Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Aktuální situace ve Slavii

Kdo do Slavie přijde? S jakými jmény už nemusíme počítat? Přijde Pavel Verbíř a proč nepřijde Martin Vaniak? Jak to dopadne s Václavem Kolouškem? Dorazí mladí Angličané? To vše se dozvíte v článku, kde se mimo jiné trochu zmíníme o stadionu.

Pavel Verbíř
Poslední dobou se na našem webu začalo spekulovat, že by do Slavie měl přijít Pavel Verbíř. Mě osobně to docela překvapilo, protože mi přijde, že v současné době to není hráč pro náš klub. Navíc jsem tuto informaci nezaznamenal v tisku. „Nemám žádnou informaci, která by tomu nasvědčovala,“ reagoval tiskový mluvčí Alexandr Kliment na dotaz, zda Slavia usiluje o příchod teplického hráče.
 
Útok
Slavia má v současné době dva obstojné útočníky – Pavel Fořt a Stanislav Vlček. Je tam sice ještě Ivo Táborský, ten však možná zakotví v českých Budějovicích.. A v takovém počtu nemůžeme hrát o poháry, je potřeba posílit. „Samozřejmě více, že útočníků je málo, proto usilujeme o posílení tohoto postu,“ prohodil Kliment. Nejvíce by se fanouškům zamlouval příchod Milana Ivany. „Zajímáme se o něho delší dobu, uvidíme, jestli se Slováckem dojdeme k dohodě poté, co odešel Lukáš Jarolím,“ doplnil. Podle tohoto vyjádření je zřejmé, že peníze na přestup by byly, jen je problém, zda nám bude uvolněn. Snad se to podaří.
 
Jeden čas se také spekulovalo o příchodu Williema Batisty. To však byla pouhá spekulace médií. „Není to reálné,“ stroze uvedl mluvčí. Některé fanoušky také zajímalo, zda případně nehledáme jiné útočníky ze zahraničí. „V tuto chvíli o zahraničních útočnících nejednáme,“ dodal.
 
Martin Vaniak
Dlouhou dobu se zdálo, že budeme mít kvalitního a zkušeného brankáře. Sám hráč se ve Slavii viděl, nakonec ze všeho sešlo, protože podle hráče nedostal tak dobrou smlouvu jako měl v Olomouci. Proto nakonec míří do řecka za Csaplárem. Jaké k tomu má vysvětlení tiskový mluvčí Alexandr Kliment? „Slavia jasně ukázala, jakou jde cestou – zjednodušeně by se to dalo shrnout takto: peníze za úspěch,“ načal. Tohle už bylo deklarováno dlouho dopředu, menší základ a vyšší bonusy za odvedené výsledky. To je samozřejmě správné, zvláště v naší situaci. „Bylo by úplně jednoduché po sezoně naslibovat vytipovaným fotbalistům modré z nebe a pak se za x měsíců, kdybychom se neprobojovali do LM, dostat do těžkých finančních potíží,“ pokračoval. Právě z toho se asi naše vedení poučilo, dříve se hráčům hlavně slibovalo. „Je to tak, že Slavia nabídne smlouvu a je na hráči, zda ji příjme nebo ne. A neuhneme jen kvůli tomu, že se v novinách píše, že nabízíme „ubohé“ smlouvy. Není to pravda, když vydělají hráči klubu peníze, vydělají peníze i sobě,“ doplnil. I kvůli tomu probíhají jednání někdy pro fanoušky až příliš dlouho. „Někteří novináři to těžko chápou,“ zakončil.
 
Angličané
Před nedávnem se vedení vrátilo s informací, že by do Slavie možná mohli přijít někteří mladí Angličani z Tottenhamu, kteří nedostávají příliš prostoru. Současný stav zajímá plno lidí. „Jsme v kontaktu s Johnem Alexandrem, sekretářem z Tottenhamu, máme vytipovaných několik jmen, hráči se nyní postupně vracejí z dovolené. Bavíme se o alternativách, jestliže se dohodneme, mohl by někdo přijít v průběhu července.“
 
Ostatní
Po skončení sezony se spekulovalo o možném příchodu Davida Limberského, ten však zůstane v Plzni. Podle mluvčího Slavia o něm uvažovalo, ale nyní už je to bezpředmětné. Za současné posily jsme utratily přibližně 15 mil., nějakých pět za Davida Hubáčka, jeden za Lukáše Jarolíma a cca 8-9 mil. za Dušana Šventa. Jsou ještě nějaké peníze a případně kolik hráčů by mohlo ještě přijít? „Peníze jsou a rádi bychom přivedli dva až tři hráče,“ uvedl Kliment. To by znamenalo, že by se potvrzovala naše hypotéze, že si Slavia od ENICu přivezla přibližně milion eur.
 
Václav Koloušek
Situace kolem Václava není stále vyjasněna. Nejspíš první krok musí udělat samotný hráč. „Václav se postavil veřejně proti trenérovi i klubu. Vydal prohlášeni pro čTK, kde psal o mediální kampani atd. Kdo je soudný, ví, že žádná mediální kampaň nebyla,“ začal mluvčí. Sice jsem tu v té době nebyl, ale co jsem si zpětně přečetl, tak Václava rozčílilo prohlášení trenéra Jarolíma na tiskové konferenci, kdy se i nevhodně vyjádřil o jeho udržovací léčbě. A právě následný hráčův útok přes média nebyl vhodný, protože trenér to nemyslel zle. „Dále uvedl, že se k té záležitosti nebude nadále vyjadřovat. Místo toho poskytuje jeden rozhovor za druhým, ve kterých sice deklaruje svůj zájem hrát za Slavii, ale nijak smířlivý není, naopak přilévá olej do ohně. Takže možnost, že bude hrát za Slavii tu je, ale je malá. Zatím to vypadá, že Václav bude trénovat s béčkem. Co se týče přestupu, zatím nemáme od jeho manažera žádnou konkrétní nabídku od Panioniosu.“ V médiích se objevilo, že by Slavia požadovala nereálnou částku kolem třiceti miliónů. „30 milionů je nesmysl, bylo by to samozřejmě pěkné, ale víme, že takovou částku za Kolouška nejspíš nezískáme,“ zakončil. V této záležitosti se pokusíme kontaktovat samotného hráče.
 
Stadion
A jak vypadá situace kolem stadionu? „Nedávné prohlášení Prahy 10 je velkým posunem. Key Investments vypracovávají pro Prahu 10 požadované materiály, poté se můžeme posunout opět o kousek dál,“ uvedl.
.
Jednoho fanouška zajímalo, kdo dělá ve Slavii audity. Jedná se o firmu Delloite & Touche.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aktuální situace ve Slavii

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 30.06.2005 17:06 |  
    0 0

    Dík za potěšující převahu potěšivých zpráv...

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 30.06.2005 23:22 |  
      0 0

      ... no to ti teda staci malo. Nerikam neni to jen sama bida, ale cekal sem, ze bude utocnik . Aspon jeden. Spocital sem si, ze v cesku zadny realny nejsou,... no a doufal sem, ze prijde nekdo ze Slovenska..... no a ted nam Sasa vysvetlil, ze v zahranici nehledame..... ( ale nastesti :o), ja mu moc neverim)

  2. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 30.06.2005 17:16 |  
    0 0

    No tak ze nedojde Verbir sem rad a Vaniak me taky nijak netrapi bude lepsi kdyz prijde Trabalik, ktery by mel byt taky zadarmo a bude delat dvojku Matusovi!
    Ohledne tech smluv je sice hezky ze to Kliment vysvetluje nam, ale to je k nicemu! Mel by nekdo z vedeni udelat rozhovor nebo tiskovku do velkych deniku a vysvetlit jak se veci maji a zlepsit tak image Slavie! Takhle podobny kauzy jako Vaniak, Kolousek akorat nici obraz Slavie a ja se nedivim, ze k nam hraci nechteji jit ,kdyz si o nas v novinach ctou jen sama negativa!
    Ad Kolousek az s nim budete mluvit tak mu reknete at dostane rozum a vysvetli si to s Jarolimem verim, ze ten je natolik chlap ze ho vezme zpatky a da mu sanci, ale musi si to vyrikat! Bohuzel Venca asi ceka, ze prijde nekdo z vedeni ,ale je to na nem aby udelal vstricny krok! Chyba je asi na obou stranach, ale u nej vetsi!
    No a stadion tam neni co dodat to je samej auditz a prohlaseni a skutek utek dokud se nezacne stavet tak neverim!

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 17:18 |  
      0 0

      Jeste si rikam,ze v pripade Kolouska by byla nejlepsi nejaka treti strana, ktera by obe znepratelene starny dovedla k jednani ty by si to urovnali a nikdo by neztratil tvar, ale nikdo takovy me nenapada!

