Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

Připravili jsme pro vás exklusivního velký rozhovor s novým manažerem Slavie Lubomírem Pučkem. Probrali jsme řadu témat, např. o korupci či rozhodčích. Vřele doporučuji všem si to přečíst, rozhovor je poměrně otevřený.

O vstupu do Slavie
 
Překvapila vás nabídka Slavie?
Překvapila mě a mile.
 
Kdy jste se o nabídce poprvé dozvěděl?
Není tajemstvím, že jsem několik posledních slávistických utkání viděl a jezdil jsem po fotbale, když jsem měl volno. Můj kamarád pan Rosen mi to poprvé nadhodil jen tak ze srandy, ani jeden jsme tomu nevěnovali pozornost. Pak jsme se k tomu vrátili a přišlo to těsně po vyřazení od Anderlechtu.
 
Jak dlouho jste nad nabídkou přemýšlel?
Měl jsem i jiné nabídky, ale tato byla nejrychlejší, nejserioznější a nejpřímočařejší, kdy jsem věděl, na čem jsem. Nebylo třeba se vícekrát sejít. řeklo se, takhle a takhle se věci mají a přes to nejede vlak. To se mi líbilo, že to bylo čitelné a rychlé, bez problémů.
 
Jaký důvod měla Slavia pro vaše angažování mimoto že vás oslovil jak říkáte váš kamarád Rosen? Předpokládám, že vám to nějak zdůvodnili.
řekli mi, že chtějí udělat několik změn. Po valné hromadě se rozhodli, že určitým způsobem obmění realizační tým, což byla i výměna trenérů a netajili se, že budou i změny tady. Tak to je asi vše, co bych k tomu mohl říct.
 
Jak vnímáte slávistickou veřejnost, která je šokována vaším vstupem?
Myslím, že nejen slávistická, ale celá veřejnost je šokována. Všichni čekali, že půjdu někam jinam či budu působit v jiných funkcích. Chtěl jsem všem dokázat, že to není tak, že bych neměl slávisty rád, nějak jim ubližoval. Tak to nikdy nebylo a jako rozhodčí jsme to neměli lehké. Pro mě to bylo složitější, že jsem pískal ty nejtěžší zápasy Slavie. Jak ona, tak třeba i Sparta se mnou občas nevyhráli. Vždy jsem se snažil být co nejvíce objektivní ke všem, nechtěl jsem být ani slávistický, ani spar?anský rozhodčí, protože člověk nikdy neví, co bude dělat, až skončí. A nakonec se stalo to, co se stalo, dostal jsem nabídku Slavie. Přijal jsem to a jsem rád, že mě Slavia oslovila, je to pro mě čest pracovat v takovém klubu jako je Slavia. Jak je čest pro hráče a trenéry jít do Slavie, tak pro mě je to samé.
 
Jaké máte cíle a ambice?
Když jsem pískal, tak jsem měl vždy ty největší cíle a ambice. V tom bych chtěl pokračovat, ale vše je v rovině úvah, odvíjí se to od určitých možností. Když jsem byl rozhodčí, tak jsem věděl, na co mám. Co mám natrénováno, naběháno, co pískám. Zde jsem se orientoval rychle. Když jste v klubu, tak záleží, v jakém jste, jaké jsou možnosti a ne všude jsou stejné. Bude se to tedy odvíjet od možností klubu.
 
Co může vaše účinkování Slavii přinést?
Znám spoustu hráčů, mám plno kontaktů. Takže do Slavie mohou přijít posily, jenže největším problémem ve fotbale je úbytek sponzorů a peněz. Vše je tedy v rámci možností, někdo má rozpočet 400 mil., někdo 50 či 100. Je třeba zabezpečit chod klubu a až potom zbude na nějaké přestupy. Co se týče sportovní stránky, tak fotbalu rozumím, kontakty mám i směrem ke sponzorům, takže se budu snažit je přetáhnout sem.
 
