Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Most 1:1

Fotbalisté Slavie sehráli první přípravné utkání v zimní přestávce. V Blšanech se představili proti prvoligovému Mostu. Utkání skončilo nerozhodně 1:1. Jedinou naši branku vstřelil Lukáš Jarolím z penalty. Stejným způsobem vyrovnal i soupeř.

V sestavě chybělo několik hráčů základní sestavy. Ti totiž doposud nejsou úplně zdravotně v pořádku, a tak nemá cenu riskovat další zranění v přátelském zápase. Představili se tak hráči, kteří jsou plně zdrávi a připraveni na plnou zátěž.

V prvním poločase jsme měli více ze hry, vytvořili jsme si několik nebezpečných situací, ale prosadit jsme se dokázali až z penalty, která byla nařízena za sražení Jandy ve vápně. Tu bez problému proměnil Lukáš Jarolím. Všemu však předcházela velká nepříjemnost, ve 41. minutě se zranil David Kalivoda a má natažený zadní stehenní sval.

Druhý poločas jsme prostřídali a změnili herní rozestavení, v útoku se tak pohyboval osamocený Janda, pravého beka hrál Vácha, který na tomto postu působil už v dorostu. Možná i proto byl Most o něco nebezpečnější. Ze hry přesto také nedali branku, až Jan Vorel fauloval pronikajícího Štípka a následnou penaltu bez problémů proměnil Čížek. V závěru se zápas dohrával, ani jeden tým nechtěl obdržet branku.

Slavia - Most 1:1 (1:0)
Sestava, 1. poločas: M. Vorel - J. Vorel, Latka, Suchý, Aračič - Krajčík, Kalivoda (41. Jarolím), Švec, Švento - Gaúcho, Janda
2. poločas: Diviš - Vácha, J. Vorel, Suchý, Aračič - Dočkal, Jarolím, Gecov, Hrdlička, Švento - Janda
Branky: 43. Jarolím z pen. - 74. Čížek z pen.

Další zápas sehrají fotbalisté v sobotu, kdy se tým bude rozdělovat na dvě poloviny. Pravděpodobně silnější složení odcestuje do Německa na utkání s Energií Cottbus (16:00) a druhá polovina sehraje první zápas Tipsport Cupu proti Žižkovu (10:30 - Eden).

Komentáře (24)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Most 1:1

    (host)     před 18 lety 17.01.2007 15:56 |  
    0 0

    Mě ta sestava z prvního poločasu nepříde moc oslabená...chowi

    • Re: Slavia - Most 1:1

      (host)     před 18 lety 17.01.2007 16:09 |  
      0 0

      ten utok je nejakej divnej...

      • Re: Slavia - Most 1:1

        (host)     před 18 lety 17.01.2007 16:18 |  
        0 0

        A kdo tam má hrát? Vlček je zraněnej, Necid je po nemoci, Fořt je prodanej a náhrada ještě nepřišla. Tak nevim čemu se divíš. Kuka

        • Re: Slavia - Most 1:1

          (host)     před 18 lety 17.01.2007 17:01 |  
          0 0

          Návrat idiota

  2. Re: Slavia - Most 1:1

    mart     před 18 lety 17.01.2007 16:20 |  
    0 0

    Z trochu jineho pohledu. Oproti podzimni prohre 2:) je i tohle zlepseni :D. Tak makame, trenujem.zdravi mart

  3. Re: Slavia - Most 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 17.01.2007 17:13 |  
    0 0

    Jak dlouho se bude léčit Kalivoda?

    • Re: Slavia - Most 1:1

      (host)     před 18 lety 18.01.2007 08:33 |  
      0 0

      Zhruba týden

  4. Re: Slavia - Most 1:1

    (host)     před 18 lety 17.01.2007 17:48 |  
    0 0

    Bohuzel souhlasim, ze tato sestava vybehne asi casto i na jare, neni totiz po serii prestupu z ceho kadr Atymu doplnovat, vsichni zbroji , jen my to jako obvykle vytrhneme z mladezniky, kteri jsou suprovi , ale je to malo.Jak fandim Dolezalovi , fascinuje mne uvaha o tom hrat jaro jen z dvema utocniky, tedy pokud se nikdo jiz nezrani. Nevim, jestli nam jde o penize, ty nelezi v ceske lize , ale v lize mistru a tak by to taky melo vypadat v kadru.Moc bych se nedivil, kdyby Karel dal prednost jistote vyssi mzdy treba ve Francii, nez nejistote, ze na prachy z minuleho roku bude cekat do cervna a mohu tady zodpovedne napsat, ze nechybi mnoho a jeho odchod se bude realizovat.Nelze setrit na miste, kde nesetri zadny, je nutne zachovat koncepci postavenou na vlastnich hracich, ale take tyto talentovane hrace privest a usilovat i o zkusene borce ,jako je Standa. Prisli jsme i Ricku stavitele nasi mladeznicke zakladny, podivejte se , kde dnes po Sramkem jsou dorosty, posily do zaku nas bohuzel minimalne 5 let nespasi.Nase situace neni jednoducha ipresto preferujme hlavne sportovni cile a ne likvidaci sportovniho jmena.

