Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

David Hubáček je slávista

Do Slavie míří David Hubáček ze Zlína. Dnes podepsal smlouvu na dva roky. Uzavřel se také přestup Dušana Šventa, který podepsal tříletou smlouvu s opcí. Příchod Lukáše Jarolím je na spadnutí a případ Václava Kolouška je stále stejný – netrénuje se Slavií.

David Hubáček – 23. 2. 1977
„Je to jeden z vytipovaných hráčů, které jsem si přál získat," řekl kouč Slavie Karel Jarolím. „Hrát může levého beka i ve středu obrany. Umí výborně zahrávat standardní situace a mně se na něm líbí i jeho konstruktivní hra v rozehrávce," dodal Jarolím.

„Je to pro mě skok nahoru, taková nabídka se neodmítá,“ pochvaloval si David Hubáček. „Nejdřív mi volal pan Nehoda, ze o mě má Slavia zájem, pak jsem mluvil i s trenérem. Potom už záleželo jen na tom, zda se dohodnou kluby,“ pokračoval Hubáček.

Ze současného mužstva zná Hubáček jen Miroslava Holeňáka, který ve Zlíně také hrával. „V neděli jsme se spolu bavili. Myslím, že nebudu mít v týmu problém, zapadnu rychle. Bydlení? Zatím to vypadá na hotel, ale časem se určitě přestěhuju do svého,“ dodal obránce. 

Tento zlínský odchovanec oslavil v únoru osmadvacáté narozeniny. Jeho post je na levé obraně, je rychlostní typ, jenže s menší postavou má problémy v hlavičkových soubojích. Měří 175 cm a váží 73 kg. V minulé sezoně odehrál 28 zápasů, v nichž vstřelil jednu branku do sítě Brna. Ve všech zápasech hrál v základní sestavě a ani jednou nebyl na lavičce.
 
Lukáš Jarolím – 29. 7. 1976
Dlouho se mluví o příchodu Lukáše Jarolíma, kterému ve Slovácku skončila smlouva. „Je to stále setrvalý stav. Není to stále uzavřené, ale nejspíš se dohodneme,“ prozradil Alexandr Kliment. Typický tvůrce hry snad tedy opravdu přijde, byla by to třetí letní posila. Přestupní částku by měla určit smírčí komise, pohybovala by se kolem jednoho milionu korun.
 
Dušan Švento – 1. 8. 1985
Před více jak týdnem se Slavia dohodla s Ružomberokem na přestupu. Jelikož měl hráč dovolenou, smlouva se měla podepsat později. „Dnes podepsal tříletou smlouvu s opcí,“ uvedl mluvčí.
 
Václav Koloušek
Situace kolem našeho špílmachra je stále vyhrocena. V dnešním rozhovoru pro deník Sport uvedl, že by rád opět začal trénovat za Slavii a chtěl by pomoci v boji o Ligu mistrů. To však je málo reálné, spíše odejde do zahraničí. Dnes Slavia začala trénovat na Strahově dvoufázově, ale opět bez Václava. Posun v jeho případném odchodu do Panioniosu Atény nenastal.

Foto: www.sportovci.cz

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: David Hubáček je slávista

    mart     před 19 lety 27.06.2005 13:10 |  
    0 0

    no tak dik, no. Sice nejsem uplne nadsenej, ale aspon neco. ( male nadseni neni nad kvalitou tvych zprav, spise nad fakte, ze nemame porad zadnyho utocnika ), na of. webu nam nabizeji rozhovor s Radkem Cernym........to je snad provokace! Ja nemam nic proti Radkovi ( spis naopak), ale co - ja osobne Of. web bojkotuju uz pres rok.... napada me, ale ze bych se mohl Radka zeptatat na Iffila, nebo Barnarda - webmaster by to stejne nepustil.... du radci na obed. Jeste jednou dik Richi

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 27.06.2005 15:03 |  
      0 0

      hmmm...
      a co tam jako bojkotuješ, když víš o každé zprávě tam??? :)))
      myshack

      • Re: David Hubáček je slávista

        mart     před 19 lety 27.06.2005 17:09 |  
        0 0

        ...ty tomu ale vuuuubec nerozumis :-), ja jako neprispivam, protoze me parkrat blokli,... jo a to tam nebylo ani jedno sprosty slovo! ... a vubec - chodim tam jen proto, abych je prestal bojkotovat, kdyby se nahodou zlepsili.........

