Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

SKS - proč nefandit repre

Tak nám Sebjack zaslal článek, kde udává důvody, proč právě on nefandí reprezentaci, rozhodně stojí za přečtení.

Nedavno tu Anonymous napsal, fandeme fotbalu. Ne, jsem absolutne proti tomu, jsme prece Slavisti, tak fandeme Slavii. Tohle neznamena jen prat Slavii, ale zaroven neprat vsem ostatnim teamum, kdyz to Slavii muze uskodit. Ta skoda se mozna nezda, ale pro me je vice nez jasna. Kdyz sparta postoupi do LM, nebo kterykoliv jiny cesky team, tak ziska 100 mil. Coz jsou v Cechach celkem slusny prachy a je to skoro rozpocet Slavie. A nehlede na to, ze za kazde vitezstvi ci remizu je dalsi balik penez. Predstavte si, co by se stalo, kdyby se tam dostal treba Liberec. Pro Slavii by to byla katastrofa. Rekneme, ze by na tom celkove vydelal treba “jen” 180mil. Slavia by byla uplne v haji, jelikoz by Liberec mel vice penez a z ligy by tam sli hraci stejne jako do Slavie. Mozna i radsi. Nehlede na to, ze by to byla obrovska reklama. A hraci by se jim prodavali mnohem lepe a za velke penize. A oduvodneni, ze jsme Cesi, a proto budeme fandit ceskym klubum v evropskych poharech je ta nejvetsi blbost. Do kluboveho fotbalu proste zadne vlastenectvi nepatri! A mimochodem, kdyz Slavia nepostoupila pres Sachtor, tak se nam kazdy bolsevik vysmal a vy jim za to neco dobreho prejete? Tak jste blazni. Uz i v minulosti, chodili Slaviste podporit protivnika sparty v evropskych poharech a tak mne to pripada spravne. Nikdo vas nenuti, abyste chodili fandit Moskve, ale nesnasim, kdyz nekdo jde na LM na letnou, zaplati za listek 600 a jeste jim pri tom fandi. A pritom je to Slavista, vzdyt to je urazka vsech Slavie a Slavistu, kteri treba uz ani neziji. To se k tem rudym muzete rovnou pridat. To by tak bylo vsechno kolem EP, ale opravdu byste se meli zamyslet. Jsme Slavisti, tak musime prat jenom Slavii. Ne kvuli nejake skodoblibosti, ale uz pro samotne dobro Slavie! Ted jeste neco k repre(nebylo by lepsi znovu rict “sparte”?). Ted se zeptam na toto, byli byste radsi, kdyby Slavia dosahla na titul nebo Cechy vyhraly napr. EURO? Pokud jste pro druhou variantu, tak to uz ani nemusite cist dal. Vyhra Belgie neni jen jeji vyhra, ale vyhra Slavie a vsech ostatnich ceskych klubu a velka prohra sparty. Ja nejsem proti repre, na EURU96 jsem to taky prozival, ale to byla jina situace. Ja jsem proti sparte. Jak urcite vsichni vite, tak Chovancovi nominace jsou velice podivne. Hasek(Chovancuv oblibenec, do repre se dostane a pak se vytrati a pak je zase zpet, hrac, ktery nema zadne zazracne kvality, ale hraje ve sparte), Kincl(mhhh, co k nemu rict? Mozna dava goaly za spartu, ale je to kopyto a to na repre nestaci, podobne jako Lokvenc). Sionko(jak muze nekdo poslat hrace, ktery za repre hral nekdy pred 2roky, na hriste v takto dulezitem zapase?), Hartig(v