Už teď víte o něčem, že byste tu chtěl změnit?
Jsem tu krátkou dobu a nejsem žádný Einstein ani Copperfield, abych přišel a hned všechno věděl. Kdyby to tak bylo, tak bych asi dělal jinou funkci a ne manažera Slavie. Zatím se tu rozkoukávám a domnívám se, že systém, který zde byl nastolen, má hlavu a patu. Chci se do toho dobře začlenit a pokračovat v plánech pana Lešky a Rosena, kteří mají jasnou představu o fungování klubu a mě do toho začleňují.


Manažerská práce
 
Co vás vedle k této práci?
Když chce člověk kandidovat na nejvyšší mety, tak musí fotbal poznat ze všech světových stran. Já to poznal jen jako rozhodčí a možná jako delegát na nižších soutěžích, pak jsem byl i v komisi na kraji. Chci to však poznat i z druhé stránky co se týče klub versus hráči, klub versus čMFS. Pohled byl jednotný, přijel jsem hodinu a půl před zápasem, rozcvičil se, odpískal zápas a zase odjel. Teď jsem to poznával z VIPek, z tribuny jako divák, kde jsem si názory lidí různě zařazoval. A když jsem slyšel názor nějakého člověka, tak jsem se divil, jak takový člověk může dělat tuto funkci, když se takto vyjadřuje a má takové názory. Nyní poznám vztah hráčů a trenérů, je to zajímavé, jak někteří trénují, jak se připravují. Měl jsem možnost vidět čtvrteční trénink a jsou to zajímavé postřehy. Je to prostě zajímavá práce.  
 
Dělal jste někdy něco podobného?
Manažera klubu určitě ne, ale kdysi dávno jsem v Karviné vypomáhal, když jsem byl ještě aktivní hráč.
 
Co byste dělal, kdybyste nebyl manažerem ve Slavii?
Přihlásil jsem se na kandidaturu na místopředsedu čMFS, další varianta byla, že kdyby se změnila komise rozhodčích, tak bych začal pískat. Ale jak už jsem řekl, k této komisi nemám důvěru. Neměří všem stejně, proto jsem činnost přerušil. Pak bych když tak dál sledoval zápasy a třeba bych se domluvil s Baníkem Ostrava, od které byla nabídka konkrétní, ale ta finální až od Slavie.
 
Jaká je vaše praxe v oboru (mám na mysli chod sportovní organizace, personalistika, právně-ekonomická praxe apod.)?
Jako rozhodčí jsme něco podobného nepotřebovali, měl jsem svou agendu, věděl jsem kam jedu, co potřebuji, zápis si vyplnil a odeslal na svaz. Možná mám jen nějaké zkušenost, protože mám pod sebou zaměstnance. Přesto věřím, že se rychle rozkoukám a zabuduji a bude to fungovat. A nikdy jsem neřekl, že toto je funkce do konce života, když mi to nepůjde a nebudu na to mít, tak jsem plně soudný člověk a sám požádám o uvolnění a nebudu se tady trápit tak, jak se trápí někteří rozhodčí na hřišti. Než něco dělat pod tlakem, tak raději nic a věnovat se tomu, čemu člověk rozumí a nedostane se pod tlak.
 
Neměl jste někdy zájem také trénovat?
Uvažoval jsem i nad tím, ale raději ne. Jsem spíše organizační typ.


O posilování kádru
 
Můžeme očekávat do konce přestupního období příchod nějakého kvalitního útočníka?
Myslím, že ano. Pracuje se na tom. Ale je to o penězích, kdybyste tady v kanceláři našel 400 mil., tak není problém udělat nákupy jako dělá Sparta, každý má jiné možnosti a prostředky na přestupy. A já teď fanouškům neslíbím nějaké hráče, aby byli pak naštvaní. A když nejsou prostředky, tak se musíme pohybovat tam, na co právě teď máme. I přesto si myslím, že nějaký zajímavý hráč se do konce přestupního termínu objeví.
 
