Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Jak je to s dluhy hráčům

Hráčský agent Pavel Vandas zase zaúřadoval. Neustále na Slavii hází špínu, o což se pokusil i tento týden s dluhy hráčům. Hodně tomu napomohl i deník Sport.

VandasPavel.gif Ve středu se v deníku Sport objevila informace, že Slavii opět tíží dluhy (zde). Jenže všechno není tak černé, jak bylo v daném článku uvedeno. Navíc jde o to, že informace vycházejí od hráčského agenta Pavla Vandase, který v současné chvíli zastupuje v klubu tři naše hráče, Michala Vorela, Marka Suchého a Radima Nečase. A právě těmto hráčům dlužíme, jak se ohrazuje Vandas.

Jenže každá pravda má několik rovin a v tomto případně je situace jinak, než je prezentována v médiích. Hráči dlužné peníze dostali podle dohody uzavřené s vedením. Pravda je, že i nadále je dluženo některým hráčům, ale s těmi je vedení domluveno na splátkovém kalendáři. Ale i tak Vandas musí interní záležitosti vytahovat na veřejnost a mást lidi v době, kdy je mužstvo semknuto, výsledkově se podařil zápas v Ostravě a má celkem dobré vztahy s vedením. Pan Vandas tím dokazuje, jakou má na Slavii pifku a snaží se jí všemožné poškodit. Tím vším je otráven i jeho klient Michal Vorel. "Jsem z celé kauzy naprosto otrávený. Nechápu, proč se moje jméno tahá na veřejnost. Je mi to nepříjemné. Nevím, proč se vůbec o nějakých dluzích mluví, když se dohody v našem klubů plní," uvedl pro mojenoviny.cz. I samotné vedení chování agenta nechápe, jenže se s tím těžce bojuje. "Pan Vandas se chová velmi nekonstruktivně, v konečném důsledku ale škodí jen sám sobě," uvedl tiskový mluvčí Alexandr Kliment.

Vedení Slavie bylo hodně kritizováno za odchod tří talentovaných hráčů - Eliáše, Valenty a Tomy. Jenže právě tito hráči jsou klienty Vandase. Není to náhoda? Neřekl bych. Agent totiž udělal vše pro to, aby hráči s klubem neprodloužili smlouvu a mohli po vypršení té stávající odejít za minimální odstupné. A klub mohl být tak opět poškozen. Averze pana Vandase vůči Slavii je o to víc zarážející, že jeho syn hraje ve Slavii fotbal.

Závěrem bych chtěl fanoušky ujistit, že s dluhy hráčům to není dramatického, jak se s oblibou prezentuje. S těmi, kterým klub ještě dluží, je vedení domluveno a hlavně, hráči vždy dostanou své peníze. Spíše bychom si měli dát pozor na nebezpečí zvenku - agenta Pavla Vandase!

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    PetCC     před 18 lety 04.08.2006 16:51 |  
    0 0

    !!! Pozor !!!!!! Nepřítel číhá !!!

    Sice s článkem celkem souhlasím, ale psát ho stylem 50-tých let mi přijde trochu nevhodný.

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      Richi (admin)     před 18 lety 04.08.2006 16:53 |  
      0 0

      ??? Já píšu tak zastarale? :-)

      • Re: Jak je to s dluhy hráčům

        Jacobs     před 18 lety 04.08.2006 19:14 |  
        0 0

        Já bych řekl že ten závěr skutečně připomíná něco na tenhle způsob- za našimi západními hranicemi čeká odporný imperialistický nepřítel který chce zničit naši lidově demokratickou republiku vybudovanou spojeným soudružským úsilím :-)

      • Re: Jak je to s dluhy hráčům

        PetCC     před 18 lety 04.08.2006 19:52 |  
        0 0

        Já se dlouhodobě zabývám propagandou a manipulací nacismu nebo komunismu a proto jsem docela alergickej, pokudněco v tom stylu se objeví na webu, ke kterrýmu mám respekt.
        Na druhou stranu, to co probíhá v médiích vísc jak pět let, mi už dávno nepřijde jako náhoda, spíš jako řízená kampaň. Ale protože to jen můj pocit, žadný jasný důkazy neexistujou, tak o tom nepíšu články do novin ani na internetu.Planý spekulace jsou totiž další věc, kterou nemám rád a snažím se jim vyhýbat.

