Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Můj příběh

Jak došlo k odvolání hráčů ...

Středeční večer přinesl něco, co nikdo dosud nezažil. Já měl tu možnost být v centru dění, tak vám ve svém příběhu povím, jak k odvolání hráčů nakonec došlo, co všemu tomu předcházelo …

Před zápasem jsem se rozhodl, že zůstanu na hlavní tribuně, protože jsem měl něco k vyřizování a hlavně jsem chtěl pořizovat video materiál pro svá DVD. Všechno probíhalo v pohodě, ze začátku utkání jsem byl v blízkosti libereckého kotle a snímal jejich fandění. A najednou dáváme branku, takže radost se stupňuje. Přecházím postupně na druhou stranu k našemu kotli a opět natáčím několik záběrů. V závěru poločasu se slávisté prezentují zajímavou choreografií, kterou samozřejmě zaznamenávám. A následně končí první třetina zápasu, vše bez problému. Navíc vedeme, takže radost je na místě.
 
Druhý poločas se však asi zapíše do historie. Ze začátku tomu nic nenasvědčuje. Liberec tlačí a tlačí. Nakonec se mu daří vstřelit vyrovnávací branku, zřejmě zaslouženě. Ale co, jedeme dál a budeme bojovat o tři body. Rozhodl jsem se, že si zatím zajdu pro klobásu ke stánku, který je blíže slávistickému kotli. Bohužel nemají chleba, tak si klobásu nedávám. Pak to však nastává.
 
U postranní čáry padá liberecký hráč po údajném faulu Aračiče. Ten dostává žlutou kartu, mě však nedochází, že je to druhá. Když pak vidím i červenou, tak zuřím. I z dálky jsem viděl, že se Aračič soupeře ani nedotkl. Hned jsem si říkal, že je po zápase. Jenže nestačím se ani nadechnout a zděšení pokračuje. Jarolím je faulován, ale nic se neděje, míč se zmocňuje soupeř, přihrává do rozhozené obrany na Blažka. Zažehnat situaci se snaží Krajčík skluzem, ke kterému se odhodlává ještě před vápnem. Ve skluzu trochu tečuje míč podrážkou kopačky, přes něho přepadává Blažek, který dává našemu hráči loktem. A najednou slyším píšťalku a rozhodčí odpískává penaltu. No šílený, během dvou minut takhle zvrátit utkání, bez Aračiče a navíc Liberec kope penaltu, čímž se může dostat do vedení. Docela složitá situace na zvrat. Jenže to není vše, Krajčík najednou dostává červenou kartu! Za tento zákrok? Když to nebyl faul a kdyby ano, tak to nebyla čistá gólová šance, protože by obrana Slavie stihla Blažkovi zakončení znepříjemnit.
 
Stadion bouří, naštvanost roste. Rychle se přemisťuji ke středu tribuny, tedy k místům, kde sedí Leška a spol. Jarolím u lavičky jen rozpažuje rukama, cítí sílenou bezmoc. Hráči na ploše to samé. I liberečtí hráči cítí, že není vše v pořádku, nehrají najednou naplno. Mezitím v čestné lóži začali vehementně diskutovat Leška s Rosenem, Gross, který zde byl také, zmizel v útrobách stadionu. Fanoušci žádají odchod hráčů ze hřiště, skandují: „Pojďme domů“, „Serte na to“ apod. Věrná fanynka paní Ziková běsní tak, jak jí nikdo nezná. I ve svém věku dokáže vypustit ze sebe slova, která by nikoho u ní nenapadla (na DVD budete moci slyšet).
 