Teď tu Slavia testuje tři hráče, mimo jiné mexického hráče …
Trenéři si ho chválí, osobně jsem ho také viděl na tréninku. Je to zajímavý fotbalista. Záleží na trenérovi, když řekne, že ho chce, tak se pak budeme bavit o nějakých podmínkách. A kdyby řekl, že ho nechce, tak ho sem nebudeme tlačit. Vše tedy záleží na panu Jarolímovi. Pokud projeví zájem, tak příchodu nic nebrání, pokud se kluby dohodnou, tak by byl v podstatě volný.
 
Do kdy by se měl trenér rozhodnout?
Měl by se rozhodnout v co nejkratší době, asi dnes (tzn. v pátek, pozn. aut.) či nejpozději v pondělí. Je možnost, že tu zůstanou na delší testování. Z jednoho dvou tréninků se nic nepozná, může mít dobrý den, zahraje dobře, ale pak už nic nepředvede. Je to tedy třeba citlivě zvážit a zda do toho jít či ne.
 
Jakou filozofii posilování kádru plánujete?
Je to pořád podobné, když budu mít ty peníze, tak mám představu, koho koupím. Když jsou prostředky omezené, tak po dohodě s trenérem doplníme na místě, kde nás bude tlačit pata. Asi každý by chtěl útočníka, pořádného střelce. I když budete mít kvalitní kádr a útočnici nebudou střílet branky, tak zápasy budou končit 0:0, 0:1. Je to pak o ničem, je třeba bombarďáka a po nich touží všechny kluby, nejen Slavie.
 
Teď je Pavel Fořt v béčku a v médiích se spekulovalo, že by mohl odejít dokonce do Plzně. Jak to s ním vypadá a co s ním plánujete?
Tohle je názor novinářů. Myslím, že Pavel Fořt je dobrý fotbalista a já bych nad ním hůl nelámal a dal mu ještě šanci. To je můj vlastní názor.
 
Hodláte udržet Pitáka s Gedeonem i do příští sezóny?
Kdo by nechtěl takové hráče udržet? Jsou kvalitní a stěžejní, na kterých stojí hra Slavie. Záleží vše na podmínkách a na přístupu k hráčům. Každé mužstvo by po nich sáhlo, jsou ozdobou ligy.


Rozhodčí
 
Jak vzpomínáte na své působení v roli rozhodčího?
Vzpomínám na to dobře, protože jak tvrdím, bylo dobře a bude jen hůř. Práce s rozhodčími není taková, jaká by měla být. I to je výsledek toho, jak rozhodčí dnes pískají. Celé veřejnosti jsem ukázal, že pískat umím. Několikrát jsem vyhrál anketu o nejlepšího rozhodčího. Myslím, že jsem odešel v pravý okamžik, teď není opravdu o co stát. Když vidím, co všechno kolem rozhodčích vyplulo na povrch… Asi bych nyní s tím svým kreditem, který mám, těžko před českými fanoušky obstál, asi by mi nic neprošlo. Pískání mi ani nechybí. Vzpomínal jsem na to a kdyby mi někdo na začátku kariéry řekl, že budu mezinárodní rozhodčí a pětkrát nejlepší rozhodčí, pískat Ligu mistrů, kvalifikace apod., tak bych mu asi řekl, že ho srazil autobus na přechodu, protože je to nesmysl. Jsem rád, že jsem se dal na tuto dráhu, prožil jsem plno pěkných chvil s fotbalem a pískáním. Myslím, že kluci, co tu teď jsou, to ani neprožijí a nedočkají se toho. Trend je teď špatně nastolen, kamarádské vztahy utekly někam pryč a je to udělané na tvrdém konkurenčním boji. Dlouho se bojovat nedá, pokud se to nějakým zásadním způsobem nezmění, protože české rozhodcoství má špatný kredit a řekl bych, že je úplně v žumpě. Takhle se fotbal nedá dělat. Nový předseda řekne, že za výkony rozhodčích neručí. To je katastrofa, výsměch, co se tady děje.
 
