Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Slavia má nové dresy, jsou lepší?

Slavia má od této sezony opět novou variantu červenobílých dresů. Všichni je mohli vidět při utkání v Ostravě. Diskutabilní změnou jsou bílá záda a také absence jmenovek.

Absence jmenovek
Musím říct, že mě hodně zaskočilo, že nám na zádech chyběly jmenovky. Shodou okolností den předtím probíhala na ČT debata na toto téma. A já si jen přeji, aby svaz co nejdříve udělil povinně nosit jmenovky! A co na to říkají na Slavii? "Nyní máme na zádech dva partnery (Citibank nahoře, Indeco vespodu). Ale jmenovky se tam můžou v průběhu sezony objevit, není pravidlo, že by to takhle muselo zůstat," zareagoval tiskový mluvčí Alexandr Kliment. Když se však na dresy podíváme, není moc prostoru, kam jmenovky umístit. Opačného názoru je však mluvčí Slavie. "Prostor na jmenovky se případně najde," uvedl.

Nové dresy
Asi každý si hned při nástupu hráčů všiml razantní změny, tedy bílých zda místo klasických červenobílých. Tiskový mluvčí se k tomu vyjádřil následovně: "Každý rok měníme design dresu, změny si mohli všimnout fanoušci i u trenek. Nejvýraznější změnou jsou záda, což je pokus o větší oživení dresu. Neznamená to, že takhle to musí zůstat napořád, ale je to jedna z variant. Jedním z důvodů bylo také lepší komerční využití dresu vzadu. Zároveň jsme chtěli zachovat tradiční prvky dresu. Ale uvidíme, jak to fanoušci přijmou," uvedl Kliment.

Jenže, je i tato změna, tedy bílá záda, dobrá změna? Názory fanoušků se liší. Někteří nadávají, někteří jsou nadšeni. Já osobně nevím, ale říkám si, neztratil ten dres něco na tradici, když už není celý červenobílý? Abychom brzy nedopadli jako v Budějovicích či Ostravě, kdy sponzor ovlivnil změnu barvy dresů, což se fanouškům nelíbilo. A jak naznačil sám Kliment, i ty záda vycházejí vhod sponzorům ...

A jak se k celé situaci postaví Slavia, když fanoušci nebudou spokojeni? "Každou sezonu se to mění, je to otázkou diskuse, vyhodnocení ohlasů fanoušků, hráčů, partnerů. Je to proces," uzavřel.

Diskuse byla otevřena i na oficiálním webu - zde.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    (host)     před 18 lety 01.08.2006 16:13 |  
    0 0

    Bílá záda na dresech už jsme měli za Korbela, Slavia hrála superfotbal, takže si toho fanoušci ani moc nevšímali. Mně se to moc nelíbí, Slavia je prostě příliš tradiční klub na to, aby natolik narušovala design svých dresů.....

  2. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Herofil     před 18 lety 01.08.2006 16:13 |  
    0 0

    Dresy jsou hezké, ale zůstal bych u tradice, tedy u červenobílých zádech.

  3. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Sidonio     před 18 lety 01.08.2006 16:18 |  
    0 0

    Jak už jsem psal na oficiálním webu, když jsem viděl bílý záda, byl to docela šok. Třeba si po pár kolech zvykneme. Ale když budeme vyhrávat, tak třeba i s bílýma zádama :-) Co se týče jmenovek, ty mě osobně zase tak moc nechybí.

  4. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    coolair     před 18 lety 01.08.2006 16:25 |  
    0 0

    Červenobílé barvy jsou to poslední, co Slavii zbývá z dob její největší slávy, proto by se jich měla držet. Zadní stranu změnili...kdy dojde i na přední? A co nám potom ze Slavie zbyde? Jméno a nic víc...
    Co se týče chybějících jmenovek - bez nich si přece nemůžeme dovolit hrát evropské soutěže! Cizí diváci, komentátoři, fotbaloví funkcionáři a další potentáti nás budou mít za barbary, kteří nemají na plnohodnotné dresy...I když - ono na tom asi něco bude... Martin

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 03.08.2006 19:05 |  
      0 0

      mozna ani to jmeno ne, treba budem zase Dynamo:(((

  5. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    vikingzlipy (přítel SN)     před 18 lety 01.08.2006 16:32 |  
    0 0

