Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

Bombastická zpráva vyšla na světlo hned po ránu. Do Tottenhamu přestupuje teprve šestnáctiletý útočník Tomáš Pekhart. Spekuluje se o částce 20-30 mil. Kč!

Hráčem Tottenhamu se stane s platností od 1. července 2006. V klubu podepsal smlouvu na tři roky s dvouletou opcí. K dohodě klubů došlo během středy. Slávistická pokladna tak dostane další potřebnou injekci.

Tomáš Pekhart byl v minulosti v anglickém klubu na stáži. Talentovaný hráč je členem reprezentační sedmnáctky, v lednu byl vyhlášen nejlepším mladším dorostencem České republiky za rok 2005. V Tottenhamu již působí bývalý brankář Slavie Radek Černý. 

„Tottenham sledoval Tomáše delší dobu," prozradil tiskový mluvčí Alexandr Kliment. „Díky tomu, že s Tottenhamem spolupracujeme už léta, tak měli o něm dobré informace," pokračoval. Slavia na přestupu rozhodně není škodná. „Podmínky pro klub jsou výhodné," uvedl. A ještě doplnil, proč odchází v tak mladém věku. „Těžko si lze představit, že budeme hráči bránit v přestupu do Premier league, je to pro něho životní šance," uzavřel.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 16.03.2006 08:48 |  
    0 0

    Tomáši to přeji, naše vedení opět předvedlo že stojí za ... Tenhle kluk mohl za pár let stát balík, mohl něco ve Slávii předvést a oni ho prodají těm šmejdům za pár korun. Jsem ...

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      (host)     před 19 lety 16.03.2006 10:25 |  
      0 0

      Souhlasim, velice krátkozraké rozhodnutí, které může Tomášovi paradoxně i uškodit. Nekopnul si ani ligu, takovej velkej pŕechod zvládne jeden z 20 hráčů. Řekl bych velice sobecké rozdodnutí ze strany vedení, pro "pár" korun.Teď jen doufat, že jim třeba za 20 Mega nenechaj i Sucháće .LordEdmund

  2. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    Vincenzo     před 19 lety 16.03.2006 08:55 |  
    0 0

    Potřebnou injekci na zaplacení dluhů... Zbavovat se za pakatel takových talentů, které lze za několik let zhodnotit pětinásobně poté co pro Slavii něco vykonají, můžou jen .... nebo vedení Slavie.
    Nebo nebudou dluhy hrazeny, hráči budou bez premií a přivedeme nějakého nového Švancaru?Nejsem jen pesimista, mám pocit, že pan Rosen mnohé ozdravil a je vlastně úžasné, co ten tým pod vedením Karla Jarolíma předvádí v porovnání k podmínkám, jaké má třeba ta rudá banda, ale tohle je přece zhovadilost! Jedinou záchranou je prodej Slavie někomu serioznímu, kdo na to má a chce se úspěchy tohoto slavného klubu zviditelnit. Prodej náctiletého talentu je výkřikem zoufalství, je to špatná zpráva pro nás všechny. Zaplatíme pár fakturek ze štosu, který je na stole a bude se nám měsíc lépe dýchat. Tohle je politika budování klubu?

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      Richi (admin)     před 19 lety 16.03.2006 09:00 |  
      0 0

      Nezapomen, ze abychom alespon vyrovnali rozpocet, je treba prodavat. To se v minulych letech nedelo a taky z toho jsou nasledky az do ted. Kde mas psano, ze Pekhart by ve Slavii zaril? Co kdyby pak nechtel podepsat smlouvu a odesel zadarmo? Co kdyby se zranil? Takovou nabidku jsme nemohli odmitnout, kdyby Slavia byla v pohode za vodou, tak mozna, ale jinak ne. Nestezujte si neustale.

      • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

        (host)     před 19 lety 16.03.2006 09:16 |  
        0 0

        Mě to spíš příde že jsou to spíš investice do sks, a aby se neřeklo tak se to o5 udělalo formou přestupu...

      • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

        (host)     před 19 lety 16.03.2006 09:37 |  
        0 0

        Richi, v minulých letech se neprodávalo? To si snad děláš srandu, ne? A následky až doteď? Ale to je snad věc velkého manažera, pana Lešky, ne? Anebo tam nemá dávno již co dělat? A kde máš psáno, že by za Slavii nezářil, když již nyní dosáhl velmi dobré úrovně? Podepsání smlouvy je zas věci ředitele, ne? A pokud má někoho velmi dobrého, tak vše musí udělat včas a za přiměřených podmínek. A s tím zraněním? To se může a nemusí stát každému, to je pouze alibismus.
        Hraješ pěkně na notu vedení. Tvá odpověď je o ničem.
        Měj se. Papol

        • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

          Richi (admin)     před 19 lety 16.03.2006 09:57 |  
          0 0

          Mam sve informace, tak to chapu. Nehraju nikomu na notu. Naposledy se prodalo za Beranka, od te doby pak uz jen Latka. A ze se neprodavalo za to mohou i vysledky a vse okolo, za to bylo zodpovednych mnohem vice lidi nez jen nenavideny Leska. Nevim proc sem tahame Lesku, jak jsem rekl, mel by odejit pro dobro Slavie. Ale nehledejte v nem jen same zlo.

          • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

            (host)     před 19 lety 16.03.2006 10:13 |  
            0 0

            Jo, máš pravdu. Neprodávalo se, odcházelo se zadarmo... A kdo za to může?
            Hepi

            • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

              (host)     před 19 lety 16.03.2006 12:06 |  
              0 0

              Sparta!

              • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

                bojler     před 19 lety 16.03.2006 12:08 |  
                0 0

                má pravdu, předsedo!

  3. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    KING25     před 19 lety 16.03.2006 09:24 |  
    0 0

    Dobrá zpráva po ránu. Za toho kluka je to solidní balík. Přeji mu hodne šteští.

  4. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    (host)     před 19 lety 16.03.2006 10:23 |  
    0 0

    muj názor jsem napsal již na www.slavia..al eprotože si za nim pevně stojim přidám jej i sem...
    Absolutně nesouhlasím z níže uvedenými články o " dobré marketingové práci našeho vedení", jestli je Pekhart takový talent, že za něj je ochotno vedení Tottenhamu dát cca 30 mil, a ted,a na dřevo ( už jenom tato skutečnost značí že talentem je) tak je si myslím od vedení tento přestup jenom krátkozraká politika.. zalepit opět par děr v našem bezedném rozpočtu. Srovnejte Spartu a Rosického..kolik by za něj dostala Sparta v 16-ti a kolik za něj dostala pak v jednadvaceti..? A nebo, kolik jsme utržili za např. Jarolíma ml. a kolik stojí v německu dnes..? Myslím si že opravdové klenoty našich mládežnických mužstev, bychom si měli hýčkat a piplat doma a pak až by něco i předvedli nám, tak třeba po nějakých repre zkušenostech za balík prodat ven.. a jestli chce naše vedení obchodovat už s tak maldýma klukama, tak s kým pak chce hrát tu ligu..? A navíc jde mu ještě o naše české diváky a fanoušky klubu..vždyt každý fanda všude na světě chce chodit na hvězdy, mladí kluci v nich vidí své vzory,které je přitahují pak ke klubu, ať se pak nediví že nám fanoušci ubývají a že na fotbal a na Slávii už nikdo nechodí.. A názor že si za ty melouny budem moct koupit adekvátní náhradu a posilu...mohl by mně někdo z vás ted tu laskavě říct..co se našich promyšlených zimních posil týče..kdo kromě výměny Latka-Dosoudil, kdo se stabilně povedl a prosadil do základu..? bylo jich asi 6,že a kde nyní jsou a co vlastně dělají,co hrají..to byl ten náš plánovaný atak a příprava na Palermo v poháru..? k smíchu..opak je pravda..to mužstvo neni silnější než na podzim..jenom se trochu zaplnila Leškova pokladna...
    Myslím že tento přestup jenom ukazuje výhodnost spojení Slavia-anglický majitel..stali jsme se konečně chovnou stanicí pro jeho preferovaný anglický klub..a myslím že pro koho je toto spojení výhodné je nasnadě..pro anglický fotbal..hodně smutné pro pravověrného slávistického fandu..dnešní vedení si z klubu udělalo továrnu(i když momentálně na hranici bankrotu a konkurzu) a fotbal jako takový, ten kvuli kterému se chodí do ochozů, je až na ani ne druhé koleji...o(, ... Leško odstup konečně..moc tě prosím