Bohemce hral minimalne stejne dobre, ale v zivote nemohl na repre ani pomyslet a najednou tam je, proc asi?). Uz to nebudu dal rozebirat, repre uz ani tolik nesleduju, tak ani skoro nevim co tam je za hrace. Ale jeste se u par hracu zastavim. Baros-mlady, perspektivni, goalu v lize dal zatim nejvic. Ale do repre se myslim dostal minulou seasonu, kdy byl tragickej a banicek s nim byl nekde na 13. miste, pokud se nemylim. Proc se nemuze do repre dostat treba Dosek T, kdyz je taky mlady, perspektivni a dal hned nejvic goalu po Barosovi? Baros tam je jen kvuli tomu, aby nabral za repre starty a mohl uz odjet do Liverpoolu, kde ho doufam za jeho simulovani a namyslenost vypiskaj. Co takovej Hubsman? Odehral 10zapasu v lize, 6v LM a 1 za “21” a uz je v repre? Proc, aby se mohl po seasone za velky penize prodat. Jaky je tedy rozdil mezi Hubsmanem a napriklad Petrousem pred 2roky? Petrous mlady a perspektivni, stejne jako Hubsman, Petrous dobre odehranou skoro celou seasonu, vyborne vykony v UEFE a velka opora “21”, se kterou dosahl velkeho uspechu. To Hubsman ma za “21” jeden zapas, tak proc tedy nebyl nikdy povolan Petrous? Co pred tim stejnym casem Cerny? Nejlepsi brankar tenkrat, vyborne vykony v UEFE a v lize. A pritom dostal jen jednu prilezitost! A jeste v nejakym podradnym zapse, kde vsak chytal skvele. Co je to za komedii, kdyz za 1.5 roku, se v representaci vystridaj 4 spartansti brankari(Spit, Blazek, Postulka a Cech)? To nema ve svete obdoby. Mohl bych jeste mluvit treba o Ulichovi a taky to udelam. Vite proc byl prodan tak levne a do Monchengladbachu? Hlavne proto, ze mel malo startu za repre a ze ho Chovanec umyslne vykopnul z EURA! Pritom v te dobe byl minimalne stejne dobry jako napr Baranek, ale nanestesti pro nej, byl ze Slavie. Za vsechny ty veci co jsem tu napsal, muze velkou merou Chovanec. V tom se mnou snad i budete souhlasit, tak proc teda nejste stastni, ze representace(byla stejne plna spartanu, kteri by se akorat draho prodali a sparta tim sla opet nahoru a Slavia dolu) vypadla a je tu realna sance, ze Chovanec vypadne a treba do repre prijde nekdo normalni, ktery da stejnou sanci vsem a to nemyslim jen Slavii a spartu, ale i jine ceske kluby, ktere maji nadejne hrace... Belgie je mne u ............., ale za toto ji dekuji, byla by to dalsi katastrofa, kdyby Chovnec zustal minimalne dalsi 2 roky. Toto jsem napsal jako vysvetleni meho postaveni k narodaku a nejen k narodaku pro vsechny , kteri me neustale kritizuji, za to ze se nechovam jako Cech atd., mozna se tak skutecne nechovam, ale chovam se jako Slavista a to je pro me mnohem cenejsi... Na jednu stranu vycitate Leskovi, ze nas dovedl do situace, kde jde o byti ci nebyti Slavie, ale toto s tim velice souvisi a vy to jeste podporujete. Jsem velice zklaman, ze to tak nechape vice Slavistu a docela me to mrzi... SLAVII ZDAR!! SEBJACK

