Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Beseda s fanoušky

Dnes se uskutečnila další z řad besed s fanoušky. Mezi lid z větrné hůrky tentokrát sestoupili nový manažer A týmu Lubomír Puček, trenér Karel Jarolím, marketingový ředitel Jiří Vrba a tiskový mluvčí Alexandr Kliment.

 
Krátce po půl šesté se fanoušci, kterých přišlo kolem třiceti, mohli začít ptát. Otázky směřovali nejdříve hlavně k Lubomíru Pučkovi, protože trenér Jarolím dorazil o něco později kvůli odpolednímu tréninku. Téma se stočilo na rozhodčí a pravidelné zařezávání našeho týmu. Jak už Puček prozradil v našem velkém rozhovoru, největším problémem je komise rozhodčích, kterou se nebojí tvrdě kritizovat, k němu se později přidal i trenér Jarolím. Všichni si přejí, aby už byla zvolena nová.
 
Po příchodu trenéra Jarolíma se probralo několik zajímavých témat, jedním z nich bylo poslední utkání v Příbrami. Hodně ho zamrzelo, že jsme nedokázali udržet nadějné dvoubrankové vedení. Chyba byla ve špatné aktivitě a bohužel jsme si o gól koledovali už dříve. čím trenér přítomné překvapil, bylo prozrazením taktických pokynů pro jeho syna. V Příbrami totiž nehrál tvořivého záložníka, nýbrž defenzivního, ofenzivního hrál Hrdlička! Podobné to bylo v domácím zápase s Corkem. Potěšil ho zejména Krajčík, naopak zklamaný byl mimo jiné s Hubáčkem.
 
A právě post levého beka ho dost trápí. Hodně ho rozčílil Martin Zbončák v Plzni, kdy se nechal školácky vyloučit, navíc během přestávky o tom mluvili, aby se něco podobného nestalo, jenže po pár sekundách se nechá vyloučit. Tím si to hodně zavařil a musel o své místo bojovat, i proto dostal příležitost Hubáček, ale ten však zatím nepřesvědčuje. Takže ve čtvrtečním zápase bude opět hrát Martin Zbončák.
 
Pravidelným tématem byl i stadion. Krom toho, že se stále neví, kdy bude (či ho tajně staví?), tak Jiří Vrba nadhodil zajímavou myšlenku. Podle jeho názoru se návštěvy rapidně nezlepší s novým stadionem. Příklad si vzal z hokeje, po přesunu Slavie do nejlepší haly v čR jsou návštěvy dost špatné, jsme prostě pohodlní slávisté. Je to ale bohužel pravda, slávisti se nedokáží postavit za svůj klub a bojovat za něho. Takových je jen pár, těch dva tisíce, co chodí na Strahov.
 
Probraly se však i jiné věci, bohužel si všechno nepamatuji, plánoval jsem přichystat audio, ale to bych nesměl být tupej a mít vybité baterky. Takže audio není a jelikož jsem chtěl podle tohoto záznamu připravit článek, tak jsem průběh besedy vypouštěl uchem a zajímal se o jiné věci.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Beseda s fanoušky

    (host)     před 19 lety 27.09.2005 23:31 |  
    0 0

    že jsme líní? nesmí zapomínat že do areny stoji listek nejmeně 170 korun a to je poměrně hodně navic se hraje doam přes 25 zapasů a to už vleze do penez. A říkat že se stadion nepostaví pač stejně tam fanoušci nebudou chodit, to si dělá legraci ne?,

    • Re: Beseda s fanoušky

      GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 27.09.2005 23:35 |  
      0 0

      K tomu připočti šílený ceny uvnitř, ja osobně tam jedu v sezoně jen na Pardubky, Spartu a Liberec. a to stejne zahucim cca 400 za jednu návštěvu. Pro porovnání 683 mě stoji sezoni permice na fotbal. Hokej je luxus:( Fotbal pro nas plebejce.

    • Re: Beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 19 lety 27.09.2005 23:45 |  
      0 0

      Já to tvrdím taky, slávisti jsou líní!! A na hokej si můžeš koupit lístek i za 90 Kč, jen být členem fanklubu, to není taková pálka. Ve vstupném to zas tak není.

