Liga mistrů

Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

Slavii se nepodařil ani pátý pokus v boji o Ligu mistrů. V domácím zápase s Anderlechtem jsme prohráli 0:2.

Velké zklamání a smutek zavládl ve všech slávistických duších, sen o Lize mistrů zůstává nadále jen snem, který můžeme zrealizovat nejdříve za rok.
 
Na Strahov po dlouhé době přijel soupeř zvučného jména, bylo o co hrát. Stadion byl tedy beznadějně vyprodán a hráči zvyklí na často komorní atmosféru měli jistě z bouřlivého kotle radost, fanoušci je měli hnát dopředu. Přesto se začalo velice opatrně, Slavia nastoupila opět jen s jedním útočníkem a hodně se soustředila, aby nedala soupeři šanci skórovat. Děj se odehrával převážně na půlce soupeře, ale končil jen u náznaků šancí a solidním počtem standardních situací, které bohužel spolehlivě končily v náručí českého gólmana ve službách Anderlechtu. Několikrát naopak zahrozil i soupeř, ale Kozáčik stále držel čisté konto. Když střelecky zklamal i Zbončák, šlo se do šaten s výsledkem lepším pro hosty.
 
Poločas tedy bez branek, nervozita stoupala, ale stále to bylo dobré. Přestávku vyplnila střelecká soutěž na ploše o nové auto Chevrolet a několik š?astlivců chytlo míček znamenající letenku na další utkání v pohárech.
 
Do druhé půle vyslal trenér Jarolím místo zraněného Švece Fořta a posílil tak slávistickou ofenzívu. Suchý se stáhl do obrany. Náznaky šancí pokračovaly, tvrdou střelou neuspěl ani kapitán Gedeon. Několik závarů před brankou Zíky se bohužel též nepovedlo zužitkovat, zvláště Latka byl velmi blízko vedoucímu gólu. Naopak úspěšný byl soupeř, který z protiútoku rozvlnil naší sít?. V tu chvíli bylo potřeba vstřelit minimálně dvě branky, ještě naděje malinko žila. Sešívaní se však do šancí nedostávali a poslední zbytečky naděje zabila druhá branka Anderlechtu, která definitivně rozhodla. Utkání se již dohrávalo, přesto se domácí sympaticky snažili o korekci výsledku.
 
Letos se tedy loučíme opět před branami prestižní Ligy mistrů, ale loučíme se důstojně. Mužstvo nezklamalo, jen musí ještě nabrat více zkušeností, k čemuž nám pomůže třebas Pohár UEFA, který Slavia hrát bude. Jen představovat si můžeme, jak by dnešek asi dopadl, kdyby Slavia zůstala nasazeným týmem, jak tomu původně bylo.

Slavia - Anderlecht 0:2 (0:0)
Sestava Slavie:
M. Kozáčik - M. Švec (46. P. Fořt), M. Holeňák, M. Latka, M. Zbončák - K. Piták, M. Suchý, P. Gedeon (66. P. Zábojník), L. Jarolím, T. Hrdlička (61. D. Švento) - S. Vlček
Branky: 72. A. Serhat, 84. M. Mpenza
 



 
Další fotografie naleznete na webu slaviafoto.net od Richiho a Werči - ZDE.

Komentáře (44)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sen se nesplnil

    (host)     před 19 lety 24.08.2005 23:28 |  
    0 0

    chtel bych podekovat vsem, kteri prisili a aktivne fandili. dal bych chtel vyzvednout pavla forta a zboncaka, kteri nam pres prohru prisli podekovat.

    • Re: Sen se nesplnil

      bojler     před 19 lety 24.08.2005 23:28 |  
      0 0

      omlouvam se, neprihlasil jsem se a tim ani nepodepsal

    • Re: Sen se nesplnil

      Serf     před 19 lety 25.08.2005 08:22 |  
      0 0

      To ze nam hraci nepodekovali po takovem fandeni a nakonec zaverecnem potlesku, to mne totalne vytocilo. Fort a Zboncak (!!!) byli svetlou vyjimkou, ale co ostatni? Pak se divte, ze fanousek neprijde, ze jste byli nastvani? A co fandove? Tem snad bylo hej? Stydte se!