        • Re: David Hubáček je slávista

          (host)     před 19 lety 27.06.2005 17:25 |  
          0 0

          :)) tak to jo.
          Já za sebe, s oficiálníma stránkama teda problém nemám.
          Že se tam neobjevujou nepotvrzené informace o přestupech bych řekl, že je naprosto správné. Od toho je to oficiální zdroj.

          • Re: David Hubáček je slávista

            mart     před 19 lety 27.06.2005 22:09 |  
            0 0

            ... tak jo. Cely odpoledne sem byl negativni, ale musim priznat, ze mas pravdu. Nakonec vloni, kdyz tam psali o Tokolim a ja nevim o kom jeste - tak sem jim asi pak taky nadaval ......no maj to s nami ( se mnou) tezky.... tim ale nechci rict, ze my to s nima mame lehky :)
            S vedomim tech dnesnich prestupu, je mi pomalu nejak lepe.....takze si tu pisu sestavy a jiny blbosti, zatimco zena s dcerou sli do hospody..... no a pak ze zivot Slavisty jsou jen muka :0)

            • Re: David Hubáček je slávista

              (host)     před 19 lety 28.06.2005 16:09 |  
              0 0

              tak to je krásný....

  2. Re: David Hubáček je slávista

    (host)     před 19 lety 27.06.2005 13:15 |  
    0 0

    Já bych byl rád, kdyby Koloušek opět začal trénovat s týmem. Středová dvojice Koloušek - Jarolím by byla super a křídla Piták a Švento.....

    • Re: David Hubáček je slávista

      Hypik     před 19 lety 27.06.2005 13:44 |  
      0 0

      nekdo v ty zaloze musi taky branit :)

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 27.06.2005 15:35 |  
      0 0

      Podle mě je Gedeon nejdůležitějším hráčem Slavie a navíc umí dozadu. Nějak ti vypadnul :-/ Takže nesouhlasim.LordEdmund

      • Re: David Hubáček je slávista

        (host)     před 19 lety 29.06.2005 08:12 |  
        0 0

        Gedeon - z 5 přihrávek 6 soupeři,z těch míčů co vybojuje....

      • Re: David Hubáček je slávista

        (host)     před 19 lety 29.06.2005 08:12 |  
        0 0

        Gedeon - z 5 přihrávek 6 soupeři,z těch míčů co vybojuje....

  3. Re: David Hubáček je slávista

    (host)     před 19 lety 27.06.2005 14:06 |  
    0 0

    Je dobře že se už konečně začalo posilovat. Ještě jednoho obránce, záložníka a dva útočníky a mohlo by to být dobré. Chce to hlavně srdcaře, hráče co ten balon prostě sežerou než aby ho dali soupeři. Tomáš Kuchař končí v Polsku, takže co zkusit jeho návrat? Viva Slavia!!!

    • Re: David Hubáček je slávista

      mart     před 19 lety 27.06.2005 14:13 |  
      0 0

      ... no, nic proti Kuchtikovi, ale ja bych radeji kadr posilil

      • Re: David Hubáček je slávista

        (host)     před 19 lety 27.06.2005 16:19 |  
        0 0

        Kuchař by podle mě rozhodně posilou byl, ale musel by přijít co nejdřív, aby se stihl dostat do dobré formy

        • Re: David Hubáček je slávista

          mart     před 19 lety 27.06.2005 17:12 |  
          0 0

          co sem prisel z 0beda, tak furt musim nesouhlasit... Kuchar ma sqelou kopaci techniku (vzponene nekdo na krasnej gol co nam dal primo z rohu - to byl jeste v Bohemce), navic je to fakt hrozne hodnej kluk, ale je priiiserne pomalej.....

