Autory tzv. hymny jsou Michal David a Petr Kolář. Mluví o ní jako o nové hymně a sami autoři si jí moc chválí. Jenže fanoušci mají většinou jiný pohled. Ale nebudu dělat žádné závěry, však se můžete sami vyjádřit, co na neoficiální hymnu říkáte. Vytvořil jsem pro vás videoklip, na kterém mimo jiné najdete si prostřihy na slávistické choreografie.
Videoklip je dlouhý 2:50, velikost činí 33,4 MB, rozlišení je slušné - 640x480. Celé to stahujte z našeho serveru - ZDE.
Nyní se v komentáři vyjádřete, co na tuto hymnu říkáte. Myslím, že i na Slavii bude zajímat reakce fanoušků.
Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Při včerejším utkání jsme byli svědky něčeho, o čem se mluví jako o hymně Slavie. Ale na začátek musím upozornit, že není oficiální. Nyní máte možnost si prohlédnout videoklip s tímto výtvorem.
Komentáře (63)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 14:25 |nelíbí:-)) Ist...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 14:38 |No díky pánům Davidovi a Kolářovi za snahu, ale vůbec se mi to nelíbí...Melodie sice chytlavá, ale ten text je hroznej.Stará hymna je o dost lepší a doufám, že oficiální hymnou zůstane.
Včera se to po Ultras stránce docela povedlo a tak by si to zasloužilo video s lepší hudbou a bez záběru na toho postiženého, ale nemyslím to nijak špatně... Looky
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Richi (admin) před 18 lety 15.09.2006 14:43 |Chtel bych udelat jeste jedno video, ale bez hudby, aby byli slyset fanousci.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Rottax (přítel SN) před 18 lety 15.09.2006 14:54 |Abych řekl pravdu,tak jsem to čekal horší. Kdybych měl posuzovat jenom refrén, tak se mi líbí více u této neoficky než u současné hymny. A taky by bylo zajímavější slyšet zpívat několik tisícovek fandů najednou,třeba v takovém Edenu. To by znělo určitě o dost líp :).
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:08 |Celkem jednoznačné - na jedné straně slávisté tělem a duší (a s prokazatelnými uměleckými kvalitami - viz třeba Honzův Český lev) s celkem dobrou poprockovou skladbou s výtečným textem, který respektuje historii a má poetiku - a na druhé straně italodisko taxikář a prostitutka ke všemu svolná (jediné, co ho spojuje s našemi barvami, je propašování červenobílé Coca Coly do songu parazitujícím na naganském úspěchu) s upoceným songem s hloupě pivním textem. Jestli se chce Slavia zříct toho, čím je od roku 1892 (tedy klubem především inteligence a lidí s dobrým vkusem) a prosadit tuto hymnu, tak pánbůh s ní.... Tento krok po všech pozitivních změnách ve Slavii moc nechápu...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:15 |sorry - zapoměl jsem se podepsat - Václav
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Tochal (přítel SN) před 18 lety 15.09.2006 15:17 |Co k tomu dodat - s tvým názorem se plně ztotožňuji.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 12:44 |Nedokázal bych to napsat lépe. Nevím, co všichni stále mají proti tradiční slávistické hymně. The Big O
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 22.09.2006 08:27 |Jenoznacne souhlasim. Huml.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:23 |No čekal sem šechno, ale tohle už je přeci jen trochu silná káva. Správná hymna by měla bejt taková, aby jí mohli zpívat i všichni v kotli (něco jako Baník). tohle je jen nějáká průměrná poprocková písnička s tématem slavie. joa ještě mě dorazilo, jak tam začali hrát Nonstop od Davida. To sem mylsel, že mě vodnesou nohama napřed. myslim, že co se týče předzápasového programu sme se před anglickejma fanouškama opravdu vyznamenaly. Ale náš support byl o 100% lepší :-) SKS1892 FOREVER. Shapperd