      • Re: Sen se nesplnil

        (host)     před 19 lety 25.08.2005 10:31 |  
        0 0

        Serfe...ohlédni se trochu zpět do včerejšího večera.
        Spousta našich hráčů poslední desetiminutovku již chodila jako po jehlách.Viz Holeňák,Suchý a jiní.
        Gedy toho odehrál spoustu a vrátil se na hřiště mezi ostatní,zrovna tak Švec s ovázaným kotníkem...
        Když francouzský sudí naposled foukl do píš?alky,hráči Slavie do jednoho padli vyčerpáním a asi i zklamáním na trávník...já bych jim nic nevyčítal.Myslím že pro Slavii i pro nás fanoušky odvedli maximum kterého byli v tu chvíli schopni.To že byl soupeř o kousek před námi je zase o něčem jiném.Mne spíš doslova (omlouvám se) nasralo,jak někteří rádoby fanoušci Slavie po druhém golu začali na hráče nadávat a začali odcházet ze svých míst,místo toho,aby chvilinku počkali a hráčům Slavie za jejich práci poděkovali (to se týká hlavně východní tribuny a? kryté či nekryté).To jsem viděl na vlastní oči. Cindy z východní

        • Re: Sen se nesplnil

          Serf     před 19 lety 25.08.2005 12:51 |  
          0 0

          Taky jsem byl na vychodni a po 2. golu nas tam moc nezbylo (sektor K), tedy jiste, kazdy at si sahne do svedomi. Ale podekovat za podporu by melo byt samozrejmosti po jakomkoliv zapase ci vysledku. Nelibilo se mi to a zkazilo mi to i zaver celeho dne. Ja jsem tleskal vestoje...

  2. Re: Sen se nesplnil

    KING25     před 19 lety 24.08.2005 23:28 |  
    0 0

    Je to obrovská škoda. Nálada byla před zápasem dost bojovná. Zápas byl dost vyrovnaní a diváci hnali hráče dopředu velkým skandováním. Škoda toho konce. Je mě z toho smutno..:-(((. Na druhou stranu ale jsem přesvědčen, že tenhle tým má budoucnost a ještě o něm Evropa ušlyší!!!!!!

    • Re: Sen se nesplnil

      (host)     před 19 lety 24.08.2005 23:53 |  
      0 0

      A taky nekdo hostum vykradl satnu. Dost trapny...

  3. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 01:33 |  
    0 0

    Myslím, že nužstvo odvedlo skoro všechno, na co má. Kozáčik tentokrát nic nezkazil, Švec do zranění velmi dobrý, Holeňák, Latka a Zbončák zřejmě nejlepší z našich na hřišti. Mimochodem, Holeňák si zaslouží ten svůj plat, fotbalově byl asi z týmu nejlepší. Piták po odchodu Švícka trochu odříznutý, hrál spíš jen svůj průměr, Gedy dřel a kazil, ale určitě nezklamal, Lukáš Jarolím je dobrý dirigent pro ligu, ale na LM jako dirigent nestačí. Výborný Suchý. Velmi slušný Vlček, ale sám toho moc nadělat proti takhle dobré obraně nemohl. Fořt příjemně překvapil, Hrdlička dokázal mnohem víc než Švento.
    Anderlecht má o třídu kvalitnější tým a porazit jsme je mohli jen s pomocí všech svatých, soudce a náhody. Přiznejme si to, na LM nemáme ani kádr, ani peníze, ani diváky, ani stadion. Nastoupit proti Realu nebo Arsenalu, dostali bychom přinejmenším pětku.
    Trenér Jarolím postavil mužstvo a střídal naprosto správně, nic mu nedokážu vytknout, jen trochu lituju, že nepostavil i mladého černého. Potvrzuje se, že nejnebezpečnější hráč do koncovky je Latka. Asi bych ho stavěl do zálohy hned za hroty. Snad až se aklimatizuje Pešír a přestane hrát turecky, bude ještě jeden koncový útočník
    Tantalos

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      mart     před 19 lety 25.08.2005 09:42 |  
      0 0