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 30.06.2005 17:19 |  
      0 0

      Já sem dost na vencově straně, ale teď asi nastal čas ho popíchnout, aby se omluvil za svůj přestřel s ,,mediální kampaní´´. Pořád věřím, že z toho Jarolím sr. dokáže vybruslit a vše si s ním během pár dní vyříkat...

  3. Re: Aktuální situace ve Slavii/ Verbíř

    (host)     před 19 lety 30.06.2005 18:07 |  
    0 0

    nebylo by to poprvé,kdy by byla vyvrácená informace ta nejpravdivější.....
    myshack

    • Re: Aktuální situace ve Slavii/ Verbíř

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 20:26 |  
      0 0

      také si myslím, že s ním probíhají jednání - něco vím od šéftrenéra mládeže Teplic Davida Vavrušky...

      • Re: Aktuální situace ve Slavii/ Verbíř

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:20 |  
        0 0

        Jo od Davida, to je prý Verbířův nemanželský syn..

  4. Re: Aktuální situace ve Slavii

    martin08     před 19 lety 30.06.2005 18:15 |  
    0 0

    Moc hezký článek...
    Peníze jsou a rádi bychom přivedli dva až tři hráče,“ uvedl Kliment. Krásná věta.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 19:34 |  
      0 0

      taky se mi ta veta moc libi,je pravda ze ji moc casto neslychame co? Veta "Penize jsou" a Slavia v posledni dobe nejde moc dohromady.Kazdopadne me clanek vcelku uspokojil, uz dlouho jsem nevidel klimenta se takhle rozpovidat.Troubi

  5. Re: Aktuální situace ve Slavii

    vlada     před 19 lety 30.06.2005 20:59 |  
    0 0

    Na tento článek od Richiho jsem čekal,protože poslední dobou je proti Slavii snad každý článek nebo reportáž,že už to vypadalo,že se posilovat už nebude. Ke kauze "Koloušek".Podle mě by měl první krok udělat Venca. Na peníze má nárok,to mu nikdo nebere,ale začal to řešit přes média a tím to vše kolem rozjel,takže by se měl ukázat jako chlap a s Jarolímem si to vyříkat,jinak skončí v B týmu a to není dobré ani pro něj ani pro Slavii.

  6. Re: Aktuální situace ve Slavii

    Alfabet     před 19 lety 30.06.2005 21:55 |  
    0 0

    Především dík Richimu za po dlouhé době nejvěcnější článek na slávistických webech. Mám několik poznámek:
    1. Nastolený systém odměňování ve Slávii mi připadá naprosto logický. Žádný podnikatelský subjekt si nemůže dovolit vyplácet v běžném provozu více než jsou jeho příjmy. To je základní ekonomika. Souhlasím s názorem, že naše vedení by možná mělo tento systém více publikovat a zvýrazňovat jeho zásady. A hráči si musí uvědomit totéž - bez výsledků nemohou mít špičkové odměny a naopak při dobrých výsledcích a? mají odměny několikanásobné.
    2. K Václavu Kolouškovi - především mu přeji co nejpevnější zdraví. Ale musí si uvědomit, že jako smluvní hráč má nejen práva, ale také povinnosti a jednou z těchto povinností je loajalita s klubem. Je sice špatné, že mu Slavia dluží, ale je naprosto neloajální, když to jako aktivní hráč řeší arbitrážním podáním. V poskytovaných rozhovorech zaujímá pozici ukřivděného, ale nikde jsem nečetl: "Chci ve Slávii hrát, dělám pro to první krok, stahuji arbitráž." Rovněž jeho přístup k jednání s prezidentem klubu Collecottem hodnotím jen jako primitivní úhyb. V pozici p. Collecotta bych také odmítl vysílaného zástupce, když pozvu samotného hráče. Plně souhlasím s vyjádřením p. Klimenta, že poskytovanými rozhovory přilévá Václav rafinovaně olej do ohně. Osobně, z vlastních řídících zkušeností, jsem přesvědčen, že pokud dojde k takovému fatálnímu selhání loajality uvnitř firmy, vede to k trvalému narušení vztahů a možné nápravě nedávám velkou šanci. Nadto se nemusí jevit jako bláznivá spekulace myšlenka, že tréňa Csaplár v pozadí nabídl Václavovi spoluúčast v řecku, podílel se na scénáři konfliktu, ale ještě (nebo při) podepsáním smlouvy byl jeho záměr angažovat Václava vedením řeckého klubu odmítnut a on nyní nic, on muzikant, on ho nikdy nechtěl... Z této situace vidím opravdu velice složité východisko. Všem, kteří volají "Václave zůstaň" pokládám otázku: Má být v hierarchii hodnot na prvním místě jen sportovní nebo i morální profil? A vyloženě za faul považuji názory, že konflikt měl sloužit k otevření přestupu Lukáše Jarolíma a s tím spojené napadání trenéra.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 22:08 |  
      0 0

      Souhlas temer ve vsem! A co se tyce toho setkani Vaclava s Collecotem tak pokud chtel aby si s nim promluvil Zika tak mel rict ano sejdu se, ale bude se mnou manazer! Dale souhlasim, ze se Vacav v rozhovorech snazi dostat lidi na svoji stranu, ale to mu k tomu aby ho vzali zpatky do prvniho tymu nepomuze a mel by to byt on kdo udela ten prvni krok ja doufam ze vztahy jeste nejsou poskozeny natolik aby se nemoh zapojit do pripravy a byt platnym clenem A tymu! Ohledne Lukase tak Vasek sam rek, ze ho do toho nechce tahat a nemysli si ze by odesel kvuli nemu! Ohledne arbitraze tam je to trochu slozitejsi jak sem pochopil tak mu jde o bonusy jeste z te sezony kdy jeste hral, kdyz rikal ze meli byt splaceny nekdy v cervnu a to ze podal tu arbitraz nyni se nedivim jelikoz je mozne donutit vedeni neco delat jen kdyz to samo potrebuje jako treba posilit kadr atd. kdyz to poda v pulce sezony tak se na nej zas vybodnou!

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 30.06.2005 23:26 |  
      0 0

      taky jeden souhlas.... v prvni rade diky Richimu. Taky to ostatni, co rika Alfabet ma smysl a nepotrebuje muj neodborny komentar. Diky pane.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 00:56 |  
      0 0

      Nedělal bych z něho nemorálního hrabivce. Obě strany to zbytečně vyhrocujou, ale taky si myslim, že to odstartoval Venca, i když to tak asi ani nechtěl.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:53 |  
      0 0

      Snažím se na to koukat ze všech možných úhlů pohledu. Jak do toho tvého náhledu zapadá například fakt, že se na oficiálních stránkách Slávie objevila informace, že má o Kolouška zájem Panionios? Teď Kliment přizná, že dodnes nemají konkrétní nabídku od Zíky... Vzhledem k tomu, že o jiných přestupech se na oficiálkách informuje až když jsou skutečně potvrzené, mi to smrdí manipulací s veřejnym míněnim.

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        vlada     před 19 lety 01.07.2005 13:31 |  
        0 0

        Zájem řeků potvrdil i Zika.

            • Re: Aktuální situace ve Slavii

              Galan     před 19 lety 01.07.2005 15:31 |  
              0 0

              Trošku si ale chlapci protiřečí :
              "Zásadně odmítám spojení s Kolouškem a jeho problémy ve Slavii. Nechci v téhle špinavé hře vůbec figurovat. V úterý mám schůzku s panem Rosenem z představenstva Slavie a tohle bude jedno z témat. S Vaškem jsem mluvil nedávno a byla na něm vidět obrovská chu? zahrát si se Slavií Ligu mistrů. Jsem jeho rozchodem s klubem šokován a asi nebudu sám. Vedení Panioniosu jsem řekl, že bych si přivedl dva čechy - brankáře a obránce," řekl Csaplár

  7. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 30.06.2005 22:39 |  
    0 0

    NJN, Václav a to asi dost přehnal, ještě ani nezačal pořádně hrát a už má hubu plnou keců... Co kdyby ho Slavie dala k arbitrži za neplnění smluvních povinností /=hraní zápasů) za ten rok co byl nemocnej? :) To by se mu asi taky nelíbilo... Csaplár mě taky štve, hraje si na neviňátko, přitom za ten rok a něco, co u nás byl toho moc nepředvedl, vlästně jako samotnej trenér nikdy nic nedokázal. Zlatej Beránek, když už nic, tak se na ten fotbal aspoň dalo dívat...

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 00:55 |  
      0 0

      Když už nic? To je pro mě cíl, aby se na to dobře koukalo.

  8. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 30.06.2005 22:58 |  
    0 0

    Jen mě napadlo, co Šesták ze Žiliny nebo kde to hrál ten býval taky docela dobrej ne?

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      vlada     před 19 lety 01.07.2005 00:04 |  
      0 0

      Nejsem si úplně jistý,ale zrovna on měl do Slavie už před léty jít,byl domluvený na přestupu a pak couvl.

