Evropská liga

Slávisté vypadli z Poháru UEFA

Fotbalisté Slavie nedokázali postoupit do čtvrtfinále Poháru UEFA. V odvetném zápase prohráli těsně 0:1. Ve druhém poločase jsme měli blízko k vyrovnání, leč nám nebylo přáno.

Zápasový report 
Pohárová matematika byla jasná - pokud Slavie chtěla bez problémů postoupit, musela buď vyhrát nebo remizovat. Trenér Karel Jarolím byl při tvorbě základní sestavy limitován zraněními L. Jarolíma a Hrdličky, moc variant neměl, o síle lavičky už ani nemluvě. Nakonec dostalo přednost očekávané rozestavení 4-5-1 s Pavlem Fořtem na hrotu. Úvod utkání se Slavii povedl, nepouštěla soupeře do větších šancí, hráči bojovali a jejich nasazení dávalo naději, že postup není tak nereálný. Kolem 20. minuty však začalo Palermo hrát a vytvořilo si jen za první poločas pět gólových šancí, na jejich rychlého Santanu a na chytré nahrávky pro něj naše obrana nestačila, bez větších problémů pronikal po naší levé straně až do pokutového území. Gólman Vorel měl stejně jako v prvním zápase hodně štěstí, některé pokusy vyrazil se štěstím, další s jistotou kryl. Italové se projevili jako lepší i individuálně, v soubojích jeden na jednoho slávisty často přehrávali. Ke konci poločasu všem zatrnulo kvůli tržné ráně na koleně Dosoudila, který ale zápas v pohodě dohrál. 
I v úvodu druhé půle bylo Palermo lepší, vše vyvrcholilo inkasovanou brankou v 51. minutě, obdržený gól nejvíc padá na hlavu Michala Švece, který se při rozehrávce ve středu pole nechal snadno obrat o míč a založil tak palermský protiútok. Zanedlouho byl vystřídán Karlem Kratochvílem. Ten byl u dvou velkých šancí Slavie, jinak si slávisté příliš příležitostí nevytvořili. Další náhradníci Janda s Hercegfalvim toho již moc nevymysleli. I přes závěrečný nápor Slavia gól nevstřelila a je tak z letošní pohárové sezóny vyřazena. Nutno dodat, že podala v Palermu dobrý výkon, ale domácí fotbalisté byli prostě lepší. 

Průběh zápasu
4. minuta: první šance Slavie, Pitákova střela z hranice vápna mířila mimo bránu.
19. minuta: nebezpečnou hlavičku Santany z dvanácti metrů kryl Vorel.
20. minuta: velká šance Palermských, Santana se po centru Makinwy ocitnul sám před Vorlem, ale náš brankář vyškrábnul balón levou rukou.
28. minuta: Makinwa zprava nacentroval na hranici vápna na Tedesca. Nebýt toho, že Tedesco trefil Krajčíka, inkasovali bychom, Vorel v tu chvíli ležel na zemi.
51. minuta: Švec při rozehrávce přišel o míč, Tedesco výborně nahrál na rychlíka Godease, který poslal nechytatelnou dělovku k pravé tyči. 1:0.
66. minuta: Kratochvíl výborně rozehrál standardní situaci, na míč si naskočil Fořt, ale hlavičkoval těsně vedle.
87. minuta: velká šance Kratochvíla, který dostal přihrávku od Jandy a ve vápně tísněn vystřelil, Andujar míč vyrazil vedle sebe, ale míč do branky Kratochvíl bráněný obráncem doklepnout nestačil, naopak ho ještě na roh s velkým štěstím levou rukou vyškrábnul Andujar.

Hodnocení trenéra
"Našemu soupeři gratuluji k postupu a přeji jim, aby se jim v dalších kolech dařilo. Prní poločas nebyl z naší strany dobrý, chtěli jsme sice hlavně bránit, ale mnohem aktivněji. Nedostali jsme se do hry, hlavně kvůli tomu, že jsme ztratili mnoho míčů v záloze. V naší hře byla spousta nepřesností, z toho pramenila převaha soupeře. Přesto jsme udrželi čisté konto, rozhodlo se až v druhém poločase, kdy se naše hra zlepšila. Měli jsme i dvě nadějné šance, těsně před koncem vykopl obránce po Kratochvílově akci míč z brankové čáry. Na naší hře se projevila absence tvořivých hráčů v záloze, chyběla konstruktivní rozehrávka. Nakonec byla rozhodujícím momentem branka, kterou jsme dostali v Praze," řekl k zápasu trenér Karel Jarolím.