      ..jj Tantalos, asi mas pravdu. Zapas sem videl dvakrat ( bohuzel jen v televizi) - (mezi primym prenosem a zaznamem jsem si dal Villareal v. Everton), takze poradne hodnotit nelze... suma sumarum mas asi pravdu.... i s tim trenerem. Asi se mozna najdou lidi, co mu budou vytykat hru doma na jednoho utoc-zaloznika.... ale asi bohuzel na vic asi nemame (smutek). No na zaver snad par veselych postrehu ..... francouzsti rozhodci jsou prinejmensim stejne spatni jako nasi (SLA-AND),
      sudi Colina nenechal D.Fergusona vubec hrat, a odpiskal mu 10 faulu!( vse pri hlavickovych soubojich) a navic mu neuznal zcela regulerni gol ( VIL-EVER)... pripomnel nam tak bajecny vykon ( REC-CES na ME), kdy sde mu stejnym zpusobem podarilo vymazat jisteho Kollera.. Hrac Wilhelmson je pravdepodobne nadejnym nastupcem Martina Dahlina(asi nejhnusnejsi hrac vsech dob) - pri trose snazeni by mohl dokazat to co M.D. tedy faulovat soupere pri kazdem kontaktu s micem ,pripadne skocit trojiteho Salchowa pokud by se jej snad souper dotkl (holt slusna svedska skola). posledni ( VIL-EVER) Everton venku prece jen neprasil tak silene jako v domacim zapase pred 14 dny... presto byl jednoznacne ostrejsi nez Slavia v Brusselu......no a ted uz snad pomalu do prace....o.k priznavam, ze jsem tipoval 3:1 pro Slavii, no..sem holt snilek. i tak zdravi mart

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      (host)     před 19 lety 25.08.2005 12:28 |  
      0 0

      Konečně čtu jeden komentář,který se zdá být objektivní a se kterým souhlasím. Jarolím staví nové mužstvo a na mladých a skutečně talentovaných hráčích. Opravdu chybí tvůrce hry, ale mě Koloušek vůbec nechybí, to není hráč do kolktivu a do roka to poznají i v Příbrami! Vyloženě špatný je útok. Vlček je spíš brejkový hráč a Fořt... Já nevím co si měm mám myslet, ale já ho ještě neviděl zahrát! Ten kluk má snad jen na 2.ligu! Chybí útočník typu Pacandy, který udrží míč a jde do kliček a připraví standartky, ale lkde brát...

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      mart     před 19 lety 25.08.2005 12:56 |  
      0 0

      jeste sem si vzpomel na jeden komentar ( myslim, ze to byt Petr Rada na CT2) Anderlecht proste veril, ze postoupi,... Slavia pouze doufala nekde ve skrytu duse... jo to mi pripadlo fer, asi to tak nejak bylo. No a k tomu mymu vysledku ( 3:1 pro Slavii) - pri pohledu na cely zapas - to by byl vysledek mozna jednoho z 20ti zapasu techto dvou muzstev, naopak Jarolimovo "doufejme, ze nedostaneme gol, a ze nam to tam nejak spadne" bych videl tak 1 ku 4, cimz chci rici, ze to fakt asi postavil spravne.mart

  4. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 01:41 |  
    0 0

    Fandil jsem hochum pri sms zpravodajstvi az z Ameriky, no nevyslo to... Podle me to dopadlo podle ocekavani, mame zcela novy tym, ktery neni slozeny ze zadnych hvezd a jeho sila bude v tom, ze bude casem rust. Proti Anderlechtu, ktery je nadupany reprezentanty, nase sance nebyla vysoka. Museli bysme mit stesti, hrat na hranici moznosti a mit stesti. Bohuzel nase forma neni idealni a naopak Anderlecht hraje v posledni dobe v pohode. Hold mozna to vyjde priste. Ja si stejne myslim, ze nas fotbalovy buh tresta za to, ze nejsme schopni postavit novy stadion, a do LM nas pusti az s novym stadionem. Sesivany

  5. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    gary     před 19 lety 25.08.2005 01:49 |  
    0 0

    Také si myslím ,že hráčům nelze nic vytknout. V loňské sezoně se jim překvapivě podařilo vybojovat možnost kvalifikace o LM. V té letošní se jim sice nepodařilo překonat Anderlecht ,ale tenhle tým na víc prostě nemá.
    Jediným, kdo poslední dobou selhává a zaslouží kritiku je vedení. V minulé sezoně se všemožně snažilo demotivovat hráče nevyplácením platů a v té letošní neudělalo vůbec nic pro úspěch v předkole LM.Posily které pro letošní rok přivedli ,na mezinárodní úspěch nemají .Ani po nadějném výsledku z Bruselu nezariskovalo a nepřivedlo jediného trochu schopného hráče do útoku Naopak se jim podařilo vyštvat Václava Kolouška .Dnešní zápas jasně ukázal ,jak moc nám hráč jeho kvalit chyběl.