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:25 |  
      0 0

      no nevim, na rozdil od clanku z 50tych let, kde se vskutku mluvi o nebezpeci, a o cihani.... zde autor jednoznacne jmenuje onoho "nepritele". Tedy v principu naprosto odlisny styl! Neb vsichni vedi, (nebo by meli vedet ?PetCC?), ze charakterystickym rysem clanku vsech tech pisalku let padesatych bylo vytvareni umeleho, neexistujiciho nepritele, casto obleceneho do kabatu "imperialisty".... me se clanek libi, kdo se mi nelibi je pan Vandas.zdravi mart

    • Hele co tady takhle jdete do Richiho,

      edenian     před 18 lety 04.08.2006 22:26 |  
      0 0

      Mě teda obzvláště ta poslední věta o AGENTOVI VANDASOVI přijde fakt vtipná.Celejten článek je přece seriozně napsanej.Richi OK.

  2. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    Fiky     před 18 lety 04.08.2006 17:05 |  
    0 0

    diky richi za dbrej članek,sem rad že to neni tak horky

  3. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    (host)     před 18 lety 04.08.2006 17:25 |  
    0 0

    Ještě je zajímavé, že ani Valenta, ani Eliáš nebyli vůbec nominováni k prvnímu zápasu Jablonce, takže to začíná vypadat, že si moc pomohli a možná dopadnou jako mistr světa Mikolanda... Doufám, že se k něčemu podobnému nenechá ukecat i Nečas, protože jeho by byla skutečná škoda. Capi

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      Richi (admin)     před 18 lety 05.08.2006 12:33 |  
      0 0

      No a prave u Necase tam ty zajeci umysly byly, kdyz odesel i otec. Nastesti si ho nejak Slavia pojistila.

  4. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    (host)     před 18 lety 04.08.2006 17:30 |  
    0 0

    V lize je celkem 16 týmů, je s podivem, že 1. stránku v deníku Sport zaplní s finančními problémy jen Slavie. Opakovaně je podsouváno fotbalové veřejnosti, že v lize funguje 15 týmů bez větších problémů a 1 tým (Slavie) nesolventní, zadlužený, snad i těsně před krachem. Je opravdu možné, aby tak velké finanční problémy měl klub, který pravidelně obsazuje nejvyšší příčky v první trojce, který zaměstnává relativní hvězdy ligy (Pitáka, Vlčka, Šventa, Jarolíma), který uplatní a realizuje opci na hráče s nabídkou z bundesligy (Vlčka), který koupí na ligovou úroveň velmi kvalitního útočníka (Gaucho), který přivede každým rokem několik nadprůměrných ligových fotbalistů (Jarolím, Dosoudil, Vorel a další), který pravidelně jezdí na soustředění do ciziny (Francie, Rakousko), který úspěšně reprezentuje v pohárech a obohacuje pravidelně národní koeficient. Je opravdu možné, aby problémy měl jen tento tým a ostatní, které pak bojují v lize o přežití nebo dokonce padají, byly absolutně bez problémů (aspoň se na první stránce Sportu nikdy neobjeví). A ke Sportu, pravidelně nám v létě v zimě vyšle své reportéry na soustředění Sparty, bez ohledu zda je pátá nebo desátá, ale o soustředění a výsledcích v přípravných zápasech dalších týmů (Liberec, Boleslav, Teplice, Slavia) taktně mlčí nebo přinásí jen řádkové informace. O kvalitě sportovních novinářů svědčí i jejich pravidelné tipy před sezónou a v pololetí. Ale stále ve vzduch visí otázka, proč tato neobjektivní selekce informací někomu stojí za to, proč, pro koho, v čí prospěch??? HUZGI

