Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Mediální štvanice na Slavii

Od čtvrtka probíhá kolem Slavie neuvěřitelný humbuk a to hlavně díky redaktorovi MF Dnes Filipu Saiverovi, což je asi "nejoblíbenější" osoba pro všechny slávisty.

Když se na celou kauzu podíváme, je velice zajímavé sledovat postoje různých médií. Některá jsou agresivnější, další to zlehčují, ostatní ani neinformují. Největší bu bu bu však dělá právě iniciátor celé této mediální kauzy - MF Dnes.

O celé této věci vůbec neinformovala Česká televize v den vypuknutí humbuku. Další dny se kauzou pořádně nezaobíraly kupodivu bulváry, snad jen Blesk informoval, co se děje, ale v komentáři zdejší novinář celou věc považoval spíše za velkou bublinu a hlavně to, co provedli hráči, za akt rivality a rozhodně ne k nabádání ke smrti. Vždyť i Sivokovo prohlášení: "Kdyby byl na hřišti, tak asi nedohraji, protože bych nějakému slávistovi ukopl hlavu," zůstalo bez trestu, a to mě přijde rozhodně horší.

Další televize, konkrétně TV Prima, pouze informovala, nepoužila žádné video a více to nerozebírala. Rozhodně z toho nedělali kovbojku. Podobně se dá mluvit i o dalších denících, jako je např. Lidové noviny. Zde se nad tím jen pozastavili, ale že by z toho dělali celorepublikovou aféru, to rozhodně ne.

Nejbulvárnější je tedy MF Dnes, a to v podání slávistického oblíbence. Ve čtvrtek, v pátek i v sobotu se v příloze Sport rozepsal o slávistech, jak je vše špatné. A co bude následovat? Že by v pondělí článek o fanoušcích poté, co projeví nespokojenost s touto kampaní? Uvidíme. Pak je tu TV Nova, která o všem ve čtvrtek informovala a nepovoleně použila ve své reportáži videozáznam, navíc o celé kauze během hlavních zpráv dvakrát informovala, aby nalákala co nejvíce lidí. A aby i Sportovní noviny byly co nejvíce sledované, zmíněnou reportáž si ponechali na samý závěr.

Zvláštní kapitolou je deník Sport, který hned v pátek přinesl dvoustranu, kde se vyjadřoval psycholog, odborníci a vše pokračovalo i v sobotu. Zde již bylo patrné, že názory jsou rozdílné. Rejžek se pozastavil nad Károlyim, slávista David Ondříček celou kauzu taky nechápe. I sparťan Aleš Brichta, byť s tím nesouhlasí, se však domnívá, že to jsou druhořadé záležitosti a spíše by se novináři měli zabývat důležitějšími věcmi.

Když si budeme číst názory, komentáře a poznatky, tak je třeba se nad jedním pozastavit. Často se zmiňuje, že hráči údajně nabádali před fanoušky k násilí, což v davovém šílenství může vyvolat negativní odezvu. Jenže pokud se však člověk na to podívá s otevřenýma očima, tak v tomto případě se to takto nejde přeci rozhodně brát. Vše bylo pouze v rámci chorálu, který nenabádá k tomu, že by měl zemřít sparťan či klub (jak se říká, Sparta bez Slavie nemůže být a Slavia bez Sparta také ne), ale je to pouze akt rivality, byť tvrdšího rázu. Takže normální člověk by v tomto případě nemohl souhlasit s názory MF Dnes. Věřme, že Alexandr Károlyi nepropadne výzvám Filipu Saiverovi (v případu Řepka, který údajně urazil Karla Večeřu, byl klíčovým svědkem právě Filip Saiver a na jeho podkladě dostal pokutu) a hráčům neudělí žádné tresty, jen jim řekne, aby se podobného příště vyvarovali. Jenže jsme v českém fotbale, takže si počkejme, jak to dopadne. Ale za všechny slávisty mohu říct: Vždycky jsme s Vámi!

Závěrem se opět vrátím ke své osobě a k prohlášením z minulých dní. Hodně lidí mi vyjádřilo podporu, za což jsem nesmírně vděčný. Díky i těch, kteří mají opačný pohled, či mě kritizují. Dnes ve všem u mě nastal docela důležitý zlom (osobní setkání s hráči), který mi dodal impuls, abych bojoval a nevzdal se.