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      (host)     před 19 lety 25.08.2005 08:01 |  
      0 0

      Víš Gary, ta poslední doba, co vedení t.j. Leška selhává trvá už 11 let. To, co si dovolili a za cizí peníze provést s Kolouškem je do nebevolající. A nic. Kdy už tomu vedení konečně dojde, že je to z jeho strany všechno marnost a že Slávii utápí někam směrem k Bohemce. Ano, výsledek z Bruselu byl nadějný. Ale nic víc. Naděje mohla být realizována, ale jen při souhře mnoha okoloností a ty sehrány nebyly a asi ještě dlouho nebudou. Mezitím nám některé opory přestanou být oporami a de o to to včas rozpoznat. Oč větší byla bezdůvodná euforie po výsledku z Bruselu, o to větší je teď zklamání některých, včetně hráčů.

      • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

        (host)     před 19 lety 25.08.2005 18:29 |  
        0 0

        Proc by to melo dojit vedeni??? Ty jsou spokojeny, ze sou u koryt... To musi dojit nam fanouskum SLAVIE, ze uz je to neusnony a neco s tim delat,...jenze mam takovej pocit ze uz je 5 minut po dvanacty:(((( achjo P.C.

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      bojler     před 19 lety 25.08.2005 09:32 |  
      0 0

      Moc bych ti pral, abys nejakou nahodou prisel k relativne velkemu bohatstvi, pripadne te nakej soudruh dosadil na vedouci misto. Pak bys mohl dokazat jestli neco umis, nebo jenom placas a placas a placas...Navrhovat, aby vedeni kupovalo po jednom zapase, kterej sme prohrali "jen" o gol, utocnika, to je vskutku originalni napad.

      • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

        gary     před 19 lety 25.08.2005 11:29 |  
        0 0

        Bojlere to že nutně potřebujeme útočníka sis mohl všimnout i ty. Pokud bychom dostali v Bruselu tři nula bez valné šance na postup do LM tak neřeknu ani popel. Ale my jsme uhráli solidní výsledek a vedení pro postup neudělalo vůbec nic . Mělo trochu zariskovat a ne jen sedět na prdeli a čekat na zázrak ,který se nestal.Tomu se neříká koncepční práce . Například mužstvo ,které měl k dispozici pan Beránek v dvojzápase s Vigem by Anderlecht vypráskalo.

        • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

          bojler     před 19 lety 25.08.2005 17:30 |  
          0 0

          ted cestou domu sem si experte fspomnel, ze ten utocnik by nam byl leda tak na hovno, protoze jaksi by musel sedet na tribune kvuli uzavreny soupisce. takze asi tak. to jenom tak k te kritice vedeni.

        • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

          bojler     před 19 lety 25.08.2005 17:32 |  
          0 0

          no tak vidim, ze uz si na tu uzavrenou soupisku vzpomneli i dalsi...

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      Serf     před 19 lety 25.08.2005 12:54 |  
      0 0

      To trochu nesedi, uzaverka soupisek byla jeste pred prvnim utkanim, utocnik by nam s Andrlechtem stejne nepomohl. Na druhou stranu, utok neni nasi silnou strankou, coz je fakt.

      • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

        gary     před 19 lety 25.08.2005 13:01 |  
        0 0

        Serf tak tomu říkám argument , který mi zavře hubu !! Gratuluji ti ,to se povede málokomu. Ale na podstatě věci to nic nemění.

  6. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 25.08.2005 06:28 |  
    0 0

    Tak se počkám ještě chvíli, než načnu tu mou 17tiletou slivovičku....:-((.....a to jsem se na ní takl těšil:-((

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      alonso     před 19 lety 25.08.2005 23:48 |  
      0 0

      Jó tak to máme podobný problém taky sem se sem těšil na pozapasové ritualy..No nic

  7. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    Jacobs     před 19 lety 25.08.2005 07:20 |  
    0 0

    Není čeho litovat- máme pěkný, nový, moderní stadion, silný posílený kádr se kterým vyhrajem ligu, pohár a UEFu,a také máme skvělý managment který dokáže sehnat tolik peněz že nám těhle pár drobných nebude chybět :-(. je to prostě v prdeli, líbil se mi akorát Švento, Suchý a Švec s hrdličkou. Mladý Jarolím dokáže nahradit Kolouška a navázat na tradici slávistických špílmachrů jen v očích jeho rodiny. prostě jsme zase byli horší- kámoš mi tvrdí že být slávistou je druh duševního sadomasochismu a asi má pravdu.

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      (host)     před 19 lety 25.08.2005 10:35 |  
      0 0

      Tak tomu tvému známému bych vzkázal, a? je radši zticha. Tyhle kecy fakt miluju. Lidé, co tohle říkají by si měli uvědomit, že SKS je 2. nejúspěšnější klub v čR.Konrad

      • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

        (host)     před 19 lety 25.08.2005 11:53 |  
        0 0

        Tohle nema cenu ani komentovat...

        • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

          Jacobs     před 19 lety 25.08.2005 12:28 |  
          0 0

          mně nebo Konrada? já si totiž za tím stojím- Leška totiž tvrdí že je vše v pohodě

          • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

            (host)     před 19 lety 25.08.2005 18:21 |  
            0 0

            Ne ty bud v klidu,"prispevek" nepatril tobe ale Konradovi! Byly casy kdy i ja jsem se pod prezdivkou zapojoval do diskuzi, ale tem lidem co tu pisou blaboly o druhym nejuspesnejsim klubu a furt se tim utesujou nema cenu odporovat, protoze jim to stejne nevymluvis. Dokud se budou drzet koryt Lezkovci, kteri parazituji na klubu a zenou ho do zahuby obrazek na hristi i v zazemi klubu bude porad horsi!! Kdyz uz sem se takhle rozepsal, chtel bych podekovat klukum za vcerejsi vykon, nebylo to sice nic zavratnyho, ale snazili se s tim poprat a toho si vazim!! Bohuzel co si budeme namlouvat LM se s kadrem dorostencu a zbytku vesmes nezkusenych hracu hrat neda, hough

            • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

              mart     před 19 lety 25.08.2005 23:49 |  
              0 0

              no jo! ......sem Te hned poznal! ...ty's ten slavnej Anonym, co vsemu lepe rozumi,....... vis, my co tady pisem, tak nejak vime , ze vsechno neni uplne prave, orechove. Ale nevzdavame to! Nenadavame jen tak lidem, kteri mozna i nedelaji vsechno dobre! Neradime NEKOMU ( no komu vlastne poradit?) aby koupil Slavii, protoze to chceme, nebo protoze by to s nama vyhral, nebo proste proto, ze si myslime, ze by to jako prineslo zlepseni. Vis, asi to tezko pochopis, ale my jsme slavisti. Slavisti, se vsim, co k tomu patri. Zklamani slavisti,... o.k. sem tam i na.rani slavisti..., ale hlavne porad slavisti. A o tom to je. Takze, asi tak nejak. Nejak se nemuzu ubranit staremu uslovi o rybach, ktere, ovsem ze tedy, pokud by byly....zdravi mart.

              • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

                (host)     před 19 lety 26.08.2005 09:11 |  
                0 0

                Proste sme Slavisti a jestli nekdo rozkrada Slavii to uz nas nezajima,..jen je nechme na pokoji..,sice vime ze to nedelaji dobre ale co at to delaj jak to delaj, MY SME PRECE SLAVISTI!! Nevim Marte jestli je to nejrozumnejsi pristup..

                • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

                  mart     před 19 lety 26.08.2005 12:55 |  
                  0 0

                  o.k.... chapu Tve pocity. Uznavam, ze v nasi spolecnosti je spousta levaku( ale kde nejsou?). Uznavam, ze ne vse co se deje v nasi Slavii ... ehm, vypada na rovinku (asi nejvic by mne zajimalo, kam se podely ty penize po vyprodeji v lete 1996, myslim, ze to bylo pres 350 milionu, ale mozna se pletu). Ale.... zaprve nemam dukazy. O nicem, ani o nikom. ( pravda, to ze od toho pan Korbel zmizel tak jak zmizel, jaksi poukazuje jistym smerem). Za druhe je tu audit. Ja vim - mohli si nechat zauditovat jen urcite obdobi, ktere mohlo byt relativne ciste. No a za treti..... asi nejsmutnejsi.... tezko by sme s tim neco udelali. Jinymi slovy, ja bych se novemu majiteli nebranil, nakonec uz pred 6ti lety v materialech o ENIC hledal a taky nasel informace, ktere nehovorily o solidni spolecnosti...., ale v posledni dobe( zejmena v poslednim pul ruce) se snad prece jen neco zacina hybat. Dost verim v toho pana Rosena. Dost se mi libi ze Czaplara nahradil Jarolim. Snad jsou urcite posuny i ve veci stadion ( i kdyz to asi za ty 3 tydny nebude)..... fakt nevim.... to je jen a jen muj nazor,... tedy - ja porad jeste doufam. Zdravi mart

  8. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    Markus     před 19 lety 25.08.2005 08:02 |  
    0 0

    Prohráli jsme, ale se ctí a tým ukázal opět svůj potenciál. Všichni hráči se potřebují lépe sehrát, příliš často docházelo k situaci kdy šla přihrávka na hráče co tam nebyl nebo jsme nevěděli co s míčem. Dělalo nám velký problém založit kloudnou akci. Navíc máme stále veliký problém v hlavičkových soubojích, z tolika rohů bysme měli být schopní minimálně vystřelit na branku, jenže kolikrát jsme za zápas dokázali branku soupeře ohrozit střelou co šla mezi tyče? :( Jarolím sám na tvoření šancí nestačí, Gedeon se snažil, ale není to zrovna typický hráč co šance zakládá, o Suchém ani nemluvě. Snad během podzimu pronikne do sestavy Ačka Milan černý, ten se mi líbil jak hrál.

