Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

Všude panuje ticho a veliký smutek po dalším neůspěšném vystoupení naší Slavie v předkole LM. I já smutním a donekonečna si pouštím včerejší utkání na videu a sleduji záznam opakovaně až do zblbnutí. Mezi tím občas zabrousím na slávistické webové stránky a pročítám ohlasy na včerejší večer. Veskrze převládají rozumné názory fanoušků na včerejší vystoupení hráčů Slavie, ale vyskytly se i názory zcela zcestné a dalo by se říci ujeté (asi ještě v panujících emocích večera), které nelze akceptovat.

Již ráno jsem k některým těmto fanouškům na oficiálníám webu nadhodil řečnickou otázku, zda-li při jejich nesmyslné kritice hráčů Slavie i oni ve svých zaměstnáních pracují s takovým nasazením a odpovědností jako hráči Slavie při včerejším utkání.

Z mého pohledu nelze v jejich nasazení nic vytknout. Myslím si, že v dané situaci ze sebe vydali vše co umí a prostě to na soupeře nestačilo, protože ten byl o kousíček lepší, měl i trochu více štěstí, ale hlavně oproti Slavii to byl soupeř o mnoho pohárově zkušenější a ostřílenější, který přesně věděl co má hrát a také to splnil.

Na druhou stranu, nikdy bych na začátku sezony nevěřil, že se trenérům Slavie podaří takto poskládat mladý a nový tým, který bude schopen hrát téměř vyrovnanou partii s fotbalisty kalibru RSCA.

Je mi smutno, jako ostatně spoustě slávistických fanoušků, ale i přes neůspěch ve včerejším utkání chci hráčům Slavie poděkovat a dále je hodlám podporovat svou účastí a hlasivkami při jejich dalších zápasech, a? ligových či pohárových.

Rád bych se také zmínil o chování některých rádoby fanoušků na Strahově těsně před koncem a po skončení utkání. Někteří fanoušci se pozastavují nad tím, že hráči Slavie nepřišli přímo pod tribuny poděkovat fanouškům za jejich podporu, jiní a to je horší, po druhém golu v naší síti začali hráčům nadávat a opouštěli svá místa v hledišti....

Vážení fans! Všichni jsme mohli vidět, že po posledním hvizdu francouzského rozhodčího, všichni, kompletně všichni hráči Slavie padli vyčerpáním a také zklamáním na strahovský trávník. V posledních minutách již někteří hráči chodili vyčerpáním jak po jehlách, po utkání se střídající a unavený Gedeon spolu se zraněným Švecem vrátili na trávník mezi ostatní hráče a alespoň symbolicky a na chviličku poděkovali našim fanouškům. Lze se tomu divit?

Všiml jsem si, že když hráči Slavie pomalu odcházeli ze hřiště, hráči RSCA už dávno měli za sebou vítěznou děkovačku se svými fans a byli dávno v kabině.

Velmi oceňuji ty fanoušky Slavie, počínaje jižní, přes východní, severní až po západní tribunu stadionu, kteří zůstali na svých místech a potleskem a skandováním: "Vždycky jsme s vámi", poděkovali hráčům Slavie za jejich práci.

Na závěr: Myslím si, že i přes včerejší neůspěch má toto mladé mužstvo perspektivu do budoucna a jak tuzemsko, tak Evropa ještě o tomhle týmu uslyší.

A? žije Slavia a to navždy. Cindy z východní

Foto: Veronika Přibyslavská

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 15:10 |  
    0 0

    Krásný článek, od prvního písmene do poslední tečky mi mluví z duše. Akorát mi připadá divný, když si nějakej muž říká Cindy, ale budiž. :-)

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 25.08.2005 15:34 |  
      0 0

      Je třeba sebrat síly a ukázat v poháru UEFA , že fotbal hrát umíme. Jsou kluby , které o ligu mistrů nikdy nehrály a třeba hrát ani nikdy nebudou. Slávia je pořád velký klub.

  2. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 15:42 |  
    0 0

    Cindy, dá se asi souhlasit, hráči makali na 100% bojovali za sebe, za Slavii, za fanoušky a za velice slušné premie. Odcházejícím fanouškům to nezazlívám, očekávání byla neúměrná realitě a následná frustrace obrovská, každej to snáší jinak. Já osobně jsem rád, že jsem si zápas užil i přes porážku, atmosfera na české poměry nevídaná, na UEFU přijdu zas. Negativní reakce směrem k hráčům jsou neúměrné, hráli to na co momentálně měli. Hodně lidí kritizovalo hlavně Gedeona, toho se musim zastat, jasně, dost p?ihrávek pokazil, ale neni to tak dávno co marodil a netrenoval, což se u hráče, kterej těžípředevšim z kondice a bojovnosti, musí projevit. Navíc při destrukci soupeřových akcí působil spolehlivě, když odstoupil, což byla asi nutnost, tak se hráči Anderlechtu začali více prosazovat ve středu hřiště a začali nerušeně nacházet centry své útočníky. LordEdmund

