Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

Stejně jako loni, i letos Choreofond připravil v kotli trochu těch choreografií. Pojďme si připomenout některé z nich slovem i obrázky. Také nesmíme zapomenout na jednu akci, která již poznamenala a ještě poznamená kotel na dlouhé roky dopředu. O co šlo?

První věcí, kterou musíme udělat, je poděkování všem vám, kdo jste přispěli a přispíváte do Choreofondu. Dále děkujeme fanklubu Slavie za pomoc při vytváření a zejména financování choreografií. V tomto článku bude sepsáno, na co šly vaše peníze na podzim tohoto roku. Ještě jednou děkujeme, prosíme zachovejte nám přízeň a nějakou tu korunu na choreo pošlete i vy !

  • Přesun kotle

    Ačkoli jsme na podzim realizovali mnoho povedených choreografií za spoustu tisíc, patrně největší a nejpovedenější akce se týkala něčeho, co se nepořídilo za peníze - přesun kotle z ochozu na jihu dolů.

    Každý z vás, kdo zná situaci na Strahově ví, jak moc tahle iniciativa pomohla jak choreografiím, tak obecně fandění, supportu na jižní tribuně. Dva kotle, které byly na jihu dříve, vyvolávaly i na zápasech, kde byla velká návštěva (derby), spíše pousmání, protože nebyly schopné se domluvit na společné hlasové podpoře - o choreografiích ani nemluvě. Jak dobře to vypadá teď víte všichni sami. Kotel je kompaktní a scházejí se v něm počty v posledních letech nevídané. Lépe to zní, lépe to vypadá.

    Naše (a nejen naše) iniciativa však prostým přesunem nekončí. Jak víte, jednáme se zápatupci klubu, zejména s provozním ředitelem, panem Janem Jakubcem, o vytvoření symbolického plotového ohraničení nového kotle, aby se zamezilo jednomu velkému nešvaru, který přesun kotle přinesl - mísení pevného jádra (lidí, kteří chodí na každý zápas a ví, jak to chodí) s těmi, kdo přijedou jednou za čas a nevědí. Symbolické ohraničení kotle tak napomůže k ještě větší kompaktnosti a ucelenosti kotle, který bude dobře znát i na méně navštěvovaných zápasech.

  • Konkrétní akce choreofondu

    Kromě menších akcí typu rozdávání ohňů, které byly k vidění na většině zápasů, jsme vypíchli čtyři největší akce, které jsme pro vás na podzim připravili.

  • 3. předkolo LM, RSC Anderlecht



    Prvním velkým zápasem podzimu, ve kterém jsme se předvedli, bylo domácí utkání 3. přdkola Ligy mistrů s RSC Anderlecht. Bez ohledu na výsledek, v ochozech dopadl zápas výborně. Choreofond přichystal ve spolupráci s fanklubem 5000 konfet, které byly před začátkem zápasu vhozeny na plochu atletické dráhy. Přesto, že se celá akce nevyvedla na 100%, vypadala moc dobře a efekt byl takřka dokonalý.

  • Gambrinus liga, derby se Spartou



    Derby se Spartou bylo přesným opakem zápasu s Anderlechtem. Jak se vydařilo na hřišti, tak se nepříliš vydařilo v hledišti. Ani jedna z choreografií se nepovedla tak, jak bylo zamýšleno a právě výborné představení sparťanů v ochozech (znovu musíme uznat kvalitu jejich chorea) bylo tím zlomem, při kterém jsme si asi všichni uvědomili, že takhle už to dál nejde. O pár dní pozdějí se zrodila  výzva spojit oba kotle, jejichž nemohoucnost na derby dosáhla vrcholu. Jak víte sami, od té doby kvalita supportu rychle roste a myslím, že poroste ještě dál.

    Na derby samotném jsme rozdali a odpálili přibližně sedmdesát ohňů - viz. fotka.

  • Základní skupina Poháru UEFA, CSKA Sofia



    Prvním zápasem, při kterém jsme si vyzkoušeli kvalitu novéh kotle, bylo utkání Poháru UEFA s CSKA Sofia. Výborný výsledek tentokrát okořenila kvalitní hra a co víc - spousta lidí se z vršku jihu na výzvu skutečně přesunula dolů, což dole na jihu vytvořilo konečně opravdový přeplněný kotel, jak má být. Support vypadal fantasticky, kotel (tentokrát už dole) byl poprvé po dlouhé době našlapaný k prasknutí.

    Z naší strany bylo nakoupeno tisíc balónků napůl červené a bílé a ty byly rozdány na oslavu nového kotle právě v něm. Jak se to povedlo vidíte sami na fotce. Zápas s CSKA byl po všech stránkách parádní ...

  • Základní skupina Poháru UEFA, AS Monako



    Zápas s Monakem ukázal první slabinu velkého kotle na spodní části jihu - když se smísí fanoušci, kteří chodí pravidelně s těmi, kteří chodí občas, nedělá to dobře. I přesto byl ale zápas s pohledu ochozů kvalitní, škoda toho výsledku.

