Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

Fotbalisté Slavie včera po skvělém výkonu porazili italské Palermo 2:1. Pojďme se podívat na to, jak si hráči vedli individuálně.

Michal Vorel
Premiéra jako hrom. K tomu není moc co dodat. Svůj tým podržel mnoha skvělými zákroky a stal se jedním z klíčových mužů večera ve slávistickém dresu. Zdobil skvělý reflex a naopak na něm nebyla znát žádná nervozita. Škoda obdržené branky, za kterou ale nenese žádnou vinu. Trošku si pohrál s nervy všech slávistů, když mu proklouzl míč mezi nohama na začátku druhé půle, ale to se stává, protože nikdo není neomylný a navíc svou chybu vzápětí napravil. Řekl si o pozici brankářské jedničky, ale to, jestli se jí stane, ví jen Karel Jarolím. 

Matěj Krajčík
Nechal na hřišti všechno a musel tak v 77. minute vystřídat. Za svého působení na hřišti stačil podniknout plno ofenzivních výpadů po pravé straně a svedl mnoho soubojů v defenzivě. Ne všechny sice byly vítězné, ale odehrál svůj standard a rozhodně nezklamal 

Marek Suchý
Podal solidní výkon. Hodně mu dělaly problémy vysocí hráči Palerma a vzhledem ke své výšce s nimi prohrával dost hlavičkových soubojů, ale to je ve fotbale běžné, takže mu to nelze ani moc zazlívat. Předvedl plno výborných zákroků v defenzivě, ale také pár nepřesných rozehrávek, po kterých bylo před naší brankou pořádně krušno.

Radek Dosoudil
Další novic v dresu Slavie. Už po přáteláku s Púchovem jsem o něm řekl, že je to druhý Martin Latka, ale s delšímí vlasy. Včerejší zápas ukázal, že tomu tak asi bude. Pokud se tedy Radek nenechá ostříhat…Byl výtečný ve vzduchu, důrazný v osobních soubojích. Prostě stoper, jak má být. Dostal se i do šancí po standardních situacích, které bohužel neskončily gólem. 

David Hubáček
Nový Lukáš Došek. Teď ovšem není řeč o výkonech na hřišti, ale o připomínkách mnoha fanoušků, kteří měli fotbalový míč u nohy jednou, když si šli zahrát fotbálek s pár dřevorubci na chatě… Já mám jiný názor, ale to by bylo na delší diskuzi, tak se zaměřím na jeho včerejší výkon. Ve hře dozadu působil jistě, hrál s dostatečným důrazem a nasazením. I nadále ovšem působí zakřiknutým dojmem ve hře dopředu. Včera to sice bylo opět o něco lepší, ale podle mě by se měl tlačit stále více do podpory útoku, protože na to má předpoklady.

Karel Piták
Kapitán, jak má být. Vzal na sebe zodpovědnost a táhnul většinu ofenzivních akcí Slavie, ale stihnul i bránit. Přihrával, střílel, bojoval. První poločas hrál na svém místě pravého záložníka. Ve druhém poločase, kdy jsme začali hrát systémem 4-5-1, se posunul za jediného útočníka Pavla Fořta a skvěle ho doplňoval. Škoda jeho šance z prvního poločasu. Kdyby dal gól, mohlo být o něco veseleji, ale i tak podal skvělý výkon a patřil k nejlepším.

Lukáš Jarolím
Jeho nejlepší zápas v dresu Slavie. Alespoň podle mě. Výborná rozehrávka, spousta vyhraných soubojů a to i hlavičkových! Svůj parádní výkon vyšperkoval gólem, když chytrou střelou k tyči nedal Andujarovi v brance Palerma nejmenší šanci. Občas mu nevyšla nějaká standardka, ale jinak stejně jako Piták táhnul Slavii za vítězstvím.

Tomáš Hrdlička
Na hřišti strávil pouze 45 minut. Poté musel kvůli zlomenému prstu odstoupit. Bojoval, ale jeho kolega ze středu zálohy Lukáš Jarolím ho výrazně předčil. I tak ale nezklamal a odehrál si svoje.

