Chance liga

Brno - Slavia 1:0

Fotbalisté Slavie v dohrávce 11. kola ostudně prohráli na hřišti beznadějně posledního Brna 0:1, když jsme branku dostali hned ve třetí minutě. Slávisté podali špatný výkon.

Brno – Slavia 1:0 (1:0)
Sestava Slavie: Kozáčik – Švec, Suchý, Latka, Zbončák (90. Zábojník) – Piták, Jarolím, Hrdlička, Švento – Fořt (68. Pešír), Vlček
Branka: 3. Pavel Mezlík

Slávisté po perfektním výkonu i výsledku v derby přijeli na hřiště posledního Brna s jasným úkolem – získat tři body a v tabulce se posunout na třetí příčku. Trenéru Karlu Jarolímovi v sestavě chyběl vykartovaný Matej Krajčík, jehož místo zaujal uzdravený Michal Švec, na pravou stranu zálohy se po třech zápasech postavil kapitán Karel Piták. V brněnské sestavě překvapivě chyběl exslávistický útočník Petr Švancara, trenér Mazura dal přednost mladým hráčům, kteří, jak ukázal průběh zápasu, rozhodně nezklamali. Od začátku utkání však slávistům dělal problémy další bývalý spoluhráč Luděk Zelenka.
 
Slavia měla tradičně katastrofální vstup do zápasu, když Zelenka ve 3. minutě zprava prostrčil Latkovi balón mezi nohama a unikající Pavel Mezlík neměl problém Kozáčika prostřelit. Situace v té chvíli byla špatná, ale ne beznadějná, jak ukázalo několik zápasů letošní sezóny, které slávisté nakonec otočili ve svůj prospěch. Brno však hned po vstřelené brance začalo velmi precizně bránit, neumožnilo slávistům dostat se do křídelních prostorů, odkud by mohli posílat centry do pokutového území. Slávisté zkoušeli nakopávané balóny na útočníky Fořta s Vlčkem, které však brněnská obrana spolehlivě likvidovala, pokud se slávistům povedla kombinace, tak končila na brněnských kopačkách na hranici pokutového území. Hra byla vyrovnaná, ani Brňané neměli přehršel gólových příležitostí.
 
Fakt je ten, že Slavia se do zakončení téměř nedostala, naši hráči museli zkoušet štěstí z dálky jako Piták v 8. minutě, kdy jeho střela těsně minula pravou tyčku Brezovanovy brány. Brezovan si v některých situacích počínal nejistě, jeho zaváhání mohl potrestat po autu Fořt, ale míč mířící do brány odkopnul Baláž. Brno si vytvořilo další obrovskou příležitost ve 20. minutě, kdy se po rohu zahrávaném Slavií dostalo do přečíslení, Chlup zprava vyslal pas za obranu na Zelenku, a ten, nedůrazně bráněný Švecem, si balón zpracoval hlavou a vystřelil nad břevno. Brezovanovu bránu ve 40. minutě netrefil Hrdlička střelou zpoza velkého vápna po přihrávce Pitáka.
 
Obraz hry se nezměnil ani ve druhém poločase, a i když by se našlo několik okamžiků, kdy Slavia měla mírnou převahu, stále ji nedokázala proměnit v gól. Největší příležitost měl na hlavě Fořt, kdy jím tečovaný balón před brankou vykopával Schuster a opět tak nahradil chybujícího Brezovana. Za domácí mohl skórovat z otočky po standardní situaci Zelenka v 65. minutě, ale Kozáčik jeho pokus chytil. Když v závěru netrefil slávistickou bránu ani Siegl, slávisté odjeli z Brna s prohrou 0:1.

Komentáře (24)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 31.10.2005 18:46 |  
    0 0

    Bezkrevnej výkon proti naprosto zoufalýmu Brnu. Slabší mančaft než současný Brno už asi nepotkáme... při vší úctě k Brnu je to parta nekopů, na který by stačila trocha pohybu. Koukat, jakou radost maj z takovýho výkonu Mazura nebo Zelenka, to je k pláči a vrchol všeho je výrok "odevšad vyhozenýho" Uličnýho o zaslouženym vítězství. Za takovej zápas by se měly oběma týmům body ještě odebrat!