Zajímavý článek na eFotbalu.cz - Medializace kauzy "pokřik" přinesla víc škody než užitku.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 21:33 |  
    0 0

    také je třeba říci, že se hrálo v Mladé Boleslavi, chorál byl proti Spartě (koho tam asi tak podněcovali k nenávisti?? Boleslav je SKS u pr....). Věc druhá je, že chorál byl po zápase, kdy valná většina boleslavských fans na stadionu nebyla a tak mohl těžko pohoršovat.... Jiri

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      palino     před 18 lety 05.11.2006 11:38 |  
      0 0

      Můj názor je, že po DK všechno uhasne a bublina splaskne. A média a Filípek budou muset najít jiné téma. Ach jo to je život dá do toho tolik energie a nic. Jen se zvedne návštěva na nedělním utkání na Strahově. Za to všichni moc děkujem. SMRT SPARTĚ! Nejlepší je SLAVIE!

      • Re: Mediální štvanice na Slavii

        palino     před 18 lety 05.11.2006 11:42 |  
        0 0

        Richi pěkný článek jako všechno co děláš. Všichni jsme s tebou. Hodně zdaru do další prace. Chybama se člověk učí( i když si myslím, že to chyba nebyla).

  2. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 21:59 |  
    0 0

    moc hezký článek, stotožňuji se s tím, Láďa
    P.S. Hráči překvapili, to jsem nečekal, už jsem spíš ani nedoufal a jsem tomu moc rád :(

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      Rottax (přítel SN)     před 18 lety 05.11.2006 09:03 |  
      0 0

      Tak já naopak jsem hráčům věřil, že se k tomu postaví s rozumem. Největší kauzu z toho dělali Idnes, Sport (proč mě to nepřekvapuje) a hlavně SPARTANova. To jasně ukazuje o solidnosti těchto médií.

      • Re: Mediální štvanice na Slavii

        thorpey     před 18 lety 05.11.2006 09:27 |  
        0 0

        Jo jo, taky me fascinuje zku.....j Tittelbach, kdyz se pokladal zakladni kamen stadionu, tak ani stek, zato ted se muze strhat...rudoch jeden zajebanej...

  3. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 22:29 |  
    0 0

    Nejlepší odpovědí by byla zítřejší výhra a vůbec: nejlepší odpovědí by bylo nepodcenit ani minutu ve zbytku sezóny, udělat titul a přes AC Milán se dostat do ligy mistrů, dožít se jara, otevřít novej stadion čtvrtfinálkem ligy mistrů s Chelsea, kde by Necid strestal Čecha hattrickem. Pak by ještě Saiver prosil, jestli by mohl přijít na zápas a napsat oslavný článek o nejlepším českém fotbalovém klubu - SK Slavi Praha - FOREVER. SMRKY SPARTĚ!!! Rád bych koupil pozemky na Letné a vysázel tam smrkový les. To by byla satisfakce.

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      KADE     před 18 lety 04.11.2006 23:51 |  
      0 0

      Snílku :). Ale s tím lesem mě to docela rozesmálo.

      • Re: Mediální štvanice na Slavii

        Tomasxz     před 18 lety 05.11.2006 00:37 |  
        0 0

        To jo!

  4. Re: Mediální štvanice na Slavii

    japhy     před 18 lety 04.11.2006 22:48 |  
    0 0

    Jooooo, tak na tohle jsem čekal. Hráči jsou v klidu, generální s tebou asi taky spolupracuje, takže jeden problém by byl vyřešen, co? Jinak, tady jsem to ještě nepsal, všude jinde už jo, takže - musí se rozlišovat, jestli cíleně provokujete soupeře nebo jeho fanoušky, nebo se hecujete mezi sebou. Když už ale to video viděli všichni, myslím, že by nějaký, byť jen symbolický trest by měl být vynesen. Jelikož se ale dá předpokládat, že svaz je v rukou Košťála, čuju problém, hl. co se týče Vlčka, tuším, že je pořád v podmínce. No, a na závěr pro odlehčení...Richi, "s otevřenými oči" mě málem zabilo :)

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      Richi (admin)     před 18 lety 04.11.2006 22:53 |  
      0 0

      Blef :-).