Diskuse mezi představiteli vedení vrcholí. Pánové Leška a Rosen se ptají Ivo Lubase, co by to mohlo mít za následek, kdyby hráči odešli. Zapojuje se i sekretář klubu Petr Doležal. Všechno trvá asi pět šest minut, tedy doba od okamžiku, kdy jsme dostali druhou červenou kartu. Jak už jsem uvedl, celé to probíhá za skandování a vyzývají k odchodu hráčů do kabin. I během té doby Jarolím neustále kouká směrem k Leškovi a Rosenovi, zda má či nemá stáhnout mužstvo. Přichází zjistit situaci i asistent Petr Vrabec. Nakonec je rozhodnuto, Leška s Rosenem sestupují k lavičce za velkého aplausu fanoušků. Ti oznámí trenérovi, ať stáhne hráče. Po chvilce se tak děje, i když někteří hráči váhají, netuší, zda opravdu mají jít či zda nechápou pokyn špatně. Ale jak zavelel kapitán Vlček, tak se stáhli všichni. Fanoušci jásají, jako bychom získali titul. Když se však blíží nepřítel číslo jedna, rozhodčí Jára, začíná totální nenávist, pískot, nadávky. A než se dostane do tunelu, přilétne několik kelímků s pivem.
 
A teď co teď. Velká část se domnívá, že je opravdu konec, proto odchází domů. Já zamířím na tiskovou konferenci, která by se měla konat, jak jsem si myslel. Všude panovala nejistota. V tiskovém centru jsem však nevydržel, protože v okolí jsem slyšel davy lidí. Šel jsem se tedy podívat ven a vidím cca dvě stovky fanoušků, hodně rozzlobených. Zapínám opět kameru, probíhá skandování na podporu Slavie. Všichni však chtějí toho jediného – Járu. Ten nepřichází, proto pár jedinců napadá vtrhnout do VIP, takže se strhne mela, davová psychóza nabírá obrátek. Netrvá to dlouho a přiřítí se těžkooděnci a mlatí a vyhání vše před sebou. Po pár sekundách od jejich nástupu už v blízkosti VIP nikdo není, všichni jsou v okolí. Začíná skandování A.C.A.B. Někteří zapalují červené ohně a následně i házejí směrem k VIP, tři skončí v rohu, jeden na střeše. Situace se uklidňuje, navíc když se po chvilce dozvídáme, že utkání bude pokračovat. Zamířím tedy zpět k hřišti.
 
Zaujímám místo ihned za lavičkou Slavie, v místě, kde jsou schody vedoucí k ploše. Než utkání začne, objeví se tu i trenér Karel Jarolím, po chvilce i vyloučený Matej Krajčík. Část fanoušků z kotle zde zůstává též. Samotné utkání už nemá prakticky význam. Když však je vyloučen liberecký Bílek, zavládá smích. I trenér Jarolím jen kroutí nevěřícně hlavou, nikdo vyloučení nechápe, tedy vlastně ano. Jára jen jakoby kompenzoval předchozí vyloučení, čímž vlastně potvrdil, že udělal chybu. I to nic nemění na zbytku utkání. Fanoušci se aspoň baví skandováním: „Jáááááááááááro, Jáááááááááááááro.“
 
Zápas končí, i přes prohru 1:3 hráči slyší z tribun aplaus jako při vítězství. Při odchodu rozhodčího Járy opět létají vzduchem kelímky piva. Někteří dokonce nadávají na liberecké hráči či na trenéra Lavičku, který kdysi působil na Spartě. Nakonec všichni odchází a já mířím na tiskovou konferenci.
 
Na závěr bych chtěl podotknout, že nechápu urážky na adresu trenéra Jarolíma za to, že odvolal hráče. Bylo to rozhodnutí vedení Slavie, rozhodně tak neučinil sám Jarolím. A nyní bychom měli za svým klubem stát a podpořit akce proti ČMFS, které se chystají. A bude i demonstrace, zřejmě při utkání s Ostravou. Snad nás podpoří i fanoušci z ostatních klubů, změnu poměrů v českém fotbale snad chtějí všichni.