    Na zápase s Monakem Choreofond zopakoval úspěšnou akci s balónky ze zápasu s CSKA, tentorkát jsme ale ztrojnásobili počet na celkem 3000 balónků - 1500 červených a 1500 bílých. Nutno dodat, že velkou měrou se opět podílel fanklub. Balónky se tentokrát nepokryl jenom kotel, ale celá jižní tribuna. Skvělý výsledek vidíte na fotce.

  • Celkově

    Jak vidíte, činili jsme se. Vaše peníze nezůstávají ležet ladem, v současné době je na účtu choreofondu přibližně 10000,- korun, když počítáme i se ziskem z prodeje časopisů Cadalso del Sur, který by měl dorazit na začátku jarní části sezony. Děkujeme všem, kteří přispěli a pomohli tak Slavii. Pokud jste tak ještě neučinili, můžete tak udělat na číslo účtu 194032608/0300.
  • Komentáře (76)

    Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

    Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    1. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.01.2006 17:10 |  
      0 0

      Pěkný článek. Ale chtěl bych něco málo říci. Dost lidí z vás ví, že chodim na hlavní tribunu, kde jsme se s odbočkou tak nějak už zabydleli. Už se mě několik lidí ptalo proč nejdeme na jih. Jednou jsme se nad tím i zamyslel a navrhnul jsem to té naší skupině. Převažovaly různé spíše negativní názory. Byly sice i kladné, ale přece jsme kamarádi a nebudeme se hádat a dělit na dvě strany. Abych řekl svůj názor, tak nevim, jednou bych tam chtěl a jindy zase ne. Když vidim snahu lidí kolem choreofondu a vůbec, tak bych šel a přemluvil bych asi i odbočku, proč ne, i když máme na hlavní už pár kamarádů a takové vžité zázemí, lepší kontak s hráči na hřišti a tak. Někdy se i teším na to, co kotel připraví, jakou prezentaci. U některé se zasměji u jiné zamyslím s některou taky nesouhlasím, ale to už je otázka vkusu. Na jinou stranu, mě docela vadí, když se zaposlouchám do nějakého, jak říkáte supportu, snažím se i na hlavní fandit a je to prima, i když asi většina z vás bude tvrdit, že hlavní je z ticha a jsou tam jen dědci. Musím odporovat, sám jsem tohop příkladem, třeba na každý zápas, co jedeme, beru svůj buben:-) Ale to stranou, trochu jsem odbočil. Když ale slyším různé nadávky na někoho, vesdení (Leška no, tak co no, je tam a my s tim asi nic moc nenaděláme), Paroubka (zápas s Monakem) to samé Plašil ... platí to i proti Spartě. Teď vim, že mě sice ukamenujete různými komentáři, ale nevim proč se na Poborskýho a smrt Spartě apod. Přece já tu Spartu taky nemám rád, ale proč si ji brát do huby?? Já ji mám někde a jsem na Slavii a ne někde jinde, tak se taky podle toho chovám, přece myslíte si, že když se zakříčí smrt Spartě a jiné blbosti, že to týmu pomůže? já myslim, že ne. Tohle si myslím, že kotli škodí, mimo jiné samozřejmě, je toho více, třeba, že policie tam je každej zápas navežená a tak, můžete říct, že jsou blbci, ale určitě tam nelezou furt bezdůvodně, to si aspoň mysli. Když tyhle, řekněme prohřešky vyřešíte na jihu, hned se na ten fotbal bude lépe koukat a určitě se výsledek dostaví, třeba v podobě lidí, kteří příjdou na Strahov, což samozžejmě všichni chceme, nebo ne?

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 01.01.2006 18:01 |  
        0 0

        100% souhlasim!!!
        Homer J. Simpson

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.01.2006 18:13 |  
          0 0

          Díky, asi teda nejsem jedinej, co to takhle vidí.

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        Malley     před 19 lety 01.01.2006 19:12 |  
        0 0

        Vikingu,já s tebou taky v podstatě souhlasím,nadávky na Plašila jsou ubohost.Co se týče Lešky,je fakt,že klukum to nepomuže,ale taky se to dá pochopit tak,aby Leška nezapoměl,že měl už být dávno pryč..A co se týče Sparty,tak to by se řvát mělo vždycky,když se hraje se Spartou,popřípadě když střídá nějakej sparťan a podobně...Jindy to nemá smysl.Zrovna tak s Poborským.S čímž souvisí usměvná historka,když jsme před rokem hráli v budějkách a v hledišti byl Poborský.Spousta lidí na ofiko webu těch pár fanoušků za ty výkřiky do televize těžce zkritizovala,ale já s nima tenkrát naprosto souhlasil.Poborák na Slavii nakydal špínu hromadu špíny a zaslouží si i ty nejhrubší nadávky...

