Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Bad Kissingen 5:3

Slavia v dalším přípravném zápase vyhrála nad regionálním celkem z Německa 5:3. Dvě branky dal Piták a Hrdlička. V dresu Slavie se představil Ivan Kováč, hráč Nitry, kterého testujeme.

Slavia - Bad Kissingen 5:3 (2:2)
Branky:
65. a 79. Piták, 3. a 18. Hrdlička, 81. Latka
Slavia: Kozáčik (46. Slavík) - Kováč, Chleboun Studík, Hubáček (46. Zbončák) - Gecov (46. Latka), Švec, Kratochvíl (46. Suchý), Švento - Vlček (35. Piták), Hrdlička

Více informací naleznete na oficiálním webu - zde.

Na soustředění v Německu se dnes představil zcela nový hráč, Ivan Kováč. Sedmadvacetilý hráč Nitry odehrál v minulé sezoně 27 zápasů, v nichž vstřelil devět branek. Může nastupovat na pravém beku, ve středu obrany či v záloze. Měří jen 176 cm a váží 75 kg.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

    (host)     před 19 lety 08.07.2005 21:39 |  
    0 0

    zápas jsem samozřejmě neviděl, ale soudě podle výsledku, tak z toho musí mít jarolím v hlavě pěkný hokej :-)))
    nicméně je pěkné, že se testuje další hráč, o kterém nikdy nikdo v čechách neslyšel - avšak nějaké procento samozřejmě je, že by mohl být posilou...

    • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

      (host)     před 19 lety 08.07.2005 21:58 |  
      0 0

      koukal sem se na stranky nitry a nasazel za sezonu 9 golu..to neni spatny na zaloznika kterej hraje i krajniho obrance...

      • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

        (host)     před 19 lety 09.07.2005 00:12 |  
        0 0

        no jo,jenze to je 2.slv liga(=CFL),takze se muze stat,ze si ani neskrtne...nechapu,proc trener prehlizi nachtmana se zachariasem...a spis nez toho kovace bych tady radsi videl jeho spoluhrace raka(utocnik,tez 27 let ,27zapasu/23golu,opora nitry)

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          (host)     před 19 lety 10.07.2005 16:27 |  
          0 0

          Nezaleží kde hraje,ale jak hraje!-viz.Mikolanda na testech ve West hamu.

  2. Re: posila do utoku

    mart     před 19 lety 08.07.2005 22:40 |  
    0 0

    ....aha, tak uz sem to pochopil. No tak ta posila do utoku se jmenuje Tomas Hrdlicka.....njn, ja vim co si myslite, ale mozna je to dobrej napad, no.....

    • Re: posila do utoku

      martin08     před 19 lety 09.07.2005 17:34 |  
      0 0

      o Tomášovi jednou řekl nějákej mládežnickej trenér že je to tvůrce hry - technik (taky teď v přípravě zahrává standartky!!) a to ho dokonec dřív stavěli do obrany. Podlě mě je to tvořící ofenzivní záložník ale když mu to v útoku pude proč ne?

      • Re: posila do utoku

        (host)     před 19 lety 09.07.2005 18:06 |  
        0 0

        Tak to neni zadna novinka, ze je Tomas technicky hrac, kdo chodi na becko a sleduje v nem jeho vykony, tak vi, ze rozehrava hodne standardek, spolecne treba s Kratou. A v utoku hral i v becku, asi dva zapasy, i kdyz tam nebyl tak dobry jako ve stredu zalohy. Jane

  3. Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

    Markus     před 19 lety 09.07.2005 09:18 |  
    0 0

    Mám pocit že testujeme vše co je k mání. Nepřekvapilo by mě kolik hráčů na testech neuspěje. Překvapuje mě s kolika hráči se ale pak nedohodneme v případě že o ně projevíme zájem, je jich nějak moc na to abych je všechny označil za utopisty. Ono je pěkné že nechceme najednou nikomu slíbit vysoký plat, ale taková je realita, pokud chceme hrát o ligový titul a ligu mistrů, nevyhneme se tomu, takto budeme kupovat jen nekopy a dobří hráči nám budou odcházet.

