Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

Bolest z vyřazení z Ligy mistrů s Anderlechtem stále přetrvává, mě však mrzí i další události, které se ten den odehrály na Strahově. Nebudu mluvit o vykradení šatny, ale o choreografiích a chování fanoušků Slavie.

Několik dní před zápasem sezony jsme se rozhodli společně s fanklubem Slavie, že bychom mohli udělat konfetovou choreografii. Důvodem byl i fakt, že pyrotechnika byla zakázána kvůli velkým pokutám. Rozhodli jsme se vše umístit na kryté tribuny na jihu a východu. Obstarání potřeb jsem si vzal nestarosti.
 
Obvolal jsem nějaké firmy a po domluvě jsem od dvou různých získal potřebnou zásilku, která čítala přes 4000 konfet. Více firem z důvodu, že nestihli během dvou dnů dodat potřebné množství. V úterý, den před zápasem, jsem na Strahov přivezl první várku a uskladnil jí v kancelářích Slavie. V den zápasu jsem vyzvedával zbytek. Na Strahově jsem chtěl být dostatečně brzy, kolem druhé hodiny, tedy přes šest hodin před samotným začátkem.
 
Rozmístit takový počet konfet samostatně by bylo jaksi náročné, tak jsem požádal kamarády, kteří mi ochotně pomohli. Tímto chci poděkovat těmto lidem: Kuczik, Capino, Evka, Herofil, Jiri, Werča, Bojler, Fixa. Ve větším počtu to šlo samozřejmě rychleji a za necelou hodinku jsme pokryli obě tribuny a na sedačkách tak byly konfety. Všichni se pak rozutekli do hospody, já též, ale v podvečer už jsem musel být zase na Slavii, abychom dořešili s moderátorem, jak nadirigovat lidi, aby vše naházeli ve stejný moment. Po domluvě jsem se rozhodli, že přibližně půl hodiny před zápasem začne lidi organizovat a vysvětlovat, kdy je mají použít.
 
Byl jsem na Strahově a lidi postupně začali docházet na tribuny. Už v úvodu mě naštvalo, když někteří jedinci konfetu vyhodili jen tak pro zábavu, naštěstí to nebylo takové množství. Jenže co mě a všechny, kteří se podíleli na přípravě, vytočilo nejvíce, byl moment při nástupu hráčů na plochu k rozcvičení. Absolutně nepochopitelně poměrně početná část fanoušků na jižní tribuně začalo házet konfety na uvítanou, tím se přidali i další, jenže velká část nebyla logicky vhozena, protože se tak nemělo stát. Přišlo mi to jako provokace, nevím. Každopádně těm, co to napadlo hodit tak brzy, asi nedochází plno věcí. Výmluvy, že to mělo být při nástupu neberu, vždy se choreo dělá při zahájení zápasu či v momentě, kdy jdou oba týmy na plochu. Tím, že bylo vyhozeno přibližně tisíc konfet, byla celá choreografie pokažena. V tu chvíli jsem zuřil a nadával na fanoušky, kteří to zapříčinily. Taková práce a kvůli některým individuum, kteří rádi ničí práci ostatních, je vše v háji. Moderátor pak ještě dal nějaké pokyny a při opravdovém nástupu začali lidé konfety házet. Ano, mělo to docela pěkný efekt, ale nevyznělo to tak, jak bylo plánované. A když ještě slyším komentáře, jak se lidé chovali na jihu, tak jen nevěřícně kroutím hlavou. Prosím, zkuste příště neničit práci ostatním.
 
Dresy na tribunách vypadaly pěkně, choreo na začátku druhého poločasu vypadala taky pěkně, i když to asi nevyšlo úplně podle představ. Spíše mě pak hodně zklamalo, když byla v kotli odpálena dýmovnice a další ohně a v neposlední řadě začalo ničení laviček a házení po policajtech. Tohle prostě nepochopím, proč to udělali. Hodně tím bylo ublíženo Slavii, kterou nejspíš nemine pokuta a hlavně, proč vlastní fanoušci musí ničit naše sedačky, která jsou nákladné? Odpoví mi někdo? Slavia nemá dostatek peněz a teď akorát bude opět platit a platit, přitom se mohlo investovat někam jinam.Uvědomují si to ti, co to dělají? Proč jsou proti vlastnímu klubu? Tedy zda jim na něm záleží …

Foto:
Pete, r209vltava

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    Pete     před 19 lety 27.08.2005 23:27 |  
    0 0

    Souhlas..každopádně, jak už jsem slyšel, bylo domluveno s moderatorem, ze to rekne, kdy se to ma hodit a tak.... no a poprve jsem to od moderatora slysel az po tom co to ti lide vhodili.....