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.01.2006 19:21 |  
          0 0

          Zaslouží nezaslouží, to je uplně fuk, co si ho brát do huby, na co? k čemu? proč? mě je u prdele, soustřeďme se raději jak povzbudit kluky na hřišti

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            Malley     před 19 lety 01.01.2006 19:27 |  
            0 0

            Vikingu,chodíš taky do sazky na hokej?Tam je to zas opačnej extrem,kotel si vystačí se...Slavia Praha...a pojdme hoši dáme gol...Slušnost nade vše:-)

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 02.01.2006 06:25 |  
              0 0

              Nechodim, ale chtěl bych, lae zase jezdit furt do Prahy z Lípy je taky umění, hlavně co se týče finanční stránky

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              lucky-pilda     před 19 lety 03.01.2006 09:22 |  
              0 0

              To bych teda oponoval - na hokeji je mnoho ruznych pokriku! je ale pravda, ze diky laxnosti nekterych nekdy neni moc slyset. ovsem chodi tam dvojnasobny pocet lidi, maly deti, i kojence, tam sou videt hodne casto a "slavie do toho" dokaze i na mene zaplnenych zapasech skandovat uplne cely stadion. a i kdyby se tam objevovaly jen tri pokriky, stejne mi to prijde mnohem lepsi nez kdyz jich je tam treba 10, ale polovina nema s povzbuzovanim slavie nic spolecnyho ...

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 03.01.2006 13:33 |  
                0 0

                Právě...

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                Malley     před 19 lety 04.01.2006 00:51 |  
                0 0

                lucky-pilda,beru,jen mi prosim vzpomen okamzik,kdy,jak ty rikas,i na mene zaplnenych zapasech skanduje cely stadion,to nemuzes myslet vazne.Pokud chodis,vis,sam,ze polovina lidi tam je lina vubec zatleskat,nebo nedejboze povzbuzovat...Velka skoda...

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        vlada     před 19 lety 01.01.2006 19:17 |  
        0 0

        100% souhlas. Začátky něčeho takového, jako přesun a vytvoření kompaktního kotle rozhodně nejsou jednoduché,ale rozhodně bych nad tímto počinem nelámal hůl. Na choreo už jsem nejednou na stadiónu přispěl a třeba balónky na Monacu vypadaly fakt pěkně. Chorál zvlášť na CSKA zněl fakt nádherně, ale docela by stálo za to udělat anketu, kdo souhlasí s textem. "Nenávidíme všechny a smrt Spartě" - to Slavii a nám fanouškům dobré jméno neudělá.

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.01.2006 19:19 |  
          0 0

          právě, neudělá nám to jméno, přece slušnost by měla být u slávistů samozřejmá, stačí se podívat na náš dres, spíše teda na význam barev

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 02.01.2006 00:26 |  
        0 0

        Na jednu stranu souhlas, an druhou ne! Nadávky k fotbalu prostě patří, s tím se musí každý smířit! Obhajujete tu, že bez nadávek přijdou lidi. V zahraničí se na fotbale nadává běžně, lidi chodí i tak. Nadávky směrem k neoblíbeným hráčům soupeře, k rivalům týmu....tak to prostě má být! Samozřejmě jsou také nadávky někdy úplně zbytečné, ty by být neměly... Ale představa, že na fotbale to bude jako v divadle, budeš muset být zticha, bez sprostého slovíčka, ta mě upřímně rozesmívá!

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 02.01.2006 06:35 |  
          0 0

          Já jsem snad neřek, že má být na fotbale divadlo. Jestli ano, tak to se omlouván, to jsem tak nemyslel, já jen chci, aby se přestalo s nesmyslnejma nadávka vůči někomu jinýmu. Já vim, že nadávky k fotbalu patřej, ale ne až zase takový, smrt někomu nebo že je hovado. Samozřejmě se huláká na rozhodčího, na hráče, když něco po*ere, ale to si myslim, že ty dobré nadávky, se kterými se člověk aspoň na chvíli odtrhne od všedního dne, návštěvnost by se mohla třeba i sice nepatrně a mohla by se zvýšit.Znám to ze zkušenosti, kdysi jsem viděl, že vedle mě tam seděla třeba rodinka s malým dítětem, kterého chtěli patřičně vychovat slávistou, ale když porůznu zazněly nadávky všechno možný, nevdrželi to a někdy po půli odešli, docela naštvaní, víckrát jsem je tam neviděl, těch případů je více. Samozřejmě se může říct, že mohli opustit stadion, kvůli něčemu jinýmu, ale tohle k tomu rozhodně nepřispěje, aby tam zůstali. I kdyby měli být zticha, ale aspoň zvýšili počet, který ukazuje světelná tabule a přihodili pár peněz do pokladničky Slavie, snad tomu budete rozumět, co jsem chtěl říct.

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 02.01.2006 11:10 |  
        0 0

        no ti co chodi na zdejsi chat uz urejme me nazory znaji, ale pro jistotu to napisu i sem pod vinkinguv prispevek. Absolutne s tebou nesouhlasim. Rvani na tebou zminene osoby bylo naprosto v poradku, zadny z tech lidi co jsi vyjmenoval neprisel k nevoli fanousku jako slepy k houslim, a pokud se nepletu tak tech lidi co rve je ukrutnej pocet,takze bych se bejt nakym moralistou fanousku ani neohanel tim,ze to budou zrejme naci tupci. A navstevnost to nezlepsi ani omylem.TROUBI

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 02.01.2006 11:26 |  
          0 0

          můj názor znáš taky, není co řešit oba si stojíme za svym:)

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 02.01.2006 23:22 |  
          0 0

          tak já jednoznačně souhlasim s troubim

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 03.01.2006 15:04 |  
            0 0

            Taky souhlasim s Troubim...a nelíbí se mi, jak se tady o to pořád stará viking, když chodí na hlavní, nebo na východ... o jih se nestarej a nech to na lidech, co tam choděj.