  4. Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

    (host)     před 19 lety 09.07.2005 11:11 |  
    0 0

    Nechápu dost dobře ty idioty, kteří reptají proti tomu, že Jarolím někoho zkouší, a potom se s ním nedohodne. Automaticky to podle nich nekopové a bůhvíjací lemplové. Kdyby takhle zkoušel do Slavie třeba Ivanu v době, dokud ho nikdo neznal, určitě by se na něho vrhla smečka vypatlaných hlav, že zkouší samé nuly. Já osobně si Jarolíma za to vážím. On neplácá nesmysly o tom, že nechce nikoho kromě Štajnyho, aby za něj Slavia vyplázla na dřevo 50 melounů, ale obyčejně pracuje. Tantalos

    • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

      (host)     před 19 lety 09.07.2005 11:14 |  
      0 0

      souhlasim..myslim si ze treba takovej Svento muze bejt klidne talent jako Ivana, kteryho do Slovacka dotahl myslim zrovna Jarolim.

    • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

      Markus     před 19 lety 09.07.2005 12:55 |  
      0 0

      Milý Tantale, tvůj příspěvek beru jako útok na mě za to že jsem si dovolil mít jiný názor než ty. Stejně jako já také jednu věc nechápu, proč mě označuješ nejhorší formou slabomyslnosti. Nemyslím si že bych trpěl syndromy této nemoci. Zromě toho z mého příspěvku sis vybral jen část, jinak bys věděl že je mi jedno kolik hráču trenér Jarolím zkouší i to že to nejsou zrovna mladí hráči. Jediné co mě překvapuje že když už si najdeme hráče co se nám v testech líbil, pravidelně se nedohodneme na podmínkách smlouvy. Buď jsou nároky hráčů vyšší než je u našich špičkových českých mužstev obvyklé nebo Slavie nabízí horší podmínky než je obvyklé.

      • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

        (host)     před 19 lety 09.07.2005 14:11 |  
        0 0

        Markusi, nechci na nikoho útočit osobně. Jen mě štvou desítky hlasů stylu honem kupujte, kupujte. Je to nátlak, který Slavii neprospívá, ale naopak vyhovuje jejím protivníkům. Zkoušení hráčů, které nakonec Slavia nekoupí, může totiž sledovat i jiný účel. Třeba má Slavia někoho vyhlédnutého, řekněme ze Slovácka, ale Baránek za hráče v hodnotě deset milionů požaduje těch milionů dvacet. Když Jarolím předvede, že si může najít někoho podobného na Slovensku, a třeba jen za miliony dva, tak Baránkovi dává najevo, že nakonec by nemusel dostat ani těch deset. Netrpělivost při nákupech hráčů si dnes může dovolit možná Abramovič, dokud ho nezavřou.
        Tantalos

    • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

      myshack (přítel SN)     před 19 lety 09.07.2005 20:55 |  
      0 0

      Já ty "idioty chápu".
      Myslim, že ještě stále není Slávie mužstvo, kde by se mohli testovat Ivanové a podobní ještě před tím, než něco předvedou. Na to prostě neni čas. Měsíc před soubojem o LM nemůžeme hledat v A týmu talenty... To má logiku, ty chytrolíne...

      • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

        (host)     před 19 lety 09.07.2005 21:47 |  
        0 0

        A právě nákupy těch "osvědčených" hvězd dovedly Slavii do finační krize. Nekupovalo se podle kvality, ale podle toho, o kom se psalo a žvanilo nejvíc. Nejlepší hráči Slavie přišli zadarmo, nebo skoro zadarmo - Radek černý, Kuka, Bejbl (ten stál tehdy milion), Šmicer, nebo Adam Petrouš, Slavia je tedy zkoušela předtím, než něco předvedli. Nejdražší nákupy - snad kromě Poborského - dopadaly spíš zle. Jmenuji jen z poslední doby Nečas, Švancara, Koloušek. Ale za to slovo idioti se omlouvám
        Tantalos

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          vlada     před 19 lety 09.07.2005 23:08 |  
          0 0

          Povedené nákupy byly ještě Vachoušek - nákup 35mil. a prodej 80mil. a Skácel 12mil. a 45mil. Ale jinak s Tebou celkem souhlasím. Jarolímovi hrozně moc fandím a on určitě nejlíp ví, kdo by Slavii mohl pomoci a kdo ne. Samozřejmě za daných podmínek. Peníze nejsou a navíc Slavie nabízí smlouvy "ZA VÝSLEDKY",což se zrovna těm "hvězdám" taky asi moc nezamlouvá (viz Koloušek,Holeňák,Kinský,Nezmar ještě v působení v Liberci).