          • Re: David Hubáček je slávista

            Urbie     před 19 lety 27.06.2005 18:30 |  
            0 0

            Teď jsem četl, že chtěj přemluvit Kuchaře, aby šel do Bohemky a taky že má nybídku z Debrecinu. Takže uvidíme. A hlavně, když Jarolím nechce Sedláčka, tak asi nebude chtít ani jeho.

  4. Re: David Hubáček je slávista

    (host)     před 19 lety 27.06.2005 14:17 |  
    0 0

    Zajímavá zpráva je na sportovninoviny.cz, Olomouc má přetlak stoperů a chce se zbavit Kováře nebo Hudce. Kubíček k tomu řekl:"Obránců máme dost a budeme to nejspíše řešit tím, že Hudec, nebo Kovář opustí kádr," prohlásil sportovní ředitel Jiří Kubíček. Co takhle někoho z nich ulovit? Johnny

    • Re: David Hubáček je slávista

      Urbie     před 19 lety 27.06.2005 15:07 |  
      0 0

      Hudec (1982):
      Odchovanec znojemnské kopavné, v roce 1998 přišel do Olomouce, v červnu 2002 přeřazen do B mužstva, v lednu 2003 se zase do prvoligového kádru vrátil.

      Talentovaný zadák, důrazný, výborný hlavičkář, ale musí na sobě ještě pracovat.

      Kovář (1973):
      Od sedmi let hrál pouze v Olomouci, teprve v létě 2001 odešel do Reutlingenu. Během roku na sebe upozornil natolik, že ho v létě 2002 koupil dundesligový Rostock. V poslední sezoně však moc šancí nedostal a v létě 2004 se vrátil do Olomouce

      Chytrý a rychlý zadák; dobrý hlavičkář; je použitelný i v záloze; někdy chybuje při zakládání útoků.

      Když si to přečtu, nevidím důvod vyhazovat prachy za tyto hráče, když můžeme mít Zachariáše a Nachtmana

      • Re: David Hubáček je slávista

        (host)     před 19 lety 27.06.2005 16:11 |  
        0 0

        Pravda. Kovář už je starší, ale zkusit Hudce by možná nebylo od věci. Je mi ale jasné, že Olomouc by chtěla nehorázný prachy, což si jak je známo nemůžeme dovolit. Takže asi skončí v zahraničí. Zdravím.

  5. Re: David Hubáček je slávista

    mart     před 19 lety 27.06.2005 14:34 |  
    0 0

    tak na oficialnim webu ted napsali, ze proces kapitalizace je ukoncen. NO TAK SLAVA!!! ......jen tak mezi nama, to jako ze odtedka budeme dobry, jo? :-)))))

    • Re: David Hubáček je slávista

      Urbie     před 19 lety 27.06.2005 15:01 |  
      0 0

      Ne, odtedka budeme dávat dohromady dalších 400 miliónů

  6. Re: David Hubáček je slávista

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 27.06.2005 14:40 |  
    0 0

    Chudák Kolouch, chtěl by klubu opravdu pomoci do Ligy mistrů, ale uražený majestát klubových bafuňářů si jeho chuti hrát vůbec neváží. Pokud se vedení neumoudří, bude odchod z klubu pro Václava jedinou cestou. Zdůrazňuji, že nedobrovolnou.