  5. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 23:12 |  
    0 0

    pan Saiver asi nema co na praci kdyby radsi psal a uplatcich a korupci ,tam by mel hledat inspiraci.Jinak drzim klukum palce aby s toho nebyla zase rekordni pokuta nebo zakaz cinosti jako otsrasujici pripad pro ostatni kluby ci hrace. Pane Saivere prosim radeji piste o tom jak dostat co nejvice lidi na stadiony to pokrikovani je lepsi nez nasili a trhani sedacek a paleni ruznych predmetu tam radeji hledejte clanky do novin. At zije Slavie

  6. Re: Mediální štvanice na Slavii

    mart     před 18 lety 04.11.2006 23:14 |  
    0 0

    Mam z toho clanku velkou radost. Richi do toho. Vsak i ten srab Saiver uz pomalu couva (viz clanek v dnesni MFdnes - "alespon malinky tresticek, kdyby to slo "). Neumim se tak dobre ovladat jako PetCC(respekt), ne protoze jde o Slavii, ale proste protoze tohle je opravdove svinstvo. Presto ze se to neslusi, a nekomu se to nebude libit, nemuzu si odpustit se domnivat, ze pan Saiver je moralni mrzak.mart (z neobvykle stanice, neb na navsteve, presto stale s Vami!)

  7. Re: Mediální štvanice na Slavii

    skman     před 18 lety 04.11.2006 23:17 |  
    0 0

    Dekuji hracum ze moralne podporili Richiho... :)

  8. Re: Mediální štvanice na Slavii

    Tomasxz     před 18 lety 04.11.2006 23:38 |  
    0 0

    Tak to jsme moc rádi! Držíme ti palce!

  9. Re: Mediální štvanice na Slavii

    gary     před 18 lety 04.11.2006 23:42 |  
    0 0

    Osobně si myslím .že této štvanici je věnována příliš velká pozornost ,které hraničí až z histerií. Bohužel těmto náladám podlehlo i mnoho fanoušků.
    MF podlala stížnost k disciplinární komisi a ta se kvůli tomu musí touto blbostí zabývat. Počkejme na rozhodnutí této komise a já doufám ,že bude stejné jako názor většiny rozumných lidí. Ten pokřik rozhodně nepatří do výkladní skříně našieho klubu ,ale trestat je za něj by bylo nesmyslné.

  10. Šlo o úlet chorobného mozku

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 23:43 |  
    0 0

    Filip Saiver se dostal do trapné situace. Přivedl svého zaměstnavatele do pěkného průšvihu - Mafra a iDnes jsou zloději přistižení při činu. Myšlenka, že mohou komerčně zneužít cokoli, co si stáhnou z internetu, je totéž, jako kdyby někdo ukradl zboží z pultu a bránil se tím, že to nebylo přivázané. Ještě větší průšvih pak je, že tento ukradený materiál pak s odvoláním na MfD čmajzli další zloději - Tittelbach a Nova. Saiver se teď snaží rozpoutat nějakou kampaň, která by mu poskytla jakési ospravedlnění. Je to záchvat chorobného mozku podřadného grafomana. A čím víc se ve svém ho.ně hrabe, tím víc smrdí.
    Jediná rozumná odpověď na štvanici, kterou se MfD snaží proti Slavii rozpoutat, je odpovídat stejně. Skandovat, řvát, že MfD jsou zloději. A zároveň MfD a Novu žalovat a donutit je, ať platí. To je bude bolet nejvíc.
    Jsem rád, že už nemyslíš na rezignaci. Blogger, který se potentuje po prvním průšvihu, není žádný novinář, ale ubohá nicka.
    Tantalos

  11. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 00:31 |  
    0 0

    Kokr57-jsem ultra fan SKS,od roku 1965,nic jinýho než rozhodit Slávii před zápasem s Příbramí,kde jde o to vyhrát,a potvrdit Boleslav,v tom není Saiver píše na objednávku,koho??Košťála,Horníka,pracuje pro Starku,Karolyiho,ti všichni Slavii opravdu nesnáší,pokřiky od té doby co fandím,pamatuji i doby,že kotle s vlajkonoši sousedily na středu hrací plochy,beru s nadhledem,z CZ se stává pomalu větší Velký Bratr,než za komárů.

