Přesto není jediný zápas, na kterém bychom chyběli, a rozhodně na ně nejezdíme s cílem tropit výtržnosti. Určitě není naší snahou někomu znepříjemňovat sledování zápasů, naopak naším cílem je vytvořit hráčům takové podmínky, aby vždy věděli, že je na stadionu někdo, kdo za nimi vážil cestu několik desítek někdy i stovek kilometrů. Že se pak někdy dostaneme do konfliktu s domácími příznivci, pak již pramení z vývoje situace, tady hraje roli spousta faktorů, ať už je to výsledek, urážky klubu, výkon rozhodčího či banální konflikty kvůli pyrotechnice. V každém případě jsme tuto sezónu měli "zástupce" na každém zápase, a to dokonce i v Tbilisi, kam se vypravil jediný fanoušek Slavie. Je smutné, jak málo jezdí slávistů po naší republice za svým týmem, často se počet fanoušků Slavie v sektorech pro hosty pohybuje kolem 30 a to je pak hodně těžké se prosadit se svými hlasivkami na soupeřově stadiónu. Hodně nás mrzí ten fakt, že se spousta lidí pak vymlouvá na naší skupinu, že nejezdí kvůli nám. Přesto ať každý z vás zapátrá v paměti, kdy se co přihodilo v hledišti stadiónu. Těch případů je opravdu minimum.
Ale vra?me se k uplynulé sezóně a naší prezentaci na výjezdech. Skoro na každém zápase venku jsme se snažili prezentovat nějakou choreografií. Například opravdu moc se povedlo podzimní derby, které se dostalo v neoficiálním žebříčku těchto akcí na čtvrté místo v republice. Vůbec nejlepší výjezd sezóny se uskutečnil na podzim do Mladé Boleslavi, kam dorazilo do sektoru 424 slávistů a další desítky byly porůznu na stadiónu; je na škodu, že se takovýchto zápasů za sezónu nenajde víc. Vždyť ani v ligovém finiši si nenašlo do Příbrami v krásném počasí cestu víc jak 123 slávistů, ostatní dali raději přednost televizi. A to mnoho nepomohl ani ten fakt že fanklub pořádal zájezd zadarmo. Smutné jsou i další výjezdy na český venkov: v Teplicích pouhých 33 fanoušků Slavie, a to neomluví ani ten fakt že se hrálo v pondělí. Vždyť cesta vede po dálnici a je to pouhých 89 km. Naopak příjemným překvapením byl výlet do Ostravy, ale když vezmeme v potaz, že tam šlo Slavii opravdu o vše, tak i konečných 93 slávistických fanoušků v sektoru pro hosty je málo a slušelo by takto důležitému zápasu minimálně trojmístné číslo. A tak bychom chtěli touto cestou apelovat na vás na všechny. Naplňme co nejvíc heslo "VŽDYCKY JSME S VÁMI", a? i my rozzáříme slávu Slavie všude tam, kde naši borci hrají.
Pro červenobílé listy Stanislav Rychtera
Pro červenobílé listy Stanislav Rychtera
Komentáře (45)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 00:13 |Už jen to, že říkáš kotel a chuligáni beru jako největší rozpor, podívej se na domácí zápasy.... kotel hore- fandí, hools dole bez naznaku
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 17:03 |Na tomhle článku je nejlepší, že píšeš jak Slavia dělá choreografii na každém zápase venku, ale já si všimnul, že jí dělá jen RWP a občas hooligans takže si to nepřivlastňuj!!!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
GeorgK (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 08:29 |Ja mam poměrně čerstvou skušnost z Olomouce ohledně fandění. Za pro nás nepříjemného stavu jeden tzv. hooligan neustále urážel ostatní co se snažily podpořit tým i když se nedařilo. Očividně nejel na fotbal:(
Strudl
(host) před 19 lety 14.09.2005 08:44 |Souhlas-hooligans neznameá kotel!Já do kotl chodim, za takzvané hooligans(13letý tvrdý jádro)se stydím a jestli nadávám, na ně,m protože nefandí ale pouze trhaj sedačky....