    Ale zpět ke Slavii - Pitáka si člověk všimnul jen při diskuzích s rozhodčíma, Vlčkovi by měl někdo říct, že je útočník a tudíž má střílet góly a ne z malýho vápna přihrávat dozadu, Fořt absolutně neviditelnej až na jednu střelu, která ale letěla asi 20 metrů nad... ještě horší než všichni tihle byl ale Pešír (tomu jakoby podle jeho úsměvu po závěrečnym hvizdu ani nevadilo, že jsem prohráli) a především Zbončák, díky jehož neschopnosti jsme přišli o body už v Plzni. Když vidím, jak půl minuty čeká, než si vybere, kam hodí aut, aby ho nakonec hodil prvnímu soupeři... nebo když dostane balón od stoperů, aby rozehrál, tak počká až k němu soupeř přiběhne, pak se s balónem otočí a přihraje zpátky na už obsazené stopery... a to všechno za stavu 0:1, kdy potřebujeme hrát... děs

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 18:56 |  
      0 0

      Trenére Uličného bych nechal bejt, je to náhodou férovej chlap....mně se zase zdál tragickej Švec...

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        (host)     před 19 lety 31.10.2005 19:09 |  
        0 0

        O Uličném jsem nic špatného neřekl, podívej se do ligových statistik, kdo jsou nejneúspěšnější trenéři... tam ho najdeš. Reference ti mohou podat na Žižkově, v Brně, Ostravě, Hradci, Plzni atd... To, že je možná férovej chlap, mu nikdo nebere (mimochodem když jsme u tý jeho férovosti, tak při vzpomínce na skandální zápas v Slavie v Olomouci se kroutil, aby nakonec označil góly Olomouce za "poloregulérní" - co to je za výraz???).

        Co se týče Švece, tak u takhle mladýho kluka (navíc po dlouhém zranění) jsem schopen slabej výkon pochopit, snaha se mu upřít nedala, párkrát se snažil míč vyvézt a ne jen vrátit dozadu. Přitom člověk by spíš nějakou aktivitu čekal od zkušenějších hráčů typu Zbončáka... Nedokážu si představit, jak asi hraje jeho konkurent Hubáček, když takový výkony stačej Zbončákovi na základ.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          (host)     před 19 lety 31.10.2005 19:56 |  
          0 0

          spadls z jahody na znak??pitak sice tragedie, ale vlcek standart.behal,snazil se, neslo to. Navic bylo jasny ze to brno to jednou protrhne.a co se tyce ulicnyho tak ten tenkrat jednoznacne po shlednuti opakovanejch zaberu priznal ze slo o neregulerni gol.TROUBI

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            (host)     před 19 lety 31.10.2005 21:14 |  
            0 0

            Nespadl. Vlčkovi snahu nikdo neupírá, naopak - v zápase naběhá kilometry, často i zbytečně jen díky nepřesnosti spoluhráčů. Ale když jsem jako útočník na malym vápně sám před brankářem za stavu 0:1, tak je jen jediný řešení. A není to přihrávka zpět na velký vápno. Že to Brno protrhne, se dalo čekat - s tím souhlasím - měl jsem z toho zápasu kvůli té sérii obavy, ale čekal jsem jiné Brno (např. proti Liberci hráli velmi dobře), to dnešní Brno bylo zralý tak na tři góly... Navíc bylo jasný, že jakmile se dostanou do vedení, tak bude po fotbale a bude se jen zdržovat. A my si přitom necháme dát gól ve 3. minutě... Jinak Uličnýho výroky si pamatuju dobře - opravdu přiznal, že šlo o neregulérní góly, o to víc mě pobavilo, že po pár týdnech už jsou podle něj ty góly jen "sporný"... Ale je to uplně fuk, o Uličném jsem se zmiňoval jen kvůli tomu jeho výroku o zasloužené výhře Brna a přidal jsem jen známá fakta o jeho "úspěšnosti"...

  2. Re: Brno - Slavia 1:0

    Markus     před 19 lety 31.10.2005 19:27 |  
    0 0

    Veliká, ale opravdu hodně veliká BEZRADNOST. Hrozně moc mi tam dnes chyběl Matěj Krajčík, ty jeho centry, pokusy o průniky a vůbec aktivita. Karel Piták je z formy jak nikdy, nevím co se s ním děje :( Ale křídla hrála ještě dobře, nejhorší byl výkon zálohy, takhle nějak hrával Martin Hašek, hráči si předávají míč, nikdo nemá odvahu zkusit něco vymyslet, moc moc moc chybí střelba. Budiž, když nejdou postupné útoky, zkusme to vzduchem. Ale jak to dopadlo ... snad všechny nakopávané míče dokázali hráči Brna odhlavičkovat, naši hráči jako by ani nevěděli co to hlavičkování je. Snad se z téhle porážky hráči i trenér poučí.