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              Richi (admin)     před 19 lety 03.01.2006 16:19 |  
              0 0

              No tak myslim, ze i lidem na jihu se to nelibi ... ale vikingovi slo o celkovou prezentaci, jak se na nas kotel koukaji ostatni ... on nechce vas moralizovat .. asi nechapete, co tim on myslel

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 03.01.2006 18:10 |  
                0 0

                Mě nemusíš zastupovat, ale jsem rád, že se k tomu stavíš kladně...

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 03.01.2006 18:06 |  
              0 0

              Já se do toho neseru, jen to tak vidim, a můžeš se podívat, že nejsem sám, řek jsem i, že nikoho nechci nějak napravovat a to dodržim, mě je to fuk,dělejte si co chcete, ale jednou se na to podívej, jestli to, co děláte, je správný.....

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 19:21 |  
          0 0

          :D troubi je desnej chuligan, nikdo ho neposlouchejte, nema na praci nic lepsiho nez nadavat plasilovi (celostatni ostuda) paroubkovi (celostatni ostuda) ttjapekovi (celochatova ostuda) a kingovi (taky celostatni ostuda.. ale ne to nadavani, nybrz KING samotnej :D:D:D)

          mno ale k veci= vikingu- to napr s plasilem sme si vysvetlili s tebou jasne a vis, ze to trvalo moc dlouho, nez at to opakujem... to s paroubkem sme vyresili taky :D a to tvymi slovy: 'politika na fotbal nepatri' a mou odpovedi: 'prave proto sme ho chteli vyhnat :D' mno a k nadavani spartanum ;) ja vim, ze tim moc kluky nepodporime a ze to neni ani tak jako pokrik, ale spis vyjadrovani nazoru lidi z kotle na spartu- proti sparte vzdy a vsude....
          mno ja bych rval klidne nakej jinej pokrik, ale jak to dopadlo se sachrem :D:D:D a jeho choralem... sam vis :D:D:D (coz ale neznamena, ze smrt sparte nebudu rvat na kazdem utkani !!, jenom bych to omezil (vcetne leska ven atd...)

          a na hokeji mi taky obcas pripada monotoni opakovani 'slavie praha, slaviee, slavie do toho' atd... ale hokej je rychlejsi nez fotbal, tak to zanikne v case... ale na fotbale je potreba vic nez 3-5 pokriku... necim se zabavit, zahrat... ja osobne nechodim na fotbal jenom kvuli fotbalu, ale aspon z 65% kvuli fandeni... na fotbal za fotbalem budu chodit az budu starej dedula na hlavni :))) a budou za me fandit jiny (s cimz souhlasim- hlavni proste nemuze cely utkani fandit, neni to ani v silach 90% osazenstva...(a nechci tim nikoho urazet (!!!) ))

          kdo jiny nez: da_TURF-Troubi'supportersGANG*2*

          ///a vsem ostatnim- vikingove delaj nejlepsi zajezdy busem ze vsech :) nemeli sme pri vyletu do hamburku sebemensi problem a nikde jsme nemuseli cekat kvuli predani policajtum, natoz abysme museli jet, jako fanklub, pres ROZVADOV :lol: *136*Richi*6*///

          howgh dopsal jsem

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 13:55 |  
            0 0

            Turfe nebo kdo to je, nic se s tebou hádat nebudu, ale s tim Sacherem to moje vina není, jelikož ho lidi už předem odsoudili...xo bys asi dělal ty? chtěli jsme nikoho jinýho, Mareš, Čech, ... nikdo se toho nechyt....ještě mám sice něco, ale z toho taky moc nevidim, nápad dobrej, ale s lidma....víš co.

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 04.01.2006 16:34 |  
            0 0

            Asi máme řvát "Paroubku děkujem", ne, když tam ty jeho zakuklený mlátičky běhaj každej zápas BEZDŮVODNĚ, čímž samozřejmě jen naserou lidi, a příště důvod mít budou! Proč dostávali fanoušci přes držku za to, že oslavovali 2. 3. a 4. g=ol v síti Sparty? Kvůli čemu? A potom jako máme dle některých tady snad ještě děkovat... Je to hnus a jeden by blil…!