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:24 |Když jsem slyšel tu "novou hymnu" včera na stadionu, tak jsem nevěřil vlastním uším. Něco tak příšernýho jsem už dlouho neslyšel. Byl jsem v šoku (a to jsem v té chvíli netušil, že je to nová hymna). Říkám - to je jak nějaká kutálka od Michala Davida z 80.let a kolega stojící vedle mě říká, vždyť to taky zpívá David- to je ten, co se snaží to tady trapně rozproudit. Tak to jsem šel do kolen. Hudebně i textově naprostá hrůza. Ta by měla úspěch tak před 20 lety. Ta současná hymna je super. Hudebně nemá chybu. Textově taky skvělá, až na jednu věc, která mi trošku vadí, ale dá se s tím žít, a to že jsme spíše červenobílí, než bíločervení. Ale chápu, že to tam asi nešlo napasovat. Závěr: ten nový výtvor = naprostá hrůza. P.S. Když chcete před tak důležitým zápasem nahecovat fotbalové fanoušky, tak tam nedávejte mrtvolu z 80. let.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:30 |Vzpomínám si na rozhovor o té ,,staré" hymně - prý vycházeli z fanouškovského popěvku ,,Slávie, bíločervený", který často zpíváme - takže v tom nevidím vůbec žádný problém, ba naopak. Martin
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 15:39 |Je to presne tak, jak rikas...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Markus před 18 lety 15.09.2006 15:29 |Jsem zklamaný, čekal jsem více :( Zařazuji si mezi neoficiální hymny na disku co si občas pustím, ale ta stávající oficiální je pořád v mých uších nejlepší.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Chowi před 18 lety 15.09.2006 16:01 |Ruská Máša není česká Dáša :D
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Chowi před 18 lety 15.09.2006 15:59 |Tak na tom se mi asi nejvíc líbila ta Davidova kšiltovka, a ten Kolář to zpíval jako za trest..hold tohle není ono...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 16:02 |taková hymna je akorat pro ostudu..co je to za modu delat hymnu kazdej rok. minula bylo mnohem lepsi..at se david s tim druhym ocasem jdou zviditelnovat nekam jinam a ne na ukor slavie
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 16:14 |Jako hymnu bych to nepovažoval, spíš jako slavistickou písničku před zápasem, ale né hymnu, hymna má být buď ta první nebo podobná jako ta první, bojovná apod. ...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
japhy před 18 lety 15.09.2006 16:17 |Líbí, nelíbí? Co je to za otázku? Pro mě to byl jednoznačně nejhorší zážitek za poslední dobu. Jinak nemám víc, co bych k tomu dodal :)
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
stagra před 18 lety 15.09.2006 16:26 |Nelíbí.... je to nuda....
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
PetCC před 18 lety 15.09.2006 16:33 |Předem chci říct, že jsem přišel ve chvíli, kdy už to hrálo a já jsem netušil kdo to stvořil. hned jak jsem to uslyšel, leknul jsem se, že jsem snad na Spartě (hudební styl odpovídal tamnější produkci). Utahaná pseudorockovka a navíc - "takhle zněly bicí v '85". A teď se zhrůzou dovídám, že by to měla být hymna!
Podle mě je to o třídu horší než ta současná a ani ta u mně není příliš na výsluní. Podle mě, by měla hymna být mnohem důraznější, pokud nemáme nějakou tradiční, tak jako Bohemka - její hymna pro mě osobně naprosto svělá.
Zrovna před zápasem jsem poslouchal Bolt Thrower (chápu, že to z vás nebude asi nikdo znát), kdyby při nástupu hráčů znělo něco ve stejným duchu, tak to by vybudilo bojovnou atmosféru a ne nějaký uspávačky Michala Davida (nedej Bože "Není nutno"). Bohužel, toho se nedočkám, protože hudební vkus většiny diváků je zcela někde jinde (pokud vůbec je) a čekat, že by snesli nějaký hardcore nabo death metal je jenom čirá fantazie.
Abych nezapomněl, taj jsem tomu dal 5.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 17:38 |Jo,přetextovat něco od Bolt Thrower by nebylo špatný,třeba čtvrtou křížovou :-),každopádně počítam že tě taky musel uzemnit Nonstop od toho disko borce,docela sem se styděl.Každopádně ta ,,nova hymna" neeeeeeeeeeeeeee
roman
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 16:55 |Nevim co vivádíte neni to špatny,je to jen něco jinyho,určitě by bylo pěkny sborovně to na stadionu zpivat,ale no jo slavisti věční kritici,vsadim se že až posatvime eden taky se něco nebude libit třeba sedačky a td ach jo
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
chrobak před 18 lety 15.09.2006 16:56 |Příšerné, otřes, úpadek ...
