Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Martin Latka se vraci ze Spanelska

Dnes se vraci zpatky do Cech obrance Martin Latka, ktery stravil cast pripravy s anglickym tymem Middlesbrough, ktery o naseho hrace jevi zajem. Podle slov manazera Slavie Lubomira Pucka stale neni jiste, zda Latka odejde nebo ne.

“Zitra se Martin normalne pripoji k tymu Slavie, zadna dohoda ohledne jeho odchodu do Anglie stale uzavrena neni, je zde nekolik moznosti,“ uvedl Pucek.

Se Slavii se stale pripravuji dva cizinci, chorvatsky obrance Ante Aračič a madarsky utocnik Zoltán Hercegfalvi. “S Aracicem je to ted trochu komplikovane, protoze si natahl trislo a nemuze se naplno zapojit do pripravy. Oba tu zatim zustavaji, chceme je vyzkouset v dalsich pripravnych zapasech.“ Slavie naopak nema jiz zajem o slovenskeho utocnika Marka Bakose. “Financni pozadavky hrace a jeho manazera byly pro Slavii neunosne, chceme, aby za Slavii hrali hraci, kteri za ni hrat chteji, a kteri nemaji premrstene financni pozadavky, ktere jim Slavie nabidnout nemuze a ani nebude.“

Sanci znovu si zahrat prvni ligu mozna dostane Vladimir Balek, ktery byl na podzim na hostovani v Xaverove. “Dostal od nas svoleni, ze se muze pripravovat v Pribrami, uvidime, jak mu to vyjde,“ uvedl Pucek.

Vedeni se stale snazi zajistit nahradni program za zrusene soustredeni v Nemecku. “Neni to nic jednoducheho, pracujeme na tom. Zatim mame dve varianty pripravy v zahranici, jednalo by se o tydenni soustredeni,“ upresnil Pucek.

Komentáře (27)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

    (host)     před 19 lety 26.01.2006 16:18 |  
    0 0

    když to čtu tak dobře že k nám Bakoš nejde,asi to je nějakej....

    • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

      (host)     před 19 lety 26.01.2006 16:31 |  
      0 0

      Tězko soudit podle toho co ze sebe vypustí nějakej Puček :-/ To neni zrovna člověk, kterýmu by se mělo věřit každá slovo, natož někoho odsuzovat. Každopádně realita je taková, že nepřijde a důvody nám můžou bejt u řiti. Spíš mě mrzí, že jsem se dočetl, že Ady dal výpověď pro neplnění závazků a odchází zadarmo do Brazilie. Jestli to neni pravda, tak by to mělo vedení vyvrátit, ale obávám se , že to pravda je.LordEdmund

      • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

        Djedek     před 19 lety 26.01.2006 17:19 |  
        0 0

        Doufám, že to nejni pravda..:-) A to by tam jela i jeho žena? Hmm.... :-) Kde jsi se to dočetl?

          • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

            Markus     před 19 lety 26.01.2006 18:53 |  
            0 0

            Teda doufám že tohle není pravda, že je to nějak jinak než ten článek vyznívá. Další takový případ by už opravdu potvrdil pravidlo jak to ve Slavii chodí, jaký je vztah zaměstnavatele ke svým zaměstnancům ... fakt doufám že to nakonec bude nějak jinak :(

  2. Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

    (host)     před 19 lety 26.01.2006 17:40 |  
    0 0

    No tak dobry tym se bude pripravovat v Praze! Tak to sem opravdu zvedavej jak na tom budem na jare priprava mizerna, posily zadny a jen vsude dluhy:-/! Muzem opravdu jen doufat, ze Karel odvede dobrou praci a hraci se snad hecnou a treba i nejakej ten pohar dopadne! Jediny co me uklidnuje je, ze to asi nebude na padaka!