    PS: Švece nehaňte, dlouho nehrál a dnes párkrát moc pěkně přihrál Vlčkovi a vůbec se snažil. Totéž Suchý a Latka, dobré výkony.

  3. Karel Piták

    (host)     před 19 lety 31.10.2005 19:33 |  
    0 0

    Nejvíc mě poslední dobou (2 měsíce) zklamává Karel Piták. Pokud byl minulou sezonu hězdou a jednoznačným tahounem mužstva, teď prostě zapadl do průměru. Nevyniká.

    Přesně jako ten půlrok předtím, než jsme prodali Štěpána Vachouška. Dlouho byl největší hvězda a pak najednou nic moc, tak ho rychle prodali. V životě bych si nemyslel, že tohle někdy řeknu, ale díky "objevenému" Mateji Krajčíkovi bych Karla teď ve Slavii (za nějakých 80 mega) oželel. DDS

    • Re: Karel Piták

      Markus     před 19 lety 31.10.2005 19:38 |  
      0 0

      To jsme dva, taky mě to napadlo. Ale mám pocit že Karel to o sobě moc dobře ví a chce s tím něco dělat. Tohle se prostě stává, na jaře věřím že bude zas hvězdou.

    • Re: Karel Piták

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 19:38 |  
      0 0

      Ideální řešení v současný situaci by asi bylo Švec na pravym beku, před ním v záloze Krajčík a Piták jako útočník, protože Fořt je opět nulovej. Doufám, že Adauto bude schopnej absolvovat komplet zimní přípravu, protože při formě Pešíra a Fořta jsme prakticky bez útoku...

      • Re: Karel Piták

        (host)     před 19 lety 31.10.2005 20:12 |  
        0 0

        No, Švec dnes naopak prokázal, že krajní bek není a že tento post může hrát jen opravdu v nouzi. Karel Piták je od června v těžký krizi a nehraje dobře. Navíc jeho hrou trpí ostatní.

        • Re: Karel Piták

          (host)     před 19 lety 31.10.2005 20:59 |  
          0 0

          Švec sice krajní bek není, ale výkonnost na základní sestavu dlouhodobě má a hrát může buď defenzivního záložníka, kde se slušně rozehrál Jarolím (navíc se uzdraví Gedeon) nebo pravýho beka. A víc je Švece potřeba na beku - všichni sice Krajčíka opěvujou (zčásti oprávněně, dopředu je výbornej), ale dozadu je to slabší - v zápasech venku má v bránění dost problémy (např. v Mostě přes něj první půli dost chodili). A říct po jednom zápase (navíc po dlouhém zranění), že Švec prokázal, že beka může hrát jen v nouzi je blbost... v mnoha zápasech předtím naopak prokázal, že to zvládá velmi dobře. Piták opravdu nehraje dobře, a proto je pro něj místo jen v útoku, kde ostatní útočníci hrajou ještě hůř.

          • Jo souhlas

            (host)     před 19 lety 01.11.2005 10:08 |  
            0 0

            Švece na pravýho beka (nebo Holeňáka), Krajčíka do zálohy a Pitáka do útoku, protože Fořt a Pešírem jsou ještě horší (a ještě bych ho v případě diskuzí s rozhodčím poslal na lavičku - je děsně podrážděnej, asi z toho, že se mu nedaří a zároveň by chtěl jít ven). Jen nevím koho na levého beka?? Zábojníka jsem neměl šanci moc vidět, Hrdla je na beka pomalej a Hubáček taky bída. Snad se do čtvrtka nějak proberou a zahrajou poctivě a dobře.