Zajímavý moment 
Zápas jsme sledovali v Jagrs baru na Václavském náměstí, který byl snad poprvé v historii úplně plný ve čtyři odpoledne. Na všech stolech rezervace, zoufalce, kteří rezervaci neměli a v baru postávali, číšníci vykazovali ven. Skoro všichni měli slávistické šály, při našich šancích všichni fandili, měla jsem pocit, že tam bylo víc lidí než na Strahově. Můj zrak zaujal týpek, který měl růžovou košili, nejdřív jsem měla pochybnosti o jeho sexuální orientaci, ale poté, co promluvil italsky, jsem pochopila, že je jen jinak orientován fotbalově než zbytek baru...

Palermo – Slavia 1:0 (0:0)
Sestava Slavie: Vorel - Krajčík, Dosoudil, Suchý, Hubáček - Vlček, Piták, Švec (57. Kratochvíl), Holeňák, Švento (78. Janda)– Fořt (78. Hercegfalvi)
Branky: 51. Godeas

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    Djedek     před 19 lety 23.02.2006 17:59 |  
    0 0

    HOŠI i přesto děkuji! A teď vyhrát titul!

  2. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 23.02.2006 18:25 |  
    0 0

    Podle komentáře Bureše z radiožurnálu jsme dostali gola z ofsajdu. Tady nám to neuznali a tam golem prohrajem. Nevím proč i na mezinárodní zcéně nám rozhodčí přejí. Jednou Ital neuzná regulérního gola, potom Belgičani uznaj gola z ofsajdu. Jsem z toho smutnej a nasranej. Škoda že to tam nepadlo Standovi Vlčkovi v té 88.minutě.

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 23.02.2006 18:52 |  
      0 0

      ten gol nebyl z ofsajdu, v televizi to bylo videt.

      • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

        (host)     před 19 lety 23.02.2006 19:00 |  
        0 0

        vycházel jsem z toho co řekl reportér, který je mimochodem velký Sparťan.........

  3. IInfarktovej zážitek :-)

    Luke (host)     před 19 lety 23.02.2006 18:55 |  
    0 0

    V televizi to nedávali, sledoval jsem online na Slavii a na iDNESu, na druhej poločas měl puštěnej ČRo - Radiožurnál... A málem se podařilo i koukat na netu na Rai (bohužel jsem našel Rai Sport a tam dával volejbal... Rai Duo online nevysílá:-( ), k tomu jsem přepisoval chudákovi martovi ještě situaci... A málem mě občas někdy trefil šlak... Hruza, a je škoda že jsme nepostoupili... Ovšem beru to tak, že štěstí jsme si vybrali už ve skupině a postoupil lepší ze soupeřů...

    A pokud tenhle tým zustane pohromadě, za rok nebudeme (snad) na jaře hrát v UEFĚ... ale v LM :-))

    • Re: IInfarktovej zážitek :-)

      mart     před 19 lety 23.02.2006 19:39 |  
      0 0

      dekuju! delals co's mohl. Zazil jsem prekrasne rano a silene odpoledne. Skoro jako opravdicky zivot ;-), jinak souhlas pristi rok touhle dobou opet v Evrope - a to tak ze v CL.zdravi a opravdu vrele dekuje mart.( jak vidis ted uz me to pousti ... a za chvili du domu)

      • Re: IInfarktovej zážitek :-)

        Luke (host)     před 19 lety 23.02.2006 21:12 |  
        0 0

        není zač;-) No tak já zažil příšernej den, vše se dneska podělalo... ZOH a ještě UEFA... No jo no, nemuže být každý den posvícení... Btw teda s tou ChL pouze doufám, bude samozřejmě dost i záležet na ligovém jaru... Ale to snad uděláme, snad rozhodčí už si to "své" udělali na podzim...