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

    Markus     před 19 lety 28.04.2006 13:40 |  
    0 0

    A já opět jen zopakuji že vyřešit poměry by si měla předvším Slavia uvnitř klubu. Už zaznělo milion slibů o stadionua a o budování týmu pro ligu mistrů. Místo toho máme v Edenu zarostlé zbořeniště, v týmu musí hrát spousta juniorů protože nemáme dostatečně široký ligový kádr a vždy když začne vypadat situace lépe, objeví se zpráva o arbitráži, že někomu něco dlužíme. Už mě naše vedení opravdu nebaví a nebaví mě ani neschopný majitel v podobě ENICu. Do takové situace jsme ještě angažovali zprofanovanou osobnost v podobě pana Pučka a vůbec se nevyjádřili k jeho odsouzení za korupci ve slovenské lize (by člověk nevěřil kam ta nenáviděná Sparta nedošáhne ...). Týmu to na jaře nejde a my jsme opět (už jsme to dělali v době kdy na tom byla Slavie podobně a trénovat tu Řehák) psychicky na dně, objevuje se kvantum karet a my hledáme příčiny jen mimo náš klub. Rozhodčí jsou špinaví, to je jistá věc, ale chytrý tým by dokázal i tohle překonat. Bohužel musím souhlasit že to co se děje má především zastínit jiné problémy co Slavie má.

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      Richi (admin)     před 19 lety 28.04.2006 13:48 |  
      0 0

      S tim tedy nesouhlasim, jsi uz jak Kostal ... takze je mi akorat na bliti z takovych zvastu ...

      • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

        (host)     před 19 lety 28.04.2006 13:55 |  
        0 0

        A s čím konkrétně nesouhlasíš. Já jsem teď úplně stejně znechucenej jako autor, Slávie musí začít především u sebe. Proč fanoušci Slavie nezorganizovali demonstraci za odvolání Pučka? Ten, naše vedení a s ním spojené dluhy jsou především problémy Slávie a ne sporné výroky sudích, které jsou opravdu nepřesné na všechny strany!!!

      • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

        mart     před 19 lety 28.04.2006 13:55 |  
        0 0

        prehanis Richi. Markus neni jako Kostal. U kostala je to strach o koryto, spojenej s nenavisti. U Markuse je to pocit beznadeje. To, ze jsou vysledkem podobne uvahy je ciste nahodne. Navic je tu potreba pripomenout, ze Markus to mysli uprimne(i kdyz zoufale) a kostal ....kostal proste lze, protoze mu to tak vyhovuje. Pardon manipuluje zkutecnosti - vypadlo mi tam sluvko.mart

        • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

          Markus     před 19 lety 28.04.2006 13:57 |  
          0 0

          Už porušuji svá pravidla, ale díky Marte, vážím si toho cos napsal.

          • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

            (host)     před 19 lety 28.04.2006 15:38 |  
            0 0

            Souhlas s Markusem. Richi uz zacina byt moc zahackovany se soucasnou Slavii. V pripade Slavie si vazim i fanousku, ktery na Strahov nechodi. I to je nazor na vedeni Slavie. LESKA VEN!
            -supersonique

            • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

              Richi (admin)     před 19 lety 28.04.2006 15:50 |  
              0 0

              jasne, jsem zahackovanej, mozna propojen pupecni snurou .. ale zrejme tak i plno dalsich fandu

            • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

              vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 28.04.2006 16:56 |  
              0 0

              By mě zajímalo, čím si můžeš vážit fandů, který nechoděj na zápasy??? By naopak by sis měl vážit těch, co choděj, ne?! A nějakej Leška?? Já ho nemusim, ale rozhodně kvůli němu nepřestanu chodit na fotbal, to už pak nemusim fandit vůbec a vyjde to nastejno...

      • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

        (host)     před 19 lety 28.04.2006 14:21 |  
        0 0

        A proč si nadáváte mezi sebou? Jsem myslel, že fandíte stejnýmu klubu... Krysa

        • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

          bojler     před 19 lety 28.04.2006 17:47 |  
          0 0

          Proč? Protože tady banda tlučhubů kritizuje Slavii za dobrou vec!!!