Komentáře (24)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: SKS - proč nefandit repre

    (host)     před 23 lety 15.11.2001 21:01 |  
    0 0

    Komentář k názoru Sebjacka. Při svém brouzdání po internetových stránkách fotbalových klubů jsem se dostal i na Slávistické noviny a potažmo na článek Sebjacka, týkající se nefandění. Po přečtení jsem došel k názoru, že celý článek je odrazem malosti myšlení, které je zároveň odrazem toho, co předvádí Slávie v lize. Kdyby hráči Slávie předváděli fotbal na úrovni v lize a pohárech, určitě by se do reprezentace dostali, tak jako dříve - nemusím vyjmenovávat. Právě pro špatnou činnost celého vedení je Slávie tam, kde je a opravdu hrozí velké nebezpečí, že LM bude hrát Bohemka nebo Liberec. Pro špatnou práci celého vedení Slávie nejsou v národním týmu její hráči. Ale za to nemůže ani Sparta, ani Bohemka, ani Liberec, ani… dosaďte si koho chcete. Za to si bude moci Slávie. Ta přece taky rozprodala v minulosti tým a mohla vydělané peníze investovat. Vždy? si uvědomte, koho všechno prodala. A co získala? Bratry Došky a pár nevýrazných hráčů. Ty které pustila do naší ligy jsou oporami svých klubů. Může zato Bohemka, Sparta či Liberec? Určitě ne, zase jenom Slávie. Musíte si uvědomit, že to co hraje Slávie je stejný styl a stejná bída jako náš národní tým. Naši hráči působící v Evropě jako hvězdy svých klubů po překročení hranice upadnou do našeho fotbalového myšlení a hrají něco úplně jiného, než ve svých klubech. To se týká bez výjimky všech. Náš styl hry je 15 až 20 let pozadu. Shodou okolností Slávií vyhození trenéři Hřebík a Petržela ukazují, jak se má hrát, a proto jsou Sparta a Bohemka na špičce ligy a Sparta postoupila v LM dál. Nikdy by mě nenapadlo při sledování Slávie v zápasech o postup do LM fandit soupeři. Fandím vždy našim klubům, protože lepší koeficient znamená i možnost pro další kluby a tedy i Slávii hrát evropské soutěže a tím si i finančně polepšit. A to je hlavní rozdíl mezi myšlením Sebjacka a mým a myšlením řady lidí, kteří nejsou fandy Slávie. Když v minulosti hrála Slávie poháry, chodili jsme ji do Edenu fandit. Chodili jsme jí fandit, i když hrála ligové zápasy a Sparta hrála třeba na Slovensku. On si totiž málo kdo uvědomuje, jak vypadala liga, když byla Slávie dlouho v II.lize. Ta sláva, když postoupila a hrálo se Spartou na Strahově – plném. Liga bez Slávie a Sparty není ligou. Proto ač fanda Sparty, bydlící u Sparty, fandím vždy Slávii , kromě zápasu se Spartou. Pokud si pamatuji, tak Slávie byla vždy bolestínská, neustále si ztěžující na jiné kluby, rozhodčí, státní trenéry. To si pamatuji od doby, kdy chodím na fotbal a vnímám děj kolem něj a to je asi od roku 1959. Otec byl Slávista. Vstoupil kdysi do Klubu přátel Slávie a prožil postup do I.ligy. To bylo období, kdy Slávii vedli lidé, kteří za ní dýchali. Ale teď? Když jsou majitelé spokojeni s tím, co Slávie hraje a co dosáhla. Za to určitě podle Sebjacka může Sparta, Bohemka, Liberec a třeba i Dolní Počernice, že jo Sebjacku. SPARTě A SLÁVII A HLAVNě čESKÉMU FOTBALU ZDAR!!!!

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      Jeferson     před 23 lety 15.11.2001 21:42 |  
      0 0

      SEBJACK MAM PRAVDU!!!!

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      Jeferson     před 23 lety 15.11.2001 21:44 |  
      0 0

      Kdyz rikam,ze Sebjack je jeden z mala,kterej se to neboji rict.Ma pravdu,je to presne tak.Fandime Sparte v LM,ale tim prestavame fandit Slavii.Fandime narodaku-fandime Sparte

      • Re: SKS - proč nefandit repre

        (host)     před 23 lety 16.11.2001 09:23 |  
        0 0

        Sakra,jděte vážně do ..... s těma xenofobníma názorama!!!!!!!Já osobně Spartě v LM nefandím,to teda opravdu ne,ale repre-to je jiná věc.A ty vaše laciný řečičky o tom,že kdo fandí repre ,fandí i Spartě,prosím vás.........Mně osobně se kolem reprezentace nelíbí obrovský kvantum věcí(a v některých věcech musím se Sebjackem souhlasit),ale nic není tak černobílé jak to vidíte vy.Tento druh radikalismu nějak nechápu.....
        ale jinak samozřejmě SKS 4 ever!!!!!! JIZZ