A ještě k tomu pohled na Davida, fakt multimediální humus.
Hrůza, děs a běs...
(host) před 18 lety 15.09.2006 17:01 |"Útočníci pálí do týmu soupeře,
góly padaj zkrátka famózní ... Slavie, zas tu s námi je"
Takovou sračku jsem dlouho neslyšel. Kdo je zodpovědný za to, že se tam Michal David objevil??? Kdo?
Pravda, když jsem tak v roce 1985 o přestávce přecházel s otcem zpoza jedné brány v Edenu za druhou, tak nám na cestu hrál reprodukovaný Michal David svoje nonstop sračky. Bylo mi 10 let a přišlo mi to přišlo strašný. To jsem nečekal co přijde za 20 let.
Radši prohrát pětkrát za sebou s Čáslaví, bejt 30 let na Strahově, pustit Šventa do Sparty, angažovat franze straku s asistentem Hřebíkem a chodit na Slavii na divizi, vrátit Lešku do čela Slavie, než poslouchat před zápasem Michala Davida a ten příšernej bezduchej cajdák, kterýmu se ani nedá říkat písnička natož "hymna".
Ondřej
Re: Hrůza, děs a běs...
(host) před 18 lety 16.09.2006 11:57 |Zas to nepřeháněj
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 17:09 |otresne...jednim slovem otresne...je mi lito, ze slavia vubec svolila k tehle saskarne u prilezitosti konani takhle duleziteho poharoveho zapasu...nevidim jediny duvod, proc by se mela menit ta hezka, inteligentne otextovana hymna na ukor takovehoto popu, slozeneho postarsim diskantem a zpevakem, ktery ve me hned evokuju tu strasnou ustredni melodii nemene strasneho serialu Pojistovna stesti:( proste tohle bylo docela velke faux pass ze strany Slavie...nevidim sebemensi duvod menit stavajici hymnu a jsem pro jeji zachovani !!!
CHCI STAROU HYMNU
(host) před 18 lety 15.09.2006 18:21 |A taky stadion v Edenu
Zase bude zpivat cely Eden,na hristi i v zazemi.....
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 18:28 |Hymna se mi nelíbí, ale né kvůli textu, ale kvůli hudebnímu doprovodu .... Má to mýt nádech vážné hudby!Jako je hymna LM nebo Juve a dalších velkoklubů P.S: Richi, budou ještě nějaký videa ??
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 12:01 |Souhlasím
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 18:37 |Hymna? Ani náhodou! Už to tu psal někdo pode mnou - představoval bych si něco jako Champions league, Hala Madrid apod. Jako hymna se mi nelíbí ani ta současná a to je o mnoho lepší než tenhle Davidův "hit". Ale tak jako slávistická písnička na uložení do počítače a občasné puštění nebo podkreslení slávistických videí dobrý...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
carfi-sks (přítel SN) před 18 lety 15.09.2006 20:30 |nelíbí!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 20:43 |To je zlej sen...Komunista David složil další svojí příšernou odrhovačku nejen pro hokejovou ale teď už i pro fotbalovou Slávii. Stará hymna měla daleko lepší hudbu a text byl asi stokrát inteligentnější.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 21:00 |Teda... Hruza... Chtělo by to spíše nějakou hymnu jako má Barca, Juve... A né něco á la Pijeme kolu...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 21:17 |Kristepane, máme po letech hymnu slušnou (od Muchowa) a budeme ji měnit za Michala Davida? To z toho zas někdo bude mít prachy, nebo co? Vážené vedení, starejte se o podstatný věci (např. kde vezmem peníze na hráče a stavbu stadionu) a ne o to, jak nacpat dementního Michala Davida do Slavie. Stačí, že se vrátil na diskotéky (což je taky pěknej humus). Když si představím, že nove jstadion otevírá živě Michal David, tak je mi na blití. Neděkujem, vypadni! Dictator
Spartan
(host) před 18 lety 15.09.2006 21:23 |Jako spartan vam radim.. jo berte tuhle hymnu!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Jacobs před 18 lety 15.09.2006 21:35 |A. Hymna se mi nelíbí
B. Už vůbec se mi nelíbí že se na ní podílel Michal David
C. Stará byla lepší
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 22:40 |panebože,to co jsem slyšel ve čtvrtek na strahově má bejt naše nová hymna-a jueště od tý kreatury Davida????prominte jdu blejt.....