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 19:41 |  
          0 0

          mimochodem v pondelni MFD je mini clanek o tom jak je PAROUBEK na sportovnich akcich nechtenej.doporucuju precist pac na nej krom nas,slavistu,piskal i celej spindl a nove mesto.to jen k tomu jestli je rvani na nej ubohy nebo ne a jestli to patri na fotbal ci nikoliv.TROUBI

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 04.01.2006 16:36 |  
            0 0

            Někdo holt stále cejtí potřebu komoušům podlejzat... :-(

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 02.01.2006 22:45 |  
        0 0

        S Vikingem jednoznačně souhlasím. Neustálé a nesmyslné skandování "Smrt Spartě" atd. je projevem slavistické zakomplexovanosti vůči Spartě. Taky Spartu nemám rád, ale myslím, že mnohem lepší je použití něčeho vtipnýho, zůstaneme nad věcí (i nad Spartou). Například se mi líbí skandování "Všude Slavie" v reakci na fašizující protislávistické skandování. Skandování na Plašila atd. jsou ubohost, těch co to skandujou, k tomu se asi víc říct nedá, Jirka

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 19:33 |  
          0 0

          Jirko,ale ubohy bylo to co predvadel plasil. prijel sem hrat fotbal nebo se valet, vztekat, hrat nesportovne a zalovat ci nadavat rozhodcimu. Na cesky hrace v cizich klubech zpravidla nervu, ale to co si dovoloval ten NYMAND neslo prehlizet, proto PLASILE TY JSI HOVADO.TROUBI

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            Richi (admin)     před 19 lety 03.01.2006 19:41 |  
            0 0

            TROUBI TY SI HOVADO :DDDDDDDD ... taky dobry :-))))

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              (host)     před 19 lety 03.01.2006 20:51 |  
              0 0

              RICHI TY JSI HOVADO :DDDDDDDDDD lepsi :pppp a o moc ;D

              a plasil tu nebyl od hrani fotbalu, ale prijel na mezinarodni soutez valeni sudu a metani kotrmelcu, bohuzel misto navstevy mista utkani- na prazske letne (kde mel byt jeho nejvetsim konkurentem, bohuzel zraneny, jisty Sivok, mistni borec) se omylem zapletl a zapomnel z 15ky vysoupit a dojel az na strahov... ale ze mu to kutaleni tak slo, tak jsme ho museli pochvalit stejnym pokrikem, obvykle oslavujicim mistniho borce, tedy Sivoka, jedine jsme zmenili jmeno... no uznejte sami- melo by smysl rvat na plasila 'sivoku ty jsi hovado!!'? nemelo ;) proto jsme ho podporili pokrikem 'plasile ty jsi hovado' a osobne si myslim, ze jsme mu tim pomohli, protoze ten krasny kotrmelec z autu do hriste jeste se simulaci zlomeneho kotniku... no mezi nami metaci kotrmelcu- vyslovene NADHERA!!!

              *2*TURF.from'TROUBIS_GANG*2*

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                (host)     před 19 lety 03.01.2006 20:56 |  
                0 0

                jou,yeah,koukam ze turf dava.ovsem to nic nemeni na tom ze plasil se radi na zebricku NEPOPULARITY k paroubkovi rathovi a kingovi.TROUBI (turfuv chlebodarce:o))))))

                • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                  (host)     před 19 lety 03.01.2006 21:16 |  
                  0 0

                  helele chlebodarce, zarid, at mi pod live instalaci killbillOS bezi icq a budu ti moc vdecnej :D:D:D

                  verny okusovac nehtu VELKEHO TROUBIHO

                  • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                    (host)     před 19 lety 03.01.2006 21:52 |  
                    0 0

                    no ja s mejma technickejma znalostma rozhodne.ja vim ze on znamena vypnout a off zapnout:o)TROUBI

                    • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                      (host)     před 19 lety 03.01.2006 22:53 |  
                      0 0

                      mno hlavne aby bylo v tvych technickych schopnostech mi poslat mailem fotku jedne jiste bbozni osobby :]
                      nohulibam, 2rf

                      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                        (host)     před 19 lety 03.01.2006 23:34 |  
                        0 0

                        nebboj,mam tto v hlave.velectteny ttroubbi(ja uz nevim jesttli je lepsi bb nebbo ttajpek)

                        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                          (host)     před 19 lety 03.01.2006 23:56 |  
                          0 0

                          nejlepsi je ttjapek s bb a ttroubbim v jednom ;)

    2. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      (host)     před 19 lety 02.01.2006 18:05 |  
      0 0

      Nedá mi, abych nenapsal i já svůj názor, protože Vikingzlipy napsal v podstate to, co si i ja myslim. Myslim, ze na pokriku Leska ven neni nic tak spatnyho, ikdyz ted uz mi prijde jeho opakovani spis k smichu. Ale jsou okamziky, pro ktere bych v nekdy v budoucnu sveho syna na jih nevzal...skandovani SMRT SPARTE, CHORAL SPARTANE BODNU TE, ikdyz priznam, ze si ho sam nekdy pobrukuju, ale s textem nemuzu souhlasit a o nadavkach na hrace viz.Plasil se uz mluvilo. Presto na jih chodim, rad si zafandim, ale kotli se vyhybam, protoze za nektere jeho pokriky se stydim. A myslim, ze takovych nas bude vic. kopejtko

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 03.01.2006 19:35 |  
        0 0

        stydis se za choral a pobrukujes ho?s tebou neni neco v poradku,bud rvu a vyjadruju souhlas s tim co rvu a nebo drzim hubu.je jasny ze slova spartane bodnu te jsou nadsazkou.TROUBI