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      (host)     před 19 lety 28.04.2006 14:39 |  
      0 0

      tenhle krypl,co psal o problémech ve Slávii musel bejt Sparťan. Pravda je,že stadion máme už dlouho slíbenej, pravda je taky taková,že máme kádr složenej ze samejch mladíků (mimochodem hrajou dost spolehlivě), ale každej musí vidět, jaký nespravedlnosti se na nás rozhodčí (nejen) dopouští. Dokonce mám samozřejmě kamarády, kteří jsou i skalními fanoušky Sparty a přesto sami za mnou přišli a utvrdili mě v názoru, že nás v poslední době rozhodčí řežou. A když už to potvrděj i fanoušci Sparty, tak je jasný,že za tím něco je...A Košťál? Proč by o našem osudu měl rozhodovat zrovna Sparťan, kterej ještě před verdiktem ČMFS votevřel hubu a s klidem kritizoval Slavii. Navíc si ještě dovolí říct,že se při derby bavil a i jeho kamarádi. Bodeť ne, když to měla Sparta koupený (tohle je samozřejmě můj názor, ale stojím si za ním)...Sportovně musím uznat, že Sparta v derby byla o něco lepší, jenže sudí "Milánek" zaúřadoval a zápas dopad jak dopad...Když se spartě nedaří, hned pomůžou kapříci. Hlavně je,že nikomu není divný, že zápasy, na který si my stěžujem zrovna pískali hovada, který sou až po uši namočený v korupční aféře..........Nemám k tomu, co dodat. Snad jen, že Košťál byl Sparťan a Sparťanem navždy bude, takže se není čemu divit....Ať se pak nedivěj, že na Slavii chodí tak málo diváku, když pískaj takovýhle sr.....!!!!! Jenom slovem na závěr - Demonstraci určitě podpořím, počítejte se mnou

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      Dobi     před 19 lety 28.04.2006 17:05 |  
      0 0

      Na každém člověku, který řekne svůj názor, se snažím hledat i to kladné, pokud s ním nesouhlasím. Je tu několik rovin - především snad jediná čeština (a to jako původem ze Sudet nejsem čistokrevný Čech, ale máma, prý vynikající češtinářka mě naučila jazyk Karla Čapka a Hynka Máchy, Hrabala i Jiráska a Palackého milovat - pánové, občas si projděte svoje texty, i/y apod.!) má vid. Dokonavý a nedokonavý. Sudí, přiznejme, poškodil Most a Zlín a je otázkou diskuse nakolik. Ale Šedivý, Jára, Královec/Kaliningrad (město Královec-Königsberg, metropole Vých.Pruska, založená Přemyslem Otakarem II., bylo po roce 1945, kdy je zabrali Rusové, přejmenováno na Kaliningrad...) Slavii poškozovali! Cítíte ten rozdíl? Nepleťme sem finanční situaci Slavie, o níž toho zase tolik nevíme a necitujme cenzory košťály... Nespojujme problémy, Slavii po roce 1948 řezali všichni. Někdy méně, někdy opravdu asi tou náhodou, ale letos v tom vidím systém!!!!

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      PetCC     před 19 lety 28.04.2006 17:17 |  
      0 0

      Cĺověče milý, naco stavět stadión, když to u nás ve fotbale vypadá takhle.

  2. Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

    bojler     před 19 lety 28.04.2006 13:40 |  
    0 0

    Hlavně bych poprosil některé diskutéry (Markus,...), aby nemluvili o odvolání hráčů jako o ostudě Slavie. Myslim, že každej člověk, kterej nečte jenom nesmysly v novinách, neřídí se Poulíčkovejma komentářema a kterej na zápase byl, musí s odvoláním souhlasit. To je můj názor. Myslim si, že problematiku řízení Slavie si můžeme nechat na potom.