    • Re: Beseda s fanoušky

      posed     před 19 lety 28.09.2005 00:10 |  
      0 0

      A kolik si myslíte, že by se platilo na novej stadion? Taky 40 Kč? Tak to asi těžko, takže by se opravdu mohlo stát, že tam nikdo nemusí přijít, když se chcete bavit o finanční stránce. Nehledě na to, že on tim netvrdil, že se stadion nepostaví, nýbrž tou větou argumentoval oproti námitkám na polohu Strahova. Že je to daleko a pod.

    • Re: Beseda s fanoušky

      GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 00:41 |  
      0 0

      Ty 400 za zapas v Edenu jsem schopen dát, jestli jednou bude stát tak i dám, v hokeji je to o nečem jiném. Nejsem naivní že bych šel za 50 do nového Edenu.

      p.s. Já vlastně s cestou dám dnes za jeden mač na Strahově cca 330Kč:) Takže žádná změna. Je v tom rozpočítána permice, jenž jsem si chtěl původně poprvé pořídit až do Edenu ale vzdal jsem to:)

    • Re: Beseda s fanoušky

      (host)     před 19 lety 28.09.2005 11:12 |  
      0 0

      Už jsem zažil za život hodně zápasů, kdy se dal vstup zdarma. Diváků ale víc stejně nepřišlo. Nejsme líní, jen je málo Slávistů srdcařů, kteří chtějí fotbal vidět naživo. S tím se něco musí dělat. Třeba dávat lístky zdarma do škol. Vychovat nové fanoušky.

      • Re: Beseda s fanoušky

        (host)     před 19 lety 28.09.2005 14:33 |  
        0 0

        souhlas... dávat lístky do škol... Ale nejen tam - určitě je dost firem které by mohli lístky i rozdávat mezi své zaměstnance... P.S. Nebo k letence s čSA by byl lístek zdarma :-)

        • Re: Beseda s fanoušky

          Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 18:44 |  
          0 0

          Jo a pak to dopadne tak, že ty lístky budou lidi prodávat a vydělávat na tom, tak jak už se to stalo před pár lety, když Slavia rozdala lístky do škol a různým skupinám a pak se zjistilo, že někteří jedinci je prodávali před stadionem, přestože měl být zdarma!

          • Re: Beseda s fanoušky

            (host)     před 19 lety 29.09.2005 07:36 |  
            0 0

            K tomu rozdávání lístků do škola následnému prodeji před stadionem. To je takový problém, výrazně ty volné vstupenky označit (např. neprodejné)?? Myslím, že na Slávku nechodí takové množství lidí, aby bylo vyprodáno a musely se vstupenky kupovat "na černo"...:-))

    • Re: Beseda s fanoušky

      (host)     před 19 lety 29.09.2005 14:27 |  
      0 0

      Znám hodně Slávistů, kteří se k tomuto klubu hlásí ale na Strahov je nikdo nedostane /jsem tam občas a nedivím se/.Jezdil jsem dříve i do Edenu a přesto že to byl hrozný stadion chodilo tam dost lidí oproti zmíněnému Strahovu.Slávistický fanoušek je již hodně zdecimovaný vším co se kolem Slávie děje a kolem jejího Stadionu, mělo by si vedení vážit těch pár co na fotbal chodí a né řikat takové hovadiny , že na nový nikdo chodit nebude.Na letošní první zápas ligy přišlo 7,5 tisíc v nové naději, to pánové není v lidech ale ve Vás v tom slavném vedení.Já jenom doufám, že jednoho krásného dne nebude chodit na Slávií pan Leška a spol. do prázdných ochozů.

  2. Re: Beseda s fanoušky

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 27.09.2005 23:31 |  
    0 0

    Takže nás Vrba začíná připravovat na to že skejsnem na Strahově a Eden jen tak nebude. Začínám být vzteklej...... do.......

    • Re: Beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 19 lety 27.09.2005 23:44 |  
      0 0

      Co to tady meles? Tak to neni rozhodne mysleno, to byla jen myslenka, ze az budeme v Edenu, ze navstevy nebudou hned o x tisic vetsi jak si vsichni mysli, jak se vymlouvaji, proc ne na Strahov apod. Tohle nema spolecne s tim, zda bude ci nebude Eden. A ten bude!!!!!!!!!!§

      • Re: Beseda s fanoušky

        GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 00:26 |  
        0 0

        Bohužel vývoj spíše napovídá že jen tak nebude, i na oficiálních stránkách odkaz do sekce věnující se Edenu před časem zmizel z titulků. Byl jsem po čase optimista ale pohled do toho našeho kráteru mě naplňuje depresí. Pokud máme povolení, studii návratnosti, vedení tvrdí že je potřeba sehnat posledních cca 300M na doinvestování a po dvou letech je v Edenu jen kráter, tak prostě něco nehraje, buď je nám v něčem lháno nebo je vedení ještě neschopnější než jsem si myslel. Jinak návštěvnost jistě nebude hned větší o několik tisíc ale bude tu prostor pro růst a práci s divákem, na strahově dostanem max. parek a pivo zdarma:( a budem sedět v bordelu.