  9. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 01.07.2005 06:55 |  
    0 0

    Ahoj Richi,
    díky za informace a potvrzení některých skutečností okolo přestupu Vaniaka, s tím Jarolímem a 1 mega si zatím nejsen úplně jistý, protože to bude asi narovnávat arbitr, ale bylo by dobře kdyby ten 1 mega byl potvrzen, s těmi útočníky si myslím a souhlasím, že Verbíř už nemůže být přínosem. Situace okolo stadionu by zasluhovala delší rozbor, protože tam je snaha Prahy 10 jít cestou společného stadionu s Bohemkou a navíc jsou tam ještě další komplikace v investicích. Význam slova audit je obecně v čechách hodně přeceňován (forenzní audity a pod.). Audit potvrzuje pouze to, co je v účetních dokladech k auditu předloženo, nic víc nic míň. Co se týče V. Kolouška, tady jsi byl Richi velmi rychle se vším hotov a to je jediné, s čím nesouhlasím. Jarolím se veřejně vyjádřil tak, jak se vyjádřil ale podle Tebe to nemyslel to zle. V.K., který na té tiskovce nebyl tedy neměl možnost jinou, než že se tedy také veřejně ozval tiskovým prohlášením a jak ty víš, že to nemyslel také zle. Mnoho lidí už mělo tutovku, že ho bere Czaplár do řecka, že už je s Panionisem dohodnutý a spousta dalších pomlouvačných zpráv i z vedení Slávie. Znovu říkám, že jsem nebyl nadšen jeho krokem s arbitráží, ale pokud jednáš s někým přes 3/4 roku o dluhu, a ten "někdo" neslyší a nevidí, hm to je pak těžká řeč. Pokud vím a čtu správně, V.K. chce hrát za Slávii, nikam se nechystá, proti mladému Jarolímovi neřekl jediné křivé slovo a tak nevím Richi, proč je škůdcem jen V.K. Vstřícný krok je na obou stranách, pokud vím, je tu možnost i nějakých splátkových kalendářů, kterou uznají obě strany např. V.K. trénuje poctivě, i když samostatně, a podle jednoho z trenérů vypadá velmi dobře. Tak o co tu kruci jde. Jestli jde o Slávii, tak a? si přestanou V.K. i K.J. na velký chlapy. Jestli V.K. ujel, tak K.J. ujel zrovna tak a vedení to samé. V době, kdy jde o postup do LM si budem hrát na furianty? Myslíš, že olej do ohně nepřidalo vedení, když ho stahne z přípravy, nedá mu šanci trénovat s manšaftem, vůbec nechce jednat se zástupcem V.K. Buď spravedlivější v této kauze a hlavně objektivnější. Nebo jsme všichni co mají trochu jiný názor na tento případ pouze tlachalové, kteří jen rejpou a nemají rádi Slávii. Já taky nejsem z těch, kteří když vidí někde napsáno, že dlužíme hráčům 30 mega, že tomu hned věřím. Pokud znám situaci, dlužíme hráčům dost, ale takováhle suma to opravdu není. Otázka platební neschopnosti a pohledávek k jiným subjektům je někde jinde. V jiných klubech jsou na tom v podstatě také tak a dokonce v moravské metropoli asi nejhůř. Možná že jsem se trochu rozpálil, ale jednostranné vidění světa jsme tu měli 40 let, tak jsem radši, když si řekneme co a jak. Přeju hezký den a tím chci i říct Richi, že Tvojí práci a informace pro nás pokládám za obrovský přínos a děkuji Ti za to. Sokrates

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 01.07.2005 09:43 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate, trochu me stve, ze me hned po ranu nutis do premysleni. No jo, je to tak. Tvoje prspevky maji vetsinou hlavu a patu, ale tohle dneska.... tam se mi par veci nelibi. Kolouskovo prohlaseni MUSELO vyvolat reakci klubu. Jaka byla vime, jestli byla spravna.... no za trenera se proste postavit museli, otazka je jestli si nekdo nemel nad tim problemem s Koluskem sednout drive nez se roztrhla ta lavina, pripadne odvolat ze soustredeni, ale urcit jasna dalsi pravidla ( misto toho mame mlceni - popripade komentar pana Jinocha....). Druha vec nepochybuju, ze by se Karel Jarolim byl ochoten s Kolouskem sejit. Z hlediska klubu, by to ale nebylo spravne. Myslim, ze Kolousek , pokud teda skutecne chce hrat za Slavii ( popravde, prohlasenim v novinach neuverim, pokud za nimi nebudou ciny), musi napred vyjasnit svoji pozici s klubem, protoze KLUB je jeho zamestnavatel, a pak teprve chtit cokoliv na Jarolimovi. .. inu, asi takhle nejak....

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:10 |  
        0 0

        Ahoj Marty, promiň že Tě nutím k přemýšlení. Já se domnívám, že je chybou začínat všechno jen prohlášením Kolouška. Něco se přece stalo už před tím. A s tím vyjasněním pozice? To jako na jedné straně bude tedy V.K. (jen proto, aby prokázal loajalitu a mohl si zahrát si nechá s prominutím nasrat na hlavu, nechá dluhy dluhama, pomluvy pomluvama) s prosíkem a na druhé straně se z velké výšky podívá někdo a řekne no tak tedy pojď zpátky, ale nejdřív se omluvíš ale my nic. Hm, a to Ti Marty připadá správné. Jeden podnikatel tady psal něco o loajalitě. Ale loajalita není o despotismu. Mohu makat a nechat pro svého zaměstnavatele duši, ale v okamžiku, kdy bude chtít abych tvrdil že je to bílé i když je to evidentně černé. To má být loajalita. říkáš činy, a jak je má dokázat, když nesmí trénovat s mužstvem, jak má dokázat a srovnávat se? S tím, že běhá kdesi po Strahově a tahá za sebou pneumatiku na provázku. A peníze dluží kdo komu? Pořád se vracíte jak se vyjádřil V.K. A jak se vyjádřili jiní o něm, to už se moc do krámu nehodí. No nevím,
        cesante causa cessat effectus (jakmile zanikne příčina, zanikne i účinek - následek). Jinak Marty, je dobře že píšeš, ahoj Sokrates

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          mart     před 19 lety 01.07.2005 10:40 |  
          0 0

          Diky Sokrate. ... tedy ano, souhlasim. Podivej co tedy Kolouskovu prohlaseni predchazelo. No tedy HLAVNE SPOR o dluzene PENIZE - nabidka reseni ze strany Slavie - asi zadna, jak je zname, nabidka reseni ze strany pana Kolouska - trucovani ( poslu za sebe Ziku..) a nakonec ARBITRAZ.( K te arbitrazi - je trochu rozdil, kdyz to poda pan Vachousek, tedy hrac Rapidu, a kdyz to poda pan Kolousek , hrac Slavie a navic asi nejvetsi oblibenec - pripoustim ve stejne vete, ze tohoto si melo byt vedomo i vedeni Slavie). 2. tady to nestastne(?), teda doufam, ze nestastne prohlaseni, nebo fakt spis komentar pana K.Jarolima no a pak uz on a MEDIALNI KAMPAN. Jestli, ze ze strany Jarolima se asi opravnene da diskutovat jak moc to byla blbost, a jak moc to bylo nafouknuty ( dobra pripoustim, jak moc to mohlo nekoho RANIT), pak ze strany pana Kolouska nneni co resit - prakticky denne clanky v ruznych novinach -- TO VSECHNO ONI, ja nic, ja Kolousek...... zminujes tady loajalitu (taky trochu blbost, neb dnes se takovy veci nenosi. Dneska mame penize, ze..), a ja to beru - skutecne aspon trocha loajality by tady neuskodila. .... mimochodem s tim sranim na hlavu to bylo dobre, otazka je jen kdo, komu a kolik.... zdravi mart, rad ctu Tve prispevky

          • Re: Aktuální situace ve Slavii

            Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:42 |  
            0 0

            Ahoj Marty, s tou loajalitou vím o čem Sokrates píše, osobně jsem to několikrát zažil. A věř mi, že mám hranice, kam až bych nikdy nezašel, i kdyby to řešila výpověď. Nezajímá mě, že většina lidí pro peníze udělá všechno, a umí jít i přes mrtvoly.
            K tomu sporu s trenérem bych měl jednu poznámku. Mě zatím Jarolím nepřesvědčil, že by Vaška do týmu chtěl, ještě před tím sporem. Vyjadřoval se, že nestačí hrát jenom fotbal , ale že musí Vašek hrát i do zadu - padaly termíny "vyhaslé hvězdy" atd. Myslíš si, že by to Vašek, při jeho zdravotním stavu, dokázal a neskončil jako Slončík? Pokud jsou však hlavní prioritou , při selekci hráčů, výplaty, tak Vašek také nemá moc šancí. Leda, že by nás překvapil a nechal si snížit výplatu, stáhnul arbitráž, a hrál i do zadu. To je ale nepravděpodobné.