Harry
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
jane (admin) před 18 lety 15.09.2006 22:57 |Kdyz si vzpomenu, jak Jirka Vrba usidloval o to, aby mela hymna Slavie nadcasovy text a ne zadny utocnici se riti do vapna, strili goly atd. a ted pride tohle, to je fakt hruza. A Michal David hruza na druhou. No mozna je tenhle song zameren na cilovou skupinu 40+.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 23:18 |hrůza! ale vydržel sem koukat a poslouchat jen 20 vteřin...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Buntaro před 18 lety 16.09.2006 07:59 |Souhlas, já to taky nevydržel až do konce
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 15.09.2006 23:50 |Jedním slovem sračka, ále pořádná. Pokud to má být nová oficiální hymna Slavie tak jsem pro, aby se udělala nějaká petice, protože toto prostě ne. Sešívaný
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 00:40 |Kurňa to je shit....:-)...Proti Davidovi nic nemám a než se mi natáhlo to video, četl sem si komentáře a docela se těšil, co to bude. Ale ještě teď sem v šoku, to snad nemůžou myslet vážně, považovat něco tak šíleně utahanýho za naší hymnu...:-) Podruhý už jí slyšet nemusim! kopejtko
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 08:02 |Hrůza! Z Davida se mi zvedá žaludek, tohle prosím ne!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
carfi-sks (přítel SN) před 18 lety 16.09.2006 09:00 |David nam predevsim dela spatnou image, vypada jak nejakej misa kulicka, spolcenej s komunistama, na zpivani nema a nikdy moc nemel a predevsim ta hymna je priserna, ja teda BERU ZA HLAVNI HYMNU TU OD MUCHOWA!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
cindy před 18 lety 16.09.2006 08:42 |Absolutní šílenost,hlavně ve spojení s podáním speakra působícího na ploše...
Zlatá záležitost pánů Kučery a Muchowa...Nic bych neměnil !!! A pan David by mohl oslovit nějaký jiný klub ...!? Cindy
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 10:16 |No moc se mi to nelíbí :-( Možná , jako písnička pro mojí osmiletou dceru, ale jako hymnu to určitě nevidim. Možná to David s Kolářem mysleli dobře a třeba to jsou i Slávisti, ale tohle prostě ne, ne, ne :-))LordEdmund
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 11:00 |Hymna je dost špatná řekl bych. Už jenom kvuli tomu ze se na ni podili David:-) A kdyz zacal hrat nonstop a jeste tu pisnicku pred tim co se sekala tak sem zalejzal za sloup jak sem se stydel:-)
Hrůza proste. Jo a jak se mu to sekalo a on rikal: ¨To to snad budu muset dozpivat LIFE!¨ A zacal neco jako. DJ hraje co se nejvic líbí.. tak sem se za bricho popadal. Takze pane Davide priste prosim jen na tribunu jako divak a fanousek.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Tommy před 18 lety 16.09.2006 13:25 |Já nevím co se vám na ní jako nelíbí. Mě se teda určitě líbí!!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 16:03 |Davida by měla angažovat třeba Sparta, to by si teprve utrhla kus ostudy!! Ale proč my?? Co sme komu udělali?? Jsem všemi deseti pro tu stávající. Challenger
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 18:16 |ze vy jste vykradli z Novy novy dily hvezdny pechoty???to jsou kandidati na generala. Uz chybi jen refren typu: Slavie, vsechno vyhraje...toto je zneucteni prace Muchowa,Zuny a vsech kdo delali na predesle hymne..