  9. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    Dobi     před 19 lety 25.08.2005 08:22 |  
    0 0

    Je to vše jen a jen o štěstí, zázemí, sehranosti. Ti kluci (až na malé výjimky) určitě nechali na hřišti duši, 72 minut oprávněně žila naděje, by? nebezpečných útoků nebo jejich dotažení bylo minimum (viz např. zápas v Teplicích). Někde, snad ve Sportu, jsem četl, že bude třeba dlouho napravovat, co vše způsobil čaplár. Země se točí dál, fotbalový život jde dál. Za všechny antiskeptiky dávám jedinou otázku - bylo jen málo lidí, kteří ještě před rokem nespílali Latkovi - ohráblo, nekopa, dřevák.... Dnes jej většina chválí. Věřím, že při citlivém přístupu (to jsem ale od čaplára čekat nemohli), najde svoji parketu Fořt, Suchý roste zápas od zápasu (by? se chybka vloudí), nezatracujme Holeňáka (odvádí kus poctivé práce), švec potřebuje doléčit, myslím, že do něj Belgové fest zajeli!!! Co tedy chybí? Stadión, citlivost (odchod Kolouška bych soudil - tak jako tak - až s odstupem týdnů), troška štěstíčka a možnost pracovat cílevědomě. čaplár a Hřebík (obrazně přeneseno) jsou největšími budovateli Slovanu Liberec. Vytahali ze základního kádru snad 8 hráčů a kde je dnes Liberec? By? platí, že často první vyhrání... Vzpomínáte na starty Brna v posledních letech a jejich konce? Letos je to opak, ale když se podívám na Kotrbu, nedivím se. Takže držme palce, vytrvejme, dál si pěstujme svou psychiskou nemoc zvanou "slávista". Ono to všechno jednou přijde. A tam kde můžeme skromnou troškou nějak přispět, přispějme. Náladou, srdcem, pochopením, ale i zdravými postřehy, kde se nám z jiného úhlu něco třeba nelíbí!

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      Galan     před 19 lety 26.08.2005 20:27 |  
      0 0

      Také jsem včera jsem četl hodnocení některých ex-slávistů, kteří odpovídali na různé otázky, mimo jiné – „ Proč jsme ve středu nepostoupili do CHL ?“. Pan Herda konstatoval, že za všechno může Csaplár. Údajně zavedl binec a přivedl „podivné“ hráče. Kladl jsem si otázku jak to souvisí s našim vyřazením. Nevím jestli to od pana Herdy nějaká zatrpklost, že např. Herda ml. byl poslán do Kladna, opravdu nevím.
      Udělal jsem si tedy analýzu z pohárového zápasu, a hledal jsem ty „podivné“ hráče, vylučovací metodou. Hráči, kteří hráli pod uvedenými trenéry -
      Beránek / Czaplár ---–
      Kozáčik, Kratochvíl, Gedeon, Hrdlička, Piták, Švec, 6,
      Jarolím/Csaplár ----
      Holeňák, Latka, Suchý, Fořt, Vlček, Zbončák - 6,
      Jarolím ---
      Hubáček, Kováč, Šeliga, Zábojník, Jarolím, Švento – 6. Zajímalo by mě tedy, kdo z „podivných“ hráčů - Holeňák, Latka, Suchý, Fořt, Vlček – může za naše vyřazení. Rád se nechám ponaučit, nejsem takový odborník jako pan Herda.