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      Markus     před 19 lety 28.04.2006 13:51 |  
      0 0

      Je to můj názor, ale nechci tu už tolik spamovat. Pokusím se odteď reagovat na každý článek maximálně jednou, nechci se už pouštět do nekonečných diskuzí. Každý můžeme mít svůj vlastní názor, snad se tu nemusíme navzájem kamenovat. Apeluji prosím na každého, zkuste chvilku počkat než něco napíšete, občas nejsou věci tak jak vám někdo jiný říká a myslím že zrovna Slavie měla vždy ve svých řadu lidí co dokázali vždy mluvit klidně a argumentovat než křičet a kamenovat ty kteří říkali něco jiného. Tečka :)

    • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

      (host)     před 19 lety 28.04.2006 13:54 |  
      0 0

      Asi tak. Jen pro to, že naše vedení většinou stojí za starou belu, si nemůžeme nechat sr.t na hlavu. Hezky jedno po druhým ... :)

      • Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

        (host)     před 19 lety 28.04.2006 13:56 |  
        0 0

        Přesně tak, jednoho po druhým. Nejdřív si to musíme srovnat ve Slavii....

  3. OSTUDA

    (host)     před 19 lety 28.04.2006 13:49 |  
    0 0

    Již dlouho jsem se za Slávii tak nestyděl jako ve středu! Stalo se něco, co se stát nemělo, absolutně si nemyslím, že nás rozhodčí poškodil. Vůbec nechápu, jak někdo může vůbec zpochybňovat červenou pro Krajčíka, jsem překvapen, že je většina fanoušků úplně zaslepená. Trvám na tom, že zrovna v tomto zápase nás rozhodčí nepoškodil, sporná je jen druhá žlutá pro Aračiče, ale taková chyba se stane pomalu v každém zápase a to i ve prospěch Slávie. A odchod ze hřiště je ubohost největšího kalibru. Těšil jsem se na dramatický závěr ligy a boj o druhé místo, ale klubu s takovým vedením se dá jen těžko fandit a zvažuju návštěvu zbylých utkání. O druhé místo nás nepřipraví rozhodčí,ale my sami těmito hysterickými výlemi. Nejvíc mi je líto hráčů, za téo situace se dá na fotbal soustředit opravdu jen těžko.

    • Re: Co tady děláš, Sparťane?

      (host)     před 19 lety 28.04.2006 14:45 |  
      0 0

      tohle by slávista nikdy nenapsal, aspoň ten, kdo byl na zápase. Sis rovnou místo anonyma moh dát přezdívku Sparťan, Košťál,Krondl, Mokrý, Jára nebo Šedivý, případně Damková....O penaltě by se ještě mluvit dalo, ale ani jedna ČK jednoznačně neměla bejt. Ale přesto se Krajčík míče ještě dotknul, jenže zaslepený Sparťani to samozřejmě neviděj...Zajímavý, že novinář podotknul sudí Jára v dresu sparty...I sparťani mi uznali,že nás rozhodčí řežou Olda

      • Re: Co tady děláš, Sparťane?

        (host)     před 19 lety 28.04.2006 15:03 |  
        0 0

        Právě tohle mě vytáčí!! Proč si myslíš, že jsem sparťan? Že se na to snažím dívat s nadhledem? Je mi právě líto, že většina slávistů se po tomto zápase cítí ukřivděná i když vůbec nemusí. Fakt se akorát ztrapňujeme!!! První žlutá se stala pode mnou a myslím, že byla oprávněná, druhá mi z dálky smrděla a na tribuně jsem se jí nedivil, ale tam se nehádám.Podle videa být asi neměla. A dotek Krajčíka je opravdu jenom vymodlenej, prostě ho Krajčik podrazil a dotek jestli byl, tak ho rozhodčí nemohl postřehnout, protože to neni ani z videa jasný.....Kdyby takhle fauloval liberečák slávistu a rozhodčí ji nepísk, chtěl bych vidět ten tanec....A te´D budu opět nařčenej ze sparťanstvi...:(((

        • Re: Co tady děláš, Sparťane?

          (host)     před 19 lety 28.04.2006 15:44 |  
          0 0

          Slavia mi zacina pripominat skupinu fanatiku. Deset let po titulu. Kdyz uz Liberec a Ostrava muzou vyhrat ligu, tak to ukazuje na neschopnost vedeni. Leska VEN! Pucek VEN! Paroubek a Gross VEN! ENIC VEN! A prestante plakat!

