Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

Blíží se příchod první zimní posily. Slavia se intenzivně zajímá o Marka Bakoše, ale konkurentem nám jsou Teplice. Dlouho utajovaný hráč patří mezi kvalitní útočníky slovenské ligy!

MAREK BAKOŠ – 15. 4. 1983
Novým hráčem, o kterého se Slavia zajímá, je slovenský útočník Bakoš. O zájmu Slavie informoval ředitel Púchova Vladimír Martinko pro server bleskovky.sk. „Jednáme s dvěma českými kluby, které předložili podstatně vyšší sumu než Rožumberok. Čekáme na stanovisko pražské Slavie a Teplic,“ upřesnil. Zájem potvrdil i náš manažer Lubomír Puček. „Zájem máme, ale nejsme jediní. Je jedním z vytipovaných posil. Výhodou pro nás je fakt, že hrajeme poháry,“ komentoval. Podle našich informací se o tohoto hráče zajímala také Sparta či Artmedia Bratislava. Hráč ale preferuje Slavii i díky pohárům! Bakošovi končí v klubu létě smlouva, ale Slavia se bude snažit ho získat již nyní a pokud se nestane něco nečekaného, mělo by to vyjít! Částka by mohla být kolem deseti milionů korun.
 
Představení Marka Bakoše:
Dvaadvacetiletý vysoký útočník (185 cm, 75 kg) předposledního Púchova hrál pravidelně za reprezentaci do 21 let, dokonce se zúčastnil mistrovství světa dvacetiletých v arabských emirátech. Má slušnou kopací techniku, je rychlostně vybaven. Poslední sezony hraje Púchov převážně na něho, patří mezi klíčové hráče týmu. V sezoně nastřílel osm branek a patří mezi nejlepší střelce slovenské ligy.
 
Životopis Marka Bakoše, stručný přepis článku, autor: Adam Brešoň
Marek byl velký talent už v žácích. V šesté třídě patřil mezi opory starších žáků Nové Baně. Odjakživa vynikal fantastickou kopací technikou, střílel levou či pravou nohou. Brankáři byli z něho nešťastní. Jeho talent často přerůstal regionální poměry a bylo jen otázkou času, kdy zamíří někam výš. Nejšikovnější byli funkcionáři Nitry, a tak se na střední školu vydal právě do tohoto města. V dorostu Nitry se jeho schopnosti ještě znásobily. Střílel góly v první dorostenecké lize a postupně začal nakukovat do seniorského týmu. Jeho výkony neunikly pozornosti ani zástupcům mládežnických reprezentačních výběrů, takže brzy vyzkoušel i reprezentaci. Neměl to vůbec jednoduchý, ročník 1983 patří v mládeži mezi nejúspěšnější, takže konkurence v útoku je velmi tvrdá. V reprezentačních výběrech do 16 – 18 let ho vedli trenéři Valovi a Polák. Právě pod vedením Petra Poláka se slovenské osmnáctce podařil historický úspěch, když na mistrovství Evropy v Norsku získali bronzové medaile. Marek byl důležitým článkem týmu. Působil mezi hráči jako Konečný, Bruško, Ivana, Čech, Halenár, kteří už působili v zahraničí. Po skončení v kategorii dorostu v Nitře skončil, nebyla zde zrovna optimální atmosféra. Z několika nabídek si vybral prvoligový Matador Púchov. Velmi rychle se týmu aklimatizoval a postupně se propracoval za jejich největší hvězdu. Kromě gólů a přihrávek se brzy stal vůdcem kabiny. Trenér Vrba mu svěřil v minulé sezoně kapitánskou pásku. Přijal to s pokorou a za výkony mužstva přebírá větší zodpovědnost. O tom, že je bojovník, svědčí fakt, že na zápas proti Trnavě chtěl nastoupit i se zlomeným nosem, což na Slovensku není příliš běžné. Osm vstřelených branek jasně dokumentuje, že nebýt jeho, tak se Púchov s první ligou může rozloučit po pár kolech. Nyní se chystá jeho přestup, zájem projevila i Slavia.