    • Re: Karel Piták

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 19:59 |  
      0 0

      osobne se primlouvam za sestavu bez pitaka a gedeona,bez nich to slapalo.pitak letos velka tragedie a gedeon z toho co odehral taky.TROUBI

    • Re: Karel Piták

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 22:25 |  
      0 0

      Než stavět Pitáka v téhle jeho formě nebo možná v tomhle rozpoložení mysli, bylo by lepší vyzkoušet někoho z dorostenců. Karel na mě působil dojmem, že vsadil na vítězství Brna, a to pěkný balík. Byl pro mužstvo přítěží. Zřejmě touží po Spartě, ale tam už mají Zelenku a Blažka
      Tantalos

    • Pravá strana

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 23:53 |  
      0 0

      Byl bych pro neměnit vítěznou sestavu. Mně se napravo (po prvním nevydařeném poločase) nejvíc v poslední době líbila dvojice Krajčík na beku a Victorino před ním. Sorry Karle a Michale!

  4. Re: Brno - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 31.10.2005 20:21 |  
    0 0

    Je to tak. Bývalí tahouni a velké hvězdy našeho týmu nás teď spíš potápějí. Mladí a neznámí hráči naopak rostou a možná jim toho občas hodně chybí, ale rozhodně bojujou a hrajou srdcem. Co s tím? I já bych oželel Gedeona, Holeňáka, Pitáka a spol. Mimochodem osmedesát mega za Karla je dost nereálných. Při jeho formě by bylo asi i třicet moc.
    Ze starých hráčů hraje podle mě jen Vlček dlouhodobě na dobré úrovni. A rozhodně mu nedělá problémy hrát s mladými a vést je, naopak, ti vedle něj rostou. Karel i Gedy ... ostatní skutečně potápějí. Škoda tří bodů, vážně budou chybět. Taximan

  5. Re: Brno - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 31.10.2005 23:26 |  
    0 0

    Dnesni zapas slavie ukazal konecne vsem priznivcum tohoto klubu, jak na tom vlastne doopravdy jsou. Bezzuba hra dopredu, horici zaloha a fatalni chyba obrany ve 3 minute, ktera stacila poslednim brnanum k jedinemu zasahu a taktez i k vitezstvi. Mili slaviste, proberte se uz konecne, myslim ze dnesni zapas je dostacujicim dukazem, abych zase nemusel cist posmechy vuci ACS a zamette si nejdrive pred zapujcenym strahovem nez zas bude padat vlna krityky a posmechu. Smirte se i stim ze takhle uz to svami pujde po zbytek ligoveho rocniku a budete jako vzdy vecne druzi. At ziji kopita jako je nekop Fort, a omyl Vlcek. JUDE SLAVIA: ACS FOREVER. Petr Bende.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 31.10.2005 23:33 |  
      0 0

      Děkuji za to, že jsi tady předvedl, jaká nekonečná hovada jsou ti spar?ani. Zvířata jako ty nepatří ani do ZOO, stejně jako švábi a podobný obtížný hmyz.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 01.11.2005 06:22 |  
      0 0

      Vyser si voko, ty kopito, my jsme aspoň 4., ale vy jste 10.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Dobi     před 19 lety 01.11.2005 08:09 |  
      0 0

      Jsem tím, co nacisté nazývali árijci, by? převážně tzv. méněcenná slovanská rasa s trochou příměsi germánské krve a asi i jako každý spoluobčan krve keltské. Tím pádem mám právo hodnotit z více pohledů různé xenofobní, protilidské a rasistické výjevy, které duševní bezdomovec svou více než špatnou češtinou vyplodil. Kdyby tento duševní bezdomovec věděl, co to je pravopis, zamyslel by se nad tím, že před uvozujícím "že" se v češtině zásadně píše čárka, předložka "s" se zásadně píše odděleně od následujícího slova a slovo kritika jako slovo přejaté má obě "i" měkká a pro tuto skupinu tedy neplatí slogan "hy,chy,ky,ry,dy,ty,ny - to jsou tvrdé slabiky". Vra?me se však k fotbalu - Slavia hrála špatně a budiž toto poučením do budoucna! Být však na místě spar?ana, byl bych při své slovanské holubičí povaze kdesi zalezlý v koutku a spíše se obával důsledku brněnského výsledku pro sestupovou matematiku. Ale - komu není rady, tomu není pomoci! Ale to už je hold taková většina spar?anů - jedovatá slina, to je náš program! A mimochodem, Slavia je klub, jehož jméno i vznik připomíná Slovanstvo a české národní barvy. Nikoliv rumunské v kosmopolitní Spartě.... A já osobně dělím lidi na dobré a zlé. A teprve pak se ptám na původ. Hlavně, který jazyk zvolit! A poslední připomínku "an Herr Bende". Jsi tu hostem! Toto je SLÁVISTICKÝ WEB! Váš je kdesi jinde. Rád bych se řídil ale heslem "Host do domu, Bůh do domu!" U některých spar?anů však platí spíše vulgárnější konec úsloví "hůl do ruky!". Otřepme se z porážky, hurá na Sofii, protože VŠUDE SLAVIE!