            • Re: Aktuální situace ve Slavii

              mart     před 19 lety 01.07.2005 12:26 |  
              0 0

              Ahoj Galane, rad ctu i tve prispevky a rad ti na ne odpovim, pokud budu met co odpovedet. Bohuzel nemam potrebny kontakt ani na Jarolima ani na vedeni klubu ( ..bejvavalo. Drive, dokud jeste byl tata, sme vedeli dost, ale s tim nic nenadelam...). Verim, ze mas dobre duvody pana Kolouska obhajovat. ( jaksi celkovy nadech vetsiny Tvych prispevku napovida, ze mu dost fandis, a taky, ze vis, co ja nevim). Souhlasim, ze Karel Jarolim skutecne neukazal prilis mnoho, ze by pana Kolouska v tymu chtel. Moznym duvodem je, ze ho proste nechce. K tomu nemuzu nic rict. Do toho proste nevidim. Fakt nemuzu a nechci konkurovat lidem, kteri do toho vidi. Moje komentare jsou jen o mych pocitech. ..... Jinak, k tem komentarum o hrani dozadu a vyhaslych hvezdach - to teda fakt zni dost tvrde.... no a priznam se, ze to pro me to nema moc logiky...Jestli pan Jarolim nema utocniky, tak pan Kolousek by mohl byt (mozna idealni) reseni - jako ztazena spice nebo spis volny-vysunuty zaloznik - to by pak asi slo vykompenzovat dvema spis defenzivnima zaloznikama ( Gedeon, Svec ),... ale tady uz si vazne zacinam hrat na experta ( kterym nejsem )
              zdravi mart

              • Re: Aktuální situace ve Slavii

                Galan     před 19 lety 01.07.2005 13:50 |  
                0 0

                Ahoj Marty, a díky za odpověď . Možná, že to vypadá, že tady dělám obhájce Vaškovi. Já se pouze snažím vžít do člověka, který bojoval, a doufám , že i úspěšně, s leukémií. Všechno ostatní jsou pak malichernosti, včetně toho, jestli Vašek ještě někdy za Slávii nastoupí nebo ne. Pro jeho uzdravení je však důležité, aby mu v tom všichni pomohli, a on cítil jejich plnou důvěru. Mě to věřit nemusíš, ale o něco níže si přečti názor člověka, který také bojoval se zhoubnou nemocí. Proto umím Vaškovi odpustit i jeho některé nediplomatické kroky, a přeji mu pouze to nejlepší.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 01.07.2005 09:55 |  
      0 0

      ... a taky sem zapomnel. S tim Csaplarem, a jeho roli v celem tom pripade, buh vi jak to cely bylo (buh vi, ja ne). Vzhledem k znamym faktum( z minula i ze soucasne doby) je Csaplaruv vliv na prinejmensim zacatek cauzy spise pravdepodobny....

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:11 |  
      0 0

      hele, nesrovnavej me s dobou minulou. To co rikam je muj nazor a ja proste nesouhlasim s Vencou. Cely problem je v tom, ze Kolousek do medii uvedl, ze Jarolim vede proti nemu medialni kampan, coz vubec neni pravda. Proc po vyjadreni Jarolima na tiskovce nezasel Venca za Jarolimem a nezadal vysvetleni, co tim myslel apod a proc hned daval prohlaseni do CTK apod? Zvlast kdyz musi vedet, jak novinari casto vsechno prekrouti. Proste ja si myslim, ze prvni krok musi udelat Venca, on dela neustale rozhovory, jak chce hrat za Slavii, chce proste ziskat na svou stranu fanousky, ale to se mu u vsech nepodari. On musi udelat prvni krok, on musi byt aktivni, neni rada na vedeni, ale na nem. Ty jsi mozna jeden z nich, kterej podlehl jeho ruznym prohlasenim. Hlavne me zase neosocuj, ze ti neco vnucuju, to je muj nazor a nejsem sam.

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:18 |  
        0 0

        Nevím sice komu píšu, ale proč nejdříve nedal Jarolím V.K. šanci a pak teprve něco pronesl na tiskovce? To prohlášení na čTK, právě proto aby to nepřekroutili novináři, a navíc V.K. chtěl ten samý prostor, ale nebylo mu to už umožněno práve tiskovým mluvčím. To jen tak pro pořádek. A nevím proč si myslíš, že zrovna Tebe srovnávám. Sokrates

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:23 |  
          0 0

          To sem byl ja Richi ... hele, jane nekde psala, jak to na tiskovce vypadalo, zminovala se, ze Jarolim nezminil slovo priprava a podle toho to vypada tak, ze to myslel jako ze nevi, jak to bude zvladat, protoze jak vsichni vime, na jare nam v zaveru chybel kvuli te udrzovaci lecbe (Jarolim si to popletl s chometerapii). Prave kvuli tomu se asi vyjadril tak jak se vyjadril a pak to v mediich vyznelo tak jako to vyznelo. Nevim jak to mam jinak rici ... no a pak venca rekne verejne, ze proti nemu je vedena medialni kampan .. to nastve kazdyho, kdyz to tak neni ..

          • Re: Aktuální situace ve Slavii

            (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:34 |  
            0 0

            Právě proto, Richi, že tam bylo na té tiskovce těch popletení víc. A poslouchal jsem to opravdu pozorně. A máš pravdu , že to naštve každýho !! Richi, já přeci vím, že Slávia je nám všem víc než jen důvod se nějak škorpit. To já samozřejmě nechci a nebudu. Vím, že spíš inklinuješ k tomu názoru jaký je prezentován vedením. Jenom si myslím, že tady se pravda trochu upravuje v něčí prospěch a naopak některé polopravdy v neprospěch V.K. Jseš přesvědčen tedy o tom, že dostal rovnou šanci trenéra přesvědčit, že je schopen plné zátěže? Stačí když řekneš ano nebo ne. Jinak Tě zdravím Sokrates.

            • Re: Aktuální situace ve Slavii

              Richi (admin)     před 19 lety 01.07.2005 10:51 |  
              0 0

              Ja reknu ze nevim. Tam slo spise o to, ze brzy zase nemusi byt k dispozici kvuli praskam, proste Jarolim udelal chybu v tom, jak se vyjadroval. Jinak kazda strana toho zatajuje takove mnozstvi, ze kdybych se to vse dozvedeli, tak by nam bylo blbe (mozna to jen dramatizuji, ale neni vse tak jak vypada a urcite bysme se divili). Kolousek neni svatej, vedeni taky samozrejme dela blbosti.

              • Re: Aktuální situace ve Slavii

                Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:56 |  
                0 0

                Richi, začíná mi to lehce připomínat aféru s Nedvědem, ale s opačnými postupy. Zatímco Vašek se cítí zdravý a chce hrát, Nedvěd se cítil zraněný a nechtěl hrát. Zatímco Vašek musí být loajální, Nedvěd nikoliv. Oba hráči mají své příznivce i odpůrce. a jejich agenti mají máslo na hlavě. O obou hráčích se v médiích spekuluje bez argumentů, ale nikdo nezná pravdu. Pouze Pavel nikoho nedává k arbitráži. Není to k zamyšlení?

                • Re: Aktuální situace ve Slavii

                  (host)     před 19 lety 01.07.2005 12:54 |  
                  0 0

                  Zdravím Richiho, Marta, Galana a Sokrata. Pánové, sleduju Vaši diskusi, zatím jsem se nezapojil. Hlavně proto, že nevím jak to ve skutečnosti bylo. Těm, kteří vycházejí z teorie, že Karel Jarolím sice něco řekl, ale ne zas tak moc, takže Vašek Koloušek zareagoval nepřiměřeně, bych si ale dovolil říct jednu věc. Vy bohudík vůbec nevíte, co se může dotknout člověka, kterému se podařilo vyléčit ze zdánlivě smrtelné nemoci. Jelikož mám za sebou s největší pravděpodobností úspěšnou operaci zhoubného nádoru, myslím, že trochu chápu, jak se Vašek může cítit.