      • Re: Beseda s fanoušky

        postovni (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 12:58 |  
        0 0

        richi , vzdycky, kdyz ctu tvoje optimisticky prispevky ohledne stadionu, tak premejslim o zdroji tveho optimismu. vis neco co my ne ? nebo jsi proste od prirody zarytej optimista-snilek ? ja jsem taky spis optimista, ale co se tyce stadionu uz jsem si zakazal doufat. sice uz mam naplanovano jak si koupim s detma (ktery jeste nemam) rodinnou permanentku do edenu, ale vzdycky ten plan muzu prehodit na vnoucata :).

        • Re: Beseda s fanoušky

          Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 18:48 |  
          0 0

          Vzdyt me to taky sere, co se deje kolem stadionu, ale nebudu bezmyslenkovite placat, jak to mnozi delaji. Proste vznikl slozitej zadrhel, kterej se snazej odstranit.

          • Re: Beseda s fanoušky

            (host)     před 19 lety 29.09.2005 08:29 |  
            0 0

            Ten složitej zadrhel se jmenuje Leška a jeho megalomanské plány. Možná doufá, že za zadání stavby nějaké firmě dostane deset procent provize. Z dvou miliard už by to stálo za to, ale kdyby postavil stadion levný, tak by mu to nehodilo dost ani na zajištění klidného konce života na Seychelách.

  3. Re: Beseda s fanoušky

    r209vltava (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 06:25 |  
    0 0

    Že by se stadion stavěl tejně? Myslím, že by to bylo krásné, kdyby tomu tak bylo, ale obávám se že ne. Tedy alespoň při mé poslední návštěvě Prahy tomu nic nenasvědčovalo, akorát smutný pohled na prázdný prostor (který teď už začíná i zarůstat) a přes ulici nejmenované obchodní centrum s názvem našeho stadionu ...

    • Re: Beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 18:50 |  
      0 0

      Skoda, ze nemam audio, slyseli byste, jak se presne Kliment vyjadroval o stadionu. Udelali byste si vlastni obrazek.

      • Re: Beseda s fanoušky

        (host)     před 19 lety 28.09.2005 19:04 |  
        0 0

        "Stavba, na kterou bude do podzimu ve veřejné soutěži vybrán generální dodavatel, by měla být dokončena během 18 měsíců. „To znamená 17. 4. 2005 otvíráme v pět hodin. Přijďte včas,“ žertuje architekt. Vložila Jane 28.4.2003."

        Mám dotaz Richi. Mluvil tentokrát pan Kliment ještě přesněji? Já jen, že samozřejmě souhlasím s naším skvělým vedením a jsem tedy línej dokonce i myslet. Tak aby mi něco neuteklo. Kopcem

        • Re: Beseda s fanoušky

          Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 23:39 |  
          0 0

          No tak tohle rekli a co? Stal se zadrhel, kterej nikdo necekal. Byli moc optimisticti, udelali chybu, ze rekli nejake terminy a delali takove divadlo. Zkus si udelat takovej giga projekt, uvidis kolik vznikne problemu a kolikrat se vse bude menit.

          • Re: Beseda s fanoušky

            Kopcem     před 19 lety 29.09.2005 19:47 |  
            0 0

            Richi, nic ve zlým. Věrnost za hrob je hezká věc. Ale občas uvažovat hlavou, i když někomu ze zásady věřím, taky není k zahození. Projdi si to, co nám vedení o výstavbě stadionu říká posledních cca 6 let. A hlavně kdy se informace vypouštějí.