          • Re: Co tady děláš, Sparťane?

            (host)     před 19 lety 28.04.2006 15:59 |  
            0 0

            Presne tak!!! Strhla se tady neuveritelna hysterie a hon na carodejnice mimo klub, i kdyz ty nejvetsi ma Slavie uvnitr klubu!!!

        • Re: Co tady děláš, Sparťane?

          Richi (admin)     před 19 lety 28.04.2006 16:55 |  
          0 0

          Ty na to nekoukas s nadhledem ... tady asi nekdo nepochopil smysl toho vseho a ted se to novinari, ale hlavne vedeni snazi obratit tak, aby jen poskodili Slavii, ale to, ze ona jako JEDINA se snazi poukazat na spatne pomery v ceskem fotbale, to je vsem jedno. Kdyby odchod neudelala, bude to porad stejny, takhle je aspon humbuk, Slavia si zaslouzi pokutu, ale ted se s tim uz musi neco delat. Vzdyt nejsme jedini, kdo jsou poskozovani, jsou to i jine kluby. Musime nastolit rovinu. To, ze slaviste odesli, bylo vyusteni cele sezony, kdy Slavia byla mnohokrat vicekrat poskozena nez kdyz ji pomohli. Jenze novinari jsou bud podmazli ci se bojej jit proti soucasnemu vedeni ci co ... o to hlavne jde timto odchodem hracu, proste poukazat na stav ceske ligy. Jenze Kostal a Mokry nic nepripusti, proto hazi spinu na Slavii

          • Re: Co tady děláš, Sparťane?

            PetCC     před 19 lety 28.04.2006 17:26 |  
            0 0

            S těma sportovníma novinářema je to zřejmě mnohem horší, než píšeš. Oni jsou vetšinou jenom průměrný inteligence a nejsou schopni provést nějakou hlubší analýzu. Zajímalo by mě, kolik z nich si sehnalo záznam toho zápasu, aby si udělali vlastní obrázek.

          • Re: Co tady děláš, Sparťane?

            (host)     před 19 lety 28.04.2006 17:49 |  
            0 0

            O špíně v český lize ví snad každej a každej kromě těch pánů nahoře chce proti ní bojovat,ale já nesouhlasím s tím jak jsme ten nesouhlas dali najevo! Tenhle krok vidím jako největší ubohost jakou jsme mohli udělat. A ještě se to znásobilo tím, že to odstoupení bylo ze zápasu, kde nás rozhodčí rozhodně zase tolik nezaříz.
            Pokud Slávie nejdřív angažuje Pučka a zanedlouho jako smyslů zbavená brojí proti lidem a rozhodčím, kteří fungovali v tý špinavý éře tak se nedivte, že jsme většině lidí pro smích. Prostě s Pučkem ve Slávii si můžeme hrát na spravedlivý pořád dokola, ale nedjřív si pan Leška musí vyčistit Slávii a teprve potom si může hrát na pana Spravedlivého.

          • Re: Co tady děláš, Sparťane?

            chrobak     před 19 lety 29.04.2006 13:42 |  
            0 0

            Mozná by věci pomohlo, kdyby někdo udělal sumář chybných rozhodnutí této sezóny v utkáních Slavie. Teprve z toho si myslím, že byl středeční odchod hráčů pochopitelný i pro neslávisty. Nakonec takový přehled by mohl být zajímavý třeba i pro ten Sport. A kdyby zahrnoval nejen zápasy Slavie, byl by ještě užitečnější. Chyby se stávají, ale pokud to jsou chyby musely by být nějak stasticky rovnoměrně rozložené a to určitě nejsou. Osobně také nemám představu jak by dopodlo bylo srovnání počtu vážných chyb rozhodčích u nás a v jiných ligách.

        • Re: Co tady děláš, Sparťane?