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      ERIK (host)     před 23 lety 16.11.2001 07:38 |  
      0 0

      No s hodně věcma se dá souhlasit. Ale já bych to viděl spíše: Reprezentace pod Chovancem, plná Spar?anů mě nevonní a i hra tomu odpovídá. Na druhou stranu české republice fandím a je škoda, že na MS nepostoupila. I když takhle alepsoň vypadne Chovanec. (doufám)

      • Re: SKS - proč nefandit repre

        DDS     před 23 lety 16.11.2001 19:50 |  
        0 0

        Pravda na 100 procent. Dík za vyvážený a objektivní názor, Eriku..

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      Zavislak     před 23 lety 16.11.2001 08:09 |  
      0 0

      Plne souhlasim s tim co Sebjack napsal. To, ze chovanec bere do repre pouze Spartany se vi davno v vsichni (hlavne samozrejme novinari mlci). Lze uvest i dalsi priklady jako Sloncik nebo do brany Blazek, kdyz ve Sparte byl pouze na lavicce (a te zustal Maier, ktery zaril v Rakousku). Doufam ze novy trener bude trenerem narodaku a ne Sparty plus par krajanku A JA BUDU OPET MOCT FANDIT I NARODAKU, TED TO OPRAVDU NESLO! AT ZIJE SLAVIE!

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      (host)     před 23 lety 16.11.2001 10:38 |  
      0 0

      Nemůžu si pomoct, ale článek Sebjaka je podle mého názoru z velké části zcestný. Proč bych nemohla fandit nároďáku, případně jiným našim klubům, které hrají v pohárech, když Slavii fandit nemůžu, protože se nechal ostudně vyřadit! V repre se mně nelíbí spousta věcí, nejsem nadšena nominacemi některých Spar?anů, ale při vší úctě - objektivně, nemůžeme chtít, aby tam byl někdo ze Slávistů, vždy? určitou výkonnost má snad jen Petrouš, ostatní nehrají nic. Pokud si chceme dále nalhávat, že tomu tak není, budeme tam kde jsme teď a z toho marastu se nevyhrabeme.

      • Re: SKS - proč nefandit repre

        kopejtko     před 23 lety 19.11.2001 11:05 |  
        0 0

        Můžu se zeptat, co na tom Petroušovi všichni vidíte, že si zaslouží "repre" dres? Mě svejma výkonama spíš deptá...

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      Cvrnki (host)     před 23 lety 16.11.2001 11:02 |  
      0 0

      Absolutne souhlasim. Bohuzel ale dneska Slavie nema kadr, aby mohla do repre nekoho poslat.

      • Re: SKS - proč nefandit repre

        DDS     před 23 lety 16.11.2001 19:51 |  
        0 0

        Že nemáme kádr ? A co špílmachr Kuchař, Došci (i když je jeden zraněnej) nebo Kozel ?

        • Re: SKS - proč nefandit repre

          kopejtko     před 23 lety 19.11.2001 11:12 |  
          0 0

          Má tak leda Václavíka, Lukáš D. byl můj favorit, ale zdá se mi, že ve Slávii jeho talent nevyniká, ba dokonce upad do průměru, takže hraje taky botu jako celá Slávie. Tomáš ten se nedovede individuálně prosadit, sledujete jeho střely? Snad je dobrej hlavičkář, ale to na repre nestačí. Kozel byl taky můj oblíbenec, ale po sérii smolných zranění jeho výkon prostě "reprezentační " neni.