    No mě taky docela zaskočily ty bílý záda. Ale prakticky po pár minutách jsem si na ně zvyk. Je to takové menší zlo pro dobro, dalo by se říct. Peníze ze sponzoringu na úkor tradice. Záda ale postrádají jmenovku, což si myslím, že u takového klubu jako je Slavie je, řekněme, dost blbý. Když se pozorně podívám na zadní stranu není to až zase takový problém. Jméno může být pod "Indecem" nebo si stačí pohrát s umístěním sponzorů. Toť zadní strana. Přední by potřebovala taky upravit, zejména pak část u ramen s remlkamou na "Roto", to se mi tam celkem nelíbí.

  6. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    KING25     před 18 lety 01.08.2006 16:46 |  
    0 0

    Taky se mě nelíbí bílá záda, ale pokud se dál nebude měnit předek a ty bílá záda jsou dostetečne zaplacená, tak je dokážu překousnout.

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      martin08     před 18 lety 02.08.2006 14:23 |  
      0 0

      á tady někdo mysli ekonomicky :) no jasny za 100mega bude clovek hrat i v ruzovim i kdyz slavisticky dresy jsou nehezci na svete! tj k nezaplaceni

  7. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    (host)     před 18 lety 01.08.2006 17:00 |  
    0 0

    Osobně se mi nové dresy moc líbí, je to něco nového a vypadají moc dobře. Ta červená je konečně červená a není vyblitá jako na těch z loňské sezóny, zadní strana dresů je velmi povedená a vůbec mi nevadí, že je bílá.
    Je dost fandů, kteří říkají, že dresy jsou ošklivé, že nejsou sešívané a také, že se odvracíme od tradice, ale s tím nesouhlasím. Dresy jsou červenobíle a sešívané pořád, červená hvězda tam je, bílé a červené pole taky, takže nevidím důvod, proč by se neměli považovat za sešívané. Ostatně to, že je nosí hráči Slavie, už je důvod, proč je nazývat pořád stejně. Slavia je červenobílá, Slavia je sešívaná a to bude, i kdyby se hrálo v zelených dresech. Jen se změnil vzhled, který je teď i na hřišti lépe vidět.
    Co se týče jmenovek, tak mi ani moc nechybí, peníze jsou důležitější, tak pokud partner bude platit, za místo, kde jsou jmenovky, tak proč ne, to se ostatně týká celé zadní strany. Dnešním fotbalem hýbou peníze, tak se dresy musí trochu přizpůsobit marketingové strategii. A pokud tohle ještě někdo nechápe, tak jeho věc.
    Pro mě za mě ať si hrají třeba v růžových dresech s modrými kolečky, hlavně, ať hrají dobře a vítězí. Dresy pro mě důležité nejsou, důležitější je Slavia, její výsledky a ekonomická situace a pokud by se našel nějaký sponzor, který by za velké peníze požadoval změnu dresů, tak bych neměl námitek, protože jak už bylo řečeno výše, fotbal je o penězích.

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 01.08.2006 18:18 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 01.08.2006 21:14 |  
      0 0

      To snad nemyslíš vážně! Takže klidně, když nám někdo dá prachy, opustíme tradiční dresy a budem hrát třeba v puntíkatejch? No tak pardon, takové Slavii bych teda asi musel přesta fandit, protože by to prostě už Slavie NEBYLA!
      Tradiční dres je nedotknutelný!

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      Richi (admin)     před 18 lety 01.08.2006 22:37 |  
      0 0

      Já si na jednu stranu říkal, že jsem hrdej, že jsme Slavie a že ať se děje co se děje, tak pořád budeme tací, jací jsme. Včetně dresů. Jenže když už se změnila zadní strana, proč by nakonec sponzor nedokázal uzpůsobit dres podle svých představ .. a ještě by pak mohl třeba i změnit název klubu třeba na Slavia Citibank Praha apod ... to by mě kleplo.

      • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

        (host)     před 18 lety 02.08.2006 09:33 |  
        0 0

        NESVADEJME TO NA SPONZORY: JE TO ROZHODNUTI NASEHO VEDENI DANE JEJICH VKUSEM A SNAHOU O INOVACI. NOVI KONE CHTEJI PREZENTOVAT ZMENU A DRES JE JEDNA Z MOZNOSTI JAK NA SEBE UPOZORNIT. A VZHLEDEM, ZE SE K TOMU VYJADROVALI I LIDE, KTERI NEMAJI KROM PRACOVNI SMLOUVY SE SLAVII NIC SPOLECNEHO, TAK TO DOPADLO, JAK TO DOPADLO.

  8. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    AKI     před 18 lety 01.08.2006 17:43 |  
    0 0

    Mě osobně se ty dresy docela libí,ale ty jmenovky.....!!! Vždyt´my jsme jak někde na přeboru..... Chápu,že se nám hodí každá koruna,ale jméno je jméno,to je jaky kdybyste místo tradiční slávistické hvězdy taky dali nějakýho sponzora...!!! Dresy ujdou,ale jmenovky musí být už na Teplicích...... Sašo,Vláďo - vy to dokážete...... :-) AKI

  9. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    r209vltava (přítel SN)     před 18 lety 01.08.2006 18:33 |  
    0 0

    ty záda jsou fuj fuj fuj :((((

  10. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Moskyta     před 18 lety 01.08.2006 20:29 |  
    0 0

    Mě se dresy nelíbí! Myslím, že nejkontoverznější jsou bílá záda a absence jmenovky. Souhlasím s tím, že to je ústup od tradic na úkor sponzora. Obava aby jednou sponzor nezměnil dresy uplně je sice nepředstavitelná, ale ta poznámka je namístě. (Podívejte se na stoletou tradici černo-bílých dresů Dynama ČB...)
    A jmenovky,myyslím už dnes patří, ke standardnímu provedení dresů, alespoň v evropských ligách jsem neviděl tým bez jmenovek!


    Btw. Sice to sem nepatří, ale už dlouho si lámu hlavu, kde se bere reklama ROTO, společnost jsem hledal a nenašel. Zkusil jsem spojistost s Tomášem Rosenem, zavítal na stránky obchodního jestříku a nic o ROTO, ale našel jsem jinou zajímavou skutečnost, a to že Rosen je jedním z nových deseti spoluvlastníků HC Slavia a navíc bydlí v ulici "Slávistická". :)

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      AKI     před 18 lety 01.08.2006 21:06 |  
      0 0

      To už je jak na Chelsea..... (Lovci lebek).... :-) AKI

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 01.08.2006 22:06 |  
      0 0

      tak uz si hlavu nelamej :-) viz www.roto-frank.cz

  11. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    ttajpek (host)     před 18 lety 01.08.2006 22:37 |  
    0 0

    Ty nový dresy sou prostě nádherný, ty bílý záda mi udělali velkou radost, celkově osvěžili podle mě vzhled dresů...jediný co je hnusný je ten černej adidas ve předu

  12. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    poltergeist007     před 18 lety 01.08.2006 22:58 |  
    0 0

    Mě se dresy líběj.Když byly záda sešívaný tak se nadávalo na debilní čtverec.A co se týče jmenovek tak mi to nevadí, protože kluky poznám podle běhu.POLTERGEIST

  13. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    (host)     před 18 lety 02.08.2006 07:50 |  
    0 0

    BILA ZADA JSOU NEPRIJATELNA, nebot porusuji tradici. O sponzory nejde, ti nas do niceho netlacili, to si jen vedeni dela alibi. . Od pristi sezony budeme opet sesivani ze predu i ze zadu. Ten kdo zavadi ci podporuje takove inovace jen dokazuje, ze nema vztah ke Slavii a tradici obecne , coz u placenych zoldaku z vedeni pochopim, ikdyz je to smutne, ale tezko to lze pochopit u nekterych fanousku. V jejich pripade jde o blbost hranicici nechci rici s cim. Jak zajimave, ze s podobnou inovaci prisel spartan Korbel. Takze opakuji - BILA ZADA JSOU NEPRIJATELNA a tim povazuji tuto zalezitost za uzavrenou.