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            (host)     před 19 lety 09.07.2005 23:19 |  
            0 0

            Tak tak Vlado povedené nákupy byli Vachoušek, Skácel ,které zastupuje Zíka a chtěl je Beránek. Nepovedené Švancara ,Nečas ,které zastupoval Paska. gary

            • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

              (host)     před 19 lety 10.07.2005 00:18 |  
              0 0

              Ano, bylo skvělé, že tak dobré hráče jako Skácel a Vachoušek do Slavie Beránek a Zíka přivedli. Horší bylo, že je Sport Invest odvedl do ciziny příliš brzy, takže to tehdy výborně poskládanou Slavii před LM oslabilo a navíc ani jeden z nich nestačil dozrát, a proto se dnes těžko chytají. Finanční zisk znamenal fotbalovou ztrátu. Já neříkám, že pan Beránek není dobrý trenér a že si hráče z té výborné čR 21 dobře neprostudoval. Evidentně má velký cit pro výběr mladých hráčů. Co mu ale vytýkám, že pod jeho vedením se tým rozhádal na několik skupinek, takže přestal fungovat. Za to, že se dokázal postavit Leškovi a Angličanům, si ho vážím. Ale tam někde vznikla atmosféra, že se hráči víc hádali než hráli, že někteří se cítili neprávem poškozovaní. A tyhle spory vlastně řeší až Jarolím.
              Tantalos

              • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

                gary     před 19 lety 10.07.2005 01:32 |  
                0 0

                Na tohle se dá říct jen jedno. Slávia udělala v minulosti v přestupové politice několik chyb. A ty největší byli právě v tom ,že hráče neprodala dostatečně včas. Ani druhou výtku neberu. Trenérovi Beránkovi se vyčítají spory v kabině ,trenéru Csaplárovi zase příliš velká pohoda v kabině. No a nevím nevím jestli zrovna trenér Jarolím bude ten kdo ty problémy vyřeší. Letošní ročník nezačal zrovna příliš šťastně.

              • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

                vlada     před 19 lety 10.07.2005 11:39 |  
                0 0

                Skácel odešel až když se nepovedlo postoupit přes Vigo.

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          gary     před 19 lety 09.07.2005 23:29 |  
          0 0

          Konečně ti to Tantalos došlo. Klub musí kupovat opravdové hvězdy jako byl Poborský, Vachoušek, Piták,Skácel. Nemá cenu kupovat průměrné hráče jako je Kováč a černoch .To raději dejme přednost odchovancům Nachtmanovi, Zachariášovi, Bálkovi ,stejně jako tomu bylo v případě černého, Kuky, Petrouše, Šmicera .

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            (host)     před 19 lety 10.07.2005 16:32 |  
            0 0

            Piták a Skácel nebyli hvězdy,ale talenti,které pan Beránek chtěl ,protože věděl že z nich hvězdy být můžou.

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          myshack (přítel SN)     před 19 lety 10.07.2005 00:25 |  
          0 0

          Jenže tady se právě začíná míchat ta sportovní stránka úspěšnosti s finanční. Hráči s Eura nejenže dokázali vyhrát titul, ale taky přinesli velké peníze. Vachoušek a Skácel přnesli peníze, ale sportovní úspěch ne. Švancara je přesně ten případ co jsem měl na mysli. Byla to rychlokvaška, talent, kterej ale na to mentálně neměl. A právě, že neměl ty zkušenosti. Mladej hráč má kolísavou výkonnost.
          A když zmiňuješ černýho, ten se zrovna prokousával na jedničku sakra dlouho. A Slávie je několik tejdnů od předkola, které rozhodne o tom, jak ta minulá sezóna úspěšna byla. Neni čas hledat talenty v laciných hráčích. Ale je to debata na dlouho. To se nedá tady datlovat do diskuze....