    • Re: Slavia - Most 1:1

      (host)     před 18 lety 17.01.2007 18:27 |  
      0 0

      100% souhlas. Slyšel jsem, že Jarolím má ve Francii rozjednáno, Vlček je rozhodnut na 99% odejít, stavba stadionu není finančně zajištěna a odejdou pravděpodobně i další hráči. Vedení Slavie je již 10 let na takové úrovni, že by muselo kdekoli jinde okamžitě skončit - né kvůli výsledkům, které jsou maximálním poměrem cena/výkon (v posledním roce a půl) ale kvůli děsivému image zadluženého klubu, který nedodržuje zákony ČR (například povinnost odevzdávat účetní závěrku na soud) a lžím kam se podíváme - viz stadion, viz Koloušek atd. atd. Je mi líto všech slávistů. O žádném jiném klubu se v souvislosti s dluhy nemluví. Ptám se proč? Protože to asi prostě někdo neumí, když v Ostravě, Liberci, Spartě, Bolce, Budějovicích, Brně to jde, aniž by se o klubu týden co týden psalo ve smyslu, že má dluhy. Do titulu (na Strahově - v Edenu bude je konstrukce) zbává již jen 39 let!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Most 1:1

        Kleist     před 18 lety 17.01.2007 19:14 |  
        0 0

        Pěkný celorepublikový nesplnitelný sen všech sparťanskejch křupanů. Spartě dávám rok maximálně dva.

      • Re: Slavia - Most 1:1

        (host)     před 18 lety 17.01.2007 22:36 |  
        0 0

        Kde jsi slyšel, že Jarolím jedná s Francouzi? Z čeho usuzuješ, že Vlček je rozhodnutý odejít ze Slavie? Jak vysoká je pravděpodobnost odchodu dalších hráčů a kterých? Jaké chyby vytýkáš vedení SKS? Co by jsi řešil jinak? V čem konkrétně vedení lhalo? Konkretizuj informaci finančním nezajištění stavby. Evidentně máš lepší informace, než 95% z nás, takže nás nenapínej, chceme vědět všechno. Imho pokud by se vše vyplnilo, tak jsme v pěkným průseru, ale tenhle příspěvek se mi zdá jako pěkný šýčkování. Vzpamatuj se! Ty bys snad měl radost, kdyby se to vyplnilo!!