                  Při překonávání něčeho podobného je asi to nejdůležitější, aby se člověk měl na co upnout. U mě to byly malé děti, u Vaška to může být návrat na ligové trávníky. Jak říkám, neznám ho, nevím, jak to všechno proběhlo, ale myslím si, že to tak může být. Prostě člověk si druhý den poté, co má chu? skočit z okna, řekne: "a nevzdám to, musím přece udělat ještě tohle a tohle". Pak musíte mít ještě děsnou kliku a nakonec Vám řeknou, že jste to na 90 % překonal (u zdraví není nic 100 %). Začnete žít normálním životem, ale normálně už nikdy neuvažujete. Nebo aspoň dlouho poté. Já třeba, když dneska chytnu pořádnou chřipku a pár dní mi je blbě, neubráním se myšlence na metastázy. A jsem myslím jinak docela pozitivní člověk a okolí to na mně nepozná. Můžu Vám jenom potvrdit, že to, na co jste se v době překonávání nemoci upnul, je pro Vás do budoucna šíleně důležitý. Takže jestli zdravýmu člověku připadá výrok Karla Jarolíma jako mírný uřeknutí, pro člověka jako Vašek Koloušek to může znamenat ten nejstršnější výrok na světě. Proto může kolem sebe kopat stejně tak, jak to teď dělá Vašek. Pevně doufám, že celá záležitost je opravdu nedorozumění. Protože teorie o spiknutí jedné či druhé strany jsou obě logické. Na jedné straně to může být hra Vaška Kolouška a trenéra Csaplára, které uvěřilo mnoho fanoušků Slavie. Já jí tedy nevěřím. Pro mě je naprosto pochopitelné vysvětlení Vaška, že přece nepůjde od doktorů, ke kterým si během léčení vytvořil vztah. Pak je tady pochopitelně možnost odporné konstrukce ze strany vedení Slavie. O psychologii lidí, kteří prošli podobnou léčbou, je jistě něco známo. Takže není nic lehčího, než vypustit zdánlivě nevinné přeřeknutí, nechat Vaška zareagovat tak, jak zareagoval, tedy pro zdravého člověka naprosto přehnaně, a ukázat na něj jako na chamtivce, zrádce apod. Ačkoliv do této torie zapadá, že oficiální web zveřejnil informaci, že Vaška chtějí řekové, aniž to byla hotová věc, věřím, že tomu tak není. Bylo by to totiž neuvěřitelný svinstvo a já pořád vzpomínám na Karla Jarolíma jako na svého oblíbeného hráče, na kterého jsem jako kluk chodil. Chci proto věřit, že se jedná o nedorozumění. V tom okamžiku by měly ustoupit obě strany. Chtělo by to, aby oběma kohoutům někdo rozumný vynadal a vysvětlil, že to přehnali. Od toho myslím v různých firmách jsou četní předsedové a další veteráni, kteří by už měli mít dost rozumu. Myslím teď pany Ondříčka, Smetanu apod.

                  • Re: Aktuální situace ve Slavii

                    Galan     před 19 lety 01.07.2005 13:28 |  
                    0 0

                    Bohužel tě nemohu oslovit, nejsi podepsán, ale předně ti přeji, aby ti zpátky získané zdraví co nejdéle sloužilo, a tvé děti se tak mohli pyšnit tátou, který má tak rozumné a moudré názory. Nezažil jsem uvedenou zhoubnou nemoc, ale někteří lidé, v mé rodině i okolí, si tím prošli. Bohužel někdy i neúspěšně. Proto se mi také nelíbí, že mnoho fanoušků Vaška odsuzuje na základě nepodložených informací, a nezajímají se o to, jak mu asi je. Také bych rád věřil, že se jedná jenom o nedorozumění, jako ty. Já Vaška vnímám, nejenom jako hráče Slávie, kterému je teď vytýkáno, mimo jiné, kolik stál a jestli se zaplatí, ale hlavně jako člověka, který svedl boj s leukémií. Proto nikdo nemá právo ho odsuzovat a každý by měl tuto skutečnost respektovat. Přestože ve svých příspěvcích nehodnotím všechny jeho kroky kladně, přeji mu trvalé uzdravení a úspěčný comeback, kdekoliv.

                    • Re: Aktuální situace ve Slavii

                      (host)     před 19 lety 01.07.2005 13:48 |  
                      0 0

                      Taky zdravím a přeji Ti to samé jako Galan. Snad jsi poznal z mých příspěvků, jaký mám na to názor.
                      A nepřeju nikomu, aby se mu něco podobného stalo a s čím ses musel poprat i Ty. Držím Ti palce a bojuj pořád. Sokrates

                    • Re: Aktuální situace ve Slavii

                      (host)     před 19 lety 01.07.2005 14:04 |  
                      0 0

                      Ahoj Sokrate a Galane,

                      díky za odpověď i za přání. Vy jste byli zrovna ti, kteří myslím určité obtíže člověka v podobné situaci chápou. Nepodepsal jsem se schválně, protože není potřeba, aby mě všichni na webu litovali. Ono to vypadá opravdu dobře. Jinak s Vaší aktivitou ohledně otevřeného dopisu naprosto souhlasím a pod rozumný otevřený dopist se rád podepíšu i se jménem a adresou.

                  • Re: Aktuální situace ve Slavii

                    mart     před 19 lety 01.07.2005 17:23 |  
                    0 0

                    Taky zdravim priteli, a mrzi me tva zkusenost. ( stejne tak sem ale rad, zes pravdepodobne na dobre ceste k uzdraveni) Ve svem zivote potkavam pomerne dost lidi kteri hledi do oci kriticke nemoci, nekteri zapas vyhraji, jini prohraji. Takovy je zivot. Nepotkavam vsak mnoho lidi, kteri maji podporu verejnosti, tisicu, desetitisicu, mozna vice. Tys priteli zamlcel sve jmeno - chapu chces aby tvuj problem zustal soukromy - a mas na to plne pravo. U sportovce ( nebo politika ), toto soukromi jaksi neexistuje. Stejne tak jak se jim dostava podpory, jsou zas na druhe strane ventilovany ( a mnohdy chybne - docela jiste ne jen v tomto pripade) mnohdy i detaily z jejich zivota ( casto neprijemne - a nemusi nutne byt jen o nemocech). Jestli-ze clovek zije ve "svetle ramp", musi se v nem umet pohybovat. (nebo si poridit poradce jako jisty Beckham). No a ted k veci,...... nikdo neni bez chyby, ale kdyz uz chci chybovat, musim mit tu kuraz to priznat.
                    .. no a na zaver ( ja vim - melu porad to same dokola) pan Kolousek nemuze jaksi mluvit s panem Jarolimem, ale jen a pouze se svym zamestnavatelem - a tim je SLAVIA.
                    Tak uz se nezlob, takovy je muj pristup. mart

                    • Re: Aktuální situace ve Slavii

                      (host)     před 19 lety 01.07.2005 20:56 |  
                      0 0

                      Já se nezlobím a respektuju Tvůj názor. Nepodepsal jsem se hlavně proto, že moje jméno není vůbec podstatné. Nepsal jsem to, abych někoho seznamoval se svým příběhem (mimochodem jinak se jím netajím, protože mě tehdy pomohlo včasné odhalení, takže často lidi takto nabádám k preventivním prohlídkám). Snažil jsem se jen na svém příběhu dokumentovat, že situace může být trošku komplikovanější a že někdo po určité zkušenosti může uvažovat jinak, než ostatní. Teď si myslím, že jsem to psát neměl. Někoho o tom přesvědčovat nemusím, jiní se přesvědčit nedají. Tak bych si tady jen dovolil popsat možný stav Vaška trochu jinak, než jak učinil níže Tantalos. Může být, že duševně zdravý je. Jen po určité životní zkušenosti na některý podnět reaguje jinak.

                  • Re: Aktuální situace ve Slavii

                    Richi (admin)     před 19 lety 01.07.2005 21:26 |  
                    0 0

                    Je to velice zajímavý argument, který stojí k zamyšlení ...

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 16:40 |  
      0 0

      Byla to slovní přestřelka mezi trenérem a hráčem, do které se z neznámých důvodů necitlivým rozhodnutím vložilo vedení klubu (?na návrh trenéra?) a záměrně vypustilo do vzduchu lživou informaci o jednání na ose Koloušek - Csaplár - Panathinaikos. Pokud to dopadne špatně, je hlavním viníkem debaklu klubové vedení, což ovšem neznamená, že se ostatní zúčastnění nedopustili také určitých chyb...

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 16:41 |  
        0 0

        Pardon, Panionios, samozřejmě :-)))

  10. Re: Aktuální situace ve Slavii

    Galan     před 19 lety 01.07.2005 10:04 |  
    0 0

    Ahoj Richi, a díky za čerstvé informace. Přečetl jsem si několik komentářů a musím se opět přiklonit k hodnocení Sokrata. To, co píše Alfabet, respektuji, ale přijde mi do moc jedmostranné a černobílé. Postrádám tam argumenty, je to jenom o pocitech. Také řadím na první místo etiku, ale takhle zjednodušeně bych to neviděl. Nikdo nevidí Vaškovi do hlavy, neví co všechno prožil, určitě nepublikoval vše, co ví. Víme, že udělali chybu oba, on i trenér, ale to si musí vyříkat oni.
    Dále se mi nelíbí, že pan Kliment poslední dobou lže. Když ho fanoušci kritizují, že se všude možně dovídají o přestupech a dění ve Slávii, jenom ne na ofic webu, odpoví, že to musí být nejdříve na 100% jisté. V případě spekulace s V.K. , a jeho odchodu za Csaplárem, nic jistého není, přesto zprávu zvěřejnil! Opravdu nevím, co si mám myslet.
    Dnes jsem četl o národním stadionu, který získal podporu premiéra Paroubka. Ten se netají, že je Slávista a chodí na některé zápasy! Škoda, že tu slíbenou miliardu nemůže dát Slávii :) Na druhou stranu, jak bude stadion využíván? To je mi záhada. Alespoň jsem v minulosti četl, že nároďák je prioritou /hlavní/ Koš?ála, a že by chtěl, aby tam hrály dva pražské kluby. Také mluvil o Strahovu, tím by nás nutil k činu, ale ve zmíněném článku se jedná o jinou adresu _ http://sportplus.centrum.cz/fotbal/clanek.phtml?id=2927 .