  12. Re: Mediální štvanice na Slavii

    Condor     před 18 lety 05.11.2006 00:59 |  
    0 0

    Věřím, že pan redaktor se nyní ukáže jako nestraný a bude objíždět všechny stadiony a hlásit veškeré vulgarity. Pokud ne tak jeho medializace této kauzy jej spolu s MF Dnes zařazují do bulváru.
    Navrhuji bojkot (nekupovat MF Dnes)

  13. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 07:30 |  
    0 0

    Stejně tak jako je třeba přát smrt komunismu, fašismu, úplatkářství, protekcionalismu a podobným hrůzám, je stejně tak třeba přát i smrt tomu, kdo je s těmito hrůzami přímo propojen a využívá je ve svůj prospěch. A to dokud nepřijme Sparta podobný očistný trest jako Juventus a nezmění se vedení ČMFS, je potřeba volat: Smrt komunismu, fašismu, úplatkařství a tedy i Spartě!!!

  14. Re: Mediální štvanice na Slavii

    Martysks     před 18 lety 05.11.2006 08:05 |  
    0 0

    Doufám,že to dobře dopadne.A tobě Richi držím palce a pokračuj dál v dobrý práci. Ačkoli Blesk patří mezi bulvár, názor O. Michálka z pátku 3.11. byl fakt smysluplnej a rozumnej. Problém bude DK v čele s loukou Károloyim(nebojaksemenuje) a loutkovodičem koštálem. O jejich nestranosti se dá přinejmenším spekulovat a jen doufám aby nevytáhl nějaký trest z "vyšší" sazby. Protože když jsou schopný napařit Zápotočnýmu za "zdyskreditovaní" dobrého jména čmfs pokutu 150k....Nejhorší je že čmfs žádnej kredit mít nebude pokud v něm budou působit lidi, co tam působí dnes....Doufám, že tahle nafouklá bublina splaskne, tak rychle, jak vznikla! Takže vzhůru na strahof a smrk sraltě!

    Btw: Richi, viděl a slyšel jsi zápas Waregem vs sparta? 9500 fans a zpívali You´ll never... a neznělo to vůbec zle:o)) takže by to nebylo k zahození nějak vyzkoušet u nás

  15. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 08:53 |  
    0 0

    Video jsem neviděl tak vlezu na idnes hledal a nenašel, co jsem ale našel to mě překvapilo písničku Orlíku Bílá liga to je dost dobrý.Už Landa jí zaspíval radši obráceně na CD před x....lety.Myslim že smrk Spartě je proti tomu dost slabý.Tak ať si zametou před svým práhem celá redakce MF dnes

  16. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 09:40 |  
    0 0

    Vzdycky jsme s Vama a Richi, doufam, na vzdy s nama!
    Tohle musi kluky jedine zdrave nasr... a prvni na rane, kdo to slizne je Pribram!
    TreKronor

  17. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 10:03 |  
    0 0

    Richi, držim ti palce. Snad jen tohle. Podle mě po našich hráčích Karoliy půjde jak bejk po červený, dělá to co mu nakáže Košťál a co mu umožňují řády. Bohužel, bolševické řády a paragrav o urážení soupeře, či znevažování dobrého jména :-))))) ČMFS,mu umožňují tvrdý trest a obávám se , že vzhledem k tomu, že má Vlček podmínku si Standa do jara nekopne. Takže musíme čekat, jak to dopadne, ale nesmíme bejt pasivní a spát!!!!! Takže jestli je někde video s tím Sivokovým prohlášení o ukopávání hlav, nebo přepis rozhovoru, tak si to připrav a v případě nutnosti, to znamená zákazu činnosti, odešli na Svaz, jako podnět k zahájení šetření. Ta fotka s naší vlajkou je klukovina, tím se nikdo nebude zabývat, ale to ukopávání hlav si o trest přímo říka.LordEdmund, SMRK Spartě !!!!