        • Re: Slavia - Most 1:1

          (host)     před 18 lety 18.01.2007 08:42 |  
          0 0

          Tak informace mám samozřejmě, jinach bych sem jejich 10% nepsal. Bohužel znám i informace ze soukromí KJ a radši bych mu přál návrat k ženě - je to ale profík, takže ho ta slečna se kterou kamarádí nějak negativně neovlivní a brzy to s ní ukončí, může to ale ovlivnit jeho vztah s Lukášem. A podivej se. V kauze Koloušek vedení lhalo, několikrát, opakovaně, dyť toho byla plná média. A že má někdo účetnictví v takovém bordelu, že není schopen dodat uzávěrku na soud je šokující. Dyť kvůli těmhle machinacím v dceřinných společnostech se ENIC před lety rozhodl stáhnout akcie z burzy - kdyby je tam měl, musel by reportovat o všem, i o financích ve Slavii, a kurz akcií by kvůli tomu šel zákonitě dolu.
          Vedení dále nemluvilo plnou pravdu v případě Nečas. Vy si myslíte, že by se někdo schválně šprajcoval jako Radim, kdyby mu byla nabídnuta nadstandardní smlouva? Ono to bylo o celkovym jednání. Přijít se směšnou smlouvou (i když pro běžnýho 18 haranta to sou obrovský prachy), říct ber neber, a když řekne, že se mu ne uplně líbí a že by chtěl dál jednat, tak říct táhni do b dorostu? To je šokující. Koloušek je šokující. Okolnosti, které přiměly k odchodu Bejbla - šokující. Vše kolem Kuky - šokující. Okolnosti angažování Pučka - šokující. Odchod Říčky - šokující. Vlček, Švento, Latka, Urbánek... Nuže máme se na co těšit. Já přeju Petru Doležalovi, aby to dal dopořádku, ale nevím, jestli je to v jeho silách, se zdroji, ze kterých musí vycházet. Ad Hochtief - ten bude stavět, dokud bude stavba financována. A jestli bude financována dokonce není jisté. A pokud se to veledílo povede postavit (a přeju si aby ano), tak jak si myslíte, že se bude stavba splácet? Jeden člověk tu psal, že rozhodli pro stavbu, protože se výrazně snížila doba návratnosti těchto investic. Ano, jistě má pravdu, ale... Pro Slavii to neznamená nic jíného, že bude platit drahý nájem, že například příjem z prodeje práv na pojmenování stadionu nebude příjmem Slavie. A domněnka, že stadion přiláká kvantum fanoušků, je také sporná? Kolik jich bude, když se dá předpokládat, že budou nasazeny nejvyšší ceny vstupenek v lize (připomínám třeba ceny lístků na rozpadlý Strahov na Tottenham, nebo i na ligu) - smutným mementem je zde cenová strategie lístků hokejové Slavie - kde je jasně vidět, že nová hala v kombinaci s předraženými lístky kulhá ve srovnání se starou hnusnou halou, levnými lístky, marketingovými akcemi a intenzivní reklamou. Aby se někdo náhodou nedivil. Abysme se všichni nedivili, až se opravdu stane ta smutná věc a Slavia bude pouze šedým průměrem. Snad se to nestane. Zdraví Tomáš Vosátka, 32, Praha (to jen abych se představil) - btw. fandim Slavii, takže to nejsou sny sparťanských fanoušků.

          • Re: Slavia - Most 1:1

            Richi (admin)     před 18 lety 18.01.2007 09:40 |  
            0 0

            Já bych to tak dramaticky neviděl. Možná máš informace, ale jestli jo, tak z jedné strany. Pravda se dá totiž vyložit různými způsoby. Ty rozchody s hráči, ono to taky není zas tak jednoduchý, není to jen o fotbale. Ve všem hraje tolik aspektů. A pak není také možné vše prezentovat na plnou hubu, to ti neudělá žádný klub, protože to by byla cesta ke zkáze. Musí se to prezentovat takticky, protože veřejnost si vždycky tu svou pravdu upraví a nenechá si vše vysvětlit. Fakt to není tak jednoduché, proto bych to nehrotil. A finanční situace není dobrá v žádném klubu, kromě Sparty. Rozhodně to nedopadne tak černě, jak zde uvádíš.

          • Re: Slavia - Most 1:1

            Rottax (přítel SN)     před 18 lety 18.01.2007 10:31 |  
            0 0

            No.. už dlouho jsem něco podobného o Slavii nečetl a abych řekl pravdu, tak už k podobným článkům jsem imunní. Já, po tom,co se za poslední rok ve Slavii děje mám k p.Doležalovi velkou důvěru a věřím, že Slavii dostane opět na výsluní. Základem pro celou Slavii je prodloužení smlouvy K.Jarolímovi. Doufám,že se nic,co si tady napsal nevyplní!

      • Re: Slavia - Most 1:1

        (host)     před 18 lety 18.01.2007 08:36 |  
        0 0

        Souhlas

        • Re: Slavia - Most 1:1

          (host)     před 18 lety 18.01.2007 11:33 |  
          0 0

          Takovej veci slatanejch bez kontextu do sebe, neobjektivne vytrhanejch z kontextu. Nevim, co z toho vubec stoji za komentar. Hochtief se smluvne zavazal dokoncit stadion v terminu, to by museli bejt utra blbci, aby to udelali bez zaruk financovani. Ze se bude muset stadion splacet je snad jasny, nezijeme v komunismu, aby nam to zaplatil stat a KSC a nazdar. Ze to nepotece fotbalovym klubem to je proste naprosto v poradku, opak by byl tragedie. Vykresleni Slavie, jako jedinyho klubu, ve kterym se nevalej na penezich, je smesny, hrace prodavaji uplne vsichni, vcetne Sparty. Ta ma rozpocet tri sta milionu, my mame osmdesat a v lize jsme skoncili pred nima. Pritom tady podle toho komentare jsme totalni chudaci. Nabizet hraci, kterej ma tri ligovy starty, nadstardardni smlouvu by mohl akorat pitomec. Zajimavy ze pro Dockala byla ta smlouva naprosto v pohode. Boleslav v klidu prohlasi, ze o Necase mela dlouhodoby zajem, to si da dohromady snad kazdej, kdo nechce ve Slavii videt jen to nejhorsi. Kuka jako top manazer zatim nikde neuspel, sokujici na tom bylo akorat to, ze neskoncil o dva roky driv, protoze se mu trener bal rict, ze na to uz nema.Divat se na vsechno ruzovejma brejlema nema smysl, Slavie udelala hromadu chyb, ale ze by to bylo vsechno na provaz, to proste neni pravda.