  3. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    vlada     před 19 lety 25.08.2005 15:52 |  
    0 0

    Výstižně napsáno! Lépe to napsat ani nešlo. A vyhlídky do budoucna? Asi si nemůžeme myslet,že tady příští rok budou Piták,Gedeon a Holeňák, ale Švec,Suchý,Švento,Kozáčik- to je příslib!! Pokud zůstane kádr pohromadě aspoň 3 roky,tak se určitě máme na co těšit!! TO VÍM URčITě!!!

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 25.08.2005 15:59 |  
      0 0

      Hm tak se ani na nic netěš, protože tenhle kádr tři roky pohromadě nezůstane. Buďme přece jen realisty. Nýbrž musíme vychovávat takové mladíky jako jsou Švec, Suchý, Kozáčik, Latka... Johnny

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 26.08.2005 09:21 |  
      0 0

      No a to je ten problém - kádr přece spolu nezůstane ani rok ani dva natož tři, vždy? už teď je velmi pravděpodobné, že odejde Piták, Gedeon (ani není možno se jim divit...) a možná i někdo další, tak o čem je tady řeč...., jak se tedy může sehrát... Udržet Karla se asi nepodaří, pokud by se to podařilo-bylo by to bezvadný.

      • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

        robin     před 19 lety 26.08.2005 10:46 |  
        0 0

        Ani jeden z Vás jste Vlada nepochopil. Jemu je jasný, že Patrik, Karel i Míra tady tři roky nebudou - měl na mysli Švece, Suchého, KOzáčika, Šventa ...
        a to je příslib - na to se taky těším. SKS FOREVER!!!

        • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

          vlada     před 19 lety 26.08.2005 16:44 |  
          0 0

          Správně!

  4. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 15:53 |  
    0 0

    Jo hezký článek... Není čemu se divit, pokud Slavie bude praktikovat tuhle přestupovou politiku a věci s tim související, tak se budeme utěšovat pořád. Musí se vyměnit celej management týmu a pak možná bude šance, jinak nevim. SKS!!! Johnny

  5. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    Marrak     před 19 lety 25.08.2005 17:53 |  
    0 0

    Souhlas.

  6. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 18:19 |  
    0 0

    Bez peněz se do hospody neleze!!!
    S týmem za pár korun nemůže nikdo chtít vydělat 100 milionů!!!

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      martin08     před 19 lety 25.08.2005 21:22 |  
      0 0

      Keci! Do Casina můžeš jít s korunou a vyhrát milony...

  7. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 18:57 |  
    0 0

    taky nemůžu než souhlasit hlavně a? tým zůstane pohromadě a trenér prostor pro dlouhodobější koncepční práci! A Švento, Švento se mi opravdu zamlouvá.

  8. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 19:32 |  
    0 0

    Milý příteli,
    doporučoval bych ti změnu nicku na cinty případně cinty na pentli. Ooravdu nastoupil nový, mladý tým? Nový byl jen Lukáš Jarolím a ten není mladý. A Marek Suchý je sice mladý, ale ve Slavii je prý už třináct let, takže není nový.
    Na chvíli hrál i Švento, ale neměl snad jedinou dobrou akci. A když odešel starý ošklivý Gedeon, začali jsme dostávat góly.
    Ještě štestí, že hráli hlavně ti staří. A jakkoli mě potěšil odchod Kolouška, uznávám, že byl o třídu lepší hráč - i když ne člověk, než jeho nástupce.
    Stejně tak bych nejásal nad tím, že jsme hráli vyrovnanou partii v Anderlechtem. Byl to nejslabší tým loňské LM. Utkání zdaleka nebylo vyrovnané - Belgičani nám mohli jen na Strahově dát šest gólů, ale my jsme neměli jedinou šanci.
    Hráči hráli, na co mají. A že na víc nemají, to je chyba vedení, které na to nesežene skoro nic.
    Tantalos