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      (host)     před 19 lety 28.08.2005 19:41 |  
      0 0

      No jo, ja si vzpominam, jaksi okrikl toho hajzlika, co stal vedle me (meril asi 1,60 m, kouřil a bylo mu tak 15) a porad bral ty konfety a hazel je dolu. Kazdopadne hlasatel rekl, ze se maji hodit, az hraci nastoupi na plochu, coz spousta lidi pochopila, jako treninkove rozcviceni.... :-((((((

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      (host)     před 19 lety 30.08.2005 16:34 |  
      0 0

      Příště si k tomu musíte dát návod k použití když vás lidi naposlechnou :)

  2. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 27.08.2005 23:31 |  
    0 0

    S tímto článkem naprosto souhlasím, lidi co to udělali by se měli stydět, na tuto choreografii nepřispěli ani korunu a ještě to níčit. Jinak k těm co házeli dýmovnice apod. se nemá smysl vyjadřovat, hlavně doufám, že nám zas budou říkat, jak oni jsou jediní opravdový fanoušci Slavie

  3. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 27.08.2005 23:42 |  
    0 0

    Richi,

    nenech se znechutit, sou to debilove.

    Je ale spousta lidi, kteri tvoji praci oceni, na net nepisou, vubec je neznas, a ani ti to nijak nedaj najevo, proste se to nedovis.

    Jinak me osobne pobavila ten vecer jina vec - naprosto absurdni soutez o daewoo, pardon chevrolet. Vsadim muj vuz, ze do ty klicovy dirky v plachte by se netrefil ani maradona, kdyby mu dali 20 pokusu. Dyk tam ty chudaci divaci ani nedokopnou. Jiz potreti stejne aranzma ty "souteze" me prislo jeste zajimavejsi nez ten trapas s tou satnou.

    ondrej

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      (host)     před 19 lety 28.08.2005 14:30 |  
      0 0

      JJ naprostý souhlas. Richiho práci oceňuje víc lidí, než to vypadá. Jeho střízlivost, věcnost a zdržování se bezvýznamných emočních gest typu ležka ven apod, velice pomáhá postavení fanoušků v klubu a lepší komunikaci obecně.

      Taximan

  4. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 28.08.2005 01:16 |  
    0 0

    Ahoj Richi, na stadionu jsem sice nebyl, zapas jsem videl v televizi, kazdopadne s tebou uplne souhlasim a chci ocenit tvoji skvelou snahu, to, co pro Slavii delas! Kez by mel kazdy klub jen takoveto fanousky! Mej se, Milos

    btw:Tyhle stranky jsou super!

  5. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 28.08.2005 01:50 |  
    0 0

    prvne bych chtel podekovat vsem co se na priprave chorea angazovali. konfety - co k tomu rict, uz pred zapasem jsem tusil, ze cast lidi je zacne hazet hned jak to dostane do tlapy, dalsi pri rozcvicovani, dalsi pri nastupu hracu, ostatni behem zapasu a nejvetsi socky si je odnesou domu. ale napoprve to bylo hodne dobry. zacatek druhe pule zahajila kartoniada na jihu, ktera se bohuzel vubec nepovedla - nevim jaky to mela dat efekt, ale proboha to je tak tezky dat dolu jenom cerveny papiry a nahoru bily. dalsi vec jsou ohne - at se na me uefa nezlobi, ale ohne k fotbalu proste patri...a co se tyka dymovnic, niceni sedacek, zakladani ohnu a sarvatek s policii pod dohledem nekolika nejen televiznich kamer to je proste blbina...

  6. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 28.08.2005 08:17 |  
    0 0

    Tak mě to nasralo, že byla pyrotechniky zakázaná a na jihu bylo odpáleno takovejch ohňů a ještě k tomu vytrhaný sedačky. Ale odpovím ti na otázky: Proč ničí sedačky, když jsou nákladné? Proč ne?! oni je přece neplatí a žádný postih jim stejně nehrozí, by naopak Policie před nimi ještě utiká. Jestli si to uvědomují? Možná jo, možná ne, beztak jsou ožralý či co, protože normální člověk by to neudělal. Proč jsou proti vlastnímu klubu? Protože je nezajímá a jdou se tam jen takhle "vyřádit" a rozbít vše, co se dá.