        Ještě jednou není zač:-)

        Třeba tě to pouští právě proto, že za chvíli jdeš domu:-))

  4. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    Skopi     před 19 lety 23.02.2006 19:00 |  
    0 0

    Možem být na Slavii hrdí. Palermo nehrálo nic úžasnýho už v Praze. V Itálii sem to neviděl, ale myslím si, že dalším kolem Palermo končí.

  5. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    Markus     před 19 lety 23.02.2006 19:26 |  
    0 0

    Sice jsme vypadli, ale v obou zápasech jsme podali dobrý výkon, jestli takhle budeme hrát i v lize, můžeme mířit hodně vysoko. Těší mě výkony náhradníků a koneckonců i naší obrany které jsem nevěřil a zatím mě příjemně překvapuje! Go Slavie Go!

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 25.02.2006 09:38 |  
      0 0

      souhlasim

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 25.02.2006 14:09 |  
      0 0

      Je vidět,že jsi zápas neviděl.Uličný kdysi o jednom zápase svého týmu řekl:Byl to hnusné,zbabělé výkon. Tak bych charakterizoval náš čtvrteční výkon v Palermu.Tak pozor na tu samou chválu. Náš nejhorší hráč nebyl vůbec Hubáček,ale stejně jako v Jablonci Karel Piták.Rád by hrál v zahraničí, ale není ochoten pro to cokoli udělat a hraje hrozně.

  6. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 23.02.2006 20:08 |  
    0 0

    NASRALI STE MĚ!!!!! STYDÍM SE ZA TO ŽE SEM SLÁVISTA!!!!

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      Markus     před 19 lety 23.02.2006 20:19 |  
      0 0

      Stydět se můžeš maximálně za výkony svých rumunů

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 23.02.2006 20:19 |  
      0 0

      Takoví, jako ty, nejsou slavisti. S takovou inteligencí můžeš být buď spar'tan nebo idiot

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 23.02.2006 20:26 |  
      0 0

      ty nejsi slavista,ale piča

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 23.02.2006 20:26 |  
      0 0

      ty nejsi slavista,ale piča

      • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

        (host)     před 19 lety 23.02.2006 20:50 |  
        0 0

        Já sem slávista ale neříkej mi do píči že je tak kurevsky těžký udržet remízu 0:0 To bych zvládl i já a jsem slávista.......Rišo

        • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

          (host)     před 19 lety 24.02.2006 09:32 |  
          0 0

          Di už do prdele ty vyjebávko...nikdo tu na ty tvý kecy neni zvědavej

          • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

            (host)     před 19 lety 24.02.2006 14:35 |  
            0 0

            A natvoje jo?!Vyliž mámě

            • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

              Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 24.02.2006 16:09 |  
              0 0

              ty si totalni kokot

              • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

                (host)     před 19 lety 24.02.2006 17:40 |  
                0 0

                Drž hubu ty čuráku už si vylízal mámě?!

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 24.02.2006 19:15 |  
      0 0

      magore

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 24.02.2006 20:01 |  
      0 0

      Jo fandit Slavii není pro slabé nátury.
      Pro takový jako ty je klub SPARTA PRAHA.

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      Luke (host)     před 19 lety 24.02.2006 21:41 |  
      0 0

      Stydíš? Proč? Ono prohrát jedna nula v Palermu není ostuda. Ostuda je prohrát třeba s Thunem, prohrát s Dinamem (nebo to je "klasické" Dynamo?) Tbilisi a podobně... Ostuda je, když se zjistí, že se uplácelo, ostud je více...

      Ale rozhodně se nedá teďko říct, že by se někdo měl za něco stydět. Stydět se můžeš akorát ty, jaký jsi hlupák.

      Na to, jak byla Slavia před sezonou podceňovaná (a stále ještě podceňovaná je), na to, jací jsou zde hráči, jaké je zde prostředí... Tak to je super výkon. A dobrej výkon by to byl i pro Slavii v "komfortní" situaci. Prostě oba týmy vstřelili stejnej počet gólu, ale Palermo mělo více štěstí (viz gol Tadesca na Strahově...)