  4. Re: Beseda s fanoušky

    (host)     před 19 lety 28.09.2005 08:26 |  
    0 0

    Vrba blábolil, aby ho Leška nevyhodil. Každé ráno mu musí líbat nohy a utěšovat ho, že alespon on - jediný na tomhle světě - ho miluje.
    Samozřejmě Slavii fakt, že nemá stadion, poškozuje. Proto lidi z Prahy 4 a 10 a vůbec z pravého břehu Vltavy budou chodit na Bohemku v Botiči. Na Strahově je to z jižní tribuny k brance na severu zhruba 170 metrů. Když kotel na jižní celý zařve ruka, k soudci to skoro nedolehne, případně výkřik tam doletí až za půl vteřiny, když už dávno ukáže, a? se hraje dál.
    Tantalos

  5. Re: Beseda s fanoušky

    vlada     před 19 lety 28.09.2005 09:20 |  
    0 0

    S novým stadiónem by se návštěvy zvedly průměrně určitě o 2000 diváků a navíc by to bylo marketingově úplně o něčem jiném. Vedení přestalo o stadiónu uplně mluvit,takže už i já začínám být pesimista. Možná by pomohlo,kdyby se začal stavět nový národní stadión a ten starý by zbourali, pak by naše vedení s majitelem muselo něco vymyslet, aby se nemuseli doprošoval na Spartě, abysme mohli hrát poháry u nich.

    • Re: Beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 18:53 |  
      0 0

      Slavia nemluví o stadionu z jednoho důvodu - nechce navnadit fanoušky a pak odůvodňovat, proč to nevyšlo. Oni teď raději vše budou tutlat, nechat na sebe plivat a pak jen oznámí, že se začíná stavět, teď už se moc informací nedozvíte, jen až se prostě začne stavět.

      • Re: Beseda s fanoušky

        Kopcem     před 19 lety 29.09.2005 19:49 |  
        0 0

        Opět nic ve zlým, ale tohle si tak trošku přesně odporuje s tím, co odpovídáš mě.

        • Re: Beseda s fanoušky

          Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 22:51 |  
          0 0

          Tak ono je to v zasade podobne, nemluvi o tom a jsou i problemy, ale nic nevime, protoze o tom nemluvi, ale je nam jasne, ze problemy jsou, kdyz nic nevime :-).

    • Re: Beseda s fanoušky

      PetCC     před 19 lety 28.09.2005 20:50 |  
      0 0

      V edenu před odchodem na Strahov byl průměr 6 až 7 tisíc. Nepochybuju o tom, že na novým stadiónu by to bylo slabší, spíš naopak. Nesmělo by se ovšem hrát nasmyslně v pondělí v 16.40, vzhledem k různým potřebám diváků se mi zdá jako možnej termín pátek v 19.00.

      • Re: Beseda s fanoušky

        vlada     před 19 lety 28.09.2005 21:22 |  
        0 0

        Souhlasím, ale největší průšvih fotbalových termínů je, že se dost často hledí na přání Novy a Primy. Možná se to změní až bude digitální TV.

      • Re: Beseda s fanoušky

        Richi (admin)     před 19 lety 28.09.2005 23:42 |  
        0 0

        Jo, ale páteční termíny jsou nesmyslné v době pohárů. Na podzim tedy nereálné. Kvůli poháru UEFA teď musíme hrát v neděli či pondělí. A zda budou opět tyto návštěvy, to? otázka, čas se změnil .. jo jasně, jak bude nový stadion, tak první rok ty návštěvy budou velký, všichni budou zvědaví, ale zda se udrží, to už bude záležet na jiných okolnostech.

  6. Re: Beseda s fanoušky

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 09:39 |  
    0 0

    Vy jste někdy počítali s novym stadionem? Já sice v duchu jo, ale za těch pár let už jsem přestal. No mě je upřímně fuk, a? hrajeme třeba na pískovišti, já tam jezid budu a nikdo mi to nemůže zakázat. Sice bych byl nesmírně rád, kdyby byl Eden, ale co, mě to vyhovuje, na Strahov se dostanu tak co, už mám asi 15 cest přes Prahu na Strahov, tak co?! Svým způsobem má Vrba pravdu, že jsme líní slávisti, kdyby jsme nebyli, tak každej zápas je vyprodanej.