Váš konec s pískáním byl všelijaký, dostal jste trest …
Můj konec byl takový, že jsem skončil na popud toho, že nesouhlasím s panem Melicharem, protože bezprostředně po utkání na Spartě, kde jsem pískal, mi měl na rovinu říct, bude to takhle a takhle, půjdeš před komise a dostaneš trest. Jenže on mi nakonec řekl, že jsem pískal dobře, že pokračuji a příští kolo budu pískat. Když jsem pak přijel domů, tak bylo zase všechno úplně jinak. Jestli to tam někdo zařizoval a honil po všech čertech mi je jedno, ale vadí mi, že není chlap, který má svůj názor na práci a nechá si do toho kecat. Je to u něho vyloženě znouzecnost, moc lidí mu do toho mluví a vše není z jeho hlavy.
 
Nemyslíte, že tam byly nějaké tlaky od Sparty, přeci jen v zákulisí má sílu.
Myslím, že nějaké tam asi byly, ale do jaké míry, výše či rozměru, to nedokážu přesně posoudit. Ale něco tam pravděpodobně bylo, když se to týkalo Sparty. Za normálních okolností, když vám po utkání Melichar řekne, že to bylo v pohodě a před týdnem jste takovou ruku v Liberci taky nepískl proti Spartě, tak to teď taky nebudu pískat. Měl mi prostě říct, že to bylo špatné, půjdu před komisi a dostanu trest. Paradoxem je, že všichni rozhodčí, kteří byli pozváni na komisi při nejasnostech či stížnostech, tak vždycky měli právo se obhajovat. Mě nikdo neřekl, že nějaké komise se koná, mě nikdo nesměl říct, že nějaké komise je, mě nikdo nepozval (mluvil zvýšeným hlasem, pozn. aut.)! Odsoudili mě potichu, nenápadně, nic mi neřekli a pak se najednou od novinářů dozvídám, že pískat nebudu do konce sezony. Tento přístup mě zarazil. Myslím, že je demokracie a i když chytnete zloděje v obchodě či dokonce i vrah jde k soudu a vyjádří se, ale v mém případě to tak vůbec nebylo, ani mě nepozvali.
 
Jak hodnotíte s odstupem času své rozhodování v zápasech Slavie, ve kterých si klub stěžoval? V deníku Sport byly uvedeny tři zápasy, např. v roce 99 Slavia – Drnovice, kdy přišla o dva vyloučené v poháru.
Každý máme svou pravdu, funkcionáři, kteří si tehdy stěžovali, to cítili z tribuny jinak. Nechci se teď zastávat rozhodčích, ale když píská celý zápas jakžtakž dobře a pak udělá jednu minelu, tak je to zcela normální jev. Rozhodčí není dokonalý a stačí metr špatného pozičního postavení či nedoběhne na správné místo a už tu situaci vidí jinak. Když však někdo řídí utkání tendenčně jedním směrem, tak je to velice špatné a já tohle nikdy neudělal. Tehdy jsem je nevyloučil jen tak, jednou to bylo myslím za urážku a podruhé to bylo po druhé žluté, kdy hráč unikal a on ho pak zastavil faulem, tam asi nic jiného nešlo dělat. Spíš si myslím, že v té době Slavia přijela a podcenila Drnovice, asi se domnívali, že je automaticky přejedou, ale oni zabojovali a výsledek byl jinačí.
 
Co jste říkal na výkon p. Královce a jeho asistentů při našem zápase v Olomouci?
Nechci to příliš komentovat, ale tvrdím, že Slavii bylo hodně ublíženo. Královce znám hodně dobře a je to velice talentovaný a nadějný rozhodčí, přeji si, aby to byl jeho poslední takový výkon, který předvedl.
 