  14. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Dobi     před 18 lety 02.08.2006 08:35 |  
    0 0

    Něco už jsem zažil a bylo hůře!!! V roce 1969, kdy jsme se nakonec pod Jirkou Nedvídkem zachránili, hrála Slavia s Duklou BB (taky červenobílou) v bílých dresech s velkou červenou hvězdou na levém prsu. K plusům určitě patří to, že hvězda není nějaká titěrná a dresy ze předu budí dojem sešívanosti, což za Korbela nebylo. Těžko budeme asi požadovat, aby se hrálo ve lněných sešívaných košilkách s límečky, jak byl původní dres a jaká byla legenda vzniku. Korbelovské dresy měly na přechodu mezi červenou a bílou jakési tečky a to mi vadilo. Rozhodující je předek! A koukneme-li na fotku před zahájením sezóny, zepředu, je vše OK. Dvě oddělené půlky, hvězda, střídající se barvy na rukávech. Samozřejmě bych vyhodil reklamy (Roto je skutečně zkratka Rosen Tomáš - výrobce kování atd. - zaplať PánBůh za tuto firmu při překonání nejhorších časů....), ale to prostě nejde! Zaplať PánBůh i za ně!). Jsem realistou, a tak ty záda beru jako nutnou poplatnost době. A jistě se řešení najde! Hodnotí nás podle předku a tam jsme pořád, tradičně, už 114 let sešívaní! To spíš by měl být na lynč Poborský a hnusné nové dresy jeho ČB (snad i proto to Reichenberg neboli Liberec potrestal) nebo - pamatujete fialovo-bílé pruhované dresy Sparty. Rudou od podstaty rád nemám, ale její rudé tílko a bílé trenýrky jsem respektoval. Ale jejich veletoče?

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 02.08.2006 09:12 |  
      0 0

      nemluvme o nutnosti a poplatnosti dobe. Vzdyt jsme si bila zada sami zvolili jako zajimavou inovaci. Nepodlehejte mystifikaci. Pokud bila zada nebudeme chtit, tak proste nebudou!!!

      PS: pokud jde o Korbelovske dresy, tak tam byla jeste jedna hovadina a to ze barva rukavu se nestridala , ale byla na kazdem rokavu stejna jako barva na prislusne casti hrudi.

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 02.08.2006 14:19 |  
      0 0

      Pravdu mas, Dobi. Take uz sem lecceho zazil. Kdyz podstatne mene nez Ty, neb jsem nesmirne mlad! (;D). Nicmene to bylo jaksi s z donuceni - napriklad, to muselo byt na zacatku sedmdesatych let, jsme hrali doma s Duklou,.... a nasi mili "zoldaci" nastoupili v cerveno-bile kombinaci(!!coz udelali schvalne jen pro tento jeden zapas!!, aby slavisty na..ali). Ta druha zmena, Korbelovska, to bylo jakesi pokusne obdobi. Vice/mene jsme mnozi ani nevedeli proc a nac - ale jaksi z ucty k panu Korbelovi jsme moc neremcali,i protoze nam kupoval opravdu krasne hrace, kteri nam predvadeli paradni fotbal. Jinak (s odstupem), ty korbelovske dresy byla totalni silenost!! Ja osobne brojim uz leta proti "nesmyslnym" a "nehezkym" kombinacim, kterymi nas klub zasobuje rok od roku v podobe "venkovnich dresu". Ty letosni jsou opet totalni silenost, a omluva(?) ze to je kvuli sponzorovi mi vubec nesedi. Nicmene nas hlavni dres pro letosni sezonu ma(krome zminenych negativ jako bila zada, chybejici jmenovka, "divne prouzky" v podpazi) i jedno pozitivum. Tim je cervena barva. Ten odstin myslim. (podle me rozhodne lepsi nez lonsky). To ostatni bude asi otazkou zvyku. Sam si na ne pomalu zacinam zvykat, a kdyz budem furt vyhravat, tak je beru ;).zdravi mart

      • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

        Dobi     před 18 lety 02.08.2006 17:00 |  
        0 0

        Bylo to v květnu 1977 a Slavia bojovala s Duklou o titul. Myslím si, že se tehdejší mocipáni nemuseli stydět za Košťálovsko-Šedivovskou předehru. Prostě nás v tom dešti v Edenu zařízli... Všichni se vrhli na kustodku žoldáků, jakousi paní Tománkovou, která se rozplakala a mezi řádky bylo jasné, jaká tam panuje diktatura..... Dukla vyhrála 1:0 a kráčela za titulem...