  7. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    KING25     před 19 lety 28.08.2005 10:31 |  
    0 0

    Moc pěkný článek. Nedokážu pochopit debílky, co kazí práci ostatním. Dalo se čekat, že několik konfet diváci vyhodí před určenou dobou, ale někteří mě doslova šokovali. Nějaký dva primitivové tam brali konfety ze sedaček ve velkým a to už jsem se neudržel a pěkne jsem je tam seřval. No o těch dutých hlavách z dolejška na jihu nebudu ani mluvit, ponevaž taková hovada by se měli hned střílet.

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      Georginho     před 19 lety 28.08.2005 10:56 |  
      0 0

      jo ten manik s konfetama v naruci co si je nes k zabradli a pak po jedny hazel dolu byl fakt vostrej :DDDD

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 28.08.2005 15:25 |  
      0 0

      správně maňas...:-)

  8. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    Serf     před 19 lety 28.08.2005 12:24 |  
    0 0

    Vzdyt tam byl takovej rev, ze nebylo moderatora vubec slyset. Bylo to spatne zorganizovany, ja slysel od moderatora jednou, ze se ma hodit, az pujdou hraci na plochu. A pak nic! V momentu, kdy ti ,co sedeli primo proti tunelu (na vychodni), spatrili hrace tak hodili jako prvni a k nim se pridali dalsi. To mi prijde logicky. Ze se to nepovedlo, s tim souhlasim, ale spise mi to prislo, ze to prokaucoval moderator.

  9. Musím reagovat !

    (host)     před 19 lety 28.08.2005 13:26 |  
    0 0

    Richi, byli jsme domluveni, že dlouho před zápasem příjde moderátor před tribunu a řekne, kdy se mají konfety vhodit.

    Ten chlápek sice přišel brzy, ale mluvil o všem možném, jenom ne o konfetách. Snažil jsem se to na něj zařvat megafonem, ale nebyla šance. Mluvil o poločasových soutěžích, o výjezdu do Bruselu, prostě o všem možném, jen o konfetách ne.

    Začal o nich mluvit až po rozcvičení, když už polovina konfet ležela na tartanu a navíc tak vágním a neurčitým způsobem že jsme se já a Pete chytali za hlavu. Když prohlásil "konfety příjdou na řadu před začátkem zápasu" a to bylo všechno, co o nich až do začátku zápasu řekl, tak jsem si myslel, že snad špatně slyším.

    Nezlob se na mě, ale tys to s ním domlouval, proto část odpovědnosti za zkažené choreo leží i na tobě.
    DDS

    • Re: Musím reagovat !

      Richi (admin)     před 19 lety 28.08.2005 13:36 |  
      0 0

      Nenechám se takhle kritizovat. V půl šesté jsme v kancelářích Slavie měli schůzku, domluvili se, že jakmile začne mluvit, tak nezapomene lidem říct, kdy mají konfety hodit. Upozorňoval jsem, aby to několikrát zopakoval, kdy to bude a s Vrbou jsme mu řekli, a? to při nástupu odpočítá ... ano, on taky udělal nějaké chyby, však já si to s ním ještě vyřídím, ale lidi jsou totálně vypatlaný, jestli si mysleli, že to hoděj při rozcvičení, co je to za hovadinu? Vždy? na stadionu nebylo plno lidí, tak by logicky to nemělo žádnej efekt. Tohle pro ty lidi není omluva a ten kdo to hodil, tak není normální. Stačí použít hlavu. A na mé osobě rozhodně neleží žádná odpovědnost, já pro to udělal vše, takže klídek, jasný?

      • Re: Musím reagovat !

        (host)     před 19 lety 28.08.2005 13:45 |  
        0 0

        Ale ne, to se pleteš, leží na tobě odpovědnost, stejně jako na mě, nemůžeme se z toho vyvlíknout.
        U té schůzky jsem bohužel nebyl, ale ten kluk to prostě posral, neřekl přesně kdy se to má hodit, mluvil jenom útržkovitě a v náznacích. Tak to dopadlo tak, jak to dopadlo. Já jsem prostě přesvědčen, že to byla z převážné časti jeho chyba a nadávat chudákům lidem, který akorát zblbnul, je pitomost.

        • Re: Musím reagovat!