    • Re: Beseda s fanoušky

      Markus     před 19 lety 29.09.2005 14:18 |  
      0 0

      Jsem extremně časově vytížený. Potřeboval bych přijet autem do hlídaných podzemních garáží (u brány by se ověřila má permanentnka), odsud se výtahem dostat do útrob stadionu, zašel k rychlému občerstvení kde si vybral hamurgera, limču a zeleninový salát a pak už šel přílušným vchodem do svého sektoru na hlavní tribuně. Zde bych sledoval zápas a po skončení byl během pár minut už zase v autě a cestoval kam bych dál potřeboval. U Sazka Areny je tohle téměř současnosti, jak je to u fotbalu? Asi mě fotbal nepotřebuje. OK, teď jsem předvedl lenocha, ale fakt je že by mi to vyhovovalo docela dost :)

      • Re: Beseda s fanoušky

        Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 14:22 |  
        0 0

        no komu by to nevyvohovalo .. ale prave tohle si predstavitele Slavie planuji, jenze to je ten giga projekt, se kterym jsou problemy a proto to trva. Takze na tuto pohadku si musime pockat :-).

        • Re: Beseda s fanoušky

          wimpy     před 19 lety 29.09.2005 14:49 |  
          0 0

          Richi, ale problém je v tom, že se ten rok a půl nic neděje. Nebo máš nějaké informace? Mě to nepřijde, jako giga projekt s problémy, ale jako díra v zemi, kde se nic nestaví.

          • Re: Beseda s fanoušky

            Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 15:32 |  
            0 0

            Ale děje se, třeba před několika měsíci vyjádřila podporu Praha 10, což pro hledání partnera je taky podstatné. A Slavia nic říkat nebude, dokud nebude mít vše podepsané. Proto to vypadá, že se nic neděje, ale jednání probíhají neustále, ale je to holt běh na dlouhou cestu, vše kolem fotbalu není jednoduché v poslední době. Hele, já se ale nechci nikoho zastávat, taky mě to sere, ale zas nebudu bezmyšlenkovitě nadávat, vím že problémy tu jsou a budou, v čechách běžná záležitost.

            • Re: Beseda s fanoušky

              wimpy     před 19 lety 29.09.2005 16:29 |  
              0 0

              Ta podpora Prahy 10 je už hodně dávno. Ale jinak poslední oficiální informace (než nastalo embargo i na oficiálních stránkách), kterou si pamatuju, že má Slávie nějakých 800 mega k dispozici a shání posledních 200 (ta čísla se moho trochu lišit). Někde jsem ale slyšel, že musej sehnat 400, aby vůbec mohli začít stavět a pak přemejšlet, kde seženou zbytek. Takže jak?

              • Re: Beseda s fanoušky

                Markus     před 19 lety 29.09.2005 16:48 |  
                0 0

                Pokud vedení vyhlásilo informační embargo, budiž. Ale mělo by si uvědomit že tu padnul kdysi jasný termín a ten splněn už nebude ani v případě nákupu skládacího nafukovacího superstadionu od mar?anů. Nemůže se divit že fanoušci jsou netrpěliví a mají pocit jako kdyby se nic nedělo. Chtělo by to nějaké další potvrzení že vše je na dobré cestě.

            • Re: Beseda s fanoušky

              Kopcem     před 19 lety 29.09.2005 19:52 |  
              0 0

              Richi, opět budu rýpat. Bezmyšlenkovitě nadávat je určitě špatné. Mám ale obavy, že po tom, co se ve Slavii děje, není nadávání bezmyšlenkovité. Argumenty ke kritice se najdou poměrně snadno. Zato s hledáním argumentů pro obhajobu vedení a majitele to musí být dřina.

              • Re: Beseda s fanoušky

                Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 22:52 |  
                0 0

                Slavia se postupne dostava pres nejvetsi sr**** a ted se budeme jen zvedav .. uvidis

                • Re: Beseda s fanoušky

                  wimpy     před 19 lety 30.09.2005 08:08 |  
                  0 0

                  Jen jestli nevěstíš z křiš?álové koule? :-)))

  7. Re: Beseda s fanoušky

    wimpy     před 19 lety 28.09.2005 12:34 |  
    0 0

    Srovnávat to s hokejem je blbost, protože tam celej rok skoro o nic nejde, na play-off je plno. Na Strahov lidi nechoděj kvůli poloze, ale kvůli zázemí.
    Kdybych mohl přijet do Edenu, vysadit manželku v Carrefouru (nebo co to bude), dceru v kině, tak jsem s klukem na každym zápase a ještě se mě budou ptát, jestli se nehraje nějakej přátelák.
    Na Strahov přijedu, když chci pivo, neviděl bych půl poločasu, se synem to stejně vyleze na pětikilo.
    A ještě koupím lístek někam za tyč, kde vidím prd.
    Názor pana Vrby mě překvapuje a měl by se jako mluvčí zamejšlet nad tím, co vypustí z úst.