    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 18:44 |  
      0 0

      máš pravdu v jediné věci - utkání vyrovnané opravdu nebylo. nevim, kterej zápas si viděl ty, ale z mého (a mnoha dalších) pohledu jsme anderlecht 80 minut jednoznačně přehrávali a byli téměř o třídu lepší. šance a góly je jiná otázka. hráči na postup rozhodně měli. chybělo jen hlavně více štěstí a aby první zápas udrželi remízu, případně kdyby tam byl objektivní rozhodčí.
      btw. myslíš si, že megahvězdy typu koloušek by to dokázali tak radikálně změnit? kolikrát jsme měli tým plný vynikajících hráčů a kolikrát jsme s nimi slavili postup do lm, popř. jiný úspěch? nikdy! a (nejen) proto je naprosto logické a správné, že se nakoupili takový hráči, které máme.
      to? můj názor. teď mě upal

      • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

        (host)     před 19 lety 26.08.2005 22:23 |  
        0 0

        Reagoval jsem na odstavec článku:
        začátek citátu Na druhou stranu, nikdy bych na začátku sezony nevěřil, že se trenérům Slavie podaří takto poskládat mladý a nový tým, který bude schopen hrát téměř vyrovnanou partii s fotbalisty kalibru RSCA. Konec citátu
        Nemám jak ti tvůj názor vyvrátit. Jenom bych ti poradil, a? si uděláš čas a oba zápasy si ještě jednou dvakrát prohlédneš na videu.
        Slavia skutečně vypadala v jednu chvíli lépe - bylo to mezi desátou a třicátou minutou prvního poločasu v Bruselu. Anderlecht nás po první snadné brance evidentně podcenil. Už v poslední čtvrthodině první půle ale přišel s náporem, který naši odvraceli téměř zoufale, a ten rezultoval golem. Pak už měl navrch a kontrolovali zápasy.
        Rozdíl jsem viděl v individuální technice, nápaditosti, chytrosti útoků ap. Slavia nehrála špatně defenzívně, tedy až do 60. minuty strahovského utkání, kdy se začala nutit do ofenzívy, ale útočení byla slabota. Kromě Fořtovy malé domu Zítkovi (by? po krásné akci) jsme na Strahově nevystřelili na branku. A to, že jsme možná drželi víc balon u nohou ve středu hřiště, vůbec nic neznamená.
        Btw Kolouška do týmu nechci, když už pro nic jiného, tak proto, jak s některými dalšími hráči podezřele selhal v utkání s Budějovicemi, kdy nám šlo o druhé místo. Stejně tak se mi nelíbilo, jak se zbytečně někdy ve 20. kole prošel po ležícím protihráči a nechal se vyloučit.
        Myslím ale, že naše útočení by změnila k lepšímu rychlá, přesná a nápaditá rozehrávka, kterou jsem postrádal. I když chápu, že Jarolím často neměl komu přihrávat, protože jsme měli vpředu málo hráčů a jen Vlček běhal jako o život.
        My jsme hráli s nadějí, že to tam snad náhodou spadne. Anderlecht hrál tak, aby dal goly a vyhrál. To byl ten hlavní rozdíl.
        Když už ale nic jiného, tak prvních 75 minut utkání s Jabloncem mě nutí k pochybnostem o tom, zda nadšení cintyho pro nový mladý tým je na místě.
        Ještě k sudím: Ze Strahova jsem odcházel s přesvědčením, že nás ten Francouz podrazil. Po videu můžu říct, že pískal výborně. Ruský sudí nebyl nic moc, často skákal Mpenzovi a Goorovi na špek, ale zase nám nevyloučil ani Kováče, a to určitě mohl a dokonce měl.
        Tantalos

        • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

          lucky-pilda     před 19 lety 27.08.2005 16:57 |  
          0 0

          dobře napsané. ve většině věcí s tebou nemohu než souhlasit. sice se neshodneme v lepší resp. horší hře v utkání na strahově, ale v zásadě nemohu nic namítat. bohužel jsem si ani jeden zápas na video nenahrával, takže nemohu až tolik zabíhat do detailů. v bruselu jsem byl a z mého pohledu to byl od rozhodčího slušně řečeno vysoce nekvalitní výkon. s tím kováčem jsem měl pocit, že tam něco kompenzoval. proti sudímu z odvety toho zas tolik nemám. sice nebyl zrovna nejlepší, ale na druhou stranu jsem již viděl nesčetně horších. ad. "mladý kvalitní tým" - to tady teď nemůžeme objektivně řešit. to se ukáže nejdříve na konci podzimu. každopádně potřebujeme útočníka jako walkman baterky!