Předchozí působiště:
Nová Bana, FC Nitra, Matador Púchov

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

    mart     před 19 lety 04.01.2006 18:15 |  
    0 0

    .....tak uz je to venku. Na natlak DSS jsem o tom musel drzet....byt sticha vic nez tyden, ale kdyz je to uz na SN - tak by to melo byt hotovy!!!!

    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

      Richi (admin)     před 19 lety 04.01.2006 18:17 |  
      0 0

      Prvni jsem pozadal DDSa ja, aby o tom mlcel ... on a dalsi lide tedy v mlceni pomahali a za to jim diky ... jenze ted uz se o Bakosovi a Slavii pise a zejtra to vyjde v novinach, takze uz neni co zamlcovat.

      • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

        Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:05 |  
        0 0

        A nevíš jak vypadaj ta jednání? Přece jen... Nevím, kdys mi to psal tu smsku? 20.? Říkalo se tehdy, že o tom bude jasno do 10 dnu...

        • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

          Richi (admin)     před 19 lety 04.01.2006 19:12 |  
          0 0

          Jednani probihaji, rozhodne se velmi brzy. A o deseti dnech jsem snad ani nemluvil. Jestli budou penize, tak prijde, v to verim.

          • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

            Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:13 |  
            0 0

            Ty jsi o tom nemluvil, to je pravda...

            • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

              Richi (admin)     před 19 lety 04.01.2006 19:15 |  
              0 0

              Jsem si to spatne precetl .. si psal rikalo, ja myslel jako ze ja jsem to rikal ... jenze to rikala jedna baba ....

              • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:27 |  
                0 0

                Se stává;-) No... pokud se nemýlím, četl jsem to na dikuszním foru Puchova, někdy toho 18. nebo 19. prosince...

          • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

            Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:14 |  
            0 0

            A to, aby přišel, si snad přejí všichni... Slyšel jsem něco o tom, že v technice mu z mladých Slovýků může konkurovat snad jen Dušan Švento, tak jsem zvědav jak se osvědčí... :-))

    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

      (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:04 |  
      0 0

      Když jste tak informovaný, tak co stadion?

      • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

        mart     před 19 lety 04.01.2006 19:07 |  
        0 0

        tak nic :-)

        • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

          (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:11 |  
          0 0

          Jak nic, to se nic neděje nebo co? Vždyť něco musíte vědět když víte o hráčích

          • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

            Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:12 |  
            0 0

            právě že stadion nic;-) :-D

            • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

              (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:17 |  
              0 0

              tak to je pěkně na prdel.

              • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:29 |  
                0 0

                Proč naprdel... hele... Strahov není zase tak špatnej, mohli bychom na tom být huře;-) A lidi stejně nechodí... a je blbost stavět stadak pro 5000 pravidelnejch návštěvníku;-) Pochybuju totiž, že by najednou začalo chodit "narváno", "plnej dum"

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  (host)     před 19 lety 04.01.2006 22:07 |  
                  0 0

                  Taky kvuli fandum, co lezou lezkovi do zadku je slavia v takovym srabu. Ve fotbalovym statu by lezka vydrzel sotva dve sezony s tou medialni komedii co predvadi...
                  MP

                  • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                    myshack (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 22:28 |  
                    0 0

                    Nejsi ve fotbalovim státu....

                  • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                    Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 17:24 |  
                    0 0

                    V každé normální firmě by vydržel dvě sezony...;-)

                    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                      myshack (přítel SN)     před 19 lety 05.01.2006 19:13 |  
                      0 0

                      není v normální firmě...

                      • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                        Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 19:20 |  
                        0 0

                        bohužel... ale (kdekoliv) jinde (asi ještě krom Sparty) by letěl...

      • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

        Richi (admin)     před 19 lety 04.01.2006 19:13 |  
        0 0

        O stadion se nezajimam, je mozna dobre, ze se o tom nemluvi .. dokud nebudou penize, nema to cenu .. ale na novorocnim derby jsem zaslechl dva pany, ze prej je nejakej vyraznej pokrok, ale to jsou zas informace jedna baba povidala ...

        • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

          (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:18 |  
          0 0

          tak aspon titul kdyby byl

        • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

          Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:26 |  
          0 0

          pořád to je těch "18 měsíců od zahájení samotné realizace výstavby bude projekt dokončen", že? :-) Jde jen o to, za jak dlouho bude ta samotná realizace zahájena, kdy se sežene těch zbylých cca 30% částky... Uvidíme :-))

          • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

            mart     před 19 lety 04.01.2006 19:30 |  
            0 0

            jj........tobe se to rika "UVIDIME".....jenze ja uz sem postarsi :-)

            • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

              Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:53 |  
              0 0

              Jj, tak mě to taky roste, no... Nejdřív jsem sotva chodil do školy, pak mi bylo 12, 15... ted mi bude 18... a třeba se toho ani nedožiju... Na druhou stranu ale, ruku na srdce: Je opravdu vhodné stavět stadion pro 21,500 diváků, přičemž by tam chodilo 5-8000 diváků?

              • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 22:04 |  
                0 0

                Je! Naše je budoucnost!

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 17:42 |  
                  0 0

                  viz odpoved martovi... Prostě si myslím, že jakkoliv je ta myšlanka krásná a ušlěchtilá, v současnosti je nereálná... A to jsem byl dřív dost velkej optimista a zastánce...

              • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                mart     před 19 lety 04.01.2006 22:15 |  
                0 0

                o.k. ..... ja bych rekl (a je to pouze muj nazor, nic vic), ze jo. Vis taky mi bylo 12 (dokonce i 15 a 18, .... a bohuzel i vsechny dohromady), a prece, kdyz mi bylo dvanact, Slavka zrovna moc nevalela....... taky pamatuju posledni misto a boj o zachranu, ale na poradnej match tenkrat chodili lidi. 10 i 12 tisic a na Spratu 17.... ty doby by se mohly vratit...... no a pak by bylo skoda, ze je nemame kam dat (ty lidi jako). Koukni na hokej taky tam vzdycky neni 17 tisic (dokonce je ani vetsinou neotevrou), ale presto je to krasa..... sem ted koukal na porad o Vespasianove Colloseu - 50 tisic lidi........ a nasi gladiatori v brance s Kozacikem, obrana.....(vsak vis), zdravi mart.

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 17:38 |  
                  0 0

                  Jo, jenže na hokej asi chodí poslední dobou víc lidí než na fotbal (pokud se nepletu, prumer ligy je o 500 diváků na kolo víc...) - fotbal už asi prostě tolik netáhne jako dřív. Je dost duvodu, z nichž ty nejzávažnější jsou asi korupční prostředí (ať mi nikdo neříká, že je možné ho ze dne na den vymýtit, když tam sedí ti samí lidé - ba dokonce ještě povýšili...), zima (hrát v prosinci fotbal, když oba týmy hrajou betonářskou hru je na prd... Aspon kdyby se hrál utočnej fotbal, to lidi zahřeje zevnitř... Nebo jak to dělaj v Barceloně: před zápasem postaví vedle hřiště takové obrovské ohřívadla, namíří je na tribuny... A skutečně - teplota na tribunách se zvýší o pár stupnu), již zmíněná betonářský hra a další "detaily"...
                  Dřív lidé měli na možnost pár věcí: jít na fotbal, jít na hokej, jet na chalupu nebo dřepět doma a koukat na nějaké sjezdy ÚV KSČ a já nevím čeho... Dnes je i to spoločenské zázemí větší - a fotbalu asi ujel vlak... Poslední dobou se sice dělaj takové akcičky jako umělé osvětlení, modernizace... Ale k čemu to, když stejně se hraje v sobotu od pěti (tedy když je dost měšťanů na chalupách, chatách nebo v hospodách)? Podívej se, v ANglii ted hráli ve všední den - a lidi přišli... Možná by stálo za to něco podobného i u nás, hrát ne v sobotu, ale třeba v neděli nebo v pátek... Chce to ještě více modernizovat stadiony... Posunout termíny kol tak, aby se 16. kolo nehrálo pár dní před Vánocema (a to ještě chtěli odehrát 17. kolo, tfuj!)¨...
                  Pak by bylo dobré mít stadion pro víc jak 20 tis lidí... ALe teď? Jakkoliv mi ta myšlenka přijde krásná, hřeje mě při ní na srdci, tak musím s politováním konstantovat: Strahov Slavii vyhovuje v současnosti daleko více než vlastní stadion. Za Strahov platíme 4 miliony korun ročnš pronájem, to sotva Slavia vybere na vstupném... Pokud by na novém stadionu v Edenu chodilo o 50% víc lidí (7,500) při trochu vyšších cenách, vybralo by se dobrejch 8 milionu... Pokud připočítáme i ty utraty "v zázemí" (restaurace, sauna, bazenm případné kino), tak i tak by Slavia byla na nějakejch 50 let zadlužená...
                  Až začne pravidelně ale chodit aspon 10 000 lidí, proč ne... A takhle by to třeba měl konstatovat i Leška: Proč bychom stavěli stadion pro pár příznivcu? CHodili by jste vy, ti, co ted tvrdíte, že nechodíte kvuli otmu že hrajeme na Strahově? Tak to dokažte, dokažte to ítm, že budete aspon jednu sezonu chodit na Strahov a zaplníte každej zápas minimálně z poloviny kapacity!
                  Tot muj názor...