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      Slavek-von-Brux     před 18 lety 04.08.2006 17:40 |  
      0 0

      souhlas, ale jeden posun tam je... za poslední dva roky nám ve Sportu tipovali 6. místo, letos to je 3. A to je uspěch, ne? Kéž by se i ted mýlili a my byli opět o ta tři místa lepší... :)

      • Re: Jak je to s dluhy hráčům

        Sidonio     před 18 lety 04.08.2006 17:53 |  
        0 0

        V Hatrricku nás tipujou na 4. místo. A když se ptali Jarolíma co na to říkal, tak odpověděl, že když to vidí takhle, tak je třeba budeme chtít překvapit a vyvést z toho, že jsou odborníci :-)

        Jinak už je jistý, že v Brně budeme hrát ve 20:15 na ČT4.

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:20 |  
      0 0

      V podstate sis sam odpovedel. Koho z lidi v CR zajimaji treba dluhy Pribrami? krome jejich fanousku v podstate nikoho. Ale dluhy Slavie zajima mnohem vic lidi a muze to pritahnout vic ctenaru jako takova mala senzace. I kdyz ony se ty clanky opakujou kazdej mesic, tak uz v tom takovou senzaci nevidim.. Jane

    • Já se teda ve Sportu nepodivuju ničemu,

      edenian     před 18 lety 04.08.2006 22:21 |  
      0 0

      finanční trable Blšan atd. nikoho nezajímaj,Slávie je prostě slušný sousto na chudym stole plnym vokurek...
      Mě teda spíš přijde bizardní že jim nosíme reklamu na dresu-nebo nosili eště vloni,co??

  5. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    Sidonio     před 18 lety 04.08.2006 17:31 |  
    0 0

    Pěkně napsáno.

  6. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:25 |  
    0 0

    Zkusme si kazdy polozit zasadni otazku.. kdo vice skodi Slavii?? Ten kdo na dluhy klubu upozornuje nebo ten kdo ty dluhy vytvari?? povest slavie uz je stejne posramocena vice nez dost a jeji financni diskomfort je obecne znama pravda..bohuzel...

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:31 |  
      0 0

      Ano, je to obecne znama pravda, protoze o Slavii se pise furt, o dluzich ostatnich klubu ne. ze by ty dluhy neexistovaly? nesmysl, jsou vsude, staci se treba podivat na jednani arbitrazni komise, kdo jaky klub dava k arbitrazi za neplaceni dluhu.

  7. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:32 |  
    0 0

    No tak by to chtelo na oplatku ukecat ty tri hrace aby od Vandase odesli;o)

  8. malá výhrada

    (host)     před 18 lety 04.08.2006 18:38 |  
    0 0

    Asi bych souhlasil s výrokem, že článek je napsaný ve starém stylu. Plně ale chápu, že musíš vyjít v dobrém s Leškou a spol, abys vůbec získal informace. Dělá to tak i Sport a když si párkrát vezmou na paškál Spartu, musí se opřít i do Slavie, aby je neobvinili ze stranictví.
    Takže co bych dělal jinak? Porůznu se objevily informace upřesňující, co hráči už dostali a co ještě ne - prý mají kolem 80 procent z toho, nač mají národ. Není to žádná tragédie, i dividendy akcionářům superpodniků se vyplácejí s půlročním a delším zpožděním.
    Myslím, že už není na místě tajit, kolik to představuje v hotovosti - ví se třeba, že Michálek měl mít ve Slavii základní plat dva melouny plus premie, které mají být větší než základ. I po zdanění je to slušná suma, ale nijak závratná - 12 melounů dostal supervítěz krásné reality show Odhalení na ČT, ostatní opice v těch různých VV či BB jen o něco méně.
    V civilizovaných zemích se běžně píše, kolik si fotbalisti vydělávají, u nás už také není důvod, proč to tajit. Hlavně bych pak psal o tom, kolik procent si nechávají pro sebe ti moneyžeři
    Novinami prošlo také, že to, co chybí, mohou být individuální bonusy.
    Hlavně bych se ale zeptal, jestli se Vandas nesnaží zalíbit vepřům. Není náhodou, že Eliáše - šikovného kluka, který ale stejně zatím neměl na áčko nárok - odvelel právě do 0pelto-karfiolového Jablonce? Že by se chtěl zalíbit? Co když si přeje, aby karfiol nařídil Brücknerovi, aby povolal nějakého jeho svěřence, a tím zvýšil jeho cenu?
    Tantalos