          Richi (admin)     před 19 lety 28.08.2005 13:50 |  
          0 0

          Proč proboha na tobě? .... ano, moderátor taky udělal chyby, ale že to lidi naházeli při nástupu na rozcvičení, tak to je prostě chyba těch lidí, to mi nikdo nevymluví.

          • Re: Musím reagovat!

            (host)     před 19 lety 28.08.2005 13:58 |  
            0 0

            bylo tam spousty lidi kteri se aktivne s choreo setkali poprve. Ja sedel na jihu na G a zadny informace kdy zacit hazet jsem nezaznamenal,a to jsem byl na stadionu zhruha 50 minut pred zacatkem utkani.

            • Re: Musím reagovat!

              (host)     před 19 lety 28.08.2005 14:21 |  
              0 0

              Nezlobte se na mě, ale kdy vhodit konfetu by snad mělo bejt jasný každýmu blbci i bez jakýhokoliv vysvětlování!!! Copak ty fandové byli poprvé na fotbale? Nekoukaj ani na televizi? Vždy se přece tyhle akce dělaj při nástupu obou mužstev k zápasu! Nedokážu si představit uvažování člověka, kterej když vidí, že se slávisti po jednom začínaj trousit k rocvičení, začne házet konfety... o těch lidech, který se k tomu přidali nemluvě... Když k tomu došlo, tak jsem fakt jen kroutil hlavou...

              Vůbec bych nehledal chybu v organizaci u hlasatele, Richiho či DDS, chyba je jen u těch lidí, kteří to tam předčasně naházeli...

              • Re: Musím reagovat!

                (host)     před 19 lety 28.08.2005 14:39 |  
                0 0

                to si myslis ty ze by to melo byt kazdymu jasny,ale cloveku ktery do kotle nechodi se o takove veci nestara. Zaregistruje ze nejaky konfety pri zapase jsou ale uz nevi kdy se hazi. Tim se samozrejme nezastavam tech kteri to hazeli kvuli svy debilite,a tech urcite taky nebylo malo.

                • Re: Musím reagovat!

                  (host)     před 19 lety 28.08.2005 14:51 |  
                  0 0

                  Já do kotle taky nechodím, ale už za prvé by mě napadlo, kdy asi bude nejvhodnější moment pro takový věci a za druhé je možný vidět podobný věci x-krát v televizi... a když ani potom nevím, tak holt sedím a čekám, co budou dělat ti, kdo vědí... :-)

                  • Re: Musím reagovat!

                    (host)     před 19 lety 28.08.2005 18:22 |  
                    0 0

                    Richi, ty jsi jen namystrovanej boreček, kterej nesnese žádnou kritiku. Podle mých informací jsi se snažil tak dlouho dirigovat na východní, až se to tam začalo hádat a téměř se rozpadá. Tak přestaň mít nosánek nahoře a nekritizuj jen ty ostatní. Je totřeba začít od sebe. Hombre

                    • Re: Musím reagovat!

                      (host)     před 19 lety 28.08.2005 18:30 |  
                      0 0

                      Ty předchozí dvě reakce kritizující fandy vhazující konfety zcela "mimo program" nepsal Richi, ale já - Anonym. To jen tak pro pořádek, Hombre.

                    • Re: Musím reagovat!

                      Richi (admin)     před 19 lety 28.08.2005 19:11 |  
                      0 0

                      Diky za kompliment

                    • Re: Musím reagovat!

                      lucky-pilda     před 19 lety 28.08.2005 19:19 |  
                      0 0

                      tak to zkus příště zorganizovat ty, udělat pro to maximum a pak když nebudeš moct některým vysvětlit, že pokud se něco nepovedlo podle domluvy, tak vina je taky u někoho jinýho a lidi ti budou i přesto řikat, že si namystrovanej s tvrdym y ...

            • Re: Musím reagovat!

              (host)     před 19 lety 28.08.2005 14:39 |  
              0 0

              Je to jistě poučení, i když trochu moc drahé. Na komunikaci se musí zapracovat. Jen mě tak napadá, nebylo by od věci, když tyto věci organizují hlavně fanoušci, aby si i oni vzali mikrofon. Richi má myslím dostatečný kredit a důvěru, ale asi by se mu nechtělo. Ono je na stadionu dost fanoušků kteří se nad jiné povyšují a také dost, kteří ihned, jak někdo jiný udělá něco pro klub, ho z toho obviňují. Těžká situace. Rozhodně by to chtělo lepšího moderátora.
              Taximan

              • Re: Musím reagovat!