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 27.06.2005 17:55 |  
      0 0

      No prave to se mi vubec nelibi ja bych rek ze je to vsechno moc nafoukli a pritom ani vyrok Jarolima ani nasledna Vaskova reakce se mi nezdaj nijak hrozny aby z toho musela byt takova taskarice! Ja sem 100% pro to aby se Vaclav vratil k tymu a my jako fanousci bysme to meli dat nejakym zpusobem vedeni najevo ze ho tam chcem jelikoz takhle kvalitnich fotbalistu moc neni!

      • Re: David Hubáček je slávista

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 27.06.2005 20:23 |  
        0 0

        Ano, moje řeč, výroky Jaroílma a Kolouška byly neš?astné, nikoliv přímo zlomyslné. Ta přestřelka mohla v klidu skončit, kdyby se do toho nevložilo vedení. Ale vedení si chtělo řešit vlastní problémy, a tak té situace zneužilo. Hanba!

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 27.06.2005 20:29 |  
      0 0

      Doporučuji přečíst si znovu jeho rozhovor pro Sport. Jasně dává najevo, že on dělal všechno správně, za nic se neomlouvá ani v nejmenším, nepřipouští žádnou svou vinu, když s ním chce mluvit předseda klubu, přiznává, že místo sebe posílal Ziku, prostě všichni jsou banda všiváků, jenom on je svatý. Ty bys chtěl mát takového člověka jako par?áka?
      Tantalos

      • Re: David Hubáček je slávista

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 28.06.2005 13:49 |  
        0 0

        Ano, takového člověka bych chtěl mít jako par?áka. člověka, který jde jasně za svým cílem, nenechá si srát na hlavu a je věrný určitým ideálům, i když je lidé kolem něho zrazují...

  7. Re: David Hubáček je slávista

    vlada     před 19 lety 27.06.2005 16:52 |  
    0 0

    Richi věděl proč jet na týden pryč. Minulý týden to bylo o nervy,takže teď to musí být naopak. Odchody doufám skončili a teď ještě po Lukášovi ještě aspoň dva útočníky!

    • Re: David Hubáček je slávista

      mart     před 19 lety 27.06.2005 22:16 |  
      0 0

      njn.....voni proste pockali, az se Richi vrati,... se to bali delat vsecko bez nej, no....... to je prece jasny :o) tak Richi jeste jim rekni, ze taky musime mit nekoho do utoku, ... aspon jednoho, jo?! ...... jinak uz prosim te nikam nejezdi - ten minulej tejden - to teda byly LAZNE!!!

  8. Re: David Hubáček je slávista

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 27.06.2005 17:32 |  
    0 0

    Optimální sestava mi teď vychází následovně:
    Matúš Kozáčik - Michal Švec, Miroslav Holeňák, Martin Latka, David Hubáček - Karel Piták, Patrik Gedeon, Lukáš Jarolím, Martin Zbončák - Stanislav Vlček, Pavel Fořt.

    • Re: David Hubáček je slávista

      mart     před 19 lety 27.06.2005 18:06 |  
      0 0

      ... jj ... a na stridani Zacharias, Nachtmann, Svento no a ten TAJNEJ utocnik ( o kterym nikde nepisou),....... skoda jen, ze ten Vaniak asi nebude..

      • Re: David Hubáček je slávista

        Urbie     před 19 lety 27.06.2005 18:35 |  
        0 0

        Já doufám, že trenér zkusí toho Bálka, Zachyho a Nachtmana!!! Jinak do útoku půjde asi Adauto s ortézou na kotníku.

        • Re: David Hubáček je slávista

          mart     před 19 lety 27.06.2005 19:25 |  
          0 0

          ......Ady, no mozna, jen jestli jeste bude umet behat :-), k posledku my pripadal takovej..., jak bych to rekl - no tlustej, no :o)

          • Re: David Hubáček je slávista

            honzah (přítel SN)     před 19 lety 27.06.2005 20:27 |  
            0 0

            Já se domnívám, že vedení asi začne tlačit na Adautův odchod. Možná to ani nebude chybné rozhodnutí, by? jsem jinak ke fluktuaci kádru hodně kritický...