      Pokud by jsi tento komentář, "Nasrali jste mě! Stydím se za to, že jsem Slávista!" naspal pod článek typu "Stadion v nedohlednu" nebo "Slavia dluží peníze", neřeknu ani popel... Ovšem teď, v situaci, kdy se zdá, že se vše lepší, že konečně jdeme nahoru... Divím se...

  7. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    mart     před 19 lety 23.02.2006 21:17 |  
    0 0

    Tem kterym to vadi, ze pouzivam SN k osobnim ucelum se velice omlouvam, ale rad bych jeste jednou podekoval Lukovi(Slaviator@cyberslavia.com) za jeho vskutku nevidany cin! Podotykam, ze me Luke nezna osobne a opacne ani ja neznam jeho ( pochopitelne, on je vice na ocich, diky jeho neustale se zlepsujicim strankam, ktere vsichni dobre znate). Tak uz k te situaci. Jenom sem si tak trochu postezoval( jak uz tak mam ve zvyku:-), ze sem na tom vlastne jeste hure nez vetsina z Vas, a ze nemam moznost sledovat ani ON-LINE, natoz televizni prenos nekde v baru.... ve zkratce, je to proto, ze mam na netu v praci block na sport:-( Luke prislibil pomoc, a skutecne. Zasil na svych strankach 3 odkazy - jeden z nich mi chvili fungoval, a kdyz pozdeji zjistil ze to taky krachlo - opisoval celej ON-LINE specielne jeste na jine strance. VSTOJE TLESKAM!! Kolego Slavisto! Vite......, no ja vlastne nevim, ale myslim ze to je teda fakt FRAJER! Tomu golu zabranit nemoh, ale jinak udelal vsechno, aby jinej slavista(teda jako ja) byl aspon trochu PRI TOM. RESPEKT mart..

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      Luke (host)     před 19 lety 24.02.2006 20:46 |  
      0 0

      Mno a "vo vo tom to je". ne? :-) Ono to bylo i poučné pro mě, viděl jsem tři ruzné online a všude psali trochu něco jiného, tak už vím, kam se budu dívat příště, když to nebude v TV... - pokud budu chtít občas sekanej online, kouknu na ofišky... Pokud budu chtít podrobnej online a časté mačkání F5, stejně tak více vypovídající o situaci (leč o pár minut oproti ofiškám zpožděné) budu koukat na iDNES. A pokud budu chtít cvičit anglický jazyk, budu koukat na uefa.com :-)) Do této doby jsem koukal maximálně na jeden, nyní na tři najednou (+ puštěný Radiožurnál)... Jak říkám, bylo to i poučné:-))

  8. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 23.02.2006 22:04 |  
    0 0

    Půl hodiny před utkáním mi vypadl net, a tak jsem první poločas strávil u teletextu a druhý při poslechu Radiožurnálu. A musím říci že jsem málem dvakrát vyrostl. To když komentátor pokaždé vykřikl "Goooolll" a o pět vteřin později "gól to není", každopádně jsem dvakrát vyskočil ale zase hodně rychle si sednul. Ale v každém případě jsem rád že jsem si připoměl staré časy, když jsem poslouchal přímé radiové přenosy když Slavia dobývala Evropu (např. při zápase s OGS Nice). Jen škoda, že to dnes nevyšlo...

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 23.02.2006 22:05 |  
      0 0

      ještě podpis jsem zapoměl.... R209Vltava

      • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

        mart     před 19 lety 24.02.2006 09:52 |  
        0 0

        lol, i kdyz bych mel mit vztek, ze sme nepostoupili....... ne, R209Vltava, urcite se nesmeju Tobe, jen me rozesmalo, jak sem pred par lety - presneji na jare 97meho roku poslouchal zapas Slavie z Francie(Racing Lens). To sem zil jeste v Nemecku, a zadne domaci radio nebylo schopne ani chytit, natoz udrzet ceskou stanici. ...takze hezky v noci v aute zabalenej v perovce posloucham reportaz na dlouhej vlnach! Znate to? To je fakt asi nejvetsi drama! Signal si dela co chce, obcas utece, obcas se vrati... venku zima jak v... zime, vsude kolem plno snehu, uplna tma,... ale vevnitr ja, stastnej, ze se tomu mymu klubu dari. Mas pravdu tyhle "neviditelny" zapasy se nekdy opravdu zapisou do pameti.zdravi mart

        • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

          mart     před 19 lety 24.02.2006 09:53 |  
          0 0

          jo taky sem neco zapomnel:" SLAVIE DO TOHO!!"