                Richi (admin)     před 19 lety 28.08.2005 15:06 |  
                0 0

                Jasně, po této zkušenosti to příště musíme vymyslet jinak. Já bych si mikrofon rozhodně nevzal, na to nemám zkušenosti, to bych akorát začal koktat :-). Nejsem řečník před tolika lidmi :-).

  10. Zkažená podpora v Olomouci

    Mat87     před 19 lety 28.08.2005 14:54 |  
    0 0

    Ne, těmhle lidem skutečně nejde o fotbal ani o Slavii. Už potisící mě o tom přesvědčili v Olomouci, kde slávistickým bubeníkům zakázali na posledních 20 minut, kdy Slavia potřebovala podporu nejvíc, zakázali bubnovat a fandit, protože se jim chtělo spát. Další super výkon od slávistických chuligánů...

  11. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    lucky-pilda     před 19 lety 28.08.2005 19:28 |  
    0 0

    úplně souhlasim! ještě bych dodal, že na jihu by se měly instalovat silnější repráky, protože nevim jak nahoře, ale dole jsem rozuměl tak každý desátý slovo.
    a k těm blbečkům, který místo mozku používaj vlastní zvratky - byl jsem o sektor vedle, ale měl jsem pocit, že mezi nimi jsou i ti 15ti nebo 14ti letí "drsňáci", který bych vturánu, být přímo tam, vzal za límec, vyved a nakopal, aby si to zapamatovali. o chování těch starších ani nemluvě. pak kdyby tam přišli přímo k nim policajti, hned by byl oheň na střeše, že sou ublížený, samozřejmě by s sebou strhli i další, co by dle zákonu davového šílenství s hesly "ACAB" či "policie ven" apod. na rtech šli proti těžkooděncům a bylo by ještě hůř. nehledě na neš?astníky, který se tam octli prostě jen kvůli tomu, že tam dostali lístek ...

  12. Shrneme to :

    (host)     před 19 lety 28.08.2005 22:41 |  
    0 0

    Já bych to shrnul : Chyby se staly dvě. Jedna, která se tak nějak plánovala, to byli ti troubové, kteří házeli na tartan konfety kdy se jim zachtělo. Těch však bylo pouze pár a to jak na jihu, tak na východě.
    Druhá chyba - polovina lidí na jihu (ta polovina, co normáklně nechodí) nevěděla kdy to hodit. Tenhle problém házím na triko moderátorovi. Pokud to bylo dohodnuté, jak jsi mi Richi říkal, pak ten kluk prostě neudělal co se po něm chtělo a lidi tak nevěděli kdy to hodit. Psal jsem ti to i na ICQ a napíšu to i tady - připadá mi nemístný, abysme to kritizovali my (jmenovitě ty, Richi - a to se tě fakt nechci dotknout), když jsme nebyli schopný to tomu moderátorovi dostatečně polopaticky vysvětlit. U té schůzky jsem nebyl, ale beru to i na sebe ...

    • Re: Shrneme to :

      Richi (admin)     před 19 lety 28.08.2005 23:05 |  
      0 0

      Já bych moderátorovi vyčetl to, že to vícekrát neopakoval, ale rozhodně mu nevyčítám, že to lidi naházeli tak brzy ... vyčítal bych mu, kdyby to část lidí hodila při nástupu k zápasu a druhá část při odpískání. Víc už to nebudu rozebírat, nemá to cenu.

  13. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    gary     před 19 lety 29.08.2005 00:48 |  
    0 0

    Kdy mám hodit tu špulku alias konfetu ???? Já jí mám pořád v kapce a tlačí mi na brabce .

  14. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 29.08.2005 09:06 |  
    0 0

    STRAHOV NENI NAS STADION A POKUD S TIM VEDENI NIC NEUDELA PREDPOKLADAM ZA K TAKOVYM VECEM BUDE DOCHAZET CASTEJI SMRT STRAHOVU !!!!