    • Re: Beseda s fanoušky

      posed     před 19 lety 28.09.2005 12:51 |  
      0 0

      Stejně tak je zvláštní názor, že v hokeji celej rok o nic nejde, protože do toho play-off se samozřejmě musí nějak dostat. Jinak to že nyní stojí v Edenu obchoďák, kde by se dala manželka s dcerou vyhodit je shoda okolností. Co kdyby tam nestál? Nehledě na to, že nedaleko od Strahova je taky nákupní centrum.

      • Re: Beseda s fanoušky

        postovni (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 12:55 |  
        0 0

        finta je v tom, ze novej stsdion je asm o sobe projektovanej jako polovicni obchodak, takze muzes zensky vypustit trajdat po butikach a sam cucet na fotbal. dostat se do playoff je pro slavii takrka povinnost a problemy s tim vetsinou nema, takze jsou to zapasy o nicem.

        • Re: Beseda s fanoušky

          wimpy     před 19 lety 28.09.2005 13:34 |  
          0 0

          Přesně tak, tými okolo osmého místa zažívaj posledních pár kol jakési drámo, ale jinak je to víceméně rozdaný. V NHL jsou ta kritéria tvrdší a nedostat se tam je jednodušší než u nás. A k tomu stadionu, žádná náhoda, ve světě už se stadiony jinak nestavěj, když tam přijedu i s rodinou a žena dál utrácí prachy v něčem, co má se Slávií nějakou návaznost, plynou další prachy do kasy. Drtivá většina ženatejch chlapů volnýho času moc nemá a musí ho podělit mezi fotbal, ale třeba i fotbálek, co si chodí zahrát, hospůdku a tak. Tam, kde se návštěva zápasu bere za příjemný rodinný výlet, jsou plné stadiony!

          • Re: Beseda s fanoušky

            postovni (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 13:49 |  
            0 0

            mas naprostou pravdu. ja sice zatim zenatej nejsem, ale v brzky dobe se do toho chystam prastit a vidim to naprosto stejne. dokud nebudou ty veci okolo na urovni, tak se navstevy nezvednou. velky navstevy nedelaj srdcari, ty chodej porad. velky navstevy delaj lidi, co tam prijdou za zabavou a pritahnou sebou pratele/pritelkyne/manzelky/deti .

            • Re: Beseda s fanoušky

              (host)     před 19 lety 28.09.2005 19:10 |  
              0 0

              V tom máš pravdu, ale přívětivější se to dá uděla i na Strahově. Vyrazil jsem s malým klukem na Jihlavu. Fotbal tak nudnej, že jsem mu musel málem číst. Utěšoval jsem ho, že si o přestávce dáme klobásu. Poté, co jsme strávili celou přestávku ve frontě nebyla. Nabídli mi 2 tatranky za dohromady 30 Kč. Na termín zápasu s Jabloncem žena vymyslela nějakej program. Ani jsem s ní nějak moc nebojoval. Proč bych to dělal.

              • Re: Beseda s fanoušky

                postovni (přítel SN)     před 19 lety 29.09.2005 11:41 |  
                0 0

                souhlas. i na strahove by to slo lip, jen chtit. zlepsit obcerstveni, hajzly a dopravu a byl bych relativne spokojenej.

                • Re: Beseda s fanoušky

                  (host)     před 19 lety 29.09.2005 15:20 |  
                  0 0

                  V čem chcete zlepšovat dopravu???... Vždy? na Anděla jezdí metro, pak bus až ke staďáku a z druhé strany tramvaj na Malovanku a pak kousek pěšky nebo zase busem???...

                  Co pak máme říkat my, kteří na fotbal jezdíme (když je čas) 100 a více km???...

                  Souhlasím ale s tím, že občerstvení je bída:-(... Fronta na klobásy, draho a malý sortiment. Na druhou stranu je pravda, že obchdníci, kteří zajiš?ují na Slávii občerstvení nebudou zajiš?ovat "150" stánků, když tam chodí 2 000 - 3 000 lidí a ten výdělek z toho by neodpovídal nákladům. Ale sortiment by rozšířit mohli:-)

                  • Re: Beseda s fanoušky

                    wimpy     před 19 lety 29.09.2005 18:13 |  
                    0 0

                    Ale doprava taky stojí za prd, tramvaje z Hradčanský a pak krpál pěšky. Když jsou tam 3000, je to jedno, ale desetitisícové návštěvy by nazvládala ani MHD, ani parkoviště. RSCA stálo za to. Dále systém prodeje vstupenek, to je taky lahůdka, vlezeš ke kase a dohaduješ se, kam asi budou mít zrovna lístky. Na Jihlavu na necelejch 7000 lidí jsem stál u kasy asi 20 minut.