Jak hodnotíte současné rozhodčí?
Oni za to opravdu nemohou. Mě se spíš nelíbí systém, který rozhodčí vede. Oni nevědí, co mají pískat. Např. na Spartě se pískne taková penalty, v Boleslavi jiná, na Slavii žádná, tam tři a tady zas jedna. Oni pak nevědí, co mají pískat, když celý národ vidí, že ta penalta byla taková maková v nějakém x klubu a někdo pak řekne, že byla dobrá. Tady nejde jenom o rozhodčí v první lize a veřejnost, jde o to, že se tady mystifikuje a lže těm rozhodčím na nižších úrovních. Když to pak vidí rozhodčí na krajské úrovni, tak si řekne, že jsem to na Bazalech viděl a on pak dostal dobrou známku, tak proč bych to nemohl taky písknout na okrese. A jim nedochází, že je to jak se říká zákon padajícího „ho…“, letí a nezastaví se to. Bordel je pak všude. Se to tam ani skoro nedohraje, protože se to porve, jelikož rozhodčí to pojme tak jak to pojal rozhodčí v Brně, Jablonci apod.. A pak je z toho chaos, jenž udělali lidé, kteří neustále mají potřebu se někomu zavděčovat a neustále za pochodu mění pravidla. Ta by měla být stejná pro všechny a všem se neměří stejně, mám na to stoprocentní důkazy, ale nechci o tom zbytečně mluvit.
 
Může vaše působení ve Slavii pomoci k tomu, aby nás rozhodčí tolik nezařezávali?
Nemyslím si, že bych do Slavie byl povolán proto, aby jí rozhodčí nezařezávali. Změna byla dlouhodobě plánovaná, ne mou osobou. A myslím, že si rozhodčí ty špatné dny vybrali a bude už jen lépe. Slavia nepotřebuje, aby jim rozhodčí pomáhali. Kdyby poslední zápasy odpískali tak, jak komise rozhodčích chce, tak bychom měli asi o čtyři body více. To je ale otázka pro někoho jiného. Přeji si, aby to nedělali. A když to budou dělat, tak je to život a ponesou následky. Určitě jim to neprojde.


Volba předsedy
 
Jaký máte názor na pana Koš?ála jako možného předsedu čMFS?
Poznal jsem ho ve funkci, když jsem byl ještě rozhodčí. Měli jsme možnost se několikrát potkat, když jsem kandidoval na místopředsedu. Myslím, že je to chytrý člověk, byznysmen. Dokáže vygenerovat peníze a přivést je do fotbalu. Jestli by měl být předsedou, o tom nerozhodne Puček, ale valná hromada. Doufám, že zvítězí zdravý rozum a někdo bude zvolen, protože je neskutečná ostuda, co se děje v našem fotbale. Po tom všem, co pan Obst řekl a jakým způsobem se to vede, tak působí nadále ve funkci předsedy svazu. To není správné. Všichni voliči by si měli sáhnout do svědomí a zvolit toho nejlepšího.
 
Kdybyste mohl volit, koho byste zvolil vy?
Nejraději bych vzal z každého něco a udělal jednoho předsedu, to bohužel nejde. Nijak se tím momentálně nezatěžuji a nechci před volbami říkat, koho bych volil. Oba jsou asi z toho všeho možného nejlepší.
 
Myslíte, že se předseda konečně zvolí?
Po tom všem, co slyším a jak to tady funguje a nefunguje, tak se obávám, že to skončí dalším fiaskem. Nedovedu si představit, co by se pak dělo.
 
Z jakého důvodu jste stáhl svou kandidaturu na místopředsedu?
Chci se plně věnovat práci ve Slavii a nechci to dělat na dvě fronty. Když chce člověk dělat něco ve fotbale, tak nemůže mít deset funkcí. Slavii by to možná pomohlo, možná ne, ale nedělalo by to dobrotu.
 
Myslíte, že je možné snížit korupci v českém fotbale alespoň na polovinu?
Korupce byla a bude. Úplně se to asi nevymítí. Viděli jsme, co se vše odhalilo a kam se to dostalo. A nějaký telefonní záznam ještě neznamená, že je to korupce. Obvinit člověka je dnes velice jednoduché, ale prokázat tu korupci, to je daleko složitější a to je ten největší problém.