    • Re: malá výhrada

      mart     před 18 lety 04.08.2006 19:29 |  
      0 0

      predem bych asi mel zacit byt pysny, ze jsem jako jediny pochopil tu humornou nadsazku posledni vety:). Tedy, ze clanek je napsan ve starem stylu je mirne z kopce... jinak, jako obvykle, vsechno ostatni smyslu nepostrada, a myslenka se "zalibenim se" panum jmenovanym, mou kancelari take proletla:)(jenze holt nejsem tak rychlej jako Tantalos:D). Jeste mi pripada humorne, jak pan Vandas prosazuje dluhy 3 hracum, kdyz si myslim, ze to, co Slavia dluzi mladymu Necasovi (nic ve zlem), nosim v kapse v drobnejch :D. .....se mi nejak v podvecer zlepsila nalada.mart

      • Re: malá výhrada

        (host)     před 18 lety 04.08.2006 23:34 |  
        0 0

        pan Vandas mluvi o dluzne castce "bonusy" - coz mi ale u Necase taky moc nesedi, kdyz minulej rok an v A tymu nebyl, takze jedine co tomuhle klucinovi slavka dluzi, sou tak maximalne gastroturky na obedy :-)

    • Re: malá výhrada

      (host)     před 18 lety 04.08.2006 19:48 |  
      0 0

      to by me zajimalo,odkud by potom pral info DDS,ktery do vedeni sije jak muze,coz se mi libi;) opozice je potreba..jinak me by zajimalo jaky provize z prestupu dostava Leska,ktery musi byt u kazdeho prestupu,ma nadstandartni vztahy s mnoha manazery a z ciziho krev netece,ze ano...

      • Re: malá výhrada

        jane (admin)     před 18 lety 04.08.2006 21:36 |  
        0 0

        Tak DDS asi sije a muze do Slavie sit i vzhledem k tomu, ze neni zamestnancem Slavie, jako my..

        • Re: malá výhrada

          (host)     před 18 lety 15.08.2006 00:13 |  
          0 0

          aha, a dostavate plat aspon vcas?;) teda myslim aspon zakladni slozku, ne premie za pocet hyperkorektnich clanku...

  9. trosku off topic

    radim12     před 18 lety 04.08.2006 19:22 |  
    0 0

    chcu se zeptat jak to je s koeficientem v prekolech LM a poharu UEFA jestli se zapocitaji do kluboveho a ligoveho koef nebo se body pocitaji az v zakladnich skupinach lm resp. 1. kole uefy . knedlik

    • Re: trosku off topic

      PetCC     před 18 lety 04.08.2006 19:40 |  
      0 0

      Body v předkolech se nezapočítávají do klubového koeficientu, jeno do národního (a navíc se dělí dvěma).

  10. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    bojler     před 18 lety 04.08.2006 19:36 |  
    0 0

    Tak snad na tom klub zas tak spatne neni. Ted by to chtelo udelat aspon 4 body z dalsich dvou zapasu a bylo by to vyborny.

  11. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    Moskyta     před 18 lety 04.08.2006 19:40 |  
    0 0

    Aha, tak takhle se věci mají s Tomou. Pokud se nepletu měla to být vycházející "hvezda" Slavie na postu golmana. Dokonce je členem mládežnické reprezentace. Tak mi bylo divné, že naše vedení nechá odejít takovéhoto hráče. A nono ejhle, za jeho odchodem je jak vidno jiné pozadí, než neschoponost našeho vedení, jak jsem si původně myslel.