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 09:49 |No, je to jak kdy. Fakt je, že třeba v té zmiňované Ostravě přišli hools po bitce s Ostraváky a první poločas prospali ve stínu stánku s pivem, zatímco ve druhém roztáhli "choreo" na podporu svých kolegů v base a pak někteří obtěžovali normály, jiní dál spali. Naopak ke konci jedna jejich postavička vytrvale rozezpívávala kotel. Prostě, oni fakt věrně jezdí skoro všude, ale ten support je nebo není podle nálady, stupně jejich vykalenosti a podobně. Tím mám na mysli skutečné hools, pochopitelně nemyslím 13ti letá děcka z RWP, ti jsou mi vytrvale pro smích a jejich představa, že choreo znamená na každém zápase rozdat červené a bílé papíry je směšná. Navíc jsem si s nelibostí všiml, že ten zubatý chlapeček, co si hraje na jejich vůdce, nám po prázdninách začal chodit v bomberu a sem tam i zvedne pravičku. Možná by ho měl někdo proplesknout.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 14.09.2005 09:59 |ano, to by měl a v co nejbližší době
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 14:34 |Aby nekdo neproplesknul Tebe!Co se Ti nezda?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 15:50 |Potrefená husa zakejhala?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 19:10 |To ne.Slavii mam rad,ale trocha ty germansky discipliny ji urcite chybi!A copak Slovani nezvedali pravice?!Slovani pokud ja vim,jsou stejne jako germani soucasti evropskych narodu!A nebudem si nic nalhavat,slavisticti fans taky nejsou zrovna nejvic disciplinovani.Ale snad se to jednoho dne vsechno zmeni a Slavie bude tam,kam patri(tedy na prvni misto) a komousi z Letny nam budou jen tise zavidet a plakat doma do polstare!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Bejbl před 19 lety 14.09.2005 19:54 |Jen zírám "Slovanský germáne"! Taky doufám, že Slávie bude na prvním místě, ale podobných fanoušků bude mít co nejméně...
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 15:31 |copak tu zijou jen samy Slovane?Pokud vim tak v Evrope,ziji i jine narody nez Slovane!Jen jsem tim chtel rici,ze nasi hraci ani nase vedeni nejsou vubec durazni,tak jak by meli!A Taky nevim co se navazite do nekoho kdo ma jinej politickej nazor nez vy?A proc si myslis,ze zrovna ty jsi nejlepsi fanousek?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 15:11 |Hochu, ty jsi případ pro MUDr.Chocholouška!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 15:37 |A proc?Copak v Cehach byli vsichni proti Treti Risi?Nebo snad za prvni republiky neexistovala Narodni Obec Fasisticka?Nebo snad Cesti slovane nebojovali po boku Wermachtu a SS?Jen jsem tim chtel rict,ze Cesi by se od Nemcu meli ucit!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 17:15 |Hele borce, je fakt asi na case aby ti nekdo natahnul. O tom, co byli fasisti zac nelze pochybovat, takze diky bohu, ze cesi to od nich nikdy nechytili.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 16.09.2005 09:54 |když má někdo jinej politickej názor, tak to beru, dokonce i občas beru komunisty. ale fašismus a nacismus? kromě toho, že je jako hnutí podporující netoleranci a antisemitismus u nás (stejně jako propagace stalinismu, což ovšem policii kupodivu vůbec nevadí) ústavou a listinou základních práv a svobod jeho propagace zakázána to neni politickej názor, ale výplach septiku bezduchých lidí, o horší ideologii nevim. asi ti taky uniklo, že se nestrefuju do němců, potažmo germánů (ostatně to nebyli jen oni, ale třeba i itálie, japonsko či určitou dobu francie), ale do této zrůdné ideologie, u níž nikdy nepochopim, jak jí někdo může věřit. mně je úplně jedno, jestli je někdo čech, němec nebo tatar, záleží na tom, co je to za člověka. to, že někteří češi bojovali po boku wermachtu a ss je jejich ostuda. debilové se vždycky najdou (viz. někteří hools, který házeli na anderlechtu sedačkama), ale nelze podle nich soudit i zbytek. souhlasím, že češi by se měli od němců něčemu přiučit, např. národnímu sebevědomí či disciplíně, ale stejně tak bychom se mohli učit od švýcarů přesnosti, od tibe?anů pokory atd. oni maji taky své nedostatky a ty zas nemáme my. národ nic neznamená, důležití jsou jednotliví lidé a nikdo nikomu nesmí být (po lidské stránce) nadřazen. proto pryč s náckama!!!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 14.09.2005 10:14 |zajímalo by mě, kdo dokáže tak přesně spočítat přítomné fans a při tom vychytat, jestli náhodou neni někdo na záchodě, u stánku atp. 93 fanoušků v ostravě se mi zdá málo. já jsem to odhadoval tak na dvojnásobek, ale třeba se mýlím, nebo se nazapočítávaly ty spící trosky.
doufám, že výjezdy od fanklubu (díky richi) budou i nadále pokračovat tak, jako první zápasy a dále se nebudou muset rušit kvůli malému zájmu.