Korupce
 
S vaší osobu byla spojována korupce, nic se však neprokázalo, jenže fanoušci mají vsugerováno, že jste se na ní podílel …
Můžete fanouškům vzkázat, že jsem se na žádné korupci nepodílel. Kdyby v tom záznamu bylo: „Hele, přijeďte tam, budete tam mít ženské, vše bude připravené, nic nemusíte platit.“ Kdyby to tam bylo černé na bílém, tak by mě disciplinárka dávno obvinila a policie potrestala. Z pohledu majitele nemůžu říct, že tak k něčemu došlo. Když se budete bavit s nějakým kolegou a pojede z nějaké akce, budete si volat a pak se rozhovor zviditelní či vám to někdo přečte, tak se budete divit, že jste se takto bavil i vy. Opravdu jsem nic neudělal a kdybych něco udělal, tak bych byl potrestán mezi prvními.
 
Jak jste se cítil, když se to na vás všechno sesypalo?
Cítil jsem se hrozně. Největší problém u nás je, že tu neexistuje presumpce nevinny. Novináři tu dokáží vytvořit mediální tlak. Měl jsem velkou reklamu na hotel Gurman, kdybych jí měl zaplatit, tak by mě to vyšlo možná na 250-300 tisíc. Takhle jsem jí měl zadarmo a jen se tam skloňovalo moje jméno, že tam byla nějaká prostitutka. A jestli tam skutečně byla, to ví jen pánbůh a ti, co se toho zúčastnili, ale já tam nebyl. Naštěstí je tam i rozhovor, který nebyl publikován a některé odposlechy byly vytržené z kontextu. Je tam uvedeno, že jsem mu volal z domova a je prokazatelné, že tam s nimi nejsem. Pak byla večeře a co se dělo dál, za to přeci nemůžu pykat a nikdo mě nemůže spojovat s korupcí, když jsem spolumajitelem hotelu. Představte si, že hotel Hilton někomu patří a bude tam rozhodčí spát s nějakou ženskou a ve finále ten majitel bude podezřen z korupce. Já jsem však byl pro ně zajímavý, byla to pro ně senzace. Podle nich jsem v tom jel hned taky a začali to do mě pouštět a výsledek je ten jaký je.
 
Co jste říkal na mluvu funkcionářů, např. pana Horníka a dalších?
Tohle není jen pan Horník, jen jeho bych neodsuzoval. Když se člověk normálně baví s kámošem, tak řekne hele vole, pí.., ku…, já jsem byl tam atd. V tom chaosu a stresu, co se dělá ta práce, tak si ani neuvědomují, o čem se baví a výsledek jen ten co je. Jednou jsem jel vlakem do Prahy a jeli tam poslanci s manažerem a když jsem slyšel ty rozhovory, o čem se baví, tak kdyby to někdo pustil, tak my jsme proti nim dorostenci.


O panu Pučkovi
 
Můžete zveřejnit vaše dosažené vzdělání, jaké cizí jazyky (aktivně samozřejmě) ovládáte?
Mám výuční list s maturitou na provozního mechanika. A jazyk polština, ruština a angličtina.
 
A co jsou to ty vámi zmiňované mezinárodní zkušenosti?
Tím, že jsem byl osm let mezinárodním rozhodčím, tak vím, jak se při mezinárodním zápase pořádá mítink, vím, co se má a nemá zařídit apod.
 
Vyjádřil jste se, že se musíte nyní hlavně učit, např. od pana Jinocha …
Tak přebrat od něho věci, protože to není legrace. Když pan Jinoch nastoupil do funkce, tak učený z nebe taky nespadl, musel ze začátku tápat a potřebujete poradit, něco udělat. Nevíte co kde a jak je třeba, musíte se zorientovat, dobře se připravit a zadaptovat.
 
Do kdy chcete vyřešit bydlení? Přeci jen dojíždět 400 km …
Už to mám vyřešené, mám tu v pronájmu byt. Zatím tu budu sám. Rodinu nemá smysl přivádět, protože třeba za půl roku mohu zjistit, že mi ta práce nejde či nebudou výsledky, jaké by měly být. V tom případě na rozdíl od jiných jsem soudný a odstoupím.
 