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 21:13 |  
          0 0

          kazdej(snad az na nejchuliganstejsi chuligany) ma i mezi spartanama kamose, pribuznyho, bejvalou holku(viz ttjapekova stara :D)... kohokoli...
          pokrik SPARTANE BODNU TE je (teda podle me, treba se pletu :)) hlavne o nazoru na spartu jako klub, ppr jeji hooligans- 'ziva' soucast klubu (coz mi nikdo z vas nevyvrati), ale ne na kazdyho spartana do jednoho... sice je nemusim mit rad, ale spartu (jako klub) nenavidet a prat ji smrt= rvat SMRT SPARTE, JEN CO SPARTA LEHLA POPELEM... = urcite muzu... neni to mozna dobra vychova pro dite, ale 'stadion' krapnikov (cti strahov) taky neni zrovna privetivy prostredi na rodinnej vylet ;) a jak uz tu nekdo rikal- k fotbalu urazky (dneska) patri (ac se to muze zdat jakkoli absurdni...) k fotbalu totiz patri klubismus, coz neni jenom laska k vlastnimu klubu, urcite je to i castecna nenavist k ostatnim klubum, (coz mi o5 nikdo nevyvratite) ale ta se treba driv vyjadrovala mirnejsim zpusobem...

          mno zase to pise ten troubiho patolizal~ turf

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 03.01.2006 23:06 |  
            0 0

            To je asi to, ze ja si pod pojmem klubismus nepredstavuju nenavist k ostatnim klubum, ale lasku k vlastnimu klubu a jeho podporu. A proto mi prijde ubohy v pokrikach nekoho bodat nebo prat smrt.kopejtko

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 13:57 |  
              0 0

              přesně tak, co dodat...

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 23:00 |  
          0 0

          uz sem to tu jednou vysvetloval, ze se mi ten choral libi svoji muzikalnosti, ale ne textem, proto je mozny si ho pobrukovat. Mas pravdu, ze proto chvilema na stadionu radsi drzim hubu. Mimochodem nemelo by to bejt spis naopak, ze by me ty pokriky mely lakat se pridat?A nejenom me, ale treba i ty vsechny deduly na hlavni ci na vychode. Je jasny, ze to je jen nadsazka, ale proste myslim, ze nevypatlanej fanousek ho jen tak rvat nebude. kopejtko

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 04.01.2006 00:04 |  
            0 0

            mno jestli jsi timhle chtel nazvat 90% jihu na vetsich utkanich a 100% na kazdem utkani- tedy slovy 'nevypatlanej fanousek' tak tim mi neco rika, ze nebudes asi tak fanousek, jako spis divak... kdo skutecne chce podporit klub, tak rve vse, co je pro klub a zrovna cervenobila bojova sila mi este docela pripada jako klub podporujici (ac je to samozrejme chuliganskej pokrik a neni zrovna slusnej...) urcite tohle povzbudi hrace daleko vic nez mlceni a cumeni.. tot nazor muj,chapu ze ja sem zaujatej, ale co.. nekdo je zas spartan

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              (host)     před 19 lety 04.01.2006 00:05 |  
              0 0

              mno a mno pise jenom jedna osoba a to... ThUFghF

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 04.01.2006 22:38 |  
          0 0

          vysvetluj to malymu diteti ze je to nadsazka... Carlos Banan

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 05.01.2006 10:12 |  
            0 0

            jojo...zdravim Chiquitu :-)

    3. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      (host)     před 19 lety 03.01.2006 14:28 |  
      0 0

      Pěkně trapný. Měli byste se trochu zamyslet nad tím, kdo v tom kotli všechno dělá. Vy uděláte s trapnym choreofondem jedno (choreo?) za měsíc a myslíte si jak jste skvělí. Otázkou všek je co to na poli ultras přináší. Na Slavii dělají pravidelně choreo praví ultras (RWP, teď i GOS) a všechno je to s velkou podporou Clowna, ale vy se zmůžete jen na papírky nebo na trapáckej transparent pro Kolouška za 15000,- kterej se dal udělat za pár korun...

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        Richi (admin)     před 19 lety 03.01.2006 16:18 |  
        0 0

        No musim se pousmat ... choreofond nevznikl, aby prevzal iniciativu v choreografiich ... nebudeme delat vsechno, prave RWP ci GOS delaji na vsechny zapasy, my to doplnujeme na vetsich akci, kde je treba vice penez .. nac delat deset malych, lepsi je treba je dve vetsi ... a taky se snazime spolupracovat jak s clownem, tak ostatnima, mame totiz podporu Fanklubu a to je dost podstatny pro ziskavani prostredku. Asi nechapes smysl ...

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 03.01.2006 20:13 |  
        0 0

        RWP a GOS jsou pěkný mamlasové vůbec nechápu proč se tady takhle ztrapňujou. Na stadionu nám jenom dělají ostudu a prej ještě utíkaj z bitek. Jediný pořádný tvůrci chorea jsou Clown a kluci z Choreofondu, ne RWP a GOS !