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Markus     před 19 lety 01.11.2005 09:02 |  
      0 0

      Vážený krityku z řad Sparti, překvapuje mě že něco takového píšeš zrovna ty. Slavie na rozdíl od Sparty již prošla velkými změnami kádru, má mladé nadějné hráče kteří si nehrají na primadony a její výkony jdou každým zápasem nahoru což jasně dokázala v souboji s vaším týmem. Za druhé místo v lize bych určitě nejen já byl letos rád, je od tebe hezké že nám to předpovídáš. Vlčka nám můžete tak akorát závidět, je to velký bojovník a umí střílet góly což mnohokrát dokázal. Nekopem bych naopak nazval třeba toho vašeho Doška, jediné co umí je faulovat a rozčilovat se. Slavie má nyní perspektivní kádr který roste. Co máte vy? časované bomby v podobě hráčů od kterých nevíte co se jim zas v klubu nebude líbit a budou dělat rebélii. Tohle se naposledy stalo když vaši hráči přestali bojovat jen aby dostali pryč nenáviděného Hřebíka který po hráčích chtěl aby makali naplno a dodržovali jeho taktické pokyny. Stejný problém jako u vás měl Petržela nebo Jarabinský. Primadony jaké v týmu máte nesnesou aby jim někdo přikazoval co mají dělat. Jenže tým bez trenéra, to ještě nikdy nefungovalo a fungovat ani nebude.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      thorpey     před 19 lety 01.11.2005 10:30 |  
      0 0

      Milej rudochu, co by asi ted Griga dal za takovyho drice jako je Vlcek...

  6. Zpět do reality

    smarty     před 19 lety 01.11.2005 09:19 |  
    0 0

    Včerejšek jasně ukázal to, co všichni už dobře známe léta: udělat po velkém úspěchu ještě větší ostudu, na to je Slavie zcela suverénně přeborník. Prohrát s takovým souborem nekopů a trávošlapů, jakým současné Brno (a? sestoupí!) je, to je unikát! Když Teplice zaváhaly a mohli jsme se jim přiblížit na 3 body, přijde takováhle naprosto zbytečná prohra, a můžeme zase dálhonit marně čelo. A to nemluvím o tom, že jsme zase nevyužili zaváhání sparty, pokolikáté už? Výkony většiny hráčů byly zoufalé, některých přímo tragické. Opírat se do Švece je trochu laciné, je po dlouhém herním výpadku a v osmnácti letech těžko bude zachraňovat tým. Na to jsme brali před sezónou jinačí "posily". Opět mi nezbývá než kritizovat "režiséra hry" Jarolíma. Přínos týmu naprosto nulový, přesné centry téměř žádné, alibistické přihrávky zpět na obránce, jedním slovem UBOHOST v podání trenérova synka. Celá obrana dost nejistá, jen trenér ví, proč nechává sedět Holeňáka. Ptát se, proč nenastupuje jediná z našich tří letních posil (Zábojník, Kováč, Hubáček) je zbytečné, protože někteří z nich nemají ani na čFL v béčku. A záhadu, za co vlastně berou peníze Ford s Pešírem, tu nerozluští ani Sherlock Holmes :-( Jenže kde brát, když další letní kup černoch se potácí 3.ligou jako mátoha? A nadějné střelce jsme si vyštvali do Xaverova, kde sází jeden gól za druhým. . . Včerejšek byl krutým vystřízlivěním po euforii z derby a já se jenom děsím čtvrtka a zápasu se Sofií, který je vzhledem se složení skupiny docela klíčový.

  7. Re: Brno - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 01.11.2005 10:48 |  
    0 0

    Doufam ze Sofia ve ctvrtek zvitezi a ukaze vam kam patrite! jinak dobrej postreh od slavisty to s tou blamazi po dobrem zapasu! Hosi to je celkovy obraz slavie a hlavne uz to jine s vama nebude. Takze GO SOFIA GO!