  10. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 08:28 |  
    0 0

    nechci autora tohoto článku urazit..ale myslím si že je vic Slávista(což neni nemoc) než reporter..jak může napsat že jsme se loučili s LM důstojně...celkové skore 1:4 je snad důstojné..? předvbedená hra spíš vypovídala o tom že prostě v LM mistrů nemame co pohledávat, špatně zvolená taktika..potřebovali jsme dat gol a při tom jsme začali hrat na jednoho útočníka tohojsme utavili, přetlak v záloze byl spíš na škodu a navíc nekvalita se projevila víc než jasně..syn trenera..(ml. Jarolím) prostě nemá na to aby dělal špílmachra v klubu který má evropský ambice, a závěrečné oslabení obrany hrálo se na tři zadáky nás vehnalo do pekel, ale stejnou měrou na této mizéri se zasloužilo spolu s trenerem, hráči..ti aspon bojovali a hráli na to co mají..na vic to neni..i slavné Leškovo vedení, která vždy také dělá jen to na co má, rozprodat mančaft..teda zpět ne rozprodat, ale nechat si zadar odejít hráče a nakoupit mladé a neznámé a levné hráče ze Slovenska a z druhé ligy to jako avizovaný útok na LM nemá chybu,prostě si opět neuvědomilo, že za málo peněz málo muziky..a nejhorší je to co provedli s posledním opravdovým vůdčím tipem ve slávii s Kolouškem, koupit jej za cca 26 mil. a pak jej vyštvat a zbavit se jej zadar, jenom proto aby syn ternera měl místo v sestavě, to nemá chybu, a včera se ukázalo jak kvality hráče Kolouška prostě postrádáme,myslím že by se mu měla celá Slávia omluvit, prostě s tarbantama se formule 1 jezdit nedá..
    myslím si že jediné co se nyní dá dělat a to i s pomocí těchto stránek, je zahájit nějakou podpis. akci na to aby se konečně vyměnilo vedení, jak může srdcař a klenot Slavie Kuka být bez nabídky o post ve Slavii, to je majitel slepej..asi jo..

  11. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    (host)     před 19 lety 25.08.2005 08:34 |  
    0 0

    Je to škoda, ale realita, náš postup by byl překvapením, i když se to po prvnim zápase zdálo i možné. Přidávám se k názoru, že se toho hráčům nedá moc vytknout.Snad jen Karel Piták a Gedy mají na víc , než předvedli. Líbil se mi Švec, Hrdla a prvních dvacet minut taky Piták, bohužel pak se úplně vytratil...Atmosfera byla pěkná a jestli se dostaneme přes 1. kolo do skupiny UEFY, tak můžeme zase přivítat nějakýho zvučnýho soupeře.před plným stadionem. LordEdmund

  12. hodnocení a la RudáHvjezda

    rudahvjezda     před 19 lety 25.08.2005 08:45 |  
    0 0

    takže jako ve sportu, jak jsem to na strahově viděl já.:
    kozáčik 6 - švec 7 (fořt 6), holeňák 7, latka 6, zbončák 6 - piták 6, gedeon 4 (zábojník 3), jarolím 5, suchý 5, hrdlička 6 (švento 5) - vlček 5

    latka byl výbornej, ale na gólu nese myslím dost velkou část viny

    • Re: hodnocení a la RudáHvjezda

      Dobi     před 19 lety 25.08.2005 09:01 |  
      0 0

      Latku jsem po přestupu chvíli proklínal, ale, jak jsem už napsal, hájil jsem jej před útoky lidí, kteří jej uráželi. A postupně mu začal věřit! Chybu udělal - již ve fázi, kdy se hraje vabank (neboli va banque), ale bude jedním z pilířů. Budiž každičká chybička poučením pro ty, kteří jsou ochotni a schopni s tím něco udělat! A ostatní? Zatněme zuby a buďme i nadále věrní!!!

  13. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    vlada     před 19 lety 25.08.2005 10:01 |  
    0 0

    Je to škoda,ale nedá se nic dělat. Atmosféra na stadiónu byla perfektní. Bohužel asi dlouho zase nebude. Je třeba se oklepat a udělat aspoň bod v Olomouci, ikdyž asi budou chybět síly.Do UEFY bysme měli jít nasazeni,tak snad postoupíme do skupiny,mladíci naberou nějaké zkušenosti a získáme body do koeficientu,které nám chyběli abysme byli nasazeni pro letošní předkolo LM. Pitákovi i Gedeonovi budou končit smlouvy,tak se musí ukázat aspoň v UEFě,aby neodešli za pakatel.