  18. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 10:23 |  
    0 0

    hezkej hodně sebestřednej článek s strochou sebelítosti nakonec..co pak se Vám pane RICHI tak hrozneho deje, krom toho, že jste neuáženým zveřejnenim toho pokriku na svých snad solidních stránkách rozpoutal celou tu kauzu..myslim si že ten pokrik snad patřil na hriste,ale do ofic.stránek slavistických fanousku to nepatri..a to plati jak pro slavii tak i ostatni kluby..proste tezko prenášet euforii a atmosferu ze stadionu na net a do novin..zkuste ubrat z toho bulvaru

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 10:33 |  
      0 0

      ,,oficialnich stranek slavistickych fanousku" - me snad porazi :)))

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 10:57 |  
      0 0

      Vážený pane anonyme - polibte si prdel!Váš sebestřední rádoby chytrý příspěvek o ničem..... Co se Vám tak hrozného děje, že sem přispíváte? Uráží-li, otravuje-li Vás celá causa, zavřete oči a starejte se o své problémy)) Jiri

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 11:38 |  
      0 0

      Já tohle nechápu, tak když se tu tu nelíbí, tak co sem lezeš? Já sem rád za všechny videa, který sem Richi dává. Sice se mu to jedou trochu vymklo z rukou, ale kdo to mohl vědět? Prosimtě Richi, takvejhle lidí si vůbec nevšímej. Všichni slávisti za tebou stojej, a ty co ne, tak ty by si měli uvědomit, že 90% informací, který o Slavii maj, maj přímo od tebe, takže můžou bejt ještě rádi. Slavia a Richi na SN 4EVER

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 14:27 |  
      0 0

      myslim že je v teto odpovedi hodne pravdy..ac slavista tak uroven nekterých zdejsich prispevku nam velkou cest nedela..a je to i vysledek dnesni doby a chovani hracu na hristi..jak nasich a tak i souperu..a myslim si že ac Richi dela pro slavku a jeji fandy dost..tady ji moc neposlouzil..a nyni si hrat na ublizene..to budou spis ti hraci poskozeni, kteri se diky upozorneni od Richiho dostali do podvedomi..mal bys..teda Richi, priste vice zvazovat co tady zverejnis..

    • Ne- Vazeny Anonyme...

      mart     před 18 lety 05.11.2006 18:24 |  
      0 0

      predpokladam, ze jste jiz napsal panu Saiverovi, aby se uklidnil, pripadne soustredil na veci podstatne. Chapu ze si z jakehosi duvodu prisvojujete pravo hodnotit akce lidi, kteri neco delaji. Vy predpokladam, pokud vyvijite nejakou aktivitu, cinite vzdy ku spokojenosti vsech, nikdy se chyby nedopoustite, a tak by to take spravne melo byt. Dekujeme Vam za komentar, a jako malou odmenu si muzete prohlednout, jak se treba jiny team nez Slavia pripravuje na zapas. (pro doplneni, Hakka maori je samozrejme pred kazdym zapasem All Blacks, je vzdy prenasena a zabirana televiznimy kameramy, obsahuje slova i znaky maorskeho ritualu zabijeni (ne zabiti, opakovaneho zabijeni).... a jelikoz ji pan Saiver jeste nevypatral, tak je mezinarodne uznavana, a navic jeste nikdy nevyprovokovala "Davove Vasne", a zapasy All Blacks obycejne sleduje vice nez choral slavistu - tam slo o cca 200 lidi.) Tak prijemnou zabavu, a nerikejte to Saiverovi! mart http://www.youtube.com/watch?v=Ba02LE4A45I

  19. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 10:32 |  
    0 0

    Me by zajimalo kde byl pan Saiver a Karolyi s tou svoji smesnou komisi pred dvema lety, kdy poradatele na Letny brutalne zbili fanousky Slavie.
    Jinak to opravdu nelze brat, ze by nekoho hraci nabadali k cemukoliv ci podnecovali cokoliv, ti se ,,pouze" pripojili k fanouskum, rozhodne nebyli iniciatori cele te akce...
    Smrk Sparte

  20. Re: Mediální štvanice na Slavii

    Sidonio     před 18 lety 05.11.2006 10:49 |  
    0 0

    Richi, gratuluju k dobrýmu rozhodnutí. Od hráčů jsem to čekal.

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      MichalMMac     před 18 lety 05.11.2006 12:01 |  
      0 0

      je tak dál, bojuj.