  9. Koloušek?

    jarmik     před 19 lety 25.08.2005 19:51 |  
    0 0

    Co pořád máte s tím Kolouškem? Kašlete už na to! Taky uznávám, že technicky byl lepší než Jarolím, ale ve hře dozadu by nám byl na nic. A hru dozadu Jarolím vyžaduje, to je snad vidět. Nemůžeme si dovolit hrát na volného záložníka, který si může dělat co chce a nemusí se vracet. Tak silní nejsme. Hlavně, že po zápase v Bruselu všichni nad Jarolímem jásali a teď... Vsadím se, že kdyby nebyl syn trenéra, většina kritiky na něj padne. Já si naopak myslím, že z našich záložníků hrál nejlíp. Dobře držel míč i rozehrával. Ale nic. Anderlecht je minulost, jedeme do Olomouce!!!

    • Re: Koloušek?

      martin08     před 19 lety 25.08.2005 21:29 |  
      0 0

      Jarolím - jo řikáš že dobře drží míč, jo to jo ale musim dát za prvdu těm kteří poslední dobou kritizují našeho tvůrce. Jarolím zatím nehraje takové ty nebezpečné kolmice, centry a vůbec mi přijde že zbržďuje hru nahrávkama zpět na obránce. Slavii chybí rychlej přechod do útoku, taková přímočarost k bráně. Holt to chce čas, Brusel byl zkrátka zkušenější a silnější mužstvo, i když se štěstím by se dal přejít.

      • Re: Koloušek?

        jarmik     před 19 lety 25.08.2005 22:24 |  
        0 0

        Zbržďování hry nahrávkami dozadu praktikovala včera většina našich hráči a musím říct, že z toho ve mě na tribuně pěkně vařila krev. Kozáčik měl míč, hodil ho na volného Zbončáka a ten měl před sebou kupu volného místa. Piták, Vlček, Jarolím všichni čekali na brejk, ale on to kopnul zpátky na Latku, ten na Holeňáka a vyvážel to až Švec, když už před ním stáli 2 hráči RSCA. To je na nic to takhle brzdit. Mě se zdá, že Zbončák se nějak moc bojí vydat dopředu. Dělal to až posledních 10 minut, když už o nic nešlo. Doufám, že se to změní.

        • Re: Koloušek?

          lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 18:47 |  
          0 0

          mně se hlavně zdá, že zbončák je tuto sezónu zatím náš nejhorší hráč. čekám od něj mnohem víc

          • Re: Koloušek?

            (host)     před 19 lety 26.08.2005 22:33 |  
            0 0

            Naopak. Zbončák vzhledem k přechodu na nový systém bránění má mnohem defenzivnější ukoly. Mimochodem je z obrany nejrychlejší, a tak chytá rychlé brejky soupeřů. Hraje velice odpovědně, aby neudělal chybu. Působí to někdy alibisticky, chybí v ofenzívě, ale odvedl skvělou práci pro obranu v obou utkáních s Anderlechtem. Je oporou naší obrany.
            Tantalos

            • Re: Koloušek?

              lucky-pilda     před 19 lety 27.08.2005 17:04 |  
              0 0

              když myslíš, já to respektuju. s anderlechtem to, pravda, nebylo až tak úplně špatný, ale od něj očekávám mnohem víc. dneska v olomouci mi zase připadal velice podprůměrný. ale tobě tak mohl připadat zrovna třeba někdo jiný. já tady podobně na jaře obhajoval radka bejbla a měl jsem pocit, že spousta lidí jen nerozumí jeho postavení na hřišti. třeba to zrovna tak vidím já mylně se zbončákem ...

  10. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    Raz     před 19 lety 25.08.2005 21:25 |  
    0 0