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      thorpey     před 19 lety 16.03.2006 12:44 |  
      0 0

      Dekuju, rekl jsi to za me a jeste slusne, to bych nezvladnul. Po tom, co Tottenham ziskal spickoveho brankare za 10 mil (jen prostoduchy jedinec by si mohl myslet, ze se Cerny vrati) se Enicu vydaril dalsi supr kousek... a na konci sezony by si mohli vzit Marka Suchyho za osum, ne? Enic je prokleti Slavie.

      • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

        mart     před 19 lety 16.03.2006 14:03 |  
        0 0

        ... asi jen par drobnych poznamek, a... asi zbytecne. Zacnu asi tim, ze ENIC je nestesti Slavie (a velmi pravdepodobne Slavia nestestim ENICU)..za dalsi - to s tim "majitelovanim" u ENICu sice plati o Slavii, ale zdaleka ne o Tottenhamu. Tam ma pan Levy jen 29%, a nepochybvne si nemuze prilis otevirat usta (ac oficialne sedi na zidli reditele), neb klubovy management je jaksi uplne mimo ENIC (dokladem toho, ze se pan Levy NEPODILI na rizeni Tottenhamu, je i fakt, ze si klub vede jak ekonomicky, tak i po ostatnich strankach prinejmensim velmi dobre. Za dalsi - Odchod Cerneho za 10 milionu.... pokud bys ho za "desetnik" nepustil, tak se stejne SQELY obchodnik jako pan Levy. Chces to vysvetlit? 18 mesicu smlouvy - 10 milionu - napriklad by za ne byly sluzby Vaniaka (asi na vice nez 24 mesicu) a kdo z tech dvou by byl lepsi je otazka nazoru. Netreba take zapominat na Kozacika... ktery by pripade, ze by Cerny neodesel nedostaval sance... nebyl by ve slovenske repre....atd. no a taky by snad bylo vhodne poznamenat, teda kdyz si Radka Cerneho tolik cenis,.. ze si to asi sam zaslouzi aby aspon na sklonku kariery trochu nakouknul do poradny ligy. A dalsi - chvalis ANONYMA, za jeho odborny pristup a expertizu (pravdepodobne patent na zhodnocovani talentu - ktery ja nemam). To je sice hezke, ze nam predvadi Rosickeho - na kterem sprata docela obstojne vydelala..... ale taky predvadi pripad Davida Jarolima, a mel by mozna pridat Filipa Trojana na kterych pro zmenu Slavie NEVYDELALA! Pokud umi ANONYM cestovat v case, tak se omlouvam,...... protoze jedine tak muze vedet jakou bude mit za dva roky Pekhart cenu - ja to nevim!!.... muze to byt 5mil nebo 10 milionu liber - a muze to byt 2-3 miliony korun... to se da opravdu tezko odhadnout.( pripoustim, ze muj nazor je blizky prislovi o vrabci a holubu ... at uz v dlani, ci na strese...... zejmena vzhledem stavu financi ve Slavii) ( na vysvetleni - neobhajuji nikoho, ale tak nejak se mi nelibi, kdyz nekdo, kdo pravdepodobne nevidel hrat Pekharta vubec, nebo mozna jednou, nekdo kdo se neumi ani podeposat a nekdo, kdo sice hezky vynadal Leskovi, ale sam by byl asi za jeho schopnosti vdecnej..... tak to jen par drobnosti... a jak jsem psal vyse - asi zbytecne.mart

        • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

          Djedek     před 19 lety 16.03.2006 14:42 |  
          0 0

          Naopak a vůbec ne zbytečně, potěšil jsi mě, že konečně někdo i přemýšlí a ne jen nadává na vedení. Což umí každý a neříkám, že jsem nikdy nenadával..:-) Ale třeba si to dotyčný přečtě a trochu se nad tím zamyslí.. A tobě patří dík, že má tu možnost. Djedek

        • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

          thorpey     před 19 lety 16.03.2006 16:35 |  
          0 0

          To ze Enic neni vetsinovym majitele Tottenhamu vim, ale to propojeni tady je a Slavia neni tim, kdo by na tom zrovna vydelal. Otazka Cernyho-s pripominkou k Matusovi souhlasim a Radkovi to angazma taky preju-ackoliv je tedy pravda co rikas, ten hrac ma vetsi cenu a tu Slavia nedostala, ja porad jen doufam, ze je ve smlouve nejaka dodatecna klauzule, kdyz v Tottenhamu nakonec podepise. Ale spis neni. Co se tyka Pekharta, nemuzu si pomoct, koncepci prace vypada jinak. O necem svedci i to, ze uz v sestnacti si ho vytah Jarolim do acka. Bohuzel si nemuzeme dovolit kupovat hotovy hrace a tak sem doufal, ze dostane sanci se prosadit nastupujici hodne slibna generace. Tohle me dozralo, ted je jenom otazka, kdy nam za nejakou zabavnou cenu vyfouknou Suchyho. Nejsem privrzencem toho, aby mladi slibni hraci odchazeli do ciziny driv, nez neco predvedou doma. To se netyka jen Slavie, ale cely nasi kaprligy, pak se tezko divit, ze se neni na co divat, kdyz kazdy byt jen prislib, jde hned ven, kde se k prilezitosti hrat dostava hodne tezko. Od nas odchazi hraci uz v juniorskem veku a pritom i chachari si dokazali podrzet Barose, Sverkose, Papadopulose a pak je slusne zhodnotit. Bohuzel, kdyz tohle nedokaze Slavia (v posledni dobe je pouze vyjimkou prestup Latky), nekde je chyba a za tu by mel byt nekdo zodpovedny. Bohuzel, poustet slibny hrace v sestnacti je cesta nikam. Pokud se komukoliv z vas libi predstava Slavie jako chovne stanice pro Tottenham, me se nelibi ani trochu.

  5. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    bojler     před 19 lety 16.03.2006 11:17 |  
    0 0

    za 20-30 mil. se prodat musel. nezapominejte, ze k arbitrazi nas davaji i hraci, keri tady 2-3 roky nehrajou

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      (host)     před 19 lety 16.03.2006 12:47 |  
      0 0

      a proč vás asi k tý arbitráži dávají...? Protože jim podepíšete smlouvy na velký prachy a pak neplatíte... Politika Slavie mě opravdu udivuje....

      • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

        Capino (admin)     před 19 lety 16.03.2006 13:45 |  
        0 0

        protoze jsme jim podepisovali smlouvy na velky prachy. Jsem zvedavej co budete rikat ve sparte, za rok, az vam budou chybet penize z poharu :-)

        • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

          (host)     před 19 lety 16.03.2006 15:40 |  
          0 0

          tak ve Spartě určitě nejsou tak blbý aby si žili na vysoký noze, když na to nemaj......... a na rozdíl od vás tam mají lidi, kteří jsou schopní sehnat peníze.... nehledě na to, že stěžejní položkou rozpočtu sparty NEJSOU příjmí z LM, ty chytrolíne!!!!

          • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

            Capino (admin)     před 19 lety 16.03.2006 16:02 |  
            0 0

            nevim kdo se verejne chlubi, ze jejich hraci maj nejvetsi platy a podobne. A ze maj prijmy i jinde a s LM nepocitaj? Mno to by pak nekoncili po neuspesne sezone s obrovskym minusem. Sparta mi je volna, ale pristi sezona bez poharu na ni bude mit urcite zajimavej vliv.

            • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

              (host)     před 19 lety 17.03.2006 07:56 |  
              0 0

              Já netvrdím že, s příjmy z LM nepočítají, ale že tyto příjmy nejsou stěžejní položkou rozpočtu Sparty! Samozřejmě, že 200 mil. Kč není pakatel, ale když Sparta nebude 1, 2 roky hrát LM tak jí to rozhodně nezruinuje. "A že skončili po neúspěšné sezoně s obrovským mínusem"!?- skutečně netuším, kam na tyto informace chodíš.......
              Přečti si páteční přílohu Sportu o povedených a nepovedených přestupech a hlavně si přečti, co říká Kuka - docela zajímavý a hodně pravdivý. (o tom, proč by Šventovi a jiným fotbalistům nevyhovovala Sparta)

          • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

            (host)     před 19 lety 16.03.2006 18:04 |  
            0 0

            To by me potom zajimalo, co rikate na rozhovor Lukase Zelenky v Hattricku, kde otevrene rika, ze Sparta mu stale dluzi za premie za LM z pocatku roku...

            • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

              (host)     před 19 lety 17.03.2006 07:57 |  
              0 0

              Zelenku beru s rezervou, protože hráč kterýho se klub zbaví, okolo sebe nejvíc kope. A nejen hráč - viz Straka.

  6. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    Jonis (přítel SN)     před 19 lety 16.03.2006 12:03 |  
    0 0

    souhlasím se všema předešlími komentáři.........................................Pekhart je náš velký talent a mi aniž by jsme si ho udrželi do tý doby než bude mít daleko větší hodnotu tak ho teď pošleme do Totenhamu. A s tou dlouhodobou spoluprácí jak se píše v článku taky nesouhlasím.........protože ta spolupráce je jen od nás...................mi jim tam posíláme svoje hráče, který maj před sebou velkou budoucnost nebo naopak jsou zkušení atd. A co oni??!! V létě k nám poslali myslím dva hráče na trénink a to bylo všechno.................jaká je tohleto spolupráce??? To si zase Enic něco vymyslel a protože je Enic majitelem i v Totenhamu tak mi z těch peněz stejně nic neuvidíme.................. ono to vlastně nikoho nic nestojí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vedení Slavie zase perlí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      (host)     před 19 lety 16.03.2006 12:48 |  
      0 0

      no jasně, že z těch peněz nic neuvidíte, vše jde do kapsy Enicu...

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      (host)     před 19 lety 16.03.2006 16:41 |  
      0 0

      Jonisi, Jonisi, . . . zkus něco udělat s těmi chybami..., to je děs:-).... " se všemA předešlÍmi komentáři"...."mI (jako my všichni)"...
      Jinak je asi pravda, že momentálně jsou potřeba peníze na urovnání pohledávek a jiné mimořádné zdroje, než ty stávající, v současnosti nejsou. Proto je možná dobré jednoho hráče prodat, snažit se vyrovnat co nejvíce pohledávek a pak hospodařit, pokud možno, s vyrovnaným rozpočtem. Uvidíme, jak se to současnému vedení bude dařit.
      Je pravda, že by Pekhart mohl být v budoucnosti obrovským přínosem, ale také je možné, že by se jeho fotbalový vývoj zastavil a byl by další průměrný fotbalista. To v současnosti nikdo nedokáže správně odhadnout. A jakýkoliv sport je v dnešní době bohužel především obchod a záleží hodně na penězích. Riskovat si může dovolit pouze ekonomicky silný subjekt. thomas

  7. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    Markus     před 19 lety 16.03.2006 14:31 |  
    0 0

    Richi, tohle je hodně krátkozraký optimismus, napsat slova typu "Slávistická pokladna tak dostane další potřebnou injekci.". Před našimi zraky se stal ze Slavie vazal Tottenhamu. Nová strategie zní nakupovat starší hráče z východu a přenechávat mladé talenty Tottenhamu. Moc dobře mi do té strategie zapadá nezájem investovat do nového stadionu, proč by to ENIC dělal, přece ne kvůli fanouškům. Chce se mi bliť :(

  8. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    japhy     před 19 lety 16.03.2006 16:54 |  
    0 0

    Beru to tak, že máme toho vrabce v hrsti místo holuba na střeše. Ano, mohl to být supertalent a mohli jsme ho nakonec střelit za veliký prachy. Jenže si myslím, že Slávka není v situaci, že by mohla čekat, že se vše sejde a za pár let to vyjde. Bylo by k tomu potřeba hodně věci- dobré zdraví, stálá forma a taky výsledky celého týmu. Mohli jsme si ho nechat, stačilo by jedno zranění, dlouhá rekonvalescence, hostovačky po ČFL a všichni by remcali, proč jsme ho tenkrát nestřelili. Jak říkám, mohlo to vyjít a taky nemuselo.