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      Galan     před 19 lety 01.07.2005 10:16 |  
      0 0

      Ještě jsem se chtěl vyjádřit k "nové" politice odměňování, a následných přestupů. Touto ozdravnou cestou šel první Liberec, a následovaly ho i ostaní kluby. Samozřejmě to potkalo i Slávii. Je to sice dobrá cesta, nemělo by nás potkat to, co Bohemku či Dortmund, ale nevím, zda-li se pak budeme přetahovat o některé hráče se Spartou. Pro hráče typu Pospěch, Kisel to bude jednoduché rozhodování. My budeme muset víc těžit z mladých a levných hráčů, a modlit se, aby neodcházeli brzy a zadarmo.

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        Richi (admin)     před 19 lety 01.07.2005 10:24 |  
        0 0

        My se Spartou se nemuzeme rovnat do te doby, nez budeme mit rozpocet blizici se tomu letenskemu. Oni at si vyhazujou prachy, ale urcite na to nekdy doleti. Kdybychom i ve Slavii hrali pravidelne LM, tak bychom k takovemu opatreni nemuseli pristoupit.

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:19 |  
          0 0

          To je mi Richi jasné, ale pak si někteří fanoušci musejí nechat zdát o Poborském a jiných.

          • Re: Aktuální situace ve Slavii

            Richi (admin)     před 19 lety 01.07.2005 21:28 |  
            0 0

            Tak jestli o nic sni, tak by se meli profackovat :-).

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:18 |  
      0 0

      Nechapes, co tim Kliment myslel. Oficialni zpravy vydaj v pripade prestupu do Slavie, o pripadnych odchodech, kdyz se jedna do Slavii, mohou informovat, pamatujes, jak pravidelne a prubezne treba informovali od odchodu Vachouska?
      Richi

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:26 |  
        0 0

        Tak to se Richi omlouvám, já jsem si naivně myslel, že na ofic webu by se neměly objevovat zprávy typu "jedna paní..." :)

  11. Re: Aktuální situace ve Slavii

    Richi (admin)     před 19 lety 01.07.2005 10:31 |  
    0 0

    Lidi, kazdy tu mame jiny nazor na situace s Kolouskem, ale asi vsichni se shodneme, ze bychom radi, kdyby se to nejak vyresilo, aby vse bylo pri dobrem, aby Venca hral apod. Proto me napadla jedna myslenka a rad bych znal vas nazor. Co kdybychom napsali otevreny dopis trem stranam - Kolouskovi, Jarolimovi a Leskovi a vyzvali je, aby se na zadost fanousku se sesli a pokusili se danou situaci vyresit. Nikdo z nich asi prvni krok neudela, tak ho udelejme my. Reknete, co si o teto myslence myslite a pripadne co by v takovem dopise melo byt.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:37 |  
      0 0

      Richi, moje odpověď je určitě ano!!!! Pokud budeš chtít pomoci , máš můj telefon jsem připraven, protože jde o Slávii. Sokrates

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:44 |  
        0 0

        Bohuzel tvuj telefon jsem si neulozil :-(. Jestli chces, tak predbezne zacni tvorit nejaky dopis, ja mam urcite myslenky, jak by to asi melo vypadat, ale konkretneji jsem zatim o tom nemel cas premyslet, napadlo me to vcera vecer.
        Richi

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:53 |  
          0 0

          To je dobře Richi. Já si Tvůj telefon uložil a tak se Ti ozvu. Sokrates

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 10:45 |  
      0 0

      Stím souhlasím a pokusím se taky nad tím zamyslet...:-)

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 01.07.2005 10:48 |  
      0 0

      jj... ja sem teda na psani dopisu naprosto nepouzitelnej, ale souhlasim, souhlasim a souhlasim. Richi mas muj mandat. Sokrate TY taky!

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 11:00 |  
        0 0

        Marty, Tvoje názory jsou názory člověka, který se vyjadřuje slušně a nemění se jako korouhvička. A pokud se Ti nebude něco líbit, tak to klidně řekni. Já jsem taky nesežral všechnu moudrost světa. Jak jsem tady už jinde psal, jsem rád že tu vznikla parta lidí, co mezi sebou slušně diskutují, nemám pocit že bychom byli na staré tribuně v Edenu (tam se furt jen nadávalo a jízlivě posmívalo). Ahoj Sokrates

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          (host)     před 19 lety 01.07.2005 11:15 |  
          0 0

          Teda Sokrate, ty umíš rozproudit debatu. Moc se mi líbí, jak dáváš na stůl argumenty, a přitom nemám pocit, že bys byl nějak zaujatej pro nebo proti. Ale to je muj pocit. Já tedy jednoznačně podporuju, aby se domluvili a V.K. hrál. Tak ten dopis podporuju. Tak to nějak cítím a pokládam za správný. Gábina

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:23 |  
      0 0

      Pokud se Vašek Jarolímovi nehodí do koncepce, bez ohledu na konflikt, tak by to bylo zbytečné. Také mám dojem, že většina fanoušků už Vencu odepsala, a dost vulgárně. Přesto bych tě podpořil a připojil se.

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        Galan     před 19 lety 01.07.2005 11:28 |  
        0 0

        Každopádně má Richi téma pro novou anketu!

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 01.07.2005 11:55 |  
      0 0

      Richi, jsem pro a za pokus to určitě stojí. Emocí už bylo dost ze stran Kolouška, trenera, vední a hlavně nás fanoušků. Takže vlastně ten první krok o který se obě strany přou uděláme my :-)) Jestli něco vytvoříš, tak nám to pošli prosím na email a my se k tomu vyjádříme přidáme néjaký názory...atd. Co by tam mělo být víš asi sám, ale jen pro připomenutí osnovička: 1.Zhodnocení aktualní situace 2.Nutnost konstruktivního přístupu3. Nutnost kompromisních řešení ze všech stran.4.Důsledky sportovní i ekonomické DOHODAXNEDOHODA.5.Vira ze strany fanoušků ve zdravý rozum všech zůčastnéných.
      NEmělo by tam být: 1.Hledání viníka2.Náznak nějaké formy nátlaku z naší strany..
      PS:Když fanoušci Bohemky zachránili svůj klub před zánikem. tak snad nám se podaří urovnat spor několika tvrdohlavců :-))LordEdmund

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 12:32 |  
      0 0

      Já se už delší dobu profiluji jako zastánce Kolouška. Přesto mám vůči jeho postupu určité výhrady a proto bych mu možná adresoval následující: ,,Ve svém prohlášení obviňuješ trenéra Jarolíma z mediální kampaně proti tvé osobě. Naprosto chápeme, jak se tě jeho neš?astné výroky hodně dotkly, ale zároveň se domníváme, že neš?astný výrok, který nebyl zle míněn, se nikdy nedá nazvat MEDIÁLNÍ KAMPANÍ. Proto ti doporučujeme, aby jsi si nejdříve vše vyříkal s trenérem Jarolímem a pokud Vaše setkání dopadne pozitivně, už by pro tebe neměl být problém omluvit se za nepřesnosti v tvém vyjádření.´´ ////// Jinak nevím, zda v této složité situaci mají fanoušci vystupovat jako nějací zprostředkovatelé a usmiřovatelé, ale když už se chce Richi angažovat, předkládám mu tento náčrt svých myšlenek...

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        mart     před 19 lety 01.07.2005 12:39 |  
        0 0

        ... opet se nechci vnucovat ( :o), zase lzu), ale pan Kolousek nemuze mluvit s panem Jarolimem! aspon oficialne ne! Jedina moznost je mluvit se zastupcem KLUBU. Pokud bys se pak obe strany dohodly, asi by bylo mozne pana Jarolima prizvat.

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          honzah (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 19:28 |  
          0 0

          Tohle není tisková konference, takže se při spekulování nemusíš žimírovat. V tvém příspěvku lež osobně necítím, je předkládán jako spekulativní a proto nemá cenu jakkoliv zkoumat jeho pravdivostní (je předkládán coby spekulace) nebo morální (není tu tisková konference) hodnotu. Neber si některé moje nekompromisní výroky osobně, hlavní je odpouštět za předpokladu, že se řeší problémy. Já už odpustil Kolouškovi i Jarolímovi, ale neodpustil vedení, které blokuje řešení problému. Ovšem vidím i řadu jiných aktivit, kde vývoj posledních týdnů a zejména svěží vítr v podobě pravděpodobného působení pana Rosena kvituji s povděkem. Takže to jen tak pro vysvětlenou...