    Cindy nezlob se, ale v mnoha ohledech se dle mne skutečně mýlíš. Tvůj příspěvek v mých očích není ničím jiným než chlácholící se útěchou nad rozlitým mlékem. „Téměř vyrovnaná partie“ je zcela iluzorní, stejně jako „kalibr fotbalistů RSCA“. O vyrovnané partii se hovořit nedá. Fakt, že náš klub dokáže nedostat od Anderlechtu po 2/3 zápasu gól, když musí útočit a vyhrát, ještě neznamená, že hraje vyrovnanou partii. Kalibr RSCA je „zoufalý“. To není klub z něhož by se nám měla třást kolena. To není Barca ani Manchester, ba ani Lyon. To jsou jen o stupínek lepší fotbalisti, co nedokážou uhrát ani bod v min. sezoně LM. Já nevyčítám nic Karlu Jarolímovi ani drtivé většině hráčů, chápu, že pro každého existuje strop možností, ale myslím si, že Anderlecht mohl být při fůře štěstí a prdeloježdění na 100% k přejití. Je třeba si ale přiznat, že dnešní Slavie je uzlík neštěstí. Pohleďme pravdě do očí: potencionálně nadějný a nesehraný kádr je potažmo příslibem do budoucna, ale kolikrát už byl a nakonec to stejně k hmatatelnějšímu efektu nevedlo? Dluhy v aktuální výši cca.200 brzy zaklepou na dveře. Jsme bez stadionu a nový jen tak rozhodně stát nebude. Zázemí se šmudlá na Strahově a v Xaverově. Ligová konkurence je silná (Teplice, Sigma), Liberec skvěle chytil úvod sezony a Sparta žije v jiné galaxii. Generální je měkota a diletant. O prostředcích na posily si můžem nechat jen zdát. Můžem se jen modlit, že si letos nahrajeme v UEFě koeficient jak řemen (pokud nás nepřejede třeba Tbilisi) a tuto sezonu skončíme druzí a budeme nasazení v příští kvalifikaci a hlavně že v ní přejdeme přes kluby typu Ferencváros nebo Valarenga, které nás už dávno dohnaly. Sláva a síla Slavie Praha devadesátých let je navždy pryč. Teď jsme jen ambiciózní klub české ligy se slavnou historií. Utěšovat se a chlácholit nemá smysl, se zdviženou hlavou vypadla Sofie, Wisla a Partizan(ten už si ale LM zahrál, přešel přes Newcastle), které jako východní kluby dokázaly proti svým soupeřům něco uhrát, ne my, kteří dvakrát prohrají se skóre 4-1. Že se zázraky dějí dokatuje Petržalka. Anderlecht není lepší než Celtic, a přesto ho dokázali doma vypráskat 5:0, stačí se optat Kozáka, Tchuře,…Tím se tě nechci nijak dotknout, to je prostě můj náhled na věc.

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      cindy     před 19 lety 25.08.2005 21:45 |  
      0 0

      Zdravím.Nemusíš mít obavu,že by jsi se mě nějak dotkl.Naopak,já ti děkuji za tvůj napsaný názor...
      Umím respektovat to jak to vidí někdo jiný,svýma očima ,pocity či pohledem.
      I přes rozdílné názory zůstaneme věrnými Slávisty a budeme svůj klub nadále podporovat.Nemám pravdu???
      Cindy z východní

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 26.08.2005 08:35 |  
      0 0

      Skvele napasane, podepisuji!

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 26.08.2005 10:56 |  
      0 0

      Velmi dobrá odpověď. Cindy je vrchovatě obdařen naivitou a blbostí

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 19:01 |  
      0 0

      a tvůj zase v mých očích není zas nic jinýho než to nekonečný stěžování si na cokoli, což je obzvláště pro český národ tak typické. ohledně středečního zápasu - jak již jsem napsal jinde, anderlecht jsme většinu utkání jednoznačně přehrávali. oni ale bohužel, narozdíl od nás, umí dávat góly i z minima šancí. narozdíl od nás mají mnohonásobněkrát vyšší rozpočet, víc útočníků (my máme jen přeškoleného záložníka vlčka, náladového fořta a pešíra, který na to podle mě ani nemá). další rozdíl - oni mají 15 reprezentantů, my stěží 3 (kozáčik, náhradník slovensko, piták, gedeon - když se bruckner pořádně vožere a koš?ál zapomene zkontrolovat nominaci). i přesto všechno jsme v onom dvojzápase rozhodně nepropadli. stačily "jen" ty góly ... ještě k liberci - osobně si myslím, že toto je jen smělý začátek, ale s tím torzem, co jim po mohutném výprodeji nám na konci nemohou být vážným soupeřem. ale třeba se mýlím
      na druhou stranu beru tvůj názor, který tě doufám ale neodradí od návštěvy dalších utkání červenobílých ...

      • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

        Raz     před 19 lety 26.08.2005 20:21 |  
        0 0

        Příteli Piláte, Anderlecht jsme většinu zápasu jednoznačně nepřehrávali. To je nesmysl. Naposledy jsme jednoznačně v pohárech doma přehrávali PAOK, od něj (Trebinje a Smederevo pro svou úroveň nepadají na váhu) už nikoho. Já jsem tu nastínil stav současné Slavie, to není stěžvování si na cokoli permanentního charakteru, to je suchý výčet naší reálné konkrétní situace, kterou nemá smysl bagatelizovat. Neboj, i lidé mého ražení navštěvují a budou navštěvovat utkání SKS. S pozdarvem, Raz.

        • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

          lucky-pilda     před 19 lety 27.08.2005 17:18 |  
          0 0

          paok jsme jednoznačně přehrávali jak herně, tak gólově (+ střely na branku atd.). u anderlechtu jsem měl samozřejmě na mysli herní stránku. já celou situaci vidím optimističtěji než ty, ale to je věc názoru. jak tady někdo již uvedl - momentálně se dělíme na slávisty-pesimisty a slávisty-optimisty. jsem rád, že na slavii nezanevřeš a dále budeš navštěvovat její zápasy. což ti závidim, protože zanedlouho s největší pravděpodobností odjedu na rok za hranice naší drahé vlasti a slavii uvidim po 10 letech pravidelných návštěv tak možná z online přenosů))-:

  11. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 26.08.2005 02:33 |  
    0 0

    Myslím, že to je fakt špatný přirovnání, když dáváš takovou řečnickou otázku. Mnoho lidí pracuje tak jak pracuje. Někdo lépe, někdo hůře, ale stále za stejnou odměnu. Asi jako když hraje Slavie Ligu. Jednou lépe, jednou hůře. A věř mi, že by se zaměstnanec mohl roztrhat, kdyby si během dne mohl vydělat to na co dře celý půl roknebo ještě déle. K tomu by získal ještě uznání z okolí. Jinak musím říct, že nepatřím mezi ty lidi, kterým si tuto otázku položil a ani neznám jejich kritiku. Já jsem taky kritický, ale řekl bych, že realisticky. Tento tým na Ligu mistrů ještě nemá i když při lepší konstalaci hvězd by tam proniknout mohl třeba jako Artmedia nebo Thun. Také nevěřím, že tým vydrží delší dobu pohromadě. Též si nemyslím, že vyhraje domácí ligu, což jak někteří lidé rádi řikají je jediná možnost, jak se Slavia může dostane do LM. Dokonce si myslim, že bude i těžké uhrát druhou pozici jako to bylo v minulé sezóně. Uvidíme, co přinese UEFA, třeba si Slavia ještě zvýší svůj kredit a konečně na pošesté proklouzne do LM, když v předkole narazí na schůdného soupeře. Takže závěrem čESKÝ FOTBAL DO TOHO!!! Edgar

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 19:03 |  
      0 0

      já to vidím až na š?astné číslo 7! ((-:

  12. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    Dobi     před 19 lety 26.08.2005 10:18 |  
    0 0

    Ve volných chvilkách sleduji reakce fandů - zde, ale i na iDnes. Odmyslím-li reakce některých (věčně) připitomělých spar?anů, jsou zde zdě základní skupiny - skeptici a optimisté. Já se vždy řadím k té skupince mírných optimistů. Nechci rozebrat již stokrát rozebírané a omílané. Ale: Vše plyne, vše se vyvíjí. Přiznejme si, že náš (slávistický)koeficient klesá a případný letošní úspěch ovlivní až sezónu příští a přespříští. Faktem je, že v letech 1996-98 to byla Slavia, která nakrmila český koeficient, a to tak, že mistr šel přímo do soutěže (jako letos, ale tem děkujme Liberci a Spartě za léta 3 roky zpět a trochu i Slavii, která přešla na jaro). Ale je faktem (v nebi určitě plus), že Slavia necinkala zápasy! Pamatujete ještě sezónu 1999/2000. Slavia asi 25 kol neprohrála,m zářili Došci. A pak se jelo na Viktorku a doslova záhadná prohra! A konec! Jste všichni přesvědčeni, že všichni hráči Slavie tehdy bojovali nejen v dresu, ale i za dres Slavie???? A tak to bylo několikrát! Kde je pravda? Kde jsou viníci??? V zemi zvané Absurdistán, nazývaný ale česko - Tschechien - Tchéqui - Czechia... Vykradená šatna? Jen třešnička na zkaženém dortu morálky, kde taxikáři kradou, v hotelích jsou dvojí ceny, směnárny odírají, jak to jen jde,a babičky s dědečky objíždějí prezentace hrnců, které nepotřebují, ale nakoupí je za beztrestný trojnásobek? Přiznejme si, že Sparta je nadlouho nedostižně jinde, ale a? si někdo přizná řetězec událostí (férových i těch druhých), které jí to umožnily. Ne, raději skončím. Já jsem zažil 3 sestupy do druhé ligy (1951 - to jsem z toho ještě neměl rozum, ale i 1961 a 1963). A pak obrodu. Nehažme flintu do žita, vytrvejme, sledujme vše, pomáhejme hledat řešení. Ono existuje, ono přijde! A zase bude lépe! Třeba už letos, když vyjde trochu UEFA. Slavia je věčná a my buďme věrní!