                  • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                    mart     před 19 lety 05.01.2006 19:37 |  
                    0 0

                    ses rozjel!...... Ne, mas naprostou pravdu. V Cesku se proste beznemu obcanu se na prelomu 90tych let zboril svet. Najednou mu situace nasypala neuveritelnou nabidku ruznych veci, o kterych se mu ani nesnilo. Tak se v tom ted chudak prehrabuje, a nevi co s tim. Ma jet na chatu, nakupovat levnou elektroniku, zaskocit na hodku do bordelu, podivat na "zapadni" televizi ( myslim pochopitelne jihoamericke telenovely na nove a na prime), nebo by taky mohl vyjet svym novym bourakem na vylet.... JE TOHO NA CHUDAKA PROSTE MOC! Jak spravne pises drive to byli "chalupari" a "Ein Kessel buntes" v televizi.......... a basta. No a na fotbal se chodilo odreagovavat po blbym tejdnu v praci. ted je to trochu jinak, ale to se vazne usadi! Podivej pres plot do Nemec. Tam maj ty areny nabouchany k prasknuti! Umyslne nesrovnavam s Anglii, protoze, tady jsou fanousci totalni blazni..... a proste srovnavat nejdou. V druhe casti jdes primo do me....beru, nechodim na kazdej domaci zapas jako tomu bejvavalo driv. Mam to dost z ruky ( pres 1000 km ), ale presto minimalne na 4 zapasy + sem tam nejakej ten pohar prijedu. Jinak ty matematiky taky beru, ale presto si myslim, ze faktor kulturniho stanku Slavie by prinesl podstatne zvyseni navstev. (zacali by chodit kravataci s rodinama), a 7500 prumer bych videl jako minimum...., o.k mart

                    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                      Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 19:48 |  
                      0 0

                      hold jsem se rozepsal, no :-))
                      Jj, s tím Německem (bývalým DDR) to je asi trefnější: tehdy a dnes tam byly podobné podmínky.. A na druhou bundesligu tam chodí pomalu víc lidí než u nás na ligu první... Ale uvidíme, za pár let, jak se to vyvrbí... Bohužel né každej má čas čekat jako já :-(
                      Já taky nejezdím, upřímně, letos jsem byl jen jednou, "doma" v Mostě...

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 17:43 |  
                  0 0

                  btw lepší byl Cirkus Maximux, 300 000;-)

  2. Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

    Markus     před 19 lety 04.01.2006 19:38 |  
    0 0

    Tohle je horší, Markovi bych to přál, ale pro Slavii by to bylo velké oslabení (zvláště když uvážíme Markův potenciál) a navíc pochybuju že by nám Tottenham dal tržní cenu, bude to spíše za hubičku díky ENICu ...

    ---
    19:03 - Sedmnáctiletý obránce Marek Suchý z fotbalové Slavie možná v lednu odjede na testy do londýnského týmu Tottenham Hotspur. Potvrdil to tiskový mluvčí Slavie Alexander Kliment.

    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

      mart     před 19 lety 04.01.2006 19:49 |  
      0 0

      docela bych se nebal....... uprimne, je sice dobrej, ale v Tottenhamu by nemel ani malinkou sanci....vzpominas na toho forwarda co Slavii utek na Zizkov....a pak slavne prestoupil do West Hamu? Nemuzu si ted nejak vybavit jmeno ( :-) otazka veku a cornateni mozkovych cev)... tak ho slavne pustili z WH aby hral v Millwalu, no a ani tam moc nekope.....mart

      • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

        Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:54 |  
        0 0

        Mikolanda?

        • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

          Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 19:55 |  
          0 0

          počkej, ne, jsem se sek :-D Jsem viděl žižkov a vyjelo mi Mikolanda, sorry

          • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

            mart     před 19 lety 04.01.2006 20:12 |  
            0 0

            jj ... je to Mikolanda........, ale taky sem se sek....nehraje v Millwalu protoze sel hostovat do Northamptonu...t.j bejvala 3ti divize, no a ani tam nehral.......mart

            • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

              Luke (host)     před 19 lety 04.01.2006 20:15 |  
              0 0

              Tak okej, jsem se nemýlil:-D Tak co s ním tedko? :-))

              • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                mart     před 19 lety 04.01.2006 20:17 |  
                0 0

                njn nemylil...... jo, co tedko snis nevim, ale ja si dam veprovou! zdravi mart.

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  (host)     před 19 lety 05.01.2006 11:27 |  
                  0 0

                  :o)))

                • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                  Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 17:41 |  
                  0 0

                  nn, já to myslel, co s tím Mikolandou, jsem nějak nepobral;-)

                  • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                    mart     před 19 lety 05.01.2006 19:38 |  
                    0 0

                    sem ho jen prirovnaval k nasemu Suchymu... bo by podle me dopadl presne stejne....mart( mas pravdu(zase) uplne jasny to nebylo...)

                    • Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

                      Luke (host)     před 19 lety 05.01.2006 19:49 |  
                      0 0

                      tak to by dopadl, možná ještě huře... Další ztracený talent...

  3. Re: Na spadnutí je příchod Marka Bakoše

    Dobi     před 19 lety 05.01.2006 11:30 |  
    0 0

    Pokud se nemýlím, pochází Bakoš někde z jižního Slovenska (Nová Baňa). Dovolím si odlehčit diskusi malou jazykovou vložkou - hlavně Kozáčik by měl mít v mužstvu nejen krajana, ale i skorojmenovce. Pokud se nemýlím, je "bak" maďarsky kozel (musím se doma podívat) a pak by tedy byl Bakoš podle velmi logické struktury tvorby maďarských slov něco jako Kozičkář, či Kozlíkář (vlastně i Luboš Kozel by byl skorojmenovcem). Ale snad jsem se nespletl, zítra potvrdím. Málokdo ví, že vlastně Lengyel a Polák byli jmenovci - Lengyel (čti lenděl) je maďarsky Polák. Horváth znamená Chorvat atd. A Csaplár se měl číst Čaplár, což ale on sám odmítal... Ale ať se Bakoš jmenuje jakkoliv, ať přijde a dává góly!!!
    JInak článek pana Konečného z Hattricku je otřesný. Slávisté na jednu stranu cítí, že postup ze skupiny byl nejen výsledkem vůle (ve zdecimovaném kádru v Hamburgu udržet aspoň 2:0, porazit Sofii, vyrovnat v Norsku, nezhroutit se po nezdařilé desetiminutovce s Monakem - vést 1:0, bylo by vše jasnější), ale i souhry okolností a hlavně férovosti, ale i touze po prvním místě Knížat!). Ať řeší problémy pana Křetínského, Hřebíků a Grigů a neuráží tam, kde si to cílená oblast nezaslouží! Rozhodně to nejsou slávisté, kteří by byli přehnaně sebevědomí! Palermo bude favoritem, ale snad nás paní Zima nezradí a jako dobrá kmotřička pomůže jako s Římem! A třeba "Kozičkář" s Kozáčikem ukáží, že fotbal hrát umíme!

  4. Jo a kdyby se licitovalo a Teplejma, kdo dá víc, tak hned preventivně přihodil

    (host)     před 19 lety 05.01.2006 11:31 |  
    0 0

    zadarmo hostování Kováče do Půchova!! Jen ať kluk přijde, bude to tlak na Adauta (věřím, že na sobě zamaká a bude zase dobrej!) a hlavně lajdáka Fořtíka :o)), už se těším, až začne zařezávat a makat :o)).