  8. Re: Beseda s fanoušky

    postovni (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 12:50 |  
    0 0

    zasadne nesouhlasim s tim, ze by novej stadion nepomoh. chodit na slavii neni povinnost ! nejsem otrok, jsem svobodnej clovek, kterej se muze rozhodnout za co utrati svy penize. fotbal je zabava a konkurujou mu jiny druhy zabavy. slavie na strahove podle me konkurenceschopna neni : spinavej stadak, nevyhovujici obcerstveni, daleko na hriste pres atl. drahu, cestovani na stadion/ze stadionu jako v dobytcaku. listek na vychod stoji pokud se nemejlim 160. za co ? kdyby stal novej stadion v edenu, kde by clovek mel svuj komfort, siroky spektrum obcerstveni a vyresenou dopravu nevadilo by mi platit ty 2 kila jako v sazka arene. navic je potreba pritahnout rodiny, jak psal dobre wimpy. ja jeste rodinu nemam,ale vim jakej pro me bude problem dostat pritelkyni znova na strahov po tom, kdyz videla jakej "kulturni zazitek" to je. jinak srovani s hokejem kulha, jak uz tu psali jini. je tam hodne zapasu o nicem a navic hokejova slavie hraje na spickovy urovni teprve par let a nema tolik tradicnich fanousku jako fotbalova (hlavne mimoprazskejch, ale i prazskejch)

  9. Re: Beseda s fanoušky

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 28.09.2005 13:19 |  
    0 0

    Co se týká těch arbitrů, mne celkem udivuje, proč se upustilo od nasazování rozhodčích losem. Myslím, že to byl dobrý systém, který výrazně omezoval prostor pro klasickou korupci a znemožňoval, aby jednomu klubu pískal třetinu všech domácích zápasů jeden (zpravidla značně spřátelený) sudí. Možná by pan Puček ze své pozice také mohl iniciovat návrat tohoto systému, který je podle mého názoru velmi prospěšný...

  10. Re: Beseda s fanoušky

    (host)     před 19 lety 28.09.2005 19:15 |  
    0 0

    Jsem rád, že jsem se konečně dozvěděl, že za to, že nestojí nový stadion mohou fanoušci.

  11. Re: Beseda s fanoušky

    (host)     před 19 lety 29.09.2005 09:21 |  
    0 0

    Škoda, ?e neni to audio, takhle to opravdu vyznívá, že si Vrba dělá aliby před nějakym prohlá?ením" O nepotřebě stadionu":-)) Jinak se chci zeptat, jestli se tam probíraly móžná posila do útoku?...´prodej hráčů, hlavně Pitáka? LordEdmund

    • Re: Beseda s fanoušky

      Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 11:37 |  
      0 0

      Posila do utoku se probirala, ale kvuli pritomnosti se jmeno neprozradilo. A o odchodem se uz vubec nemluvilo.

      • Re: Beseda s fanoušky

        (host)     před 19 lety 29.09.2005 15:23 |  
        0 0

        Kvůli přítomnosti koho???... thomas

        • Re: Beseda s fanoušky

          Richi (admin)     před 19 lety 29.09.2005 15:28 |  
          0 0

          Ups, mi vypadlo to slovo :-) .. kvuli pritomnosti novinaru ...

  12. Re: Beseda s fanoušky

    (host)     před 19 lety 29.09.2005 17:11 |  
    0 0

    pan vrba asi chodi do uplne jine sazkaareny nebo chodil na hokej do uplne jineho edenu - v edenu nebyla vyjimka, ze prislo 1500 divaku, nekdy i min. ted, i pres odchody vasicka, palffyho a spol., presto, ze, jak jiz bylo zmineno, hcslavia nema tolik tradicnich fanousku, pres velmi vysoke ceny vstupneho, strasne predrazeneho obcerstveni, kde to vsude kolem pachne jak v macdonaldu, pres to vsechno tam chodi kolem 4tisic. jeste jsem zapomnel, ze v zapasech mimo play-off navic temer o nic nejde...