        • Re: David Hubáček je slávista

          chrobak     před 19 lety 27.06.2005 19:46 |  
          0 0

          Opakovaně se v diskusich objevuje touha po Zachariášovi. Hrát jsem ho dlouho neviděl, takže na to nemám názor, ale Bílek o hostujících hráčích nedávno řekl, zhruba to, že má zájem jen o ty, kteří chtějí makat a pak jmenoval, že stojí mimo jiné o Nachtmana a naopak mezi těmi o které nestojí uvedl Zachariáše.

    • Re: David Hubáček je slávista

      davbeckham     před 19 lety 28.06.2005 07:49 |  
      0 0

      to je sice asi to nejlepší, co teď můžeme poskládat, ale radši bych místo Zbonyho viděl Kolouška. Třeba se to ještě urovná... A naprosto jistě potřebujeme útočníka. A navíc by ještě mohli nabídnout předběžnou smlouvu Tomáši Dosškovi, že by k nám přišel až bude zdravej. Přeci jen-špatnej nebyl, je volnej hráč a teď zraněnej nebude požadovat až zas takový plat...

      • Re: David Hubáček je slávista

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 28.06.2005 13:55 |  
        0 0

        Koloušek by byl ideální, taky mu moc fandim, aby se v klubu udržel. Ovšem jako stabilního hráče základu ho osobně vidím až od jara. Ale už během podzimu to bude špičkový žolík. Co se týče budoucna, nedomnívám se, že by měl být prvním vytlačeným ze sestavy zrovna Zbončák. Ten nápad s Tomášem Doškem je zajímavej...

  9. Re: David Hubáček je slávista

    (host)     před 19 lety 27.06.2005 20:26 |  
    0 0

    Richi, nemohl by si zítra uvést soupisku hráčů, kterí se připravují na Strahově? Zajímají mě hráči Nachtman,Zachariáš a další co se vrátili z hostování.Díky za informaci!

    • Re: David Hubáček je slávista

      Richi (admin)     před 19 lety 28.06.2005 04:05 |  
      0 0

      Tito hraci se s tymem nepripravuji podle me. V tymu jsou hraci, co byli na soustredeni v Krkonosich, dalsi asi ne. To jest muj nazor.

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 28.06.2005 16:46 |  
      0 0

      Nevim, proc tu vsichni resite Nachtmana a spol., kdyz ve clancich tady i na of. webu byla jasne uvedena jmena vsech 21 hracu, kteri se s tymem pripravuji. navic jsem tu v jednom clanku jasne psala, ze z hostovani se do pripravy nikdo nezapojil a bylo tu i zduvodneni Jarolima. Tak nejdriv ctete poradne a pak se nebudete blbe ptat. jane

  10. Re: David Hubáček je slávista

    Kopcem     před 19 lety 27.06.2005 22:29 |  
    0 0

    Asi budu zase (a možná oprávněně) nařčen, že vidím všechno černě. Ale já mám pořád pocit, že kádr, který musí být radikálně posílen, je zatím pořád horší než ve skončeném ročníku. Teď jsme měli problémy s Blšany a Budějovicemi, takto "posíleni" ale určitě vyběhneme i s Manchesterem. Přiznám se, že o Hubáčkovi jsem zatím neslyšel. Jeho hodnocení v MfDnes těsně pod 3, věk apod mi nějak nevysvětlují, v čem má být o tolik radikálně lepší než Lukáš Došek nebo dokonce Rychlík. Pokud si vzpomínám, obrana trpěla hlavně tím, že v ní byl chaos, nikdo ji nezorganizoval a taky že tam nikdo neuměl přitvrdit. Tím nemyslím nesmyslně faulovat, ale trochu přibrousit. čekal jsem, že před LM tam přijde nějaká osobnost. Doufám, že se mýlím a že Hubáček, případně Zábojník budou právě těmi, kdo tomu dodají ten správný říz. Pokud přijde Lukáš Jarolím, bude to určitě dobrý. Příchody Šventa a Jarolíma snad dchody Kolouška s Bejblem vyrovnají. Nevím. Fakt je, že doteď chyběl někdo, kdo tomu dá myšlenku. Venca toho moc nenahrál a Lukáš Jarolím by mohl být tím pravým. Útok?!! Fořt, Vlček + kluci z B- mužstva. Tak to je podle mě opravdu málo. Teď jsem se dočetl, že i ten Mikolanda jde do Příbrami. No snad se něco ještě urodí. I když jako pesimistický skeptik ve velké zázraky nevěřím. Mediální mágové pánové Leška s Klimentem by přeci nepouštěli zrovna teď informaci o kapitalizaci dluhů, kdyby se něco velkého chystalo.