Dušan Švento
Byla na něm znát dlouhá zápasová pauza a nebyl tak nebezpečný jako v jiných zápasech, ale i přesto byl na levé straně pořádně znát. Zlepšila se i jeho spolupráce s Hubáčkem, který ho začal lépe doplňovat. Doufejme, že mu vydrží zdraví…

Stanislav Vlček

Nejhorší muž na hřišti ze strany Slavie. Nedá se mu upřít snaha, ale když to nejde, tak to prostě nejde. Kazil plno přihrávek a bohužel mnoho z nich bylo ve finální fázi a dalo se z nich vytěžit více než jen odkop od brány Palerma. V přípravě ho trápila koncovka a včera se do šance ani nedostal. Nutno podotknout, že Palermo není Púchov, ale nebudeme si nic nalhávat. Standa prostě není v optimální formě. Ale je to bojovník a určitě se do toho dostane… Třeba už v neděli v Jablonci.

Pavel Fořt
Parádní výkon. Jeden z nejlepších ve Slavii. Vyhrával plno hlavičkových soubojů, skvěle držel míč a dostával se i do šancí. Kdyby dal gól, tak by to bylo úplně to pravé ořechové, ale nic se nemá přehánět. Pokud bude hrát tak jako včera, tak se nemáme čeho bát a góly budou jen otázkou času.

Miroslav Holeňák

Naskočil do druhého poločasu za zraněného Tomáše Hrdličku. Do naší hry vnesl díky svým zkušenostem klid a zklidnila se tím i naše rozehrávka. Slušná práce.

Michal Švec
Hrál jen 13 minut a ta chvilka se těžko hodnotí. Ale je určitě kladné, že během jeho pobytu jsme nedostali gól a udrželi jsme tak cenné vítězství. A i on se o to zasloužil, takže můžeme být spokojení.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    (host)     před 19 lety 17.02.2006 22:50 |  
    0 0

    RADEK DOSOUDIL....predved dobrej výkon až na to minelu když sešl ten černoch z palerma sam na vorla..ale to ti jaksi uniklo co?.-)

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      PetCC     před 19 lety 17.02.2006 23:21 |  
      0 0

      To nebyla minela Dosoudila, ale Suchýho. Ten přihrál soupeři a Dosoudil se musel okamžitě rozhodnout co udělá. Soupeř byl tentokrát chytřejší, musel ale hodně zpomalit a to určitě pomohlo situaci zachránit.

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        (host)     před 19 lety 17.02.2006 23:23 |  
        0 0

        Presne tak... To byla jedna z tech chyb Suchyho v rozehravce o kterych sem se zminoval.. Oni nas pak prohodili a Dosoudil to netrefil skluzem.. to nebyla chyba ale pokus to nejak vyresit...

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          (host)     před 19 lety 17.02.2006 23:25 |  
          0 0

          kuczik..

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          (host)     před 19 lety 19.02.2006 11:16 |  
          0 0

          To nebyla jedna z chyb Suchého, ale jediná chyba Suchého. Zato Dosoudil hrál špatně, hlavně hlavou. Rovněž Krajčík zapomněl, že už nejde o přípravu a že obránce musí především bránit. A to nedělal, tudíž hrál docela nezodpovědně. Ve všech hodnoceních je až příliš euforie, což není vždy dobře. To abychom nebyli po Jablonci moc zklamaní.

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      (host)     před 19 lety 18.02.2006 12:57 |  
      0 0

      oki byla to chyba sucheho ale dosoudil NEMUSEL chodit do skluzu ten černoch by mu neutekl koukal sem se...takže chybu nese i dosoudil..ale jinak hral vcelku dobre ař¨ž na ty vyskoky nekdy sel do toho nekdy přiliš tvrdě

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 14:00 |  
        0 0

        neměl chodit do skluzu... Hmm... Má na to zlomek sekundy, aby se rozmyslel... A myslím, že vždy je lepší to jistit faulem než "polojistým" golem... On by mu ten "černoch" (Makinwa?) možná neutek, možná utek... A pokud by utek, mohl by si Vorla položit a přehodit ho... A pak by jsi říkal, proč nešel do skluzu?

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 16:32 |  
          0 0

          ted koukám jakej se mi to poved čas :-) 14:00:00 :-))

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          (host)     před 19 lety 19.02.2006 11:19 |  
          0 0

          Pánové, proč možná, vždyť on mu utekl.Ten skluz ale nebyl proveden řádně. Asi se bál, aby nefauloval.

          • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

            Luke (host)     před 19 lety 19.02.2006 12:12 |  
            0 0

            ... což je i dobře ne, pokud se bál aby nefauloval?

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        (host)     před 19 lety 19.02.2006 11:24 |  
        0 0

        Dosoudil hraje opravdu jako Latka. Zejména neumí hrát hlavou, přestože je dost vysoký. Doba,kdy má vyskočit, to mu ale činí zjevně potíže, stejně jako Latkovi (tzv. timing). Jde-li o defenzivní činnost. Při hře hlavou např. před bránou to Latka docela uměl a dal proto i dost gólů.Třeba ho to v Anglii naučí.

  2. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 17.02.2006 22:55 |  
    0 0

    je pravda ze Standa ted nema formu ale vcera pomohl tymu slusne a nahrad na jeho post moc nemame

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      PetCC     před 19 lety 17.02.2006 23:23 |  
      0 0

      Vlček zas tak špatnej nebyl, přeci jenom je na hřišti potřeba alespoň jeden útočník co běhá a není pořád v ofsajdu.

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        (host)     před 19 lety 17.02.2006 23:25 |  
        0 0

        No,tak utocnik musi bejt aktivni jako treba Fort.. A Vlcakovi to neslo.. to je proste fakt.. kazil hodne prihravek,apod.. ale nemuze bejt kazdej den posviceni.. a nahrada je vzdycky.. vzdycky je reseni nejaky... ale Vlcek se do toho podle me dostane...

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          (host)     před 19 lety 17.02.2006 23:26 |  
          0 0

          kuczik:)))

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 17.02.2006 23:46 |  
          0 0

          bych chtel tu nahradu znat Fort by todle nikdy neubehal Vlcek to nema lehky

          • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

            Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 12:48 |  
            0 0

            nahradou by mohl být třeba Zoltán, časem... Nebo by mohla být pravá strana ve složení Švec (obrana) - Krajčík (záloha) - Piták (utok)

            • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

              (host)     před 19 lety 18.02.2006 13:07 |  
              0 0

              Plně s tebou souhlasím, také jsem uvažoval o této variantě, která by určitě zpevnila naší obrannou činnost.Škoda, že podobně neuvažuje Jarolím, když připouští, že Matěj má slabší obranou fázi než utočnou!

              • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 13:57 |  
                0 0

                Mno ono to bude asi něco á la Holeňák... Btw jsem docela zvědavej na sestavu proti Jablonci: Hrdlička hrát nebude (zlomenej prst), asi radši bych viděl chytat Kozáčika (ač Vorel chytal slušně, líp než jsem čekal... ovšem jeden zápas nic neznamená a proto až tak moc nechápu, proč by měl být jedničkou, a Mátuš dvojkou: vždyt Mátuš je kvalitní brankář, perspektivní, chytá dobře a na post jedničky měl trnitou cestu - a ne jeden povedenej zápas...), Holenák asi hrát nebude [ :-( ], takže bude hrát Švec asi v záloze... A Krajčík zase (?) bude mít křeče :-(

                • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                  (host)     před 19 lety 18.02.2006 15:28 |  
                  0 0

                  misto hrdlicky by mohl hrat i kalivoda..plex

                  • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                    Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 16:31 |  
                    0 0

                    hehe, Kaliče jsem tam měl puvodně napsaného a pak jsem to ještě před odesláním mazal... Kalivoda je přece jen spíše ofenzivnější... A předpokládám, že by měl (bude) hrát spíše Holenák...

            • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

              Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 18.02.2006 15:19 |  
              0 0

              radsi byh dal Vlckovi dva zapasy az se dostane do formy nez zas experimentovat to by se nemuselo vyplatit

              • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 15:27 |  
                0 0

                dát mu dva zápasy, tři, čtyři... Nevím. Na podzim mu to tam nenapadalo, v přípravě taky ne... A myslím si, že je moc velkej luxus mít v sestavě utočníka, kterej z deseti tutovek dá jeden gol. (to i Fořt má z pěti tutovek gola :-) )... Ne, ted vážně: risk je zisk a tohle by asi bývalo bylo dobré řešení - Krajčíkovi to v obraně příliš nesedí, Piták dobře hraje i v utoku... A Švec by v obraně mohl zahrát daleko lépe než Krajčík. Ovšem je fakt, že na tohle se mělo myslet v zimní přípravě a zkusit to v přípravných zápasech... :-/ To je hold ta "koncepční" práce - podobně jako koupit hráče na konci zimní přípravy:-/

  3. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    PetCC     před 19 lety 17.02.2006 23:26 |  
    0 0

    S tím Hubáčkem souhlasím. Nechápu, proč je tak zatracovanej. Podle mě se do hry Slavie typově docela hodí a jsem s ním rozhodně víc spokojenej než dřív s e Zbončákem nebo Hrdličkou.