  14. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    kuczik     před 19 lety 25.08.2005 12:32 |  
    0 0

    Tak podle me rozhodly o nasem nepostupu 3 faktory: 1. nemame utocnika - Vlcek neni utocnik,to uz asi vsichni pochopili,kdyz vidi,jak si pocina v koncovce... Ale o to ani tak nejde.. Spis jde o to,ze hrajeme doma,potrebujeme dat gola a jarolim to postavi 4-5-1 s Vlckem na hrotu... Fajn..At se hraje 4-5-1,ale v tomhle systemu musi bejt tim hrotakem nekdo,kdo je schopen podrzet mic a rozehrat do stran na nabihajici krajni zalozniky,coz se Vlckovi moc nedarilo,ale na jeho obranu je potreba rict,ze tolik tech micu do nohy nedostal... a duvodem je faktor cislo 2 - hra naseho tvurce hry - L.Jarolima... Pro oko divaka hraje mozna pekne... Podrzi si balon,zasekne ci si udela klicku a prihraje dozadu na stopery nebo krajni beky... Jeho hra mozna nekteremu oku lahodi,ale jaky to ma vysledek?Umozni obrane soupere se zkoncentrovat a zformovat... Zaroven vyradi ze hry nase krajni zalozniky,kteri nedostanou mic do behu,ale ´maximalne dostoje a s tim nic neudelaji... Jedinou moznosti,jak se dostat do jejich vapna je tim padem centr a kdyz hrajeme na jednoho utocnika,ktery jeste neni kdovijaky hlavickar,tak se nedostaneme do zadne sance... Proste rozehravka L.Jarolima je tak stereotypni,ze tim nikoho neprekvapime a nase hra tak pak taky vypada... Zadna myslenka,nic...(Kazdeho ted asi napada myslenka - jak by to vypadalo s Kolouskem,ktery je kreativnejsi,ale to se nikdy nedozvime a muzeme jen spekulovat...) Jedinou sanci je pak schopnost nekterych hracu prosadit se individualne ( Pitak,Svento.... ).. 3.faktorem je podle me mozna spatne nastolena taktika.. tim nechci pana Jarolima kritizovat,ale osobne si myslim,ze jsme to meli hrat presne naopak... Zacit v rozestaveni 4-4-2,vlitnout na ne od prvni minuty a snazit se dat gola... V pripade uspechu bysme se pak mohli stahnout na defenzivnejsi 4-5-1 a hrozit z brejku,protoze Anderlecht by to musel otevrit.. Takhle ziskavali hraci Anderlechtu pevnou pudu pod nohama a nas zacal tlacit cas... Jinak nemuzeme hracum nic vytknout... Nechali na hristi vsechno,dreli do posledni minuty i za stavu 0:2... Za to jim patri uznani a potlesk... Neda se nic delat... I letos zustanou pro nasi Slavii brany LM uzamcene!:( Vyrazeni sice boli,ale je dulezite a prijemne,ze jsme sehrali dustojnou roli.. Tak treba pristi rok to vyjde:)))

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      gary     před 19 lety 25.08.2005 13:06 |  
      0 0

      Sakra sám slávistický Expert by to neřekl lépe....jen bych se nezastával tolik Vlčka ...samotného mne překvapilo jak mu ten balon při zpracování lítal pořád někam nahoru.

    • Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

      Galan     před 19 lety 26.08.2005 20:19 |  
      0 0

      Ahoj Kuzciku, četl jsem různé komentáře, ale s tím tvým se nejvíce ztotožňuji. Akorát bych obrátil pořadí. Ta defenzivní taktika od samého začátku, to byla asi největší chyba. Pokud chceme zaslouženě postoupit, tak musíme ukázat, že jsme lepší. Jak říká jeden španělský trenér, jehož mužstvo bylo před léty vyřazeno tím horším , defenzivním - italským. Má pak cenu hrát fotbal? Baví to někoho? Stejně tak kritizovali hráči Arsenalu defenzívní Chelsea. Musíme se tedy rozhodnout. Pokud současná Slávia nemá fotbalově na kluby jako Andrlecht, a nechce hrát fotbal ala Uhrín, musí je přehrát taktikou a hlavně nasazením. Ale samotné nasazení také nestačí, musí tam být tvůrčí myšlenka a určité zažité automatismy, které se možná dostaví časem, pokud bude základ mužstva alespoň několik let pohromadě. Na to nám musí odpovědět pan Leška s Rosenem, jinak se tomu říká koncepce.

  15. Re: Slavia - Anderlecht 0:2 - Sen se nesplnil

    alonso     před 19 lety 25.08.2005 23:46 |  
    0 0

    No bohuzel co se da delat, atmosfera byla super, teda az na zaverecne radeni Hools. No a proste kdyz se za celej zapas poradne nevystreli na branu tak se pak spatne vyhrava...SKS FOREVER