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 16.09.2006 19:55 |Hymna se mi absolutne nelibi, stara je mnohem lepsi. Navic si myslim, ze to "vystoupeni" pred zapasem bylo absolutne zbytecny, akorat misto toho, ze se mohlo uz dlouho pred zapasem fandit, tak jsme museli poslochat tu tragedii. Snaha se ceni,dekuju, ale nechci!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 17.09.2006 07:45 |Pane Kolář jako pokus dobrý ale jestli můžu poprosit příště raději sám a něco ve stylu Arakain tahle nelíbí. Martin
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Fishlitt před 18 lety 17.09.2006 14:50 |Je to opravdu tragicky. Jako mozna sem rad, ze se panove sesli a udelali neco pro Slavii, ale nejsem si jistej, jestli v dobrym... =) Diskofilacko-popova pisen ve stilu Non-Stop mi fakt nepride jako dobrej napad. A hlavne jak mame fsechno sqely... boha mojho trosku reality... Takze verdikt: Do radii dobry, na stadion NE! =)
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
lucky-pilda před 18 lety 17.09.2006 16:22 |Jaky vemeno z krocana zas napadlo, ze bysme meli zmenit hymnu? Tu stavajici mame jen chvili, a navic ma i naprosto vynikajici text! Jestlize si z nas delala spousta lidi srandu kvuli hymne "Slavie do toho!", tak kvuli tomuhle podprumernymu cajdaku ve stylu 80's od tohoto "umelce", ktery za svuj zivot nenazpival (snad krome neof. hymny hokejovy Slavie) nic, co by se priblizovalo aspon prumeru, z nas budou mit srandu i batolata ...
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Urbie před 18 lety 17.09.2006 23:37 |nemohl jsem přijít na to, co je to za šaška a když jsem zjistil, že to je David, tak ve mně hrklo, že takovej člověk je snad slávista
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Socrates (přítel SN) před 18 lety 18.09.2006 12:20 |No tak to snad ne.......zapomenout, vymazat, zahodit...!!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Socrates (přítel SN) před 18 lety 19.09.2006 10:15 |...ale videoklip je vtipnej, jak tam poskakuje v tý baseballce....:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
Katrin před 18 lety 19.09.2006 09:40 |Kolu, pijeme kolu - Davida ke kyvadlu vzít, a tam ho shodit dolu. Diví, asi se diví, až dolu dopadne, že neodejde živý. Jsme teď lize prostě k smíchu - radši být v tichu, či kudlu v břichu... Koho tó napadló, todletó divadló - jak z Letný červení, jde na mě zvracení...
FUCK OFF František Janeček a jeho rádoby superstárs!!!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
postovni (přítel SN) před 18 lety 19.09.2006 12:31 |teda holka z tebe neco bude. uplny basnicky strevo.
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 20.09.2006 21:19 |nová hymna je super a měla by být vyměněná za tu starou ,,nic nás nesrazí" tam to je taková ubulená hymna, tohle aspon hráče před zápasem povzbudí, je to sice takovej druh komerčního vyhlazenýho roku, ale jako oficiální hymnu bych ji bral všema deseti
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 21.09.2006 12:39 |Když jsem přečetl komentáře, tak jsem myslel že to bude hrozný, ale je to daleko horší než jsem si vůbec dovedl představit. Tohle rozhodně nebrat jako hymnu!!!
Re: Hymna Slavie - líbí či nelíbí?
(host) před 18 lety 22.09.2006 17:30 |Proboha!!! Jako by nestačilo, že se ke Slavii hlásí některé nevítané osoby z řad českých politiků, ještě Michal David! Hrůza a ostuda, fuj!! Ještě že jsme přišli na stadion pozdě, stydět jsme se začali, až když nás o tom tyjátru zpravili přátelé. Ano, jsme zmiňovaná generace 40+ (no, spíš 50+, ehm..), ale ta kreatura se nám hnusila vždycky! Při mnohých výjezdech si říkáme "ještě že na Slavii je kultivovanější atmosféra, než tahle kolotočová hrůza" - a teď i ty, Brute? NE, NE, NE!!!
amila