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 03.01.2006 20:38 |  
          0 0

          nevim cim to je,ale u tohodle clanku s vetsinou lidi nesouhlasim. I kdyby byla produkce RWP jakkoliv spatna(jako ze vetsinou vubec neni) tak jsou proste ochotni to delat,cpou do toho mimo jine i svuj cas a finance a jsou to lidi, kterym na slavii zalezi.GOS nebudu hodnotit, pac se angazuji kratce, ale i za tu dobu co ohlasili vznik to vypada na dobre pociny teto skupiny, na druhou stranu ale nemuzu hatit choreofond,dle me plni presne to co richi pise v predeslůem prispevku.Ultras na slavii jdou velmi nahoru a je potreba kazde skupiny ci jednotlivce ktery je ochoten se tomu venovat.TROUBI

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            (host)     před 19 lety 03.01.2006 20:55 |  
            0 0

            musim si rejpnout :) slavii nepomoha, kdyz jdou ultras nahoru a kdejake skupiny taktez... slavii pomaha, kdyz jdou ultras dolu... ale nejen ultras :)) VSICHNI DOLU! :D ochoz sux!!!

            troubisson_son-TURFSSON

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              Richi (admin)     před 19 lety 03.01.2006 21:09 |  
              0 0

              tedy turfe, tobe odpojime na chvili od chatu a uz se projevujes i tady v komentarich :-)))

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                (host)     před 19 lety 03.01.2006 21:16 |  
                0 0

                richi :-P me nebezi icq, tak si musim vylejvat zlost tady :D

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              (host)     před 19 lety 03.01.2006 21:50 |  
              0 0

              jj,vsichni dolu,ale i nahoru:o)))
              aby sis turfe neukaknul do trenek:o)
              TROUBINHO

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 04.01.2006 12:58 |  
          0 0

          Je videt ze o tom vis opravdu hodne a jsi velmi dobre informovany.Tvuj prispevek je opravdu k smichu. Orangeman-GOS

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          Filip_RWP     před 19 lety 04.01.2006 21:48 |  
          0 0

          Hmm, ty si vtipnej, ale asi nevíš, že Clown a kluci z RWP a GOS dělají choreografie společně, tudíž na nich mají všichni zásluhu, kdežto choreofond dělá choreo dvakrát za rok...

    4. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 14:02 |  
      0 0

      Jsou tu opravdu zajímavý diskuze, to jsem zase něco řek, to je v...ale aspoň bude mít richi radost, že se tu něco děje:-))

    5. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      (host)     před 19 lety 04.01.2006 16:49 |  
      0 0

      Tak snad, aby nám Vikingové z Východní napsali nějakou příručku, co můžem skandovat, co ne, koho všechno máme milovat, že ty, co nesnášíme, se to nesmí dozvědět a máme na ně být milí, že máme policii za každou ránu pendrekem poděkovat a říct" Prosím, můžu dostat přidáno?"? Pak by to snad bylo s těma "šmejdama z jihu" lepší... Určitě bysme se snažili udělat vám radost - co třeba velkej transparent "Paroubku, to byla prča - my tě milujeme!!!" v Jablonci? Nechtěli byste? Pro vás všechno... Tohle mi fakt nadzvedlo ze židle - já chodim na východ, ale na kotli se mi nelíbí tohle, tohle, tohle, tohle a tohle; a tohle a tohle se mi zdá trapný a tohle tohle a támhleto na fotbal nepatří, tak si s tim něco na tý jižní udělejte... Tak to přijď organizovat, když se ti to nelíbí! Neřikám, že se všim souhlasim (třeba při červenobílý bojový síle se mi příčí vypustit z huby "hooligans"), ale jenom blbě kecat umí na Slávii každej... Já vim - ty vlastně bereš buben, tak na to máš právo! Po tomhle fakt přemejšlim, jestli má vůbec cenu se něčeho účastnit, natož něčeho tak "odporného", jako je fandění Slavii v kotli - radši budu držet hubu na hlavní jako všichni! Nebo se na to mám radši vysrat úplně a jezdit do Jihlavy, kam to mám blíž??? Řekni, já tě poslechnu... Já jen, aby náhodou někomu nevadilo, že jsme na jihu a že tam křičíme "neslušnosti" a vůbec se přitom nepřetvařujem... A PAROUBEK JE HOVADO!!!

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 04.01.2006 19:11 |  
        0 0