  21. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 11:02 |  
    0 0

    Viděl bych to asi takhle: Filip Saiver chtěl být v mládí fotbalista, ovšem ukázalo se že je neobyčejný kopyto bez špetky talentu... a tak si teď svůj mindrák lečí svými štvavými články ať už teď proti fotbalistům Slavie, nebo dříve proti sparťanům. Je hrozný že tenhle zamindrákovanej ubožák může svýma dementníma výplodama v MF našemu klubu velice uškodit. Smrt MF DNES

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      Kaka1     před 18 lety 05.11.2006 11:32 |  
      0 0

      ...ne MF DNES, ale frontě...:-) to zní líp

  22. Re: Mediální štvanice na Slavii

    Kaka1     před 18 lety 05.11.2006 11:30 |  
    0 0

    Richi, super! Vypadá to, že ti vedení vyjádřilo podporu, což je bezva. Když se nedaří hráčům, tak se jich musíme zastat my. Stejně to platí naopak. Však lidi z klubu určitě ví, že tvoje osoba znamená pro fanoušky Slavie staršně moc! Kromě toho si myslim, že by z toho neměly bejt nějaký zákazy činnosti - to snad ne. No, uvidíme. Snad to dobře dopadne. Ještě jednou moc dík a kdyby byly ty tresty mastný, tak by to určitě chtělo zvážit (možná, že už ti vedení řeklo, co si o tom myslí) nějakou tu žalobu za porušení autorských práv. I když ten chlap z MF Dnes se z toho určitě bude chtít vyvlíknout. Zvaž to a hodně síly. Jinak dneska by možná bylo dobrý, aby se k tý kauze kotel nějak vyjádřil...

  23. Re: Mediální štvanice na Slavii

    slavistajiri     před 18 lety 05.11.2006 13:38 |  
    0 0

    No narozdíl od ostatních si myslím, že hráči by provolávat takovéhle hesla neměli (na hřišti), ale je to slogan, žádný výzvy, takže je to složitý (souhlasím s tím, že to nedělali pro veřejnost, k čemuž by se mělo přihlédnout). No ale co chci hlavně říci, někde jsem četl, že maďar už má i video z konce minulého ročníku (zastávka u pumpy,soukromá akce, nevím co mu potom je, ale že to chce taky řešit). tak by sem se chtěl zeptat jestli by jsme neměli udělat nějakou iniciativu a dát k disciplinárce minimálně sivoka, který nám přes média zdělil, že nám chtěl ukopat hlavy, že jsme podřadná rasa..... (toto je alespoň podle mě dost závažný). Pak už by se na to maďar musel koukat taky jinak a já navrhuji řešení, předvolat všchny ty hříšníky aby se veřejně omluvili a apelovali na fanoušky aby se toto nedělo a poté až vyhlásit nulovou toleranci takovémuhle chování. Protože pokud ty naše kluky potrestaj tak to bude obrovská nespravedlnost (zase budeme oprávněně brečet a cítit se ukřivdění), potrestat nás a nepotrestat takový hovada jako je sivok, řepka a taky straka kterej fanouškům radil ať mimo stadion bijou fanoušky jinejch týmů (mysleno vážně ne pouze jako fráze). Nakonec bych chtěl podotknout, že ačkoliv to odsuzuji tak sám mám na telefonu logo SMRT SPARTĚ a šálu z SSC na které je SMRT SPARTĚ :)
    Takže abych to schrnul, jak to vidíte k podání podnětu k disciplinárce na mediální výlevy sivoka potažmo řepky? jestli to již tedy není promlčený.

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 15:13 |  
      0 0

      Promlceci lhuta je snad tri roky. U dnesniho clanku o zapasu s Pribrami bude vyzva slaviatora, zda nekdo nema video z lonskeho derby, kde udajne Sivok rval jude slavia, a taky z oslav spartanskeho titulu, kde bylo to same. Doufam, ze to nekdo mit bude, pokud by nasi hraci dostali tresty, tak dostanou i spartani za tohle. Jane

  24. RICHI

    (host)     před 18 lety 05.11.2006 15:19 |  
    0 0

    "Závěrem se opět vrátím ke své osobě".

    Richi, já ti nechci (podruhé) sahat do svědomí, v téhle kauze táhneme všichni za jeden provaz, včetně mě, což ty sám víš moc dobře (viz. ta věc s upozorněním a následně eFotbalem), ale opět se neubráním pocitu, že jde od začátku hlavně "o tvou osobu".

    Nezlob se na mě, Richi, ale použiju pár dní starý výrok Miloše Zemana k Jiřímu Paroubkovi - trpíš jájínkovstvím.