30 fans se ti zdá na výjezdech málo? není to tak dlouho, co jejich počet byl jednociferný ...
k povzbuzování: jestli tak nazýváte různé pokřiky o hools, výlevy typu "leška ven" či "ACAB", tak to opravdu fandění neni! o vytrhávání sedaček (viz anderlecht) a používání pyrotechniky i přes téměř jistou následnou pokutu pro slavii ani nemluvě.
btw. vaše složení se neustále omlazuje. to za chvíli mezi sebe začnete brát i malé děti od okamžiku, co se naučí chodit?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Dobi před 19 lety 14.09.2005 11:36 |článek, jak je i uvedeno, přišel do SN z čB listů. Na stůl jsem jej dostal dávno po uzávěrce, ale rozhodl se jej uveřejnit a následně přeposlat Richimu. Vím, že nic není černé, nic není ani panensky bílé. Před 30 lety jsme měli podobné problémy. Byl jsem tehdy předsedou komise mládeže odboru přátel, po každém zápase se jádro tehdy tzv. vlajkonošů scházelo na hlavní tribuně a přicházeli za námi hráči, trenéři i herci. Měli jsme vlastní fotbalový manšaft, sháněly se slevy na vlak apod. Tedy obdoba dneška. Vymýšlely se popěvky, hesla apod. Nic nového. A ani nic nového nebylo to, že jsem byl i na policii (SNB), pokud nějaký slávista někde něco rozbil... Nebyli jsme svatouškové, ale parta kolem nás měla Slavii nade vše. A jezdili jsme na FOTBAl, za SLAVIÍ. Jako dnes. Asi před 7 roky jsem zažil v Ročňově autobusu, že část autobusu skandovala fašistická hesla a vykřikovali "Vítězství zdar!". A Ročeň se divil, co že špatného dělají? Já: kdybys uměl německy, tak si přeložíš na "Sieg heil!". By? jsem kusem krve Němec, toto se mě strašně dotklo, máma za války trpěla a jsem tak vychován v demokratickém duchu. A fašismus a jeho symboly nesmí mít na staré slovanské Slavii nikdy místo! Slavia byla založena slovanskými studenty v tradičních českých barvách, červené a bílé! Ne jako kospopolitní Sparta, která strašně rychle zapomněla třeba na pěticípou (komunistickou, tedy na 2 cípech, ne jako my, na jednom) hvězdu ve znaku, který měla až do roku 1989! Je mi jedno, zda Slavii fandí nebo za ni hraje čech, Slovák, Maďar, Němec, Žid či Rumun. Fandovstvím Slavii jsme se přihlásili k určitým myšlenkám, mezi nimi i přátelství a toleranci! Dodržujme to, uznávejme slušné hodnoty jiných, ctěme svoje!
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
isteban před 19 lety 14.09.2005 17:23 |30 fans slavie na výjezdu je hrozně málo s porovnáním s ostatními tábory..)))
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 16.09.2005 09:58 |např. s táborem z blšan?((-:
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE, COŽE??
