluprace bude klapat.Karel

                • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                  Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 12:37 |  
                  0 0

                  Proč nemáš dobrý pocit z toho bratra našeho tréni?:)

                  • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                    (host)     před 18 lety 02.03.2007 14:37 |  
                    0 0

                    promin byl jsem na obede, je to clovek , ktery le na muj vkus prilis vlezlel, o tom by ti mohli vypravet nasi bafici a je dost namyslenej, coz treba jsem u zastupcu ADidasu vzdy postradal, s brachou maj jedno spolecny prachy , teda , ze jsou na ne az moc.

                    • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                      Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 14:52 |  
                      0 0

                      Tak... Hele, Kabíček to na tiskovce Mostu ve středu říkal dobře:) "... vše co máme všichni rádi, tedy na penězích." Dneska bez peněz nic není. Když je úspěch, zaslouží si je. Když by nebyl... Tak.. :-P :o)

                      • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                        (host)     před 18 lety 02.03.2007 15:10 |  
                        0 0

                        Uspech je jedna vec, to nikomu nelze zavidet, chovani a vyuzivani vyhod , ktere mineprislusi vec druha, ja nemam duvod neverit Kabickovi, jenze to neni zadny namysleny frajer, ten to odmakal, co se tyce gen. reditele Umbro bych mohl vypravet a Karel je skvely trener to urcite, ale to neni vse Karel

                        • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                          Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 15:37 |  
                          0 0

                          Kabíček namyšlenej není, to ne... Ale neříkej mi, že třeba Doležal je:o) Taky není.. .o) Bratra našeho trenéra neznám, nechci ho proto soudit, uvidíme jak se to vyvrbí... Každopádně s trenérem.. .Mno... Nevím:) Měl jsem radši jiné trenéry co tu byli, ovšem s nima nebyly úspěchy. Takže.. :-(

                          • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                            (host)     před 18 lety 02.03.2007 15:48 |  
                            0 0

                            hele Luky ja jak ctu tvy clanky , tak si myslim, ze Dolezal je tvoje srdecni zalezitost, uprimne,je to profik to urcite, ale mam urcite naznaky , ze Slavia pro nej nebyla zrovna idealni misto, ale nic jinyho nemel,no a po letech ve fotbalu ,tak nevin jestli by se chtel realizovat v advokacii a hlavne jestli by obstal byt je pry velmi dobry pravnik coz nezminuj treba pred Obstem Karel

                            • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                              Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 15:53 |  
                              0 0

                              Neeee, mojí jedinou srdeční záležitosí byla, je a snad i bude Slavie. :o) A to, že pro něj nebyla Slavia ideální místo... Upřímně: pro koho by byla, v době, kdy dlužila kam ses podíval? O to více vyniká to, že se povedlo přivést Doležala se zkušenostmi ze svazu, Jarolíma, ... A Obst... Obst... Hmm... Nezmiňuj to jméno už nikdy více přede mnou..:o)) Je to prašť jako uhoď : Chvalovský, Obst, Košťál. Jeden tlačí Blšany, druhej ony, třetí Spartu... :-!

                              • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                                (host)     před 18 lety 02.03.2007 15:59 |  
                                0 0

                                musim koncit, tak se mej , do Ostravy nejedu , ale snad mi to vyjde na Becko, ty asi budes razit na Most, tak diky za pokec . karel

                                • Re: Pavlína Ščasná na tréninku Slavie

                                  Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 16:03 |  
                                  0 0

                                  Měj se:o) A kam pojedu, uvidím. Když někdo bude ochoten jet z Mostu autem do Liberce, přidám se:o)

  3. Ščasný

    Luke (host)     před 18 lety 02.03.2007 21:08 |  
    0 0

    Sledujete i výkony dcery Pavlíny?
    Samozřejmě pokud mám čas a pokud byla v Německu, tak jsem jezdil hodně často. Teď je ve Švédsku a je to mnohem složitější. Ovšem když hraje za nároďák, tak ji také sleduju.

    Myslíte si, že by některé fotbalistky i předčily v jednotné lize fotbalisty?
    Myslím si, že tady je obrovský problém hlavně po fyzické stránce, fyzickém kontaktu. Na druhou stranu myšlení technicky, takticky, například co se týče mé dcery, tak si myslím, že by tu mužskou ligu mohly hrát.