          • Re: Aktuální situace ve Slavii

            mart     před 19 lety 01.07.2005 20:28 |  
            0 0

            sorry... fakt nedorozumeni, a moje chyba. Ja se proste nedokazu zbavit nablblejch vtipku, i kdyz mluvim vazne....( s tim nikdo nic neudela, jedine moje zena tomu rozumi..... protoze je asi stejny pako jako ja :o), ... tak jeste jednou znova moje prvni radka: " Ja se zas vnucuju..."....... tak doufam, ze ted uz to ma smysl.
            ... a ted k veci - Tve vyroky si Honzahu neberu osobne. Me se tve vyroky libi - mas jasnou linii - podporujes pana Kolouska - na tom neni nic zleho( ostatne ja taky doufam, ze ho brzy budu moci podporovat).... navic ses ochoten diskutovat a ne diktovat, to cenim. Tak ahoj mart

            • Re: Aktuální situace ve Slavii

              honzah (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 22:29 |  
              0 0

              Ten závěr s tím podporováním se mi líbí. Navzdory názorovým odlišnostem přeji hodně štěstí v životě a harmonický průběh manželství. Já na to mám ještě spoustu času :-)))

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      vlada     před 19 lety 01.07.2005 13:27 |  
      0 0

      Jsem jednoznačně pro. Tato situace nikomu neprospívá. Jenomse obávám,aby vůbec nějaká vůle na jednání ze strany vedení vůbec byla. Za pokus to ale rozhodně stojí!!!

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 17:21 |  
      0 0

      SOUHLAS, VIKING SE PřIPOJUJE.

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 01.07.2005 17:21 |  
      0 0

      SOUHLAS, VIKING SE PřIPOJUJE.

  12. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 01.07.2005 12:13 |  
    0 0

    Nekamenujte mě, Richi je to jen opravdu pracovní námět a opravdu jen návrh.

    Společné prohlášení:
    Slavia Praha - fotbal , K.Jarolím a V.Koloušek prohlašují ve vzájemné shodě toto

    1) Slavia Praha - fotbal s okamžitou platností nabídne V.Kolouškovi mimoarbitrážní vyrovnání oprávněných fin.závazků formou splátkového kalendáře.

    ) V.Koloušek provede zpětvzetí návrhu na arbitráž za neplnění smlouvy proti Slavia Praha - fotbal neodkladně.

    3) Dnem ......... nastoupí V. Koloušek do přípravy s 1.mužstvem Slavie Praha a zapojí se do přípravy s plným respektováním požadavků trenéra K.Jarolíma.

    4)Všechny jmenované strany nadále ustoupí od všech způsobů medializace celé kauzy a zdrží se jakýchkoliv komentářů, které by jednu či druhou stranu očernili či jinak poškodili.

    5) V. Koloušek na základě výsledků v přípravě a po zvážení všech aspektů svých vlastních dispozic, které vyplynou po skončené přípravě umožní jednání o úpravě či změně smlouvy tak, aby odpovídala daným možnostem.

    Opravdu je to jen návrh a pokud máš jinou cestu a záměr budu to respektovat. Sokrates

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      mart     před 19 lety 01.07.2005 12:35 |  
      0 0

      ... nechci Te zklamat Priteli, ale tohle nebude prijatelne pro nikoho. Mel by predstavu OTEVRENEHO DOPISU, odsouhlaseneho alespon stovkou fanousku ( trojciferne vypada dobre), neco Jako VYZVU k setkani pana Kolouska a KOHOKOLIV ze strany vedeni klubu ( snad bych jen asi vyradil pana Jinocha, ale mozna ze se pletu a on by byl tim pravym). Jedine co by chom mohli pozadovat je pak SPOLECNE PROHLASENI na zaklade vysledku jejich jednani..... ale tot jen muj nazor. mart

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 01.07.2005 12:42 |  
        0 0

        Je možné i to co říkáš Ty Marty,
        bral jsem to jako námět a jakou to bude mít podobu např. ve smyslu Výzvy to je na zvážení a rozhodně to nebyla nějaká konečná podoba. Věřím, že Richi z těch našich námětů bude mít možnost vybírat. Tak jsem to myslel. A díky. Sokrates

  13. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 01.07.2005 13:09 |  
    0 0

    Takže poté, co se od pana "mluvčího" dovídáme, že Slavie usiluje o Ivanu a peníze na hráče jeho kvalit rozhodně má, vychází informace, že testujeme jakéhosi černocha z Plzně, kterej má ve svejch 28 letech na kontě úctyhodných 25 ligových startů a vloni vstřelil dokonce 7 (slovy sedm) druholigových branek... a to jen proto, že je bez smlouvy a ani ta Plzeň se příliš nemá k tomu, aby mu jí prodloužila... to je zoufalost...

  14. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 01.07.2005 14:18 |  
    0 0

    Podle toho co tady čtu, jste všichni možná až nenapravitelní optimisté. Dnes jsem četl, že do Slavie má přijít Zábojník z Mostu a černoch z Plzně. To mají být posily pro Ligu mistrů??? Pořádní hráči stojí peníze a ty Slavia evidentně nemá. A co se týče Kolouška... Je to celé úplně nesmyslné, ale zaráží mě, proč Jarolím vůbec o Kolouškově zdravotním stavu mluvil. Přece nebudu o hráči, který je pro mě důležitý vykládat před novináři, že je nemocný!!! I kdyby byl, tak bych to raději tajil, než abych ho takhle shazoval. Tak hodně úspěchů v přístí sezóně...

  15. Re: Aktuální situace ve Slavii

    lucky-pilda     před 19 lety 01.07.2005 18:22 |  
    0 0

    Když jsem o "kauze Koloušek" slyšel poprvé, říkal jsem, a? si táhne ke všem čertům. Pak jsem se dozvěděl, že ta celá akce není úplně na 100% jeho chyba. Poté, co Venca opakovaně prohlásil, že za Slavii chce hrát jsem nabyl dojmu, že tento bezesporu vynikající fotbalista je (pokud říká pravdu) buďto schizofrenní nebo tak trošku, bez urážky, jednodušší povahy. Když člověk někde dělat opravdu chce, neměl by si problémy se svými zaměstnavateli vyřizovat přes noviny, což mu může jednoznačně jen přitížit. 99% společností by někoho takového okamžitě vyhodila.
    Já osobně nevím, jestli ho ve Slavii chtít nebo ne. V případě zvládnutí svých terapií by byl určitě platným hráčem, ale jako člověk mě zklamal ...

  16. Re: Aktuální situace ve Slavii

    (host)     před 19 lety 01.07.2005 18:28 |  
    0 0

    Milý Richi
    vážím si tvých dobrých úmyslů, ostatně je jimi dlážděna každá cesta do pekla. Podle mého názoru by teď nic nepoškodilo Slavii tolik, jako sklonit se před VK, Zíkou a Csaplárem.
    Především si přečti rozhovor v listu Právo. To je něco úplně jiného, než na internetu. V listu Právo pan Felt, starý dobrý přítel pana Koš?ála z let totalitních, zneužívá Kolouška k šíření pěkných spros?áren proti Slavii. V rozhovoru se mj. píše, že Koloušek " bojuje s lidskou hloupostí", že je ve "vyhnanství", které ho má zlomit, že potřebuje "vysvobození" a podobné spros?árny. To není článek, to je snůška nejhorší špíny, kterou VK s Feltem pustili do světa. Už jenom za toto interview si VK nezaslouží ani náznak slušného chování nebo smířlivosti.
    Ale vzpomeň si už na první Kolouškův podraz ve Slavii. Když Slavia za něj zaplatila Liberci pěkných pár milionů, on najednou nepodepsal profesionální smlouvu, kterou měl dojednanou s Jinochem, a začal Slavii vydírat. Kdyby mu neustoupila se smlouvou, všechny miliony zaplacené Liberci by byly fuč. Byl to pěkný podraz, který se Zikou a Csaplárem připravili.
    Teď může Slavii vydírat a jeho žaloba na arbitráž, kterou prý možná stáhne, možná ne, je toho důkazem.
    Ostatně přečti si to interview. VK v něm nevidí nic, za co by se musel omlouvat, naopak všechno zavinila druhá strana. Víš, kdo je schopný něco takového tvrdit, nemůže být zdravý. Tedy fyzicky snad ano, ale ...
    Tantalos

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      Kopcem     před 19 lety 01.07.2005 19:12 |  
      0 0

      Musím jen připomenout, jak se tady spousta příznivců v lednu 2004 čílila, jak noviny štvou proti Slavii, když se prosáklo, že Koloušek nepodepsal profesionální smlouvu. Všichni to popírali, nic takového se nestalo, byla to odporná mediální kampaň s cílem poškodit Slavii. Takže ono to nakonec snad byla pravda? Pokud ano, nesvědčí to podle mě o podrazáctví VK, ale o neschopnosti našich vyjednavačů. A není to první případ.