  12. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    Markus     před 18 lety 04.08.2006 19:42 |  
    0 0

    Smutný a docela věřím že se takto opravdu hráčský manažer dokáže zachovat. Na druhou stranu, kdybysme neměli dluhy, nebyly by ani takovéto aféry!

    • Re: Jak je to s dluhy hráčům

      Richi (admin)     před 18 lety 05.08.2006 12:48 |  
      0 0

      JO tak to je dobrej rozhovor. Dalsi moznost si udelat obrazek o Vandasovi. Musime se semknout, za kazdou cenu nadavat na vedeni je blbost, to si prejou ti ostatni, abychom byli rozhadani. A jeste i ten rozhovor potvrzuje, ze hraci maji s vedenim dobre vztahy.

      • Re: Jak je to s dluhy hráčům

        Markus     před 18 lety 06.08.2006 08:24 |  
        0 0

        Jasně Richi, vedení je v naprostém pořádku a proto je třeba ho tu nekritizovat. Jo jo, všiml jsem si že když se psalo ve všech novinách o dluzích hráčům, hodili jste sem články jako "Fotky a videa z Ostravy" a "Slavia na 78. místě žebříčku". Na článek který by o tom alespoň informoval jste neměli. Odvahu ho napsat jste našli až když se našly "polehčující okolnosti". Fascinuje mě jak dokážeš věci okecat. Fakt je že Slavie hráčům peníze skutečně dlužila a až když se to dostalo do novin, Slavie peníze uhradila. To že nějakej Vandas chce poškodit Slavii je už jen pokračování, ale nezastírejme původní fakt že Slavie opět byla v platební neschopnosti, kdyby neprodala Pitáka, čekala by nás asi opět nějaká arbitráž. Nepřeju si nic jinýho než aby Slavie fungovala, proto bojuju proti rakovině která svírá tento klub, ENICu.

        • Re: Jak je to s dluhy hráčům

          Richi (admin)     před 18 lety 06.08.2006 10:22 |  
          0 0

          Nerekl jsem, ze vedeni je v poradku. Ale rekl jsem, ze nesmime kritizovat za uplne vse. A ze jsme nic nenapsali? A proc jako? Co bych jako napsal? Vzdyt v tech novinach to jsou porad stejny zvasty neustale, ja vim ze se treba dluzi, ale jakym stylem to bylo napsany? Jo jen tak mimochodem, to ti jako nevadi, ze ani zminka nebyla na jinem sks webu, tedy na tom bulvarnim? A kdyz uz pravda se ukazala u toho clanku jina, tak jsem chtel, at to vi vsichni. Jen tak mimochodem, ENIC taky nemam rad.

        • Re: Jak je to s dluhy hráčům

          jane (admin)     před 18 lety 06.08.2006 10:29 |  
          0 0

          Myslim, ze ti nic nebrani poslat clanek o dluzich, pokud jsi dobre informovany a mas nejaky zdroj, my ho pak muzeme zverejnit. Dalsi vec, ktera se tu v komentarich resila - ktery klub nedluzi? Vsechny, akorat se o nich nepise. Vandasova argumentace, ze Slavia dluzi Necasovi, ktery odehral na jare par zapasu v becku, penize, je smesna, ta castka je opravdu velmi mala a nechapu, jak to vubec muze vytahovat. Na pusobeni ENICU jsou ruzne nazory, kazdy by si pral majitele, pod jehoz vedenim klub vzkveta, ale na druhou stranu do nas nasypal dost prachu a vysledek zadnej. BTW odkud myslis, ze se berou prachy, ktery v rozpoctu po prispevku sponzoru, tv prav a prodeje hracu chybi? Kdo posila prachy na dluhy z arbitrazi? Asi to bude ta tvoje rakovina, ze.