        Řek jsem snad, že sjou na jihu všichni šmejdi??? myslim, že ne. Ale pár se jich tam určitě najde. Nikomu nic nevnucuju, to už jsem psal několikrát, jen řikám, co si myslim, a jak vidiš nejsem sám, kdo si myslí to samý, na druhou stranu, nejsou zase všichni na mý straně, což dokazuješ i ty. S policií, nevim, já to vidim z pohledu, že je tam pořád navežená a myslim si, že asi při každym tahu tam nejde asi bezdůvodně, jestli se mýlim, tak mi to dokaž a já se ti klidně omluvim, že jsi měl pravdu, samozřejmě taky souhlasim, že mezi policií jsou kreténi, ale že by furt? ....za další nevim, co ze mě děláš, že jsem nějakej kdo ví co, když jsem uplně normální obyčejnej člověk, jako všichni tady, možná akorát s jiným názorem na věc. to je zkrátka všechno, dál že tam beru buben, no tak ho tam beru a že mám nějaký právo do něčeho kecat, no to má snad každej. Ještě s tim Paroubkem, děkuj si mu, jestli máš za co, mě je taky nesympatickej, ale rozhodně to nebudu řvát někde na fotbale, protože si myslim, že je to k hovnu. Žádnou příručku dělat nebudem, určitě ne. Měl jsem jen takovej nápad, že by se mohlo začít i něco jinýho křičet, proběhla tady velká diskuze s různými názory. Měli jsme to už skoro v půli hotový, ale pak to většina odsopudila předem, kvůli něčemu jinýmu, co s tim nemělo vůbec společnýho, ano udělal jsme i já několik chyb, když jsem psal nějakej článek, o kterých vím a stydim se za ně, ale chybama se člověk učí, jo a ještě něco, nejsme z východní

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 05.01.2006 13:38 |  
          0 0

          Tim hůř... :-)))

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              Katrin     před 19 lety 11.01.2006 10:00 |  
              0 0

              No když nejste z jihu, a nejste ani z východu, pak můžete bejt jen ze západu - a právě tim hůř... :-))

              • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 12.01.2006 19:17 |  
                0 0

                to je skvělý a tím jsem jako blbý? tím že chodíme na jinou tribunu a fandíme jinak? hm...tak to je opravdu skvělý

                • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

                  Katrin     před 19 lety 13.01.2006 14:56 |  
                  0 0

                  Nesměj brát všechno tak vážně, Viking... ;-))

    6. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      (host)     před 19 lety 04.01.2006 16:52 |  
      0 0

      Mimochodem, Richi, nešlo by tu diskuzi udělat tak, aby se člověk nemusel ke každýmu příspěvku složitě proklikávat? Docela to zabírá čas... Nebo to máš, abys moh řikat, kolik času u tebe strávíme? :-))

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        Richi (admin)     před 19 lety 04.01.2006 20:14 |  
        0 0

        Hele, tak bud zaregistrovanej a nastavit si vkladane komentere .. ci u kazdeho clanku si to muzes udelat, jak je poslat komentar, tak das na "vkladane" a zobrazi se ti vsechny komentare a nemusis na nic klikat :-)

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          (host)     před 19 lety 05.01.2006 13:40 |  
          0 0

          No, to se ještě uvidí... Tak já se jdu teda přihlásit a zkusim to, ale jestli to nepofachčí, tak ti z tvých modrých očí udělám slzavé údolí! :-))

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          Katrin     před 19 lety 05.01.2006 13:47 |  
          0 0

          Tvý modrý voči maj štěstí, u tohodle článku to funguje, takže to rozchodim i u jinejch... :-))

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          Katrin     před 19 lety 05.01.2006 14:24 |  
          0 0

          A už to je zase "proklikávací" přestože jsem přihlášená... To je mi ale voblož... :-))

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          Katrin     před 19 lety 05.01.2006 14:50 |  
          0 0

          A už to zas funguje... Ty máš teda pošahaný stránky... ;-))

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            Richi (admin)     před 19 lety 05.01.2006 17:22 |  
            0 0

            A nejsi pošahaná ty? :-))) ... jsem na tebe tak hodnej, tak ti dám návod, jak si to napevno nastavit, když jsi přihlášená.

            Takže pokud jsi přihlášena, klikni na tento odkaz - http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=Your_Account&op=editcomm a tam si nastav u "komentáře zobrazit" toto - Podsebou s odsazením reakcí.

            Toť vše a teď vždy když budeš přihlášena, tak se ti zobrazí všechny komentáře, jak jednoduché.

            • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

              Katrin     před 19 lety 11.01.2006 10:02 |  
              0 0

              No já každopádně! To jsme si snad už ujasnili... ;-))) Ale vod tý doby, co jsem to rozchodila podruhý, to už šlape OK.

    7. Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

      (host)     před 19 lety 04.01.2006 17:12 |  
      0 0

      protoze se taky nechci proklikavat, tak pripojuju prosbu(a touhu:))) po neproklikavaci diskuzi :) a k tomu ob jedna vejs (jak mluvi k vikingum + o jihlave) by me jenom zajmalo kdo to psal ;)

      + je divny, ze se ti prici rvat 'hooligans, hooligans' a ne treba '... bila ... sila' ale vec nazoru...

      • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

        (host)     před 19 lety 05.01.2006 13:36 |  
        0 0

        Kdo by to psal? Já přece...

        • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 05.01.2006 15:52 |  
          0 0

          to je máš čim chubit, já sˇi za ti aspoň stojim a podepíšu se pod tim, ale ty....

          • Re: Revoluce v kotli: Choreofond, sezona druhá...

            Katrin     před 19 lety 11.01.2006 09:59 |  
            0 0

            Za to nemůžu, že když si to tu Richi přemiklikovával, tak se mi přestalo vyplňovat uživatelský jméno hned po najetí na stránky...