(host) před 19 lety 14.09.2005 11:59 |Je pravdou, že jste na každym zápase, ale to neznamená, že jste "sympatický hlas ze slávistického kotle". Vadí mi spousta vašich výstřelků, ale nejvíc mě zamrzel výstup při zápasu s Anderlechtem, kdy za stavu 0:0 nějakej IMBECIL zapálí sedačku a začne dělat bordel. Podle mě je to jeden z faktorů neúspěchu, v tu chvíli přestalo spoustu lidí fandit, koukali na bitku s policajtama a určitě to přidalo i k už tak velký nervozitě některých hráčů na hřišti. Takže díky za váš symtatický hlas :-(
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 14:42 |Tak bezesporu jsou "hooligans" a "hooligans". Nekteří jsou slušný, ale někteří víme jaký. Já abych řek pravdu, tak si pod názvem "hooligans" představím mladíky kolem 20 let, kteří se chtějí jen na fotbale poprat a? už s kýmkoliv a rozbít vše, co se dá. No rád bych se mýlil, ale když vidim na některých zápasech jejich chování, tak co si mám myslet... A? si říkaj jak chtěj, to je jechich věc, ale a? proboha tyhle aktyvity netahaj na fotbal, tohle nemá s fotbalem nic společnýho. Nepochopim jednu věc, když se chtěj porvat, tak proč nejdou na louku tam si daj do držky a je to, nemusej ničit život a hlavně fotbal ostatních. I to je jeden z faktorů, že na fotbal chodí "tolik" lidí. A i kdyby se stal jeden problém na stadionu i mimo něj za nějakej čas, tak lidi si ho budou pamatovat hodně dlouho a pak si řeknou: " Aha, tak to byli ti a oni z toho klubu, tak mi za to nestojí jít na fotbal, abych přišel k úrazu či něčemu jinýmu..." Je sice pravda, že asi jezděj na fotbal všude možně, ale tak když už tam jedu, tak snad podporuju celej zápas tým a nedělám takový kraviny. Když jedu na fotbal, dám si pivko, klobásku, zafandim si, a jedu domů, bohatě mi to stačí na odreagování od všeho. Nevim co v tom hledaj oni, jestli adrenalinovej sport či co, ale jestli si chtěj aby se jim rozproudila krev, tak a? si skočej z mostu a je klid, když si chtěj dát na hubu. Zase je tu ještě jeden problém a to s policií či spíše s jejich pravomocemi, který stojej za hovno. Kdyby byli takový jako by měli být, tak by nic takovýho nebylo, jenže když se zase zvýšej pravomoce, tak to zase bude policejní stát a Paroubek bude ten a ten, že jo?? Furt křičej policerjní stát a police ven, ale se podívejte teď v Americe, rabuješ, vytáhnou na tebe brokovnici a nazdar, adios amigos. Ale proč to tady nejde, všude všechno jde, jen u nás musí bejt ve všem bordel. Občas to tu vypadá jak v klondajku. To že stát je takovej jakej je, s tim asi nikdo už nic neudělá, ale tak aspoň ten fotbal nechte bejt. Opravdu moc dík.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 15:24 |Pod to se podepisuju, Pete
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
KING25 před 19 lety 14.09.2005 15:58 |Velmi pěkne napsané.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 17:54 |dík
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 17:53 |Dík
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 16:01 |Tak pod tohle bych se nepodepsal. To je právě to přemílání bludů a klišé, kterými nás krmí média, bez ohledu na skutečný stav. Ačkoliv nejsem člen slávistické hools ekipy, můžu zodpovědně říct, že žádné bitky na stadioně se nekonaly a nekonají (Anderlecht byl výjimka, ale tam šlo o fight s policií). Konfrontace s jinými hools tábory probíhá pokaždé mimo stadion, viz poslední případ v Plzni. Ty pivní kecy o pravomocích policie už radši nekomentuju vůbec. Jásat nad tím, že na někoho v Americe vytáhnou brokovnici, to je fat úroveň... Nevím, milej Vikingu z Lípy, jestli jsi někdy v Zemi Neomezených Možností byl, nebo to znáš jen z Novy. Já tam nějakou dobu studoval a nějakou dobu žil a řeknu ti bez zbytečnejch podrobností, že brát si příklad ze současných USA je to poslední, co by nás mělo spasit. Jsem moc rád, že vy Vikingové chodíte na Východ a ne na Jih. Dej si klobásu, pivko, dvakrát za zápas zahejkej "Slávijé do tohó!" a máš vystaráno, no ne?