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      Markus     před 19 lety 17.03.2006 07:29 |  
      0 0

      Jenže Slavii v současné situaci pomůže jen zázrak typu prodeje Rosického ve Spartě ... jenže jak máme prodat Rosického když prodáváme tyto hráče předčasně? Jsem zvědavej kdy půjde podobným způsobem Suchý :(

  9. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    slavistajiri     před 19 lety 16.03.2006 17:41 |  
    0 0

    Já bych řekl asi to, že mládež se vychovává proto aby se její hráči hráli za A-tým mateřského klubu a poté případně odešli, tímhle krokem se to trošku posouvá někam jinam, někam k pouhému prodeji čehokoliv co prodat jde, kde ani tak nejde o sportovní úspěch!"! Každopádně cena pěkná takže dobrej obchod!!

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      mart     před 19 lety 16.03.2006 20:33 |  
      0 0

      :-), zase ten hnidopich mart. - presne, a naprosty souhlas - mladez se skutecne vychovava pro Acko etc. ...... to plati!! ..... bohuzel jen v civilizovanem svete. Na ten si Cesko zatim jen obcas hraje. Pokud ses mladej tak vydrz jeste takovych 30 let, ... mozna se to zlepsi.mart

  10. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    Bejbl     před 19 lety 16.03.2006 17:44 |  
    0 0

    Obchodní stránka je jasná: Cena je vysoká a peníze asi potřebujeme. Co tomu ale asi říkají trenéři mládeže ve Slavii+Jarolím, když se jim takto rozprodávají hráči? Vím, asi nic, musej držet hubu. Přeji mu, ať uspěje, snad do podmínek přestupu zařadily nějaké případné bonusy pro Slávii, za např. start v Premier league nebo dalšího přestupu. Z vyjádření Klimenta je mi na blití "s Tottenhamem spolupracujeme už léta", moc výhod z této "spolupráce" zatím nevidím.

  11. Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

    (host)     před 19 lety 16.03.2006 18:28 |  
    0 0

    Vsechno je to obycejna ekonomicka otazka vynosnoti a potreby likvidity. Slavie je nejspise v situaci, kdy okamzite potrebuje hotove penize na vyrovnani svych zavazku vuci ostatnim subjektum a proste si nemuze dovolit cekat na vyssi ocekavany vynos. EdCable

    • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

      mart     před 19 lety 16.03.2006 20:27 |  
      0 0

      Libi se mi presne a strucne komentare(asi proto, ze sam jich obycejne nejsem mocen), proto tleskam - presne tak Edie,.....vlastne skoro presne. Dve slova v Tvem jinak vystiznem komentari by snad sla vylepsit. 1. hned to prvni - ne vsechno ale asi polovina tohoto prodeje je obycejna ...etc.. 2. slovo ocekavany v souvislosti s vynosem , bych nahradil slovem "moznym". Ale tady uz opravdu rejpu :-), jinak zdravi mart.

      • Re: Tomáš Pekhart míří do Tottenhamu

        (host)     před 19 lety 18.03.2006 13:39 |  
        0 0

        Nerejpej, v ekonomii se rika ocekavany :-) EdCable

  12. Asi je to tak lepší

    (host)     před 19 lety 16.03.2006 19:45 |  
    0 0

    Nedělejme si iluze, že by tady Tomáš rostl. Předchozí nejlepší dorostenci roku Švec a Milan Černý si za áčko ani nekopnou. Místo toho Jarolím zřejmě ze strachu, aby mu někdo něco nevytýkal, staví různé ty perspektivní hvězdy typu Zoltána, Gaucha nebo Hubáčka- u kterých je skvělá naděje, že se jim jednou snad podaří i klička. Pekharta by postavil dvakrát za sezónu, ve třetí minutě nastavení. A aby si Tomáš nechal lámat nohy od nekopů, proti kterým hraje béčko, to je zbytečné.
    Tantalos

    • Re: Asi je to tak lepší

      (host)     před 19 lety 16.03.2006 19:49 |  
      0 0

      P.S. Tím ovšem nechci říct, že prodej schvaluji. Naopak Colecot tím evidentně naplnil skutkovou podstatu trestného činu, kterému se říká tunelování, ale jde o zneužití důvěrných informací a v tomto případě poškození akcionářů Slavie.
      tantalos