  9. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 23.02.2006 23:15 |  
    0 0

    Narozdíl od Csaplárova a Beránkova týmu jsme nevypadli ani s Bulhary, ani s Ázerbájdžánci, ale s dobrým mužstvem špičkové světové ligy. A to ještě pár minut před koncem byl Kráťa evidentně jen pár centimetrů od postupového gólu. To je skvělý výsledek, když si vezmeme všechny ty ekonomické průšvihy a dluhy, se kterými se musel tým Karla Jarolíma vyrovnávat. Chudší, štíhlejší, hladová Slavia tedy funguje. Nedělejme si iluze, proti Hamburku a Monaku jsme si moc nekopli a na evropskou špičku zatím nemáme, ale kdyby tohle mužstvo zůstalo pohromadě a mohlo dál růst, určitě by na tu špičku za dva tři roky mělo. Díky za tuhle sezónu, bylo to nad očekávání dobré. Ve srovnání s Teplicemi, Olomoucí a dalšími kapršampiony, kteří co si nevycinkají, to nemají, jsme byli v mezinárodním srovnání skvělí. Do koeficientu přinesla Slavia víc bodů, než všichni ostatní dohromady.
    Tantalos

  10. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    KADE     před 19 lety 24.02.2006 07:51 |  
    0 0

    Měl jsem příležitost zápas také v Jagrs baru a to jsme se tam dostali bez rezervace. Atmosfera no nevim, prisla mi docela chuda.

    Jinak k zápasu to co predvedli slavisti byl fakt bojovnej vykon, ze se nenachali otravit tim, ze pri sebemensim kontaktu italove padali a ani nemuseli bejt na hristi a rozhodci jim to pekne zral :(. Tim si italove vytvorili statecnej tlak. Takhle piskal kazdy souboj ve stredu hriste. ... no italove, co by clovek cekal.

    Tim chci rict, ze jeste, ze vy kteri jste to nevideli v tv mate stesti, protoze by vas z rozhodciho trefil slak.

  11. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 24.02.2006 10:53 |  
    0 0

    Dobře vám slávisti přiblblý.

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 24.02.2006 11:29 |  
      0 0

      Jdi do prdele...co jste v tom poháru dokázali vy????? My jsme aspoň neudělali takovou ostudu

      • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

        (host)     před 19 lety 24.02.2006 12:19 |  
        0 0

        ja bych na nej ani nereagoval....je to debil

  12. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    (host)     před 19 lety 24.02.2006 14:29 |  
    0 0

    Hosi dekujeme za pekne tazeni poharovou evropou!!!
    Richi nemas spatne nastaveny vysledek v tipovacce? Zda se mi,ze spatne sedi body,mrkni na to. zdravi Kulda

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      Richi (admin)     před 19 lety 24.02.2006 16:23 |  
      0 0

      Ano, je to spatne, jdu to opravovat, bude to pracny.

  13. Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

    Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 24.02.2006 16:11 |  
    0 0

    Ten komentator na Radiozurnalu je magor me malem puklo srdce a von pak rekne neni to gol to bych ho snad zabil

    • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

      (host)     před 19 lety 24.02.2006 16:54 |  
      0 0

      Jj, to bylo: Góóóól, není to gól. Taky mě to dost štvalo

      • Re: Slávisté vypadli z Poháru UEFA

        Luke (host)     před 19 lety 24.02.2006 21:44 |  
        0 0

        Mno, trošku to prožíval... Teda... Jak tu někdo psal, že je spartan (ten komentátor...), možná to byl nakonec umysl :-)) Chtěl přivest slavistum infarkt :-))