  2. Re: SKS - proč nefandit repre

    (host)     před 23 lety 16.11.2001 11:48 |  
    0 0

    Jsem nejprve čech a až potom slávista, takže se s tímto názorem nemohu plně ztotožnit. Protežování spar?anů v reprezentaci by mi až tak nevadilo, pokud by mělo nějaký smysl, tj. pokud by ta reprezentace hrála opravdu dobře. Protože hrála blbě, takže by měl Chovanec vypadnout - s tím jednoznačně souhlasím. Ale vypadnout by měl i Leška, protože pod jeho vedením ztratila Slavia svou dobrou pověst, kterou měla roku 1996 jakožto nejlepší české mužstvo a hlavní dodavatel hráčů do reprezentačního týmu, který skončil stříbrný na Euru. Věřím, že bez Lešky by si Slavia získala ztracené pozice zpět a začala by znovu dodávat reprezentanty. Pokud Slavia bude lepší než Sparta, tak skončí spar?anská protekce (a taky konečně skončí špatná pověst Slavie jakožto tzv. ubrečenců).

  3. Re: SKS - proč nefandit repre

    (host)     před 23 lety 16.11.2001 11:50 |  
    0 0

    Já fandím Slavii a fandím i reprezentaci a samozřejmě se mi nelíbí, že hraje (spíš je na hřišti) plno hráčů (hodně z nich je spar?anů), kteří si nominaci nezaslouží. Jen bych chtěl upozornit na jistou podobnost. V obou hrají hráči i přes špatné výkony v předchozích zápasech. V reprezentaci za to může Chovanec, ve Slávii (nepřímo) Leška. Oba se nechtějí pustit svého koryta. Chovanec snad skončí 26. 11., ale Lešku nemá kdo vyhodit (když je s ním ENIC tak spokojen). Pak už budu moci opět plně fandit i reprezentaci, třeba jako na EURU 96, kde páteř mužstva tvořili hráči Slavie, asi jako teď hráči Sparty. Tehdy to ovšem bylo plně oprávněné, vzhledem k výsledkům naší reprezentace. Současné "úspěchy" netřeba zmiňovat. Také doufám, že se i Slavii podaří zbavit "žáby na prameni" a že se vrátí tam, kde má být. čím dřív, tím líp. SLAVIA FOREVER!!!

  4. Re: SKS - proč nefandit repre

    jakub     před 23 lety 16.11.2001 21:00 |  
    0 0

    Myslím, že SEBJACK má pravdu. I když s něčím nesouhlasím, je to tak. Tohle si musí připustit každý slávista. Reprezentaci budu fandit, až vypadne Chovanec a trenérem bude nějaký nespar?an, třeba Jarabinský nebo Zeman.

  5. * OF CHOVANEC

    Squater     před 23 lety 16.11.2001 22:30 |  
    0 0

    Připojuju se plně k Sebjackovi, v sobotu i ve středu jsem fandil Belgii a velmi mě potěšila!!! Myslim si, že místo těch rudej hyen mohli bejt klidně nominovaný slavisti, současný (Petrouš, T.Došek, Václavík), nebo aspoň ty minulí (Ulich, Horváth, Rada)!!!

  6. * OF CHOVANEC

    Squater     před 23 lety 16.11.2001 22:30 |  
    0 0

    Připojuju se plně k Sebjackovi, v sobotu i ve středu jsem fandil Belgii a velmi mě potěšila!!! Myslim si, že místo těch rudej hyen mohli bejt klidně nominovaný hráči Slavie, současný (Petrouš, T.Došek, Václavík), nebo aspoň ty bejvalí (Ulich, Horváth, Rada)!!!

  7. F U C K OF CHOVANEC

    Squater     před 23 lety 16.11.2001 22:31 |  
    0 0

    Připojuju se plně k Sebjackovi, v sobotu i ve středu jsem fandil Belgii a velmi mě potěšila!!! Myslim si, že místo těch rudej hyen mohli bejt klidně nominovaný hráči Slavie, současný (Petrouš, T.Došek, Václavík), nebo aspoň ty bejvalí (Ulich, Horváth, Rada)!!!