          Slawek     před 19 lety 30.04.2006 14:27 |  
          0 0

          Při své obdivuhodné objektivitě zapomínáš na veledůležitou skutečnost, v tom podvečeru možná nejdůležitější, po níž přetekl onen pohár naší trpělivosti. Jde o faul na Jarolíma, jenž předcházel penaltové situaci. Pan Jára ho nechtěl odpískat, byť to byl faul na ŽK. Nemuselo dojít k faulu ani k ČK, jen ho odpískat.Tak se za Slavii nestyď ! Styď se za prostředí, ve kterém se naše liga hraje !

        • Re: Co tady děláš, Sparťane?

          Slawek     před 19 lety 30.04.2006 14:33 |  
          0 0

          Při své obdivuhodné objektivitě zapomínáš na veledůležitou skutečnost, v tom podvečeru možná nejdůležitější, po níž přetekl onen pohár naší trpělivosti. Jde o faul na Jarolíma, jenž předcházel penaltové situaci. Pan Jára ho nechtěl odpískat, byť to byl faul na ŽK. Nemuselo dojít k faulu ani k ČK, jen ho odpískat.Tak se za Slavii nestyď ! Styď se za prostředí, ve kterém se naše liga hraje !

    • Re: OSTUDA

      bojler     před 19 lety 28.04.2006 17:45 |  
      0 0

      ty sis zase nevzal prasky, zejo? covece je ti dobre? byls tam? videls to, ze tady tak pindas? podepsat se taky neumis, ze ne?

      • Re: OSTUDA

        (host)     před 19 lety 28.04.2006 17:53 |  
        0 0

        Neboj byl jsem tam, jinak bych si to opravdu netroufnul hodnotit....
        Pavel Vaněk
        ICQ 137872735

        • Re: OSTUDA

          PetCC     před 19 lety 28.04.2006 21:07 |  
          0 0

          Škoda, že nejsi přihlášenej, protože sem nepíše zas tolik lidí, tak už asi víme, jaký kdo má názory, ale když je to anonym, můžeme to brát jako provokaci. Jinak by mě zajímalo, co sis myslel za stavu 2:1, když všichni hráči (i Liberce) vlastně přestali hrát a jenom postávali na hřišti. Mělo vůbec nějakou cenu v tom pokračovat?

    • Re: OSTUDA

      (host)     před 19 lety 29.04.2006 01:47 |  
      0 0

      Milý nepodepsaný, tvé tvrzení, že nás rozhodčí nepoškodil, je velmi úsměvné:) připomeňme si jen doložitelná fakta, zmíním jen dva klíčové momenty:
      1) Po nafilmovaném pádu (a to je na zpomalených záběrech TV vidět zcela jasně) je vyloučen Aračič.
      2) Po neodpískaném faulu na Jarolíma (udál se přímo pode mnou) přišel zákrok Krajčíka, který mohl rozhodčí posoudit jako faul (jen těžko mohl vidět lehký kontakt Krajčíka s mičem) , nicméně proč nepískal zcela viditelný faul na Jarolíma, po jehož odpískání by k situaci s Krajčíkem vůbec nedošlo?
      Suma sumárum Tvůj (Váš) názor, že ve vyrovnaném zápase není nespravedlivé vyloučení (viz bod 1) poškozením týmu ze strany rozhodčího,je poněkud PODIVNÝ...

  4. Re: Jak došlo k odvolání hráčů ...

    japhy     před 19 lety 29.04.2006 11:25 |  
    0 0

    Hele, nehádejte se, v Děčínském deníku to popsali naprosto přesně, cituji:"Jan Blažek nastoupil ke svému čtvrtému ligovému startu. Protože je mladý, je také zdravě sebevědomý a fotbalově drzý. Dá se říci, že to byl vlastně on, kdo rozklížil Slávii. Nejprve ho u postranní čáry fauloval Aračič a byl vyloučen. Pak následoval tvrdý střet ve vápně s Krajčíkem a byly z toho jak druhá červená, tak i pokutový kop......."A s tím Aračičem? Prostě jsem zezadu ucítil jeho nohu na noze, takže jsem spadl"" Tak teď to je snad jasný, ne?