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 17:53 |Hezký anonyme, jenže s tou brokovkou jsem to myslel na to, jak se furt křičí policejní stát a tokový jiný kraviny, přitom my vůbec policejní stít nejsme. Že se bitky konaj mimo stadion je pravda, to jsem taky nepopíral, jenže pořád je to pod záštitou fotbalu. Jo a jen tak mimochodem nekřičim jen Slavie do toho, to zaprvý a za druhý vůbec nemáš tušení, jak bychom to dokázali rozhejbat. Se zeptej někoho kdo byl na Jablonci na východě, se zeptej kdo to tam rozproudil, to nechci teda zatracovat ty ostatní, ale hlavní podíl na tom máme taky my. Ale ty, ty si běž radši někam do parku tam si počkej na ty druhý debílky a dejte si do huby, pak o sobě trvďte že jste takový a takový fandové, který jsou nejlepší na světě, ale přitom jste akorát .... tam si domysli, co chceš. Ale ještě ti něco řeknu, jestli si myslíš, že jsi hrdina, když zmlátíš druhýho, tak jseš pěkně naivní. Hrdina jako fanoušek je ten, kterej jezdí na každej zápas, hlasitě fandí a věří týmu po celej život i v době nezdaru.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Mat87 před 19 lety 14.09.2005 18:13 |Policejní stát se křičí právě proto, že policie není schopna zasáhnout proti neonacistům a fotbalovým chuligánům, ale proti neagresivním mladým lidem v sandálech si zařádila.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 18:19 |No nebudu tady rozebírat Czechtek, na ten mám názor, kterej bys asi nechtěl slyšet. Ale spíš si myslim, že se to křičí právě když policie zakročí.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Mat87 před 19 lety 14.09.2005 19:29 |Máš pravdu, nechme politiku politikou. Hlavně, že jsme slávisti.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 15.09.2005 06:12 |Přesně tak, s politikou toho stejně moc neuděláme:-)
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
isteban před 19 lety 14.09.2005 18:20 |musím souhlasit s touto větou"Hrdina jako fanoušek je ten, kterej jezdí na každej zápas, hlasitě fandí a věří týmu po celej život i v době nezdaru. "
Jen by mě zajímalo kolik slavia těchto fanoušků má?
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 14.09.2005 19:06 |málo....bohužel...
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 16.09.2005 10:19 |je třeba také hledat chyby i u policie. vem si např. když přijede sparta a jejich idioti dělaj bordel, tak se před ně většinou jen postavěj a koukaj se na ně. na druhou stranu když pár týpků z našeho kotle začne něco vyřvávat a je jich míň, tak těžkooděnci na ně okamžitě naběhnou (viz. poslední derby na letný). dále jsou zase hools, hools a ultras - ultras nejsou od toho, aby dělali bordel, ale třeba choreo a podporují slavii i venku, jedna skupinka hools si zakládá na tom, že se před nebo po zápase de porvat někam na louku a pak si něco zařvat a zafandit. ti poslední to jsou teprve ta žumpa - většinou nemaj na nic názor a dou dělat pouze a jen bordel
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 09:18 |Ty radoby bojovniku za lidska prava v USA.Nezapomen ze jsi v Cesku,to zaprve.Zkus se take podle toho cesky vyjadrovat(pokud jsi toho schopen) a nepouzivej pritrouble vyrazy jako " fight s policii" a podobne.
Ja proto vidim nazev : konfrontace s policii za kazdou cenu a bez ohledu na to,co to bude Slavii stat.
A jen tak na okraj americkeho prava:az dospejes a budes mit deti a nejaky majetek,nekdo ti treba dcerku brutalne zmlati a znasilni,nebo te nekdo opakovane okrade,pak zatouzis take po americke vysade branit svou rodinu a majetek se zbrani v ruce...
A nakonec.Neber si prosim do huby vychodni tribunu.Tam chodi fanousci fandit a podporovat svuj klub a ne trhat sedacky a provokovat konflikty s policisty...a navic,kdyz prispeji na web,tak se pod svuj prispevek na rozdil od tebe DOKAZI PODEPSAT !!!
Cindy z vychodni
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 15.09.2005 13:51 |Jojo...