  15. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    swed-bds     před 18 lety 02.08.2006 09:46 |  
    0 0

    Absence jmenovek mi nevadí (svý hráče známe ne??), ale proč nejsou drezy vzadu "sešívaný"?!?

  16. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    MichalMMac     před 18 lety 02.08.2006 12:27 |  
    0 0

    Bílý záda ? To fakt ne. Je mi jedno, že je to marketingově výhodnější ... Sešívané dresy jsou tradice, která by se měla dodržovat.

    Bez jmenovek ? To taky fakt ne. Nejsme někde na vesnici. Určitě by se tam měly objevit.

    Bílé pozadí kolem sponzora (Smart Wings) na červené půlce dresu ? Opravdu hnus bijící do očí.

    Nové dresy se mi nelíbí. Doufám že je ještě předělaj
    MichalM.Mac

  17. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    martin08     před 18 lety 02.08.2006 14:20 |  
    0 0

    Absence jmenovak mi nevadi znam svy hrace! Jo presne tak. S tim souhlasim ale byl bych radsi pro jmenovky! Citybank by se posunul pod cislo. Indeco pod ten cervenej lem a jmeno na cislo! Jinak "dizajn" celkem bobrej ale chtelo by to trochu cerveny i dozadu. Osobne bych udelal cervenej spodek jak ho ohranicuje ten cervenej lem. Jinak celkem NICE! A ty oranzovy myslim budou taky dobry.

  18. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Slavek-von-Brux     před 18 lety 02.08.2006 16:03 |  
    0 0

    Dresy to nejsou vyloženě ošklivé, určitě jsme měli v historii ošklivější, ale i hezčí. Jsou inonovány a vypadají moderně. Ovšem je pravda jak tu někdo zmínil, nezáleží až tak moc na dresu jako na výkonech hráčů. A pokud by přišel Bill Gates a řek, at hrajeme v čistých bílích dresech s logem Microsoftu vepředu a logem Windows vzadu, že nám dá za to pěknou sumičku - takovou, za kterou by byl třeba i stadion - remcali by jste, že je to porušení tradice? Asi ano, ovšem taková je dneska doba: není doba pionýrů, ale kapitalistů a postkapitalistů. Je doba reklamy a pokud někdo sponzoruje nějaký klub, má právo chtít i logo jaká si přeje on (viz Travel Servise a jeho SmrtWings v bílém rámečku). Ostudou jsou jiné věci než tenhle dres - klesá nám příjem od hlavního sponzora (loni ČSA 5 mil, letos Travel Servise 3 mil - pro srovnání, Sparta, která má rozpočet 3× vyšší než my, má od hlavního sponzora firmy Kapsch přes 40 mil, loni od Eurotelu tomu bylo podobně - tedy cca 13% ročního rozpočtu. Oproti tomu my měli loni jen 4% ročního rozpočtu od hlavního sponzotra, letos to bude ještě méně... A jelikož se nedostáváme do LM, můžeme v klidu nadávat na to, že nám odcházejí hráči (zaplat Pán Buh za to, že Piták odešel ted za 25 mil a ne za pul roku zadarmo) a na nové nemáme (viz Michálek). Vždyt ty peníze z odchodu jdou na chod klubu, na nic jiného! A proto se tu objeví tu a tam informace o tom, že dlužíme zase tomu či tomu hráči... Pokud je Leška v mých očích za něco odpovědný, je to minimálně za to, že nedokáže sehnat takového generálního sponzora/strategického partnera, jehož peníze by nás udrželi v chodu i bez nějakého hráčského exekusu, ale rozhodně ho nehanme i za dresy!

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      (host)     před 18 lety 02.08.2006 17:08 |  
      0 0

      Uy i tady zrejme dochazi k tomu , ze nase dluhy jsou povazovany za neco normalniho, ze Ricimu to ani nestoji za reakci, vostuda to je velmi slusny v situaci ,kdy nekteri hraci nevideli pres 100000 korun, Kliment tvrdi , my nic to manazeri fuj , chce semi zvracet.

      • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

        Slavek-von-Brux     před 18 lety 02.08.2006 18:27 |  
        0 0

        Ale co zbude fandovi? Jsou tři možnosti: a) přestat fandit SLavii, což bohužel udělalo a dělá dost lidí... b) smířit se s tím c) protestovat, jednotně - a tím nemyslím jen to "Leška ven" které pan generální nevnímá... Není to o jednom člověku, je to o systému... A protestovat by se mělo vůči němu. Nebo k čemu by nám bylo, že by teoreticky Leška nebo někdo jiný odstoupil, když by přišel někdo jiný a dělal ty samé "voloviny"?

        • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

          (host)     před 18 lety 02.08.2006 18:38 |  
          0 0

          Ale to vis , ze tam v nedeli budu, je to ,ale pekny riziko, ze znechutej docela slusnou navstevu , ktera se tam i podle nasich webu chysta, nemuzu si pomoc , proc nesehnali tech par chybejicich peney pro ty zbyly hrace

          • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

            Slavek-von-Brux     před 18 lety 02.08.2006 19:56 |  
            0 0

            Nesehnali, protože Slavia netáhne sponzory tak jako dříve... Za což můžou částečným dílem ale všichni. Leška a vedení tím, že klub se pohyboval dlouho nad svými možnostmi a že není stadion. (mít stadion, máme i peníze z jeho názvu, i když například RotoArena... Mno nevím:)) Diváci tím, že nechodí (přece je jen marketingově zajímavější, když "produkt" uvidí na stadionu 15000 lidí než hrstka dvou tisíc... A konečně také hráči tím, že ani jednou se jim nepodařilo postoupit do základní fáze LM. Je otázkou jak z toho ven, možná pomůže částečně nový čas výkopu - i když většina "fandů" si najde jiné alibi místo toho, že jezdí v sobotu na chalupy a nemohou tedy na stadion... Bude to to staré známé "vždyt hrajou tužku", "nepujdeme na STrahov, ale do Edenu bychom chodili", "jsou tam špinavé sedačky", "nejdu tam kvuli Leškovi" atd... Každý se musí zamyslet sám nad sebou... A o hráče nemám obavu. Máme kvalitní, mladé a perspektivní mužstvo, dokonce i ve Sportu nás pasují na třetí místo. Poslední dvě sezony nás pasovali na místo šesté, takže posun je znát. Můžeme ale bohužel už jen překvapit a vyhrát titul, protože pokud ho vyhrajeme, bude to stejné (ne-li větší) překvapení než když ho vyhrál v právě skončené sezoně Liberec... Každopádně titul by Slavii výrazně pomohl, i k tomu, aby příští rok měla lepší smlouvy se sponzory... A třeba naposedmé by se LM povedla...

    • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

      japhy     před 18 lety 02.08.2006 23:48 |  
      0 0

      No, jen asi tak, že ty 3 avizované miliony asi nebudou tak docela pravdivé, nakonec i tady došlo k opravě ve článku.

      • Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

        Slavek-von-Brux     před 18 lety 03.08.2006 09:13 |  
        0 0

        Možná nebudou, ale docela tomu věřím... Určitě je to méně než loni, a pokud loni to bylo 5 mil, ty 3 letos to mohou být. POchybuju totiž, že by dvakrát za sebou došlo k chybnému udaji... Ale nevím. Ono i 7 mil by bylo v poměru k rozpočtu a tradici pro SLavii málo, ideální by bylo min 10% rozpočtu pokrýt od hlavního sponzora, tak jako to má minimálně Sparta.

  19. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    pavel1     před 18 lety 03.08.2006 15:37 |  
    0 0

    Prosím udělejte anketu ať můžem hlasovat

  20. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    LukySKS     před 18 lety 03.08.2006 18:02 |  
    0 0

    Mě se ty dresy taky nelíbí!Nejhorší je ale venkovní oranžova kombinace!Tu až si oblíknou tak nevim,nevim(jak popeláři)...zlátá-ta ještě šla,ale modrá je modrá!!!!Mě osobně se nejvíc líbila sada dresu za Carrefouru!A taky chci ty jmenovky-aspon v pohárový evropě!!!Tradice je tradice a ta se musí u Slavie dodržovat!!!Nový dresy jsou prostě nejhnusnější za posledních 10 let!!!Hau

  21. Re: Slavia má nové dresy, jsou lepší?

    Jacobs     před 18 lety 03.08.2006 18:47 |  
    0 0

    Mně se tahla varianta dresů moc líbí:-)