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      Bejbl     před 19 lety 26.08.2005 11:42 |  
      0 0

      Na tu Viktorku si pamatuju dobře. Stál jsem za bránou, kde se Slavia rozcvičovala na zápas. Samé prdelky, pohoda. Pak na nás Viktorka vletěla a bylo po nás. Určitě je Sparta motivovala, možná "zajela" i do našich hráčů, ale to jsou jen spekulace. čekal jsem pak před kabinamI. Hráči vycházeli a úsměv na líci! Specálně si pamatuju na P.Novotného a trenéra Radu. Jediněj nasranej byl Pavel Horvát. Na to nezapomenu.
      Prostě už několik let nejsme jako klub 100% profesinální, nedokážeme si určité věci ohlídat. A? ty oficiální, a? ty neoficiální. Náš fotbal je džungle a my v něm taháme za kratší šňůrky.
      K LM: Naše "nízkonákladová letecká společnost" hrála to, na co měla. Jestli jsme měli začít hrát na 2 útočníky je podle mě jedno, v sestavě bylo dost ofenzivních hráčů, kteří měli útok podpořit. To se nestalo. řekl bych, že tíha zápasu na hráče dolehla. Místo snahy něco vymyslet a takové "osobní statečnosti" přicházeli alibistické přihrávky dozadu a v nouzy pak nakopávané balony dopředu. Prostě nám chyběl ten fotbalový um soupeře přehrát. V klubu se dala přednost stavět na levných, nekonfliktních hráčích. Je škoda, jak to dopadlo s Kolouškem. Nejednat s hráčem a vyhodit ho, je to poslední a také nejjednodušší a pro naše vedení nejpohodlnější řešení. Nosičů vody běhá po hříštích spousty, ale Koloušků jen pár. A my Kolouška měli a zadarmo se ho zbavili. Podobné zápasy rozhodují Kolouškové, ne nosiči vody. L. Jarolím mě zatím nepřesvědčil a Gedeon odvede spousty práce, ale dirigovat hru nemůže. Středeční zápas ukázal, kam nás může strategie klubu a současné vedení dovést. K dalším planým slibům a nadějím. Budeme dále kupovat průměrné hráče a poslušné ovečky, které ale těžko posunou Slavii do LM. Pak může Jarolím na iDnes brečet, že kdyby byl Holub v útoku, bylo by to jiné. Jenže Holub je v MB a nedivím se mu. Jak vedení jedná s hráči (Koloušek, ukončení spolupráce s L. Sedláčkem atd.) se rychle rozkřikne a tak se nelze divit, že si to každá potencionální posila 2x rozmyslí. Nechápu také, proč nebyl Pavel Kuka po jaru osloven pro práci v klubu! I když je mi jasné, že se současnými lidmi ve vedení by dělat asi nechtěl...
      Na závěr chci trochu optimisticky napsat, že atmosféra ve středu byla skvělá, náš plný bus z Rožďalovic si to také užil hold příště pojedeme zase na tu "UEFU". Jsme Slávisté a jinak to nebude. VěRNI ZůSTANEME!

  13. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 26.08.2005 11:49 |  
    0 0

    Ano Cindy, každý má právo na svůj názor, ale ten Tvůj mi připadá tak trochu víc ovlivněný tím oficiálním.Opravdu udělali všichni pro postup co je v jejich silách? Diváci ano, těch tentokrát víc přijít nemohlo. O vedení nemluvím, protože ti ani netuší co by to vlastně měli udělat.... Trenér zvolil, s ohledem na to, že jsme měli dát nějaké góly (to, že min.1 od Anderlechtu dostaneme muselo být po našich podzimních vystoupeních jasné snad každému) divnou sestavu s jedním poloútočníkem. A hráči? Někteří hráli opravdu moc špatně. Hlavně ti, kteří by měli tým táhnout: Jarolím,Gedeon,Piták. Jarolím dal v Bruselu krásnou branku, ale jinak jsou jeho podzimní výkony pro mě velkým zklamáním. Piták, nebude-li hrát při pravé lajně bude poloviční a může hrát někdo jiný. Gedeon se v poslední době snaží hrát něco co nikdy neuměl: Kličkuje a o míče, které před tím skvěle vybojuje "nově zařazenými kousky" opět příjde. Možná, že někteří byli přemotivováni. V každém případě to všichni dohromady opět nezvládli. Cindy hodnotí snahu. Ve vyspělých společnostech (to ta naše není-viz incident v šatnách) je však zvykem hodnotit výsledek. A ten hovoří jasně:LM bude hrát Anderlecht, protože Slavia něco zvorala. Tvými slovy Cindy : Zvorala se ctí, tak to jsem si oddechl.
    Vedení bude nakonec, stejně jako Cindy, spokojeno (až na ty milióny), prohrát s Anderlechtem není přece žádná ostuda, představili jsme mladé hráče,kteří jsou příslibem do budoucna, tudíž námi nastoupená cesta je správná, takže vlastně ani důvod k úvahám o našem eventuálním odstoupení. A Cindy nemus být smutný, vždy? to vzhledem k okolnostem (nové mužstvo atd) vlastně čekal ! Slawek

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      (host)     před 19 lety 26.08.2005 11:57 |  
      0 0

      "důvod k úvahám o našem eventuálním odstoupení" ??? To se teda prober, i kdyby jsme prohráli s divizní Horní Dolní, tak Leška a spol. dobrovolně neodstoupí, to už bys za těch 10 let jeho pijavičního působení mohl vědet. Ale nic proti, tůvj názor respektuju.

    • Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

      lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 19:23 |  
      0 0

      sestava byla podle mě ok. jakýho jinýho útočníka tam chceš dát, když kromě poloútočníka vlčka tam máme už jen fořta (nezvlád by celý zápas), pešíra (velice průměrný) a tuším, že táborskýho, či kdo tam je? můj názor se shoduje s cindym - špatně nehrál nikdo. vydali ze sebe, co mohli.
      btw. myslíš si, že když odstoupí leška a zbytek managementu (z něhož rosen s collecotem tam jsou relativně ještě krátce), tak se něco radikálně změní? zástupy hráčů v čele s owenem a ronaldinhem nás budou prosit na kolenou, aby mohli hrát ve slavii, sponzoři nám jen budou cpát prachy, aby už konečně byl stadion postavenej, že jim je jedno, že je to nějakejch trapnejch 200 - 300mega, i když je to zruinuje, budou mít dobrej pocit, uefa přestane házet klacky pod nohy českýmu fotbalu a od té chvíle bude dělat jen spravedlivá rozhodnutí, rozhodčí se všem veřejně omluví a společně s funkcionáři sparty a dalšími se přijdou udat na policii, sparta nám odevzdá vycinkané tituly se slovy "vy si je zasloužíte, my jsme jednali nepoctivě", bruckner se probudí ze spartanarkotik a začne nominovat konečně podle toho, kdo co hraje a ne podle klubu, ... kéžby se alespoň jeden z těchto bodů dal vyřešit jen odstoupením vedení. ale bohužel to nepůjde ani kdyby nás převzal dalajláma ...

  14. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    Galan     před 19 lety 26.08.2005 14:09 |  
    0 0

    Včera jsem četl hodnocení některých ex-slávistů, kteří odpovídali na různé otázky, mimo jiné – „ Proč jsme ve středu nepostoupili do CHL ?“. Pan Herda konstatoval, že za všechno může Csaplár. Údajně zavedl binec a přivedl „podivné“ hráče. Kladl jsem si otázku jak to souvisí s našim vyřazením. Nevím jestli to od pana Herdy nějaká zatrpklost, že např. Herda ml. byl poslán do Kladna, opravdu nevím.
    Udělal jsem si tedy analýzu z pohárového zápasu, a hledal jsem ty „podivné“ hráče, vylučovací metodou. Hráči, kteří hráli pod uvedenými trenéry -
    Beránek / Czaplár –
    Kozáčik, Kratochvíl, Gedeon, Hrdlička, Piták, Švec, Zbončák - 7,
    Jarolím/Csaplár -
    Holeňák, Latka, Suchý, Fořt, Vlček - 5,
    Jarolím –
    Hubáček, Kováč, Šeliga, Zábojník, Jarolím, Švento – 6. Zajímalo by mě tedy, kdo z „podivných“ hráčů - Holeňák, Latka, Suchý, Fořt, Vlček – může za naše vyřazení. Rád se nechám ponaučit, nejsem takový odborník jako pan Herda.

  15. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    lucky-pilda     před 19 lety 26.08.2005 19:25 |  
    0 0

    souhlas! jen "neúspěch" se píše ú s čárkou ((-:

  16. Re: Prohra? Vyřazení? Ano, ale se ctí!

    (host)     před 19 lety 26.08.2005 22:17 |  
    0 0

    Ahoj CINDY. Srdečně Tě zdravím. článek si napsal hezký, ale je zcela v Tvém duchu VIDěNÍ VŠEHO S OPTIMISMEM do budoucna a spíš než realita je to soubor pozitivismu co nás má uchlácholit. Rozdíl zejména v tomto zápase byl obrovský a je to dané kvalitou kádru a jeho nezkušeností. Anderlecht patří mezi to nejhorší co LM má a přesto jsme si nedokázali prakticky vytvořit golovku. Přečti si i názor JAROLÍMA že všichni naši hráči záhráli pod svoje možnosti a máš sice pravdu, že bojovali ale byla to bojácná bojovnost bez agresivity a zakončení.