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            gary     před 19 lety 10.07.2005 01:25 |  
            0 0

            Jasně myshaku ,já jsem ve svých komentářích sklouzl na úrověň Tantalose. On je prostě naprosto mimo mísu. Za příklad dává krom Bejbla odchovance ,kteří se museli do prvního týmu prokousávat dost dlouho a také nebyli hned posilou. Já chci jen říct ,že bychom měli kupovat hráče s perspektivitou dalšího zúročení. To u černocha a Kováče nevidím a proto bych raději dal přednost odchovancům ,kteří jsou na podobné úrovni.

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            Markus     před 19 lety 10.07.2005 09:25 |  
            0 0

            Tak tohle by pro mě byla hláška roku kdyby zazněla od pana Lešky, "Vachoušek a Skácel přnesli peníze, ale sportovní úspěch ne.". Tito hráči přišli do Slavie a během pár měsíců se zcela změnila naše hra, najednou jsme byli mnohem aktivnější v útoku, oba tito hráči měli skvělou techniku, což se projevovalo krásnými akcemi a hlavně často zakončovaných střelou na bránu. BOHUŽEL, co udělalo naše vedení? PRODALO tyto hráče pryč a hra Slavie opět spadla dolu. Odchod těchto dvou hráčů považuji za největší sportovní chybu a největší ublížení hře týmu za poslední roky, tohle byli hráči které si musíme umět udržet.

  5. Re: sestava

    mart     před 19 lety 09.07.2005 13:42 |  
    0 0

    ...koukal sem na oficialni stranky, a na diskusi o sestave na Lyon. Souhlasim, ze tam by mela byt trochu sestava "NA VYSLEDEK" - a tudis jednoznacne 4-5-1 Obrana zprava Holenak, nekdo Latka,Hubacek. Zaloha zprava Pitak, Svec, Jarolim Gedeon, Svento. Utok prvni hodinu Standa Vlcek, pokud by bylo nutny na vystridani, tak jen presunout Latku na Hrot, nebo poslat Forta za druheho stredniho obrance( Kazdopadne nechat 5 zalozniku tedy z 4-5-1 na 3-5-2)......to sem to ale hezky poskladal! tak ted du na nakup a zejtra se tesim, jak ten Lyon vyklepnem:o) ( no a i kdyz nevyklepnem, tak s jakymkoliv lepsim souperem proste nemame na nic jinyho nez na Zandoura, no) mart

    • Re: sestava

      mart     před 19 lety 10.07.2005 21:36 |  
      0 0

      ...koukam, ze si musim odpovedet sam! No dost dobry pane Jarolim, hezky ste to postavil, skoro tak dobre jako ja no :o)

  6. Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

    martin08     před 19 lety 09.07.2005 14:06 |  
    0 0

    Jsem rád že tré?a dává prostor Hrdličkovi - za čapiho byl přehlíženej, za beránka hrál pak se zranil ale ted bude dobrej !!! Ach jo - a? už je to předkolo těšim se.

  7. Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

    gary     před 19 lety 09.07.2005 14:16 |  
    0 0

    Musím přiznat ,že smekám před panem Křetínským. Poučil se z chyb a nekupuje spoustu dobrých fotbalistů ,ale letos se zaměřil jen na ty špičkové.
    Stejně svěží závan jsem čekal od pana Rosena. Bohužel zatím čichám jen zatuchlost ,které je usazená ve zdích Slávie. Myslel jsem, že už snad skončila éra Kozáků, Šuškavčevičů, Jefersonů, Munsterů, Rychlíků a jim podobných. Nenamítám nic nad příchody Jarolíma, Šventa, Hubáčka. Dokázal bych to pochopit ještě tak u jmen jako je Jirsák, Frejlach , Števka ,Lietava , u nich totiž vidím nějakou budoucnost. Bohužel úvahy nad příchody druholigových hráčů ,kteří mají pomoci Slávii v pohárech je ukázkou zoufalosti.


    • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

      (host)     před 19 lety 09.07.2005 14:31 |  
      0 0

      Taky smekám před Křetínským. Tvrdit, že 300 milionů je ta správná výše dluhů pro Spartu, to dokáže jen velice velkorysý podnikatel.
      Tantalos

      • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

        gary     před 19 lety 09.07.2005 14:51 |  
        0 0

        Tantalos už několikrát jsem si všiml ,jak moc ti vadí úspěšní lidé.
        Víš, to není dluh to je úvěr ,který Sparta splácí .To je podstatný rozdíl. A za to nabízí skoro každý rok titul, ob rok LM, vlastní stadion, tréninkové centrum,soupisku která nemá v naši lize obdoby, a průměrný plat hráčům pět milionů ,který dostávají v pravidelných termínech.
        I když chápu ,že slávistické srdce zahřeje zpráva ,že Sparta má problémy se splácením dluhů. No zatím bohužel čtu o problémech s penězi někde jinde.
        PS: Prosím nereaguj už na mé komentáře. Mne ty tvoje pitomosti vždy hrozně rozčílí. Nemůže za to vše náhodou Beránek se Zíkou :-) ty tragéde.

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          martin08     před 19 lety 09.07.2005 17:32 |  
          0 0

          :)

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          (host)     před 19 lety 09.07.2005 18:31 |  
          0 0

          Milý Gary,
          občas působíš jako tiskový agent firmy Sport Invest. A já Zíku nemám rád, a to hlavně proto, že jako manažer Kolouška odpovídá za skandál, který poškozuje dobré jméno klubu. Mimochodem, Beránek - stejně jako Křetínský, Paska nebo Nehoda - mi zdaleka tolik nevadí jako úspěšní lidé typu Horníka, Koš?ála, Zíky a ing. Lešky, jejichž vinou český fotbal ztrácí důvěru fanoušků. A já skutečně tvrdím, že problém Slavia - Koloušek nevznikl po nějakém výroku K. Jarolíma v Krkonoších, ale už mnohem dříve - viditelně se projevil už po utkání proti Blšanům. Sport Invest nesplnil svou funkci .
          Tantalos

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            gary     před 19 lety 09.07.2005 23:39 |  
            0 0

            Pan Zíka přináší do českého fotbalu neskutečné peníze. Jedině díky lidem jako je on se ještě daří alespon v některém klubu udržet hráče na které se dá koukat.
            Bohužel nejvíce poškozují Slávii lidé jako seš ty. Kteří svými fantasmagorickými dedukcemi otravujou normální fandy.
            PS: Jsem rád, že i v sobotním Sportu jsem si přečetl názor ,že celou kauzu nejspíše záměrně vyvolalo vedení klubu.

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          martin (přítel SN)     před 19 lety 09.07.2005 18:54 |  
          0 0

          Milý Gary, jestli úvěr není dluh, pak v řece neteče voda. zamysli se někdy co píšeš!

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            gary     před 19 lety 09.07.2005 20:04 |  
            0 0

            Milý Martínku samozřejmně že dluh a úvěr je něco zcela odlišného.
            Ale chápu, že když ti fotřík půjčí pětikilo ,že to hned nazve dluhem.

        • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

          bojler     před 19 lety 09.07.2005 20:01 |  
          0 0

          uver neni dluh, (j)elito?

          • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

            gary     před 19 lety 09.07.2005 20:34 |  
            0 0

            Bojlere ,že ty vždycky raději nedržíš ústa. Omlouvám se, máš pravdu, nechápu co se nelíbí Beránkovi, Vachouškovi, Kolouškovi, Liberci.....vždy? to vlastně nebyl dluh ale úvěr :-)

            • Re: Slavia - Bad Kissingen 5:3

              bojler     před 19 lety 11.07.2005 00:27 |  
              0 0

              takze kdyz si vemu v bance uver tak ji nic nedluzim? chapu snahu odlisit dluh a dluh po lhute splatnosti, ale nezvladas ani zakladni pojmy.

              rikam to furt. plno kecu, ale jak je zaplatit, to uz nereknes. a vyrok, ze uver neni dluh to jenom a jenom dokazuje.