  17. Re: Aktuální situace ve Slavii

    gary     před 19 lety 02.07.2005 01:11 |  
    0 0

    Musím uznat ,že Richi přišel s geniální myšlenkou. Přiklánět se k jedné nebo druhé straně nemá význam. Jediným řešením ,které může prospět Slávii je ,aby si zmíněné strany opět sedly k jednomu stolu a pokusily se o řešení současné situace.
    Myslím , že například Fanklub by mohl být ten ,kdo požádá vedení o schůzku s hráčem. Rozhodně bych nepsal nějaké body, které musí být splněny. To není naše starost. , Tyto věci si musí vyříkat trojice , vedení klubu,trenér a hráč.
    Prostě bych napsal ,že jménem fanoušků žádáme vedení o schůzku s Václavem Kolouškem. Protože současná patová situace ,není přínosem pro klub ani hráče a mediální válka jí nevyřeší.
    Nejhorší z možností by však bylo ,přistoupit na slova ,které zde píše Tantalos. Již několikrát jsem zjistil ,že Tantalos naprosto překrucuje skutečnosti !!!! Již jednou jsem zde reagoval na anonyma ,který kritizoval nasazování mladých hráčů panem Beránkem. Za těmito kroky prý byla snaha pana Zíky, tyto mladé hráče dobře prodat. Z anonyma se vyklubal Tantalos a proto si dovolím připomenout některá fakta……Ještě je zajímavé sledovat, kdo zastupoval hráče béčka které tak protěžoval pan Beránek. Agenta Hrdličky a Kratochvíla neznám, bratry Zachariáše zastupuje Pavel Vandas,Táborského a Švece Paska. Zíka snad jen Kalivodu a Lumíra Sedláčka!!!!!
    Chápu ,že ten kdo hází tuto špínu na pana Beránka, nepoužívá ani svůj nick. Je to totiž nehorázný lhář !!!
    PS: Celý spor si můžete přečíst v komentáři Malé vysvětlení některých lží …
    http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2681

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 02.07.2005 10:20 |  
      0 0

      Myslím, že tentokrát nejsme se ve sporu. Jinak než jednáním se tento problém nevyřeší. Ale o co mi teď jde? Rozhovor Kolouška pro Právo lze charakterizovat slovy, že kálí do vlastního hnízda, že se podílí na nějaké hře, která má zlepšit prodejnost novin a že přitom spoklečně s panem Feltem šíří představu, jaká ta Slavia je banda lumpů. Tím nepoškozuje Lešku, Leška má pověst tak špatnou, že i ten Kulínský je na tom líp, ale poškozuje obraz celé Slavie. I té Koškovy, Maddenovy a Franty Veselého. Jsem příliš moc čech na to, abych věřil, že vlastně nejde o nic jiného, než že se chudáček VK nepohodl se zlými ošklivci bafuňáři. On už se totiž z fotbalu stává spíš showbusiness, a ještě víc show než business.
      Zvířata to ale samozřejmě mají jednodušší. Ta prostě do vlastního hnízda nese... ani pro peníze, ani kvůli publicitě, prostě za žádných okolností.
      Tantalos

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        (host)     před 19 lety 02.07.2005 13:47 |  
        0 0

        Tak tam neser taky ...gary

        • Re: Aktuální situace ve Slavii

          (host)     před 19 lety 02.07.2005 13:59 |  
          0 0

          Chceš říct, že Zika nemá s kauzou Koloušek nic společného? Že celá akce nezačala tím, že si Zikův a Beránkův Vachoušek začal stěžovat, aby tím připravil půdu pro Zikova Kolouška? Ano, vedení Slavie za moc nestojí, ale když vidím špínu, enbudu ji hájit. Škodíš Slavii-
          Tantalos

          • Re: Aktuální situace ve Slavii

            (host)     před 19 lety 02.07.2005 14:19 |  
            0 0

            Ty seš opravdu blázen. gary

            • Re: Aktuální situace ve Slavii

              (host)     před 19 lety 02.07.2005 14:32 |  
              0 0

              Ne, nejsem blázen. Jenom uvažuj logicky Slavia dluží hráčům miliony, ale jenom Zikovi svěřenci dělají poprask. Vachoušek sám říkal, že vždycky s Leškou vycházel, tak proč najednou? V nouzi teď určitě není. Ne, tahle akce byla předem připravená a pěkně zákeřná. Noviny mají co psát, Koš?ál si mne ruce, jak potrestal Slavii za to, že se vyslovila pro Haška. Podívej se na dnešní Idnes, jak Zíka slibuje, že Spartě dodá ještě dva hráče, jak je ruka v rukávě. Všechno to do sebe přesně zapadá.
              Tantalos

              • Re: Aktuální situace ve Slavii

                Galan     před 19 lety 04.07.2005 13:04 |  
                0 0

                Tantalosi, nedíval jsi se v sobotu na film Spiknutí? Připadá mi, že píšeš druhý díl :)

                • Re: Aktuální situace ve Slavii

                  (host)     před 19 lety 04.07.2005 18:56 |  
                  0 0

                  Vypadá to možná tak, ale zkouším se dát známá fakta dohromady, protože všechno souvisí se vším. Teď jsem například zjistil, že v novinách (konkrétně Sport, Právo a MFD) se tvrdilo, samozřejmě nesprávně, že VK chodí na chemoterapii a že je v té době jeho imunita oslabená, už 23.5. Tehdy to žádnou reakci nevyvolalo. A vida, uplyne pár týdnů a najednou se z toho stane bomba. Nechci věřit všemu, co říká Koloušek, málokdy věřím tomu, co říká Leška, a vůbec už nevěřím jediným, kdo dnes na fotbalu pořád vydělávají ve velkém - manažerům neboli moneyžerům. Jako podstatně věrohodnější verze událostí mi připadá to, co napsal Hattrick - viz Superslavia com. Ostatně všichni pořád mluví jen o sporu mezi Slávií a VK. Jenomže od řešení problémů je tady manažer, a to je Zika. Když se zeptá, kdo na tomhle sporu vydělá, vychází mi zase Zíka. Opravdu, když si poskládám fakta, přijde mi ten rozhovor pro Felta v Právu jako odporný podraz.
                  Tantalos

  18. Re: Aktuální situace ve Slavii

    mart     před 19 lety 02.07.2005 11:12 |  
    0 0

    k ANGLICANE.... jelikoz ostatni bylo jiz proprano dokonale :0) .......Spurs zahajuji trenink az v pondeli ( 4.7.05), v druhe polovine pristiho tydne (myslim, ze 13.7.05, ale nejsem si jistej mozna uz 12.7.) pak jedou do Koreje na turnaj( Peace Cup), cili asi do 12.7. nejpozdeji by melo byt znamo kdo a jak. Teprve pak asi bude moct Slavia zacit smlouvat.......
    No nic stejne jsem docela dost skeptickej. Myslim teda anglani v Praze - jo vozraly na Vaclavaku, to mozna, ale fotbal?

  19. Re: Aktuální situace ve Slavii

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 02.07.2005 21:28 |  
    0 0

    Zajímavé náznaky přinesl Csaplár v dnešních Lidovkách, doporučuju sledovat jejich web, snad to tam taky brzo zveřejní...

    • Re: Aktuální situace ve Slavii

      (host)     před 19 lety 03.07.2005 13:54 |  
      0 0

      muzes je semm vypsat pls? plex

      • Re: Aktuální situace ve Slavii

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 03.07.2005 20:50 |  
        0 0

        Casplár naznačoval něco ve smyslu, že Kolouch dostal nabídku ze Slovácka a on mu to rozmluvil. Ty náznaky byly dost nesrozumitelný, ale hned, jak se ten rozhovor objeví na webu, dám sem odkaz, aby to každej mohl posoudit sám...

  20. Re: Aktuální situace ve Slavii

    Galan     před 19 lety 04.07.2005 13:42 |  
    0 0

    O víkendu jsem si pročítal jeden starší Hattrick /5/2005/, kde pan Uličný, mimo jiné můj oblíbenec, hodnotí deset problémových hráčů z naší ligy. Je na tom zajímavé, že šest jich prošlo i Slávií. Tím posledním hráčem, kterého hodnotí, je právě Vašek. Pan Uličný :" Prožil si svoje, proti tomu není vyhazov trenéra nic. Tímto ho zdravím a přeju mu štěstí . Když nastane něco takového jako ty jeho přestupy, je to těžké. Hráč a trenér musejí jít společnou cestou. Když fotbalista trenérovi nevěří, musejí se rozejít. Jiné řešení není. " Uzávěrka tohoto čísla byla 21.dubna 2005, takže pan Uličný nemohl vědět, co se bude odehrávat v těchto dnech. Z toho lze předpokládat, že už asi Vaška na hřišti neuvidíme, myslím tím v dresu Slávie. A jak říká pan Uličný , tímto ho zdravím a přeji mu štěstí.