          • Re: Jak je to s dluhy hráčům

            Markus     před 18 lety 06.08.2006 13:14 |  
            0 0

            Nejsem moc dobře informovaný a o tom o čem jsem zas nesmím mluvit. Co se týká dluhů, mám pocit že Slavia si od svého založení potrpěla na to aby patřila mezi naše nejslušnější kluby, aby na sebe nabalovala fanoušky více intelektuálně založené a vůbec se chovala tak nějak jak čestní skautíci. To je i důvod proč Slavii fandím, chtěl bych aby taková byla. Financím ze strany ENICu nerozumím. Kdyby to bylo jak oficiálně vedení říká, je Slavia pro ENIC ztrátový podnik a pak by ho rozumný majitel prodal. Zůstává ještě druhá možnost, investovat do tohoto ztrátového podniku další peníze které z něj udělají ziskový (což by obnášelo založit ENIC ČR a začít se zabývat krom sportovního klubu třeba i realitami a dalšími činostmi). Bohužel ENIC volí dle všeho třetí možnost, nechává si klub podobně jako si nechávají některé fabriky staré chátrající rekreační středisko. Nevím zda díky tomuto vlastnictví mohou podobně jako fabriky dosáhnout na úvěry od bank (fabrika ručí tím rekreačním střediskem), ale je to divné. Pro ten rekreační objekt je to ale celkem tragedie, sice ho nenechají spadnout, ale dělají se jen udržovací práce. Přesně takhle, udržovacími pracemi, bych nazval účinkování ENICu ve Slavii a proto ho také nazvu rakovinou. Mám důvod se domnívat že ani postup do LM by toto nezměnil, pouze by si ENIC odnesl zisk a klub by opět utlumil. Omlouvám se Richimu, nechtěl jsem aby to vyznělo jako jeho kritika, jsem OPRAVDU vděčný že píšete články. Bez nich by informací bylo velmi málo.

            • Re: Jak je to s dluhy hráčům

              Goody     před 18 lety 06.08.2006 14:02 |  
              0 0

              Tak se na Slavii vyser a di fandit na Letnou ubozaku tam nebude nikdy dost.

              • Re: Jak je to s dluhy hráčům

                Markus     před 18 lety 06.08.2006 14:42 |  
                0 0

                Občas se zde ale pohybují i lidé s nižším intelektem, děkuji za příklad ;-)

  13. Z druhé strany

    (host)     před 18 lety 06.08.2006 10:55 |  
    0 0

    Jakkoli je protivné, že se ve financích Slavie rýpá kdejaký novinář či karfiól, má to jednu výhodu: Dřív se všichni, kdo s ní měli nějaké obchodní vztahy, snažili z ní vyždímat co nejvíc. A Korbel i jeho nástupci platili a platili - Rusnák, Nečas, Mercedes Švancara a tak by se dalo pokračovat. Teď už bychom snad dokázali koupit podprůměrného, nepotřebného hráče i pod 10 milionů, a to je pokrok. Teď platěj jako mourovatý v Boleslavi, ale Šeterle už tam určitě staví nějaký pořádný tunel.
    Tantalos

  14. Re: Jak je to s dluhy hráčům

    Dobi     před 18 lety 06.08.2006 16:51 |  
    0 0

    Zase jsem o vše musel na úkor jiných aktivit přemýšlet. Souhlasím s diplomatickým vyjádřením, že naše situace ve financích není komfortní. To by ale mělo být vše, s čím půjdeme na veřejnost! A různí vandasové a vokurkový Sport? Jedním uchem dovnitř, druhým ven! Jak dlouho ustojí třeba Bolka létání do Hradišča? Co pozemky pod Spartou? A fantasmagórie s tzv. Národním stadiónem??? Prostě průsery jsou menší i větší všude! Proč je vždy cílem zpráv Slavia? Co taková Příbram? Ne, nebrečme, ale buďme kritičtí! ENIC je fakt. Podle mne pomohl i ublížil! Znám p.Rosena a myslím si, že to je v tom nejlepším smyslu žolík v rukávu Slavie. Slávista do dna duše a realistický ekomom! Věřím, že splní mé odhady a bdí nad hospodařením Slavie! O nás se píše, jinde je jistě hůře! Věřme, že mám pravdu! A dneska musíme ty Sudeťáky (kdo jste byl před rokem s námi Na Sínadlech, musíte souhlasit!) poslat tam, kam patří - pod nás!!!!