    Jinak Zizu si vzal za svůj nápad se šálami SMRT SPARTĚ a objednávku na dalších třict kousků posíláme co nejdřív. :)

    • Re: RICHI

      (host)     před 18 lety 05.11.2006 15:20 |  
      0 0

      (ještě podpísek, nesnáším nepodepsaný komentáře) - DDS

      • Re: RICHI

        (host)     před 18 lety 05.11.2006 16:25 |  
        0 0

        Na tvém názoru něco pravdy bude... ale je to jen na diskuzi nakolik je to opravdu problém. Celá ta suma práce co Richi pro fanoušky dělá se nemůžu srovnat s tím, že také nějakým způsobem prezentuje sebe. Každému kdo mu toto vyčítá navrhuji, ať si založí vlastní server a nejméně půlrok tam pravidelně dodává podobnou sumu informací. Byl bych zvědav, jak by to ustál a nebylo by to částečně o Já a nedocenění a podobně. Taxi

      • Re: RICHI

        slavistajiri     před 18 lety 05.11.2006 17:23 |  
        0 0

        však DDS ten web má!! Oproti SN je ten web k smíchu, ale taky se tam člověk občas zajde juknout

      • Re: RICHI

        slavistajiri     před 18 lety 05.11.2006 17:24 |  
        0 0

        však DDS ten web má!! Oproti SN je ten web k smíchu, ale taky se tam člověk občas zajde juknout

  25. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 06.11.2006 10:03 |  
    0 0

    Jen pokracuj dal, takovych sasu Slavie potrebuje mnoho ;-))) Pribram ole!

  26. Re: Mediální štvanice na Slavii

    PetCC     před 18 lety 06.11.2006 20:18 |  
    0 0

    ČT4 právě teď - Károli řekl, že vyjadření Sivoka do novin není nic proti Slávistickému chorálu! Ten je polde něj mnohem nebezpečnější.

    • Re: Mediální štvanice na Slavii

      mart     před 18 lety 06.11.2006 22:34 |  
      0 0

      ....ehm, tak to by mohla byt dobra zprava. Nevim jak v CMFS (tam je asi opravdu mozne vsechno), ale v normalnim svete, pokud se "soudce" jakkoliv vyjadri k pripadu, ktery neni uzavren ( v dannem pripade neni ani otevren), takovy "soudce" musi byt nahrazen jinym..... No jo ale kde hledat na honem jinyho spartofilniho madara? No bude to asi brnkacka.zdravi mart

  27. Re: Mediální štvanice na Slavii

    PetCC     před 18 lety 06.11.2006 20:55 |  
    0 0

    Pan Karoli teď vykládá o Zápotočným, že neměl dukazy, "dělal si srandu z veřejnosti" :-o a proto dostal zasloužený trest. Pan Karoli je zřejmě právník, takže bohužel, ale tomuhle člověku se nevysvětlí nic! :-(
    Doležal v diskuzi taky moc nezazářil, doufejme že si argumenty schovává před komisi. Jeho argumentace sportovní terminologií nebyla moc přesvědčivá, přitom stačilo říct, že tak jako "náhlá smrt" znamená okamžitou porážku, "smrt spartě" má stejně tak význam jako její porážka, což není znevažování ani urážení soupeře.
    Moderoval to Svěcený, ten zřejmě silně nedůvěřuje svým výchovným schopnostem, protože kdyby vzal svoje dítě na fotbal a zaznělo tam "smrt spartě", už by ho tam nikdy nevzal. Asi by svoje děti pro jistotu neměl pouštět ani do školy. Co kdyby tam přišli k nějaké podobné psychické újmě.

  28. Re: Mediální štvanice na Slavii

    (host)     před 18 lety 11.11.2006 12:28 |  
    0 0

    Jeden "přiblblej novinář se zviditelnil"a Káloyiho banda bude soudit,protože Slavia a olomoucký šéf mu leží v žaludku vše ovšem na objednávku největšího škůdce ČMFS Košťála.Pošpinit jméno fotbalového svazu nelze více než vyslovit jména Košťál,Káloyi či Mokrý..........a byť nesouhlasím s některými výroky fandů sdílím názor,že trestat je sice nutné ale objektivně a měřit všem stejně!Stálé protěžování Sparty panovalo za bolševika a bohužel se táhne až dodnes,pak se někdo podivuje,že každý tak strašně"miluje Spartu"!Chování jejích fandů a i některých hráčů je arogantní ale nesmí to nikomu vadit..........Jak dlouho to bude ještě trvat?