  3. Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

    (host)     před 19 lety 26.01.2006 18:27 |  
    0 0

    Nejsem si jist, jestli je chyba u Marka Bakoše nebo u vedení klubu. Marek Bakoš je mladý a perspektivní hráč, který se dokázal na podzim výrazně gólově prosadit. Každý má svou cenu a jít pod ní je nenormální. Pokud Slavia půjde cestou nákupu hráčů, kteří jsou za velmi nízkou cenu, pak se nesmí divit, že této ceně bude adekvátní i jejich herní úroveň!!! Dobře nakoupit, zhodnotit a dráž prodat je běžná obchodní politika spousty klubů. Za levno koupíme leda druholigového hráče, vyhaslou hvězdu nebo úplného zajíce. Nic moc přínos, následný prodej s minimální šancí na výdělek. Bakoš je potencionální hvězda. Za např. 10 mio by přišel, odehrál rok a půl ve Slavii a pak odešel za 35 mio ven. To je příklad. Nemůžeme fungovat jen z vlastních odchovů, nevychováme "základní kádr" tj. cca 16 špičkových hráčů. Musíme nakupovat. Vedení klubu dle mého názoru nedokáže dobře nakupovat a prodávat hráče. Pan Leška a spol. by měli co nejdříve odejít a spolu s nimi i ENIC!

    • Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

      Markus     před 19 lety 26.01.2006 18:48 |  
      0 0

      Ač nemám pana Lešku a ENIC rád, nesouhlasím. Slavii se už mnohokrát stalo že koupila draze mladého hráče co se pak neprosasil, chceš-li příklad, třeba Tomáše Kučeru. Bohužel těchto příkladů bylo možná více než hráčů co se "povedli" a tato přestupuvá a trenérská neschopnost bylo to hlavní co Slavii dostalo tam kde se ocitla minulou zimu. Od té doby jsou věci v klubu jinak a souhlasím s tím vývojem. Uvidíme jak to dopadne s Latkou, pokud zůstane, není problém, pokud odejde, minimálně jeden zkušený obránce by měl přijít a jen doufám že vedení Slavie nějakou zálohu má domluvenu a jen o ní nemluví. Na ENIC a vůbec vedení mám jiný dotaz, jak to vypadá se stadionem v Edenu, je vůbec ještě nějaká hmatatelný snaha s tím něco udělat nebo se rozhodlo na Strahově zůstat trvale?

    • Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

      (host)     před 19 lety 26.01.2006 20:41 |  
      0 0

      Tak nezapominej, ze kluby byly dohodnuty, ztroskotalo to na hraci a jeho manazerovi, ktery si rekl jenom za podpis smlouvy docela nehorazny prachy.

  4. Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

    mart     před 19 lety 26.01.2006 18:57 |  
    0 0

    To s tim Adautem, to je jako for? V teto souvislosti, jestli je to pravda, tak je to dalsi hrac, ktery pres rok nehral, a jeho plat nebyl poktyty ! (?) Nejsem sice odbornik - ale musi prece existovat nejaka cesta jak tyhle fotbalovy lidi pojistit! ...Ja mam vztek....sem si rano rikal, ze uz snad budou konecne nejaky dobry zpravy.....mart

    • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

      mart     před 19 lety 26.01.2006 19:01 |  
      0 0

      :-), uz sem na to prisel! My mame urcite nejakeho spiona v Egypte na afrika kapu - no(chapete, jo?), a az se vrati, tak s sebou priveze nejakyho poradnyho plejera.... treba z Guinei... no, nebo tak

      • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

        Markus     před 19 lety 26.01.2006 19:09 |  
        0 0

        Jo, musí bejt hodně z dálky, odněkud kde ještě neslyšeli o platební morálce Slavie ... fakt jestli se to potvrdí, je to ostuda až na půdu ...

        • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

          mart     před 19 lety 26.01.2006 19:13 |  
          0 0

          ... du domu Markusi, ale vzpominam si, ze se drive rikavalo "...mit z ostudy kabat", ... no napadlo me(pravda trosku vystredni myslenka),.... jestli my by sme nemohli mit treba z ostudy STADAK.... :-)

          • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

            (host)     před 19 lety 27.01.2006 08:32 |  
            0 0

            :-)) to bychom asi fakt už mohli. Z ostudy,lží a dluhů by to byl krásnej padesátitisícovej kotel :-)) LordEdmund

            • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

              Markus     před 19 lety 27.01.2006 09:02 |  
              0 0

              Víš na co jsem hodně zvědavej? Co k tomuhle řekne Richu, Jane a další lidi co dělají tenhle web. Poslední dobou mám pocit že ze Slavistickych Novin se stal vazal vedení Slavie.

              • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

                mart     před 19 lety 27.01.2006 09:58 |  
                0 0

                Chapu kam miris, ... ale je to tezke. Jane bych z toho vyvazal uplne, ta pise reportaze, fakta, a i jeji prispevky jsou prevazne faktickeho razu. Richi je boss. Hlavne on pise komentare ... a jaksi nas tak drzi, alespon castecne "ve vobraze"( takze dik Rich). Je celkem jasne, ze do toho alespon castecne vidi, ... a taky je jasne, ze uplne vsechno se nelibi ani jemu. No, a uz sme u toho ..... predstav si, ze Richi dneska nebo zejtra zatroubi proti NEKOMU, .... (mas to?) - napise vostrej clanek a poukaze na nejaka svinstva co se stala ......... krasne se vsichni sebehneme, pochvalime Richiho, jakej je pasak, a ..... a od pozejtrka jsme uplne bez informaci. Hezky, co? zdravi mart

                • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

                  Markus     před 19 lety 27.01.2006 13:19 |  
                  0 0

                  Nj, je těžké najít osobnost co dokáže být tak silná aby vydržela osobní konfrontaci, třeba já se v reálu vždy držím vzadu :) Jsem také rád alespoň za nějaké informace.

                • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

                  jane (admin)     před 19 lety 27.01.2006 19:30 |  
                  0 0

                  Pokud jde o me, tak do toho asi vidim stejne jako Richi, nicmene nepovazuji za vhodne psat za kazdou cenu hanlive clanky o Slavii, kdyz pro ni v urcite forme pracuji. Kazdy clovek sepjaty nejakym zpusobem se Slavii vi, ze problem tkvi v jiste nejmenovane britske investicni spolecnosti. Bez poradneho majitele se nic delat neda. Vse je bohuzel zacarovany kruh a pokud se nepodari dostat financni injekci z ucasti v LM, tak se situace bude jen zhorsovat. Pokud by vsak melo dojit k necemu, s cim zasadne nesouhlasime, tak se nebojim, ze by se to na SN v clanku neobjevilo. Neplaceni zavazku hracum je ostuda, na tom se shodneme. To, ze to neni problem jen Slavie, je vec druha, bohuzel jsme vic na ocich. Ohledne Adauta tu informaci nemam potvrzenou, takze nechci vyvozovat predcasne zavery.

                  • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

                    mart     před 19 lety 27.01.2006 19:42 |  
                    0 0

                    Respect. S'prekvapila. No further comment.mart

                  • Re: Marin Latka se vraci ze Spanelska

                    Markus     před 19 lety 27.01.2006 20:35 |  
                    0 0

                    Jane, jsem opravdu moc rád že jsi nohama pevně na zemi a má důvěra v tenhle web teď docela výrazně stoupla. Nicméně občas Richiho trošku kroť, on je moc optimista, já zas pesimista :)

    • Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

      mart     před 19 lety 27.01.2006 09:49 |  
      0 0

      .... ted sem si to teprve radne precet....tak nam anglani udelali z Pucka nejvetsiho sefa Slavie, .... no to je docela dobrej postup, kdyz nas jeste pred 15 mesici uspesne zarezaval :-)

    • Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

      (host)     před 19 lety 27.01.2006 13:32 |  
      0 0

      za 2.5M pounds bych byl naprosto spokojenej..plex

      • Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

        mart     před 19 lety 27.01.2006 19:45 |  
        0 0

        z cehoz asi nejhorsi :The 21-year-old is valued at around £1.7m (€2.5m) but Blues are on the verge of striking an initial loan deal.....cili taky ho chtej napred na hostovani.....

  5. Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

    mart     před 19 lety 27.01.2006 13:37 |  
    0 0

    .. tak Kolouch do Insbrucku, budeme z toho neco mit???? Prozradte, kdo neco vite! mart

  6. Re: Martin Latka se vraci ze Spanelska

    mart     před 19 lety 27.01.2006 13:41 |  
    0 0

    EHM ......este me napadlo, podle toho co vypravi pan Kovarovic do slovenskeho tisku, tak Bakos zrejme do Derby County nepujde,........... mozna by mohl dostat rozum - preci by pro nej bylo mnohem lepsi hrat ve Slavii nez zustat v Puchove, ehm , sem si tak myslel, ze jo. mart