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 15.09.2005 15:23 |Milá Cindy z východní! Nemusím být nějaký velký odbroník na právní systém USA a čR, abych nevěděl, že bránit svůj majetek a blízké se zbraní v ruce je pochopitelně legální i u nás a nemusí na to člověk dělat u Telecomu jako pan Debnár. Východní tribunu si do huby neberu, páč ji neznám. Nechodím tam a o zápasech odtamtud není nic slyšet, což může být buď tím, že na Jižní se řve a není slyšet nic jiného, anebo tím, že na východní se neřve. Nevím, ale tuším, že Bé je správně.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 16.09.2005 10:10 |není správně ani a ani b. já chodim na západ, tak to můžu posoudit. u jihu se někdy stává, že když se nedaří, tak je ticho, případně trapně vykřikuje "leška ven" a to? vše. v ty momenty nás podrží východ (a pani ziková((-:, jinak východ většinou fandí se stejnou intenzitou jako jih, akorát si odpouští nadávky a výzvy k rezignaci kohokoli a celou dobu fandí slušně. btw. cindy je on, ne ona(-;
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Mat87 před 19 lety 17.09.2005 13:33 |Je vidět, že nejsi ani zdaleka odborník na právo v čR a USA, protože pak bys zajisté věděl, že bránit v čR svou rodinu a majetek se zbraní v ruce je v 70% případů trestný čin. Ale Ty to asi nepochopíš...
Kecy
Mat87 před 19 lety 14.09.2005 18:12 |Ten článek je mnoho bludů a klišé, které se o sobě snaží rozhlašovat chuligáni.
Tak za prvé: chuligáni se jedou především porvat. říkejte si co chcete. U jiných chuligánů bych možná poznámku o fandění vzal v úvahu, ale ve spojitosti se slávistickými chuligány je jen k smíchu. Slávističtí chuligáni nefandí a v Olomouci nám dokonce fandit zakázali.
Za druhé: Loni? Všude? Minimálně v Opavě a v Brně jste nebyli, jestli tedy mezi sebe nepočítáte RWP.
Co víc k tomu dodat? Snad jen, že zubáček by skutečně zasloužil proplesknout:)
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
(host) před 19 lety 14.09.2005 23:57 |Zdravim,myslim si,že slavistický chuligáni nejsou tak strašný,sice moc nefandej,ale do nikoho se neserou,za to horší sou ty 15 kluci,kteří si na ně jen hrajou a po 2 pivech se neovládaj.Ale eště víc,než rádoby hooligans,mě štvou na Slavii bubny,ty prostě na fotbal nepatřej.Chápu ještě při skandovanech pokřicích,ale když něco zpíváme a Vy nám do toho žačnete bubnovat,tak to je k nasraní.SKS FOREVER
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 15.09.2005 06:20 |To si nemyslim, že se nesejdeme to je celkem jasný, protože jedni řvou to druhý to a další to, takže z toho je akorát madlajs. Podle mě by to chtělo takový ty vyvolávače na po celym stadionu, kde by naváděli lidi k fandění. Já jako jeden z bubeníků, se snažim o to, aby když začne řvát jiná tribuna, tak se k ní nějak přidat, hlavně když se křičej různý věci kde se bubnovat dá, když se něco zpívá, tak se moc nezapojim, ale taky je to, že to třeba ani nejde slyšet na druhou tribunu, ono je toho víc asi, ale hlavně je to v tom, že lidi nejsou sehraný a je jich málo. Nesouhlasím, že bubny k fotbalu nepatřej, myslim si, že jo. Ale jak říkám problém není v bubnech, ale v lidech a jejich nesehranosti.
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
Mat87 před 19 lety 15.09.2005 14:52 |Myslím, že bubny k fotbalu patří. Zvláš? venku je to často jediná šance, jak fandit...
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
lucky-pilda před 19 lety 17.09.2005 14:12 |bubny jsou obzvláště ve venkovních zápasech zdaleka nejdůležitější. např. v plzni nebyly a fandilo se naproti ostatním výjezdům velice špatně. asi tak před 2 nebo 3 lety v kotli bubny nebyly žádný a bylo to naprosto tragický - lidi se nedali koordinovat, případně nefandili vůbec. bybny by měly být po celym stadionu. dokonce i důchodci ze západní, který jinak možná občas něco zakřičí začnou minimálně tleskat. bubny na fotbal patří asi jako pivo a párek
Re: Sympatický hlas ze slávistického KOTLE
vikingzlipy (přítel SN) před 19 lety 17.09.2005 18:28 |souhlas, můžu dát příklad ze svý zkušenosti, když jsem byl na fotbale a buben jsem neměl (na hlavní tribuně), roztleskat to tam moc nešlo, ale když ho mám, tak se lidi i chytnou a tleskaj a docela i křičej