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      lucky-pilda     před 19 lety 29.08.2005 22:28 |  
      0 0

      no a? i kdyby strahov byl sparty, lidi, co něco takovýho dělaj tam nemaji co dělat! strahov je momentálně našim domovskym stadionem. stejně jako všude ve světě je běžné, že na stadionu patřícímu např. městu či jinému subjektu hraje nejeden velkoklub. a sedačky tam ani kvůli tomu netrhaj. kdyby to totiž udělali, je to jejich poslední fotbal. kdyby nebyl strahov, museli bysme hrát na letný, což by bylo naprosto "úžasný". myslíš si, že sehnat miliardu a půl je nějaká sranda? většina je sice již zajištěna, ale je úplná kravina začít stavět, když se pořád nedostává cca 250mio ...

  15. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    (host)     před 19 lety 29.08.2005 11:18 |  
    0 0

    Demolování laviček na "vlastním" stadionu, to je něco nechutnýho... Co se týká těch konfet, tak tam je chyba jednoznačně na straně moderátora, jestli měl za úkol ohlásit, kdy se mají konfety hodit, tak celou situaci hrubě nezvládl. O konfetách se zmínil až v době, kdy byly naházeny na tartan. Jasně my co lezeme na SN jsme veděli, jak se zachovat, ale s fanoušky, jako masou lidí ze v?ech koutů s různým IQ, nebo pod vlivem alkoholu..., se musí zacházet, jako se stádem. "Stádo" nemyslim, jako urážku, ale , jako skupinu něčeho, co se musí vést celou dobu, jako malé dítě, krok za krokem...Ale jinak atmosfera a choreo na zápese byly OK a až na výsledek jsem si to pěkně užil.LordEdmund

  16. Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

    Hrubesh     před 19 lety 30.08.2005 12:02 |  
    0 0

    Richi, zdaleko to nebylo tak tragické, jak to popisuješ. Byl jsem na východě na D. O konfetách jsem vědel z webu. Při nástupu na rozcvičení se strhla nějaká forma davové psychozy a pár hozených konfet pak strhly i ty, co nebyli informovaní. Od hlasatele jsem první informace o konfetách zaznamenal až už bylo pozdě a ležely na tartanu. Jako dobrý způsob informování by mi přišel Poločas (netuším, kdy má uzávěrku a zda se vedení chce s tímto typem chorea ztotožnit), ale asi nejjistější bude nás postupně vychovávat a naučit nás vše potřebné. Letos jsem začal chodit pravidelně a Andrlecht byl zřejmě první pokus o podobnou akci. Věřím, že na Cork přijde také slušná návštěva a na ligu se uvidí asi i podle výsledků.
    Na Jihu byla chyba především v donesení a odpálení pyra. Nevím, jak to ti kluci šikovní pronesli, já jsem si u vchodu připadal jak přistižený drogový dealer. Sedačky už byla asi reakce na nástup policie, který se mi zdál zbytečný, pokud Hools nemlátili chudáky hasiše. Škoda (pokuta) už vznikla zapálením nepovoleného pyra a další škody zjevně nehrozily. Ale jejich mentalitu též nechápu.

    Tak se nenech, Richi, otrávit, děláš to dobře a pokračuj. Jsem připraven ti pomoct a doufám, že ostatní také. Já již alespoň začal s výchovou nové generace slavistických fanynek. Satrší dcera se mnou chodí na hokej, ale mladší na fotbal!!! SKS 4EVER!

    • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

      Mat87     před 19 lety 30.08.2005 19:47 |  
      0 0

      Co je logika věci? Rozhodně to není to, že normální fanoušky pořadatelé kontrolují jak o život, ale chuligány si nemůžou dovolit pořádně kontrolovat, protože by prostě dostali na držku, kdyby chtěli někomu z nich zakázat něco pronést. Proto se vždy něco pronese. Lék účinný a jednoduchý by byl, kdyby u každého vchodu stálo pár policajtů a takovým excesům jako jsme viděli na Anderlechtu by se snadno předešlo.
      Pak ještě, kéž by fungoval zákon o zákazu vstupu na stadion. Celé Slavii a hlavně jejím fanouškům by to moc prospělo kdyby to fungovalo. Pár jedinců, které všichni od vidění známe, jsou to vždy ti samí, by dostalo zákaz a ostatní by si to rozmsleli, jak se maj na stadionu chovat. Byl by klid.

      • Re: Zkažené choreo v zápase s Anderlechtem!

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 31.08.2005 06:24 |  
        0 0

        Jojo, ale taky by pomohlo, kdyby tam nestáli důchodci nebo studenti jako potažmo pořadatelé. By měli najmout nějakou profesionální firmu a bylo by, u každýho vchodu tři gorily a bylo by po problému.