    Mimochodem. Na Superslavia před časem navrhoval DDS zamyslet se nad Sunsingem z Teplic. Byl málem vyštípán či ukamenován. Nevím, jestli ho někdy někdo viděl hrát. Já ho viděl tak 10x za kostarickou reprezentaci a za mužstva americké profesionální ligy. Pravda, naposled na MS v Asii. To byl fotbalista, jaký u nás neběhá. Co ten uměl s míčem - Adauto v době největší slávy mu nesahal ani po kotníky. Ale naprostej nesmysl byl mluvit o něm, jako o střelci. Že by v těch zápasech dal někdy gól si nepamatuju. Ale průniky, centry, kličky, rychlost ..... Paráda. Nevím, proč se v Teplicích neprosadil. Nejsem si jist, jestli to byla jen jeho chyba. Jihoameričani jsou samozřejmě komplikovanější. Ale tvrzení, že se v zimě nechytnou!?? Proč se jim nakonec daří ve Německu, Švýcarsku nebo dokonce Rusku a Norsku. Já mám pocit, že naši trenéři s nimi neumějí pracovat a nechce se jim měnit nic z toho, co už mají zažité.

    • Re: David Hubáček je slávista

      (host)     před 19 lety 28.06.2005 09:12 |  
      0 0

      Sunsing na MS nehrál,byl jenom v nominaci.

      • Re: David Hubáček je slávista

        Kopcem     před 19 lety 28.06.2005 13:00 |  
        0 0

        Možná máš pravdu. Možná šlo jen o poslední zápasy kvalifikace. Já byl tehdy v Americe a na většinu zápasů jsem koukal. A právě Sunsing byl hráč, kterej mě tehdy zaujal. Jinýho z žádnýho z těch mužstev bych dnes už nebyl schopnej jmenovat, kromě snad nějakýho Mexičana.

      • Re: David Hubáček je slávista

        Kopcem     před 19 lety 28.06.2005 13:00 |  
        0 0

        Možná máš pravdu. Možná šlo jen o poslední zápasy kvalifikace. Já byl tehdy v Americe a na většinu zápasů jsem koukal. A právě Sunsing byl hráč, kterej mě tehdy zaujal. Jinýho z žádnýho z těch mužstev bych dnes už nebyl schopnej jmenovat, kromě snad nějakýho Mexičana.

  11. Re: David Hubáček je slávista

    mart     před 19 lety 28.06.2005 10:01 |  
    0 0

    nevite nekdo ?.......... asi se pletu ( to delam ostatne dost casto ), ale nebyl to Hubacek co to vloni Poborskymu na Sprate uplne zprotivil? ... jak rikam asi se pletu, ale co kdyby.....

    • Re: David Hubáček je slávista

      mart     před 19 lety 28.06.2005 10:16 |  
      0 0

      ... no jo splet sem se ( zase..), ale myslim si ze jen v datu - bylo to preloni.

      • Re: David Hubáček je slávista

        mart     před 19 lety 28.06.2005 10:20 |  
        0 0

        ... 17.11.2002 v 19.00 - last word :o)