          • Re: Slavia - Most 1:1

            (host)     před 18 lety 18.01.2007 11:55 |  
            0 0

            Pan Vosátko má naprostou pravdu

            • Re: Slavia - Most 1:1

              mart     před 18 lety 18.01.2007 15:59 |  
              0 0

              ...a ja bych se zas asi spis priklonil k panu Anonym-ctvrtek, na vitezstvi v CL to uz letos nebude, ale taky nejsme jeste uplne v ....., navic si myslim, ze bude lepe.(to prirovnani s hokejovou Slavii kulha jako blaaazen).zdravi mart

    • Re: Slavia - Most 1:1

      Markus     před 18 lety 18.01.2007 13:43 |  
      0 0

      Netuším kdo jsi ale nemáš tak dobré informace jak se tu tváříš, anonyme.

  5. Re: Slavia - Most 1:1

    martin08     před 18 lety 17.01.2007 17:55 |  
    0 0

    No osobne jsem pro Otepku do zalohy a nejakyho toho utocnika - viz.Senkeryk. Ale co byl nedavno rozhovor na iDnesu radsi by prej zustal v Turecky, prej tam ma nejaky "pohledavky" ale jinak podle rozhovoru to byl rozumnej clovek :o) Sup sem s nima obema!

    • Re: Slavia - Most 1:1

      (host)     před 18 lety 18.01.2007 08:12 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že už nás v přestupech válcujou i kluby jako Plzeň, která má Rotha, Malcharka, Petržalu, Jablonec nebo i Žižkov, kterej zadarmo sežene to, za co my dáme 20 milionů, tak jsme v pěknym srabu. Asi je ta situace fakt špatná. Asi na poslední chvilku budou vydávat za posilu zase nějakýho Ukrajince, kterýho stáhne Leška z prací na údržbě své vilky v Černošicích, jako byl Granovský. Na Otepku zapomeňte a na umístění do 2. místa taky. Si myslíte, že rozdrtíme nabušenou Boleslav a ještě nabušenější Spartu? Dyť platy 6 nejlepších hráčů Sparty sou vyšší než rozpočet celý Slávie. Chce se mi z toho fakt blejt.

      • Re: Slavia - Most 1:1

        (host)     před 18 lety 18.01.2007 08:44 |  
        0 0

        Přesně tak... Otepkova cena se pohybuje okolo 5 milionu který mi nemůžeme mít za žádnou cenu .... Šenkeřík je kopyto který na slavii už nemá viz. jeho statistiky v 2 turecké lize .... Já osobně bych byl pro lepší hráče a třeba i za menší prachy ... Třeba Holub ale Otepku musíme vzít to by měla bejt priorita páč když se kouknu co máme v záloze jedinej Jarolím má 30 let ... Bude jedině dobře když koupíme nějaký zkušený hráče .... A ten kdo říká že mu je 33 a proto ho nepřivést je asi vopravdu na palici ...... Dále bych chtěl upozornit na to, že Hubáčkovi končí v létě smlouva a obávám se, že nebude v našich silách ji s ním prodloužit ..... Dále Jarolímovi což by nebyl zas takový průser a tam zahraje podstatnou roli Karel pokud zůstane tak určitě i Lukáš .... S Hrdličkou už bych se též rozloučil je tu 5 let a určitě nechce strávit další jedině že by se natrvalo dostal do základní sestavy což nehrozí navíc s ním koketují Teplice a Most ..... Takže jak říkám pokud nepřivšedeme Otepku a Holuba můžeme zapomenout na 2 příčku 1 už sem dávno vzdal když vidím Spartu ;(( ......

        • Re: Slavia - Most 1:1

          (host)     před 18 lety 19.01.2007 12:25 |  
          0 0

          a pak se divime kdyz nam vsichni rikaj ze sme uplakany, kdyz ctu tvuj prispevek...jeste ze porad existujou normalni, hrdi a optimisticky ( ne naivni ) fans...plex

      • Re: Slavia - Most 1:1

        (host)     před 18 lety 18.01.2007 16:29 |  
        0 0

        tvoje plky me fakt pobavily....zadnej z tech klubu co jmenujes nestavi stadion za miliardu. vole. ejf