 
Ostatní
 
Ve Sportu jste řekl, že slávističtí fanoušci vás nemají příliš v lásce. Máte pravdu. Pamatuji si, jak jsme skandovali „Puček bude viset“. Ale na takovéhle věci jsou fanoušci zvyklí. Doufám, že to nebudeme muset skandovat znovu a že se vám ve Slavii povede.
Fanoušci mají nárok na takovéto projevy, vidí to svýma očima. Na stadionu to nějak vnímají a když se pak podívají ze záznamu, tak je to vše úplně jinak. Nezlobím se za to a spíše se budu snažit, aby mě slávističtí fanoušci nemuseli věšet. Rád bych dostal šanci se projevit. Hovořit za to budou výsledky.
 
Sledujete hokej?
Ano.
 
A chodíte na něj?
Chodím.
 
A komu nejvíce fandíte?
Fandil jsem Slavii, Vítkovicím a Zlínu, protože trenér Ernest Bokroš je můj velký kamarád. Od malička jsme spolu vyrůstali. Vítkovicím proto, jelikož jsem sem chodil na hokej a znal jsem kluky jako Kubina apod. Na Slavii jsem tu párkrát byl, protože pan Rosen taky chodí na hokej, tak mě párkrát vzal. A fandím Růžičkovi, protože je to opravdu velká osobnost a velký trenér. Chtěl jsem ho vidět v akci, tak jsem se šel podívat.
 
Komu budete teď přát v hokeji titul?
Myslím, že Ernest Bokroš už nějaký titul má se Zlínem. Tak bych chtěl, aby titul vyhrála Slavie, protože nyní jsem zařazen mezi slávisty a určitě budu chodit na slávistický hokej a fandit jí.


Chvíli přede mnou pan Puček dělal rozhovor do Hattricku, takže v novém čísle asi bude zajímavý článek. Jinak v případě velkého zájmu mohu zveřejnit audio nahrávku našeho rozhovoru.

Komentáře (10)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

    vlada     před 19 lety 10.09.2005 06:51 |  
    0 0

    Z rozhovoru mám dobrý pocit. Angažování pana Pučka mě jako vetšinu překvapilo. Mám v živé paměti některé zápasy Slavie, které pískal,ale minulost je třeba hodit za hlavu a koukat se před sebe. Věřím,že bude pan Puček Slavii prospěšný a přeji mu ve funkci manažera hodně úspěchů.

    • Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

      (host)     před 19 lety 10.09.2005 11:10 |  
      0 0

      Pokud pískal Puček derby, veděl jsem že to bude o hodně těžší. Ne ale kvůli tomu, že by ji snad nadržoval. Problém byl v tom, že Puček narozdíl od ostatních našich rozhodčích nechával hodně volnou hru a to Spartě vyhovovalo a dokázala toho využít (tvrdá obrana do těla,neustálýma skluzama bránili v rozehrávce ...). Jinak to pro mě byl kvalitní rozhodčí s vlastním názorem na posuzování hry a já ho (na rozdíl od jiných) respektoval.

  2. Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

    myshack (přítel SN)     před 19 lety 10.09.2005 11:41 |  
    0 0

    Tak ten rozhovor mě dočista přesvědčil, že pan Pů je chudáček vlastně jenom obě?í zlých senzacechtivých novinářů...
    No tak sláva! Slávie má konečně vzdělaného, čistého, upřímného a nesmírně zkušeného managera!

    • Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

      (host)     před 19 lety 12.09.2005 12:36 |  
      0 0

      ANO - naprosto souhlasím - nechápu lidi, kteří pana Pučka spojují s korupcí- naopak si myslím, že on se jako jeden z mála nenamočil a navíc že je to velice schopný a chytrý člověk, který rozhodně nepodepíše smlouvu podobnou při přestupu Kolouška!!!

    • Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

      (host)     před 19 lety 27.10.2005 15:33 |  
      0 0

      kDYŽ SI TO MYSLÍŠ-ASI JSI O TOM PřESVěDčEN.JE TO KOVANÝ LHÁř A PODVODNÍK.

  3. Puček? rozhodně NE!

    rudahvjezda     před 19 lety 11.09.2005 14:51 |  
    0 0

    "Vždy jsem se snažil být co nejvíce objektivní ke všem, nechtěl jsem být ani slávistický, ani spar?anský rozhodčí, protože člověk nikdy neví, co bude dělat, až skončí. "
    ...a já myslel, že se snažil být objektivní proto, protože rozhodčí by objektivní měl být... :-(

    co se týče slovníku, tak když se člověk na úrovni baví s kamarády (nemyslím teď noční tahy po hospodách), tak se projevu pánů Horníka ale i Pučka ani nepřiblíží

    obecně mám z Pučka velmi špatný pocit, na funkci manažera měl být podle mne angažován buďto kovaný slávista, férový a inteligentní člověk (ani jedno kritérium Puček nesplňuje), představoval jsem si třeba Kuku, Suchopárka nebo Kozla, nebo opravdový profesionál, který má za sebou nějaké výsledky (a ani toto Puček nespňuje)... škoda, že přednost dostal kamarádčoft...

    • Re: Puček? rozhodně NE!

      (host)     před 19 lety 12.09.2005 12:17 |  
      0 0

      Já si také představoval Kuku, protože je jednak inteligentní a jednak co říkal, mělo hlavu a patu. Proč ale nedostal funkci manažera, když neustále čekal na nějakou nabídku od Slavie? řekl bych, že se nehodil do koncepce panu Ležkovi, nebo-li chtěl udělat změny, které se prostě nelíbily. Tak si myslím, že to je.
      S Pučkem a jeho minulostí sudího by to mohl být ještě pěkný průser.
      Myslím, že jsi to napsal dost dobře. Zatím
      Papol

    • Re: Puček? rozhodně NE!

      (host)     před 19 lety 27.10.2005 15:44 |  
      0 0

      Znám ho od mládí,vyrůstal jsem vedle něho a také ho pozoroval jak celé noci hraje za strašný prachy karty s podivnýma manažerama podsvětí.Ještě nedávno jsi s ním dopisoval jeden drogový dealer,který byl za to pravomocně odsouzen(tuším v Norsku a nebo ve Švédsku),chytli ho jen s pár kilama heroinu a nebo jiný podobný případ,který mu svědčil v jedné kauze,kde Puček udělal podvod.Luboši po přečtení si mne můžeš nechat prověřit a já každé své tvrzení zmedializuji a doložím důkaz.Jen se nám vra´t na Moravu a vra? co dlužíš.

  4. Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

    (host)     před 19 lety 12.09.2005 00:19 |  
    0 0

    Pánové já jsem skeptik.Každej rozhodčí mě někdy naštval,v tom to neni.Na mě to fakt působí jako obyčejnej kamarádšoft.Já si myslel že ten Rosen je
    nějakej podnikatelskej machr a ví co dělá ale pan Puček podle mě nemá nic co by asi měla taková figura ve Slavii mít.No kéž bych se mýlil.A kéž by ten mexikánec byl aspoň pětihvězdičkovej.Ten chaos kterej hrajem,to je fakt smutek.Corku se obávám,ale věřim!!!.Vrrršovice!!!

  5. Re: Velký rozhovor s Lubomírem Pučkem

    (host)     před 19 lety 27.10.2005 15:29 |  
    0 0

    Fůůůůůůůůůůůůůj,je nás na Severní Moravě hodně,kteří vám mohou poradit,žeňte ho pryč.V tak famózním klubu musí pracovat slušný člověk.Luboši,víš kolik nás je co tě nechcem ve Slavii!LUBOŠI A TUŠÍŠ TY VůBEC KOLIK PRAŽÁKů????