  4. Trosku jsi zapomnel na Zoltana.....

    (host)     před 19 lety 18.02.2006 00:36 |  
    0 0

    I kdyz je fakt ze u nej by se dalo napsat asi jen tolik co u Svicka....Jinak s hodnocenim plne souhlasim, teda az na Suchyho, to byla bida, a na Sventika....jestli mel za zapas balon 3 krat u nohy tak je to moc, to uz i ten Michal si zahral vic. Bylo videt ze nema trenink, byl pomalejsi nez jeho souper na lajne, a to u nej fakt nejsem zvyklej. A hlavne at to vydrzi Fortikovi, hral vytecne, jen jsem se musel smat, kdyz zkousel presprintovat toho palermskyho pravyho beka....

  5. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 12:45 |  
    0 0

    vcelku souhlas... Akorát Krajčík se mi zdál jako nejhorší hráč Slavie - nepočítám-li Šventa, kde to bylo docela pochopitelne...

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      (host)     před 19 lety 18.02.2006 13:06 |  
      0 0

      S tím naprosto souhlasím, Krajčíkovi se absolutně nevedlo a patřil mezi nejhorší. Naoproti tomu Dušan, ač měl několik zkažených míčů, byl dle mého názoru v první půly poměrně málo využíván... Thomas

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 13:54 |  
        0 0

        hold asi nenabral fyzičku... Proto to ani tak nějak extremně neberu... Ovšem Krajčík skoro každej druhej zápas má křeče, to mi přijde až divné... Když to bylo poprvé v Olomouci, bral jsem to... Podruhé jsem to překousl... Ale když to ted bylo poixté... Nevím, nevím... Jasan, krajní obránce toho naběhá moc - ovšem neznám žádného jiného beka, kterej by každej druhej zápas musel být kvuli křečím střídanej :-/

        • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

          Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 18.02.2006 15:17 |  
          0 0

          ty jo nechte Krajcika ne krece muze mit kazdej jeden zapas a kazdej zapomina jak naspodrzel na podzim kazdymu s to nekdy nepovede nehral nic moc ale je to nas nejlepsi pravej bek tak ho hned nehazejte do outu

          • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

            Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 15:23 |  
            0 0

            nemužu souhlasit...
            To, že má často křeče o něčem svědčí - že na to nemá fyzičku. Okej, na podzim jsem to bral, říkal jsem si, že přes zimní přípravu to dožene... Ale jak vidmo, asi se to nepodařilo. S tím, že na podzim byl jedním z nejlepších hráčů se dá souhlasit, ale to je taky to jediné a poslední s čím s tebou v tvém příspěvku můžu souhlasit. Krajčík totiž není nejlepší pravý bek, minimálně už z toho důvodu, že není obráncem, ale záložníkem... A myslím si, že více by mu právě sedělo, kdyby hrál pravého záložníka (beka by hrál Švec a Piták by byl v utoku místo Vlčka..)

            • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

              Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 18.02.2006 15:35 |  
              0 0

              myslim ze Svec by ho dostatecne nenahradil a fyzicku asi trochu ma kdyz ho na podzim skoro nestridali

              • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 16:28 |  
                0 0

                ono hlavně beka by neměli střídat vubec... A za nějakejch 15 zápasů co hrál v áčku v základní sestavě, tak pokud z nich byl střídán byť jen 4× kvuli křečím v 70. minutě... To je špatně... A Švec na tom postu dřív hrával, než ho vyřadilo zranění, a myslím že líp než Krajčík...

                • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                  Vhoo (přítel SN)     před 19 lety 18.02.2006 16:43 |  
                  0 0

                  ok ok vec nazoru nechme to na trenerovi :-)

                  • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                    Luke (host)     před 19 lety 18.02.2006 17:09 |  
                    0 0

                    asi tak :-))

                • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                  (host)     před 19 lety 19.02.2006 11:27 |  
                  0 0

                  Ale Švec na tom místě nehrál tak dobře jako v záloze. To hlavně proto, že je záložník !!!

                  • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

                    Luke (host)     před 19 lety 19.02.2006 12:14 |  
                    0 0

                    jo... ale Krajčík byl a je taky záložník... Latka byl taky defenzivní záložník... Holenák byl dřív pravej záložník... Suchý byl defenzivní záložník... Hold si nevybereš;-) Hlavně ve SLavii je poslední dobou tolik (ex)defenzivních záložníků, že někteří musí hrát i v obraně... A rozhodně si nemyslím, že je to na škodu...

                    Btw Vlček je puvodním povoláním záložník, a koukni jak hraje v utoku...

  6. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    (host)     před 19 lety 18.02.2006 17:22 |  
    0 0

    To je ostuda mi máme teda fanoušky za prví příde nás tam 7 tisíc.A v kotli sou malý spratkové tak jsem tam raději nešel.Za druhé stále trapné pokřiky.Kdyby ste se aspon z těma itala ma porvali ale ani to ne!!!!!Zapálit nějakou sedačku to už vůbec ne!!To byli keci že zapálíte plakát s Poborským a zase hovno!!!!!!!!

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      (host)     před 19 lety 18.02.2006 18:34 |  
      0 0

      Stydět by ses měl ty. Takovýhle mšlenky má jenom dement a ubožák, kterej se nezmůže na nic jinýho, než nadávky, ničení stadionu. A co jsi křičel ty? Asi taky hovno, když říkáš, že jsou ty pokřiky strašný, tak něco vymysli ne? Jse fakt trapnej.

      chlup

    • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

      thorpey     před 19 lety 19.02.2006 14:57 |  
      0 0

      A co kdyby sis zapalil aspon doma kreslo v obyvaku??

      • Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

        CyberSlaviaTor (host)     před 19 lety 19.02.2006 17:03 |  
        0 0

        :-))

  7. Re: Hodnocení výkonu hráčů proti Palermu

    mart     před 19 lety 19.02.2006 18:14 |  
    0 0

    Tak sem konecne doma - a tedy i na netu(v Praze tuto vymozenost zatim nemam). Na Strahov sem se strasne bal, ne snad ze by mi vadila ta klouzacka, ale z Palerma sem mel docela strach . holt 3:0 s Milanem (a prosim Vas nerikejte mi porad, ze kazdej zapas je jinej....jo?). No a nakonec sem byl prekvapenej! No, a ted opravdu nevim jestli mile nebo nemile.... Je mi taky jasne, ze vsichni cekaji na me hodnoceni:-)), ne vazne jsem rad, ze si muzu precist Kuczikovo, ponevadz on je jiste vetsi odbornik nez ja, a este raci jsem, ze se vlastne s odbornikem docela shodnu. Tak Strucne Vorel 9, Krajcik 5, Dosoudil 5, Suchy 5, Hubacek 7, Pitak 7, Hrdlicka 5, (Holenak 6), Jarolim 8+, Svento 5, Fort 8,Vlcek 6. Muz zapasu Jarolim ( dal gol a byl ze vsech hracu nejvic videl, hlavne v druhy puli, kdy vyhral asi i 5 hlavicek(!) po sobe!! Nejvetsi prekvapeni - brankar Michal Vorel. Sventovi sem dal 5ku jen proto, ze ho mam jinak rad, a verim ze se vyrazne zlepsi a Hubackovi sem dal 7ku protoze si ji zaslouzil!! - pri ofenzivnich standartkach hral posledniho, a 4x(!) byl na miste presne tak aby zastavil souperuv protiutok ( 3x perfektni tajming na hlavicku - coz stejne jako u Jarolima jen tezko chapu ( ponevadz sem sam o hlavu vetsi nez oni , ... a pochopitelne bych to nemel :-). Dosoudil - asi nakonec bude dobrej, ale ten cernej ho pekne skolil. Mozna by mu nekdo mohl rici neco o predbihani hracu na hlavicku - no nebo by se mohl kouknout parkrat na PL. tak,, zdravi mart.