  8. Re: SKS - proč nefandit repre

    (host)     před 23 lety 17.11.2001 12:00 |  
    0 0

    Souhlasim s tebou. Mluvil jsi mi z duše. Málokdo chápe, jak můžu fandit Bayernu nebo Moskvě, ale je to tim, že já tim podporuju Slavii. Tak zdar. Luka alias Santa

  9. Re: SKS - proč nefandit repre

    DDS     před 23 lety 17.11.2001 13:22 |  
    0 0

    No, já nevim, Sebe, na chatu s tebou často souhlasim, ale s tímhle přece jenom souhlasit nemůžu. Nefandim sice nijak zvláš? Spartě v LM, ale pamatuju si, jak jsem byl před pár lety na jednom ze skvělejch konzertů Alkeholu v Třemošnici a měl jsi vidět, kolik slávistů řvalo ožralejch s Otou "železná Sparta"... (Já mezi nima samozřejmě nebyl). A to bylo v době, kdy Slávka hrála super fotbal. (cca ´95-´96). Nesnášim sice Chovance už od tý doby co k nároďáku přišel, (protože tam evidentně dosazoval rudý bez výkonnosti, zato s dravejma agentama) ale kvůli tomu nebudu přece fandit Belgii, že jo. Je prostě škoda, že jsme se na MS nedostali. Ale souhlasim, že je to jenom proto, že Chovanec upřednosňoval jak současný tak i bejvalý Spar?any. V tom jsem s tebou zajedno. Tak jako tak, -= SKS 4ever =-

  10. Re: SKS - proč nefandit repre

    Zizu     před 23 lety 17.11.2001 15:05 |  
    0 0

    Téměř ze Sebjackem souhlasim.

  11. Re: SKS - proč nefandit repre

    (host)     před 23 lety 19.11.2001 15:46 |  
    0 0

    Je to sice poněkud drsné, ale v zásadě se Sebjackem souhlasím. Přiznejme si, že i ty největší slušňáky mezi námi zahřeje jakýkoliv neúspěch Sparty. Kdo to nepřizná, je buď pokrytec, anebo nemá slávistické srdce. A úplně to samé platí o vztahu Spar?anů ke Slávistům - a chápu to, či spíše respektuji to. Asi to tak má být. Co se týče vztahu k ostatním týmům, tam to vidím trošičku jinak. Např. Liberci v poháru přeji - už i proto, aby to vzburcovalo vedení Slavie. Aby si pan Leška uvědomil, jaký je to ubožák, když i provinční klub bez hvězd (s vyjímkou odkopnutého Slávisty Štajnera) dosahuje větších úspěchů než jím vedený mančaft s mnohem vyššími ambicemi. A reprezentace? Cítím se jako vlastenec, ale nemohu si pomoci -fandit tomuhle protekčnímu víceméně spar?anskému sboru nějak neumím. Asi bych měl, ale nejde to.

    • Re: SKS - proč nefandit repre

      (host)     před 23 lety 19.11.2001 18:08 |  
      0 0

      Za to kde je reprezentace může Sparta. Vždy? reprezentace je vlastně S¨parta. Většina hráčů, stadion, trenér atd. Všichni byli v minulosti spojeni se Spartou. Smrt Spartě

      • Re: SKS - proč nefandit repre

        (host)     před 23 lety 20.11.2001 09:13 |  
        0 0

        Toto se snad už nedá ani číst, některé názory fakt nejsou soudné, prosím vzpamatujte se Vy, kteří máte plné pusy toho, že za všechno může Sparta, chcete snad říct, že zítra budete fandit Realu? Já budu fandit kvalitnímu fotbalu a když bude lepší Sparta, a? jde dál. Vždy? ten Hřebík tam udělal pořádný kus práce, já mu musím fandit a moc mě mrzí, že byl ze Slavie odejit. Domnívám se, že bychom byli jinde, kdyby měl podporu, ale ta mu ke škodě celé Slavie dána nebyla.